جدول یک ابزار عالی برای ارائه اطلاعات است. این داده ها را در قالبی جذاب سازماندهی می کند که به خواننده کمک می کند تا اطلاعات را راحت تر درک کند.

اگر می خواهید جداول داده مانند اکسل داشته باشید روی سایت وردپرس شما، افزونه های جدول زیادی برای کمک به شما در انجام این کار وجود دارد. با این حال، ممکن است پیدا کردن بهترین افزونه جدول وردپرس برای نیازهای خود چالش برانگیز باشد.

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. در این مقاله 12 بهترین افزونه جدول وردپرس را به شما نشان می دهیم. به علاوه، ما هر دو گزینه رایگان و ممتاز را برای پاسخگویی به تمام محدوده های بودجه وب سایت انتخاب می کنیم.

مزایای استفاده از جداول روی سایت شما

جداول با ارائه داده ها در ردیف ها و ستون ها خوانایی محتوای شما را افزایش می دهند.

به جای پارازیت کردن تمام اطلاعات در پاراگراف‌ها، یک جدول داده‌های ضروری را گروه‌بندی می‌کند تا مرور آن آسان‌تر شود. علاوه بر این، فرمت سطرها و ستون ها به این معنی است که مقایسه داده های مشابه آسان تر است.

یکی دیگر از مزایای استفاده از جدول در وردپرس این است که می‌توانید عناصر بصری را برای جذاب‌تر کردن آن به کار ببرید. اضافه کردن رنگ ساده می تواند محتوای شما را بسیار چشم نوازتر از متن سیاه و سفید کند. حتی می‌توان تصاویر یا نمادهایی را برای نمایش جنبه‌های خاصی از محتوای جدول گنجاند.

به عنوان مثال، هنگام مقایسه قیمت یک محصول مشابه از مارک های مختلف، می توانید به جای تایپ نام تجاری، آرم آنها را درج کنید.

در اینجا برخی از کاربردهای فراوان جداول داده برای وب سایت ها آورده شده است.

  • مشخصات محصول. برای یک محصول با جزئیات زیاد، نمایش لیست ویژگی ها با جدول به مشتریان کمک می کند تا اطلاعات مورد نظر را به راحتی پیدا کنند.
  • مقایسه محصول یا قیمت جداول محصولات با نمایش اطلاعات به صورت شبکه ای به مقایسه محصولات یا قیمت ها آسان تر کمک می کند.
  • داده های آماری برای مقالاتی که برای تقویت استدلال به داده های آماری نیاز دارند، استفاده از جدول یک راه عالی برای قابل فهم کردن داده ها است.

بهترین افزونه های جدول وردپرس رایگان

داشتن یک افزونه جدول وردپرس عالی نباید گران باشد. در اینجا هشت افزونه جدول وردپرس وجود دارد که می توانید به صورت رایگان نصب کنید.

1. میزهای نینجا

بنر پلاگین جدول وردپرس جدول نینجا

آمار پلاگین

  • دانلودها: 60000+
  • رتبه بندی: 4.5/5
  • ویژگی های قابل توجه: ویرایشگر HTML WYSIWYG، بیش از 100 سبک جدول از پیش ساخته شده، امکان وارد کردن از سایر افزونه های جدول را فراهم می کند.
  • مناسب ترین برای: هر نوع میز
  • قیمت: فریمیوم

Ninja Tables یکی از محبوب ترین افزونه های جدول رایگان برای وردپرس است و کاملاً ریسپانسیو است. دارای یک پنل مدیریت کاربر پسند است که به ایجاد و مدیریت سریع و آسان جداول کمک می کند.

سفارشی سازی نقطه قوت این افزونه است. بیش از 100 سبک میز برای صرفه جویی در وقت شما هنگام طراحی میز وجود دارد. همچنین دارای سه کتابخانه محبوب CSS با گزینه های رنگی نامحدود است که امکان سفارشی سازی شما را افزایش می دهد.

پیکربندی جداول آسان است، به لطف ستون ساز که به شما امکان می دهد ستون ها را به راحتی مرتب کنید. اگر می خواهید ناحیه HTML را ویرایش کنید، آنچه که می بینی همانست که بدست می آوری ویرایشگر (WYSIWYG) به راحتی در دسترس است، بنابراین لازم نیست نگران دانش کدنویسی باشید.

شما قادر خواهید بود export هر جدولی به عنوان فایل CSV برای Microsoft Excel یا Google Sheets. افزونه همچنین به شما این امکان را می دهد export و import فایل های JSON

امتیاز دیگر این است که می توانید import جداول از پلاگین های جدول دیگر مانند TablePress، Ultimate Tables و Data Tables Generator به راحتی. اگر از قبل جداول ساخته شده با آن افزونه ها را دارید، نباید نگران مشخصات وارد کردن آنها به جداول نینجا باشید.

شروع قیمت ها از 49 دلار در ماه یا 199 دلار برای یک مجوز مادام العمر برای یک سایت واحد برای نسخه پریمیوم. ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند اتصال زنده با Google Sheets، جدول محصولات WooCommerce، ویرایش جدول جلویی و جدول جلویی را در اختیار شما قرار می‌دهد. export.

2. WP Table Builder

بنر افزونه جدول وردپرس WP Table Builderبنر افزونه جدول وردپرس WP Table Builder

آمار پلاگین

  • دانلودها: 30000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: کشیدن و رها کردن جدول ساز، حالت مدیریت سلول
  • مناسب ترین برای: هر نوع میز
  • قیمت: فریمیوم

WP Table Builder یک افزونه جدول فریمیوم برای وردپرس است. این دارای یک جدول ساز کشیدن و رها کردن است که به شما کمک می کند جداول را به راحتی ایجاد کنید.

در حالی که نسخه رایگان با قالب های از پیش ساخته شده ارائه نمی شود، ایجاد یک جدول جدید همچنان آسان است. به سادگی تعداد ستون ها و ردیف ها را مشخص کنید و سپس سفارشی سازی را با ویرایشگر کشیدن و رها کردن شروع کنید.

این افزونه به شما امکان می دهد هفت نوع عنصر را در جدول خود بگنجانید. از جمله آنها می توان به رتبه بندی ستاره ها، دکمه ها، کدهای کوتاه و تصاویر اشاره کرد. این باعث می شود که افزونه WP Table Builder برای ایجاد جداول قیمت گذاری یا مقایسه مفید باشد.

از کدهای کوتاه برای جاسازی جداول استفاده می کند روی وب سایت وردپرس شما WP Table Builder همچنین با وردپرس گوتنبرگ سازگار است و می تواند جدول ایجاد کند روی ویرایشگر بلوک

تو می توانی import و export جداول به عنوان فایل های CSV یا XML. WP Table Builder به شما این امکان را می دهد import جداول از افزونه TablePress. در مورد صادرات جداول برای سایر افزونه ها، می توانید export آنها را به عنوان فایل های XML برای حفظ تنظیمات جدول شما.

می‌توانید قفل ویژگی‌های بیشتری مانند قالب‌های جدول از پیش ساخته شده، رتبه‌بندی دایره‌ای، و ذخیره جدول خود به‌عنوان یک الگو را با انتخاب ممتاز باز کنید. شروع کننده برنامه ریزی کنید که هزینه دارد 39.99 دلار در سال.

3. TablePress

بنر پلاگین جدول وردپرس Table Pressبنر پلاگین جدول وردپرس Table Press

آمار پلاگین

  • دانلودها: 800000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: رابط صفحه گسترده، پسوندهای رایگان موجود است
  • مناسب ترین برای: هر نوع میز
  • قیمت: رایگان

TablePress محبوب ترین افزونه رایگان جدول وردپرس با بیش از 800000 نصب فعال است. با وجود اینکه TablePress یک افزونه رایگان است، گزینه های سفارشی سازی زیادی را ارائه می دهد و در عین حال سهولت استفاده را حفظ می کند.

ایجاد و مدیریت یک جدول را می توان در یک رابط صفحه گسترده انجام داد. اگر با جدول سازی با استفاده از مایکروسافت اکسل آشنا هستید، احساس راحتی می کنید. جدول می تواند حاوی فرمول هایی برای محاسبه داده ها نیز باشد.

با قرار دادن CSS سفارشی می توانید سبک جدول را تغییر دهید. این افزونه اجازه می دهد تا جداول را در قالب های CSV، HTML و JSON صادر و وارد کنید.

برای دریافت ویژگی های بیشتر، باید برنامه اختصاصی را نصب کنید پسوندها. ویژگی های اضافی از برنامه های افزودنی شامل جداول کاملاً پاسخگو، فیلتر ردیف، کد کوتاه محتوای تک سلولی و موارد دیگر است.

می توانید افزونه و افزونه ها را به صورت رایگان دانلود کنید. با این حال، ممکن است بخواهید برای حمایت از پروژه‌های توسعه‌دهنده کمک مالی کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش اضافه کردن فونت سفارشی وردپرس روی سایت شما

4. جداول قیمت گذاری آسان

بنر پلاگین جدول وردپرس قیمت گذاری آسانبنر پلاگین جدول وردپرس قیمت گذاری آسان

آمار پلاگین

  • دانلودها: 20000+
  • رتبه بندی: 4/5
  • ویژگی های قابل توجه: محصول برجسته، بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)
  • بهترین مناسب برای: جداول مقایسه قیمت
  • قیمت: فریمیوم

Easy Pricing Tables یک افزونه جدول قیمت گذاری فریمیوم با کاربری آسان برای وردپرس است. این به شما امکان می دهد جداول مقایسه قیمت را در کمترین زمان ایجاد کنید.

ویرایشگر بصری است. این به شما امکان می دهد محتوای جدول خود را مدیریت کنید و به راحتی ستون اضافه کنید. همچنین گزینه ای وجود دارد که به شما امکان می دهد با یک کلیک یک طرح برجسته یا پرفروش را برجسته کنید.

این افزونه با بهینه سازی نرخ تبدیل ساخته شده است. یک CRO بهتر به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان وب سایت را به مشتری تبدیل کنید.

سه گزینه ممتاز وجود دارد که از آن شروع می شود 29 دلار در سال برای یک وب سایت اگر شما برای 59 دلار در سال برنامه تجاری، افزونه های Google Analytics و WooCommerce را دریافت می کنید. در نهایت، برای 99 دلار در سال، شما قادر خواهید بود تا تعداد نامحدودی از وب سایت ها را پشتیبانی کنید.

5. wpDataTables

بنر افزونه جدول وردپرس WP Data Tablesبنر افزونه جدول وردپرس WP Data Tables

آمار پلاگین

  • دانلودها: 40000+
  • رتبه بندی: 4.5/5
  • ویژگی های قابل توجه: page سازگاری سازنده، طراحی متفاوت هر سلول
  • بهترین مناسب برای: انواع میز
  • قیمت: فریمیوم

با تعداد قابل توجهی از دانلودها، wpDataTables یکی از محبوب ترین افزونه های جدول وردپرس است.

ایجاد یک جدول سریع و آسان با وارد کردن داده های JSON، CSV، XML یا فایل های آرایه پی اچ پی سریالی است. همچنین گزینه ای برای ایجاد جدول از ابتدا با استفاده از جدول ساز وجود دارد.

وقتی صحبت از سفارشی‌سازی می‌شود، یک رابط کاربرپسند برای قالب‌بندی ستون‌ها و ردیف‌ها دریافت می‌کنید. می توانید پیوندها، فایل های رسانه ای، HTML سفارشی، رتبه بندی ستاره ها و کدهای کوتاه را در هر سلولی بگنجانید. رنگ های جدول، فونت ها و صفحه بندی نیز قابل تنظیم هستند.

این افزونه با Gutenberg و WPBakery Page Builder سازگار است، بنابراین شما چندین گزینه برای ساخت و جاسازی جداول خود در سایت وردپرس خود دارید.

نسخه رایگان شما را به مدیریت داده های اولیه و جدول محدود می کند، اما کار خود را به خوبی انجام می دهد. اگر ویژگی‌های بیشتری می‌خواهید، نسخه پریمیوم آن در دسترس است 59 دلار در سال، ویژگی های ممتازی مانند ویرایشگر اکسل مانند، فیلترهای جدول، حالت پاسخگو و جادوگر سازنده جدول را ارائه می دهد که به شما کمک می کند جدولی را با دستورالعمل های گام به گام ایجاد کنید.

6. جدول قیمت توسط PickPlugins

بنر پلاگین جدول وردپرس جدول قیمتبنر پلاگین جدول وردپرس جدول قیمت

آمار پلاگین

  • دانلودها: 3000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: ردیف ها و ستون های نامحدود، ادغام رسانه های گسترده
  • بهترین مناسب برای: جداول مقایسه قیمت
  • قیمت: فریمیوم

Pricing Table by PickPlugins یک افزونه جدول وردپرس است که از شبکه های HTML و CSS3 برای نمایش جداول استفاده می کند. روی سایت وردپرس شما

این افزونه از تعداد نامحدودی از ردیف‌ها و ستون‌ها برای هر جدول پشتیبانی می‌کند و این اطمینان را می‌دهد که می‌توانید تمام اطلاعات محصول خود را پوشش دهید. روی میز شما همچنین می‌توان نوارهایی را به ستون‌ها اضافه کرد تا اطلاعاتی مانند محصولات پرفروش یا جدید برجسته شود.

این افزونه به شما امکان می دهد در مورد فایل های رسانه ای، تصاویر و ویدیوها را مستقیماً از YouTube و Vimeo جاسازی کنید. همچنین امکان افزودن تصویر پس زمینه برای ناحیه جدول وجود دارد.

نسخه پریمیوم افزونه از شروع می شود 49 دلار برای یک مجوز مادام العمرو 25 تم از پیش ساخته شده، پویانمایی ستون و تعویض ارز ارائه می دهد.

7. ویژوالایزر

بنر پلاگین جدول وردپرس Vizualizerبنر پلاگین جدول وردپرس Vizualizer

آمار پلاگین

  • دانلودها: 40000+
  • رتبه بندی: 4.5/5
  • ویژگی های قابل توجه: ویژگی های مرتب سازی و صفحه بندی، همگام سازی Google Sheets
  • بهترین مناسب برای: انواع میز
  • قیمت: فریمیوم

Visualizer یک مدیر جدول و نمودار است که به شما کمک می کند جداول جذابی برای سایت وردپرس خود ایجاد کنید. این افزونه کاملاً واکنش گرا است و می تواند نمودار و جداول شما را نمایش دهد روی هر وسیله ای به زیبایی

برخلاف سایر پلاگین های جدول، Visualizer بیشتر یک پلاگین نمودار است، بنابراین شما 9 نوع نمودار از پیش ساخته شده را دریافت می کنید. با این حال، توجه داشته باشید که همچنان می‌توانید جداول واکنش‌گرا را اضافه کنید و طرح‌ها را سفارشی کنید. گزینه ای برای اضافه کردن قابلیت های مرتب سازی، صفحه بندی، و عملکرد جستجو نیز وجود دارد.

برای جاسازی جداول در وب سایت خود، می توانید از وردپرس گوتنبرگ استفاده کنید یا فقط کد کوتاه را در ویرایشگر محتوا قرار دهید.

تو می توانی import داده‌ها از Microsoft Excel، فایل‌های CSV و Google Sheets. یکی از ویژگی‌های عالی نسخه پریمیوم به شما امکان می‌دهد به صورت دوره‌ای داده‌ها را از برگه‌های Google یا یک منبع داده از یک فایل CSV راه دور همگام‌سازی کنید.

قیمت نسخه پریمیوم از شروع می شود 59 دلار در سال یا 159 دلار برای یک مجوز مادام العمر. شما یک ویرایشگر جدول اکسل مانند، توانایی دریافت می کنید import داده ها از یک پایگاه داده خارجی و پشتیبانی 1 ساله.

8. جدول قیمت پاسخگو

بنر پلاگین جدول قیمت پاسخگوبنر پلاگین جدول قیمت پاسخگو

آمار پلاگین

  • دانلودها: 20000+
  • رتبه بندی: 4.5/5
  • ویژگی های قابل توجه: CSS سفارشی، هر طرحی را برجسته کنید، علامت ارز را تغییر دهید
  • بهترین مناسب برای: جداول قیمت گذاری
  • قیمت: freemium، برنامه های حرفه ای از 19.99 دلار در سال

جدول قیمت پاسخگو یکی از محبوب ترین افزونه های جدول قیمت وردپرس است. این افزونه ایجاد و سفارشی کردن جداول قیمت گذاری پاسخگو را سریع و آسان می کند.

با اضافه شدن به صفحات جداگانه وردپرس به عنوان کد کوتاه، می توانید تمام فیلدهای جدول قیمت خود را سفارشی کنید و تا 6 طرح مختلف اضافه کنید. شما همچنین به یک رابط کاربری تمیز و آسان دسترسی دارید تا ویرایش جدول را بدون دردسر انجام دهید.

یکی از مواردی که جدول قیمت گذاری پاسخگو به خوبی انجام می دهد این است که نسخه رایگان را محدود نمی کند. اگر به دنبال یک جدول قیمت گذاری ساده اما شیک با گزینه اضافه کردن قوانین تکرار، دکمه های سفارشی و توصیه های برنامه به صورت رایگان هستید، این افزونه برای شما مناسب است.

کاربرانی که مایل به ویژگی‌های پیشرفته‌تر هستند، مانند تغییر قیمت و طرح‌بندی‌های مختلف، می‌توانند برنامه‌های حرفه‌ای را انتخاب کنند. 19.99 دلار در سال.

بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
12 بهترین افزونه جدول وردپرس برای سایت شما 26

بهترین افزونه های جدول وردپرس ممتاز

اگر به دنبال ویژگی های بیشتری برای افزونه جدول وردپرس خود هستید، ممکن است بخواهید یک افزونه ممتاز را در نظر بگیرید. در اینجا گزینه های ما برای افزونه های برتر وردپرس است.

1. جدول لیگ

بنر پلاگین جدول وردپرس جدول لیگبنر پلاگین جدول وردپرس جدول لیگ

آمار پلاگین

  • دانلودها: 2000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: کپی و چسباندن داده ها از صفحات گسترده، گزینه های سفارشی سازی گسترده
  • بهترین مناسب برای: انواع میز
  • قیمت: 39 دلار / مجوز

League Table یک افزونه جدول وردپرس قدرتمند و بسیار قابل تنظیم است. سهولت استفاده از آن به شما امکان می دهد در کمترین زمان جداول ایجاد کنید.

دارای یک ویرایشگر صفحه گسترده است که به شما امکان می دهد داده ها را از صفحات گسترده دیگر مانند Microsoft Office، Google Sheets و موارد دیگر کپی و جایگذاری کنید. در مقایسه با وارد کردن جدول با استفاده از یک فایل، مقدار قابل توجهی در زمان شما صرفه جویی می شود. با این حال، به خاطر داشته باشید که هنوز هم می توانید import و export جداول به عنوان فایل های XML

135 گزینه سفارشی سازی وجود دارد که شامل 105 سفارشی سازی برای جداول، 17 گزینه برای سلول های جدول و 13 گزینه کلی است. همچنین دارای یک حالت مدیریت سلولی برای سفارشی سازی سلول ها، ردیف ها یا ستون های جدول خاص است. می توانید ستون ها را بر اساس مرتب سازی کنید روی معیارهایی که اعمال می کنید

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آموزش phpBB: روش نصب آن و شروع استفاده از آن برای ایجاد یک انجمن آنلاین

جدول لیگ کاملاً پاسخگو است و می توانید مقادیر تغییر را مشخص کنید. این به شما امکان می دهد پاسخگویی را برای هر جدول سفارشی کنید.

در پایان، توسعه‌دهنده پشتیبانی ایمیل با کیفیت بالا را به زبان انگلیسی و ایتالیایی ارائه می‌کند، اگر مشکلی در این مسیر پیدا کردید.

2. پست ها Table Pro

صفحه اصلی افزونه جدول وردپرس Table Pro Postsصفحه اصلی افزونه جدول وردپرس Table Pro Posts

آمار پلاگین

  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: بدون نیاز به ورود دستی، جداول و نمودارها را به صورت خودکار ایجاد می کند
  • بهترین مناسب برای: نمایش لیستی از پست های وردپرس یا فایل های رسانه ای
  • قیمت: 79 دلار/سال برای یک سایت

Posts Table Pro اندکی با سایر افزونه های جدول متفاوت است. Posts Table Pro به جای استفاده از جدول برای ارائه داده ها، جداول لیستی را برای پست های موجود وردپرس شما ایجاد می کند.

اگر می خواهید کاربران وب سایت شما لیستی از پست ها را ببینند، این افزونه مفید است. این می تواند به طور خودکار یک جدول برای شما ایجاد کند، بنابراین از دردسر قرار دادن دستی داده ها صرف نظر می کنید.

جدول به شما امکان می دهد تصاویر، صدا و ویدئو را وارد کنید، به علاوه می توانید محتوا و ستون هایی را که می خواهید نمایش دهید را نیز سفارشی کنید.

بازدیدکنندگان شما می توانند با مرتب سازی ستون ها، پست مورد نظر خود را پیدا کنند. همچنین یک ویژگی برای فیلتر کردن پست ها بر اساس دسته بندی، برچسب ها یا طبقه بندی وجود دارد. به عنوان یک امتیاز، یک نوار جستجو برای جدول برای وارد کردن کلمات کلیدی برای یافتن پست های مرتبط دریافت می کنید.

3. ARPprice

بنر پلاگین جدول وردپرس ArPriceبنر پلاگین جدول وردپرس ArPrice

آمار پلاگین

  • دانلودها: 5000+
  • رتبه بندی: 4.5/5
  • ویژگی های قابل توجه: ویرایشگر جدول کشیدن و رها کردن، دکمه تغییر قیمت، تعداد زیادی عناصر بصری برای انتخاب
  • بهترین مناسب برای: انواع میز
  • قیمت: 27 دلار / مجوز

ARPrice یک افزونه جامع جدول وردپرس برای قیمت گذاری است. دارای بیش از 300 قالب جدول قیمت گذاری و ویژگی های فراوانی است که به شما کمک می کند تا یک جدول فوق العاده بسازید.

این افزونه از یک ویرایشگر بصری بلادرنگ استفاده می کند. این به شما امکان می دهد تغییراتی را در قالب جدول ایجاد کنید و مستقیماً آن را پیش نمایش کنید و سفارشی کردن طراحی جدول خود را آسان می کند. به علاوه، داشبورد بسیار بصری و کاربر پسند است.

همه قالب ها کاملاً واکنش گرا هستند و مطمئن شوید که جداول شما عالی به نظر می رسد روی هر دستگاه بیش از 3000 آیکون و افکت انیمیشن وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید تا میز خود را از نظر بصری جذاب کنید.

اگر برنامه‌های قیمت‌گذاری متفاوتی برای صورت‌حساب ماهانه یا سالانه دارید، این افزونه با دکمه تغییر قیمت برای جابجایی بین دو دوره مختلف ارائه می‌شود. همچنین یک ستون جمع شونده دریافت می کنید که به شما امکان می دهد ردیف های بیشتری را پنهان یا نشان دهید.

ARPrice با پشتیبانی وردپرس گوتنبرگ ارائه می شود و کاملاً با WPBakery و Divi سازگار است page سازندگان

4. جداول ساز JetEngine

صفحه فرود پلاگین جدول JetEngineصفحه فرود پلاگین جدول JetEngine

آمار پلاگین

  • دانلودها: 2000+
  • رتبه بندی: 4.8/5
  • ویژگی های قابل توجه: ویژگی های جدول پویا
  • بهترین مناسب برای: انواع میز
  • قیمت: 43 دلار در سال برای یک وب سایت واحد، و 199 دلار برای مجوز فراگیر

با سازنده جداول وردپرس JetEngine، به راحتی جداول پویا را در ویرایشگر گوتنبرگ ایجاد کنید. می‌توانید محصولات، پست‌ها، کاربران، نظرات با دسته‌ها و الزامات مختلف را نشان دهید.

به عنوان مثال، لیست قیمت، ویژگی های محصول (اندازه، دسته بندی)، برچسب ها، پیوند به محصول، اطلاعات کاربر و موارد دیگر را اضافه کنید. سازنده جداول JetEngine همچنین به شما کمک می کند فیلترهایی را به جدول خود اضافه کنید، استایلی را تنظیم کنید، عنوان یا تراز را از داشبورد اضافه کنید.

علاوه بر این، در ترکیبی از JetEngine و JetSmartFilters، می توانید صفحه بندی را به جدول خود اضافه کنید، داده ها را مرتب کنید و فیلتر کنید و جستجو را اضافه کنید.

برای اطمینان از کیفیت، جدول را پیش نمایش کنید حالت جدول قبل از اضافه کردن آن به خود page.

در پلاگین جدول به دنبال چه چیزی باشیم؟

با تمام گزینه های موجود، ممکن است تعجب کنید که کدام افزونه جدول برای وب سایت شما بهتر کار می کند. به خاطر داشته باشید که هر افزونه مجموعه ای از ویژگی های متفاوت را ارائه می دهد.

برخی از افزونه‌ها برای جدول داده‌های اولیه بهینه‌سازی شده‌اند، در حالی که برخی دیگر برای مقایسه قیمت هستند، بنابراین حتماً یکی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است.

با این حال، در اینجا برخی از جنبه هایی وجود دارد که بهترین افزونه های وردپرس برای جداول باید داشته باشند.

  • طراحی بصری عالی یک میز با ظاهر خسته کننده هیچ فایده ای برای شما ندارد. یک افزونه جدول خوب باید طراحی بصری عالی داشته باشد تا توجه خوانندگان شما را به خود جلب کند. به علاوه، باید گزینه های سفارشی سازی را ارائه دهد.
  • کاملا پاسخگو اگر کاربران تلفن همراه برای خواندن آن مشکل داشته باشند، داشتن جدول فایده ای ندارد روی گوشی های آنها افزونه جدول شما باید بتواند با هر نوع دستگاهی سازگار شود.
  • پشتیبانی رسانه ای باید گزینه ای برای افزودن تصاویر یا داده های دیگر به جدول شما ارائه دهد.
  • راحتی در استفاده. این افزونه باید به شما امکان دهد تا جداول را بدون دردسر ایجاد کنید. یک تابع کشیدن و رها کردن یا page سازگاری سازنده یک مثال خوب است.
  • اخرین به روز رسانی. این برای همه افزونه های وردپرس صدق می کند. افزونه هایی که به طور مکرر به روز می شوند، خطر مشکلات سازگاری یا هر گونه مشکل دیگری در اجرای افزونه ها را کاهش می دهند.

بهترین افزونه های جدول برای سازماندهی داده ها کدامند؟

در اینجا بهترین افزونه های جدول وردپرس را انتخاب می کنیم:

  • بهترین پلاگین جدول مبتدی – جداول نینجا. یک افزونه جدول رایگان با ویرایشگر WYSIWYG و بیش از 100 سبک از پیش ساخته شده
  • بهترین افزونه ارزش برای پول – ARPrice. گزینه‌ها و ویژگی‌های سفارشی‌سازی زیادی را برای آن‌ها ارائه می‌دهد 27 دلار / مجوز.
  • بهترین افزونه جدول پایه – TablePress. یک افزونه رایگان با ویرایشگر صفحه گسترده که افزونه های رایگان را ارائه می دهد.
  • بهترین افزونه جدول حرفه ای – League Table. یک افزونه جدول پرمیوم کاربر پسند با بیش از 100 گزینه سفارشی سازی.

نتیجه

۱۲ مورد از بهترین افزونه های جدول وردپرس را دارید که برای ایجاد جداول داده عالی هستند روی سایت وردپرس شما

به یاد داشته باشید که هر افزونه مجموعه ای از ویژگی های متفاوتی را ارائه می دهد که ممکن است با نیازهای شما مطابقت داشته باشد یا نباشد. همچنین توجه داشته باشید که افزونه های فریمیوم دارای ویژگی هایی هستند که فقط در نسخه پریمیوم قابل دسترسی هستند.

اکنون که گزینه هایی برای انتخاب دارید، وقت آن است که بهترین افزونه جدول وردپرس را برای خود انتخاب کنید و شروع به ایجاد جداول داده منحصر به فرد برای سایت وردپرس خود کنید.

سایر افزونه های وردپرس را برای کمک به ساخت وب سایت خود کشف کنید

بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس
بهترین افزونه های دایرکتوری وردپرس
بهترین افزونه های انجمن وردپرس
بهترین افزونه های چت زنده وردپرس
بهترین افزونه های وردپرس برای ویرایشگر بلوک گوتنبرگ
بهترین افزونه های نمایش PDF وردپرس
بهترین افزونه های ترجمه وردپرس
بهترین افزونه های وردپرس برای ایجاد منو
بهترین افزونه های نظر وردپرس
بهترین افزونه های فرم تماس وردپرس
بهترین افزونه های جستجوی وردپرس
بهترین افزونه های مدیریت دانلود وردپرس