10 دلیل برای انتخاب وردپرس برای مشاغل کوچک

با توجه به اهمیت خرید آنلاین و بازاریابی دیجیتال، داشتن یک وب سایت حرفه ای برای رشد کسب و کار شما ضروری است.

وردپرس به عنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) می تواند یک پلت فرم عالی برای ساخت وب سایت شما باشد. برای کسب و کارهای کوچکی که می خواهند حضور آنلاین خود را ایجاد کنند، مزایای زیادی ارائه می دهد.

در این مقاله، ما به ده دلیل برای استفاده از وردپرس برای وب سایت کسب و کار کوچک خود نگاهی خواهیم انداخت.

1. راه اندازی ساده و سریع

این process نصب و پیکربندی وردپرس نسبتا آسان و سریع است. بسیاری از ارائه دهندگان هاست دوست دارند هاستینگer شامل یک ویژگی نصب خودکار است که به شما امکان می دهد وردپرس را تنها با چند کلیک نصب کنید.

نصب خودکار وردپرس در hPanel
نصب خودکار وردپرس در hPanel
10 دلیل برای انتخاب وردپرس برای مشاغل کوچک 14

تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعات ضروری مانند رمز عبور و نام کاربری را برای پنل مدیریت وردپرس وارد کنید. کاربران همچنین می توانند برخی از تنظیمات فنی مانند نسخه CMS یا خط مشی به روز رسانی را تغییر دهند.

با این حال، تنظیمات پیش فرض برای شروع کار با یک وب سایت وردپرس کافی است. اگر سرویس میزبانی شما قابلیت نصب فوری وردپرس را ارائه نمی‌کند، یافتن منابع آنلاین برای راهنمایی شما در راه‌اندازی نسبتاً آسان است. process.

2. هزینه های توسعه پایین

استفاده از وردپرس برای وب سایت کسب و کار کوچک می تواند به شما کمک کند هزینه توسعه را به حداقل برسانید. از آنجایی که CMS رایگان و منبع باز است، کاربران وردپرس فقط باید هزینه یک سرویس میزبانی و یک نام دامنه را بپردازند.

از آنجایی که کد منبع برای همه قابل دسترسی است، نیازی به استخدام یک توسعه دهنده متخصص برای ساخت سایت تجاری شما نیست. با گذراندن مدتی با سیستم می توان روش کار وردپرس را یاد گرفت.

صاحبان مشاغل کوچک همچنین می‌توانند از میان تم‌ها و افزونه‌های رایگان متعددی که توسط انجمن توسعه داده شده‌اند، انتخاب کنند. اگرچه ابزارهای رایگان اغلب با محدودیت هایی همراه هستند، اما اکثر آنها برای راه اندازی یک وب سایت حرفه ای کسب و کار کوچک کافی هستند.

3. مالکیت وب سایت

داشتن مالکیت کامل از یک وب سایت برای راه اندازی یک تجارت آنلاین بسیار مهم است. بر خلاف برخی از راه حل های سازنده وب سایت که دسترسی به کد منبع خود را محدود می کنند و ممکن است مالکیت محتوای سایت شما را در اختیار بگیرند، شما به طور کامل مالک وب سایت وردپرس خود هستید و کنترل آن را در اختیار دارید.

از آنجایی که این CMS به صورت خود میزبانی می شود، کاربران می توانند هر ارائه دهنده میزبانی را انتخاب کنند و برای سایت وردپرس خود برنامه ریزی کنند و در صورت نیاز آن را مقیاس کنند. این باعث می شود آن را برای مشاغل کوچکی که می خواهند با گزینه های مقرون به صرفه شروع کنند مناسب است.

کاربران می توانند آزادانه هر محتوایی را منتشر، مدیریت و تعدیل کنند روی وب سایت وردپرس آنها بدون هیچ گونه محدودیتی از نظر خدمات یا الگوریتم.

هر پست وبلاگ، ویدیو، یا لیست محصول در سایت همچنان متعلق به شما خواهد بود، حتی اگر تصمیم به تغییر پلت فرم وب سایت یا ارائه دهنده میزبانی داشته باشید.

وردپرس همچنین به کدهای منبع خود دسترسی می دهد و به همه اجازه می دهد آزادانه سایت خود را تغییر داده و شخصی سازی کنند. به همین دلیل، وردپرس یک CMS عالی است که به شما امکان می دهد تا وب سایت کسب و کار خود را با رشد شرکت خود مقیاس دهید.

4. کاربر پسند بودن

ساخت و مدیریت یک سایت وردپرس با رابط بصری آن آسان است. اگرچه وردپرس ممکن است منحنی یادگیری کمی داشته باشد، اما در مقایسه با سایر محصولات CMS منبع باز، کاربر پسندتر است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش تغییر پورت SSH روی VPS، پورت های رایج و روش انتخاب مناسب

تمام قابلیت هایی که هنگام مدیریت وب سایت خود نیاز دارید از طریق داشبورد وردپرس قابل دسترسی است. منوها قرار دارند روی نوار کناری، که در آن می توانید پست های وبلاگ جدید ایجاد کنید یا با چند کلیک ساده پلاگین ها را نصب و مدیریت کنید.

به عنوان مثال، ویرایشگر بلوک گوتنبرگ به شما امکان می دهد یک پست وبلاگ سفارشی ایجاد کنید و همچنین عناصر را در آن تغییر دهید page به آسانی. از آنجایی که این ابزار شهودی است، هر کسی که با واژه‌پردازهای محبوب آشنا است، می‌تواند بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کند.

المنتور homepage
المنتور homepage
10 دلیل برای انتخاب وردپرس برای مشاغل کوچک 15

کاربران همچنین می توانند سایت وردپرس خود را بدون نیاز به کدنویسی سفارشی کنند. کسانی که کشیدن و رها کردن را ترجیح می دهند page سازنده هنگام سفارشی سازی ظاهر وب سایت خود می تواند از افزونه هایی مانند Divi استفاده کند.

نکته حرفه ای

مقاله مروری وردپرس برای مبتدیان را بخوانید تا درباره این CMS و مزایای استفاده از آن برای وب سایت خود بیشتر بدانید!

5. دسترسی آسان و مدیریت مجوز

همانطور که وب سایت کسب و کار شما رشد می کند و کاربران بیشتری جذب می کند، باید مجوز و دسترسی را برای انواع مختلف کاربران مدیریت کنید. وردپرس این کار را با ویژگی نقش های کاربر آسان می کند که به صاحب سایت اجازه می دهد تصمیم بگیرد که کاربران چه کارهایی را می توانند و چه کاری نمی توانند در سایت انجام دهند.

وب سایت های وردپرسی به طور پیش فرض دارای شش نقش کاربری مختلف هستند. اینها Super Admin، Administrator، Editor، Author، Contributor و Subscriber هستند که هر کدام دارای قابلیت های خاص خود هستند.

به عنوان مثال، یک نقش Super Admin می تواند به همه فایل ها دسترسی داشته باشد و همه کارهای ممکن را در سایت انجام دهد، در حالی که مشترکین فقط می توانند محتوا را بخوانند یا جزئیات کاربر خود را تغییر دهند.

مدیریت نقش های کاربر در وردپرس آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به داشبورد مدیریت وردپرس دسترسی داشته باشید و به آن بروید کاربران منو.

بنر پلاگین PublishPress Capabilities
بنر پلاگین PublishPress Capabilities
10 دلیل برای انتخاب وردپرس برای مشاغل کوچک 16

همچنین می توانید از یک افزونه وردپرس مانند استفاده کنید قابلیت های PublishPress برای تغییر نقش ها و قابلیت های یک کاربر پیش فرض.

6. بسیاری از مضامین و پلاگین های تجاری

طیف گسترده ای از پلاگین ها و تم های وردپرس توسط توسعه دهندگان فردی و شرکت های شخص ثالث برای اهداف مختلف، از جمله وب سایت های کسب و کار کوچک، ایجاد شده است. اینها از راه حل های رایگان گرفته تا مضامین ممتاز و پلاگین ها با ویژگی های پیشرفته تر هستند.

این ابزارهای اضافی وردپرس را به یک CMS انعطاف پذیر و همه کاره تبدیل می کند. شما می توانید اساساً هر نوع وب سایتی را با استفاده از قالب و افزونه های مناسب وردپرس بسازید.

کاربران ممکن است بسته به مجموعه های مختلفی از تم ها و افزونه ها استفاده کنند روی چه نوع تجارتی را اداره می کنند به عنوان مثال، افزونه های وردپرس مانند ووکامرس برای ساخت یک فروشگاه آنلاین محبوب هستند، در حالی که راه حل هایی مانند WPForms برای ایجاد یک مخاطب عالی هستند page.

برخی از افزونه ها دارای عملکرد ضروری هستند که اکثر سایت های وردپرس از آن استفاده می کنند. توصیه می کنیم یک افزونه امنیتی مانند دانلود کنید سوکوری، یک افزونه بهینه سازی موتور جستجو مانند Yoast SEOو یک افزونه برای تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل.

7. تعمیر و نگهداری ساده

راه اندازی و راه اندازی وب سایت برای هر شرکتی، به ویژه کسب و کارهای کوچک، برای حفظ اعتبار آن ضروری است. بهترین راه برای حفظ کارکرد وب سایت، داشتن برنامه ریزی مناسب برای نگهداری است.

انجام ضروری وظایف نگهداری وب سایت در وردپرس با کمک افزونه های مختلف آسان تر است. برخی از برنامه های میزبانی مدیریت شده، مانند میزبانی وردپرس از هاستینگer، دارای ویژگی های نگهداری مفیدی مانند ابزار مرحله بندی، به روز رسانی خودکار و خودکار است backup.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بایگانی VPS

وردپرس همچنین دارای یک حالت نگهداری است که برای اطلاع رسانی به کاربران هنگام ایجاد تغییرات قابل توجه در سایت مفید است. این به شما کمک می کند در صورت یافتن یک پیوند مخرب، از برداشت های بد از سایت های غیر کاربردی و خطرات امنیتی جلوگیری کنید. روی سایت.

8. اجتماع بزرگ

وردپرس دارای یک جامعه کاربری بزرگ و فعال است که افراد می توانند در مورد موضوعات مختلف مربوط به CMS بحث کنند و تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. انجمن های آنلاین مکان بسیار خوبی برای مبتدیان برای یادگیری بیشتر در مورد وردپرس است.

Subreddit وردپرس page
Subreddit وردپرس page
10 دلیل برای انتخاب وردپرس برای مشاغل کوچک 17

همچنین می توانید برای مشاوره با کاربران باتجربه وردپرس به انجمن بپیوندید. کارآفرینان زیادی وجود دارند که از وردپرس استفاده می کنند و می توانند نکات و ترفندهایی را برای استفاده بهتر از CMS برای تجارت آنلاین به اشتراک بگذارند.

جامعه بزرگ وردپرس همچنین به CMS امکان می دهد بدون وابستگی به طور تصاعدی رشد کند روی یک تیم توسعه دهنده

9. SEO-Friendly

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یکی از محبوب ترین روش های به دست آوردن ترافیک ارگانیک برای یک وب سایت است. این یک تکنیک بازاریابی آنلاین مناسب برای وب‌سایت‌های کسب‌وکار کوچک است، زیرا اجرای آن نیاز به هزینه کمی دارد.

به عنوان یک پلت فرم استثنایی وبلاگ نویسی، وردپرس در حال حاضر برای SEO از ابتدا طراحی شده است. استفاده از وردپرس به این معنی است که به ویژگی هایی مانند طبقه بندی و انواع پست سفارشی برای بهبود قابلیت جستجوی سایت خود دسترسی دارید.

افزونه های سئو وردپرس
افزونه های سئو وردپرس
10 دلیل برای انتخاب وردپرس برای مشاغل کوچک 18

صاحبان سایت همچنین می توانند با ابزارها و افزونه های سئو مناسب شانس خود را برای رتبه بالاتر در SERP افزایش دهند.

با این حال، به خاطر داشته باشید که سئو برای نشان دادن نتایج به زمان نیاز دارد و نیاز به تلاش مداوم دارد. صرف نظر از این، این یک روش عالی برای یک کسب و کار کوچک برای به دست آوردن بازدیدکنندگان بیشتر سایت و بهبود تبدیل است.

10. سریع و پاسخگو

داشتن صفحات وب با بارگذاری سریع و واکنش گرا برای ارائه یک تجربه کاربری خوب ضروری است. اگر فروشگاه آنلاین شما به اندازه کافی سریع بارگیری نشود یا به درستی کار نکند، ممکن است مشتریان بالقوه فوراً فروشگاه اینترنتی شما را ترک کنند روی دستگاه های آنها

با رویکرد صحیح، وردپرس به راحتی می تواند رضایت شما را جلب کند page سرعت بارگذاری راه های زیادی برای افزایش سرعت وب سایت وردپرس شما وجود دارد، از جمله انتخاب سرویس میزبانی مناسب و استفاده از ابزارهای اضافی مانند افزونه کش.

ریسپانسیو بودن نیز برای یک وب سایت تجاری موفق ضروری است. خوشبختانه، اکثر قالب‌های وردپرس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که پاسخگوی تلفن همراه باشند و تجربه کاربری خوبی را تضمین کنند روی انواع دستگاه ها

بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
10 دلیل برای انتخاب وردپرس برای مشاغل کوچک 19

نتیجه

انتخاب پلت فرم مناسب برای ساخت یک وب سایت کسب و کار کوچک برای موفقیت سرمایه گذاری آنلاین شما بسیار مهم است. به عنوان یک CMS محبوب و همه کاره، وردپرس می تواند به کسب و کارهای کوچک کمک کند تا حضور آنلاین خود را بدون موانع زیاد ایجاد کنند.

ده دلیل اصلی وجود دارد که چرا باید وردپرس را برای وب سایت کسب و کار کوچک خود انتخاب کنید:

  1. راه اندازی سریع و ساده process.
  2. هزینه توسعه پایین
  3. مالکیت کامل سایت شما
  4. کاربر پسند بودن.
  5. دسترسی آسان کاربر و مدیریت مجوز.
  6. طیف گسترده ای از تم ها و افزونه های تجاری.
  7. ساده در نگهداری.
  8. جامعه عظیمی از کاربران فعال
  9. سئو دوستی
  10. سریع page سرعت بارگذاری

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا در مورد مزایای استفاده از وردپرس برای سایت کسب و کار کوچک خود بیشتر بدانید. اگر سؤال دیگری دارید، دریغ نکنید که در زیر نظر بگذارید.
فراموش نکنید که سایر آموزش های وردپرس ما را برای نکات و ترفندهای مفیدتر در مورد CMS محبوب بررسی کنید.