وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

11 آموزش ویدیویی لاراول رایگان برای مبتدیان مطلق

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


11 آموزش ویدیویی لاراول رایگان برای مبتدیان مطلق

اما امروزه توسعه دهندگان اغلب از فریم ورک های منبع باز مانند لاراول. این تا حد زیادی جامع ترین چارچوب برای توسعه PHP است و تضمین شده است که به شما کمک می کند برنامه های خود را ایجاد کنید، شغلی در صنعت پیدا کنید، یا ترکیبی از هر دو!

برای شروع کار با لاراول، ما بهترین آموزش های ویدیویی رایگان موجود را گردآوری کرده ایم روی یوتیوب. آنها موضوعات مختلفی را پوشش می دهند روی محیط لاراول و شما را در کمترین زمان راه اندازی می کند.

1. لاراول از ابتدا (چند قسمتی)

را لاراول از ابتدا مجموعه هایی که توسط Traversy Media ساخته شده اند بخشی از آنها است کتابخانه آموزش یوتیوب پر از ویدیوهای تکنولوژی و برنامه نویسی عالی

این سری خاص به چند قسمت تقسیم می شود بخش اول حدود 17 دقیقه طول می کشد.

این یک مقدمه بسیار ساده برای موضوع برنامه نویسی لاراول ارائه می دهد و یکی از بهترین ویدیوها است روی این موضوع. در مورد آن یاد خواهید گرفت MVC و اینکه لاراول چگونه می تواند به مدیریت پایگاه داده، مسیریابی و بسیاری از ویژگی های مشابه کمک کند.

این را امتحان کنید و ببینید چه فکر می کنید. بعد از 10-15 دقیقه متوجه خواهید شد که آیا می خواهید سریال را ادامه دهید یا خیر.

2. یک وب سایت پایه لاراول ایجاد کنید

غواصی مستقیم به جنبه کاربردی تر ما این ویدیو پوشا بیش از یک ساعت آموزش با کیفیت

شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک وب سایت بسیار ساده را در حال اجرا نصب و توسعه دهید روی لاراول. این یک راهنمای کامل برای مبتدیانی است که هرگز لاراول را راه اندازی نکرده اند یا حتی به آن نگاه نکرده اند.

توجه داشته باشید که اگر قبلاً دانش کاری خوبی از PHP داشته باشید، اما نیازی به متخصص بودن ندارید، به شما کمک می کند. تا زمانی که متغیرها را درک کنید، عبارات if/else و نحو تابع باید خوب باشید.

OOP و کلاس‌ها می‌توانند مشکل ساز شوند، اما شما می‌توانید آن چیزها را در حین حرکت یاد بگیرید.

02-آموزش-ساخت-پایه-لاراول-وب سایت

3. چگونه با لاراول یک وبلاگ بسازیم

من از طرفداران پر و پا قرص پروژه های تمرینی در هنگام یادگیری فریمورک های جدید هستم.

پروژه‌های تمرینی شما را مجبور می‌کنند تا اصول اولیه را انتخاب کنید، مشکلات را حل کنید و در طول مسیر یاد بگیرید.

به همین دلیل باید حتما پس انداز کنید این مجموعه ویدیویی به شما آموزش می دهد که چگونه یک پلت فرم کامل وبلاگ نویسی را توسعه دهید از ابتدا روی لاراول.

بگذارید بدانیم که این کار آسانی نیست. این نیاز به توجه زیادی به جزئیات دارد، اما همچنین یکی از بهترین راه‌ها برای تبدیل خود از یک کدنویس تازه‌کار لاراول به یک برنامه‌نویس واقعا ماهر است.

تا کنون این مجموعه ویدیویی در مجموع 47 ویدیو دارد که به طور متوسط ​​بین 10 تا 30 دقیقه طول می کشد. مدتی طول می کشد تا از این لیست پخش عبور کنید.

اما با قیمت رایگان شما نمی توانید این نوع آموزش با کیفیت را شکست دهید.

03-ساخت-وبلاگ-on-لاراول

4. بوت استرپ 4 و لاراول 5.5

در گذشته ما راهنماهایی را به اشتراک گذاشته ایم روی بوت استرپ و هیچ یک از آنها با دستورالعمل دقیق مقایسه نمی شوند این ویدیو.

این 20 دقیقه کامل است که به شما یاد می دهد چگونه با جدیدتر کار کنید فریمورک بوت استرپ 4 روی قسمت جلویی، با راه اندازی Laravel 5.5 ترکیب شده است روی باطن

این احتمالاً یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای پشته فناوری است روی وب. به خصوص برای ساخت برنامه های سریع PHP بدون اختراع مجدد چرخ.

هرکسی که تازه وارد بوت استرپ شده است (و می خواهد یاد بگیرد) واقعاً این ویدیو را دوست خواهد داشت. به‌علاوه، موارد مشابهی را در بخش پیشنهادات خواهید یافت.

04-code-bootstrap4-laravel55-video

5. Laravel 5.5 API

در لاراول 5.5، تیم منابع API خود را با یک دسته از نقاط پایانی مفید برای توسعه دهندگان به روز کرد. و در این ویدیو می‌توانید API جدیدتر را همراه با برخی از ویژگی‌های کلاسیک که مبتدیان ممکن است درباره آن‌ها ندانند، بررسی کنید.

کل آموزش حول داده‌های ساختگی کار می‌کند، بنابراین راهی عالی برای تمرین دانش کدنویسی بدون نگرانی در مورد محتوا است.

بهترین از همه کد آموزشی منتشر شده است روی GitHub آن را به طور کامل برای همه به صورت رایگان در دسترس قرار می دهد.

05-laravel-5-5-api-code

6. ورود سفارشی

جلسات و احراز هویت PHP می تواند از سخت ترین موضوعات برای کرک کردن باشد.

خوشبختانه لاراول کار را بسیار ساده تر می کند. اگر می دانید چه کار می کنید و این هدف است این ویدیو 15 دقیقه ای به شما آموزش می دهد که چگونه یک ویژگی ورود کاربر ساده ایجاد کنید روی لاراول.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه نقش های کاربری سفارشی را تعریف کنید و حتی چگونه جلسات را به درستی خاتمه دهید. یک مقدمه کوچک عالی برای این موضوع نسبتاً پیچیده.

06-web-routes-laravel-code-tutorial

7. Vue با لاراول 5.4 و اکسیر

یکی دیگر از فریمورک های محبوب برای استفاده در کنار لاراول است Vue.js. این کارها روی frontend به عنوان یک فریمورک جاوا اسکریپت و یکی از بهترین انتخاب ها برای توسعه دهندگان PHP به دلیل نحو است.

اگر می خواهید واقعاً دانش خود را تقویت کنید، سعی کنید این ویدیو پوشش Vue، Laravel، و اکسیر.

توجه داشته باشید که این نیاز به درک هر سه کتابخانه دارد، بنابراین برای تازه کارها عالی نیست. اما هنگامی که اصول اولیه را درک کردید، می توانید این درس ها را خیلی سریع انجام دهید.

07-laravel-vuejs-elixir

8. سیستم نقطه فروش با لاراول، Vue و Stripe

ایجاد یک رابط کاربری تجارت الکترونیک بسیار مشکل است و شما را به عنوان یک توسعه دهنده به چالش می کشد. همچنین اگر در مورد کدنویسی جدی هستید، این یکی از حوزه‌هایی است که ارزش یادگیری دارد.

با این ویدیوی رایگان شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک سیستم POS در حال اجرا را توسعه دهید روی لاراول و Vue.js. پرداخت ها همه از طریق Stripe API انجام می شود که برای اهداف آزمایشی رایگان است.

توجه داشته باشید که این یک مجموعه چند قسمتی است، بنابراین ممکن است چند روز یا چند هفته طول بکشد تا همه آن را از بین ببرید. اما من تضمین می کنم که یاد خواهید گرفت یک تن اگر آن را تا کامل دنبال کنید

و اگر تا به حال گیر کرده اید می توانید کد منبع کامل را پیدا کنید درست همین جا روی GitHub.

08-نقطه فروش-لاراول

9. روش استقرار یک برنامه لاراول

هنگامی که یک برنامه کامل PHP را توسعه دادید روی لاراول ممکن است بخواهید آن را به صورت آنلاین دریافت کنید. اما استقرار در مقایسه با CMS مانند وردپرس با لاراول آسان نیست.

از همین رو این آموزش سریع می تواند به شما نشان دهد که چگونه یک برنامه شیرین لاراول را به صورت آنلاین تنها در حدود 7 دقیقه راه اندازی کنید.

این تا کنون دقیق ترین و با ارزش ترین دارایی برای هر توسعه دهنده ای است که می خواهد راه اندازی کند روی یک ٰVPS این ویدیو از Ocean Digital و Linode استفاده می کند اما تقریباً با هر تنظیم ٰVPS کار می کند.

09-laravel-framework-deploy

10. لاراول را با لوبیا الاستیک مستقر کنید

خدمات وب آمازون ده ها ویژگی را ارائه می دهد که بیشتر آنها فراتر از میزبانی ساده است. آنها ساقه لوبیا الاستیک یکی از این نمونه‌ها است که به استقرار سریع برنامه‌ها در وب کمک می‌کند.

اگر هرگز در اکوسیستم AWS کار نکرده‌اید و می‌خواهید شروع کنید، بررسی کنید این ویدیوی مفید. این به شما اصول اولیه Elastic Beanstalk و روش استفاده از آن برای راه اندازی آنلاین برنامه لاراول را می آموزد.

فقط توجه داشته باشید که این یک ویدیو بسیار ابتدایی است بنابراین همه چیز را پوشش نمی دهد. فقط کافی است تا شما را در استقرار از طریق AWS راحت کند.

10-amazon-aws-elastic-beanstalk

11. ایده ای برای نمونه سازی در 105 دقیقه با لاراول

توسعه دهنده Matt Stauffer منتشر شد یک ویدیو واقعا سرگرم کننده به شما نشان می دهد که چگونه یک برنامه لاراول کار را در آن مفهوم، طراحی و کدنویسی کنید زیر دو ساعت.

این یک شاهکار واقعا چشمگیر است و هر توسعه دهنده ای می تواند از آن بیاموزد.

این یکی از دلایلی است که من این ویدیو را به افرادی که در مورد برنامه نویسی در لاراول جدی هستند توصیه می کنم. این به شما کمک می کند تحت فشار کار کنید و از بلوک های خلاقانه عبور کنید.

۱۱-آموزش-توسعه-برنامه-سریع-لاراول

(برچسب‌ها برای ترجمه )توسعه دهنده



منتشر شده در 1403-01-06 21:04:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید