وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

یک سالن ناخن سیار باز کنید

0 8
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


محبوبیت ماشین های میخکوب متحرک در حال افزایش است. از آنجایی که افراد کمتری وقت دارند به فروشگاه های آجر و ملات بروند، خدمات تلفن همراه راه حل عالی هستند. آنها حتی به شلوغ ترین مشتریان اجازه می دهند مراقبت از ناخن را در برنامه های شلوغ خود قرار دهند، و برای مهمانی ها یا رویدادهای اداری نیز عالی هستند!

اگر به فکر خرید موبایل بیزینس ناخن خود هستید، اکنون زمان ایده آلی است. آنها نه تنها خشمگین هستند، بلکه بسیاری از سردردهای ناشی از یک تجارت سنتی (مانند یافتن ویترین یا استخدام یک کارمند بزرگ) را نیز از بین می برند. با این حال، مانند هر کسب و کاری، افتتاح یک سالن سیار مستلزم تکالیف و آمادگی است.

در اینجا کاری است که باید قبل از جهش انجام دهید.

سالن ناخن سیار چیست؟

سالن ناخن سیار (گاهی اوقات به آن نوار مانیکور/پدیکور متحرک گفته می‌شود) یک تجارت مانیکور است که تماس‌های خانگی و مهمانی‌ها و رویدادهای دیگر را انجام می‌دهد. مالکان می توانند خدمات عمومی ارائه دهند، یا یک جایگاه خاص مانند خدمات سازگار با محیط زیست یا کسب و کاری را انتخاب کنند که منحصراً در ساعات ناهار اداری از مشتریان بازدید می کند.

تحصیل کنید

حتی اگر سال‌ها در صنعت ناخن کار کرده‌اید، داشتن کسب‌وکار شخصی (مخصوصاً کسب‌وکار موبایل) به مجموعه‌ای از مهارت‌های کاملاً جدید نیاز دارد. برای آماده شدن، ثبت نام در کالج محلی یا گذراندن دوره های آنلاین کسب و کار را در نظر بگیرید – و اگر با این صنعت آشنا نیستید، یک دوره در یک دانشکده آرایشی و بهداشتی بگذرانید. تکمیل برنامه های فن آوری ناخن ممکن است چند ماه طول بکشد و در پایان می توانید برای دریافت گواهینامه دولتی خود در آزمونی شرکت کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  استفاده حداکثری از میزبانی VPS مدیریت شده

مواظب امور قانونی باشید

داشتن سرویس تلفن همراه معمولاً به مجوزهای خاصی نیاز دارد. با مرکز اقدام تجاری ایالت خود یا یک بخش مرتبط تماس بگیرید تا دقیقاً چه چیزی مورد نیاز است. بسته به روی در جایی که زندگی می کنید، ممکن است از شما خواسته شود که یک شماره شناسایی کارفرما (EIN) و یک مجوز مالیات فروش دریافت کنید.

همچنین شایان ذکر است که هر ایالت (و گاهی اوقات شهر) قوانینی در مورد اینکه شما مجاز به استفاده از چه نوع وسیله نقلیه ای برای تجارت موبایل هستید و چگونه آن وسیله نقلیه باید ثبت شود، دارد. دریابید که آیا ون یا RV شما باید به عنوان وسیله نقلیه تجاری ثبت شود و آیا برای رانندگی با آن به گواهینامه خاصی نیاز دارید. عدم ثبت نام صحیح می تواند منجر به جریمه های سنگین در جاده شود و همچنین ممکن است باعث مشکلاتی در بیمه خودرو شما شود.

قوانین مالیاتی را بشناسید

متأسفانه بخشی از داشتن یک تجارت، پرداخت مالیات است. خوشبختانه، به‌عنوان مالک یک سالن سیار، ممکن است حق برخی از انصراف‌ها را داشته باشید که سایر صاحبان مشاغل اینگونه نیستند. به عنوان مثال، به دلیل نداشتن ویترین فروشگاه، ممکن است بتوانید استفاده از وسیله نقلیه خود را برای اهداف تجاری حذف کنید. هر ایالت قوانین مالیاتی متفاوتی دارد، بنابراین قبل از باز کردن مغازه، مطمئن شوید که با یک حسابدار صحبت می کنید.

الزامات بهداشتی و ایمنی را بدانید

هنگامی که یک سالن ناخن افتتاح می کنید، سلامت و ایمنی همیشه یک نگرانی است. به عنوان مثال، آیا می دانید اگر یک مراجعه کننده بریده شد و خون وجود داشت، چه باید بکنید؟ روی تجهیزات شما یا در صورت نشت مواد شیمیایی چه رویه ای باید طی شود؟ مهم است که قوانین ایمنی و بهداشت ایالت خود را بدانید نه تنها برای جلوگیری از جریمه، بلکه برای اطمینان از ایمنی مشتریان و کارکنان خود.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  نصب Photo Viewer روی ویندوز سرور 2016

همچنین، توجه داشته باشید که بسیاری از صاحبان سالن ها ترجیح می دهند که مشتریان قبل از درمان، معافیت خود را امضا کنند. هنگامی که صاحب یک کسب و کار موبایل هستید، این امر به ویژه مهم است. چرا؟ زیرا وقتی ویترین ندارید و در خانه یا محل کار دیگران کار می کنید، نمی توانید محیط را کنترل کنید. اگر کسی به دلیل عواملی که خارج از کنترل شما هستند مجروح یا بیمار شود، نمی‌خواهید که مسئولیتی برای عقب نشینی داشته باشید. روی شما.

خودتان را تبلیغ کنید

حالا برای چیزهای سرگرم کننده! هنگامی که تمام نکات فنی را در اختیار داشتید، می توانید بازاریابی کسب و کار خود را برای جذب مشتریان جدید شروع کنید. یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید ایجاد حضور آنلاین از طریق رسانه های اجتماعی و یک وب سایت خوب است.

با استفاده از وب سایت ساز وردپرس، ایجاد یک وب سایت تجاری با صرف زمان یا تلاش بسیار آسان است (حتی اگر تجربه برنامه نویسی نداشته باشید). با بیش از 200+ تم و رابط کشیدن و رها کردن آسان، هیچ محدودیتی برای گزینه های سفارشی سازی شما وجود ندارد – و با کتابخانه افزونه گسترده وردپرس، می توانید به راحتی عملکردهایی مانند پرداخت آنلاین و رزرو تلفن همراه را اضافه کنید.

یک وب سایت برای کسب و کار خود ایجاد کنید

راه اندازی هر کسب و کار جدید هم زمان و هم تعهد می طلبد، اما یک کسب و کار موبایل نیازمند ملاحظات خاصی است.

شما در این مسیر با چالش هایی روبرو خواهید شد و داشتن تیم مناسب پشت سر شما می تواند تفاوت ایجاد کند و ما دوست داریم بخشی از آن تیم باشیم.

امروز با ما تماس بگیرید تا دریابید که چگونه می توانیم به شما در ساخت و نگهداری وب سایت تجاری عالی و شروع کار کمک کنیم روی راه موفقیت شما



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید