10 بهترین افزونه نقشه برداری وردپرس در سال 2024

مشاغلی که متکی هستند روی بازدیدهای حضوری می توانند از نمایش یک بلوک نقشه سود زیادی ببرند روی وب سایت وردپرس آنها

یک بلوک نقشه تعاملی می‌تواند با برجسته کردن مکان‌های دیدنی اطراف و ارائه یک تجربه ناوبری یکپارچه، مشتریان را به مکان کسب‌وکار شما راهنمایی کند.

خوشبختانه بسیاری از افزونه های نقشه وردپرس می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

در این راهنما، لیستی از 10 بهترین افزونه نقشه وردپرس را به دقت به شما ارائه می دهیم. هدف ما این است که شما را به سمت مناسب ترین افزونه نقشه برداری وردپرس برای نیازهای شما راهنمایی کنیم و به شما کمک کنیم تا اعتبار و دسترسی کسب و کار خود را ارتقا دهید.

10 افزونه برتر نقشه وردپرس

بیایید افزونه‌های وردپرس با بهترین رتبه را که عملکرد نقشه‌برداری را ارائه می‌دهند بررسی کنیم و بررسی کنیم که چقدر با وب سایت شما مطابقت دارند.

با وردپرس جدید هستید؟

راهنمای وردپرس ما را برای مبتدیان بررسی کنید تا ابتدا برخی اصول را بیاموزید.

1. WP Go Maps (WP Google Maps سابق)

صفحه اصلی افزونه WP Go Mapsصفحه اصلی افزونه WP Go Maps

آمار پلاگین:

  • رتبه بندی: 5/5
  • بهترین برای: افزودن نقشه های تعاملی و قابل تنظیم گوگل به سایت های وردپرس
  • قیمت: فریمیوم (طرح های پولی شروع می شود 39.99 دلار / مجوز)
  • تاسیسات فعال: 400000+

WP Go Maps یکی از محبوب ترین و جامع ترین افزونه های وردپرس گوگل مپ است. این بسیار مبتدی است با راه اندازی و رابط خود، به شما امکان می دهد بدون هیچ گونه کدنویسی نقشه ها را به صورت یکپارچه در سایت خود ادغام کنید. همچنین از ویژگی های پیشرفته ای مانند سازگاری با چندین شبکه تحویل محتوا (CDN) و افزونه های کش وردپرس پشتیبانی می کند.

پس از نصب افزونه، با استفاده از یک سازنده بصری که ویژگی‌های پیش‌نمایش داخلی را ارائه می‌دهد، شما را در طول مسیر راهنمایی می‌کند. همچنین می‌توانید با استفاده از کد کوتاه ساده Google Maps یا بلوک ارائه شده در ویرایشگر گوتنبرگ، سبک‌ها، نشانگرها و پوشش‌های نقشه را قبل از جاسازی نقشه‌ها سفارشی کنید.

اسکرین شات داشبورد وردپرس که نشان می دهد کجا می توانید کد کوتاه WP Go Maps را پیدا کنیداسکرین شات داشبورد وردپرس که نشان می دهد کجا می توانید کد کوتاه WP Go Maps را پیدا کنید

مهم! مطمئن شوید که خود را ایجاد کرده اید کلید Google Maps API و آن را در جایی که افزونه از شما می خواهد وارد کنید تنظیمات پیشرفته.

ویژگی های کلیدی:

  • سبک های نقشه قابل تنظیم – ظاهر نقشه را متناسب با برند وب سایت خود تنظیم کنید.
  • گزینه های نشانگر انعطاف پذیر – برای برجسته کردن مکان های خاص، نشانگرها، برچسب ها و نکات ابزار قابل تنظیم نقشه را اضافه کنید.
  • پشتیبانی از موقعیت جغرافیایی – ارائه دستورالعمل های مبتنی بر روی موقعیت فعلی کاربر
  • عملکرد مکان یاب فروشگاه – به بازدیدکنندگان کمک کنید مکان های نزدیک را به راحتی پیدا کنند.
  • لایه های نقشه تعاملی – نمایش نقشه های گوگل با اطلاعات اضافی مانند مرزها، مسیرها یا مناطق.
  • طراحی تعاملی – مطمئن شوید که نقشه‌های شما به‌طور یکپارچه با اندازه‌ها و دستگاه‌های مختلف صفحه نمایش سازگار می‌شوند.
  • سازگاری با سایر افزونه ها – آن را با پلاگین های محبوبی مانند ادغام کنید فیلدهای سفارشی پیشرفته یا WooCommerce برای عملکرد پیشرفته.

در حالی که WP Google Maps ویژگی‌های جامعی را ارائه می‌دهد، نسخه رایگان آن دارای محدودیت‌های خاصی از جمله عدم پشتیبانی اولویت‌دار است.

[DOWNLOAD]

2. WPForms

صفحه اصلی افزونه WPFormsصفحه اصلی افزونه WPForms

آمار پلاگین:

  • رتبه بندی: 5/5
  • بهترین برای: ادغام نقشه های تعاملی گوگل در فرم های وردپرس
  • قیمت: فریمیوم (طرح های پولی شروع می شود 49.50 دلار در سال)
  • تاسیسات فعال: 5 میلیون +

جامعه جهانی وردپرس WPForms را به عنوان یکی از بهترین افزونه های وردپرس به طور کلی در نظر می گیرد. اگرچه این یک افزونه Google Maps مستقل نیست، اما همچنان به دلیل قابلیت های نقشه برداری موجود در افزونه مکان جغرافیایی آن محبوب است. افزودن-روی، که با نسخه Pro ارائه می شود، به شما امکان می دهد نقشه های Google را ایجاد و در فرم های خود جاسازی کنید.

می توانید از یک استفاده کنید نشانی یا متن تک خطی برای افزودن کادر آدرس تکمیل خودکار به فرم‌های خود. این افزونه برای وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک و تحویل غذا، که برای اهداف تدارکاتی به آدرس مشتریان نیاز دارند، ایده‌آل است.

پس از نصب و فعال سازی افزونه، می توانید با دسترسی به تنظیمات افزونه، فرم جدیدی ایجاد کنید یا فرم موجود را ویرایش کنید. از طریق فرم ساز می توانید یک فیلد نقشه را به فرم خود اضافه کنید و آن را مطابق با نیاز خود شخصی سازی کنید. نشانگرها را تنظیم کنید، مکان اولیه نقشه را مشخص کنید و سطح بزرگنمایی را مشخص کنید.

تصویری که عملکرد تکمیل خودکار و کشیدن-دراپ افزودنی موقعیت جغرافیایی WPForms را نشان می دهد.onتصویری که عملکرد تکمیل خودکار و کشیدن-دراپ افزودنی موقعیت جغرافیایی WPForms را نشان می دهد.on

WPForms با ارائه راه حل یکپارچه سازی فرم و نقشه همه در یک از رقبای خود متمایز است. این یک تجربه فرم سازی یکپارچه و بصری را فراهم می کند و به شما امکان می دهد بدون زحمت نقشه ها را در فرم های خود ادغام کنید.

در نتیجه، با دریافت دو عملکرد ضروری وب سایت با یک افزونه وردپرس در زمان و تلاش خود صرفه جویی خواهید کرد.

ویژگی های کلیدی:

  • تعامل فرمی پیشرفته داده‌های مبتنی بر مکان را از کاربران جمع‌آوری می‌کند، مانند آدرس‌های آنها یا مکان‌های ملاقات ترجیحی.
  • سفارشی سازی ساده نقشه – یک رابط بصری برای تنظیم نشانگرها، تعیین مکان های نقشه و تنظیم سطوح زوم ارائه دهید.
  • پشتیبانی از موقعیت جغرافیایی – شناسایی و پر کردن آدرس کاربران بر اساس روی داده های IP یا GPS آنها.
  • ادغام فرم بدون درز – فیلدهای نقشه را با سایر عناصر فرم مانند فیلدهای متنی، چک باکس ها یا کرکره ها ترکیب کنید و یک تجربه کاربری جامع ارائه دهید.
  • طراحی پاسخگو به موبایل – بلوک نقشه را به طور خودکار با اندازه های مختلف صفحه تطبیق دهید و تجربه کاربری یکپارچه را تضمین کنید روی دستگاه های مختلف

در حالی که WPForms عملکرد قوی فرم سازی را با یکپارچه سازی نقشه ارائه می دهد، نسخه رایگان آن شامل ویژگی نقشه برداری نمی شود.

[DOWNLOAD]

3. MapPress Maps برای وردپرس

صفحه اصلی افزونه MapPress Maps برای وردپرسصفحه اصلی افزونه MapPress Maps برای وردپرس

آمار پلاگین:

  • رتبه بندی: 4.6/5
  • بهترین برای: اضافه کردن نقشه های بروشور تعاملی و نقشه های گوگل به سایت های وردپرس
  • قیمت: فریمیوم (طرح های پولی شروع می شود 39 دلار در سال)
  • تاسیسات فعال: 50000+

MapPress Maps برای وردپرس یک افزونه با ویژگی های غنی است که به شما امکان ایجاد و نمایش نقشه های بروشور تعاملی و نقشه های گوگل را می دهد. روی وبسایت شما. این یک رابط ساده و قابلیت های نقشه برداری پیشرفته برای به نمایش گذاشتن مکان ها، مسیرها و نشانه ها ارائه می دهد.

گنجاندن از نقشه های جزوه این افزونه وردپرس را به دلیل داشتن کد سبک وزن بسیار مناسب برای موبایل می کند و زمان بارگذاری سریع تری را ارائه می دهد.

یک نقشه نمونه on وب سایت MapPress Maps که ویژگی های این افزونه را به نمایش می گذاردیک نقشه نمونه on وب سایت MapPress Maps که ویژگی های این افزونه را به نمایش می گذارد

پس از نصب و فعال سازی افزونه، برای ایجاد نقشه به تنظیمات MapPress بروید. می توانید مکان ها را به صورت دستی اضافه کنید یا آنها را از فایل های CSV وارد کنید. سپس، نقشه ها را با تنظیم نشانگرها، سبک ها و اطلاعات بازشو سفارشی کنید.

هنگامی که نقشه را ایجاد کردید، آن را با استفاده از کد کوتاه یا ویجت ها در پست ها، صفحات یا قالب های سفارشی وردپرس خود قرار دهید.

MapPress Maps برای وردپرس با ارائه ویژگی های نقشه برداری پیشرفته و یک رابط کاربری بصری خود را متمایز می کند. علاوه بر این، از انواع نقشه‌ها مانند نقشه‌های راه، تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های زمین پشتیبانی می‌کند که به شما انعطاف‌پذیری بیشتری می‌دهد.

ویژگی های کلیدی:

  • نقشه های تعاملی با چندین لایه – نمایش مکان ها، مسیرها یا مناطق مورد علاقه روی نقشه های شما
  • نشانگرها و پاپ آپ های قابل تنظیم – نقشه های گوگل را با نمادها، برچسب ها و توضیحات سفارشی اضافه کنید تا اطلاعات بیشتری به کاربران ارائه دهید.
  • جهت ها و مسیریابی – به کاربران اجازه می دهد تا جهت ها را بین چندین نقطه ایجاد کنند روی نقشه.
  • طراحی تعاملی – نقشه های MapPress را به طور یکپارچه با اندازه های مختلف صفحه نمایش و دستگاه ها تطبیق دهید.
  • قابلیت واردات و صادرات – مکان ها را از فایل های CSV وارد کنید یا نقشه های خود را برای اهداف پشتیبان گیری یا اشتراک گذاری صادر کنید.
  • پشتیبانی از ژئوکدینگ – تبدیل آدرس ها به مختصات برای قرار دادن دقیق نقشه.
  • انواع نقشه های متعدد – از بین نقشه‌های راه، تصاویر ماهواره‌ای، نقشه‌های زمین یا نماهای ترکیبی متناسب با ترجیحات خود انتخاب کنید.

در حالی که افزونه رایگان ویژگی های گسترده ای را ارائه می دهد، فقط نسخه پولی آن با پشتیبانی رایگان، قابلیت های سفارشی سازی، ویجت ها و به روز رسانی ها ارائه می شود.

[DOWNLOAD]

4. SeedProd

صفحه اصلی وب سایت افزونه SeedProdصفحه اصلی وب سایت افزونه SeedProd

آمار پلاگین:

  • رتبه بندی: 4.9/5
  • بهترین برای: کسانی که به یک سازنده وب سایت وردپرس نیز نیاز دارند
  • قیمت: فریمیوم (طرح های پولی شروع می شود 39.50 دلار در سال)
  • تاسیسات فعال: 1 میلیون +

SeedProd یک افزونه همه کاره و یکی از بهترین ها است page سازندگان برای وردپرس به طور کلی. مشابه WPForms، این یک افزونه نقشه مستقل نیست. با این حال، از نقشه های گوگل پشتیبانی می کند و به شما امکان نمایش نقشه ها را می دهد روی وب سایت وردپرس خود را بدون اضافه کردن کد.

مزیت اصلی استفاده از بلوک Google Maps در SeedProd این است که برای نمایش نقشه ها نیازی به استفاده از کد کوتاه ندارید. روی وبسایت شما. به سادگی بلوک نقشه Google را بکشید و رها کنید، موقعیت مکانی خود را تغذیه کنید و تنظیمات نقشه را سفارشی کنید.

علاوه بر این، SeedProd عملکرد a را فراهم می کند به زودی یا حالت تعمیر و نگهداری پلاگین با یک بلوک نقشه تعاملی.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه Valheim را برای بهبود گیم پلی خود تغییر دهید

این به شما امکان می دهد موقعیت مکانی خود را به نمایش بگذارید، نشانگرهای سفارشی اضافه کنید و بازدیدکنندگان را درگیر کنید، حتی زمانی که وب سایت شما در حال ساخت یا تعمیر است. این ادغام یک تماس حرفه ای و آموزنده در مرحله قبل از راه اندازی فراهم می کند.

ویژگی های کلیدی:

  • قابلیت مشاهده قبل از راه اندازی – مکان فروشگاه خود را نمایش دهید و پیش بینی را قبل از راه اندازی رسمی ایجاد کنید.
  • نشانگرهای اطلاعاتی – چندین نشانگر قابل تنظیم را برای برجسته کردن مناطق یا نشانه های کلیدی اضافه کنید.
  • طراحی تعاملی – نقشه ها را در اندازه های مختلف صفحه تنظیم کنید و تجربه کاربری یکپارچه را تضمین کنید.
  • سئو دوستانه – صفحات آینده یا تعمیر و نگهداری خود را با کلمات کلیدی و اطلاعات مرتبط بهینه کنید و دید وب سایت خود را در مرحله پیش از راه اندازی افزایش دهید.
  • سفارشی سازی آسان – ظاهر نقشه را با تغییر سبک‌ها، نشانگرها و سطوح زوم سفارشی کنید تا با هویت نام تجاری خود هماهنگ شوید.

توجه داشته باشید که SeedProd یک افزونه سازنده وب‌سایت وردپرس با قابلیت کشیدن و رها کردن است که با بلوک Google Maps ارائه می‌شود. به این ترتیب، ما آن را به صاحبان وب سایت هایی که فقط به دنبال یک پلاگین نقشه ساده هستند توصیه نمی کنیم.

[DOWNLOAD]

5. WP Maps Pro

صفحه اصلی وب سایت افزونه WP Maps Proصفحه اصلی وب سایت افزونه WP Maps Pro

آمار پلاگین:

  • رتبه بندی: 4.5/5
  • بهترین برای: ایجاد انواع مختلف نقشه های گوگل
  • قیمت: پرداخت می شود، برنامه های مجوز شروع در 89 دلار
  • تاسیسات فعال: 90000+

WP Maps Pro یکی از قدرتمندترین افزونه های Google Maps وردپرس است که به شما امکان می دهد چندین نقشه برای سایت خود ایجاد کنید. این افزونه نیز ارائه می دهد نمونه های زنده روی وب سایت آن را برای شما به تجربه نقشه های آن دست اول. می توانید چندین مکان را از طریق افکت spiderfier آن برجسته کنید و حتی نقشه ها را بر اساس بارگذاری کنید روی مکان بازدید کننده

یکی از نقشه های نمونه زنده موجود است on وب سایت WP Maps Proیکی از نقشه های نمونه زنده موجود است on وب سایت WP Maps Pro

با این افزونه می توانید با وارد کردن مکان های مورد نظر و شخصی سازی ظاهر، نقشه ها را مستقیماً از داشبورد وردپرس خود ایجاد و مدیریت کنید. سپس، نقشه های گوگل را با استفاده از کد کوتاه یا ویجت ها به سایت خود اضافه کنید.

این پلاگین پیشرفته Google Maps با ارائه یک نقشه بسیار بصری از رقبای خود متمایز است process. رابط کشیدن و رها کردن آن به شما این امکان را می دهد که نشانگرها را بدون زحمت در موقعیت مکانی قرار دهید، سبک های نقشه را سفارشی کنید و عناصر تعاملی را اضافه کنید.

علاوه بر این، WP Maps Pro یکپارچه سازی یکپارچه با وردپرس محبوب را ارائه می دهد page سازندگان، انعطاف پذیری بیشتری را در هنگام طراحی وب سایت شما فراهم می کنند.

ویژگی های کلیدی:

  • نشانگرهای قابل تنظیم – نشانگرهای نقشه را با نمادها، رنگ ها و برچسب های مختلف شخصی کنید تا با برند شما مطابقت داشته باشد و جذابیت بصری را افزایش دهد.
  • سبک های نقشه – از بین طیف وسیعی از سبک های نقشه از پیش تعریف شده انتخاب کنید یا سبک خود را ایجاد کنید.
  • پنجره های اطلاعات – نمایش پنجره های اطلاعات تعاملی با اطلاعات دقیق و محتوای رسانه در هنگام کلیک کاربران روی نشانگرهای نقشه، افزایش تعامل کاربر.
  • موقعیت جغرافیایی حمایت کردن – موقعیت جغرافیایی را فعال کنید تا به طور خودکار مکان کاربر را شناسایی و نمایش دهد روی نقشه، افزایش راحتی و تجربه کاربر.
  • پاسخگویی – بلوک Google Maps را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه کنید و از عملکرد خوب نقشه های خود اطمینان حاصل کنید روی گوشی های هوشمند و تبلت ها.
  • پیشرفته مسیریابی – به کاربران دستورالعمل های گام به گام از مکان فعلی آنها تا نشانگرهای تعیین شده را ارائه می دهد و ناوبری را بهبود می بخشد.

یکی از اشکالات احتمالی این افزونه Google Maps این است که برخی از ویژگی‌های پیشرفته، مانند عملکرد موقعیت جغرافیایی پیشرفته یا تجسم داده‌های پیشرفته، به افزونه‌های ممتاز اضافی نیاز دارند.

این 89 دلار هزینه مجوز همچنین آن را به یکی از افزونه های سطح بالاتر تبدیل می کند روی این لیست از نظر قیمت

[DOWNLOAD]

6. Maps Marker Pro

صفحه اصلی وب سایت افزونه Maps Maker Proصفحه اصلی وب سایت افزونه Maps Maker Pro

آمار پلاگین:

  • رتبه بندی: 4.5/5
  • بهترین برای: ساختن نقشه های مختلف برای سایت های وردپرسی
  • قیمت: پرداخت می شود، شروع می شود 49 دلار / مجوز
  • تاسیسات فعال: 20000+

Maps Marker Pro یک افزونه نقشه جامع وردپرس است که تم های مختلف نقشه و گزینه های سفارشی سازی را ارائه می دهد. همچنین دارای یک رابط بصری و ویژگی های نقشه برداری پیشرفته است که به شما امکان می دهد چندین مکان و مسیر را از طریق نشانگرهای سفارشی به نمایش بگذارید.

این افزونه چندین نقشه پایه از جمله نقشه های بینگ، نقشه های گوگل، نقشه خیابان باز و نقشه باکس را ارائه می دهد. می‌توانید نشانگرها، شکل‌ها و پوشش‌های نامحدودی را اضافه کنید تا نقشه‌های خود را سفارشی کنید و با استفاده از کدهای کوتاه یا بلوک گوتنبرگ در سایت خود جاسازی کنید.

یک نقشه آزمایشی on وب سایت Maps Marker Pro که از فیلترها، خوشه بندی، موقعیت جغرافیایی، فهرست نشانگرها و نمادهای سفارشی استفاده می کند.یک نقشه آزمایشی on وب سایت Maps Marker Pro که از فیلترها، خوشه بندی، موقعیت جغرافیایی، فهرست نشانگرها و نمادهای سفارشی استفاده می کند.

Maps Marker Pro با وردپرس محبوب نیز سازگار است page سازندگان، سهولت استفاده از آن را افزایش می دهد.

ویژگی های کلیدی

  • نشانگرها و نمادهای سفارشی – از چندین نشانگر انتخاب کنید یا نمادهای سفارشی خود را برای نشان دادن مکان های خاص آپلود کنید.
  • شکل ها و روکش ها – نمایش نقشه ها با اشکالی مانند چند ضلعی، دایره یا مستطیل برای برجسته کردن مناطق یا مناطق روی نقشه.
  • پنجره های اطلاعات و پاپ آپ ها – هنگام تعامل کاربران با نشانگرها یا اشکال، اطلاعات، تصاویر یا پیوندهای اضافی را ارائه دهید روی نقشه.
  • طراحی نقشه پیشرفته – رنگ ها، فونت ها و طرح های نقشه را برای مطابقت با طراحی و برند وب سایت خود سفارشی کنید.
  • سازگاری با page سازندگان – با استفاده از نقشه های محبوب، نقشه ها را در وب سایت خود ادغام کنید page سازندگانی مانند Divi یا Visual Composer.
  • طراحی تعاملی – بلوک نقشه را با اندازه های مختلف صفحه نمایش و دستگاه ها برای تجربه کاربری بهینه تطبیق دهید.

در حالی که Maps Marker Pro گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده و ویژگی‌های پیشرفته را ارائه می‌دهد، برخی از کاربران ممکن است منحنی یادگیری را تند ببینند، به خصوص اگر در پلاگین‌های نقشه یا توسعه وب‌سایت جدید باشند.

[DOWNLOAD]

7. Image Map Pro برای وردپرس – SVG Map Builder

صفحه اصلی وب سایت افزونه Image Map Proصفحه اصلی وب سایت افزونه Image Map Pro

آمار پلاگین:

  • رتبه بندی: 4.45/5
  • بهترین برای: ساخت نقشه های مبتنی بر تصویر برای سایت های وردپرس
  • قیمت: پرداخت می شود، شروع می شود 29 دلار در سال
  • تاسیسات فعال: 18000+

Image Map Pro for WordPress یک افزونه قدرتمند است که به شما امکان می دهد نقشه های مبتنی بر تصویر تعاملی و قابل تنظیم با استفاده از SVG تکنولوژی (Scalable Vector Graphics).

این افزونه یک رابط بصری و گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده، از جمله تعامل، انیمیشن‌ها و نکات ابزار را برای طراحی و ادغام نقشه‌های متقابل در سایت وردپرس شما ارائه می‌دهد.

همچنین دارای نقشه های تصویری از پیش ساخته شده از بیش از 50 کشور با سبک های قابل تنظیم است.

شما می توانید با آپلود فایل SVG خود یا انتخاب یکی از نقشه های از پیش طراحی شده، یک نقشه تصویر ایجاد کنید. یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن به شما کنترل کامل بر روی نقشه ها را می دهد، در حالی که گزینه های سفارشی سازی به شما امکان می دهد یک موضوع نقشه ایجاد کنید که با طراحی وب سایت شما مطابقت داشته باشد.

علاوه بر این، این افزونه با گسترده ارائه می شود آموزش ها که به شما می آموزد که چگونه از ویژگی های آن به طور کامل استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • نقشه های تصویری SVG – از گرافیک های برداری مقیاس پذیر برای نقشه های تصویری با کیفیت بالا و پاسخگو استفاده کنید.
  • مناطق تعاملی – مناطق قابل کلیک را تعریف کنید روی نقشه و تخصیص اقدامات سفارشی یا نکات ابزار برای هر منطقه.
  • ظاهر قابل تنظیم – ظاهر نقشه خود را برای مطابقت با زیبایی شناسی وب سایت خود سفارشی کنید.
  • نکات و اطلاعات ابزار – برای ارائه جزئیات بیشتر در مورد مناطق یا عناصر خاص، نکات ابزار یا جعبه های اطلاعاتی پاپ آپ را اضافه کنید روی نقشه.
  • محتوای چند رسانه ای را جاسازی کنید – نقشه را با تصاویر، ویدیوها یا محتوای صوتی تقویت کنید تا کاربران را بیشتر درگیر کنید.
  • تعامل پیشرفته – پیوندها را اضافه کنید، جلوه های شناور را اضافه کنید یا عملکردهای جاوا اسکریپت سفارشی را برای تجربه های پویا و تعاملی فعال کنید.
  • طراحی تعاملی – تضمین می کند که نقشه ها به طور یکپارچه با اندازه های مختلف صفحه نمایش و دستگاه ها سازگار می شوند.

در حالی که این افزونه قابلیت های پیشرفته نقشه برداری SVG را ارائه می دهد، برخی از کاربران ممکن است گزینه های رابط و پیکربندی را بسیار زیاد بدانند، به خصوص اگر تجربه محدودی با نقشه برداری تصویر یا فناوری SVG داشته باشند.

[PREVIEW / DOWNLOAD]

8. ابزارک نقشه‌ها برای نقشه‌های گوگل

صفحه اصلی افزونه Google Maps Widget Proصفحه اصلی افزونه Google Maps Widget Pro

آمار پلاگین:

  • رتبه بندی: 4.45/5
  • بهترین برای: افزودن سریع Google Maps
  • قیمت: پرداخت شده، شروع در 29 دلار در سال
  • تاسیسات فعال: 50000+

Maps Widget for Google Maps یکی از محبوب‌ترین افزونه‌های وردپرس Google Maps در بازار است. به شما اجازه می دهد بدون زحمت نمایش داده شود نقشه در هر جایی بلوک می کند روی وبسایت شما.

با افزونه Google Maps می‌توانید به راحتی نقشه‌های نامحدود را در هر مکانی ادغام کنید روی سایت وردپرس شما، شامل پست ها، انواع پست های سفارشی، صفحات، منوها و حتی نوارهای کناری با استفاده از ویجت ها یا کدهای کوتاه.

بخش نمونه‌های ابزارک نقشه‌ها برای وب‌سایت Google Maps که چندین ویجت نقشه را به نمایش می‌گذارد بخش نمونه‌های ابزارک نقشه‌ها برای وب‌سایت Google Maps که چندین ویجت نقشه را به نمایش می‌گذارد

پس از نصب افزونه Google Maps، به ظاهرابزارک ها برای پیکربندی و ایجاد ویجت نقشه با ارائه مکان یا آدرس مورد نظر. سپس، ویجت نقشه تولید شده را به ناحیه ویجت مورد نظر در سایت خود اضافه کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  پست وردپرس در مقابل صفحه: چه تفاوتی دارند و چه زمانی باید از آنها استفاده کنید

مهم! مانند سایر افزونه‌های مرتبط با Google Maps، باید یک کلید API برای Google Maps ایجاد کنید و آن را در جایی که افزونه از شما می‌خواهد وارد کنید. تنظیمات پیشرفته.

این افزونه Google Maps با ارائه یک رویکرد کاربرپسند و کارآمد که کاربران را با تنظیمات یا ویژگی های پیچیده غرق نمی کند، خود را متمایز می کند. این افزونه همچنین تلاش های شما را برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) در ذهن نگه می دارد، زیرا تمرکز اصلی آن است روی بارگذاری سریع

ویژگی های کلیدی:

  • ادغام یکپارچه نقشه های گوگل – Google Maps را تنها با چند کلیک در سایت خود ادغام کنید.
  • ظاهر نقشه قابل تنظیم – اندازه نقشه، سطح زوم و نوع نقشه (به عنوان مثال، نقشه راه، ماهواره، زمین) را متناسب با نیازهای خاص خود تنظیم کنید.
  • پشتیبانی از نشانگر – اضافه کردن نشانگرهای نقشه نامحدود برای برجسته کردن مکان های خاص.
  • طراحی تعاملی – نقشه های خود را برای موبایل مناسب کنید.
  • پشتیبانی از نقشه های متعدد – نقشه های نامحدود در صفحات یا بخش های مختلف وب سایت خود ایجاد کنید.

علاوه بر ارائه نکردن نسخه رایگان، ویجت نقشه‌ها برای نقشه‌های گوگل دارای گزینه‌های سفارشی‌سازی نسبتاً محدودی در مقایسه با افزونه‌های نقشه پیشرفته‌تر است. تمرکز می کند روی ارائه یک راه حل ساده Google Maps که ویژگی های گسترده ای را ارائه نمی دهد.

[DOWNLOAD]

9. Google Maps Easy

صفحه اصلی افزونه Supsystic Google Maps Easy که ویژگی‌های آن را فهرست می‌کندصفحه اصلی افزونه Supsystic Google Maps Easy که ویژگی‌های آن را فهرست می‌کند

آمار پلاگین:

  • رتبه بندی: 4.5/5
  • بهترین برای: ایجاد نقشه های پویا گوگل برای سایت های وردپرس
  • قیمت: فریمیوم (طرح های پولی شروع می شود 49 دلار در سال یا 89 دلار در طول عمر)
  • تاسیسات فعال: 30000+

Google Maps Easy یک افزونه نقشه جامع وردپرس است که به شما امکان می دهد بدون زحمت نقشه های پویا گوگل را در وب سایت خود ادغام کنید.

این افزونه با رابط بصری و ویژگی های قدرتمند خود راه حلی کاربرپسند برای نمایش آسان نقشه های تعاملی ارائه می دهد.

شما می توانید به سادگی با وارد کردن مکان یا آدرس مورد نظر، نقشه ها را مستقیماً از داشبورد وردپرس خود ایجاد و سفارشی کنید. تنظیمات نقشه و ظاهر قابل تنظیم و وب هستند page ادغام با استفاده از قطعه کد کوتاه یا ویجت آسان است.

ویژگی های کلیدی:

  • سبک های قابل تنظیم – از سبک های از پیش تعریف شده انتخاب کنید یا نقشه سفارشی خود را ایجاد کنید تا مطمئن شوید که مطابق با هویت بصری وب سایت شما است.
  • نشانگرهای تعاملی – نقشه های سفارشی گوگل را با چندین نشانگر برای برجسته کردن مکان های خاص اضافه کنید روی نقشه، کامل با نمادها و برچسب ها.
  • جهت ها و مسیریابی – کاربران را قادر می سازد تا مسیرهای گام به گام بین مکان ها را ایجاد کنند و راحتی و ناوبری را افزایش دهند.
  • پشتیبانی از پوشش – نمایش همپوشانی مانند چند ضلعی، دایره و چند خط روی نقشه برای نمایش مناطق یا مرزهای خاص.
  • پنجره های اطلاعات – ارائه پنجره های اطلاعات تعاملی که با کلیک کاربران ظاهر می شوند روی نشانگرهایی برای نمایش اطلاعات دقیق، تصاویر یا ویدیوها.
  • پاسخگوی موبایل – ابعاد نقشه برای دستگاه های تلفن همراه برای عملکرد بدون درز بهینه شده است.

یکی از اشکالات احتمالی افزونه Google Maps این است که برخی از ویژگی‌های پیشرفته، مانند اضافه کردن تم‌های نقشه سفارشی یا سبک‌های نقشه ممتاز، به افزونه‌ها یا ارتقاء جداگانه نیاز دارند.

[DOWNLOAD]

10. WP Store Locator

صفحه اصلی افزونه WP Store Locator با ویژگی های آن ذکر شده استصفحه اصلی افزونه WP Store Locator با ویژگی های آن ذکر شده است

آمار پلاگین:

  • رتبه بندی: 4.5/5
  • بهترین برای: لیست مکان های نامحدود روی سایت های وردپرسی
  • قیمت: فریمیوم (افزونه ها از 19 دلار در سال به 49 دلار در سال)
  • تاسیسات فعال: 60000+

WP Store Locator یک افزونه قدرتمند وردپرس است که به طور خاص برای مشاغل با مکان های فیزیکی طراحی شده است. این به شما امکان می دهد تا به راحتی یک مکان یاب فروشگاه ایجاد و نمایش دهید روی وب‌سایت شما، به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا نزدیک‌ترین فروشگاه شما را بدون زحمت پیدا کنند.

پس از نصب و فعال سازی افزونه، می توانید مکان های فروشگاه خود را مستقیماً از داشبورد وردپرس خود اضافه کنید. آدرس فروشگاه، اطلاعات تماس و سایر اطلاعات مرتبط را وارد کنید.

همچنین می‌توانید ظاهر مکان یاب، از جمله نمادها و سبک‌های نشانگر نقشه را سفارشی کنید. تعبیه مکان یاب فروشگاه با استفاده از کدهای کوتاه یا ویجت ها آسان است.

WP Store Locator با تمرکز خود را متمایز می کند روی ارائه یک راه حل تخصصی برای مشاغل با مکان های فیزیکی متعدد. این ویژگی های قوی به طور خاص برای مکان یاب های ذخیره سازی طراحی شده است، مانند موقعیت جغرافیایی، محاسبه فاصله، فیلترهای جستجو، و اطلاعات دقیق فروشگاه.

این افزونه برای ایجاد مخاطب ایده آل است page نقشه ها به دلیل موقعیت جغرافیایی و ویژگی های فیلتر جستجو.

یک نقشه آزمایشی on وب سایت WP Store Locator که قابلیت های مکان یاب فروشگاه چندگانه خود را به نمایش می گذاردیک نقشه آزمایشی on وب سایت WP Store Locator که قابلیت های مکان یاب فروشگاه چندگانه خود را به نمایش می گذارد

ویژگی های کلیدی:

  • مدیریت آسان فروشگاه – اضافه کردن و مدیریت مکان های فروشگاه بدون زحمت از ناحیه مدیریت وردپرس.
  • مکان یاب فروشگاهی تعاملی – یک نقشه تعاملی با نشانگرهایی نشان دهید که مکان های فروشگاه شما را نشان می دهد، به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا نزدیک ترین مکان ها را جستجو، مرور و پیدا کنند.
  • موقعیت جغرافیایی و محاسبه فاصله – بازدیدکنندگان را قادر می سازد مکان فعلی خود را شناسایی کرده و فاصله تا فروشگاه های شما را برای ناوبری راحت محاسبه کنند.
  • فیلترهای جستجو – ارائه فیلترهای جستجو، مانند دسته، شعاع، یا برچسب ها، برای کمک به کاربران برای اصلاح جستجوی خود و یافتن انواع خاصی از فروشگاه ها یا خدمات.
  • اطلاعات دقیق فروشگاه – نمایش اطلاعات جامع برای هر فروشگاه، از جمله آدرس، شماره تلفن، وب سایت، تصاویر و یادداشت های اضافی.
  • سبک های قابل تنظیم – ظاهر نقشه را برای مطابقت با برند و طراحی وب سایت خود سفارشی کنید.

توجه داشته باشید که نسخه رایگان این افزونه برخی از ویژگی‌های پیشرفته مانند واردات و صادرات انبوه مکان‌های فروشگاه یا گزینه‌های سفارشی‌سازی ممتاز را ندارد.

علاوه بر این، کاربرانی که چندین مکان فروشگاه فیزیکی ندارند از مزیت اصلی این افزونه بهره نخواهند برد.

[DOWNLOAD]

در افزونه نقشه وردپرس به دنبال چه چیزی باشید

هنگام انتخاب پلاگین نقشه وردپرس برای وب سایت خود، توصیه می کنیم عوامل زیر را در نظر داشته باشید:

  • ویژگی ها و عملکرد – مطمئن شوید که افزونه نقشه دارای ویژگی‌های مورد نیاز شما است، مانند سفارشی‌سازی نشانگر، سبک‌های نقشه، پنجره‌های اطلاعات تعاملی، پوشش‌ها، پاسخگویی تلفن همراه و ادغام با سایر افزونه‌ها یا خدمات.
  • کاربر پسند بودن – در صورت امکان، رابط افزونه را قبل از خرید امتحان کنید. ایجاد و سفارشی کردن نقشه ها به سرعت و به طور مستقیم بسیار مهم است، به خصوص اگر تخصص فنی محدودی دارید.
  • حمایت کردن – قبل از تصمیم گیری، در دسترس بودن کانال های پشتیبانی، اسناد و فرکانس به روز رسانی افزونه را بررسی کنید.
  • سرعت بارگذاری – اطمینان حاصل کنید که افزونه برای اطمینان از ناوبری روان و تجربه کاربری مطلوب بهینه شده است.
  • گزینه های سفارشی سازی – به دنبال پلاگین های نقشه باشید که گزینه های سفارشی سازی گسترده ای را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد ظاهر نقشه، سبک ها و نشانگرها را متناسب با موضوع سایت وردپرس خود تنظیم کنید.
  • سازگاری – یک افزونه خوب باید با نسخه، قالب و افزونه های وردپرس شما سازگار باشد.
  • قیمت گذاری – در حالت ایده‌آل، باید با یک افزونه رایگان شروع کنید و زمانی که کسب و کار خود را مقیاس‌بندی کردید، آن را ارتقا دهید.

به یاد داشته باشید که انتخاب یک افزونه روان و سریع تضمین نمی کند که وب سایت شما بدون مشکل کار کند. برای این کار، شما همچنین به یک ارائه دهنده میزبانی قابل اعتماد وردپرس نیاز دارید تا مطمئن شوید که سایت شما سریع بار می شود و خرابی مکرر را تجربه نمی کند.

شروع در 3.99 دلار در ماه، هاستینگer’s کسب و کار این طرح با پشتیبان‌گیری روزانه، پهنای باند نامحدود و ضمانت 99.9% آپتایم ارائه می‌شود.

بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
10 بهترین افزونه نقشه برداری وردپرس در سال 1403 38

نتیجه

گنجاندن پلاگین نقشه وردپرس در وب سایت شما باعث افزایش تجربه کاربر، ارائه اطلاعات ارزشمند و افزایش اعتبار کسب و کار شما می شود. یک افزونه نقشه وردپرس که به خوبی پیاده سازی شده است نه تنها می تواند ناوبری را بهبود بخشد بلکه به کسب و کار شما نیز کمک می کند.

در این مقاله به بررسی 10 مورد از بهترین افزونه های نقشه وردپرس در بازار پرداختیم. در اینجا خلاصه‌ای سریع از پنج مورد از برجسته‌ترین افزونه‌های نقشه و اینکه برای چه چیزی بهترین هستند، آورده شده است:

  1. WP Go Maps – مناسب برای نمایش نقشه های تعاملی و قابل تنظیم گوگل برای نیازهای مختلف.
  2. MapPress Maps – ایده آل برای ترکیب جزوات و نقشه های گوگل در وب سایت وردپرس شما.
  3. WP Maps Pro – بهترین گزینه برای کاربران پیشرفته ای است که به انواع مختلف نقشه های گوگل نیاز دارند.
  4. ابزارک نقشه‌ها برای نقشه‌های گوگل – مناسب برای مشاغل کوچک که می خواهند ویجت نقشه ساده ای را که به یک مکان مشخص اشاره می کند به بازدیدکنندگان خود ارائه دهند.
  5. Google Maps Easy – عالی برای کاربران غیر فنی که می خواهند نقشه های گوگل را بدون سر و کار داشتن با تنظیمات پیکربندی پیشرفته اضافه کنند.

همه عوامل در نظر گرفته شده، WP Go Maps به دلیل رابط بصری، مجموعه ویژگی های قوی و گزینه های سفارشی سازی گسترده، به عنوان بهترین افزونه نقشه برای وردپرس متمایز شد. به راحتی می توان فهمید که چرا دارای امتیاز 5/5 و بیش از 400000 نصب فعال است.

با این حال، قبل از انتخاب یک افزونه، مطمئن شوید که با سایت شما سازگار است و دارای ویژگی های مورد نیاز است. همچنین توصیه می‌کنیم نقشه‌های خود را برای حداکثر اثربخشی به‌طور منظم نظارت و بهینه کنید.

اگر پلاگین نقشه برداری را می شناسید که بتواند آن را در لیست قرار دهد، در نظرات زیر به ما بگویید.