وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

10 دلیل واقعی که طراحان باید سئو را بدانند

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


10 دلیل واقعی که طراحان باید سئو را بدانند

امروزه برای طراحان وب، ایجاد یک وب سایت می تواند معنای زیادی جز عملکرد، قابلیت استفاده و جذابیت زیبایی داشته باشد. امروزه، هر وب سایت تازه متولد شده ای نیاز به یکپارچه سازی کامل از پروتکل های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) دارد تا قابل خزیدن باشد و توسط موتورهای جستجو مانند گوگل ایندکس شود. یک وب سایت خوب می تواند ترافیک زیادی را جذب کند. با این حال، برای اطمینان از اینکه ترافیک شما مرتبط، جغرافیایی خاص و از بخش هدف است، باید از SEO به درستی استفاده کنید. طبق یک قطعه از HubSpot تحقیقات، 77 درصد از مردم قبل از تماس با یک برند، درباره آن تحقیق می کنند. این بدان معناست که طراحی سایت، ساختار، محتوا و شیوه های بازاریابی شما باید دقیق باشد روی اگر می خواهید نتایج جستجوی تماشایی داشته باشید! هر دو خاموشpage و روی-page سئو برای رتبه بندی ضروری است process برای هر وب سایت روی گوگل. در اینجا، ما قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چرا طراحان وب باید در مورد آن بدانند روی-page سئو به اندازه کافی برای ایجاد یک وب سایت است که نه تنها بازدیدکنندگان را جذب می کند، بلکه رتبه بندی نیز می کند روی بالای صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل (SERP).

1. رتبه های بالاتر

بر-page سئو شامل عناصر بسیاری مانند کد وضعیت HTTP، URL ها و دوستی آنها با موتور جستجو است. جنبه های دیگر شامل افزودن صحیح متا تگ ها، توضیحات و تگ های عنوان بیشتر است روی لینک جستجوی شما روی SERP های گوگل همه این عناصر تفاوت بزرگی ایجاد می کنند روی-page سئو. بنابراین، یک طراح وب که این جزئیات را می داند باید بداند که چه زمانی آنها را به ترتیب مناسب اعمال کند تا وب سایت رتبه های بالاتری دریافت کند. روی گوگل.

2. دقت جستجوی بیشتر

با افزایش تعداد کاربران اینترنت، تقاضای داده نیز افزایش یافته است. مارک های بسیار زیادی برای یک محصول مشابه، بیش از صدها فروشگاه آنلاین و شعبه های متعدد از همان برند وجود دارد. قبل از اینکه هر مشتری بالقوه در یک فروشگاه ظاهر شود، به احتمال زیاد آنها را جستجو می کند روی اینترنت. این آمار به وضوح از این امر پشتیبانی می کند زیرا 18٪ خریداران بیشتر گوگل را به آمازون برای جستجوی یک محصول ترجیح می دهند و 136٪ موارد موتور جستجو را بر سایر وب سایت ها برای همین هدف ترجیح می دهند. به طور مشابه، جستجوهای محلی باعث می شود 50٪ از کاربران تلفن همراه در عرض 24 ساعت یک تور به فروشگاه نزدیک ببرند. این امر مستلزم آن است که طراحان وب به راحتی در مورد آن بدانند روی-page سئو به طوری که کسب و کار مشتری page بیشتر قابل مشاهده است روی وب

3. ترافیک بیشتر موبایل

وضعیت گزارش دهی ورودی نشان می دهد که ایجاد ترافیک یکی از چالش های اصلی بازاریابی است که طراحان و بازاریابان وب سایت با آن مواجه هستند. طراحان وب سایت از همان ابتدا این فرصت را دارند که معیارهای سئو را ادغام کنند و نه تنها وب سایت را کاربرپسندتر کنند، بلکه دستگاه را نیز پاسخگو کنند. با توجه به حقایق فناوری بازاریابی توسط سوگند یاد کن 57 درصد از کاربران تلفن همراه، وب سایت برندی را در صورتی که وب سایت ریسپانسیو تلفن همراه ضعیفی داشته باشد، رها می کنند. سئو به شما کمک می کند تا این نقص ها را بهبود بخشید و محتوای بصری با کیفیت بالا را برای بازاریابی بهتر اضافه کنید. طراحان می توانند از این به نفع و تمرکز خود استفاده کنند روی ساخت یک وب سایت جذاب، قابل رتبه بندی و واکنش گرا.

4. تعامل بالاتر

در عصر حاضر، هر برند آنلاین بازتابی از پیشرفت آن است روی رتبه بندی گوگل بر-page سئو به ایجاد یک شبکه قوی از پیوندهای داخلی کمک می کند که کاربر را درگیر نگه می دارد روی وب سایت با ارائه اطلاعات ارزشمندتر به آنها روی زمان مناسب. همچنین به آن بخش هایی از وب سایت که نیاز به توجه بیشتری دارند و به ایجاد تجربه کاربری مثبت از بازدیدکننده کمک می کند، کمک می کند. این به تمرکز برند کمک می کند روی اهداف آن و استقرار استراتژی های بازاریابی مختلف برای افزایش درآمد.

5. مزایای بی طرفانه برای SMEs

در حالی که کسب و کارهای بزرگ ممکن است از نظر اندازه، عملیات و قدرت کارکنان بر مشاغل کوچک تسلط داشته باشند، سئو بین شرکت های کوچک و متوسط ​​و شرکت های بزرگ تبعیض قائل نمی شود. سئو به سرمایه گذاری قابل توجهی نیاز ندارد و بیشتر کارآفرینان و شرکت های کوچک و متوسط ​​می توانند منابع کمی را استخدام کنند یا حتی بخش خود را بسازند. با این حال، شرکت‌های کوچک و متوسط ​​با بودجه محدود ممکن است نتوانند یک بخش اختصاصی برای سئو را بپردازند. بنابراین، طراحان وب باید از قبل SEO را بدانند زیرا هیچ تضمینی وجود ندارد که هنگام راه اندازی وب سایت از شرکت راهنمایی دریافت کنند.

6. ترافیک با کیفیت بیشتر

طراحی سایت با اصول مناسب روی-page سئو به عنکبوت های گوگل کمک می کند تا سریعتر از طریق URL های شما بخزند و صفحات شما را به صورت مرتبط تری ایندکس کنند. روی SERP های آنها تحقیق انجام شده توسط Moz نشان می دهد که 71.33٪ از کلیک ها انجام شده است روی یک وب سایت وجود دارد روی اولین page از نتایج جستجو این بدان معناست که ترافیک بیشتر و باکیفیت به سمت وب سایت شما هدایت می شود و منجر به ایجاد سرنخ های بیشتر، افزایش نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه نیز می شود.

7. استفاده از فن آوری های نوآورانه

محتوا تأثیر مستقیم دارد روی مشتریان شما با توجه ورق را رو کردن ذهن60 درصد از کاربران شروع به استفاده از ویژگی های جستجوی صوتی برای تعامل با موتورهای جستجو در هنگام ایجاد پرس و جو کرده اند. این بدان معناست که اکنون طراحان باید وب سایت و محتوا را برای جستجوی صوتی نیز بهینه کنند. مطابق با بک لینککو، میانگین طول کلمه ای که به رتبه بندی وب سایت در رتبه اول کمک می کند page گوگل 1890 کلمه است. همچنین، استفاده از مناسب ترین کلمات کلیدی باعث افزایش رتبه وب سایت شما می شود و آن را به ارمغان می آورد روی اولین نتیجه page از موتور جستجو برای به دست آوردن ویژگی‌های پیشرفته‌تر سئو، طراحان وب همچنین افزونه‌های SEO را برای عملکرد بهینه‌تر و مقرون به صرفه‌تر به کار می‌برند.

8. سرعت بارگذاری صفحه را افزایش می دهد

هر طراح وب سایت می داند که سرعت بارگذاری نقش تعیین کننده ای در رتبه بندی آنلاین و همچنین تجربه کاربر دارد. برخی از عواملی که سرعت صفحه وب را کاهش می دهد، تصاویر بزرگ، URL ها و کدنویسی نامناسب و تم هایی با ویجت های بسیار زیاد است. بنابراین، دانستن روی-page سئو به طراح کمک می کند تا از چنین خطاهایی در هنگام طراحی وب سایت جلوگیری کند و سرعت بارگذاری آن را در مقایسه با زمانی که عملیاتی است بسیار موثرتر بهبود می بخشد.

9. تجربه کاربری بیشتر

حتماً از خود می پرسید که SEO چگونه UX را بهبود می بخشد، درست است؟ خوب، سئوی خوب محتوای آموزنده، خواندنی و بسیار قابل استفاده را به خوانندگان ارائه می دهد. همچنین، به طراحی یک وب سایت جذاب از نظر بصری کمک می کند که به خوبی پیمایش شود و عملکرد خوبی داشته باشد. این ویژگی ها باعث خوشحالی کاربران و افزایش تجربه آنها می شود روی وب page. بنابراین اگر قصد دارید از همان ابتدا تأثیر طولانی مدتی از خود به جای بگذارید، باید مقداری از آن را به کار ببرید روی-page سئو از ابتدا

10. مقرون به صرفه بودن

این غیر قابل انکار است که سئو مزیت هزینه زیادی دارد. یک طراح وب ماهر می داند که یکپارچه سازی سیستماتیک چقدر خوب است روی-page سئو می تواند در هزینه هایی که ممکن است بعداً اگر وب سایت شروع به جذب ترافیک کند، انباشته شود، صرفه جویی کند. همه چیز از page عناوین، توضیحات متا، متا تگ ها، ساختار URL، تگ های بدنه، چگالی کلمات کلیدی تا سئوی تصویر باید قبل از مرحله عملیاتی آماده شوند. نادیده گرفتن این نکات کلیدی می تواند برای پیشرفت کلی وب سایت مضر باشد و ممکن است منجر شود روی اتصالات قدیمی گران قیمت در تاریخ بعدی. تصویر شاخص از طریق Unsplash

(برچسب‌ها برای ترجمه) وب‌سایت



منتشر شده در 1403-01-02 23:36:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید