12 بهترین افزونه جستجوی وردپرس برای بهبود ناوبری سایت

عملکرد جستجو یک عنصر ضروری هر وب سایت است. به ویژه به بازدیدکنندگان کمک می کند تا اطلاعات را سریع پیدا کنند روی وب سایت ها، وبلاگ ها، سایت های خبری، فروشگاه های آنلاین و پایگاه های دانش با مخازن محتوای بزرگ.

CMS وردپرس دارای یک سیستم جستجوی بومی است که می تواند مفید باشد. با این حال، فقط می تواند جستجوهای اساسی را برای بازیابی اطلاعات ضروری انجام دهد.

افزونه های جستجوی وردپرس می توانند جستجوی سایت شما را با جایگزینی سیستم جستجوی بومی وردپرس یا بهبود آن بهبود بخشند. برای کمک به پیدا کردن افزونه مناسب برای شما، ما 12 بهترین افزونه جستجوی وردپرس را پوشش خواهیم داد.

چرا از افزونه جستجوی وردپرس استفاده کنیم؟

در حالی که ویژگی جستجوی پیش فرض وردپرس جاسازی فرم را در یک وب سایت آسان می کند، فاقد گزینه های سفارشی سازی و پیکربندی است. بنابراین، ارائه نتایج دقیق و مرتبط دشوارتر است.

افزونه‌های جستجوی وردپرس عملکرد جستجوی سایت را با ادغام ویژگی‌های بیشتر بهبود می‌بخشند یا به شما اجازه می‌دهند نوارهای جستجوی سفارشی ایجاد کنید.

هر افزونه ممکن است مجموعه ای از ویژگی های متفاوت داشته باشد. به طور کلی، در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید از بهترین افزونه های جستجوی وردپرس انتظار داشته باشید:

  • جستجوی زنده AJAX. این ویژگی نتایج را با ورود بازدیدکنندگان به عبارت‌های جستجو نمایش می‌دهد و به آنها امکان می‌دهد اطلاعات را پیدا کنند و سریع‌تر در وب‌سایت حرکت کنند.
  • تجزیه و تحلیل جستجو. چه یک ادغام گوگل آنالیتیکس باشد یا یک ابزار داخلی، تجزیه و تحلیل جستجو بینش هایی را در مورد آنچه مشتریان به دنبال آن هستند ارائه می دهد. روی سایت شما.
  • جستجو و فیلتر محصول. برای سایت های WooCommerce، این افزونه به شما امکان می دهد فرم های جستجو را برای یافتن محصولات مورد نظر و فیلتر کردن نتایج ایجاد کنید.
  • تنظیم جستجو. اکثر افزونه های جستجوی وردپرس به شما امکان می دهند نوع محتوایی را که باید شامل یا از نتایج حذف شود، تعریف کنید.

افزونه های جستجوی وردپرس به غیر از ارائه نتایج دقیق تر و مرتبط تر، مزایای زیر را نیز ارائه می دهند:

  • ناوبری ساده تر. اگر وب سایت شما محتوای زیادی دارد، بازدیدکنندگان می توانند به سادگی از نوار جستجو برای یافتن اطلاعات خاص استفاده کنند.
  • محتوای در دسترس تر. افزونه های جستجو می توانند جستجوهای گسترده ای را تا فیلدهای سفارشی و انواع پست انجام دهند و محتوای شما را بیشتر نمایان کنند.
  • بهبود نرخ تبدیل. افزونه های جستجو به بازدیدکنندگان کمک می کند تا به سرعت محصول، خدمات یا اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند. این باعث افزایش شانس تبدیل شدن آنها به مشتریان بالقوه می شود.
بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
12 بهترین افزونه جستجوی وردپرس برای بهبود ناوبری سایت 42

12 افزونه برتر جستجوی وردپرس

ما 12 بهترین افزونه جستجوی وردپرس، از جمله افزونه های رایگان و ممتاز را فهرست کرده ایم. این افزونه ها همچنین کاربردهای مختلفی مانند افزونه های جستجوی مخصوص WooCommerce را پوشش می دهند.

ما همچنین اطمینان داده‌ایم که این افزونه‌ها به‌طور مرتب به‌روزرسانی می‌شوند تا آسیب‌پذیری و مشکلات سازگاری را به حداقل برسانند.

را homepage از افزونه SearchWP.را homepage از افزونه SearchWP.

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 60000+
  • رتبه بندی: 4.9/5
  • قیمت: رایگان (طرح های پولی شروع می شود 99 دلار در سال)

SearchWP Live AJAX Search یک افزونه جستجوی رایگان وردپرس است که قابلیت AJAX را به جستجوی بومی وردپرس اضافه می کند.

استفاده از افزونه ساده است. افزونه را نصب کنید و عملکرد AJAX به طور خودکار به ویژگی جستجوی پیش فرض وردپرس اضافه می شود. نیازی به تغییر تنظیمات یا تنظیمات این افزونه نیست.

نوار جستجوی وردپرس، عملکرد جستجوی زنده AJAX را نشان می دهد.نوار جستجوی وردپرس، عملکرد جستجوی زنده AJAX را نشان می دهد.

برای تم وردپرس غیر بلوکی، از SearchWP Live AJAX Search در ویرایشگر ویجت استفاده کنید. می توانید فرم جستجو را به راحتی به هر منطقه ویجت اضافه کنید.

این افزونه بهترین کار را با SearchWP افزونه پریمیوم هنگامی که هر دو افزونه فعال می شوند، می توانید ویژگی AJAX زنده را در هر فرم جستجو به جای جهانی در سراسر سایت وردپرس سفارشی و پیاده سازی کنید.

ویژگی های کلیدی

  • با عملکرد جستجوی بومی وردپرس به خوبی کار می کند
  • ساده ترین و ساده ترین راه برای ایجاد فرم جستجوی مبتنی بر AJAX

منفی

  • گزینه های سفارشی سازی پیشرفته به افزونه SearchWP premium نیاز دارند

دانلود

بنر افزونه Ivory Searchبنر افزونه Ivory Search

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 80000+
  • رتبه بندی: 4.9/5
  • قیمت: فریمیوم (شروع از 19.99 دلار در سال)

Ivory Search یک افزونه جستجوی freemium است که به شما امکان می دهد فرم های جستجوی نامحدود ایجاد کنید و هر کدام را جداگانه پیکربندی کنید.

با هر فرم، می توانید محتوای قابل جستجو را پیکربندی کنید و نمایش نتایج خاص را محدود کنید.

پانل تنظیمات افزونه Ivory Search، پیکربندی محتوای قابل جستجو را نشان می دهدپانل تنظیمات افزونه Ivory Search، پیکربندی محتوای قابل جستجو را نشان می دهد

هنگامی که فرم جستجو را پیکربندی کردید، افزونه کد کوتاهی را در اختیار شما قرار می دهد تا آن را در هر مکانی جاسازی کنید. روی سایت شما.

این افزونه همچنان از Customizer WordPress برای سفارشی کردن فرم های جستجو استفاده می کند. حتی اگر از قالب وردپرس مبتنی بر بلوک استفاده می‌کنید، این افزونه ناوبری Customizer را اضافه می‌کند تا بتوانید از آن برای شخصی‌سازی فرم‌های جستجو استفاده کنید.

Ivory Search دارای ادغام Google Analytics است. اگر این ویژگی را فعال کنید و Google Analytics را نصب کرده باشید روی سایت شما، می توانید فعالیت های جستجو را به عنوان پیگیری کنید دسته بندی، عمل، و برچسب مناسبت ها.

می توانید تعداد پست های نمایش داده شده را پیکربندی کنید و آنها را به ترتیب صعودی یا نزولی ارائه دهید. با آن نسخه پریمیوم، که هزینه دارد 19.99 دلار در سال، می توانید نتایج جستجو را بر اساس فعال یا غیرفعال کنید روی نویسندگان خاص، وضعیت پست و تعداد نظرات.

Ivory Search به خوبی با افزونه های مختلف وردپرس مانند bbPress و WooCommerce ادغام شده است. علاوه بر این، با ارتقاء به طرح Pro Plus برای 49.99 دلار در سال، می توانید محصولات ووکامرس را بر اساس جستجو کنید SKU.

ویژگی های کلیدی

  • فرم های جستجوی نامحدود ایجاد کنید
  • ادغام WooCommerce به شما امکان می دهد فرم های جستجوی سفارشی برای محصولات ایجاد کنید
  • برای ردیابی جستجوها با Google Analytics یکپارچه شوید روی وبسایت شما

منفی

  • هنوز متکی است روی سفارشی ساز وردپرس برای سفارشی سازی فرم جستجو

پیش نمایش | دانلود

3. AJAX Search Lite

بنر افزونه AJAX Search Lite.بنر افزونه AJAX Search Lite.

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 70000+
  • رتبه بندی: 4.7/5
  • قیمت گذاری: فریمیوم (24 دلار برای یک مجوز مادام العمر)

AJAX Search Lite یک نوار جستجوی زنده AJAX را برای بهبود تجربه کاربر فراهم می کند.

از این افزونه برای جایگزینی فرم جستجوی تم با AJAX به راحتی استفاده کنید. این ویژگی با تم هایی کار می کند که از وردپرس استفاده می کنند searchform.php فایل. یا از کد کوتاه ارائه شده برای نمایش فرم های جستجو در هر نقطه استفاده کنید روی سایت شما.

این بسیار قابل تنظیم است و دارای ویژگی های متعددی است، از جمله جستجو در پست ها و صفحات، هشت قالب داخلی، جعبه های فیلتر سفارشی، و حذف پست ها.

همچنین می‌توانید متن جای‌بانی را برای قسمت جستجو تغییر دهید. همه گزینه های سفارشی سازی ظاهر از طریق پنل تنظیمات افزونه قابل دسترسی هستند.

تنظیمات AJAX Search Lite page، پانل گزینه های طرح بندی را نشان می دهدتنظیمات AJAX Search Lite page، پانل گزینه های طرح بندی را نشان می دهد

ویژگی تکمیل خودکار جستجوی Google را می توان از تنظیمات افزونه فعال کرد page برای کمک به کاربران برای تکمیل پرس و جوی جستجوی خود در حین تایپ. یکی دیگر از ابزارهای گوگل، پیشنهادات کلمات کلیدی جستجو است که در صورت عدم وجود نتایج منطبق، توصیه هایی را نشان می دهد.

گزینه ای برای اضافه کردن تصاویر به نتایج جستجو و افزودن عناصر تعاملی به طراحی وب سایت وجود دارد. شما می توانید اندازه تصویر و منبع را تعیین کنید روی نتایج جستجو – چه برای تصویر برجسته، محتوای پست یا گزیده پست.

را رایگان نسخه می‌تواند در انواع پست سفارشی، مانند محصولات WooCommerce، رویدادها و موارد نمونه کار جستجو کند.

ویژگی های کلیدی

  • دکمه جابجایی ساده برای جایگزینی فرم جستجوی پیش فرض وردپرس.
  • ادغام گوگل آنالیتیکس
  • از تکمیل خودکار جستجوی Google و پیشنهادات کلمه کلیدی جستجو پشتیبانی می کند.
  • کوچک سازی جاوا اسکریپت و یک روش بهینه بارگذاری اسکریپت برای حفظ عملکرد وب سایت شما.

منفی

  • پیمایش رابط کاربری ادمین افزونه ممکن است مشکل باشد
  • گزینه ای برای افزودن فرم های جستجوی بیشتر وجود ندارد
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  WordPress Heartbeat API چیست و چگونه آن را مدیریت کنیم

دانلود

4. Relevansi

را homepage از افزونه Relevansiرا homepage از افزونه Relevansi

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 100000+
  • رتبه بندی: 4.8/5
  • قیمت: freemium (طرح های پولی از 99 دلار در سال)

Relevanssi جستجوی پیش‌فرض وردپرس را با دادن دسترسی و کنترل کامل بر نتایج جستجوی وب‌سایت خود از طریق طیف گسترده‌ای از فیلترها و عملکردهای خود بهبود می‌بخشد.

این افزونه به حداقل تنظیمات نیاز دارد. نیازی به نگرانی در مورد جاسازی آن با استفاده از یک کد کوتاه یا یک بلوک وردپرس دیگر نیست زیرا جایگزین ویجت جستجوی استاندارد وردپرس می شود. به سادگی از ویجت جستجوی پیش فرض وردپرس استفاده کنید و Relevansi ویژگی های آن را بهبود می بخشد.

گفته شد، ابتدا باید سایت خود را ایندکس کنید. هدایت به تنظیمات -> Relevansi و تب indexing را باز کنید. کلیک شاخص را بسازید برای ایجاد نمایه سایت

داشبورد پلاگین Relevanssi که برگه نمایه سازی را نشان می دهدداشبورد پلاگین Relevanssi که برگه نمایه سازی را نشان می دهد

نتایج جستجو را بر اساس دسته بندی می کند روی ارتباط آنها به طور پیش فرض است، اما می توانید آن را به تاریخ ارسال در پانل تنظیمات افزونه تغییر دهید. نتایج عبارت‌های جستجو و پیشنهاد را برجسته می‌کنند “منظورت این بود؟” پیشنهادات، یافتن محتوا را برای بازدیدکنندگان آسان تر می کند روی تارنما.

بازدیدکنندگان می‌توانند در تمام انواع پست وردپرس، از نظرات و برچسب‌ها گرفته تا دسته‌ها و فیلدهای سفارشی جستجو کنند. با این حال، شما فقط می توانید نتایج را از دسته های خاص نشان دهید.

Relevanssi همچنین به شما امکان می دهد تصاویر را بر اساس عنوان یا توضیحات جستجو کنید. این برای عکاسی، نمونه کارها، یا سایر سایت های پر تصویر مفید است.

شما می توانید نسخه پریمیوم را خریداری کنید 99 دلار در سال یا مجوز مادام العمر برای 349 دلار برای باز کردن قفل ویژگی ها و عملکردهای بیشتر.

علاوه بر این، Relevansi ارائه می دهد پایگاه دانش جامع برای کمک به شما در مورد این افزونه بیشتر بدانید.

ویژگی های کلیدی

  • نتایج جستجوی مبتنی بر ارتباط
  • جستجوی تصویر
  • گزینه جستجوی مدیریت به شما امکان می دهد از Relevanssi برای رابط مدیریت وردپرس استفاده کنید
  • پایگاه دانش جامع

منفی

دانلود

5. FiboSearch – جستجوی AJAX برای WooCommerce

را homepage از افزونه جستجوی وردپرس FiboSearch.را homepage از افزونه جستجوی وردپرس FiboSearch.

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 100000+
  • رتبه بندی: 4.9/5
  • قیمت: freemium، برنامه های پولی شروع می شود 49 دلار در سال

FiboSearch for WooCommerce یک افزونه جستجوی محبوب وردپرس است که برای فروشگاه های WooCommerce ساخته شده است.

این سیستم جستجوی پیش‌فرض WooCommerce را با ویژگی جستجوی زنده پیشرفته بهبود می‌بخشد، جایی که مشتریان می‌توانند بلافاصله پیشنهادات جستجو را هنگام تایپ مشاهده کنند. آنها می توانند به سادگی فقط با نام محصولات نمایش داده شوند یا شامل عکس ها، قیمت ها و توضیحات باشند.

این افزونه می تواند در عناوین محصول، توضیحات و SKU محصول جستجو کند تا تجربه جستجوی وب سایت شما را بهبود بخشد. شما می توانید فرم جستجو و الگوی نتیجه را با پیمایش به آن سفارشی کنید WooCommerce -> FiboSearch.

در این پنل می‌توانید مکان‌نمای فرم جستجو و برچسب دکمه ارسال را پیکربندی کنید. در تکمیل خودکار برگه، می‌توانید محدودیت آیتم‌های نتایج جستجوی زنده را تنظیم کنید و کاری کنید که نتایج جستجو تصویر محصول، قیمت، پانل جزئیات یا SKU را نشان دهند.

چیزی که این پانل پیکربندی را عالی می کند این است که دارای یک بخش پیش نمایش است که نشان می دهد فرم جستجو و نتایج چگونه خواهد بود.

پانل تنظیمات افزونه FiboSearch، برگه تکمیل خودکار را نشان می دهد که حاوی پیش نمایش فرم جستجو استپانل تنظیمات افزونه FiboSearch، برگه تکمیل خودکار را نشان می دهد که حاوی پیش نمایش فرم جستجو است

می توانید افزونه را با استفاده از یک کد کوتاه جاسازی کنید یا آن را به عنوان ویجت جستجو قرار دهید.

نسخه پریمیوم در شروع می شود 49 دلار در سال و فراهم می کند جستجوی فازی، موتور جستجوی سریع، مترادف ها و جستجوی فیلدها و ویژگی های سفارشی.

ویژگی های کلیدی

  • پانل پیکربندی بصری با پیش نمایش فرم جستجو و نتایج
  • گزینه هایی برای نمایش تصویر محصول، قیمت، پانل جزئیات یا SKU روی نتایج جستجو

منفی

  • ویژگی هایی مانند مترادف ها، جستجوی فازی و جستجوی فیلد سفارشی فقط در نسخه پریمیوم موجود است

پیش نمایش | دانلود

بنر افزونه Advanced Woo Search وردپرسبنر افزونه Advanced Woo Search وردپرس

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 70000+
  • رتبه بندی: 4.8/5
  • قیمت: freemium (طرح های پولی از 59 دلار)

Advanced Woo Search افزونه دیگری برای ایجاد فرم های جستجوی AJAX و صفحات نتایج برای سایت های WooCommerce است. استفاده از آن آسان و بسیار قابل تنظیم است، حتی برای نسخه رایگان.

این افزونه از یک کد کوتاه و ویجت برای درج فرم جستجو در سایت وردپرس استفاده می کند.

همچنین گزینه ای برای فعال کردن وجود دارد یکپارچه سازی بی نقص، جایگزینی تمام قابلیت های پیش فرض جستجوی سایت وردپرس با جستجوی پیشرفته Woo. با این حال، برخی از تم ها ممکن است از این ویژگی پشتیبانی نکنند، بنابراین حتما قبل از راه اندازی آن را آزمایش کنید روی سایت تولید

تنظیمات page به شما اجازه می دهد اضافه کنید کلمات را متوقف کنید – عبارات جستجویی که از جستجو حذف خواهند شد. علاوه بر این، می توانید مترادف هایی را برای فهرست کلمات مشابه اضافه کنید و نتایج جستجو را گسترش دهید.

فرم جستجو دارای سه موضوع مختلف از پیش ساخته شده است. سایر گزینه‌های سفارشی‌سازی فرم جستجو شامل غیرفعال کردن جستجوی AJAX، نمایش دکمه روشن و تمام صفحه موبایل است.

نسخه پریمیوم در شروع می شود 59 دلار و ویژگی هایی مانند فیلترهای نتایج جستجو و دکمه افزودن به سبد خرید را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد مستقیماً محصولات را از نتایج جستجو به سبد خرید اضافه کنند.

ویژگی های کلیدی

  • دکمه افزودن به سبد خرید روی نتایج جستجو
  • پنل مدیریت افزونه بصری.
  • فهرست کردن کلمات توقف و مترادف به تنظیم دقیق نتایج جستجو کمک می کند.

منفی

  • ویژگی یکپارچه سازی یکپارچه همیشه با تمام تم های وردپرس کار نمی کند

دانلود

7. فیلتر محصولات WOOF برای WooCommerce

بنر فیلتر محصولات WOOF برای افزونه WooCommerce.بنر فیلتر محصولات WOOF برای افزونه WooCommerce.

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 60000+
  • رتبه بندی: 4.6/5
  • قیمت: فریمیوم (26 دلار برای یک مجوز مادام العمر)

فیلتر محصولات WOOF عملکرد و تجربه جستجوی فروشگاه WooCommerce شما را بهبود می بخشد. این افزونه نتایج جستجوی دقیقی را ارائه می دهد و به بازدیدکنندگان اجازه می دهد محصولات را بر اساس فیلتر کنند روی دسته ها، رنگ ها یا برچسب های آنها.

تنظیمات افزونه page با WooCommerce ادغام شده است، بنابراین باید از طریق آن حرکت کنید WooCommerce -> تنظیمات و انتخاب کنید فیلتر محصولات برای پیکربندی افزونه، برگه را انتخاب کنید. در این پنل می توانید ساختار، طراحی، CSS سفارشی و جاوا اسکریپت افزونه را تغییر دهید.

داشبورد تنظیمات WooCommerce، نشان دادن تب فیلتر محصولاتداشبورد تنظیمات WooCommerce، نشان دادن تب فیلتر محصولات

فیلتر محصولات WOOF همچنان از ویجت قدیمی خود برای ادغام فیلتر محصول در سایت پشتیبانی می کند. از طریق ویرایشگر ویجت وردپرس قابل دسترسی است و برای تم های غیر مسدود وردپرس در دسترس است.

افزونه اکنون تمرکز بیشتری دارد روی کدهای کوتاه، سازگاری و انعطاف‌پذیری بهتری را برای مضامین وردپرس مبتنی بر بلوک ایجاد می‌کنند.

گفته می شود، کار با کدهای کوتاه برای مبتدیان می تواند دشوار باشد. در حالی که مستندات کد کوتاه مفید است، هیچ راهنمایی در پنل مدیریت افزونه وجود ندارد.

ویژگی جستجوی محصول AJAX آن به کاربران اجازه می دهد تا محصول WooCommerce را فیلتر کنند page بدون بارگیری مجدد آن این ویژگی برای بهبود تجربه کاربری عالی است زیرا بازدیدکنندگان می توانند نتایج را به سرعت جستجو و فیلتر کنند تا محصولات مورد نظر خود را پیدا کنند.

در حالی که این ویژگی در اکثر قالب های وردپرس کار می کند، توصیه می کنیم آن را آزمایش کنید روی یک محیط صحنه سازی برای اطمینان از عملکرد آن.

ویژگی های کلیدی

  • جستجوی AJAX فیلتر کردن محصول را بدون بارگیری مجدد سریعتر می کند page
  • تعداد زیادی گزینه های سفارشی سازی و جاسازی با استفاده از کدهای کوتاه
  • حالت توربو با ایجاد نکردن درخواست های بزرگ MySQL هنگام فیلتر کردن محصولات، جستجو و فیلتر محصول را سرعت می بخشد.

منفی

  • باید مستنداتش رو باز کنی page برای دیدن لیست کد کوتاه

پیش نمایش | دانلود

بنر افزونه ACF: Better Search.بنر افزونه ACF: Better Search.

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 30000+
  • رتبه بندی: 4.9/5
  • قیمت: رایگان

ACF: جستجوی بهتر عملکرد جستجوی پیش‌فرض را افزایش می‌دهد فیلدهای سفارشی پیشرفته کاربران افزونه امکان جستجوی محتوا با استفاده از فیلدهای سفارشی را اضافه می کند.

پس از نصب، افزونه به طور خودکار جایگزین عملکرد جستجوی پیش فرض می شود. این پایگاه داده SQL موجود شما را تغییر می دهد و جستجوی استاندارد را به فیلدهای انتخابی فیلدهای سفارشی پیشرفته گسترش می دهد. همچنین می توانید برخی از گزینه های تنظیم دقیق را از پنل تنظیمات افزونه انجام دهید.

این افزونه جستجوی رایگان شامل چندین فیلد سفارشی مانند عدد، متن، ناحیه متن، پست الکترونیک، و فایل که می توانید انتخاب کنید روی پنل تنظیمات افزونه همچنین گزینه هایی برای تنظیم دقیق عملکرد جستجو وجود دارد، مانند جستجوی افزونه برای عبارات یا کلمات دقیق برای دقیق تر کردن نتایج.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش حذف Render-Blocking JavaScript و CSS روی وردپرس

ACF: Better Search همچنین یک را ارائه می دهد حالت Lite برای افزایش سرعت جستجو این کار از انتخاب فیلدهای سفارشی دور می زند و جستجو را دقیق تر می کند.

این افزونه با نسخه های رایگان و پریمیوم افزونه Advanced Custom Fields کار می کند.

ویژگی های کلیدی

  • راه اندازی آسان و تنظیمات کاربر پسند
  • حالت Lite جستجو را سریعتر می کند
  • از فیلدهای سفارشی مختلف از افزونه Advanced Custom Fields پشتیبانی می کند

منفی

  • به افزونه Advanced Custom Fields نیاز دارد

دانلود

بنر افزونه WP Extended Searchبنر افزونه WP Extended Search

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 20000+
  • رتبه بندی: 4.9/5
  • قیمت: رایگان

WP Extended Search یک افزونه جستجوی سبک و رایگان وردپرس است که به شما امکان می دهد فرم های جستجوی سفارشی را با تنظیمات مختلف ایجاد کنید.

پس از نصب افزونه، تنظیمات جهانی مشابه عملکرد جستجوی پیش‌فرض وردپرس اعمال می‌شود.

برای ایجاد یک جستجوی سفارشی، به جستجوی گسترده -> نام‌های تنظیمات و کلیک کنید افزودن نام تنظیمات جدید. هنگامی که نام فرم جستجو را اضافه کردید و آن را منتشر کردید، کد کوتاه برای جاسازی آن و گزینه پیکربندی تنظیمات جستجو را مشاهده خواهید کرد.

تنظیمات جستجوی سفارشی به شما امکان می دهد کنترل کنید که آیا در عنوان، محتوا، گزیده یا همه آنها جستجو کنید. اگر WooCommerce را فعال کرده اید، گزینه ای برای بهینه سازی افزونه برای جستجوی SKUها، ویژگی ها و فیلدهای سفارشی محصول نیز وجود دارد.

این افزونه همچنین به شما امکان می دهد پست های یک دوره خاص را حذف کنید. به این ترتیب می توانید پست های قدیمی و نامربوط را از نتایج جستجو دور نگه دارید.

ویژگی های کلیدی

  • پشتیبانی داخلی ووکامرس
  • ساده برای پیکربندی و مبتدی پسند
  • گزینه ای برای حذف پست های قدیمی تر

منفی

  • فاقد ویژگی های پیشرفته مانند جستجوی زنده AJAX

دانلود

10. AJAX Search Pro

را homepage از افزونه جستجوی وردپرس AJAX Search Proرا homepage از افزونه جستجوی وردپرس AJAX Search Pro

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 18000+
  • رتبه بندی: 4.8/5
  • قیمت: 24 دلار

AJAK Search Pro نسخه ممتاز AJAX Search lite است که دارای بیش از 65 سبک تم است. این افزونه همراه با چهار گزینه طرح بندی، صدها امکان سفارشی سازی فرم جستجو را در اختیار شما قرار می دهد.

این افزونه از یک یا منطق به طور پیش فرض تا حد امکان نتایج بیشتری ارائه دهد. با این حال، شما می توانید آن را تغییر دهید و منطق یا یک منطق ثانویه را در پانل تنظیمات افزونه فعال کنید. هدایت به AJAX Search Pro -> General Options و انتخاب کنید منطق و رفتار برای تنظیم دقیق الگوریتم جستجو

داشبورد افزونه AJAX Search Pro که برگه منطق و رفتار را نشان می دهدداشبورد افزونه AJAX Search Pro که برگه منطق و رفتار را نشان می دهد

این افزونه دارای یک ویژگی کش داخلی است که کلمات کلیدی تکراری را ذخیره می کند. بنابراین وقتی همان کلمه کلیدی وارد می شود، موتور جستجو نتایج را به جای پایگاه داده از حافظه پنهان بازیابی می کند. در نتیجه سرعت جستجو و تجربه کاربر افزایش می یابد، به خصوص برای وب سایت های پربازدید.

گوگل آنالیتیکس به خوبی با این افزونه ادغام شده است و به شما این امکان را می دهد تا بینش هایی در مورد رفتار کاربر بدست آورید. یک ابزار آمار داخلی به شما امکان می دهد به سرعت محبوب ترین کلمات کلیدی را از داشبورد وردپرس ببینید.

این افزونه یک ارتقاء عالی نسبت به نسخه رایگان است. با 24 دلار، بسیاری از ویژگی های پیشرفته را دریافت خواهید کرد. همچنین با وردپرس محبوب سازگار است page سازندگانی مانند WPBakery و دیوی.

ویژگی های کلیدی

  • بیش از 65 تم داخلی و چهار گزینه طرح بندی صدها گزینه طراحی فرم جستجو را در اختیار شما قرار می دهد
  • الگوریتم جستجوی قابل تنظیم
  • کش داخلی موتور جستجو را برای سایت های پربازدید سرعت می بخشد

منفی

  • یک پنل مدیریت پیچیده ممکن است زمان ببرد تا به آن عادت کنید
  • هیچ پیش‌نمایش طراحی فرم جستجو در پنل مدیریت وجود ندارد، حتی اگر در نسخه رایگان وجود داشته باشد

پیش نمایش | دانلود

فرود page از افزونه جت پک جستجوفرود page از افزونه جت پک جستجو

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 20+
  • قیمت: freemium، برنامه های پولی از شروع می شود 2.50 دلار در ماه

Jetpack Search یک افزونه جستجوی جدید برای وردپرس از Automattic، توسعه دهنده آن است جت پک. اگرچه این یک ورودی نسبتاً جدید در فهرست پلاگین وردپرس است، اما هنوز ارزش بررسی را دارد.

این افزونه قابلیت جستجوی پیش فرض وردپرس را با Elasticsearch، یک سرویس جستجوی وردپرس میزبانی شده است. Elasticsearch عملکرد جستجو، دقت و تجربه کلی کاربر را بهبود می بخشد.

یکی از ویژگی های کلیدی این افزونه فهرست جستجوی بلادرنگ آن است که هر بار که محتوای جدید منتشر می کنید یا ویرایش می کنید به طور خودکار به روز می شود. همچنین با اصلاحات املایی، تطبیق فازی و نتایج اولویت‌بندی شده همراه است روی آمار سایت

جت‌پک جستجو اشتراک‌های ماهانه را ارائه می‌کند روی چه تعداد رکورد در نتایج جستجوی شما نمایش داده می شود. این رکوردها شامل پست ها، صفحات، انواع پست سفارشی و سایر محتواها می شود روی وب سایت وردپرس شما برنامه های پولی شروع می شود 2.50 دلار در ماه تا 100 رکورد

ویژگی های کلیدی

  • فهرست جستجوی بلادرنگ به شما امکان می دهد تمرکز کنید روی ایجاد محتوای جدید بدون نگرانی در مورد فهرست سایت
  • تصحیح املایی، تطبیق فازی، و نتایج اولویت بندی شده، نتایج جستجو را واضح تر می کند

منفی

  • این مقرون به صرفه ترین راه حل برای وب سایت های پر محتوا نیست

دانلود

12. WPSOLR

را homepage از افزونه جستجوی WPSOLR WordPressرا homepage از افزونه جستجوی WPSOLR WordPress

آمار پلاگین:

  • قیمت: از جانب 199 یورو در سال

WPSOLR یک افزونه جستجوی ممتاز وردپرس است که به طور گسترده برای فروشگاه های تجارت الکترونیک استفاده می شود. با چهار موتور جستجو ادغام می شود – Elasticsearch، OpenSearch، الگولیا، و سولر. از طریق پنل مدیریت افزونه، یکی را انتخاب کنید که برای شما بهترین کار را دارد.

جستجوی متقابل دامنه به شما امکان می دهد محتوای دامنه های مختلف را فهرست بندی کنید – یک ویژگی مفید برای یک شبکه چند سایتی وردپرس.

WPSOLR از جستجو برای فیلدهای سفارشی، طبقه بندی، فایل های پیوست شده و انواع پست سفارشی پشتیبانی می کند. این افزونه برای وب سایت های مقیاس پذیر مناسب است و برای سایت های غنی از محتوا زیر تست شده است:

  • یک سایت ووکامرس با بیش از 400000 محصول
  • انجمنی با بیش از 3.5 میلیون موضوع
  • وب سایتی با ۲ میلیون پست

پلاگین WPSOLR در دسترس است 199 یورو در سال. این شامل نصب رایگان محلی برای Elasticsearch و Solr و برخی از افزونه های ممتاز وردپرس است.

ویژگی های کلیدی

  • ویژگی جستجوی متقابل دامنه، این افزونه را به یک افزونه جستجوی وردپرس عالی برای یک محیط چند سایتی تبدیل می کند
  • این به عنوان یک بسته نرم افزاری با افزونه های عالی مانند bbPress، WooCommerce، Polylang و Advanced Custom Fields ارائه می شود.
  • چندین موتور جستجو
  • انتخابی عالی برای وب سایت های بسیار مقیاس پذیر

منفی

  • یکی از گران ترین گزینه ها

پیش نمایش | دانلود

افزونه های بیشتری را برای بهبود عملکرد وب سایت خود کشف کنید

بهترین افزونه های نظر وردپرس
بهترین افزونه های تقویم وردپرس
بهترین افزونه های منوی وردپرس
بهترین افزونه های وردپرس که هر سایتی به آن نیاز دارد
بهترین افزونه های امنیتی وردپرس

نتیجه

این 12 بهترین افزونه جستجوی وردپرس دارای ویژگی های مختلفی هستند که آنها را برای وب سایت های مختلف مناسب می کند. مثلا، WPSOLR در حالی که برای چند سایت وردپرس بهترین کار را دارد FiboSearch به طور خاص برای سایت های WooCommerce طراحی شده است.

اگر هنوز در انتخاب یکی برای جستجوی سایت خود مردد هستید، در اینجا برخی از موارد دلخواه و توصیه های ما آورده شده است:

  1. دریای عاج – یک افزونه جستجوی وردپرس عالی برای ایجاد فرم های مختلف جستجوی سفارشی.
  2. AJAX Search Lite – بهترین افزونه جستجوی وردپرس برای افزودن قابلیت جستجوی AJAX به وب سایت شما.
  3. Relevansi یا SearchWP Live AJAX Search – افزونه های جستجوی رایگان وردپرس عالی که جایگزین ویژگی جستجوی پیش فرض وردپرس می شوند و به حداقل پیکربندی نیاز دارند.
  4. FiboSearch – افزونه جستجوی وردپرس عالی با گزینه های سفارشی سازی گسترده برای سایت های WooCommerce.

به یاد داشته باشید که اکثر این افزونه ها در دسترس هستند روی را فهرست پلاگین وردپرس، و می توانید قبل از تصمیم گیری نهایی آنها را امتحان کنید. برای پلاگین های ممتاز، از سایت های نمایشی موجود استفاده کنید تا ببینید چقدر خوب کار می کنند.