میلیون‌ها فرد و کسب‌وکار قربانی بدافزار شده‌اند که آن را به یکی از مهم‌ترین تهدیدات امنیتی وب‌سایت تبدیل کرده است. با محبوبیت فوق العاده وردپرس، به هدف اصلی برای چنین حملاتی تبدیل شده است.

اگر به دنبال محافظت بهتر از وب سایت وردپرس خود هستید، اسکنر بدافزار وردپرس یکی از بهترین راه حل ها است. این ابزاری است که سایت شما را از نظر آسیب پذیری تجزیه و تحلیل می کند و راهنمایی هایی برای رفع آنها ارائه می دهد.

بسیاری از افزونه های وردپرس می توانند کار را انجام دهند – این مقاله شما را با ده انتخاب برتر ما آشنا می کند. هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند که برخی از آنها قادر به حذف بدافزار از سایت های وردپرس هستند.

10 افزونه برتر اسکنر بدافزار برای وردپرس

در اینجا 10 افزونه برتر ما برای کمک به اسکن سایت وردپرس شما و رفع مشکلاتی مانند بدافزار شناسایی شده و کدهای مخرب آورده شده است.

مطالعه پیشنهادی

آیا می خواهید از سایت خود در برابر ترافیک ناخواسته و حملات brute-force محافظت کنید؟ بهترین راه حل های فایروال وردپرس را در این آموزش بیابید.

1. امنیت Wordfence

افزونه Wordfence Security وردپرس

آمار Wordfence Security:

  • رتبه بندی: 5/5
  • بهترین برای: کاربرانی که به یک اسکنر بدافزار وردپرس رایگان و در عین حال قدرتمند نیاز دارند
  • قیمت: فریمیوم (از 119 دلار در سال)

Wordfence Security یک افزونه امنیتی جامع وردپرس است. نسخه رایگان آن به طور پیش فرض شامل یک اسکنر بدافزار قابل تنظیم است. در میان تنظیمات مختلف، امکان تنظیم عمق تشخیص تهدید وجود دارد.

تنظیمات زمان بندی را اسکن کنید on حصار کلمهتنظیمات زمان بندی را اسکن کنید on حصار کلمه

یکی از مزایای استفاده از این افزونه تنظیمات عملکرد آن است. اگر سایت وردپرسی باشد، اینها می توانند مفید باشند روی یک سرور با منابع محدود، اطمینان حاصل می کند که اسکن بدافزار مانع عملکرد آن نمی شود.

سایر ویژگی های امنیتی Wordfence شامل محافظت از ورود به سیستم در برابر حملات brute-force و فایروال برنامه وب (WAF) است. دومی دارای ویژگی حالت یادگیری برای جلوگیری از مثبت کاذب است، که تهدیدات نادرست شناسایی شده است. روی سایت وردپرس شما

نسخه رایگان این افزونه هر سه روز یکبار اسکن های امنیتی را برنامه ریزی می کند، بدون هیچ گزینه ای برای مداخله. اگر می‌خواهید انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشید، نسخه پریمیوم را برای جلسات نامحدود خریداری کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • اسکن بدافزار قابل تنظیم
  • اسکن های امنیتی برنامه ریزی شده، با جلسات نامحدود برای کاربران ممتاز
  • تنظیمات عملکرد برای کاهش تاثیر اسکن روی سایت وردپرس شما
  • حفاظت از ورود و WAF برای محافظت بیشتر

[DOWNLOAD]

2. جت پک اسکن

پلاگین امنیتی و حذف بدافزار Jetpack Scanپلاگین امنیتی و حذف بدافزار Jetpack Scan

آمار Jetpack Scan:

  • رتبه بندی: 4/5
  • بهترین برای: کاربران وردپرس که به یک راه حل آسان اسکن و حذف بدافزار نیاز دارند
  • قیمت: فریمیوم (از 4.95 دلار در ماه)

Jetpack یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس برای عملکرد و امنیت است. در حالی که به صورت رایگان در دسترس است قابلیت اسکن بدافزار از طریق اشتراک پولی قابل دسترسی است.

این به طور خودکار روزانه وردپرس را برای بدافزار اسکن می کند و از محافظت مداوم و فعال در برابر تهدیدات احتمالی اطمینان می دهد. در صورت شناسایی بدافزار، بلافاصله از طریق ایمیل به شما اطلاع خواهد داد.

Jetpack همچنین به عنوان یک افزونه حذف بدافزار عمل می کند و یک سرویس با یک کلیک برای حذف مشکلات شناسایی شده ارائه می دهد.

اگر می خواهید اسکن ها را به صورت دستی اجرا کنید، به آن بروید جت پکمحافظت روی داشبورد این بخش همچنین نتایج اخیر اسکن ها را نشان می دهد:

پنجره ویژگی Jetpack Protect را اسکن کنیدپنجره ویژگی Jetpack Protect را اسکن کنید

علاوه بر اسکن بدافزار برای فایل‌های وردپرس، Jetpack دارای ویژگی‌هایی مانند پشتیبان‌گیری از پایگاه داده، گزارش فعالیت و حفاظت از هرزنامه است.

ویژگی های کلیدی:

  • بدافزار روزانه خودکار یا onاسکن تقاضا
  • حذف بدافزار با یک کلیک برای رفع یک وب سایت در معرض خطر
  • هنگامی که افزونه مشکلات امنیتی را شناسایی می کند، اعلان های ایمیل

[DOWNLOAD]

3. اسکن امنیت و بدافزار توسط CleanTalk

اسکن امنیتی و بدافزار توسط اسکنر بدافزار وردپرس CleanTalkاسکن امنیتی و بدافزار توسط اسکنر بدافزار وردپرس CleanTalk

آمار اسکن امنیتی و بدافزار:

  • رتبه بندی: 4/5
  • بهترین برای: کاربرانی که به دنبال یک افزونه حذف بدافزار وردپرس هستند
  • قیمت: از جانب 12 دلار در سال

Security & Malware Scan by CleanTalk یکی از بهترین افزونه های حذف بدافزار وردپرس است روی بازار. بر خلاف سایر ابزارهای امنیتی یکپارچه، یک راه اندازی کاربر پسند ارائه می دهد.

این افزونه امنیتی می تواند وردپرس را برای بدافزار به صورت خودکار در پس زمینه اسکن کند که نیاز به حداقل نظارت دارد. گفته می شود، برخی از گزارش های امنیتی گاه به گاه ممکن است لازم باشد.

اگر در حین اسکن امنیتی کدهای مخرب را شناسایی کرد، از آن استفاده کنید بدافزار را درمان کنید گزینه ای که به افزونه اجازه می دهد تصمیم بگیرد که چه کاری انجام دهد. می‌تواند به‌طور داوطلبانه فایل‌ها را حذف کند، اما در صورتی که حذف ناموفق باشد، پشتیبان‌گیری ایجاد می‌کند.

تنظیمات اسکن بدافزار افزونه Security & Malware Scan by CleanTalkتنظیمات اسکن بدافزار افزونه Security & Malware Scan by CleanTalk

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این است که اسکنر می تواند پیوندهای هرزنامه، پنهان یا فیشینگ را شناسایی کند. روی یک وب سایت وردپرسی این می تواند به جلوگیری از جریمه های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) هنگام پیوند به منابع خارجی کمک کند.

نقطه ضعف اصلی امنیت و اسکن بدافزار این است که در حالی که افزونه را می توان به صورت رایگان دانلود کرد، داشتن مجوز CleanTalk ضروری است. یک دوره آزمایشی 7 روزه وجود دارد، اما پس از آن، بیشتر ویژگی‌ها، از جمله اسکنر بدافزار، دیگر کار نمی‌کنند.

ویژگی های کلیدی:

  • اسکن خودکار بدافزار وردپرس
  • سرویس حذف خودکار بدافزار
  • تشخیص لینک خروجی
  • گزارش های امنیتی، حفاظت از فایروال و احراز هویت دو مرحله ای (2FA)

[DOWNLOAD]

4. امنیت همه در یک (AIOS)

افزونه امنیت وردپرس All-In-One Security (AIOS).افزونه امنیت وردپرس All-In-One Security (AIOS).

آمار AIOS:

  • رتبه بندی: 4.2/5
  • بهترین برای: کاربران وردپرس که برای مدیریت عفونت های بدافزار نیاز به پشتیبانی اختصاصی دارند
  • قیمت: شروع مجوزها در 70 دلار در سال

امنیت همه در یک (AIOS) یکی از قدرتمندترین افزونه های امنیتی وردپرس موجود است. این دارای طیف گسترده ای از ویژگی های امنیتی است، از حفاظت از WAF و هرزنامه گرفته تا امنیت ورود به سیستم برای جلوگیری از ربات ها و حملات brute-force.

اسکنر بدافزار به عنوان یک ویژگی حق بیمه شخص ثالث اجرا می شود که می توانید به سایت وردپرس خود متصل شوید. به طور خودکار یک اسکن امنیتی برای محتوای مخرب انجام می دهد و در عرض 24 ساعت شما را از هرگونه مشکل مطلع می کند.

AIOS همچنین می تواند زمان پاسخگویی سایت را زیر نظر داشته باشد تا در صورت خرابی فوراً اقدام کنید.

این افزونه یک اسکنر فایل ارائه می‌کند که می‌تواند تغییرات کد مخرب را در فایل‌های وردپرس، که از دلایل رایج بدافزار هستند، شناسایی کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آپاچی چیست؟ مروری عمیق بر وب سرور آپاچی

علاوه بر این، کاربران افزونه رایگان از محافظت از Cross-Site Scripting (XSS) بهره مند خواهند شد. از یک کوکی ویژه برای جلوگیری از تزریق اسکریپت های مخرب به وب سایت شما توسط مهاجمان استفاده می کند.

ویژگی های کلیدی:

  • اسکن خودکار بدافزار 24/7
  • یک تیم پشتیبانی اختصاصی برای اطلاع شما از فایل های آلوده
  • مانیتورینگ آپتایم
  • تشخیص تغییر فایل داخلی

[DOWNLOAD]

5. مدافع امنیت

افزونه امنیتی Defender Security وردپرسافزونه امنیتی Defender Security وردپرس

آمار Defender Security:

  • رتبه بندی: 4.5/10
  • بهترین برای: کاربران با اجرای دستی اسکن بدافزار راحت هستند
  • قیمت: فریمیوم (از 7.50 دلار در ماه)

Defender Security یک راه حل کاربر پسند برای مدیریت امنیت سایت وردپرس است و همچنین بخشی از مجموعه افزونه WPMU DEV WordPress است.

اسکنر بدافزار در نسخه رایگان Defender موجود است – بدون نیاز به حساب WPMU DEV. کدهای مخرب را شناسایی می کند روی وب سایت وردپرس خود را در هر زمان، فایل های اصلی وردپرس خود را با نسخه اصلی نرم افزار مقایسه کنید.

رابط اسکن بدافزار وردپرس Defenderرابط اسکن بدافزار وردپرس Defender

Defender همچنین به عنوان یک افزونه حذف بدافزار کار می کند. پس از اتمام اسکن، اقداماتی را برای فایل های مخرب شناسایی شده پیشنهاد می کند. به سادگی روی حذف را فشار دهید تا فوراً آنها را حذف کنید.

ارتقاء به نسخه Pro به شما امکان می دهد اسکن را برای خودکارسازی وظایف امنیتی سایت خود برنامه ریزی کنید. علاوه بر این، می تواند هشدارهایی در مورد آسیب پذیری های امنیتی در افزونه ها یا تم های قدیمی ارسال کند.

همانطور که برای سایر ابزارهای امنیتی، Defender محافظت از فایروال، تنظیمات مسدود کردن IP و اجرای 2FA را ادغام می کند.

ویژگی های کلیدی:

  • اسکن دستی یا خودکار بدافزار
  • با یک کلیک روی دکمه حذف بدافزار
  • هشدارهایی درباره آسیب‌پذیری‌های امنیتی شناخته‌شده، در دسترس با Defender Pro

[DOWNLOAD]

بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
10 بهترین افزونه اسکنر بدافزار وردپرس + روش اسکن بدافزار برای جلوگیری از عفونت 36

6. SecuPress

افزونه امنیتی وردپرس SecuPressافزونه امنیتی وردپرس SecuPress

آمار SecuPress:

  • رتبه بندی: 4.2/5
  • بهترین برای: کاربرانی که ابزار امنیتی همه کاره را با اسکنر بدافزار ترجیح می دهند
  • قیمت: فریمیوم (از 69.99 دلار در ماه)

SecuPress یک راه حل امنیتی کامل برای سایت های وردپرسی است. اسکنر بدافزار بخشی از ابزار اسکن جامع آنها است که به دنبال آسیب‌پذیری‌ها در نرم‌افزار اصلی وردپرس، لاگین‌ها، افزونه‌ها، تم‌ها، داده‌ها و فایروال‌ها می‌گردد.

همچنین دارای یک رابط کاربر پسند است. کلیک کنید بر روی اسکن وب سایت را فشار دهید، و افزونه شروع به یافتن مسائل امنیتی می کند روی وبسایت شما. سپس، به شما نمره کلی برای سطح امنیت وب سایت شما می دهد.

برای پیدا کردن آن به پایین بروید گزارش امنیتی، که موارد امنیتی خوب و بد را برای بررسی فهرست می کند. این اسکن بدافزار بخش تمرکز می کند روی فایل های مخرب، پایگاه های داده و پسوند فایل های بد.

اگر می خواهید به سرعت مشکلات امنیتی ذکر شده را حل کنید، در نظر بگیرید SecuPress Pro. رفع‌های امنیتی خودکار با یک کلیک مانند فعال کردن احراز هویت دو مرحله‌ای، حذف پلاگین‌ها و تم‌های آسیب‌پذیر و بهینه‌سازی هسته وردپرس را ارائه می‌دهد.

کسانی که از افزونه رایگان استفاده می کنند باید مشکلات امنیتی را به صورت دستی برطرف کنند.

[DOWNLOAD]

7. اسکنر بدافزار miniOrange

افزونه MiniOrange Malware Scanner WordPress.
افزونه MiniOrange Malware Scanner WordPress.
10 بهترین افزونه اسکنر بدافزار وردپرس + روش اسکن بدافزار برای جلوگیری از عفونت 37

آمار اسکنر بدافزار miniOrange:

  • رتبه بندی: 4.2/5
  • بهترین برای: کاربرانی که با پاکسازی دستی بدافزار راحت هستند
  • قیمت: فریمیوم (از 95 دلار در سال)

miniOrange دارای پلاگین های امنیتی مختلف وردپرس است که هر کدام تمرکز دارند روی جنبه های مختلف محافظت از وب سایت شما این افزونه خاص اسکن بدافزار، WAF، امنیت ورود به سیستم و حفاظت از هرزنامه را ارائه می دهد.

نسخه رایگان برای بدافزار اسکن می کند روی تقاضا برای بررسی همه افزونه‌ها، تم‌ها و فایل‌های اصلی وردپرس از نظر وجود بدافزار، اسکن سریع را انتخاب کنید. همچنین، برای یافتن پیوندهای خارجی مشکوک، اسکن استاندارد را انتخاب کنید روی سایت وردپرس شما

حالت های اسکن بدافزار MiniOrangeحالت های اسکن بدافزار MiniOrange

از سوی دیگر، Deep Scan فقط برای کاربران ممتاز در دسترس است. به دنبال بدافزارهای پیشرفته، دامنه‌های فهرست‌بندی شده و حملات درج فایل از راه دور می‌گردد. آخرین مورد یک تاکتیک پرکاربرد برای آپلود بدافزار در یک برنامه وردپرس است.

نقطه ضعف اصلی اسکنر بدافزار miniOrange عدم وجود گزینه هایی برای رسیدگی به فایل های مخرب شناسایی شده است. کاربر مسئول تعمیر یا حذف بدافزار به صورت دستی است که ممکن است به تخصص فنی نیاز داشته باشد.

ویژگی های کلیدی:

  • اسکن بدافزار بر اساس تقاضا
  • چند حالت اسکن بدافزار
  • تشخیص درج فایل از راه دور در وردپرس

[DOWNLOAD]

8. نینجا امنیتی

افزونه امنیتی وردپرس Security Ninjaافزونه امنیتی وردپرس Security Ninja

آمار امنیتی نینجا:

  • رتبه بندی: 4.2/5
  • بهترین برای: کاربرانی که یک پلاگین ساده اسکنر بدافزار وردپرس را ترجیح می دهند
  • قیمت: فریمیوم (از 39.99 دلار در سال)

Security Ninja یک افزونه اسکنر بدافزار بصری برای محافظت از وردپرس است. نسخه رایگان آن به طور خودکار سایت وردپرس شما را از نظر آسیب پذیری های امنیتی مانند افزونه های قدیمی اسکن می کند و در صورت شناسایی از طریق داشبورد یا ایمیل به شما اطلاع می دهد.

تنظیمات اسکن آسیب پذیری در Security Ninjaتنظیمات اسکن آسیب پذیری در Security Ninja

نسخه پولی ویژگی‌های بیشتری را معرفی می‌کند، مانند اسکنر برنامه‌ریزی‌شده برای شناسایی کدهای مخرب و مشکوک، محافظت از فایروال با نیروی brute-force، فهرست بلاک IP و گزارش‌های فعالیت.

علاوه بر این، می‌تواند تست‌هایی را برای ارزیابی اینکه آیا امنیت وب‌سایت شما تا حدی است انجام دهد. اگر اقدامات امنیتی ضعیفی را شناسایی کند – به عنوان مثال، با استفاده از یک نسخه قدیمی وردپرس – پیشنهاداتی برای رسیدگی به این مشکلات ارائه می دهد. مسئولیت اجرای تغییرات می افتد روی کاربر.

ویژگی های کلیدی:

  • نظارت بر بدافزار و آسیب پذیری
  • مشاوره روی امنیت ضد بدافزار سایت شما را بهبود می بخشد
  • هشدارهایی برای زمانی که افزونه بدافزار را شناسایی کند

[DOWNLOAD]

9. امنیت ضد گلوله

آمار امنیت ضد گلوله:

  • رتبه بندی: 4.5/5
  • بهترین برای: کاربرانی که به دنبال اسکن آسان فایل های تم وردپرس قبل از نصب هستند
  • قیمت: فریمیوم (از 69.95 دلار در سال)

BulletProof Security یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای محافظت از وب سایت شما در برابر بدافزار هنگام نصب تم ها و فایل های دیگر است. اسکنر بدافزار MScan آن گزینه ای را برای اجرای اسکن ها به صورت دستی یا برای کاربران ممتاز، برنامه ریزی آنها برای اجرای خودکار ارائه می دهد.

علاوه بر این، داشبورد افزونه به گزارش‌های اسکن، گزارش‌های فعالیت و گزینه‌های پیکربندی اضافی دسترسی می‌دهد. برای مثال، انتخاب کنید که آیا پایگاه داده، پوشه‌های ریشه حساب میزبانی یا فایل‌های تصویری اسکن شود.

تنظیمات را در BulletProof Security اسکن کنید
تنظیمات را در BulletProof Security اسکن کنید
10 بهترین افزونه اسکنر بدافزار وردپرس + روش اسکن بدافزار برای جلوگیری از عفونت 38

چیزی که این افزونه وردپرس را از سایرین متمایز می کند، توانایی آن در اسکن فایل های ZIP تم برای کدهای مخرب است. این ویژگی برای کسانی که به طور مرتب افزونه‌ها را از منابع شخص ثالث دانلود می‌کنند و می‌خواهند قبل از نصب افزونه‌ها، مشکلات امنیتی احتمالی را شناسایی کنند عالی است. روی سایت وردپرس آنها

هنگامی که ابزار اسکن یک فایل مشکوک را پیدا کرد، می توانید آن را مشاهده، نادیده بگیرید یا حذف کنید. اگر مطمئن نیستید، به راحتی کد را کپی و در انجمن عیب‌یابی Bulletproof Security جای‌گذاری کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • کاربران رایگان می توانند به صورت دستی وردپرس را برای بدافزار اسکن کنند
  • تصاویر وردپرس، حساب های میزبانی و پایگاه داده را اسکن می کند
  • فایل های تم قبل از نصب اسکن می شوند
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  نوار کناری وردپرس: چیست و چگونه آن را ایجاد کنیم

[DOWNLOAD]

10. تایتان ضد هرزنامه و امنیت

پلاگین امنیتی وردپرس Titan Anti-Spam & Securityپلاگین امنیتی وردپرس Titan Anti-Spam & Security

آمار ضد هرزنامه و امنیت Titan:

  • رتبه بندی: 4.2/5
  • بهترین برای: کاربرانی که به یک پلاگین اسکنر بدافزار نیاز دارند که محافظت در برابر هرزنامه را دوچندان کند
  • قیمت: فریمیوم (از 55 دلار در سال)

Titan Anti-Spam & Security یک افزونه وردپرس است که در زمینه محافظت در برابر هرزنامه، فایروال و بدافزار تخصص دارد. به دنبال درهای پشتی احتمالی، تغییر مسیرهای مخرب، کدهای مخرب در فایل های وردپرس و تزریق کد مخرب می گردد.

با خرید مجوز پریمیوم، می‌توانید اسکن‌ها را برنامه‌ریزی کنید و سرعت اسکن را برای کاهش تأثیر آن انتخاب کنید روی عملکرد سایت وردپرس شما

پس از تکمیل اسکن، Titan هر گونه بدافزار شناسایی شده را فهرست می کند روی سایت وردپرس، و کاربران می توانند تصمیم بگیرند که در هر مورد چه کاری انجام دهند. گزینه ها شامل حذف فایل ها یا بازنویسی آنها با فایل های اصلی از مخزن وردپرس است.

علاوه بر این، این افزونه خلاصه هفتگی ایجاد می کند که در آن تهدیدات امنیتی شناسایی شده در طول اسکن ها خلاصه می شود. به این ترتیب شما به طور مداوم از ایمنی وب سایت خود مطلع خواهید شد.

برای وبلاگ نویسان، محافظت ضد هرزنامه Titan به بهبود تجربه کاربر کمک می کند. هر زمان که نظر جدیدی دریافت کردید، افزونه آن را با پایگاه داده اسپم جهانی خود بررسی می کند. اگر پیوند مشکوکی پیدا کند، نظر را از دید عموم پنهان می کند.

ویژگی های کلیدی:

  • اسکن جامع بدافزار وردپرس
  • سرعت‌ها و زمان‌بندی‌های اسکن قابل تنظیم (فقط نسخه پریمیوم)
  • خلاصه هفتگی مسائل امنیتی شناسایی شد روی وبسایت شما

[DOWNLOAD]

چرا از یک اسکنر بدافزار استفاده کنید؟ روی سایت وردپرس شما

اگر در مورد نصب اسکنر بدافزار وردپرس شک دارید، مهم است که نقش آن را در سلامت و عملکرد وب سایت خود درک کنید.

همانطور که قبلا ذکر شد، حملات بدافزار بسیار رایج هستند. در واقع، موسسه AV-Test گزارش می دهد بیش از 200000 مورد بدافزار روزانه.

از آنجایی که وردپرس محبوب ترین CMS است روی بازار، آن را به هدف دائمی بدافزارها تبدیل می کند.

تنها یک آسیب‌پذیری امنیتی در یک افزونه پرکاربرد وردپرس می‌تواند میلیون‌ها سایت وردپرس را در معرض خطر قرار دهد. اگر فایل های آلوده در هسته وردپرس وجود داشته باشد، اکثر وب سایت ها روی وب در برابر حملات بالقوه بدافزار آسیب پذیر خواهد شد.

خوشبختانه، استراتژی های متعددی برای کاهش این خطر وجود دارد. وردپرس یک پلتفرم ذاتا امن است، اما همیشه می توانید بیشتر از آن محافظت کنید.

جدای از انتخاب وب مناسب host، نصب افزونه ای برای اسکن وردپرس برای فایل های آلوده یا ناشناخته نیز تمرین خوبی است. تا زمانی که وردپرس ابزار تشخیص بدافزار خود را نداشته باشد، این یکی از بهترین دفاع ها برای محافظت از وب سایت ها باقی می ماند.

در هاستینگer، ما ارائه می دهیم اسکن و حذف خودکار بدافزارها خدمات برای همه مشتریان میزبانی وردپرس.

با ترکیب این ویژگی با یک افزونه اسکنر بدافزار دلخواه، دیگر نگران امنیت سایت یا کاربران خود نخواهید بود – تضمین یک تجربه آنلاین بی‌نظیر و امن.

بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
10 بهترین افزونه اسکنر بدافزار وردپرس + روش اسکن بدافزار برای جلوگیری از عفونت 39

روش استفاده از اسکنر بدافزار وردپرس

این process استفاده از اسکنر بدافزار وردپرس بسته به آن متفاوت است روی ابزار انتخابی شما به طور کلی، این مراحل را دنبال کنید:

  1. افزونه اسکنر بدافزار را نصب کنید.
  2. به پلاگین بروید page روی داشبورد وردپرس بسته به روی ابزار انتخاب شده، می توانید اسکن های خودکار را برنامه ریزی کنید یا آنها را به صورت دستی اجرا کنید.
  3. در طول اسکن، افزونه تجزیه و تحلیل کامل یا جزئی را برای شناسایی بدافزار انجام می دهد روی سایت وردپرس شما پس از تکمیل، لیستی از فایل های مشکوک یا آلوده که کشف کرده است ایجاد می کند.
  4. علاوه بر شناسایی بدافزارها، برخی از اسکنرها دارای یک سرویس حذف بدافزار هستند که می توانید از آن برای حذف خودکار آنها استفاده کنید. سایر افزونه ها ممکن است فقط اقدامات پیشنهادی را ارائه دهند.

حذف دستی بدافزار می تواند شامل حذف نصب افزونه ها و تم ها و حذف یک فایل ناشناخته باشد. همچنین ممکن است لازم باشد فایل های اصلی وردپرس را در صورت خراب بودن جایگزین کنید.

نکته حرفه ای

برای هاستینگer مشتریان، توصیه می کنیم به روز رسانی خودکار وردپرس را فعال کنید تا سایت شما همیشه به روز بماند. افزونه وردپرس و بررسی‌کننده آسیب‌پذیری پوسته ما نیز به شما از افزونه‌ها و تم‌های قدیمی اطلاع می‌دهد که می‌توانید با یک کلیک آن‌ها را به‌روزرسانی کنید. روی hPanel.

نتیجه

افزونه های اسکنر بدافزار وردپرس یکی از بهترین ابزارها برای ایمن نگه داشتن وب سایت ها هستند. اگر مطمئن نیستید که کدام را نصب کنید، در اینجا خلاصه ای از پنج انتخاب برتر ما آورده شده است:

  • حصار کلمه. یک اسکنر بدافزار همه جانبه برای وردپرس با عمق تشخیص تهدید قابل تنظیم.
  • مدافع امنیت. یکی از کاربرپسندترین افزونه های حذف بدافزار وردپرس روی این لیست به دلیل رابط کاربری آسان آن است.
  • امنیت ضد گلوله یک افزونه اسکنر بدافزار بسیار قابل تنظیم با قابلیت اسکن فایل‌های مشکوک در فایل‌های تم تازه دانلود شده.
  • امنیت همه در یک یک افزونه امنیتی فریمیوم که پشتیبانی اختصاصی برای مدیریت عفونت‌های بدافزار ارائه می‌دهد.
  • اسکنر بدافزار MiniOrange. یک افزونه اسکن بدافزار با عمق تشخیص قابل تنظیم برای کاهش تأثیر اسکن روی کارایی.

صرف نظر از اینکه چه اسکنر بدافزار وردپرس را انتخاب می کنید، نظارت فعالانه وب سایت شما برای آسیب پذیری ها ضروری است. به این ترتیب، می توانید به سرعت هر گونه تهدید امنیتی را شناسایی کرده و به آن پاسخ دهید، آسیب های احتمالی را به حداقل برسانید و اعتماد کاربران را حفظ کنید.

سوالات متداول اسکنر بدافزار وردپرس

اگر این اولین باری است که می آموزید چگونه وردپرس را برای بدافزار اسکن کنید، ممکن است در مورد موضوع سوال داشته باشید. پاسخ به سوالات متداول در مورد بهترین روش های حذف بدافزار وردپرس را بررسی کنید.

اسکنر بدافزار وردپرس چیست؟

اسکنر بدافزار وردپرس افزونه‌ای است که می‌تواند آسیب‌پذیری‌های امنیتی و عفونت‌ها را از طریق وب‌سایت شما جستجو کند. می تواند فایل ها، پلاگین ها و تم ها را تجزیه و تحلیل کند. اگر عفونت بدافزاری را پیدا کند روی سایت وردپرس شما، راهنمایی یا قابلیتی برای رفع آن در اختیار شما قرار می دهد.

آیا وردپرس دارای اسکنر بدافزار داخلی است؟

وردپرس اسکنر بدافزار داخلی ندارد. با این حال، CMS به طور منظم خود را با وصله های امنیتی به روز می کند تا آسیب پذیری های کد خود را ببندد.

علاوه بر این، وردپرس متکی است روی ابزارهای شخص ثالث و توسعه دهندگان برای حفظ پایگاه داده های آسیب پذیری و یافتن فایل های مخرب در نرم افزار. همچنین، به دنبال سرویس‌های میزبانی باشید که ویژگی‌هایی را برای اسکن و حذف بدافزار ارائه می‌دهند، مانند هاستینگer.

بهترین اسکنر بدافزار وردپرس رایگان کدام است؟

اگر به دنبال یک اسکنر رایگان بدافزار وردپرس هستید، Wordfence یا Defender Security را توصیه می کنیم. اولی گزینه هایی را برای تعیین میزان دقیق تشخیص بدافزار ارائه می دهد، در حالی که دومی دارای یک رابط کاربر پسند و یک ویژگی حذف بدافزار است.