وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

یک وب سایت عاشقانه برای عروسی خود بسازید

0 6
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


مردم این روزها همه چیز را به صورت آنلاین انجام می دهند، از بانکداری گرفته تا خرید و تعیین قرار. مهمانان عروسی شما تفاوتی ندارند. ایجاد یک وب سایت عروسی به آنها یک مرکز متمرکز می دهد تا از اخبار روز مهم شما مطلع شوند (به علاوه، این یک راه عالی برای مهمانان برای برقراری ارتباط با یکدیگر قبل از مراسم است).

اما لازم نیست همه چیز کاری باشد – عروسی شما یکی از مهمترین روزهای زندگی شما است و وب سایت شما باید عشق و شادی را که احساس می کنید منعکس کند. در زیر نکات ما برای ایجاد یک وب سایت آموزنده است که مهمانان شما را برای عروسی آینده شما هیجان زده می کند:

وب سایت عروسی چیست؟

یک وب سایت عروسی تنها بهترین بستر ممکن برای گرد هم آوردن مهمانان شما قبل از روز بزرگ است! این همه اطلاعات مفیدی را که هر کسی ممکن است در مورد عروسی شما به آن نیاز داشته باشد، ارائه می دهد، و معمولاً چیزهای سرگرم کننده نیز (مانند روش آشنایی شما یا جایی که برای ماه عسل می روید). مردم به دلایل زیادی استفاده از آنها را انتخاب می کنند، اما برخی از رایج ترین آنها عبارتند از:

  • رایگان است. شما میتوانید دانلود کنید WordPress.org و وب سایت خود را به صورت رایگان ایجاد کنید و فقط باید هزینه نام دامنه و سرویس میزبانی خود را بپردازید.
  • سفارشی سازی بی پایان. با تم ها و افزونه های وردپرس، می توانید سایت خود را تقریباً به هر شکلی که تصور کنید سفارشی کنید. صفحات خود را با طرح رنگ عروسی، گالری های عکس عاشقانه یا یک جدول زمانی سفارشی برای روز خاص خود شخصی سازی کنید.
  • به راحتی مهمانان خود را به روز نگه دارید. یک پل کنار محل برگزاری شما بیرون است؟ مشکلی نیست. می‌توانید به مهمانان اطلاع دهید که باید مسیر دیگری را طی کنند. اتاق های بیشتری به بلوک شما اضافه شده است؟ یک پیام به اشتراک بگذارید و به دوستان خود اطلاع دهید که باید فورا رزرو کنند!
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  cPanel مدیریت VPS در مقابل میزبانی سرور ابری

مهم نیست که چه اتفاقی می افتد، وب سایت شما به شما این امکان را می دهد که به سرعت و به راحتی این خبر را بدون نیاز به ارسال پیام به ده ها نفر منتشر کنید.

وب سایت عروسی شما باید بسیار شخصی باشد و منعکس کننده رابطه ای باشد که با همسر آینده خود به اشتراک می گذارید. با توجه به آنچه گفته شد، چند قانون کلی وجود دارد که همه باید بدون توجه به هر چیزی از آنها پیروی کنند:

به تم خود بچسبید

وردپرس تقریباً برای هر موقعیتی، از جمله عروسی، تم های سفارشی دارد. و مهم نیست که چه نوع عروسی برگزار می کنید، می توانید چیزی را پیدا کنید که حال و هوای روز بزرگ شما را منعکس کند – چه در یک انبار ازدواج کنید چه در یک هتل بلند.

شامل اطلاعات سفر

چه محل برگزاری شما محلی باشد و چه در حال برگزاری جشن عروسی در مقصد هستید، مطمئنا مهمانان خارج از شهر نیز وجود خواهند داشت. ایجاد یک page جایی که می توانید اطلاعات را به اشتراک بگذارید روی سفر و اقامت از جمله:

  • اطلاعات در مورد نزدیکترین فرودگاه و ایستگاه قطار
  • چندین مسیر رانندگی پیشنهادی («اگر از شمال می‌روید…»، «اگر از غرب می‌آیید…» و غیره)
  • وب‌سایت‌ها، شماره تلفن‌ها و کدهای رزرو برای هر هتل محلی که در آن بلوک اتاق دارید
  • اطلاعات ترانسفر هتل

شما همچنین می توانید از یک افزونه مانند استفاده کنید نقشه های گوگل بنابراین مهمانان به راحتی می توانند محل برگزاری شما را ببینند و به مسیرها دسترسی داشته باشند روی خودشون

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  تحول اینترنت در سال 2013

توصیه Local فعالیت ها

اگر بین عروسی و پذیرایی وقفه ای دارید، یا اگر مهمانان خارج از شهر برای چند روز در آنجا حضور داشته باشند، به کارهایی نیاز دارند. راهنمای منطقه محلی با مکان های مورد علاقه خود برای غذا خوردن و چیزهایی برای دیدن ایجاد کنید. اگر نقطه ای برای شما معنای خاصی دارد، به مهمانان خود اطلاع دهید (و اگر عکس هایی از خود دارید در آنجا قرار دهید). در نظر بگیرید از جمله:

  • مناسب برای بچه ها (موزه ها، رستوران های خانوادگی، پارک ها و غیره)
  • رستوران های بدون نیاز به رزرو
  • رزرواسیون/ ناهار خوری مجلل

یک کتاب مهمان ایجاد کنید

بسیاری از افرادی که در مراسم عروسی شما شرکت می کنند احتمالاً مایلند بهترین آرزوهای خود را به اشتراک بگذارند یا از شما تشکر کنند که آنها را در روز خود قرار داده اید، و دفترچه مهمان بهترین راه برای انجام این کار است.

این DMS Guestbook افزونه یک گزینه عالی است که شامل بسیاری از ویژگی های مفید است. نه تنها می‌توانید ظاهر را مطابق میل خود سفارشی کنید (از جمله زبان، فیلدهای اجباری، متن و رنگ‌های حاشیه)، بلکه می‌توانید وارد شوید و کتاب مهمان را براساس آن جستجو کنید. روی ایمیل، نام، پیام ها و غیره روی.

افکار نهایی

استفاده از افزونه های وردپرس و وردپرس، ایجاد یک وب سایت عروسی منحصر به فرد و سفارشی را به یک کیک (عروسی) تبدیل می کند. مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ امروز با تیم طراحی ما تماس بگیرید و یک سایت زیبا در عرض چند روز راه اندازی کنید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید