وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

کپی خبرنامه: آیا محتوای آنلاین شما محافظت می شود؟

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


آیا به عنوان بخشی از کسب و کارتان محتوا تولید می کنید؟ این احتمال وجود دارد که انجام دهید، حتی اگر متوجه آن نباشید.

«محتوا» هر چیزی است که به صورت آنلاین ایجاد و منتشر می‌کنید: خبرنامه، وبلاگ، گرافیک، پادکست، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، ویدیوها و موارد دیگر. از نظر قانونی، آن مطالب متعلق به شماست.

با این حال، از لحاظ تاریخی، حفاظت از مالکیت معنوی بسیار دشوار بوده است – و این قبل از ظهور اینترنت بود. امروز، تقریبا غیرممکن است.

هر دزد احتمالی می تواند به راحتی وب را اسکن کند، به دنبال مطالب مورد علاقه خود بگردد و آن را کپی کند.

رونق! دقیقاً به همین ترتیب، آنها محتوای شما را گرفته اند و می توانند آن را به عنوان محتوای خود به اشتراک بگذارند.

خوشبختانه، کارهایی وجود دارد که می توانید برای محافظت از خود انجام دهید – و لازم نیست یک متخصص حقوقی باشید، اگرچه استخدام کسی ضرری ندارد.

برخی از نکات مورد علاقه ما عبارتند از:

  • خود را هدف آسانی قرار ندهید. بسیاری از صاحبان کسب و کار یک وبلاگ می نویسند یا عکس می گیرند و سپس آن را در همه جا گچ می کنند: ایمیل، رسانه های اجتماعی، وب سایت، هر چیز دیگری. انجام این کار بدون انجام هیچ گونه اقدامی برای محافظت از کار خود فقط درخواست دردسر است.
  • بگذارید مردم بدانند که کار شما متعلق به شماست. اگر مقاله ای می نویسید نام خود را بنویسید روی آی تی. یک گرافیک برای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید؟ لوگوی خود را اضافه کنید! شما به اصل مطلب پی می برید – اگر چیزی مال شماست، مشخص کنید که مال شماست مال شما. اغلب این به تنهایی برای جلوگیری از دزد کافی است.
  • واترمارک به تصاویر خود اضافه کنید. اگر از عکاسی اصلی استفاده می کنید روی وب سایت و رسانه های اجتماعی شما، آخرین چیزی که می خواهید این است که افراد دیگر کار شما را کپی کنند و آن را به عنوان اثر خود به اشتراک بگذارند. واترمارک می تواند به محافظت از شما کمک کند. به هر حال، یک دزد محتوا می‌خواهد دیگران فکر کنند که آنها عکس را خلق کرده‌اند – کاری که وقتی با علامت شما پوشانده شده است نمی‌توانند انجام دهند.
  • حفاظت از حق چاپ را به محتوای خود اضافه کنید. اگر می خواهید اقداماتی را برای محافظت قانونی از محتوای خود انجام دهید، حق نسخه برداری راه حلی است. نوعی قانون مالکیت معنوی، حق چاپ از اشکال اصلی نویسندگی مانند مقاله ها، آهنگ ها، عکس ها، فیلم ها و موارد دیگر محافظت می کند. در صورتی که مجبور شوید شخصی را به دادگاه بکشانید، حق چاپ می تواند به شما کمک کند که در پرونده خود پیروز شوید.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  اگر نام دامنه ایده آل .COM شما گرفته شده است چه باید کرد؟

اینترنت مانند غرب وحشی است: برای همه رایگان است و مشکلی در هر گوشه ای در کمین است. اما راه‌هایی برای محافظت از محتوای شما در برابر همه آن راهزنان دیوانه وجود دارد. برای شروع مراحل ذکر شده در این مقاله را دنبال کنید. سوالات دیگری در مورد راه اندازی وب سایت و بازاریابی خود دارید؟ سایر پست های وبلاگ ما را بررسی کنید. ما همه موضوعات را پوشش می دهیم!



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید