وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

کلمات کلیدی چیست؟ چگونه از آنها برای سئو استفاده می کنید؟

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 6 دقیقه


کلمات کلیدی چیست؟

کلمات کلیدی کلماتی هستند که به بهترین وجه محتویات وب سایت، پست وبلاگ یا مقاله شما را توصیف می کنند. آنها همچنین به عنوان کلمات کلیدی تمرکز شناخته می شوند.

کلمات کلیدی برای موتورهای جستجو ضروری هستند زیرا به آنها اجازه می دهند تا نتایج جستجو را با اطلاعات مرتبط تنظیم کنند.

تمام هدف موتورهای جستجو نشان دادن صفحات وب به کاربران است که به سؤالات آنها پاسخ می دهد یا به سادگی با هدف جستجوی کاربر مطابقت دارد.

در اینجا یک مثال عملی از اهمیت کلمات کلیدی خاص آورده شده است.

تصور کنید نانوا هستید. به منظور جلب توجه بیشتر به سایت خود و افزایش ترافیک ارگانیک، نکاتی را برای سئو جستجو می کنید. شما یک وبلاگ جدا از صفحه اصلی وب خود ایجاد می کنید که در آن خدمات خود را می فروشید که در مورد مواد مختلف، روندهای نوظهور در دنیای پخت و غیره صحبت می کند.

برچسب عنوان مقاله شما این است: 5 نوع آرد بدون گلوتن. سپس گوگل وبلاگ شما را می خزند تا بفهمد در مورد چیست.

شما کلیدواژه‌هایی را انتخاب نکردید که برای این پست خاص منطقی باشند، و یک خطای اساسی را مرتکب شده‌اید که فقط ۴ بار عبارت «بدون گلوتن» را درج کرده است. اما از طرف دیگر، کلمات “فر” “آبکش” و “کاردک” را کمی ذکر کنید.

کلمات کلیدی می توانند کلمات، عبارات یا کلمات کلیدی دم بلند باشند. اما مهم نیست که چه اتفاقی می‌افتد، باید به موتور جستجو بگویید اگر می‌خواهید در صفحه اول گوگل شانسی داشته باشید، افراد چه چیزی را در صفحه شما پیدا می‌کنند.

به طور کلی، افرادی که این کلمه کلیدی اصلی را جستجو می کنند، انتظار دارند همان زبان را ببینند، که در این مورد “بدون گلوتن” است. اگر فقط چند بار ذکر شود، می تواند به راحتی گوگل یا سایر موتورهای جستجو را گیج کند و فکر کنند اهمیت زیادی ندارد.

فقط به این نکته توجه داشته باشید که حالت افراطی دیگر پر کردن کلمات کلیدی است، که یک روش قدیمی است که کارشناسان سئو آن را توصیه نمی کنند.

خوب حالا چه؟ شما مطمئناً سؤالاتی مانند:

  • ابزار تحقیق کلمات کلیدی خوب چیست؟
  • چگونه کلمات کلیدی مرتبط سئو را پیدا کنم؟
  • کجا کلمات کلیدی را اضافه کنم؟

کلمات کلیدی در یک وب سایت چیست؟

کلمه کلیدی کلمه ای است که به وب کمک می کند موضوعی را که شما پوشش می دهید تشخیص دهد. الگوریتم ها می توانند پرس و جوهای جستجو و استفاده از عبارت جستجو را در قسمت های مختلف محتوا تجزیه و تحلیل کنند.

کلمات کلیدی در سئو اصطلاحی است که برای جستجوی اطلاعات در یک وب سایت آنلاین استفاده می شود. همچنین این زبان وب سایت هایی است که گوگل در تعیین و مرتب سازی محتوا از آن استفاده می کند. . کلمات کلیدی کلماتی هستند که در یک وب سایت برای تطبیق جستجو با یک جستجو استفاده می شوند.

کلمه کلیدی خود را کجا اضافه کنیم؟

همچنین می توانید از همان عبارت کلیدی در کل متن استفاده کنید. در صورت امکان به افزودن کلمات کلیدی با برخی تغییرات ادامه دهید و خوانایی را در اولویت قرار دهید!

استفاده می تواند از کلمه کلیدی اصلی شما در مقدمه، متن جایگزین تصویر، توضیحات متا، عنوان و عنوان های فرعی، URL و عنوان پست شما استفاده کند.

بهینه‌سازی موتورهای جستجو در طول سال‌ها راه طولانی را طی کرده است تا مواردی مانند NLP یا پردازش زبان طبیعی را برای درک بهتر کلمات کلیدی SEO و کلمات کلیدی طولانی دنبال کند، بنابراین بسیار مهم است که کلمات کلیدی خود را در حد اعتدال اضافه کنید و در کجا منطقی است.

درک کنید که مردم چه چیزی را جستجو می کنند، فقط سعی نکنید برای کلمات کلیدی محبوب رتبه بندی کنید. از پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنید و خوانایی را در اولویت قرار دهید.

مزایای کلمات کلیدی دم بلند چیست؟

مشکل کلمه کلیدی عاملی در اکثر ابزارهای سئو است و معمولاً در جامعه سئو مورد بحث قرار می گیرد. این اساساً نشان دهنده شانس شما برای رتبه بندی برای کلمه کلیدی هدف شما است. همچنین میزان جستجو یا تعداد افرادی که واقعاً کلمه کلیدی مذکور را در جست‌وجوها جستجو می‌کنند، تعیین می‌کند.

اگرچه ممکن است وسوسه انگیز باشد که به دنبال کلمات کلیدی هدف محبوب با ترافیک زیاد بروید، مزیت کلمات کلیدی طولانی این است که رقابت کمتری دارند و شانس بیشتری برای همسویی با هدف جستجو دارند.

بهترین کلمات کلیدی آنهایی هستند که با هدف کاربر مطابقت دارند، مرتبط هستند، و آنهایی هستند که شانس رتبه بندی برای آنها را دارید.

نحوه استفاده از Surfer برای تحقیق کلمات کلیدی

قبل از ایجاد محتوا، باید تحقیق کلمات کلیدی را که یک پایه SEO است، درک کنید. در حالی که ابزارهای رایگان زیادی در بازار وجود دارد، یافتن کلمات کلیدی برای سئو قدمی نیست که بتوانید با آن میانبر بردارید.

اگر صاحب وب سایت، وبلاگ نویس یا صاحب کسب و کار کوچکی هستید که برای کسب و کار خود به ترافیک ارگانیک متکی است، گوش کنید. این ابزار برای شماست! اسپویلر: اگر می‌دانید چگونه از کنسول جستجوی گوگل استفاده کنید، از کلمات کلیدی Surfer استفاده کنید و بدانید که چگونه در ابزار تحقیق کلمات کلیدی Surfer حرکت کنید، نیازی به سرمایه‌گذاری هزاران پول در تبلیغات گوگل ندارید!

چگونه از ابزار تحقیق کلمات کلیدی Surfer برای ایجاد محتوای آنلاین و کشف کلمه کلیدی ایده آل در سئو استفاده کنیم:

مرحله اول: ابزار تحقیق کلمه کلیدی باز (قبلاً: برنامه ریز محتوا)

مرحله دوم: کلمه کلیدی را انتخاب کنید

مرحله سوم: کلمه کلیدی خود را تایپ کنید به یاد داشته باشید، کلمات کلیدی دم بلند به شما کمک می‌کنند تا با عبارت جستجوی مناسب مطابقت داشته باشید.

کلمات کلیدی چیست؟ چگونه از آنها برای سئو استفاده می کنید؟

مرحله چهارم: یکی از خوشه های محتوا را انتخاب کنید و یک ویرایشگر محتوا باز کنید.

کلمات کلیدی چیست؟ چگونه از آنها برای سئو استفاده می کنید؟
کلمات کلیدی چیست؟ چگونه از آنها برای سئو استفاده می کنید؟

یکی دیگر از ابزارهای مفید برای بررسی کلمات کلیدی Ahrefs است!

اگر مثال “آرد بدون گلوتن” خود را در نظر بگیریم و آن را تایپ کنیم، مشکل کلمه کلیدی، حجم جستجوی ماهانه و پتانسیل ترافیک را به ما می گوید.

کلمات کلیدی چیست؟ چگونه از آنها برای سئو استفاده می کنید؟
کلمات کلیدی چیست؟ چگونه از آنها برای سئو استفاده می کنید؟

سختی کلمه کلیدی چیست؟

در بالای هر خوشه محتوا در ابزار تحقیق کلمات کلیدی Surfer، باید KD یا مشکل کلمه کلیدی را بررسی کنید. این عددی است که به شما می گوید رتبه بندی ارگانیک یک کلمه در گوگل چقدر دشوار است.

این بر اساس وب سایت های رقبا و اختیارات دامنه مربوطه آنها است.

حجم جستجوی ماهانه چیست؟

این معیار دیگری است که در بالای کادر خوشه محتوا مشاهده می کنید. این عدد به شما می گوید که تقریباً چند جستجو در ماه برای این کلمه خاص است.

عاملی است که باید در نظر گرفته شود. رفتن به بالاترین MSV همیشه بهترین ایده نیست، زیرا به این معنی است که در بین وب سایت های دیگری که برای املاک و مستغلات برتر در SERP رقابت می کنند، کار سخت تری خواهید داشت.

از ابزار تحقیق کلمات کلیدی Surfer استفاده کنید و سپس مقاله خود را بنویسید که چه فاکتورهایی در همه کلمات کلیدی انتخاب کرده اید در تحقیق کلمات کلیدی.

هدف جستجو

تصور کنید جاروبرقی ربات را به اینترنت بفروشید. اگر به حجم جستجوی روبات خلاء نگاه کنید، این کلمه کلیدی خوبی به نظر می رسد. آسان، نه؟ برای یافتن کلمات کلیدی نیازی به صرف زمان ندارید، درست است؟

به خواندن ادامه دهید…

اگر کسی به دنبال جاروبرقی رباتیک بگردد، شما جاروبرقی را می‌فروشید و آن را می‌فروشید. آیا مشکلی وجود دارد؟ چگونه کار می کند؟ مشکل این است که اکثر افرادی که به دنبال کلمه کلیدی هستند آماده خرید نیستند. این شرکت فقط به بررسی بهترین محصولات علاقه مند است. اکثر این وب سایت ها دارای لیستی از ربات های خلاء برتر از وب سایت های بررسی مصرف کنندگان هستند.

به همین دلیل است که Surfer هدف جستجو را در ابزار تحقیق کلمات کلیدی نشان می دهد: این ابزار بخشی از یک استراتژی محتوای بزرگتر را تشکیل می دهد.

از کلمات کلیدی به طور طبیعی استفاده کنید

اگر سعی می کنید چند عبارت کلیدی اضافه کنید، باید مطمئن شوید که از آنها به طور طبیعی استفاده می کنید. کلمه کلیدی باید جملات منطقی واضحی داشته باشد و موضوع خاصی را برای خواننده توضیح دهد. یک عبارت کلیدی در متنی که معنی ندارد قرار ندهید.

اما به همین جا ختم نمی شود. اطمینان حاصل کنید که عبارات کلیدی در متن شما بهترین توزیع را در زمینه خود دارند. به افسانه کلمات کلیدی LSI نیفتید و همه کلمات کلیدی را در یک پاراگراف بگنجانید و فکر می کنید که بهینه سازی را به پایان رسانده اید.

نتیجه:

برای اینکه در نتایج جستجوی مرتبط ظاهر شوید، باید کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید، اما هدف جستجو، دشواری کلمه کلیدی و پتانسیل ترافیک را نیز درک کنید. در این مقاله به دو ابزار اشاره می کنیم که می تواند به نویسندگانی مانند شما کمک کند تا کلمات کلیدی جدیدی را کشف کنند: Ahrefs و Surfer.

گوگل راه درازی را پیموده است، بنابراین قرار دادن تصادفی کلمات کلیدی خود در یک متن بهترین راه برای بهینه سازی محتوای شما نیست. شما می خواهید بازدیدکنندگانی که سایت شما را پیدا می کنند تجربه خوبی داشته باشند.

فقط به این دلیل که یک کلمه کلیدی دشوار است به این معنی نیست که شما نباید برای آن رتبه بندی کنید و فقط به این دلیل که حجم جستجوی بالایی دارد به این معنی نیست که ترافیک ارگانیک به سایت خود خواهید داشت.

برای بهینه سازی فرآیند تولید محتوای خود، باید بزرگنمایی کنید و تمام فاکتورهای رتبه بندی یک کلمه کلیدی را در نظر بگیرید.



منتشر شده در 1403-12-26 16:09:03

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید