وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

10 بهترین وب کم برای اوبونتو در سال 2022

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 7 دقیقه


بسیاری از وب‌کم‌های تولیدکنندگان محبوب وب‌کم اکنون از لینوکس و اوبونتو آن همراه با ویندوز و مک پشتیبانی می‌کنند. اما همیشه ایده خوبی است که قبل از خرید یک وب کم جدید برای دسکتاپ اوبونتو، یک بررسی سازگاری انجام دهید.

برای برخی از وب کم ها، نصب process روی اوبونتو بلافاصله مانند ویندوز یا مک نیست. ممکن است مجبور شوید از ابزارهای بومی استفاده کنید و مراحل اضافی را برای نصب درایور وب کم انجام دهید روی اوبونتو یا هر توزیع لینوکس دیگر. نکته این است که اگر وب کم مناسبی را برای دسکتاپ خود انتخاب نکنید، ممکن است هنگام نصب آن با مشکلات زیادی مواجه شوید.

بنابراین، چگونه یک وب کم مناسب انتخاب کنیم؟

اوبونتو با پشتیبانی از درایورهای کلاس ویدئویی USB (UVC) عرضه می‌شود، به پخش ویدیو از دستگاه متصل به دسکتاپ اوبونتو با استفاده از کابل USB کمک می‌کند. بنابراین، هنگام انتخاب وب کم برای اوبونتو، پشتیبانی از درایورهای UVC باید در اولویت اول باشد.

یک تست سریع با پنیر انجام دهید

Cheese یک برنامه گنوم است که به شما امکان می دهد از وب کم عکس و فیلم بگیرید. با استفاده از این برنامه می توانید تمام ویژگی های وبکمی که قصد خرید آن را دارید تست کنید. Cheese در اکثر توزیع‌های لینوکس از پیش نصب شده است، اما در صورتی که آن را نداشته باشید روی سیستم شما به سادگی دستور زیر را در پنجره ترمینال برای نصب Cheese اجرا می کند روی کامپیوتر شما.

$ sudo apt-get نصب کنید پنیر

پشتیبانی از نرم افزارهای شخص ثالث

ممکن است یک وب کم برای اهداف مختلفی مانند جلسات اداری، تماس های کنفرانسی، پخش جریانی بازی ها یا وبلاگ نویسی و تولید محتوا بخرید. روی پلتفرم های استریم مانند یوتیوب از این رو داشتن پشتیبانی از برنامه های شخص ثالث بسیار مهم است. VLC، FFmpeg و Mplayer یکی از پرکاربردترین برنامه های شخص ثالث هستند روی لینوکس و توزیع ها. امروزه اکثر سازندگان وب کم از برنامه های شخص ثالث پشتیبانی شده با وب کم خود یاد می کنند.

بنابراین، اینها نکاتی هستند که باید قبل از خرید یک وب کم جدید در نظر بگیرید. اکنون فهرستی از بهترین وب‌کم‌هایی را که می‌توانید اوبونتو و سایر توزیع‌های لینوکس را از سال 2021 خریداری کنید، ادامه می‌دهیم.

1. وب کم تجاری لاجیتک C930e

لاجیتک برای ساخت یکی از بهترین لوازم جانبی کامپیوتر با قیمت مناسب بسیار محبوب است. وب‌کم تجاری C930e یکی از استثناهای لاجیتک از نظر قیمت است زیرا کمی است. روی قیمت گران اما ویژگی های آن قیمت آن را توجیه می کند زیرا یکی از بهترین وب کم های 1080P موجود در بازار امروز است.

وب‌کم تجاری C930e از لاجیتک به همه برنامه‌های کنفرانس ویدیویی مدرن به‌روزرسانی فوری از نظر ویژگی‌ها و تجربه کلی کاربر نهایی می‌دهد. زاویه دید فوق عریض با میدان مورب دید 90 درجه و خروجی ویدیوی شفاف در 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه و 720p با سرعت 30 فریم در ثانیه را ارائه می دهد.

10 بهترین وب کم برای اوبونتو در سال 202210 بهترین وب کم برای اوبونتو در سال 2022

ویژگی های قابل توجه اصلی شاتر حریم خصوصی و میکروفون با کیفیت استثنایی است. قیمت C930e از اکثر وب‌کم‌های HD متوسط ​​بیشتر است، اما به دلیل ویژگی‌ها و قابلیت اطمینان آن ارزش هر پنی را دارد که خرج شود.

در مورد سازگاری آن، باید بگوییم که این دستگاه یک دستگاه تجاری محور است و از این رو برای نرم افزارهای کنفرانس ویدئویی پرکاربرد مانند Microsoft Teams، Skype for Business، Zoom، Google Meet، GoToMeeting و Cisco گواهینامه دریافت کرده است.

اینجا بخر: آمازون

2. سیستم کنفرانس ویدیویی و صوتی HD گروه لاجیتک

اگر با یک گروه 14 تا 20 نفره در یک اتاق نشسته اید، تصویربرداری می کنید، در اینجا وب کم معمولی یک نفره حتی با لنز زاویه باز هم برای جا دادن همه در یک فریم کافی نیست. بنابراین، در اینجا یک سیستم کنفرانس ویدیویی و صوتی گروه لاجیتک برای ویدئو کنفرانس گروهی ایده آل است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش نصب AnyDesk روی اوبونتو 22.04

این یک سیستم کنفرانس ویدیویی مقرون به صرفه برای اتاق‌های جلسات با اندازه متوسط ​​تا بزرگ است. با پشتیبانی از plug-and-play عرضه می شود که باعث می شود قابل حمل و نصب آن در هر مکانی آسان باشد. می توان آن را در هر مکانی نصب کرد روی میز، دیوار یا سه پایه، همچنین همراه با میکروفون های گسترش دهنده اختیاری است که پوشش صوتی را تا 8.5 متر افزایش می دهد.

10 بهترین وب کم برای اوبونتو در سال 202210 بهترین وب کم برای اوبونتو در سال 2022

با وجود اینکه این سیستم کنفرانس گروهی است، کیفیت خروجی ویدیو با عملکرد HD 1080p در 30 فریم در ثانیه و پشتیبانی از زوم بدون اتلاف 10 برابر به هیچ وجه به خطر نمی افتد.

سیستم مجهز به بلندگوی تمام دوبلکس است که صدایی واضح و شفاف را ارائه می دهد. همچنین دارای فناوری حذف نویز آکوستیک و کاهش نویز است که مکالمه را طبیعی تر می کند.

اینجا بخر: آمازون

3. وب کم Larmtek 1080p Full HD

وب کم Larmtek 1080p Full HD یک وب کم ایده آل هم برای کاربران حرفه ای و هم برای کاربران شخصی است. نصب این وب کم بسیار ساده است زیرا از plug and play پشتیبانی می کند. پایه وب کم نیز در جعبه موجود است.

این وب کم 1080p Full HD است و خروجی ویدیو را با فرمت AVI ضبط می کند. هکرها می توانند جاسوسی کنند روی شما از وب کم استفاده می کنید، اما برای جلوگیری از رویدادهایی مانند این، وب کم دارای شاتر حریم خصوصی است. هنگامی که وب‌کم استفاده نمی‌شود، می‌توانید لنز دوربین را با این شاتر حریم خصوصی ببندید.

10 بهترین وب کم برای اوبونتو در سال 202210 بهترین وب کم برای اوبونتو در سال 2022

حداکثر فاصله کانونی این وب‌کم 10 میلی‌متر است و تا 75 درجه زاویه دید گسترده را ارائه می‌دهد که آن را برای ویدئو کنفرانس و تماس‌های ویدیویی گروهی ایده‌آل می‌کند.

اینجا بخر: آمازون

4. لاجیتک C310

اگر به وب‌کم لاجیتک C310 اشاره نکنم، این مقاله ناقص خواهد بود. C310 یکی از بهترین وب‌کم‌های لاجیتک است که تماس ویدیویی واضح و روان را با کیفیت 720p با سرعت 30 فریم در ثانیه ارائه می‌کند. وب کم همچنین از تصحیح نور خودکار پشتیبانی می کند و زاویه دید مورب 60 درجه را ارائه می دهد.

10 بهترین وب کم برای اوبونتو در سال 202210 بهترین وب کم برای اوبونتو در سال 2022

وب کم همچنین مجهز به میکروفون کاهش دهنده نویز مونو است که خروجی صدای شفافی را تولید می کند که تا فاصله 1.5 متری قابل شنیدن است. وب کم همچنین دارای گیره جهانی قابل تنظیم است که می توان از آن برای نصب وب کم در هر کجا که می خواهید استفاده کرد. این یک وب کم با کیفیت بالا از لاجیتک است و می تواند توسط هر نوع کاربری استفاده شود.

اینجا بخر: آمازون

5. NexiGo StreamCam N930e

NexiGo یکی دیگر از تولید کنندگان وب کم با کیفیت بالا و StreamCam N930e است روی یکی از بهترین پیشنهادها که با نور حلقه و شاتر حریم خصوصی ارائه می شود. این یک وب کم عالی است که می تواند برای یادگیری آنلاین، کنفرانس ویدیویی و پخش آنلاین ویدیو استفاده شود. چراغ حلقه روی وب کم را می توان با توجه به نیاز کاربران در سه سطح تنظیم کرد.

StreamCam N930e یک وب کم 1080p فول اچ دی است که زاویه دید عریض 75 درجه را ارائه می دهد. وب کم از تماس تصویری پشتیبانی می کند روی اسکایپ، زوم و سایر برنامه های تماس تصویری.

10 بهترین وب کم برای اوبونتو در سال 202210 بهترین وب کم برای اوبونتو در سال 2022

وب کم با تمام سیستم عامل های اصلی که شامل ویندوز، مک، کروم بوک و لینوکس و توزیع های آن مانند اوبونتو می شود، سازگار است.

اینجا بخر: آمازون

6. وب کم لاجیتک BRIO Ultra HD Pro

وب کم تجاری BRIO ultra HD Pro اولین وب کم 4K است که در این مقاله ارائه شده است. این یک وب کم با کیفیت بالا است که مخصوصاً برای استفاده تجاری و حرفه ای ساخته شده است. این یک وب کم گران قیمت است، می توانم بگویم بسیار گران است، اما ویژگی ها و تجربه کاربر نهایی ارائه شده قیمت آن را توجیه می کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش نصب Warsow روی اوبونتو

10 بهترین وب کم برای اوبونتو در سال 202210 بهترین وب کم برای اوبونتو در سال 2022

لاجیتک ادعا می کند که بهترین و پیشرفته ترین وب کم تجاری آنها است. از RightLight 3 و فناوری محدوده دینامیکی بالا (HDR) برای خروجی ویدیوی بهتر و روشن تر در هر شرایط نوری استفاده کرد. بریو از فوکوس خودکار و زوم 5 برابری HD پشتیبانی می کند. خروجی ویدیو با کیفیت 4K Ultra HD با سرعت 30 فریم در ثانیه، HD 1080p با سرعت 30 یا 60 فریم در ثانیه و 720p با سرعت 30، 60 و حتی در 90 فریم بر ثانیه فوق العاده روان ارائه می شود.

این یک وب کم عالی است، اگر در مورد ویژگی های آن صحبت کنم، یک مقاله کامل کافی نخواهد بود.

اینجا بخر: آمازون

7. وب کم Desptech 4K

آخرین وبکم 4K 2021 شرکت Desptech به سنسورهای سونی مجهز شده است. این یک وب کم 8 مگاپیکسلی است که از 4K و همچنین پخش کامل HD پشتیبانی می کند. بحران اخیر در سراسر جهان، جلسات مجازی را به جای جلسات فیزیکی افزایش داده است.

دوربین دارای میکروفون حذف نویز دوگانه برای خروجی ویدیوی شفاف حتی در محیط های پر سر و صدا است. فناوری حذف نویز به طور خودکار نویز پس زمینه را فیلتر می کند. دوربین همچنین مجهز به شاتر حریم خصوصی است که نه تنها از شما در برابر تهدیداتی مانند هکرها محافظت می کند، بلکه لنز را از گرد و غبار نیز محافظت می کند.

10 بهترین وب کم برای اوبونتو در سال 202210 بهترین وب کم برای اوبونتو در سال 2022

در جعبه دوربین، کانکتور کابل USB 2.0 5.9 فوتی نیز وجود دارد که پشتیبانی از اتصال و پخش را برای لپ تاپ و همچنین رایانه های رومیزی امکان پذیر می کند. این وب کم برای جلسات کاری و چت های گروهی چند نفره و تماس های ویدیویی ایده آل است.

اینجا بخر: آمازون

8. وب کم Angetube 1080P

وب کم Angetube 1080P با میکروفون یک دوربین مقرون به صرفه برای لپ تاپ، دسکتاپ یا مک است. این وب‌کم فول اچ‌دی 1080P با 2 مگاپیکسل CMOS و لنز 6 لایه ممتاز که تصویری شفاف با وضوح 1080P 30 فریم در ثانیه می‌گیرد.

10 بهترین وب کم برای اوبونتو در سال 202210 بهترین وب کم برای اوبونتو در سال 2022

فناوری فشرده‌سازی ویدیوی H.264 به ارائه خروجی ویدیویی بسیار خالص و شفاف کمک می‌کند. همچنین مجهز به میکروفون فناوری حذف خودکار نویز است.

وب کم با تمام سیستم عامل های پرکاربرد سیستم عامل مانند ویندوز، مک، لینوکس و سیستم عامل گوگل کروم سازگار است. همچنین با پشتیبانی از plug-and-play همراه است.

اینجا بخر: آمازون

9. وب کم تجاری لاجیتک C505e

C505e یک وب کم 720p HD است که دارای میکروفن برد بلند است که مکالمه واضحی را تا برد 3 متر ارائه می دهد. زاویه دید 60 درجه با فوکوس ثابت و تصحیح نور خودکار را ارائه می دهد.

10 بهترین وب کم برای اوبونتو در سال 202210 بهترین وب کم برای اوبونتو در سال 2022

این دستگاه با کابل USB نوع A با طول 2 متر و گیره جهانی برای امکانات مختلف نصب عرضه می شود. شما همچنین می توانید آن را در موقعیت قرار دهید روی صفحه دسکتاپ یا لپ تاپ بدون زحمت.
این وب کم عالی برای کاربران حرفه ای است.

اینجا بخر: آمازون

10. وب کم 4k Enther & Maxhub

Enther and Maxhub یک وب کم 4k با فوکوس خودکار با میکروفون است. این یک وب کم ایده آل برای پخش جریانی، بازی، یادگیری آنلاین و ویدئو کنفرانس است.

10 بهترین وب کم برای اوبونتو در سال 202210 بهترین وب کم برای اوبونتو در سال 2022

این دوربین مجهز به سنسور تصویر 13 مگاپیکسلی است که رزولوشن 3840×2160 در 30 فریم بر ثانیه را ارائه می دهد. دارای میکروفون دوگانه است که مکالمه صوتی شفافی را ارائه می دهد. علاوه بر این، آن را نیز پشتیبانی می کند echo لغو و کاهش هوشمند نویز.

دارای پورت USB Type-C است که اتصال این وب کم را آسان تر می کند روی هر رایانه شخصی فقط با چند کلیک این وب کم با سیستم عامل ویندوز، مک و لینوکس سازگار است.

اینجا بخر: آمازون:

بنابراین، اینها بهترین وب‌کم‌هایی هستند که می‌توانید برای لینوکس و توزیع‌های آن مانند اوبونتو در سال 2021 بخرید. این مقاله به‌روزرسانی مقاله من در سال 2020 برای بهترین وب‌کم‌ها برای اوبونتو است. می توانید آن مقاله را برای وب کم های اضافی برای اوبونتو بررسی کنید. متشکرم!

برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم

زمان انتشار: 1403-01-01 01:30:05

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید