آزمون ها و نظرسنجی ها راهی آسان برای افزایش تعامل کاربر و زمان مرور ارائه می دهند. با کمک افزونه های آزمون وردپرس، صاحبان سایت می توانند یک مسابقه، نظرسنجی یا نظرسنجی را تعبیه کنند روی سایت آنها در عرض چند دقیقه و بدون کدنویسی.

علاوه بر افزایش میانگین زمان روی-سایت، آزمون های سرگرم کننده و سرگرم کننده ابزارهای بازاریابی عالی هستند. سازندگان مسابقه می توانند از آنها برای جمع آوری ایمیل ها و ایجاد یک لیست پستی استفاده کنند، در حالی که شرکت کنندگان آزمون می توانند نتایج مسابقه خود را به اشتراک بگذارند. روی رسانه های اجتماعی

با وجود تمام افزونه های آزمون موجود، انتخاب بهترین افزونه آزمون وردپرس برای سایت شما می تواند گیج کننده باشد. برای کمک به تصمیم گیری شما، فهرستی از برترین افزونه های رایگان و ممتاز آزمون وردپرس را گردآوری کرده ایم.

علاوه بر این، ما مزایای استفاده از آزمون ها را پوشش خواهیم داد روی سایت وردپرس شما و نکاتی را ارائه دهید روی چگونه می توان آزمون ها را جذاب تر کرد شروع کنیم.

مزایای استفاده از آزمون ها روی سایت شما

چه برای اهداف سرگرمی و چه آموزشی، آزمون ها می توانند به ارتقای وب سایت شما کمک کنند. در اینجا برخی از مزایای گنجاندن آزمون ها و نظرسنجی ها آورده شده است روی سایت شما:

  • اطلاعات بازدیدکنندگان را جمع آوری کنید. با استفاده از آزمون یا نظرسنجی برای کسب و کار خود سرنخ ایجاد کنید. برای مثال، آزمون‌هایی که نیاز به آدرس ایمیل دارند می‌توانند برای افزایش مشترکان خبرنامه مفید باشند، در حالی که اطلاعات جمعیتی می‌تواند برای تقسیم‌بندی مشتریان مفید باشد.
  • از طریق اشتراک گذاری اجتماعی، قرار گرفتن در معرض رایگان را افزایش دهید. مردم می توانند آزمون ها و نتایج آنها را به اشتراک بگذارند روی وب سایت های رسانه های اجتماعی قرار گرفتن در معرض رایگان می تواند به تقویت برندسازی وب سایت کمک کند و بر ترافیک و نرخ تبدیل تأثیر مثبت بگذارد.
  • بهبود بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو). آزمون ها و نظرسنجی ها می توانند به شما کمک کنند در مورد انتظارات مخاطب هدف خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. از یافته ها برای تنظیم محتوای خود با پاسخ دادن به قصد جستجوی کاربران برای رتبه بالاتر استفاده کنید روی صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP).
  • کاهش نرخ پرش و افزایش زمان روی سایت. یک مسابقه، بازدیدکنندگان را تشویق می‌کند تا با محتوای شما درگیر شوند و مدت بیشتری بمانند روی سایت شما. این به جلوگیری از خروج بازدیدکنندگان از سایت وردپرس شما بلافاصله پس از دسترسی به آن کمک می کند.

نکته حرفه ای

با یک وب سایت چند زبانه تعامل بیشتری ایجاد کنید.

5 افزونه برتر آزمون وردپرس رایگان

اگه تو هستی روی بودجه محدود – نگران نباشید. در اینجا لیستی از بهترین افزونه های آزمون وردپرس که استفاده از آنها رایگان است آورده شده است.

1. استاد آزمون و نظرسنجی

بنر افزونه وردپرس Quiz and Survey Master

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 40000+
  • رتبه بندی: 4.8/5
  • ویژگی های قابل توجه: برنامه ریزی مسابقه، نمایش فرمول ریاضی، ابزار بازیابی آزمون

استاد آزمون و نظرسنجی یک افزونه همه کاره و رایگان آزمون وردپرس برای ایجاد انواع مختلف آزمون های آنلاین است. می تواند یک سیستم پاسخ صحیح در مقابل نادرست را پیاده سازی کند و نمرات ارائه دهد.

15 نوع سؤال وجود دارد، از سؤالات پر کردن جای خالی تا سؤالات چند گزینه ای. این افزونه سازنده مسابقه به کاربران امکان می دهد پیام های سفارشی اضافه کنند، آزمون ها را برنامه ریزی کنند، فرمول های ریاضی را نمایش دهند و اشتراک گذاری اجتماعی را برای نتایج مسابقه فعال کنند.

علاوه بر این، این افزونه آزمون ساده دارای یک ابزار بازیابی است که به صاحبان سایت اجازه می دهد تا آزمون های قبلی را بازیابی کنند. افزونه‌های گواهی و تابلوی امتیازات نیز در دسترس هستند.

علاوه بر این، این افزونه وردپرس بسیاری از مضامین از پیش ساخته شده آزمون و نظرسنجی را ارائه می دهد. سایر افزودنی ها برای گزارش و تجزیه و تحلیل، داده ها export، و فرود آمدن page ایجاد در نسخه حرفه ای موجود است. توجه داشته باشید که برخی از دانش CSS ممکن است برای سفارشی سازی طراحی مسابقه پیشرفته تر مورد نیاز باشد.

2. مرحله نظر

بنر پلاگین وردپرس Opinion Stageبنر پلاگین وردپرس Opinion Stage

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 10000+
  • رتبه بندی: 4.4/5
  • ویژگی های قابل توجه: قالب های آماده برای استفاده، پشتیبانی چند زبانه، داده ها export ابزار

مرحله نظر یک افزونه رایگان مسابقه وردپرس برای افرادی است که می خواهند به راحتی با استفاده از یک ویرایشگر بصری و قالب های رایگان آزمون ایجاد کنند.

وقتی صحبت از شخصی سازی می شود، فونت ها، رنگ ها و اندازه جعبه آزمون قابل تنظیم هستند. همچنین می توانید تصاویر و ویدیوها را اضافه کنید تا هر مسابقه جذاب تر شود.

به راحتی آزمون های خود را در هر مکانی قرار دهید روی سایت، چه نوار کناری باشد، چه در پست ها، یا به عنوان یک پیام پاپ آپ. آنها نیز قابل اشتراک گذاری هستند روی شبکه های اجتماعی، و طراحی به هر اندازه صفحه نمایش پاسخگو است.

وقتی صحبت از تجزیه و تحلیل می شود، می توانید داده های ارسالی را در جداول و نمودارها مشاهده کنید یا آنها را به صورت دانلود کنید xls یا csv فایل ها. این افزونه از بیش از 40 زبان نیز پشتیبانی می کند.

به خاطر داشته باشید که یک مرحله نظر برای استفاده از این افزونه حساب کاربری لازم است. علاوه بر این، گزینه ویرایش CSS در نسخه رایگان موجود نیست.

3. امتحان HD

بنر افزونه وردپرس HD Quizبنر افزونه وردپرس HD Quiz

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 8000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: تعداد نامحدود آزمون رایگان، csv آپلود کننده

امتحان HD یک افزونه سازنده آزمون ساده است که به کاربران اجازه می دهد تعداد نامحدودی آزمون های ساده وردپرس ایجاد کنند. به علاوه، هر مسابقه دارای یک کد کوتاه است که کاربران می توانند آن را در هر جایی قرار دهند روی وب سایت آنها

آزمون هایی با سوالات چند گزینه ای، پاسخ باز یا چند پاسخی ایجاد کنید. سپس، یک تصویر اضافه کنید، یک تایمر مسابقه تنظیم کنید، و سوالات و پاسخ‌ها را تصادفی کنید تا مسابقه هیجان‌انگیزتر شود.

علاوه بر این، شما می توانید پاسخ صحیح را برای هر سوال پس از پاسخ نادرست آزمون گیرنده به آن نشان دهید. جلوگیری از تغییر پاسخ بازدیدکنندگان نیز یک گزینه است.

این افزونه رایگان دارای یک csv آپلود کننده برای کسانی که می خواهند سوالات از پیش ساخته شده را اضافه کنند. کاربران همچنین می‌توانند نام دکمه‌ها را تغییر دهند، درصد نرخ عبور را پیکربندی کنند و پیام‌های پاپ‌آپ قابل تنظیم را نشان دهند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه نام پایگاه داده وردپرس خود را پیدا کنیم

علاوه بر این، گزینه‌های سبک مسابقه بیشتری از طریق حق بیمه آن در دسترس است افزودنی سفارشی سازی مسابقهon.

4. مسابقه گربه

بنر افزونه وردپرس Quiz Catبنر افزونه وردپرس Quiz Cat

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 5000+
  • رتبه بندی: 4.6/5
  • ویژگی های قابل توجه: قابلیت کشیدن و رها کردن، گزینه های سفارشی سازی، بلوک گوتنبرگ

مسابقه گربه یک افزونه ساده آزمون وردپرس است که به شما امکان می دهد آزمون های نامحدود و سازگار با موبایل ایجاد کنید. با بلوک گوتنبرگ خود، به کاربران اجازه می‌دهد آزمون‌ها را مستقیماً از ویرایشگر پست وردپرس اضافه کنند.

این افزونه یک ویژگی کشیدن و رها کردن را پیاده‌سازی می‌کند و گزینه‌های مختلف سفارشی‌سازی آزمون را ارائه می‌کند، مانند افزودن تصاویر و نشان دادن پاسخ صحیح پس از هر سؤال. فرود page هر مسابقه همچنین می تواند یک عنوان سفارشی و دکمه CTA را داشته باشد.

وجود دارد صرفه جویی و پیش نمایش گزینه های موجود نیز هر مسابقه شامل یک کد کوتاه است تا کاربران بتوانند آن را در هر مکانی قرار دهند روی سایت وردپرس آنها علاوه بر این، رشته‌ها و آزمون‌های متن Quiz Cat به هر زبانی قابل ترجمه هستند.

با طرح رایگان، کاربران فقط می توانند سوالات دانش محور و بی اهمیت مطرح کنند. خرید افزونه ممتاز وردپرس، انواع بیشتری از آزمون‌ها، مانند آزمون‌های شخصیت و فرهنگ پاپ را باز می‌کند. توجه داشته باشید که Quiz Cat فقط گزینه های اشتراک گذاری اجتماعی را ارائه می دهد روی طرح های پرداخت شده

5. آزمون جریان ARI

بنر افزونه وردپرس ARI Stream Quiz
بنر افزونه وردپرس ARI Stream Quiz
10 بهترین افزونه آزمون وردپرس برای سال 1402 (رایگان و پرمیوم) 20

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 3000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: گزینه refresh مرورگر، ادغام نرم افزار بازاریابی ایمیلی

آزمون جریان ARI یکی از بهترین افزونه های آزمون برای وردپرس است. ویرایشگر این افزونه کاربرپسند است و به شما امکان می‌دهد با استفاده از گزینه‌های تم گسترده آن، آزمون‌های نامحدود انجام دهید.

این سازنده مسابقه می تواند مرورگر را برای هر سوال تازه کند page برای افزایش بازدید از صفحه و نمایش تبلیغات بیشتر. صاحبان سایت همچنین می توانند سؤالات را تصادفی کرده و پاسخ ها را به هم بزنند تا آزمون ها منحصر به فرد شوند.

استفاده از این افزونه جمع آوری سرنخ ها، مانند اسامی و ایمیل های شرکت کنندگان در آزمون را ممکن می سازد. پس از آن، یکپارچه سازی کنید Mailchimp یا MailerLite از طریق کلیدهای API برای استفاده از این سرنخ ها برای کمپین های بازاریابی ایمیلی.

به خاطر داشته باشید که نسخه رایگان فقط به کاربران اجازه می دهد تا آزمون های چیزهای بی اهمیت را انجام دهند و گزینه های سفارشی سازی بدون ویرایش CSS محدود خواهد بود. همچنین، گزارش نتایج مسابقه فقط در دسترس است روی نسخه پریمیوم

5 افزونه برتر آزمون وردپرس ممتاز

اکنون که بهترین افزونه‌های رایگان آزمون وردپرس را مورد بحث قرار دادیم، بیایید ببینیم دسته افزونه‌های برتر چه چیزی را ارائه می‌کند.

1. Thrive Quiz Builder

سازنده مسابقه page on  وب سایت Thrive Themesسازنده مسابقه page on  وب سایت Thrive Themes

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 20000+
  • ویژگی های قابل توجه: جریان مسابقه، تست A/B، سازنده نشان
  • قیمت: 99 دلار در سال

Thrive Quiz Builder یک افزونه امتحانی شگفت انگیز وردپرس برای ایجاد آزمون هایی با ظاهر حرفه ای است. جریان مسابقه و ناوبری مسابقه مروری را اجرا می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد آزمون‌های پیچیده با منطق انشعاب بسازند. علاوه بر آزمون‌هایی با پاسخ‌های درست و غلط، این افزونه از آزمون‌های پاسخ باز و شخصیتی پشتیبانی می‌کند.

یک جادوگر راه اندازی برای کمک به نصب افزونه وردپرس در دسترس است. در حین ویرایش، افزونه آزمون به شما در مورد هر عنصر گم شده یا پیکربندی نادرست هشدار می دهد.

آماری برای هر شرکت کننده، سؤالات پاسخ داده شده آنها و اشتراک گذاری آنها در رسانه های اجتماعی وجود دارد. Thrive Quiz Builder همچنین یک ویژگی تست A/B را ارائه می دهد که می تواند به شناسایی نتیجه کمک کند page طراحی بیشترین تبدیل را به ارمغان می آورد.

این افزونه مسابقه وردپرس دارای یک نشان ساز برای ایجاد نشان های سفارشی است که کاربران می توانند از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. این دارای ویژگی اندازه گیری خودکار نشان است روی پلتفرم و بدون محدودیت ویرایش برای قرار دادن عناصر، رنگ های پس زمینه و قالب بندی متن.

2. آزمون ویروسی وردپرس

بنر افزونه WordPress Viral Quizبنر افزونه WordPress Viral Quiz

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 7000+
  • ویژگی های قابل توجه: ابزارهای بازاریابی ایمیلی، پشتیبانی چند زبانه، ادغام Google Analytics
  • قیمت: 36 دلار / مجوز معمولی

آزمون ویروسی وردپرس یک پلاگین با کاربری آسان برای ایجاد کوییزهای شخصیتی و چیزهای جالب و سرگرم کننده است.

این افزونه با هر قالب وردپرس سازگار است و به بیش از 10 زبان قابل ترجمه است. علاوه بر این، کاملاً پاسخگو است و به شما امکان می دهد داده های ارسالی را از طریق مرور بررسی کنید تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل.

افزونه WordPress Viral Quiz به شما این امکان را می‌دهد که آزمون‌ها را برای استفاده بعدی دانلود کنید و نمونه‌های از پیش ساخته شده را آپلود کنید. از کدهای کوتاه برای قرار دادن آزمونها در هر مکانی استفاده کنید روی وب سایت وردپرس شما یا حتی روی پلتفرم های دیگر با استفاده از کد iFrame.

جمع آوری سرنخ ها همچنین با اجباری کردن شرکت کنندگان برای وارد کردن نام و ایمیل قبل از شروع مسابقه یا دسترسی به نتایج امکان پذیر است. page. همراه با Mailchimp و ActiveCampaign یکپارچه سازی، ایجاد لیست های ایمیل بدون دردسر می شود process.

مسابقه ویروسی وردپرس فقط دو پوسته ارائه می دهد، آپارتمان مدرن و BuzzFeed. کاربران برای تنظیم طراحی مسابقه به دانش اولیه CSS و HTML نیاز دارند.

3. بررسی مودال

بنر افزونه وردپرس Modal Surveyبنر افزونه وردپرس Modal Survey

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 5000+
  • ویژگی های قابل توجه: پنل مدیریت فنی، import و export ابزار
  • قیمت: 44 دلار / مجوز معمولی

بررسی مودال یکی از بهترین افزونه‌های آزمون برتر برای وردپرس است زیرا به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت نامحدود آزمون‌های بی اهمیت و شخصیتی ایجاد کنند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که رابط کاربری نسبت به سایر پلاگین های ذکر شده در این مقاله منحنی یادگیری تندتری دارد.

این افزونه مسابقه وردپرس از سوالات با چندین پاسخ صحیح، پاسخ های باز، لیست ها، اعداد و تاریخ پشتیبانی می کند. واردات و صادرات فایل های مسابقه نیز امکان پذیر است.

علاوه بر این، فونت ها، رنگ ها و سبک ها و اندازه های جعبه قابل تنظیم هستند. هر مسابقه می تواند یک تایمر و نوار پیشرفت نیز داشته باشد. صاحبان سایت نیز برای اضافه کردن آزمون‌ها آزاد هستند روی آ page، پست یا به صورت پاپ آپ.

نمایش نمرات شرکت کنندگان و جزئیات مسابقه از طریق نمودارها و نمودارها برای تجزیه و تحلیل آسان تر. پس از آن، ممکن است export نتایج آزمون داده ها در پنج فرمت فایل، از جمله .pdf، csv، و xls.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  استفاده از پالت فرمان وردپرس برای کار سریعتر و هوشمندتر

کاربران می توانند پیام های سفارشی را در پایان هر مسابقه قرار دهند. همچنین می‌توانید نام شرکت‌کنندگان و اطلاعات تماس را برای ایجاد یک لیست ایمیل جمع‌آوری کنید، زیرا این افزونه با پلتفرم‌های بازاریابی مانند ادغام می‌شود. Mailchimp و معیار.

4. آزمون مشاور

بنر افزونه وردپرس Advisor Quizبنر افزونه وردپرس Advisor Quiz

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 2000+
  • ویژگی های قابل توجه: ابزارهای سازگاری، ردیابی و تجزیه و تحلیل WooCommerce
  • قیمت: 39 دلار / مجوز معمولی

آزمون مشاور یک افزونه آزمون برتر وردپرس است که با WooCommerce کار می کند. دارای یک رابط مدیریت ساده است و از چهار نوع مسابقه – شخصیت، فیلتر محتوا، بازخورد، و آزمون های بی اهمیت پشتیبانی می کند.

امکان درج آگهی یا محتوا بعد از چندین سوال و همچنین قبل یا بعد از نتایج وجود دارد. همچنین می توانید فرم های ضبط ایمیل را قبل از پایان مسابقه قرار دهید. علاوه بر این، این افزونه مسابقه وردپرس ارائه می دهد AWeber و Mailchimp ادغام برای ایجاد آسان لیست ایمیل.

سه طرح‌بندی واکنش‌گرا برای انتخاب وجود دارد – ارائه، شبکه تصویر و مینیمال. علاوه بر این، رنگ ها، فونت ها، نمادها و دکمه ها همگی قابل تنظیم هستند. ویرایش CSS و جاوا اسکریپت نیز در دسترس است.

علاوه بر این، این افزونه مسابقه وردپرس ویژگی های ردیابی را ارائه می دهد. اینها تعداد بازدیدها، اشتراک‌گذاری‌ها و ثبت‌نام‌های کاربر جدید را ثبت می‌کنند. آزمون مشاور همچنین تعداد افرادی که مسابقه را شروع یا به پایان می‌رسانند و تعداد آنها را می‌شمارد ووکامرس خریدهایی که کاربران پس از آن انجام می دهند.

5. ساز مسابقه معما

وب سایت معما homepageوب سایت معما homepage

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 2000+
  • ویژگی های قابل توجه: فرم ساز داخلی، نمایش محتوای سفارشی مبتنی بر نتایج، ابزار همکاری
  • قیمت: 59-249 دلار در ماه

ساز مسابقه معما یک ابزار آزمون قدرتمند برای ایجاد آزمون های جذاب در انواع مختلف برای پلتفرم های ساخت وب سایت از جمله وردپرس است. این 15 نوع آزمون، نظرسنجی و نظرسنجی را ارائه می دهد. علاوه بر این، این سازنده مسابقه دسترسی عالی و حفظ حریم خصوصی داده ها را با خود فراهم می کند WCAG 2.1 و GDPR انطباق.

با استفاده از سازنده فرم کشش و رها کردن داخلی آن با بیش از 15 فیلد، سرنخ ها را جمع آوری کنید. پس از آن، می توانید داده ها را در یک ذخیره کنید xls یا csv فایل. علاوه بر این، این سازنده مسابقه آنلاین به کاربران امکان می دهد هر مسابقه را به مسابقه یا هدایایی تبدیل کنند تا سر و صدا ایجاد کنند.

می‌توانید نتایج را قبل از تکمیل فرم سرنخ توسط آزمون‌گیرنده محدود کنید یا فرم را قابل پرش کنید. محتوای سفارشی متفاوت، مانند صفحات فرود، دکمه‌های CTA و پیام‌های بازاریابی شخصی‌شده را بر اساس نمایش دهید روی نتایج هر مسابقه گیرنده

برای کسانی که در یک تیم کار می کنند، این افزونه مسابقه وردپرس دارای ویژگی تیم های مشارکتی است که به شما امکان می دهد با استفاده از سه سطح مختلف امتیاز ویرایش، یک مسابقه با هم تیمی های دیگر خود ایجاد کنید.

کاربران همه طرح ها می توانند آزمون های نامحدود ایجاد کنند و سرنخ های نامحدود جمع آوری کنند. علاوه بر این، همه آنها با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه و 30 روز ضمانت بازگشت پول ارائه می شوند.

چگونه مخاطبان خود را با آزمون ها درگیر کنیم

ایجاد یک مسابقه یا نظرسنجی خوب نیاز به برنامه ریزی کامل دارد. هدف این است که مردم آن را به اندازه کافی برای شرکت در آن جالب بدانند و فقط از کنار آن عبور نکنند.

در اینجا چند نکته وجود دارد روی روش ایجاد آزمون هایی که برای کاربران جذاب باشد:

  • با یک هدف شروع کنید. در مورد آنچه می خواهید با آزمون به دست آورید فکر کنید. این می تواند هر چیزی از گرفتن سرنخ تا افزایش ترافیک وب سایت باشد.
  • ارزش ارائه کنید. مطمئن شوید که آزمون هدفی را دنبال می کند یا اطلاعاتی را ارائه می دهد که برای کاربران ارزشمند است. می تواند به سوالات منحصر به فرد پاسخ دهد یا به سادگی سرگرم کننده باشد.
  • موضوع مناسب را انتخاب کنید اطمینان حاصل کنید که مسابقه با موضوع محتوای اصلی سایت مرتبط است. برای ایده‌ها و الهام‌بخشی، در مورد آزمون‌های محبوب در جایگاه خود تحقیق کنید.
  • مخاطب خود را بشناسید. با شناختن مخاطبان هدف خود، می‌توانید آزمون‌های تعاملی مورد علاقه آنها ایجاد کنید. انجمن‌های آنلاین و رسانه‌های اجتماعی را مشاهده کنید تا ببینید در حال حاضر چه چیزی در حال پیشرفت است.
  • سرگرم کردن. از عناوین جذاب، تصاویری چشم نواز و CTA استفاده کنید. با لحن طبیعی، سرگرم کننده و دوستانه بنویسید. علاوه بر این، سوالات را ساده و قابل فهم بنویسید.
  • بروز بمان. توجه داشته باشید که کدام آزمون‌ها کار می‌کنند و آنهایی را که محبوب نیستند برای عملکرد بهتر بهینه کنید.

نتیجه

افزونه های مسابقه وردپرس راهی آسان برای اضافه کردن آزمون ها و نظرسنجی ها به سایت شما ارائه می دهند. آنها می توانند ابزاری عالی برای هدایت ترافیک وب سایت و تعامل کاربر باشند.

اگر هنوز نمی‌توانید تصمیم بگیرید که از کدام افزونه آزمون استفاده کنید، توصیه‌های فهرست کوتاه ما را از بهترین افزونه‌های وردپرس برای ایجاد آزمون‌ها بررسی کنید:

  • بهترین برای آزمون های پایه – استاد آزمون و نظرسنجی. این بهترین افزونه مسابقه برای کسانی است که می خواهند یک مسابقه سریع و ساده حاوی انواع مختلف سوالات بسازند.
  • بهترین برای آزمون های ویروسی – آزمون ویروسی وردپرس. این به کاربران اجازه می دهد تا آزمون ها را خارج از سایت های وردپرس خود به اشتراک بگذارند و جاسازی کنند.
  • بهترین برای آزمون های حرفه ای – Thrive Quiz Builder. این افزونه آزمون از آزمون های پیچیده پشتیبانی می کند و دارای نشان ساز است که کاربران می توانند از آن استفاده کرده و از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
  • بهترین ارزش برای پول – ساز مسابقه معما. دارای 15 نوع آزمون مختلف با WCAG 2.1 و انطباق با GDPR، ابزارهای مشارکتی، و فرم ساز کشیدن و رها کردن.

از طرف دیگر، کسانی که می توانند کدنویسی کنند و می خواهند دست خود را در توسعه نرم افزار آزمون سفارشی امتحان کنند، می توانند افزونه وردپرس خود را ایجاد کنند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بهترین افزونه آزمون وردپرس را برای نیازهای خود پیدا کنید. چه برای مقاصد سرگرمی و چه آموزشی، آزمون ها یک راه عالی برای افزودن تنوع محتوا به وب سایت وردپرس شما هستند. موفق باشید!

سایر افزونه های وردپرس را برای آموزش آنلاین کشف کنید

بهترین افزونه های ویکی وردپرس
بهترین افزونه های سیستم مدیریت یادگیری وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های وردپرس برای مدیریت پروژه
بهترین افزونه های تقویم وردپرس
بهترین افزونه های رایگان وردپرس