وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

10 راه برای ارتباط با کاربران

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 7 دقیقه


10 راه برای ارتباط با کاربران

مخاطب شما کیست؟ به نظر می رسد سوال آسانی باشد، اما اینطور نیست. شناخت مخاطبان به حفظ چشم‌ها کمک می‌کند روی سایت شما، ترافیک وب سایت شما افزایش می یابد و بازدیدکنندگان مشتاقانه به سایت شما باز می گردند تا محتوای شما را مصرف کنند و محصولات شما را بخرند. اما عدم درک منجر به یک دومینوی بالقوه خطرناک می شود. اگر مخاطب خود را درک نکنید، متوجه نمی‌شوید که چه محتوایی می‌خواهد و بدون این دانش، ترافیک سایت شما متضرر می‌شود. خواندن روی برای 10 استراتژی برای درک مخاطبان وب سایت خود تا در نهایت بتوانید از کسب و کار خود محافظت کرده و رشد دهید:

1. از ابزار تجزیه و تحلیل استفاده کنید

این نکته ممکن است ابتدایی به نظر برسد، اما اینطور نیست. تقریباً یک سوم کل وب سایت ها تحت نظارت W3Techs تجزیه و تحلیل متصل به سایت های خود ندارند. و یک آمار حتی بدتر – طبق یک مطالعه در سال 2017، کمتر از 30٪ از مشاغل کوچک از تجزیه و تحلیل استفاده می کنند. اداره تجارت کوچک ایالات متحده. این یک قاتل مخاطب است. تجزیه و تحلیل ستون فقرات برای درک رفتار مخاطبان شما است. تجزیه و تحلیل کمک می کند تا به مهم ترین سؤالات پاسخ داده شود process از شناسایی مخاطبان خود به عنوان مثال، مشتریان شما چه محتوایی را می خوانند؟ چه زمانی از روز به وب سایت شما می آیند؟ چقدر با شما می گذرانند؟ و بعد از دیدار شما کجا می روند؟ مطمئناً می خواهید بدانید که آیا مخاطبان شما پس از بازدید از سایت شما به سمت رقیبی می روند یا خیر. بیش از نیمی از وب سایت ها، طبق W3Techs، از Google Analytics استفاده می کنند، اگرچه ده ها برنامه در دسترس دیگر وجود دارد. اگر برنامه تجزیه و تحلیل ندارید، به خودتان لطف کنید و آن را دریافت کنید.

2. تجزیه و تحلیل خود را درک کنید

ما قبلاً می دانیم که تعداد قابل توجهی از وب سایت ها تجزیه و تحلیل را به سایت های خود متصل نمی کنند. در واقعیت، داشتن تجزیه و تحلیل تنها بخش کوچکی از آنچه در آینده خواهد آمد است. شما باید کسی را داشته باشید که داده ها را درک کند. اگر نمی‌توانید معنی آن را بگویید و نمی‌توانید از آن برای درک و سپس رشد مخاطبان خود استفاده کنید، داشتن اطلاعات برای شما مفید نیست. خواندن اعداد کار سختی نیست، اما کنار هم قرار دادن اعداد برای بیان یک داستان بسیار دشوارتر است. برای مثال، اگر داده‌هایی از فیس‌بوک، توییتر و گوگل دارید، به شخصی نیاز دارید که بتواند اعداد را بگیرد و تصویری از عادات، نیازها و خواسته‌های مخاطبان شما را ترسیم کند. حتی اگر از ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی مانند هوت سوئیت، هنوز باید مهارت تجزیه و تحلیل داده ها را داشته باشید. داشتن تجزیه و تحلیل و درک آنها دست به دست هم می دهد.

3. کلمات کلیدی را درک کنید

کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که کاربران در موتور جستجو تایپ می کنند. آنها مهم هستند زیرا یا ترافیک وب را به سایت شما ارسال می کنند یا آن را دور می کنند. بخشی از درک مخاطبان شما این است که بدانید مردم چگونه سایت شما را پیدا می کنند. از چه عباراتی برای جستجو استفاده می کنند؟ برای شروع، باید کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را درک کنید. کلمات کلیدی مناسب کمک می کند؛ کلمات کلیدی اشتباه باعث ترافیک نمی شوند. همچنین، مشتریان ممکن است محتوایی را به گونه‌ای درخواست کنند که با روش توصیف خدمات شما متفاوت باشد. به عنوان مثال، اگر شما صاحب یک “غرفه وینر” هستید اما مشتریان به دنبال “هات داگ” هستند، نتایج جستجوی شما آسیب خواهند دید. به همین دلیل بسیار مهم است که بدانید مخاطبان شما هنگام جستجو از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند. استفاده کنید تحقیق کلمات کلیدی گوگل و WordTracker تا دریابید چه کلمات کلیدی برای شما بهتر کار می کنند.

4. روش استفاده از فیس بوک را بیاموزید

ممکن است فکر کنید که می دانید چگونه از آن استفاده کنید فیس بوک. ممکن است فکر کنید که موضوع صرفاً ارسال چیزی است روی بزرگترین کانال رسانه های اجتماعی جهان و سپس منتظر ورود مخاطبان خود باشید روی وبسایت شما. چقدر اشتباه میکنی استفاده از فیس‌بوک و ساختن پیام‌هایی که مخاطبان آن را مفید می‌دانند، هنری نادیده گرفته شده است. همه قسمت های پست فیس بوک شما باید هماهنگ باشند. خط روی – قسمت بالای عکس – باید بدون کلیک کردن جذاب باشد. عکس باید در حین انتقال پیام جذاب باشد. عنوان باید مخاطبان شما را به سمت خود بکشاند و آنها را وادار کند تا به سایت شما مراجعه کنند. ما می‌توانیم چندین وبلاگ را صرف بحث در مورد چگونگی استفاده از فیس‌بوک به نفع خود کنیم، اما در عوض، از برخی از ابزارهای آنلاین رایگان که به شما کمک می‌کنند استفاده کنید. روی جاده دانش فیس بوک موارد زیادی دارد آموزش های رایگان، همانطور که انجام می دهد لایف وایر و ویکی چگونه.

5. درک کنید که مخاطب شما چگونه واکنش نشان می دهد روی رسانه های اجتماعی

بر اساس داده های ارائه شده، فیس بوک بزرگترین سایت رسانه اجتماعی با نزدیک به 1.7 میلیارد کاربر در سراسر جهان است روی Statista. اما سایر سایت‌های اجتماعی می‌توانند به جذب مخاطب کمک کنند، حتی اگر همه آنها متفاوت عمل کنند. برای مثال، پینترست به شدت از عکس ها و گرافیک ها استفاده می کند، در حالی که اینستاگرام از عکس و پیام استفاده می کند. و توییتر تبدیل به یک ابزار برجسته برای اخبار فوری و پیام های بازاریابی است که یک محصول خاص را تحت فشار قرار می دهد. در رسانه های اجتماعی هیچ اندازه یکسانی وجود ندارد و این امر واجب است روی کسب و کارها برای درک اینکه چگونه مخاطبان آنها از همه ابزارهای اجتماعی موجود استفاده می کنند.

6. نظرات مخاطبان خود را رصد کنید

من صاحب کسب و کاری را می شناسم که نظارت بر نظرات مشتریان را متوقف کرد. چرا؟ چون انتقاد را دوست نداشت. مطمئناً وقتی مشتریان چیزهای بدی می گویند سخت است و اگر نظرات را ناعادلانه بدانید سخت تر است. اما نظرات مخاطبان، چه ناعادلانه و چه غیرمنصفانه، دریچه ای به نظر مشتریان شما و روش برخورد با آنها ارائه می دهد. مدیران باتجربه رسانه ارزش نظارت بر نظرات و استفاده از ابزارهای موجود برای صحبت مستقیم با مشتریان را می دانند. نادیده گرفتن نظرات مشتری به این معنی است که نه تنها یک منبع ارزشمند اطلاعات را دور می اندازید، بلکه به طور بالقوه چشم و کسب و کار را نیز از دست می دهید.

7. اجازه دهید مخاطب شما به شما بگوید چه چیزی مهم است

بیایید در اینجا از یک قیاس روزنامه استفاده کنیم. سردبیران اتاق خبر تصمیم می گیرند که مهم ترین خبر هر روز چیست و آن داستان ها ظاهر می شوند روی جلو page از روزنامه این روشی است که کسب و کار خبری برای قرن ها کار کرده است – یک سردبیر تصمیم می گیرد چه چیزی مهم است. اما دیگر نه. اکنون، مخاطب از طریق تجزیه و تحلیل به شما می گوید چه چیزی مهم است. مخاطب با توجه به مدت زمانی که صرف می کند به شما می گوید به چه چیزی اهمیت می دهد روی سایت شما، بر اساس تعداد دفعاتی که آنها کلیک می کنند روی سایت شما، خواه خرید کنند یا کلیک کنند روی یک تبلیغ، و اینکه آیا آنها برمی گردند یا نه. این ممکن است خشن به نظر برسد، اما تنها نظری که مهم است متعلق به مخاطبان شماست. دادن هر چیزی به جز آنچه میل به مخاطب دارد به این معنی است که نیازهای آنها را درک نمی کنید و این مشتریان به جای دیگری خواهند رفت.

8. کسب و کار خود و آنچه ارائه می دهید را درک کنید

مانند فوربس یادداشت ها، بازار کسب و کار خاص همچنان به رشد خود ادامه می دهد و فرصت هایی را برای کارآفرینان فراهم می کند. این فوق العاده است. اما شما باید کسب و کار خود و آنچه ارائه می دهید را بشناسید و به دنبال فرصت های تجاری که از پیشنهادات اصلی شما کم می کند، نباشید. علاوه بر این، دقیقاً می‌دانید که چه چیزی باید از طریق داده‌های بازاریابی و تجزیه و تحلیل خود ارائه دهید. برای مثال، شخصیت تام کروز در فیلم “جری مک گوایر” به قول معروف “پول را به من نشان بده”. در این مورد، «داده‌ها را به من نشان بده» به تشخیص اینکه آیا طاقچه کار می‌کند یا نه، کمک می‌کند تا مشخص شود که چه تغییراتی باید انجام دهید. از هسته تجاری خیلی دور نمانید.

9. برای همه همه چیز نباشید

این نکته به خوبی با درک کسب و کار شما ارتباط دارد. در بازار در حال رشد امروزی، شما نمی توانید همه چیز برای همه باشید. یک شرکت آرایشی و بهداشتی که تلاش می‌کند در زمینه پوشاک گسترش یابد ممکن است کارساز باشد، اما به چه قیمتی؟ علاوه بر هزینه‌های راه‌اندازی یک سرمایه‌گذاری جدید، زمانی که چشم‌تان را از کسب‌وکار اصلی خود بردارید، هزینه فرصت از دست رفته نیز وجود دارد. علاوه بر این، همانطور که گفتم، مخاطب به شما خواهد گفت که چه می خواهد. آنچه را که می خواهند به آنها بدهید و شانس بیشتری برای شکوفایی خواهید داشت.

10. از مخاطبان خود نظرسنجی کنید

نظرسنجی روشی آسان و اغلب رایگان یا کم هزینه برای درک خواسته های مخاطبان است. نظرسنجی های کوتاه با سؤالات خاص نتایجی را به دست می دهند که می توانید از آنها برای حفظ مشتریان استفاده کنید. مجموعه آماری که توسط دسترسی داشته باشید نشان می‌دهد که مشتریان وفادار برمی‌گردند و پول بیشتری را با یک کسب‌وکار خرج می‌کنند، و این نظرسنجی‌ها می‌توانند به شناسایی زمینه‌هایی که می‌توانید در آن‌ها پیشرفت کنید کمک کند. با این حال، نظرسنجی ها همچنین داده های بازاریابی را به دست می دهند که نگرانی های مشتری را نشان می دهد و سرنخ هایی را برای تعدیل استراتژی های بازاریابی ارائه می دهد. ابزارهای مفید شامل سایت هایی مانند SurveyMonkey، GutCheck، و AYTM، که همه آنها نظرسنجی های رایگان یا کم هزینه را ارائه می دهند.

کلمه پایانی

درک مخاطبان شما آسان نیست. شما به یک ابزار قوی تجزیه و تحلیل وب سایت و شخصی که بتواند داده ها را برای شما تفسیر کند نیاز دارید. رسانه‌های اجتماعی مسائل را پیچیده می‌کنند زیرا بزرگ‌ترین پلتفرم‌ها – فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و پینترست – هر کدام به روش‌های متفاوتی مخاطبان را جذب می‌کنند. تجزیه و تحلیل کمک می کند تا تصویری از مشتری شما ترسیم کنید تا در نهایت بتوانید کاربران خود را افزایش دهید. با این حال، بدون درک قوی از مخاطبان خود، این رشد آسیب خواهد دید. عدم درک می تواند منجر به دور شدن بیش از حد مشاغل از پیشنهادات اصلی خود شود و توجه کمتری به قدرت آنها داشته باشد. یک برنامه قوی تجزیه و تحلیل و تیم تجزیه و تحلیل به سازمان ها کمک می کند تا درک بهتری از دلیل مراجعه مشتریان به وب سایت شما داشته باشند و به شما شانس بیشتری برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان تکراری می دهد.

تصویر شاخص از طریق Unsplash.

(برچسب‌ها برای ترجمه



منتشر شده در 1403-01-02 05:12:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید