وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

13 بهترین ابزار کپی‌نویسی هوش مصنوعی برای نویسندگان

0 20
زمان لازم برای مطالعه: 17 دقیقه


کپی رایتینگ هوش مصنوعی یک راه عالی برای غلبه بر جای خالی است page سندرم و سرعت نوشتن خود را افزایش دهید process. از یادگیری ماشینی (ML) و پردازش زبان طبیعی (NLP) برای ایجاد همه چیز از کپی تبلیغات گرفته تا پست‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کند.

در حالی که مکانیسم زیربنایی ابزارهای کپی‌نویسی هوش مصنوعی بسیار پیچیده است، اصل آن ساده است – این ابزار وب را برای یافتن محتوای مرتبط با درخواست شما جستجو می‌کند، از آن یاد می‌گیرد و یک خروجی جدید بر اساس تولید می‌کند. روی یافته های آن شما می توانید به جای اینکه مجبور باشید همه چیز را از ابتدا بنویسید، تنها با چند ترفند کپی آماده بازی داشته باشید.

اگر این جذاب به نظر می‌رسد، این راهنما به شما کمک می‌کند تا با مرور برخی از راه‌حل‌های توانا، بهترین ابزار کپی‌نویسی هوش مصنوعی را انتخاب کنید.

کپی رایتینگ هوش مصنوعی چیست؟

کپی‌نویسی با هوش مصنوعی نوعی تولید محتوا است که در آن از ابزاری استفاده می‌کنید که بر اساس ML و NLP ساخته شده است تا محتوای کوتاهی مانند صفحات فرود، کپی تبلیغات و زیرنویس‌های رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید. مزیت اصلی استفاده از نرم افزار کپی رایتینگ هوش مصنوعی این است که از کارهای سنگین مراقبت می کند و به شما زمان بیشتری برای تمرکز می دهد. روی کپی خود را دقیق تنظیم کنید

البته، برخی از کپی‌نویسان هوش مصنوعی نیز می‌توانند محتوای طولانی (مثلاً یک پست وبلاگ) ایجاد کنند، بنابراین برای هر نوع محتوای نوشتاری کاملاً همه‌کاره و مفید هستند.

کپی رایتینگ هوش مصنوعی چگونه کار می کند؟

کپی‌نویسی با هوش مصنوعی با یک اعلان/دستورالعمل که در ابزار هوش مصنوعی خود وارد می‌کنید شروع می‌شود. به لطف NLP، کپی‌رایتر هوش مصنوعی درخواست شما را درک می‌کند و طبق دستورالعمل‌هایی که به آن می‌دهید شروع به تولید پاسخ می‌کند.

پاسخ مبتنی است روی محتوای موجود در سراسر وب مانند نویسندگان انسانی، ابزارهای کپی‌نویسی هوش مصنوعی در مورد موضوع مورد نظر تحقیق می‌کنند تا محتوایی با کیفیت بالا و همسو با ورودی ارائه شده ایجاد کنند.

مزیت اصلی ابزارهای هوش مصنوعی نسبت به نویسندگان انسانی سرعت و کارایی است.

شما می توانید یک پیش نویس را تنها با چند کلیک و بیش از چند دقیقه دریافت کنید. به همین دلیل است که استفاده از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی یک راه عالی برای مقیاس‌بندی تولید محتوا فراتر از محدودیت‌هایی است که انسان‌ها با آن‌ها سر و کار دارند.

آیا این بدان معناست که یک ابزار هوش مصنوعی می تواند جایگزین یک کپی رایتر انسانی شود؟

اصلا.

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی همیشه باید برای اطمینان از صحت واقعی مورد بازبینی قرار گیرد، زیرا مدل های هوش مصنوعی همیشه کاملاً قابل اعتماد نیستند.

با توجه به پدیده ای به نام توهم هوش مصنوعی، برای جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست، باید خروجی را دوباره چک کنید.

علاوه بر این، ابزارهای کپی‌نویسی هوش مصنوعی (هنوز) همه پیچیدگی‌های کوچک یک زبان را درک نمی‌کنند، که به‌ویژه در محتوای کوتاه که هر کلمه اهمیت دارد، مهم است.

یک کپی‌نویس انسان ماهر می‌داند که تغییرات کوچک می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند و می‌تواند نسخه‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی را بر این اساس تطبیق دهد.

مزایای ابزارهای کپی رایتینگ هوش مصنوعی

علی‌رغم چند کاستی، ابزار کپی‌نویسی هوش مصنوعی می‌تواند به طرق مختلف برای چارچوب ایجاد محتوای شما مفید باشد، از جمله مهم‌ترین موارد:

  • غلبه بر بلوک نویسنده-ابزارهای هوش مصنوعی به شما امکان می‌دهند ایده‌های محتوا را بدون زحمت تولید کنید، بنابراین زمان کمتری را صرف پرداختن به محتوای خالی می‌کنید page.
  • صرفه جویی در زمان-علاوه بر ایده‌های طوفان فکری، یک ابزار کپی‌نویسی با هوش مصنوعی می‌تواند ایجاد اولین پیش‌نویس‌ها را به‌طور خودکار انجام دهد تا به شما یک شروع سریع بدهد و زمان تلف شده را به حداقل برساند.
  • گردش کار ساده– یک کپی‌نویس هوش مصنوعی می‌تواند در کمترین زمان توضیحات محصول، CTA و سایر کپی‌های پر تاثیر را تولید کند و به شما امکان تمرکز می‌دهد. روی فعالیتهای دیگر.

با کمک یک ابزار هوش مصنوعی توانمند، می توانید استراتژی بازاریابی آنلاین خود را با ایجاد انواع مختلف محتوا افزایش دهید روی خلبان خودکار، مانند:

  • ایده ها، طرح ها و اولین پیش نویس های پست وبلاگ
  • پست های رسانه های اجتماعی
  • برچسب های عنوان و توضیحات متا
  • کپی سایت
  • خطوط موضوع ایمیل خلاقانه و محتوای خبرنامه

13 بهترین ابزار کپی‌نویسی هوش مصنوعی

ما شاهد طغیان نرم‌افزارهای کپی‌نویسی هوش مصنوعی در چند سال گذشته بوده‌ایم که هر راه‌حل دارای نقاط فروش منحصربه‌فردی است.

در اینجا خلاصه ای مختصر از بهترین پلتفرم هایی که باید بررسی کنید آورده شده است:

Surfy

Surfy یک ابزار کپی‌نویسی با هوش مصنوعی است که درون Surfer AI، یک نویسنده هوش مصنوعی برای محتوای طولانی زندگی می‌کند.

همانطور که هر کپی رایتر خوبی انجام می دهد، Surfy می تواند به شما در ایجاد محتوای اصلی یا بازنویسی محتوا کمک کند روی دستورالعمل های خاص

Surfy را به عنوان یک کپی رایتر با کمک هوش مصنوعی شخصی خود در نظر بگیرید. این می تواند به شما در انجام چندین کار محتوا کمک کند مانند:

  • نوشتن مطالب جدید
  • بازنویسی محتوا با صدای متفاوت
  • افزودن نمونه ها
  • گسترش یا خلاصه کردن محتوای موجود
  • پیوند دادن به سایر صفحات وب
  • تحقیق در مورد محتوا

می‌توانید با ورود به ویرایشگر محتوای Surfer و ضربه زدن روی کلید اسلش رو به جلو (/) از Surfy استفاده کنید. روی صفحه کلید شما

برای نوشتن محتوای جدید، کافیست یک اعلان مناسب برای قطعه شما اضافه کنید. در اینجا یک مثال برای یک مقاله آورده شده است روی سیستم های مدیریت اسناد من می نویسم.

13 بهترین ابزار کپی‌نویسی هوش مصنوعی برای نویسندگان

و در اینجا خروجی تولید شده به نظر می رسد.

13 بهترین ابزار کپی‌نویسی هوش مصنوعی برای نویسندگان

البته، می توانید گسترش را انتخاب کنید روی این با یک اعلان دقیق تر.

اگر ترجیح می دهید فقط یک پاراگراف موجود را ویرایش کنید، آن را برجسته کنید و به Surfy دستور دهید.

برای مثال، بازنویسی.

13 بهترین ابزار کپی‌نویسی هوش مصنوعی برای نویسندگان

یا درخواستی برای مثال و پیوندهای داخلی یا خارجی.

13 بهترین ابزار کپی‌نویسی هوش مصنوعی برای نویسندگان

سپس می توانید محتوای جدید نوشته شده را بپذیرید یا از نو شروع کنید.

هرچه اعلان‌های نوشتن شما دقیق‌تر باشد، محتوای تولید شده توسط Surfy سفارشی‌تر می‌شود.

کپی‌نویسان هوش مصنوعی می‌توانند به ویژه از استفاده از Surfy برای یک پست وبلاگ سود ببرند، اما همچنین می‌توانند زیرنویس بنویسند و برای رسانه‌های اجتماعی محتوا ایجاد کنند.

ChatGPT

ChatGPT محصول شاخص OpenAI و یکی از اولین ابزارهای تجاری کپی‌نویسی هوش مصنوعی است که پایگاه کاربران جهانی گسترده‌ای را جمع آوری کرده است.

ساخته شده است روی مدل های GPT (ترانسفورماتور از پیش آموزش دیده مولد) این شرکت که بسته به آنها متفاوت است روی چه از نسخه رایگان یا پولی استفاده کنید.

نسخه رایگان ساخته شده است روی GPT-3.5، در حالی که ChatGPT Plus اجرا می شود روی GPT-4، یک مدل بسیار پیشرفته تر. با هر نسخه، یک ربات چت توانمند دریافت می کنید که می تواند محتوایی شبیه انسان تولید کند روی موضوعات متنوع

همچنین می‌توانید با استفاده از OpenAI API آن را در برنامه‌های دیگر ادغام کنید تا مدل را با نیازهای مختلف تطبیق دهید.

ChatGPT یک رابط کاربر پسند دارد و به راحتی قابل پیمایش است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستور را وارد کنید و فوراً پاسخ دریافت خواهید کرد.

مانند هر ابزار هوش مصنوعی دیگری، خروجی کیفیت درخواست را منعکس می‌کند، بنابراین باید دستورالعمل‌های دقیقی را وارد کنید تا ChatGPT اطلاعات کافی در مورد آنچه به دنبال آن هستید ارائه دهید.

با ایجاد یک حساب OpenAI می توانید از ChatGPT به صورت رایگان استفاده کنید.

اگر آن را مفید می‌دانید و می‌خواهید عملکرد و کیفیت پاسخگویی آن را گسترش دهید، می‌توانید با پرداخت 20 دلار در ماه به سطح پلاس ارتقا دهید.

دستیار نگارش SEO Semrush

دستیار نگارش SEO (SWA) بخشی از مجموعه بازاریابی محتوای Semrush است.

در حالی که مانند دیگر پلتفرم های هوش مصنوعی به طور مستقل کپی تولید نمی کند، یک ابزار ویرایشی مفید با چند ویژگی برجسته است، از جمله:

  • کمک به سئو در زمان واقعی—SWA در حین نوشتن، بینش های مفیدی را به شما می دهد که مبتنی بر آن هستند روی رقبای با عملکرد برتر برای کلمات کلیدی داده شده.
  • افزونه ها– می‌توانید SWA را با Google Docs، WordPress و Word ادغام کنید تا نوشتن را ساده کنید process.
  • خوانایی و ردیابی سازگاری لحن—دستیار در حین نوشتن یک امتیاز خوانایی به شما اختصاص می دهد و به شما کمک می کند لحن ثابتی را در سراسر متن حفظ کنید.

شما نمی توانید از SWA به عنوان یک پلتفرم مستقل استفاده کنید – باید برای حساب Semrush ثبت نام کنید و یک قالب محتوای SEO ایجاد کنید. حساب رایگان فقط به شما امکان می دهد یک الگو ایجاد کنید، که محدودیتی است که به برنامه Pro گسترش می یابد.

برای باز کردن قفل قالب‌های بیشتری که می‌توانید از SWA استفاده کنید، حداقل به اشتراک Guru نیاز دارید.

قیمت طرح های موجود به شرح زیر است:

  • حرفه ای— 129.95 دلار در ماه
  • گورو— 249.95 دلار در ماه
  • کسب و کار— 499.95 دلار در ماه (یک طرح سفارشی نیز برای کاربران تجاری موجود است)

واژه ساز

ایجاد شده توسط Automated Insights، واژه ساز به شما امکان می دهد با استفاده از NLG (تولید زبان طبیعی) محتوا را از داده ها ایجاد کنید. این روایت‌های انسانی و منسجم را از انواع داده‌های مختلف تولید می‌کند که آن را برای گزارش‌دهی و ایجاد محتوا به طور یکسان مفید می‌کند.

اگرچه ممکن است به طور خاص بهترین راه حل برای کپی فرم کوتاه نباشد، هنوز هم می توانید از آن برای سایر فرم های محتوا مانند کاغذهای سفید استفاده کنید.

Wordsmith به شما امکان می دهد الگوهایی ایجاد کنید تا اطمینان حاصل کنید که محتوا با صدای برند شما مطابقت دارد و می توانید به لطف API های مختلف آن را در پلتفرم های مختلف ادغام کنید.

این پلتفرم هدف خاصی را بدون زنگ ها و سوت های زیاد انجام می دهد، بنابراین شما نمی توانید بسیاری از ویژگی های کپی رایتینگ هوش مصنوعی را مانند سایر ابزارها پیدا کنید. روی پیشنهاد لیست ما

این هنوز یک راه حل توانا برای تبدیل مقادیر زیادی از داده های پیچیده به یک روایت قانع کننده است، بنابراین ارزش بررسی را دارد.

قیمت گذاری Wordsmith به راحتی در دسترس نیست روی وب‌سایت Automated Insights—باید با تماس با تیم فروش در مورد آن پرس و جو کنید.

خبر خوب این است که می توانید یک نسخه آزمایشی رایگان (دمو) دریافت کنید تا پلتفرم را در عمل ببینید و تصمیم بگیرید که آیا ارزش سرمایه گذاری را دارد یا خیر.

تکان دادن محتوا

تکان دادن محتوا یکی دیگر از نرم افزارهای هوش مصنوعی است که توسط Semrush ساخته شده است. برخلاف SWA، قادر است کل وبلاگ ها را از ابتدا بنویسد، و می تواند برای کپی کوتاه نیز مفید باشد.

یکی از ویژگی های برجسته ContenShake رویکرد منحصر به فرد آن به ایده های محتوا است.

هنگامی که ثبت نام می کنید، از شما می خواهد که کسب و کار خود را توصیف کنید و دسته بندی ها و برچسب های موضوعی را بر اساس آن پیشنهاد دهید.

سپس فهرستی از موضوعات با جزئیات در مورد پتانسیل ترافیک و هدف جستجو را به شما نشان می دهد، مشابه ابزار تحقیق کلمات کلیدی Surfer.

هنگامی که موضوع خود را انتخاب می کنید، یک طرح کلی با آن دریافت خواهید کرد با هوش مصنوعی بنویسید اگر می‌خواهید پلتفرم پیش‌نویس را برای شما بنویسد، گزینه‌ای است.

طرح رایگان تنها سه پاراگراف در هر مقاله به شما می دهد، در حالی که ردیف پولی کلمات و مقالات نامحدود را باز می کند.

ویرایشگر محتوا همچنین به شما امکان می دهد پارامترهای خاصی را برای لحن صدا، تعداد کلمات و خوانایی تنظیم کنید تا بتوانید مقاله را مطابق با ترجیحات خود تطبیق دهید.

در مورد قیمت‌گذاری، اگر ویژگی‌های اولیه بتواند نیازهای شما را برآورده کند و با توجه به محدودیت سه پاراگراف، بدتان نمی‌آید که خودتان برای نوشتن محتوا وقت بگذارید، می‌توانید از ContentShake به صورت رایگان استفاده کنید.

اگر می خواهید هوش مصنوعی این کار را برای شما انجام دهد، باید در طرح پولی مشترک شوید که ماهیانه 60 دلار است.

دستیار نوشتن هوش مصنوعی

دستیار نوشتن هوش مصنوعی شامل بیش از 75 ابزار مختلف است که به چهار دسته تقسیم می شوند:

  1. کپی وب سایت و سئو
  2. رسانه های اجتماعی و تبلیغات
  3. مطالب وبلاگ
  4. بازاریابی و تجارت الکترونیک

این بدان معناست که می توانید از این ابزار برای تولید همه چیز از تبلیغات گوگل گرفته تا پست های وبلاگ کامل استفاده کنید.

شما می توانید محتوا را به چندین زبان (بیش از 25 تا از زمان نگارش این مقاله) ایجاد کنید و می توانید محتوا را برای مخاطبان مختلف، سطوح خلاقیت و لحن صدا تنظیم کنید.

وضوح و راحتی هر نوع محتوا داشتن یک ابزار اختصاصی مطمئناً یک مزیت قابل توجه است، به ویژه برای مشاغل و نویسندگانی که می خواهند وظایف مختلف نوشتن را در یک پلت فرم واحد ادغام کنند.

AI Writing Assistant یک طرح رایگان را تبلیغ می کند، اما شما فقط می توانید 1500 کلمه بنویسید قبل از اینکه مجبور شوید اعتبار بیشتری بخرید یا برای طرح پولی ثبت نام کنید که هزینه آن 25 دلار در ماه است.

با در نظر گرفتن این موضوع، این بیشتر یک نسخه آزمایشی رایگان است تا یک طرح کامل، زیرا در هر صورت اگر تصمیم دارید به طور مداوم از این پلتفرم استفاده کنید، باید مشترک شوید.

تولید کننده محتوای اجتماعی هوش مصنوعی

همانطور که از نامش پیداست، تولید کننده محتوای اجتماعی هوش مصنوعی یک ابزار کپی رایتینگ است که به طور خاص برای ایجاد پست های رسانه های اجتماعی طراحی شده است.

این نه تنها محتوای نوشتاری مانند زیرنویس ها و هشتگ ها را ایجاد می کند، بلکه پست های کامل و حتی ویدیو را نیز ایجاد می کند. روی دستورات ساده

همانطور که پست های ایجاد شده توسط AI Social Content Generator را منتشر می کنید، بینش ارزشمندی دریافت خواهید کرد تا ببینید چه چیزی بهترین کار را انجام می دهد تا بتوانید دو برابر کنید. روی آی تی. حتی می‌توانید عملکرد رقبای خود را ارزیابی کنید تا ایده‌های پست جدید دریافت کنید.

این پلتفرم همچنین به شما امکان می‌دهد پالت‌های رنگی را تنظیم کنید که پست‌های شما باید در اطراف آن ساخته شوند و به شما کمک می‌کند ثبات برند را حفظ کنید.

همه این ویژگی ها هزینه دارند، بنابراین برای استفاده از AI Social Content Generator باید ماهانه 35 دلار بپردازید.

شما یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه دریافت می کنید تا پلتفرم را در عمل ببینید و تعیین کنید که آیا ارزش پول را دارد یا خیر. اگر در نهایت از ویژگی‌های آن لذت بردید، می‌توانید با 20 دلار اضافی در ماه مشترک برنامه Plus شوید.

اگرچه این ممکن است ضروری نباشد، زیرا طرح استاندارد برای یک کاربر معمولی به اندازه کافی قوی است.

شما 200 پست و 100 تحلیل رقیب در ماه همراه با دو راه اندازی برند دریافت می کنید.

بهینه ساز سرفصل

خواه به پیشنهادات سرفصل برای تبلیغات Google نیاز داشته باشید یا بخواهید تبلیغات موجود خود را آزمایش کنید، بهینه ساز سرفصل می تواند کمک کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که عبارت کلیدی را وارد کنید، و گزینه های مختلفی برای کاوش خواهید داشت.

وقتی قانع‌کننده‌ترین‌ها را انتخاب می‌کنید، می‌توانید A/B آن‌ها را با بیش از 500000 آزمایش‌کننده پولی آزمایش کنید تا بازخورد عینی دریافت کنید که می‌توانید از آنها برای اصلاح تیترهای خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که آزمون شما کل پانل 500000 نفری را شامل نمی شود، بلکه یک گروه 100 نفری را در بر می گیرد، که هنوز برای دریافت اطلاعات مفید کافی است.

شما همچنین این گزینه را دارید که تبلیغ را با مخاطبان/پیروان خود آزمایش کنید، که می تواند ایده خوبی باشد زیرا نتایج ممکن است بیشتر از یک گروه تصادفی از افراد باشد.

Headline Optimizer معیاری به نام عملکرد تبلیغات را به شما نشان می دهد و یکی از سه امتیاز پایین، خوب یا بهترین را به شما اختصاص می دهد.

این برنامه می تواند به شما کمک کند تا سرفصل های خود را تغییر دهید تا به بالاترین امتیاز دست یابید و از نتایج مطلوب اطمینان حاصل کنید.

می توانید از این برنامه به صورت رایگان استفاده کنید، اگرچه طرح رایگان بسیار محدود است. شما فقط سه پیشنهاد سرفصل تولید شده توسط هوش مصنوعی در روز و سه تست ماهانه A/B با مخاطبان خود دریافت می کنید. اگر پیشنهادات نامحدود و دسترسی به آزمایش کنندگان پولی می خواهید، باید 65 دلار در ماه بپردازید.

همچنین می‌توانید تعداد آزمایش‌کنندگان پولی را از 100 به 200 با 50 دلار اضافی در ماه افزایش دهید.

QuillBot

QuillBot یک ابزار بازنویسی محبوب است که می تواند نوشتن را تسریع کند process و به شما اجازه می دهد نسخه های مختلف کپی خود را ایجاد کنید.

در حالی که به طور مستقل کپی هوش مصنوعی تولید نمی کند، می تواند برای بهینه سازی محتوای نوشته شده توسط آن بدون کار دستی بیش از حد مفید باشد.

این پلتفرم به عنوان یک برنامه وب در دسترس است و دارای افزونه های اختصاصی کروم و ورد است.

برنامه macOS تا زمان نگارش این مقاله هنوز در حال کار است، اما می توانید برای دسترسی زودهنگام ثبت نام کنید روی تارنما.

صرف نظر از پلتفرم انتخابی شما، استفاده از برنامه ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که متن خود را تایپ یا جایگذاری کنید و کلیک کنید تفسیر. می توانید تن صدا را با انتخاب بین چند حالت از پیش تعیین شده تنظیم کنید، مانند:

  • استاندارد
  • روانی
  • علمی
  • خلاق
  • رسمی

همچنین می‌توانید یک حالت سفارشی ایجاد کنید اگر به لحن خاصی نیاز دارید که با آهنگ‌های از پیش تعریف‌شده احاطه نشده باشد.

علاوه بر ابزار Paraphraser، QuillBot چند پلت فرم مفید دیگر را ارائه می دهد:

  • خلاصه کننده
  • جستجوگر گرامر
  • جستجوگر سرقت ادبی
  • مولد استناد

همچنین می‌توانید از ابزار Co-Writer استفاده کنید که موارد فوق را در یک پلتفرم متمرکز برای راحتی بیشتر ترکیب می‌کند.

توجه داشته باشید که بیشتر ویژگی‌های فوق فقط با طرح پولی QuillBot در دسترس هستند، که در صورت انتخاب صورت‌حساب ماهانه 9.95 دلار در ماه یا 4.17 دلار در ماه با صورت‌حساب سالانه (پرداخت سالانه یکجا 49.95 دلار) قیمت دارد.

نسخه رایگان دارای 125 کلمه با Paraphrazer و 1200 کلمه با Summarizer است، بنابراین حتی اگر به هیچ یک از ابزارهای اضافی نیاز ندارید، باید برای باز کردن قفل کلمات نامحدود هزینه بپردازید.

هوش مصنوعی جاسپر

هوش مصنوعی جاسپر یکی از محبوب‌ترین ابزارهای کپی‌نویسی هوش مصنوعی با چندین ویژگی منحصر به فرد است.

این به شما امکان می دهد اطلاعاتی درباره مخاطبین و جزئیات کسب و کار خود آپلود کنید تا محتوای ایجاد شده توسط مدل های LLM آن متناسب با نام تجاری شما باشد.

این امر نیاز به تطبیق دستی لحن صدا و سایر مشخصات را کاهش می دهد که می تواند تولید محتوا را سرعت بخشد.

هنگامی که Jasper AI اطلاعات لازم در مورد کمپین خود را به شما می‌دهید، می‌توانید دارایی‌های خاصی را که می‌خواهید ایجاد کنید (ایمیل، تبلیغات، پست‌های وبلاگ و غیره) انتخاب کنید.

سپس پلتفرم به سرعت کپی ایجاد می کند و در عین حال مطمئن می شود که با راهنمای سبک کلی شما همسو باشد.

Jasper AI دارای افزونه‌های Chrome و Edge است که می‌توانید از برخی از ویژگی‌های آن در زمان واقعی و در حین انجام کارهای مختلف مانند ارسال ایمیل استفاده کنید.

با وجود مزایای فراوان Jasper AI، این هوش مصنوعی کامل نیست.

کاربران دارند شکایت کرد در مورد ابزاری که محتوای تکراری ایجاد می کند و گهگاه در مورد لحن و سبک آن علامتی را از دست می دهد.

اگر به چنین اشکالاتی اهمیت نمی دهید، می توانید از بین سه طرح موجود انتخاب کنید:

  • ایجاد کننده– 49 دلار در ماه (39 دلار در ماه با صورتحساب سالانه)
  • تیم ها– 125 دلار در ماه (99 دلار در ماه با صورتحساب سالانه)
  • کسب و کار– قیمت سفارشی در صورت درخواست در دسترس است

Wordtune

Wordtune به عنوان یک ابزار بازنویسی هوش مصنوعی شروع شد که هدف اصلی آن باقی مانده است.

ویژگی برجسته آن توانایی درک متن یک جمله است، بنابراین می تواند پیشنهاداتی ارائه دهد که نه تنها از نظر گرامری صحیح هستند، بلکه از نظر زمینه مناسب و منسجم هستند.

شما می توانید توصیه های هوش مصنوعی را در زمان واقعی دریافت کنید تا نسخه خود را به سرعت تغییر دهید.

پیشنهادات شامل مواردی به نام Spices است که شامل آمار، مثال‌ها و حتی جوک‌هایی می‌شود که می‌توانید برای دادن صدای بیشتر به متن خود از آنها استفاده کنید.

همانطور که Wordtune تکامل یافت، شامل توانایی ایجاد محتوای مبتنی بر سریع از ابتدا قابل مقایسه با سایر ابزارهای کپی‌نویسی هوش مصنوعی بود. روی لیست ما

این ویژگی ساده است و شامل انواع مختلفی از محتوا مانند پست‌های لینکدین، ایمیل‌ها، سرفصل‌ها و موارد دیگر است.

مشابه QuillBot، Wordtune نیز دارای یک ابزار خلاصه‌سازی است، با این تفاوت که پیشرفته‌تر است. علاوه بر خلاصه کردن متن، می تواند process ویدیوهای YouTube از طریق رونویسی، که یک ویژگی خوشایند است که اگر به طور منظم از منابع ویدیویی استفاده می کنید، می تواند سرعت تحقیق شما را افزایش دهد.

Wordtune برای استفاده رایگان است، اگرچه برنامه رایگان ممکن است برای استفاده مداوم به اندازه کافی غنی نباشد.

روزانه فقط 10 بازنویسی و ادویه به همراه سه دستور و خلاصه هوش مصنوعی دریافت می کنید.

اگر به موارد بیشتری نیاز دارید، می توانید به یکی از این سه طرح ارتقا دهید:

  • به علاوه— 24.99 دلار در ماه (9.99 دلار در ماه با صورتحساب سالانه)
  • نامحدود— 37.50 دلار در ماه (14.99 دلار در ماه با صورتحساب سالانه)
  • کسب و کار-سفارشی

کپی.ai

کپی.ai یک ابزار همه کاره است که به شما امکان می دهد تقریباً هر نوع محتوای نوشتاری را که ممکن است نیاز داشته باشید ایجاد کنید – از جمله کپی کوتاه.

این دارای قالب‌های داخلی مختلف برای تلاش‌ها و مخاطبان مختلف بازاریابی است و در عین حال به شما امکان می‌دهد سبک و لحن نوشتاری ثابتی را با افزودن صدای برند خاص حفظ کنید.

آنچه که Copy.ai را از رقبا متمایز می کند، گردش کار از پیش تعریف شده است.

در حال حاضر چهار گزینه برای انتخاب وجود دارد:

  • گردش کار تجارت الکترونیک
  • گردش کار رسانه های اجتماعی
  • گردش کار سئو
  • گردش کار فروش

گردش کار به شما امکان می دهد چندین مرحله از تولید محتوا را خودکار کنید process از طریق ورودی های ساده

به پلتفرم بگویید که باید چه کاری انجام دهید، و می توانید یک چند مرحله ای خودکار ایجاد کنید process بدون زحمت

Copy.ai یک طرح رایگان ارائه می دهد، اما برای استفاده منظم بسیار محدود است.

شما فقط 2000 کلمه در ماه دریافت می کنید، که بسیاری از نویسندگان ممکن است آن را در یک روز بسوزانند.

اگر برنامه ریزی می کنید روی با افزودن Copy.ai به گردش کار خود، به احتمال زیاد باید در طرح Pro مشترک شوید که هزینه آن 49 دلار در ماه است (36 دلار در ماه با صورتحساب سالانه).

همچنین طرح Enterprise متناسب با تیم‌های بزرگ‌تر وجود دارد، اما برای استعلام قیمت باید با تیم فروش Copy.ai تماس بگیرید.

کپی ساز

ساخته شده روی GPT-3، کپی ساز ابزاری مفید برای بازاریابان محتوا است که برای قطعات کوتاه مانند تبلیغات گوگل و رسانه های اجتماعی، سرفصل ها و توضیحات و برچسب های متا سئو تخصص دارد.

برای تصمیم گیری می توانید چندین نسخه از نسخه خود ایجاد کنید روی تاثیرگذارترین

Copysmith همچنین یک ماکت از آن را به شما نشان می دهد page با کپی شما روی آن را به طوری که شما می توانید ببینید که چگونه آن را در هنگام پخش زنده است. این به ویژه برای تبلیغات مفید است زیرا به شما امکان می دهد جذابیت بصری آنها را ارزیابی کنید.

همانطور که نسخه جدید ایجاد می کنید، می توانید از قطعات ایجاد شده قبلی به عنوان نقاط مرجع استفاده کنید که Copysmith برای اطمینان از سازگاری سبک استفاده می کند.

همچنین می‌توانید خروجی را دوست داشته باشید یا دوست نداشته باشید، و پلتفرم از اولویت‌های شما درس می‌گیرد تا نتایج بهتری در آینده ارائه دهد.

Copysmith یک آزمایش رایگان ارائه می دهد که به شما امکان می دهد ویژگی های فوق را آزمایش کنید.

اگر آن را مفید می‌دانید، می‌توانید برای یکی از دو طرح مبتنی بر اعتبار ثبت‌نام کنید که هر اعتبار معادل 10 قطعه محتوا است. ساختار قیمت گذاری به شرح زیر است:

  • شروع کننده (50 اعتبار)– 19 دلار در ماه
  • حرفه ای (250 واحد)– 59 دلار در ماه

از زمان نگارش این مقاله، Copysmith همچنان در حال اجرای “پیشنهاد پذیرش اولیه” خود است که به شما امکان می دهد 1000 اعتبار به قیمت 250 اعتباری که با طرح حرفه ای دریافت می کنید دریافت کنید.

غلبه بر محدودیت های هوش مصنوعی

در حالی که ابزارهای کپی‌نویسی هوش مصنوعی کاملاً توانمند شده‌اند، اما بدون نقص نیستند. صرفاً کپی/پیست کردن خروجی بدون نظارت انسان ایده خوبی نیست، زیرا ممکن است وب سایت و برند خود را در معرض خطرات متعددی قرار دهید.

اولین و قابل توجه ترین آنها سرقت ادبی است.

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ممکن است 100٪ اصلی نباشد، عمدتاً به این دلیل که ابزارهای LLM متکی هستند روی محتوای موجود برای پیش نویس قطعات خود.

همیشه ایده خوبی است که محتوا را از طریق یک آشکارساز سرقت ادبی اجرا کنید و هرگونه پرچم قرمز احتمالی را برای اطمینان از اصالت برطرف کنید.

همچنین ممکن است لازم باشد سبک محتوا را با صدای برند خود تطبیق دهید، اگر برخلاف Surfer AI، ابزار هوش مصنوعی شما این گزینه را به شما ارائه نمی دهد.

به یاد داشته باشید که شما با ماشینی کار می کنید که ممکن است با درک انسان از تفاوت های ظریف یک زبان مطابقت نداشته باشد، بنابراین ممکن است نیاز به ویرایش باشد.

همچنین نگرانی هایی در مورد تأثیر محتوای هوش مصنوعی وجود دارد روی سئو.

خوشبختانه، ادعاهایی مبنی بر اینکه گوگل قطعات تولید شده توسط هوش مصنوعی را مجازات می کند، تا کنون ثابت کرده است که صحت ندارد.

این شرکت به صراحت اعلام کرده است که صرف نظر از روش نگارش آن محتوا، صرف نظر از روش نگارش محتوا، تنها به این موضوع اهمیت می دهد که خواننده به جای الگوریتم جستجو، محتوای مرتبط برای آنها ایجاد کند.

اینجا یک توییت از دنی سالیوان گوگل که این را تایید می کند.

13 بهترین ابزار کپی‌نویسی هوش مصنوعی برای نویسندگان

با این اوصاف، هنگام ایجاد محتوای YMYL (پول شما، زندگی شما) باید ابزارهای نوشتن محتوای هوش مصنوعی را به راحتی رعایت کنید.

چنین موضوعاتی به درجه بالایی از EEAT (تجربه، تخصص، اقتدار، اعتماد) نیاز دارند، بنابراین هرگونه نادرستی ناشی از مسائلی مانند توهم هوش مصنوعی می‌تواند برای شما امتیاز SEO را به همراه داشته باشد.

شما باید پیش نویس مقاله را با هوش مصنوعی در نظر بگیرید، اما سپس آن را با تجربه و بینش خود برای YMYL لایه بندی کنید.

حتماً قبل از انتشار محتوای خود را بررسی کنید و باید بمانید روی سمت امن

روش انتخاب ابزار کپی‌نویسی هوش مصنوعی

در حالی که معیار اصلی برای انتخاب ابزار هوش مصنوعی نیازها و ترجیحات شما خواهد بود، چند ویژگی جهانی وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید.

ویژگی های سئو به راحتی جزو مهم ترین آنها هستند.

استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی که باعث می شود محتوای خود را به شدت ویرایش کنید تا همه کلمات کلیدی مرتبط را شامل شود و با سایر کلمات کلیدی ملاقات کنید، فایده ای ندارد. روی-page الزامات سئو

در مقابل، پلتفرم هایی مانند Surfer AI می توانند محتوای آماده رتبه بندی را در چند دقیقه ایجاد کنند و زمان زیادی را آزاد کنند.

تنظیم خودکار لحن و سبک نیز بسیار ارزشمند است، زیرا به محتوای شما کمک می کند تا صدای منحصر به فرد برند شما را منعکس کند.

همانطور که گفته شد، یک ابزار هوش مصنوعی ممکن است از همان ابتدا آن را کاملاً از بین نبرد، اما شما به جای یک قطعه عمومی و روباتیک که باید قبل از انتشار آن را اصلاح کنید، پایه محکمی برای کار با آن خواهید داشت.

سایر ویژگی های قابل توجهی که باید به دنبال آنها باشید عبارتند از:

  • راحتی در استفاده– یک ابزار سئو باید مکانیسم های پیشرفته خود را تحت یک رابط کاربر پسند پنهان کند تا اطمینان حاصل شود که می توانید بدون دانش فنی زیادی از آن استفاده کنید. همه ویژگی‌ها باید به‌طور شهودی چیده شوند تا یک تجربه کاربری یکپارچه ارائه کنند.
  • تشخیص سرقت ادبی– از آنجایی که محتوای هوش مصنوعی ممکن است همیشه اصلی نباشد، بهتر است به جای استفاده از یک پلت فرم جداگانه (و احتمالاً برای آن هزینه کنید) یک آشکارساز سرقت ادبی در ابزار انتخابی خود تعبیه کنید.
  • ادغام های شخص ثالث– باید بتوانید کپی رایتر هوش مصنوعی خود را بدون اصطکاک در جریان کاری خود ادغام کنید. به دنبال ابزارهایی با پسوندهای مختلف مرورگر، پشتیبانی از پلتفرم های مختلف و محتوا باشید export گزینه ها.

ابزار کپی‌نویسی هوش مصنوعی باید مانند یک کپی‌رایتر انسانی عمل کند و کار شما را آسان‌تر کند. شما می توانید برای یک طرح پایه ثبت نام کنید تا به دست بیاوریدon تجربه کرده و به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا باید در یک پلتفرم کپی رایتینگ هوش مصنوعی سرمایه گذاری کنید یا خیر.

خوراکی های کلیدی

  • کپی‌نویسی با هوش مصنوعی یک راه عالی برای غلبه بر بلوک نویسنده و مقیاس‌بندی سریع تولید محتوای شماست. ابزارهای جامع کپی‌نویسی هوش مصنوعی می‌توانند انواع مختلفی از محتوای کوتاه را ایجاد کنند و کار دستی را کاهش دهند.
  • یک ابزار کپی‌نویسی هوش مصنوعی مانند یک کپی‌رایتر انسانی کار می‌کند – بر اساس موضوع مورد نظر تحقیق می‌کند روی درخواست شما و ایجاد کپی برگرفته از محتوای موجود. این بدان معنا نیست که ابزارهای کپی‌نویسی هوش مصنوعی می‌توانند جایگزین نویسندگان انسانی شوند، زیرا خروجی آنها اغلب برای دقت و سبک واقعی نیاز به تغییراتی دارد.
  • بیشتر ابزارهای کپی‌نویسی هوش مصنوعی هدف خاصی را دنبال می‌کنند، بنابراین قبل از ارزیابی گزینه‌های موجود، نیازهای محتوای خود را تعیین کنید. به عنوان مثال، Surfer AI یک گزینه قوی است اگر به دنبال محتوای مناسب SEO هستید، QuillBot برای بازنویسی مناسب است، در حالی که Wordsmith یک انتخاب عالی است اگر نیاز دارید داده های پیچیده را به روایت های قابل هضم و منسجم تبدیل کنید.
  • هر کدام از نرم افزارهای کپی رایتینگ هوش مصنوعی را انتخاب می کنید، حتماً آن را از نظر سرقت ادبی و دقت بررسی کنید. در بسیاری از موارد نیاز به ویرایش است، بنابراین به دنبال ابزاری باشید که نیاز به آن را به حداقل برساند. و نگران نباشید که گوگل شما را به دلیل استفاده از یک کپی رایتر هوش مصنوعی مجازات می کند – تا زمانی که قطعات شما به جای موتورهای جستجو برای انسان نوشته شده است، گوگل نباید آنها را جریمه کند.
  • هنگام مقایسه ابزارهای مختلف کپی‌نویسی هوش مصنوعی، به دنبال گزینه‌هایی با ویژگی‌های سئو، تشخیص سرقت ادبی، تنظیمات لحن و سبک و ادغام شخص ثالث باشید. مطمئن شوید که ابزار شما دارای یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند است که استفاده از ویژگی های آن را آسان می کند.

نتیجه

ظهور ابزارهای کپی‌نویسی هوش مصنوعی روندی است که نباید بخوابید روی، همانطور که بسیاری از نویسندگان و کسب و کارها آنها را برای افزایش بهره وری خود پذیرفته اند. این هنوز به این معنی نیست که کپی رایتینگ باید کاملاً به هوش مصنوعی برون سپاری شود، زیرا لمس انسان غیرقابل جایگزینی است.

اگر می‌خواهید در عرض چند دقیقه یک کپی جذاب بسازید و زمان بیشتری را برای کارهای خلاقانه آزاد کنید، ادامه دهید و Surfer AI را امتحان کنید. آن را با تخصص خود ترکیب کنید و فوراً بازی کپی رایتینگ خود را ارتقا دهید.





منتشر شده در 1403-02-20 22:55:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید