وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

11 روشی که آژانس های بازاریابی دیجیتال کسب درآمد می کنند

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 12 دقیقه


آژانس‌های بازاریابی دیجیتال با دریافت هزینه‌هایی از مشتریان برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، تولید محتوا و خدمات تبلیغات آنلاین، درآمد کسب می‌کنند.

چندین مدل قیمت گذاری مختلف از 500 دلار برای یک سرویس کوچک تا 5000 دلار برای یک بسته جامع وجود دارد.

تخصص در یک جا و نشان دادن تخصص می تواند بر میزان درآمد آژانس شما تأثیر بگذارد. در این مقاله، 11 راه برای کسب درآمد شرکت های بازاریابی دیجیتال، از جمله برخی از روش های غیر متعارف را بررسی می کنیم.

1. خدمات دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ منبع اصلی درآمد برای آژانس ها است. آژانس‌های بازاریابی معمولاً سطوح یا مدل‌های مختلفی برای روش عملکرد و آنچه ارائه می‌دهند دارند.

آنها می توانند بسته های خدمات را با قیمت های مختلف بفروشند یا نیازهای مشتری را ارزیابی کنند و قیمت گذاری فردی ایجاد کنند. مدل قیمت گذاری آژانس دیجیتال مارکتینگ بستگی دارد روی این خدمات، تخصص و دامنه کار است.

آژانس های بازاریابی معمولا خدمات مختلفی از جمله

  • سئو
  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • بازاریابی ایمیلی
  • بازاریابی در فضای باز
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات پولی

آژانس های دیجیتال معمولاً پایگاه مشتریان متنوعی دارند و پروژه های مختلفی را از ابتدا تا انتها برای آنها اجرا می کنند. آژانس شما باید زمینه های اصلی تخصص و تمرکز خود را مشخص کند روی آنها را قبل از انشعاب به سایر منابع درآمد.

برخی از موارد غیر متعارف ممکن است شامل بازاریابی تجربی، مشارکت تأثیرگذار و کمپین های واقعیت مجازی باشد.

به عنوان مثال، یک آژانس تأثیرگذار ممکن است معاملات نام تجاری مربوط به جایگاه خود را پیدا کند و به تأثیرگذاران برسد روی رسانه های اجتماعی

درآمد بازاریابی دیجیتال آژانس شما بستگی دارد روی موقعیت مکانی و نیازهای مشتری شما

نگهدارنده‌های ماهانه می‌توانند 5000 دلار هزینه داشته باشند، در حالی که پروژه‌های تکی بسته به قیمت از 1000 تا 50000 دلار متغیر است. روی محدوده کار

محبوب‌ترین مدل‌های قیمت‌گذاری برای آژانس‌های دیجیتال شامل صورت‌حساب ساعتی و مدل‌های نگهدارنده ماهانه یا مبتنی بر اشتراک است. یکی دیگر از رویکردهای محبوب، مدل قیمت گذاری مبتنی بر ارزش است که هزینه خدمات را پس از تکمیل پروژه تعیین می کند.

مدل‌های قیمت‌گذاری مبتنی بر ارزش در صورتی بهترین عملکرد را دارند که آژانس شما سابقه مستندی داشته باشد و احتمال اینکه نتیجه فراتر از انتظارات مشتری باشد، زیاد است.

انتخاب مدل قیمت گذاری مناسب برای آژانس های بازاریابی دیجیتال ضروری است تا به طور دقیق هزینه خدمات خود را دریافت کنند و ارزش خدمات خود را منعکس کنند.

تعیین حاشیه سود واقع بینانه که هزینه های تمام عملیات شما را پوشش می دهد و به آژانس شما اجازه رشد می دهد بسیار حیاتی است.

مهمترین چیز این است که بدون توجه به مدل قیمتی که انتخاب می کنید، برای مشتری روشن کنید که آنها چه انتظاراتی می توانند از شما داشته باشند. اگر مشتریان بدانند که چه چیزی به دست می آورند و نتایج مورد انتظار را دارند، آژانس می تواند اعتماد ایجاد کند که منجر به فروش یا ارجاع مشتری شود.

2. خدمات مبتنی بر کمیسیون

یکی دیگر از استراتژی های محبوبی که یک آژانس بازاریابی می تواند برای کسب درآمد از آن استفاده کند، کسب پورسانت است.

آژانس های بازاریابی دیجیتال به عنوان واسطه بین مشتریان خود و پلتفرم های دیجیتال مختلف عمل می کنند. آژانس مذاکره می کند و فضای تبلیغاتی یا نمایش را خریداری می کند روی وب سایت های دیگر روی از طرف مشتری

اغلب، آژانس های تبلیغاتی یک نشانه گذاری برای هزینه رسانه واقعی اعمال می کنند.

به عنوان مثال، اگر آژانس فضای تبلیغاتی را خریداری کند روی یک وب‌سایت یا خبرنامه برای هر کلیک 1 دلار، ممکن است به ازای هر کلیک 1.20 دلار از مشتری دریافت کنند و تفاوت 0.20 دلاری را به عنوان کمیسیون خود حفظ کنند.

این کمیسیون گاهی اوقات درصدی از کل هزینه های رسانه ای است و به عنوان نوعی جبران برای تلاش های آژانس در مذاکره و مدیریت مکان های تبلیغاتی عمل می کند.

توجه داشته باشید که این با تبلیغات آنلاین متفاوت است روی پلتفرم های تبلیغاتی مانند متا و گوگل.

در تبلیغات سنتی مانند تلویزیون، رادیو، printو تبلیغات در فضای باز، آژانس ها می توانند از کانال های رسانه ای که در آن تبلیغات مشتری را درج می کنند، کمیسیون دریافت کنند.

در حالی که کمیسیون رسانه یک روش معمول در تبلیغات سنتی بوده است، چشم انداز بازاریابی دیجیتال برای تأکید بر شفافیت تکامل یافته است.

همانطور که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم، این خدمات با پرداخت هزینه ارائه می شوند. به عنوان مثال، بودجه تبلیغات ماهانه یک مشتری ممکن است 10000 دلار باشد روی فیس بوک اما این شامل هزینه خدمات آژانس نمی شود.

تمام 10000 دلار صرف کلیک های تبلیغاتی می شود.

مشتریان اغلب انتظار دارند دید واضحی از روش تخصیص بودجه تبلیغاتی آنها داشته باشند و مایلند از میزان دقیق هزینه شده بدانند. روی رسانه ها در مقابل هزینه های آژانس

اغلب، آژانس های تبلیغاتی یک نشانه گذاری برای هزینه رسانه واقعی اعمال می کنند.

به عنوان مثال، اگر یک آژانس بازاریابی دیجیتال فضای تبلیغاتی را خریداری کند روی یک وب‌سایت یا خبرنامه برای هر کلیک 1 دلار، ممکن است به ازای هر کلیک 1.20 دلار از مشتری دریافت کنند و تفاوت 0.20 دلاری را به عنوان کمیسیون خود حفظ کنند.

3. مشاوره پولی

آژانس های بازاریابی دیجیتال نیز از مشاوره های پولی درآمد کسب می کنند. هدف از مشاوره بازاریابی ارائه مشاوره تخصصی، کمک به ایجاد استراتژی های بازاریابی و برنامه ریزی مراحل بعدی است.

چگونه آژانس های دیجیتال مارکتینگ از حسابرسی و تماس های استراتژی کسب درآمد می کنند؟

آژانس ممکن است درآمد کمی از قیمت ساعت مکالمه کسب کند، اما واقعاً از تبدیل آن ساعت به یک قرارداد بلند مدت سود می برد.

یک مشاوره می تواند به عنوان دروازه ای به قیف آژانس شما عمل کند.

این تعهد کمتری برای مشتریان بالقوه است، به آنها اجازه می دهد تا طعم تخصص شما را بچشند و قبل از تعهد به یک پروژه بزرگتر اعتماد ایجاد کنند.

تماس استراتژی به شما امکان می دهد خدمات پیگیری را برای تبدیل مشاوران به مشتری ارائه دهید. همچنین می‌توانید از مشوق‌های دیگری مانند بسته‌ای بازاریابی دیجیتال یا خدمات انتخاب‌شده استفاده کنید.

از تماس های مشاوره ای خود برای فروش استفاده نکنید. در عوض، به آن به عنوان راهی برای آموزش یک مشتری بالقوه فکر کنید روی مشکل آنها را حل کند.

آنها به طور طبیعی به مشتریان تبدیل می شوند اگر توصیه های ارزشمندی را به آنها ارائه دهید که آنها بتوانند درک کنند و نتایج را ببینند.

برای اجرای موفقیت آمیز مشاوره های پولی، ممکن است به چندین ابزار دیجیتالی نیاز داشته باشید تا به شما در مدیریت و برنامه ریزی قرار ملاقات های خود کمک کند.

Google Calendar یک انتخاب محبوب برای نرم افزار زمان بندی است، اما بسیاری از سازمان ها از Calendly استفاده می کنند که ویژگی های بیشتری را ارائه می دهد.

برای کمک به سازماندهی اطلاعات روی مشتریان مختلف، می توانید از ابزارهای مدیریت پروژه مانند Asana یا Trello استفاده کنید. پلتفرم هایی که می توانید host مشاوره‌ها شامل Zoom، Google Meets یا Microsoft Teams است.

4. برون سپاری کار

استفاده از فریلنسرها و کارگران قراردادی می تواند به آژانس ها در صرفه جویی در هزینه کمک کند، حتی اگر آنها هیچ درآمد اضافی برای آنها ایجاد نکنند.

آژانس های دیجیتال معمولاً خدمات مختلف را برون سپاری می کنند زیرا به ندرت می توانند همه کارها را در داخل انجام دهند. به این ترتیب، آنها می توانند طیف وسیع تری از خدمات را بدون استخدام کارشناسان در هر زمینه ارائه دهند.

بسیاری از شرکت های بازاریابی دیجیتال خدماتی مانند تولید محتوا، خدمات توسعه وب سایت یا طراحی گرافیک را برون سپاری می کنند.

لازم نیست این خدمات در حیطه صلاحیت های آژانس باشند، اما می توانند بخش قابل توجهی از سبد خدمات آنها باشند.

برون سپاری این خدمات به آژانس اجازه می دهد تا راه حل جامعی را به مشتریان خود ارائه دهد.

به عنوان مثال، یک آژانس سئو ممکن است تمرکز کند روی استراتژی محتوا و خدمات برون سپاری لینک سازی و نوشتن محتوا. به این ترتیب آژانس می تواند خدمات سئوی همه جانبه را ارائه دهد.

به عنوان مثال، یک آژانس تبلیغاتی می تواند مدیریت رسانه های اجتماعی را به عنوان بخشی از خدمات خود برای کمپین های بازاریابی شامل شود.

برون سپاری به آژانس اجازه می دهد تا این خدمات را بدون سرمایه گذاری منابع خود ارائه دهد.

دسترسی به شبکه ای از فریلنسرها و پیمانکاران به آژانس های بازاریابی اجازه می دهد تا خدمات ارائه شده خود را گسترش دهند و طیف وسیع تری از نیازها و خواسته های مشتری را برآورده سازند.

5. ارجاع به مشتری

ارجاع آژانس منبع اصلی درآمد نیست، اما برای رشد آژانس دیجیتال بسیار مهم است. ارجاع مشتری می تواند هزینه جذب را کاهش دهد و در عین حال پایگاه مشتری شما را افزایش دهد.

مشتریانی که به دیگران درباره کسب و کار شما می گویند می توانند در مورد آن صحبت کنند، که طبیعتا باعث افزایش شهرت آژانس می شود.

این امر می تواند منجر به افزایش اعتماد و اعتبار در بین مشتریان بالقوه شود و در نهایت منجر به کسب و کار و درآمد بیشتر برای آژانس شود.

متوجه خواهید شد که بهترین آژانس ها از روش های تهاجمی تولید سرنخ پیروی نمی کنند.

در عوض تمرکز می کنند روی ایجاد روابط بلندمدت و ارائه خدمات باکیفیت که تجارت ارجاع را به آنها تبدیل می کند.

ارجاعات نیاز به تلاش های تهاجمی بازاریابی را کاهش می دهد. آنها همچنین به کاهش هزینه کلی خرید و در عین حال رشد پایگاه مشتری شما کمک می کنند. برگه

برای اطمینان از اینکه مشتریان شما می خواهند دوستان خود را به آژانس خلاق شما معرفی کنند، باید خدمات مشتری برتر ارائه دهید، شفافیت را ارتقا دهید و نتایج را ارائه دهید.

آژانس‌ها همچنین می‌توانند یک برنامه ارجاع راه‌اندازی کنند تا تعداد مشتریان جدیدی که خدماتشان را خریداری می‌کنند، پیگیری کنند روی کد یا لینک توصیه سپس، مشتری که تجارت جدیدی را برای شما ارسال می کند، می تواند در ازای آن چیزی دریافت کند.

شرکت های دیجیتال مارکتینگ ساخته شده اند روی شهرت، بنابراین به دست آوردن ارجاع مشتری می تواند با رشد شما آسان تر شود.

6. دارایی های دیجیتال

ایجاد دارایی های دیجیتال راهی برای به اشتراک گذاشتن دانش تخصصی با مخاطبان گسترده تر و افزایش اعتبار یک آژانس است. همچنین منبع عالی درآمد غیرفعال است که با استفاده اندک از منابع قابل تولید است.

محصولات دیجیتال می توانند شامل کتاب های الکترونیکی، دوره های آنلاین، وبینارها یا کارگاه های آموزشی باشند. آنها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند و شامل بینش های عملی برای مخاطبان هدف شما باشند.

بسیاری از دارایی های دیجیتال رایگان در دسترس هستند، بنابراین محصول شما باید برجسته باشد تا بتوانید برای آن هزینه کنید.

دارایی‌های دیجیتال نیز فرصت‌های پرفروشی را ایجاد می‌کنند.

به عنوان مثال، اگر دوره های آنلاین را می فروشید، می توانید توانایی و تخصص خود را به مشتریان بالقوه نشان دهید و آنها را به مشتریان بلندمدت تبدیل کنید.

می‌توانید از پلتفرم‌های دوره‌های آنلاین مختلف مانند Podia یا Teachable استفاده کنید که پلتفرم‌هایی را برای فروش دوره‌های آنلاین، وبینارها یا سایر مطالب ویدیویی ارائه می‌دهند.

در صورت تمایل می توانید از ابزارهای پردازش پرداخت مانند Stripe یا Paddle استفاده کنید host محتوای ویدیویی روی وب سایت شما یا فروش سایر محصولات دیجیتال.

یک فرود اختصاصی بسازید page جایی که محصولات خود را به فروش خواهید رساند.

شما می‌توانید از طریق ایمیل مارکتینگ، کمپین‌های تبلیغاتی پولی، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی ورودی به آن‌ها اطلاع دهید. موفقیت مواد شما و بازگشت شما روی سرمایه گذاری (ROI) بستگی دارد روی چگونه آن را بازاریابی می کنید

7. محصولات SaaS

یکی از پیشرفته‌ترین راه‌هایی که آژانس‌های بازاریابی دیجیتال می‌توانند کسب درآمد کنند، ایجاد محصولات SaaS است.

چنین محصولاتی می‌توانند به مشتریان کمک کنند تا فرآیندهای بازاریابی خاصی را با پرداخت هزینه یا اشتراک یک‌باره خودکار کنند.

InBeat یک نمونه عالی از ابزار SaaS است که توسط یک آژانس بازاریابی ایجاد شده است. آنها یک آژانس تأثیرگذار هستند که پایگاه داده ای از اینفلوئنسرها را توسعه داده اند. این به عنوان یک موتور جستجو برای میکرو اینفلوئنسرها کار می کند، بنابراین کسب و کارها می توانند آنها را در چند ثانیه پیدا کنند.

هنگام ایجاد یک محصول SaaS، باید به ابزاری فکر کنید که شکاف موجود در بازار را پر کند و مردم آن را مفید بدانند.

قبل از سرمایه گذاری منابع قابل توجه، ایده محصول SaaS خود را تایید کنید.

برای جمع آوری بازخورد و ارزیابی علاقه آنها به راه حل پیشنهادی شما، با مشتریان بالقوه و مخاطبین صنعت تماس بگیرید.

محصول همچنین باید در حوزه تخصصی آژانس قرار گیرد، بنابراین به خوبی فکر شده و اجرا شده است. این می تواند درک عمیق مخاطبان هدف را تضمین کند.

همچنین اگر آژانس بتواند محصولی را که با خدمات مستمر آنها مرتبط است تضمین کند، می تواند اعتماد را در بین مشتریان احتمالی افزایش دهد.

البته هزینه های توسعه ابزار SaaS قابل توجه است و چنین سرمایه گذاری باید به دقت محاسبه شود.

با این حال، زمانی که محصول به درستی تبلیغ شود و استقبال خوبی شود، ROI می تواند بالا باشد.

8. بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته شامل پرداخت کمیسیون ناشران شخص ثالث برای تبلیغ خدمات شما است. شما برای هر مشتری جدیدی که محصولی را از طریق لینک یا کد شما خریداری می کند، کمیسیون دریافت خواهید کرد.

شرکت‌های وابسته به ازای هر فروش یا سرنخ‌هایی که تولید می‌کنند، کمیسیون دریافت می‌کنند و آنها را تشویق می‌کند تا ترافیک و تبدیل‌ها را افزایش دهند.

بازاریابی وابسته راهی عالی برای کسب درآمد غیرفعال اضافی است و آژانس بازاریابی کانال های مناسبی برای تبلیغ محصولات و خدمات شرکت های دیگر دارد.

می توانید به دنبال کسب و کارهای دیگری باشید تا با شما شریک شوند.

در مورد شرکت هایی که قبلاً می شناسید یا با آنها تجارت کرده اید فکر کنید. وقتی با مشاغلی کار می کنید که به آنها اعتماد دارید، شانس شما برای فروش و دریافت کمیسیون افزایش می یابد.

به عنوان مثال، اگر یک آژانس سئو هستید، می توانید در برنامه وابسته Surfer ثبت نام کنید.

به این ترتیب، هر بار که محصولات یا خدمات Surfer را به مشتریان خود توصیه می کنید، می توانید کمیسیون دریافت کنید.

به خاطر داشته باشید که روابط وابسته باید برای مخاطبان شفاف باشد و به آنها اطلاع داده شود که از خرید آنها پورسانت دریافت می کنید.

همچنین به یاد داشته باشید که از تضاد منافع با مشتریان فعلی خود اجتناب کنید. برای مثال از اشتراک گذاری لینک های وابسته به محصولات رقبای مشتری خود اجتناب کنید.

9. با آژانس های دیگر شریک شوید

همکاری با آژانس های دیگر راه دیگری برای افزایش درآمد آژانس بازاریابی است. با ترکیب منابع دو آژانس، کسب‌وکارها می‌توانند خدمات خود را گسترش دهند، به بازارهای جدید برسند یا پروژه‌های بزرگ‌تری را مدیریت کنند.

این می تواند یک حرکت استراتژیک برای رشد و تنوع بخشیدن به کسب و کار باشد.

  • همکاری با آژانس های دیگر مزایای دیگری دارد، مانند:
  • کار با کارشناسان خارج از حوزه خدمات شما
  • پر کردن شکاف های شایستگی در آژانس
  • تمرکز کردن روی شایستگی های اصلی شما بدون از دست دادن مشتریان با نیازهای بزرگتر
  • افزایش تولید سرنخ

شراکت با آژانس های بازاریابی دیگر برای کمک به حوزه تخصصی شما است، بنابراین آژانس های شریک به جای پوشش دادن مهارت های مشابه، باید خدمات تکمیلی را ارائه دهند.

شما می خواهید آژانس ها همکاری کنند، نه رقابت با یکدیگر.

آژانس ها می توانند مشارکت های کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشند. برخی از مشاغل با یکدیگر همکاری می کنند روی پروژه های فردی یا مشتریان، در حالی که دیگران روابط استراتژیک تری ایجاد می کنند.

این مشارکت ها به عنوان توافق نامه های ارجاع عمل می کنند، جایی که یک آژانس خدمات دیگری را توصیه می کند اما در آن سرمایه گذاری نمی شود. process.

در چنین مواردی، می توان برای مشتری جدیدی که وارد آژانس می شود، کمیسیون پرداخت کرد.

در برخی موارد، آژانس ها برای کار با هم متحد می شوند روی پروژه ها با هم

یکی از مدل های محبوب این برچسب زدن سفید است.

در این حالت، یک نمایندگی خارجی خدمات خود را با نام تجاری نمایندگی دیگری ارائه می دهد.

مشتری به رابطه خود با یک آژانس بدون اطلاع از رابطه سودمند دوجانبه بین دو شرکت بازاریابی ادامه می دهد.

این یک مدل محبوب است زیرا آژانس اصلی مشتری را به یک رقیب از دست نمی دهد. آژانس دوم از هزینه های اضافی مشتری سود می برد و مشتری از تخصص ترکیبی هر دو آژانس بهره می برد.

سرمایه گذاری های مشترک مستلزم موافقت نامه های گسترده تری است که صلاحیت های هر آژانس و روش تقسیم درآمد را بیان می کند.

کسب‌وکارهای شریک باید ارزش‌ها، مشخصات مشتری و کیفیت یکسانی داشته باشند تا بتوانند با موفقیت همکاری کنند. همچنین برقراری ارتباط صحیح و هماهنگ کردن گردش کارها به منظور عدم تداخل با فرآیندهای موجود، حیاتی است.

ارتباط در مشارکت کلیدی است، بنابراین شما باید تصمیم بگیرید روی رهبری و تقسیم مسئولیت ها و سودها روی. به این ترتیب، می توانید پروژه های خود را با موفقیت انجام دهید که هم به نفع آژانس ها و هم برای مشتریان است.

10. معاملات سهام

آژانس‌های بازاریابی می‌توانند با استارت‌آپ‌ها یا کسب‌وکارها معاملات سهام را انجام دهند و در ازای دریافت خدمات، سهام مالکیت خود را بگیرند. به این ترتیب، یک شرکت می تواند عملیات بازاریابی را برای دوره های طولانی ایمن کند و یک آژانس می تواند در سرمایه گذاری های امیدوارکننده سرمایه گذاری کند.

این معاملات موفقیت آژانس را با رشد مشتری، به اشتراک گذاشتن ریسک ها و پاداش ها هماهنگ می کند.

اگر شرکت مشتری موفق باشد، پتانسیل بازدهی بالا بی نظیر است.

معاملات سهام ممکن است در موارد نادری دیده شود که جریان نقدی ممکن است محدود باشد و یک مشارکت بلندمدت و بهبود مالی را تقویت کند.

همچنین می توانید به دنبال شرکت هایی باشید که هستند روی افزایش یافته و پتانسیل بالایی دارند، اما ارزش آن هنوز نسبتاً پایین است.

معاملات سهام عادی نیست.

با این حال، محتمل‌ترین سناریو برای معامله سهام زمانی است که آژانس نیز ظرفیت تأثیرگذار در صنعت داشته باشد و قبلاً موفقیت‌آمیز داشته باشد.

هنگام انتخاب شرکت برای شراکت، به یاد داشته باشید که کسب و کاری که به آن علاقه دارید باید مزایای قابل توجهی از خدمات آژانس شما داشته باشد.

شکاف های موجود در استراتژی فعلی آنها را ارزیابی کنید و مزایای بالقوه دسترسی مداوم به خدمات خود را ارائه دهید.

مهم است که قبل از ورود به معامله سهام، بررسی لازم را انجام دهید. بهتر است از خدمات حسابرس خارجی استفاده کنید. آژانس ها همچنین باید با وکلا در مورد شرایط قراردادهایی که برای آنها و شرکت مشتری بهترین است مشورت کنند.

11. میزبانی رویدادها

رویدادهای صنعت فرصتی عالی برای آژانس های خلاق است تا خدمات خود را تبلیغ کنند و کسب و کار خود را به متخصصان صنعت معرفی کنند.

رویدادهایی مانند کنفرانس‌ها، پانل‌های متخصص، رویدادهای اجتماعی یا کارگاه‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا افراد بیشتری را در صنعت بازاریابی جذب کنید و کسب‌وکار خود را به عنوان یک مرجع تثبیت کنید.

آنها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا در معرض دید برند خود را افزایش دهید و سرنخ های با کیفیت بالا ایجاد کنید.

اگر می خواهید آژانس خود را به عنوان یک ارائه دهنده خدمات B2B موفق قرار دهید، رویدادهای صنعت نیز عالی هستند.

آژانس‌های دیجیتال می‌توانند حامی یا مشارکت کنندhost یک رویداد اگر منابع کافی برای سازماندهی آن را نداشته باشند روی خودشون با این حال، سازماندهی رویداد می تواند درآمد اضافی از فروش بلیط، حمایت مالی و کالا به ارمغان بیاورد.

به یاد داشته باشید که میزبانی یک رویداد نیاز به سرمایه گذاری اولیه و منابع مناسب دارد. شما باید یک بودجه رویداد ایجاد کنید و با حامیان مالی و شرکای احتمالی تماس بگیرید.

شما باید تحقیقات صنعتی مناسبی را انجام دهید، یک استراتژی ایجاد کنید و تا آنجا که ممکن است رویداد را با جزئیات برنامه ریزی کنید.

شما باید برای این رویداد شهرت داشته باشید، که ممکن است سال ها طول بکشد.

تبلیغ رویداد خود به سایر شرکا، آژانس ها و فریلنسرها می تواند برای موفقیت تلاش شما بسیار مهم باشد.

می توانید آنها را با کمیسیون یا معاملات ویژه تشویق کنید تا اطلاعات مربوط به رویداد آینده شما را به اشتراک بگذارند. این می تواند به گسترش این خبر و جذب شرکت کنندگان بیشتر کمک کند و در نهایت منجر به مشارکت بیشتر و افزایش درآمد شود.

آژانس‌های خلاق می‌توانند از سازمان‌دهی رویدادهای صنعتی سود زیادی ببرند، زیرا می‌توانند اعتماد و اقتدار را افزایش دهند.

این یک شکل موثر از بازاریابی است که می تواند به ایجاد شهرت شما در جهان آژانس کمک کند. با تماس با مشاغلی که چنین رویدادهایی را سازماندهی می کنند و اطلاع از اینکه آیا می توانید در آنها شرکت کنید یا خیر، از کوچک شروع کنید.

خوراکی های کلیدی

  • آژانس های بازاریابی دیجیتال باید یافتن جایگاه مناسب و تمرکز را در اولویت قرار دهند روی خدماتی که آنها قبل از اضافه کردن سایر جریان های درآمدی در آنها برتری دارند.
  • محبوب‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌ها برای تنوع بخشیدن به جریان‌های درآمد برای آژانس‌های بازاریابی، افزودن خدمات مبتنی بر کمیسیون و مشاوره‌های پولی است.
  • یک راه عالی برای کسب درآمد غیرفعال برای آژانس های بازاریابی، ورود به یک برنامه وابسته یا ایجاد محصولات دیجیتال مانند دوره ها یا کتاب های الکترونیکی است.
  • مشارکت با آژانس های دیگر و برون سپاری می تواند یک استراتژی با ریسک متوسط ​​برای ایجاد درآمد باشد که فرصت های شبکه را نیز به همراه دارد.
  • معاملات سهام و توسعه محصولات SaaS پرخطرترین راه برای کسب سود هستند، اما آنها همچنین دارای بالاترین بالقوه بازگشت سرمایه هستند.

نتیجه

به عنوان یک آژانس، متنوع کردن کانال های درآمدی شما می تواند خطرات را کاهش دهد و ثبات و رشد طولانی مدت در صنعت را تضمین کند. شما می توانید با فروش خدمات بازاریابی به عنوان منبع درآمد اصلی خود شروع کنید. همانطور که آژانس شما از نظر موقعیت و اعتبار رشد می کند، خواهید دید که راه های ممکن زیادی برای درآمدزایی وجود دارد.



منتشر شده در 1403-02-23 01:36:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید