وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

11 بهترین روش بازاریابی محتوا برای سال 1403

0 9
زمان لازم برای مطالعه: 13 دقیقه


در سال های اخیر، در حالی که تغییرات زیادی در مورد بازاریابی محتوا ایجاد شده است، بسیاری از آنها نیز ثابت مانده اند. مزایای پیاده‌سازی استراتژی‌های بازاریابی محتوا به خودی خود صحبت می‌کنند: اطمینان حاصل کنید که نام تجاری شما مرتبط باقی می‌ماند، به مردم کمک می‌کند محصولات و خدمات شما را پیدا کنند، هدف جستجو را برآورده کنند و موارد دیگر.

اما تمام مزایا هیچ معنایی ندارند، اگر شما یک دسته را دریافت نکنید روی بهترین شیوه های بازاریابی محتوا باید بدانید چه چیزی کار می کند اکنون.

آنچه خواهید آموخت

  • چقدر مهم است که اهداف بازاریابی محتوا را با KPIهای واضح شناسایی کنید تا بتوانید به موفقیت برسید و بازگشت سرمایه خود را اندازه گیری کنید
  • چرا باید محتوای مشتری محور برای هر مرحله از سفر خریدار ایجاد کنید
  • چگونه مرکز محتوا، تغییر کاربری محتوا، به‌روزرسانی مقالات موجود، ترویج محتوا و انتشار محتوای همیشه سبز روی کانال های موثر استراتژی بازاریابی محتوای شما را بهبود می بخشد
  • چرا تجزیه و تحلیل رقبای شما می تواند به شما کمک کند روی نقشه
  • چرا ساده کردن گردش کار بازاریابی محتوا برای حفظ تیم شما ضروری است روی همان page و کارآمد است

1. اهداف بازاریابی محتوا را شناسایی کنید

یکی از اولین گام ها برای یک استراتژی بازاریابی محتوا موثر، شناسایی اهداف محتوایی شماست. وقتی می دانید می خواهید تمرکز کنید یا خیر روی افزایش تبدیل یا بک لینک (یا چیز دیگری)، باید اهداف خود را بر این اساس تنظیم کنید.

این اهداف اصلی را در استراتژی بازاریابی محتوای خود در نظر بگیرید:

  • ایجاد آگاهی از برند: اگر هیچ کس از وجود شرکت شما اطلاعی نداشته باشد، چگونه کسب درآمد می کنید یا مشتری جذب می کنید؟

    از برنامه بازاریابی محتوای خود برای قرار دادن شرکت خود استفاده کنید روی نقشه مجازی تا مردم بتوانند از برند شما، آنچه ارائه می دهید و چگونه می توانید به آنها کمک کنید آگاه شوند.

  • افزایش ترافیک وب سایت: بهینه سازی محتوای جدید و موجود خود با توجه به بهترین شیوه های سئو کمک می کند تا مطمئن شوید که صفحات وب شما در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالایی دارند.

    رتبه بندی بهتر تضمین می کند که افراد بیشتری می توانند از سایت شما بازدید کنند و در نتیجه مشتریان بالقوه بیشتری را به همراه خواهند داشت.

  • ایجاد اعتبار: آیا از برندی با شهرت بد یا نقدهای منفی خرید می کنید؟ شما نمی خواهید، و این قدرت ایجاد اعتبار را نشان می دهد. یعنی اعتماد و اعتماد مصرف کنندگان به برند شما.

    یک نام تجاری معتبر به احتمال زیاد مشتریان بالقوه، جدید و تکراری را جذب می کند زیرا شما به عنوان یک رهبر صنعت قابل اعتماد در نظر گرفته می شوید که خدمات و محصولات باکیفیت ارائه می دهد و در نتیجه فروش و درآمد خود را افزایش می دهد.

  • بهبود تولید سرنخ: تولید سرنخ به شما کمک می کند تا اعتبار، اعتماد، دیده شدن و علاقه را از کسانی که به عنوان سرنخ شناسایی کرده اید (گروه خاصی از افراد که با شخصیت های مخاطب هدف شما مطابقت دارند) ایجاد کنید.

    وقتی تو بهبود تولید سرنخ، از مشتریان بالقوه با کیفیتی که می توانند به مشتریان با ارزش تبدیل شوند، ترافیک دریافت می کنید، که به شما کمک می کند برند خود را افزایش دهید و درآمد خود را افزایش دهید.

علاوه بر تعیین اهداف برای برنامه بازاریابی محتوای خود، باید شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) را نیز شناسایی کنید تا به ارزیابی استراتژی خود کمک کنید. شما باید بدانید چه چیزی کار می کند و چه چیزی خوب نیست تا بتوانید عناصر را تنظیم یا تغییر دهید تا بهتر به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند.

KPIها باید اهدافی قابل اندازه گیری و مشخص باشند که با اهداف کسب و کار شما همسو باشد. برخی از KPIهایی که باید برای اهداف بازاریابی محتوا در نظر بگیرید عبارتند از:

2. برای هر مرحله محتوا ایجاد کنید

برای بهره‌مندی از بهترین استراتژی بازاریابی محتوا، ابتدا باید سفر قیف‌شکل خریدار (یا سفر مشتری) خود را برای ایجاد محتوایی برای آموزش، تعامل، ساخت و جلب اعتماد مشتریان بالقوه خود در هر مرحله از این کار، درک کنید. سفر.

همانطور که به بازدیدکنندگان خود کمک می کنید تا از طریق قیف حرکت کنند، اعتبار برند خود را بیشتر می کنید.

بازدیدکننده ای که به تازگی وارد وب سایت شما شده است با کسی که آماده است روی «خرید» کلیک کند، در تولید محتوای شما یکسان نیست. process، باید به هر بازدیدکننده در مرحله سفر خریدار به طور جداگانه رسیدگی کنید.

حتی Startup Buffer موافق است که ایجاد محتوا برای هر مرحله از سفر مشتری ضروری است:

مرحله 1: آگاهی

به عنوان مثال، یک کاربر اینترنتی (سرنخ) که برای اولین بار از سایت شما بازدید می کند، می تواند در مرحله اول یا آگاهی از قیف باشد و می خواهد مشکل یا نقطه درد خود را بیشتر درک کند.

آموزش بازدیدکننده باید هدف اصلی شما در اینجا باشد، بنابراین تمرکز خواهید کرد روی ایجاد محتوای اطلاعاتی و عمیق که به بازدیدکننده کمک می کند مشکل خود را بهتر درک کند.

با یک عبارت جستجو مانند “من کمر و گردن درد دارم. مشکل من چیست؟” می توانید در مورد انواع کمردرد و گردن درد و علل این بیماری ها مطالبی را ایجاد کنید. یکی از دلایل کمردرد و گردن می‌تواند نشستن برای ساعت‌های طولانی جلوی کامپیوتر باشد، که بالقوه به آن مربوط می‌شود.

مرحله 2: بررسی

در مرحله بعدی سفر خریدار، بازدیدکننده (اکنون یک مشتری بالقوه) می داند مشکل او چیست و چیست. آنها اکنون آماده درک و تحقیق در مورد تمام روش های موجود برای حل مشکل (یا استفاده از فرصت) هستند.

مانند نام این مرحله، مشتریان بالقوه همه راه حل های بالقوه را در نظر می گیرند، بنابراین برای آموزش آنها به این نیاز دارید. روی.

در مرحله بررسی، جستجوی کاربر اینترنت می تواند این باشد که “چگونه از درد کمر و گردن به دلیل نشستن طولانی مدت خلاص شوم؟” محتوای مرتبط پیرامون راه حل های این پرسش، مانند سرمایه گذاری در یک صندلی ارگونومیک، میز ایستاده، یا فیزیوتراپی ایجاد کنید.

مرحله 3: تصمیم گیری

آخرین مرحله در سفر مشتری مرحله تصمیم نامیده می شود و در اینجاست که شما بالقوه (در حال حاضر یک خریدار بالقوه) را از ارائه دهندگان خدمات یا محصول که می توانند به حل مشکل آنها کمک کنند آگاه می کنید.

در اینجا، شما می خواهید برند و تمرکز خود را برجسته کنید روی مزایا و ویژگی های محصول یا خدمات شما (در مقایسه با رقبا) تا جستجوگر بتواند تصمیم نهایی خود را بگیرد و “خرید” کند.

در این مرحله، جستجوی خریدار بالقوه چیزی شبیه به “صندلی ارگونومیک در مقابل میز ایستاده: کدام یک برای تسکین کمردرد بهتر است؟” با در دست داشتن اطلاعات، خریدار ارائه دهنده ای را که می شناسد، به آن اعتماد دارد و دوست دارد (یعنی ارائه دهنده ای که به احتمال زیاد نیازهای او را برآورده می کند و مشکل او را حل می کند، انتخاب می کند و این باید شما باشید).

در نهایت، این روشی است که شما برای هر مرحله از سفر مشتری محتوا ایجاد می کنید تا به آنها کمک کنید تا در قیف حرکت کنند.

3. کانال های محتوای موثر را انتخاب کنید

راه های زیادی برای توزیع محتوا وجود دارد:

  • رسانه های پولی، مانند تبلیغات پرداخت به ازای کلیک و اینفلوئنسر مارکتینگ پولی
  • کانال‌های رسانه‌ای تحت مالکیت، مانند وب‌سایت، محتوای دروازه‌دار، و خبرنامه‌های ایمیل
  • کانال های رسانه ای به دست آمده، مانند وبلاگ نویسی مهمان و پلتفرم های آنلاین، مانند Medium

متأسفانه، بسیاری از بازاریابان هنوز فکر می کنند که باید محتوای خود را به اشتراک بگذارید روی هر کانال برای رسیدن به اهداف بازاریابی محتوایی خود.

اما این اتلاف وقت، انرژی و منابع است.

وقتی تکالیف خود را انجام دادید، دقیقاً می‌دانید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و کجا می‌روند.

بنابراین منطقی است که تنها مؤثرترین کانال‌ها (جایی که طرفداران شما بیشتر فعال هستند) را برای ایجاد حضور در برند انتخاب کنید زیرا اینجاست که مخاطبان شما داستان، محتوای با کیفیت و موارد دیگر برند شما را می‌بینند، به اشتراک می‌گذارند و با آن درگیر می‌شوند.

در اینجا برخی از کانال های توزیع محتوای انتخابی Surfer آورده شده است.

  • وبلاگ موج سوار (شما اینجا هستید)
  • یوتیوب

شما می خواهید قالب های محتوایی را که کار می کنند به اشتراک بگذارید روی کانال های انتخابی شما، و در اینجا انواع محتوایی وجود دارد که می توانید برای توزیع ایجاد کنید:

  • پست های وبلاگ
  • پست های مهمان
  • فیلم های
  • کاغذهای سفید
  • اینفوگرافیک
  • پست های رسانه های اجتماعی
  • پادکست ها
  • کتاب های الکترونیکی
  • مطالعات موردی
  • خبرنامه های ایمیل
  • صفحات فرود محصول یا خدمات
  • قالب ها

4. محتوا را تغییر دهید

ایجاد یک قطعه محتوا برای هر پلتفرم روی آنچه را که ایجاد کرده اید به اشتراک می گذارید بسیار وقت گیر و پرهزینه است.

راه ساده‌تر این است که محتوای معتبری را که قبلاً ایجاد کرده‌اید تغییر دهید.

شما در مورد محتوا تحقیق می کنید و یک بار ایجاد می کنید و سپس می توانید هر چند بار که لازم است آن را تغییر کاربری دهید و برای مخاطبان شما جدید و تازه به نظر می رسد.

هدف گذاری مجدد محتوا یک استراتژی موثر است که در آن بازاریابان محتوا از محتوای موجود به عنوان مبنایی برای محتوای “جدید” استفاده می کنند. به عنوان مثال، یک پست وبلاگ را می توان به یک اسکریپت و محتوای ویدیویی، یک اینفوگرافیک، محتوای دروازه ای، یک پست رسانه اجتماعی، یک آموزش و موارد دیگر تبدیل کرد.

مزایای استفاده از محتوای تغییر کاربری این است که مقرون به صرفه است، در زمان و تلاش صرفه جویی می کند، استفاده کارآمد از منابع شما است، به راحتی مقیاس بندی می شود، و می توانید با به اشتراک گذاشتن محتوا به شکل های جدید به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. روی سایر کانال های محتوا

به عنوان مثال، Hootsuite هوشمندانه از جامع خود استفاده کرد گزارش دیجیتال 2022 به عنوان پایه ای برای یک پست وبلاگ کوتاه روی روند رسانه های اجتماعی 1403.

مثال دیگر Social Media Examiner’s Instagram Live: How to Promote and Sell that’s a پادکست و الف مقاله وبلاگ.

یا Copyblogger’s چطور وبلاگ روی ایجاد یک محتوای قابل توجه که تبدیل به یک ارائه روی SlideShare با نزدیک به 110000 بازدید؟

5. هم محتوای همیشه سبز و هم پرطرفدار را منتشر کنید

محتوای همیشه سبز می تواند محتوایی باشد که گرایش دارد و بالعکس، اما همیشه اینطور نیست.

به طور خلاصه، محتوای همیشه سبز «محتوای بی‌زمان» است که همیشه برای خوانندگان مرتبط و مفید است، حتی بدون به‌روزرسانی یا حداقل به‌روزرسانی، در حالی که محتوای پرطرفدار مبتنی است. روی همه روندهای صنعت خشم که فقط برای مدت کوتاهی مورد توجه قرار می گیرند، قبل از اینکه یک مورد “خارج از دید، دور از ذهن” باشد.

نمونه ای از محتوای همیشه سبز راهنمای خود ما است روی تحقیق کلمات کلیدی

محتوای پرطرفدار شامل مقالات خبری، موضوعات داغ و رویدادهای فرهنگ پاپ است.

در حالی که ایجاد هر دو نوع محتوا ضروری است، در اینجا مزایایی وجود دارد که با تمرکز از آنها بهره خواهید برد روی ایجاد محتوای همیشه سبز:

  • به جذب ترافیک در یک دوره طولانی ادامه می دهد، زیرا محتوایی است که برای ماندگاری ساخته شده است
  • لینک های ورودی را جذب می کند و به افزایش اعتبار دامنه و رتبه سایت شما کمک می کند روی SERP ها
  • به برند شما حس اقتدار می دهد زیرا مخاطب شما را به عنوان یک منبع آزمایش شده، واقعی و قابل اعتماد درک می کند
  • سرنخ هایی ایجاد کنید که می توانند به مشتری تبدیل شوند

می توانید از Keyword Surfer برای یافتن موضوعات همیشه سبز با حجم جستجوی کافی استفاده کنید که بتوانید برای آنها محتوا ایجاد کنید.

11 بهترین روش بازاریابی محتوا برای سال 1403

6. مرکز محتوا بسازید

بخش بزرگی از بسیاری از کمپین های بازاریابی ایجاد مقاله پس از مقاله به امید افزایش ترافیک و رتبه بندی بالا است.

یک استراتژی بهتر ساخت مرکز محتوا در جایی است که شما یک ستون دارید page که یک نمای کلی از یک موضوع را پوشش می دهد و سپس چندین مقاله در مورد جنبه های مختلف یک موضوع می نویسد.

ما یک مقاله کامل داریم روی ستون بزرگ page مثال‌ها، اما اگر عجله دارید، یک مثال این خواهد بود روی مراقبت از گیاهان سرپوشیده:

نمونه ای از هاب محتوا

“راهنمای مراقبت از گیاهان داخلی” ستون است page (یا هاب)، در حالی که همه مقالات دیگر (پره ها یا خوشه های موضوعی) مستقیماً با “موضوع چتر” مرتبط هستند.

از آنجا که ستون page به هر خوشه پیوند داده می شود و خوشه ها به یکدیگر پیوند می زنند، استراتژی پیوند داخلی شما بهینه شده است و به افزایش ترافیک ارگانیک شما کمک می کند.

یک مرکز محتوا ساخته شده است روی اصل ایجاد محتوای با کیفیت بالا که تخصص، اقتدار، اعتماد و تجربه را به نمایش می گذارد، که به شما کمک می کند قدرت موضوعی ایجاد کنید و رتبه خود را بهبود بخشید. روی SERP ها و ترافیک را هدایت می کند.

برای ایجاد لیستی از موضوعات مرتبط در طاقچه خود، این مراحل را دنبال کنید.

  1. ابزار تحقیق کلمات کلیدی Surfer را باز کنید
  2. کلمه کلیدی و کشور مورد نظر خود را وارد کنید
  3. کلیک ایجاد تحقیق کلمات کلیدی
11 بهترین روش بازاریابی محتوا برای سال 1403

شما لیستی از خوشه های کلیدواژه مرتبط را خواهید یافت که بر اساس موضوع اصلی خود با هم گروه بندی شده اند. هر یک از این کاشی های خوشه ای می توانند به عنوان کلمات کلیدی برای یک پست وبلاگ جداگانه عمل کنند.

7. ROI بازاریابی محتوا را اندازه گیری کنید

یک جنبه مهم از استراتژی بازاریابی محتوای شما اندازه گیری بازده شما است روی سرمایه گذاری (ROI).

تعیین کنید که تلاش‌های محتوای شما در مقابل تعریف شما از موفقیت و اهداف محتوایی شما چگونه بوده است.

در حقیقت، مطالعه ای که توسط HubSpot منتشر شده است نشان می‌دهد که کسانی که بازگشت سرمایه را از کمپین‌های بازاریابی محتوای خود اندازه‌گیری می‌کنند، ۱۲ برابر بیشتر احتمال دارد که سالانه بالاتری تولید کنند.روی-بازده سال چرا به آن نه می گویید؟

بنابراین، هنگامی که تلاش‌های بازاریابی محتوای خود را بازده بازگشت سرمایه می‌سنجید، از خود بپرسید:

  • نتایج کلی کسب و کار چیست؟
  • آیا تلاش شما نتیجه داد؟ محتوای برتر شما چیست؟
  • چه چیزی را باید قراضه کنید؟ چه قالب‌ها یا موضوعاتی کار نمی‌کنند؟
  • چه چیزی را می توان بهبود بخشید؟ کجا می توانید نرخ تبدیل را افزایش دهید؟

برای کمک به پیگیری استراتژی و عملکرد محتوای خود، میزان موفقیت خود را بسنجید و از ابزارهای رایگانی مانند Google Analytics و Google Search Console استفاده کنید.

8. رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید

یکی از مراحل اصلی در تولید محتوا process در حال تجزیه و تحلیل رقبای شما است.

بررسی کنید که آنها چه کارهایی را خوب انجام می دهند و چه کارهایی را عالی انجام نمی دهند، بنابراین می توانید محتوایی ایجاد کنید که 10 برابر بهتر است و رتبه بالاتری دارد. روی SERP ها

بزرگ کردن روی کاری که قبلاً انجام داده‌اند تا به شما کمک کنند تا بینش محتوای خود را دریافت کنید و از تکرار اشتباهات جلوگیری کنید.

یکی دیگر از مزایای حیاتی تجزیه و تحلیل رقبا این است که می توانید ایده های محتوای موفق و شکاف های محتوا را در استراتژی بازاریابی محتوای خود کشف کنید.

در تجزیه و تحلیل خود، وب سایت رقابت، وبلاگ ها، تبلیغات، حساب های رسانه های اجتماعی و سایر کانال های محتوایی را که برای اشتراک گذاری محتوا استفاده می کنند، بررسی کنید.

URL رقیب خود را در ابزار SEO Audit Surfer وارد کنید تا شروع به تحقیق در مورد کلمات کلیدی رقیب خود کنید.

11 بهترین روش بازاریابی محتوا برای سال 1403

9. محتوای موجود را به روز کنید

موتورهای جستجو مانند گوگل محتوای تازه (یا “جدید”) را ترجیح می دهند، بنابراین وقتی موضوع خاصی را به روز می کنید، اغلب شاهد افزایش رتبه بندی خواهید بود.

شما باید محتوای موجود خود را زمانی به روز کنید که:

  • رتبه خوبی نداره
  • با حقایق، ارقام، اطلاعات و روی-page بهترین شیوه های سئو فنی
  • با هدف جستجوی فعلی مطابقت ندارد

در اینجا نمونه ای از محتوایی است که به روز شده است.

LearnWorlds مقاله ای در مورد بهترین پلتفرم های یادگیری آنلاین ایجاد کرد که اولین نسخه آن در فوریه 2020 منتشر شد. طبق آرشیو وب، این مقاله چند بار به روز شد و آخرین به روز رسانی آن در فوریه 1403 منتشر شد.

می‌توانید ببینید که نویسنده ۱۹ پلتفرم اضافه کرده، مقدمه را بازنویسی کرده، بخش‌های اطلاعاتی مانند «پلتفرم یادگیری آنلاین چیست» را اضافه کرده و تصاویر مقاله را به‌روزرسانی کرده است.

نمونه ای از محتوای به روز شده از LearnWorld's "بهترین پلتفرم های یادگیری آنلاین" مقاله

یک ایده خوب هنگام به روز رسانی و تغییر محتوای قدیمی این است که از SEO Audit برای یافتن “کلمات کلیدی دم بلند گم شده” استفاده کنید که می توانید آنها را بگنجانید و رتبه بندی کنید.

رتبه بندی گزارش بر اساس ارتباط برای دیدن مهمترین کلمات کلیدی روی بالا.

11 بهترین روش بازاریابی محتوا برای سال 1403

یک تقویم سرمقاله یا محتوایی ایجاد کنید تا به شما کمک کند آخرین زمان به‌روزرسانی یک پست وبلاگ را پیگیری کنید.

10. محتوای خود را تبلیغ کنید

برنامه ریزی محتوا، تولید محتوا و انتشار محتوا تنها بخشی از استراتژی محتوای شماست.

جنبه ضروری دیگر ارتقای محتوا است.

اگر مردم از محتوای شما اطلاعی نداشته باشند، مزایای کمپین های بازاریابی محتوا را نخواهید دید و تبلیغ محتوای مذکور یکی از راه های دستیابی به مخاطبان شماست. هنگامی که محتوای خود را به اشتراک می گذارید، همچنین می توانید به مخاطبان گسترده تری دسترسی پیدا کنید و برای تبدیل بیشتر، سرنخ های بیشتری به ارمغان بیاورید.

ما مرتباً محتوای خود را تبلیغ می کنیم روی پلتفرم های مختلف، و در اینجا نمونه ای از به اشتراک گذاری یک بحث مرتبط است روی لینکدین.

نمونه ای از محتوای به اشتراک گذاری Surfer SEO on لینکدین

در اینجا چند ایده برای تبلیغ محتوای شما وجود دارد:

  • به مشترکین خود ایمیل بزنید

بازاریابی ایمیلی یکی از راه‌های تبلیغ محتوای شماست، بنابراین فهرست مشترکین خود را ایمیل کنید تا بتوانند مقالات شما را بخوانند و شروع به تعامل کنند.

  • ساخت لینک

شما باید با نوشتن پست های مهمان، رفع لینک های شکسته، تجزیه و تحلیل رقبای خود، و ذکر نام تجاری، به مقاله پیوند ایجاد کنید. یک کمپین لینک بیلدینگ مستمر و پایدار با تبلیغ محتوای خود مزایای بلندمدتی را به همراه خواهد داشت.

  • تبلیغات ایجاد کنید روی رسانه های اجتماعی

علاوه بر هزینه ورودی پایین و نرخ تبدیل خوب، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، پست‌های شما را به مخاطبان گسترده‌تری هدایت می‌کنند، بنابراین آگاهی از برند و تعامل مشتری را افزایش می‌دهند.

11. بازاریابی محتوای خود را ساده کنید process

داشتن یک مدیریت محتوای موثر process ضروری است.

بخش‌های متحرک زیادی در گردش کار بازاریابی محتوا وجود دارد، و خیلی آسان است که اجازه دهید چیزی (ناخودآگاه و تصادفی) از شکاف‌ها عبور کند.

چیزی که در جریان کار از دست می دهید می تواند یک عنصر کوچک بدون تأثیر شدید باشد روی استراتژی کلی بازاریابی محتوای شما

با این حال، ممکن است چیزی کاملاً مهم را با تأثیر قابل توجهی که می تواند بر ترافیک، چرخه فروش، ROI و موارد دیگر تأثیر منفی بگذارد، از دست بدهید.

برای ساده سازی بازاریابی محتوای خود process، به جنبه های زیر توجه ویژه ای داشته باشید:

  • نقش ها و مسئولیت پذیری

تخصیص نقش ها و مسئولیت ها به تیم شما به اطمینان از مسئولیت پذیری کمک می کند.

پیش نویس یک طرح پروژه را در نظر بگیرید تا همه یک دید کلی از کل پروژه و نقشی که در آن ایفا می کنند داشته باشند process.

یک طرح پروژه و نوشتن مسئولیت ها به تعیین انتظارات واضح کمک می کند تا اعضای تیم دقیقا بدانند چه کاری باید انجام دهند و تا چه زمانی. به یاد داشته باشید که اغلب با تیم خود ارتباط برقرار کنید و بررسی کنید تا از انجام پروژه مطمئن شوید روی مسیر.

  • SOP ها

اسناد رویه های عملیاتی استاندارد (SOP) و راهنماهای سبک حاوی اطلاعات دقیقی هستند که برای تکمیل محتوا، پروژه یا کمپین شما مورد نیاز است. این امر ثبات و شخصیت برند را در کل استراتژی محتوا تضمین می کند.

بدون SOP و راهنماهای سبک، تیم شما نمی تواند به طور موثر و کارآمد کار کند. به‌علاوه، هنگامی که یک عضو جدید تیم را سوار می‌کنید، این اسناد برای آماده‌سازی فرد تازه‌کار برای موفقیت مفید هستند.

  • تقویم محتوایی

یک تقویم محتوا به شما کمک می کند تا از قبل برنامه ریزی کنید و یک نمای کلی از جایی که در حال حاضر هستید به شما ارائه می دهد. شامل به‌روزرسانی‌های وضعیت، به‌روزرسانی‌های محتوا، محتوای آینده، برنامه زمان‌بندی انتشار محتوا، و فعالیت‌های تبلیغاتی برنامه‌ریزی‌شده روی تقویم.

مزایایی که می توانید با نگه داشتن چنین تقویمی به دست آورید، یک تیم سازمان یافته و حفظ علاقه مخاطبان خود با محتوایی است که می توانند با آن درگیر شوند.

  • ابزارهای بازاریابی محتوا

با کمک ابزارهای بازاریابی محتوا که به شما برای ایجاد محتوای قانع‌کننده، حفظ کیفیت محتوا، تقویت تعامل، رشد مخاطبان، انجام تحقیقات کلیدواژه‌های هدف و موارد دیگر، زندگی خود را آسان‌تر (و سازنده‌تر) می‌کند.

نمونه‌ای از ابزاری برای بازاریابی محتوا که باید در زرادخانه شما باشد، ویرایشگر محتوای ما (CE) است که می‌تواند خلاصه‌های محتوا را تولید کند، محتوا را بنویسد و بهینه‌سازی کند، از صحت آن اطمینان حاصل کند و موارد دیگر.

11 بهترین روش بازاریابی محتوا برای سال 1403

خوراکی های کلیدی

  • استراتژی بازاریابی محتوا به شما کمک می‌کند تا آگاهی از برند، بازگشت سرمایه، تبدیل‌ها و ترافیک وب‌سایت خود را با ایجاد اعتبار و شخصیت برند و ارتباط با مخاطبان خود بهبود بخشید.
  • 11 بهترین شیوه بازاریابی محتوای ضروری وجود دارد که باید امروز آنها را پیاده سازی کنید تا مرتبط و در راس بازی خود باقی بمانید.
  • شناسایی اهداف بازاریابی محتوای قابل اندازه‌گیری و خاص به شما کمک می‌کند تا به موفقیت دست پیدا کنید، زیرا متوجه می‌شوید که کدام استراتژی‌ها بهتر عمل می‌کنند و کدامیک باید تغییر کنند.
  • از سرنخ های خود در هر مرحله از سفر مشتری، از آگاهی گرفته تا بررسی و تصمیم گیری، حمایت کنید تا مطمئن شوید که از طریق قیف فروش حرکت می کنند و به خریداران تبدیل می شوند.
  • انتخاب کانال های ارگانیک موثر برای به اشتراک گذاری و تبلیغ محتوای خود یک امر ضروری است.
  • بخش هایی از تولید محتوا process شامل تغییر منظور محتوا، تمرکز روی محتوای همیشه سبز حول کلیدواژه های هدف که “همیشه” به جای ایجاد محتوای داغ هر شب و ایجاد مرکز محتوا با صفحات ستون و پشتیبان روند “همیشه” دارند.
  • تنها زمانی که ROI خود را اندازه گیری می کنید، می دانید که آیا خون، عرق و اشک شما (معروف به تلاش) نتیجه داده است یا خیر.
  • محتوای رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید روی موتورهای جستجو و شناسایی نقاط قوت و ضعف آنها و همچنین فرصت هایی که از دست داده اند و می توانید از آنها استفاده کنید روی.
  • برای بهبود رتبه بندی جستجوی ارگانیک و تعامل با مشتری، مقالات موجود خود را به روز کنید.
  • بازاریابی محتوای خود را ساده کنید process به اطمینان از محتوای موفق کمک می کند، تیم شما از انتظارات شما آگاه است و ارائه کیفیت را برای آنها آسان تر می کند.

نتیجه

ضروری است که از روندهای برتر بازاریابی محتوا آگاه باشید تا شما نیز بتوانید رتبه بالایی کسب کنید روی موتورهای جستجو، تعامل را افزایش دهید، اعتبار ایجاد کنید و ROI خود را افزایش دهید.

11 بهترین روش برای بازاریابی محتوا که من به اشتراک گذاشته ام باید باشد روی لیست اولویت های شما تا بتوانید شروع به دیدن نتایج کنید.

کدام یک از این بهترین روش‌ها برای شما و تیمتان نتیجه‌ای داشته است؟ لطفا در نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید.



منتشر شده در 1403-03-08 10:15:03

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید