وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

13 جایگزین ChatGPT برای سال 1403

0 5
زمان لازم برای مطالعه: 13 دقیقه


ChatGPT راه را برای بسیاری از چت ربات‌های هوش مصنوعی (AI) هموار کرد که برای کاربردهای مختلف، از خرد کردن داده‌ها تا نوشتن خلاقانه، طراحی شده بودند.

استفاده از چنین ابزارهایی می تواند بهره وری شما را افزایش داده و کارهای روزمره را کاهش دهد و به شما امکان می دهد تولید محتوا را افزایش دهید و گردش کار خود را بدون سرمایه گذاری سنگین گسترش دهید.

اگر به دنبال جایگزینی برای ChatGPT هستید که می‌تواند این اتفاق بیفتد، این راهنما با مرور برخی از مفیدترین ابزارهای هوش مصنوعی که ارزش بررسی دارند، به شما کمک می‌کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه هر یک از آنها می توانند وظایف مختلف را ساده کنند و مزیت رقابتی شما را افزایش دهند.

چرا جایگزین های ChatGPT؟

قبل از اینکه به سراغ بهترین گزینه‌های ChatGPT بروید، بهتر است توضیح دهید که چرا در وهله اول به آن نیاز دارید. با وجود نسخه رایگان و قابلیت های متعدد این پلتفرم، از چند اشکال قابل توجه رنج می برد.

اولین مورد از کار افتادگی است.

ChatGPT در یک بازه زمانی کوتاه یک پایگاه کاربر بزرگ جمع آوری کرد، بنابراین اغلب در ساعات اوج مصرف غرق می شود. وقتی این اتفاق می‌افتد، پیامی دریافت می‌کنید مبنی بر اینکه ظرفیت پلت فرم است.

این بسیار ناامید کننده و ناخوشایند است زیرا می تواند تحقیقات یا تولید محتوای شما را تحت تأثیر قرار دهد process و به کارایی شما آسیب می رساند.

علاوه بر این، طرح رایگان ChatGPT ممکن است برای کاربران پیشرفته به اندازه کافی قادر نباشد.

ساخته شده است روی GPT-3.5، برخلاف مدل بسیار پیشرفته‌تر هوش مصنوعی که می‌توانید با اشتراک پولی به آن دسترسی داشته باشید، GPT-4.

زمان پاسخگویی نیز با طرح رایگان طولانی‌تر است و به افزونه‌های مفید موجود با ChatGPT Plus دسترسی ندارید.

در حالی که 20 دلار در ماه برای ابزار هوش مصنوعی ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما با بودجه هرکسی تناسب ندارد.

به همین دلیل است که لیست ما شامل چند گزینه جایگزین ChatGPT رایگان در کنار گزینه های پولی است که به لطف برخی ویژگی های مفید، ارزش پولی بهتری را ارائه می دهند.

13 گزینه ChatGPT برای بررسی

چه نیاز به بالا رفتن از صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) داشته باشید، پست‌های رسانه‌های اجتماعی را افزایش دهید، سرعت تحقیق خود را افزایش دهید یا حتی بدون زحمت بیشتر کد ایجاد کنید، یک جایگزین ChatGPT برای شما وجود دارد – در اینجا برخی از بهترین‌ها وجود دارد:

Surfer AI – بهترین برای سئو

اگر به دنبال ایجاد محتوای طولانی سئو با کلیک یک دکمه هستید، Surfer AI جایگزینی برای ChatGPT است. برخلاف ChatGPT که دارای محدودیت کلمه است، Surfer می تواند به شما کمک کند مقالاتی با بیش از 3000 کلمه بدون درخواست های متعدد ایجاد کنید.

یک جایگزین ChatGPT مانند Surfer AI کار دستی را از زمان‌برترین کارهای محتوایی – نوشتن مقاله و بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) حذف می‌کند.

در حالی که جایگزین های ChatGPT دیگری برای محتوای طولانی مدت وجود دارد، Surfer AI صفحات با عملکرد برتر را برای کلمه کلیدی مورد نظر شما تجزیه و تحلیل می کند تا اطلاعات را از آن استخراج کند و از آن برای نوشتن مقاله استفاده کند. به این ترتیب محتوای شما مبتنی است روی وب سایت هایی که قبلاً برای عبارت جستجوی هدف شما رتبه بندی می کنند،

برای استفاده از Surfer AI نیازی به دانش فنی یا تخصص سئو ندارید.

بر خلاف دیگر گزینه های ChatGPT، شما از نظر تعداد کلمات محدود نیستید.

و شما نیازی به ارائه چندین فرمان پس از هر نسل ندارید.

کلمه کلیدی مورد نظر و لحن صدای ترجیحی خود را وارد کنید تا محتوای بهینه سازی شده تولید شود که در حدود 20 دقیقه آماده رتبه بندی در موتورهای جستجو است.

ابزار نوشتن هوش مصنوعی همچنین شامل کلمات کلیدی مرتبط است، تعداد کلمات بهینه را تعیین می کند و پیاده سازی می کند روی-page بهترین روش های سئو برای بهبود شانس رتبه بندی شما.

در اینجا نمونه ای از مقاله ای است که من با Surfer AI نوشتم روی “قوانین مالی شخصی” در حدود 20 دقیقه.

13 جایگزین ChatGPT برای سال 1403

از آنجایی که محتوای تولید شده با ChatGPT را می توان به عنوان محتوای AI شناسایی کرد، می توانید از ویژگی تشخیص ضد هوش مصنوعی Surfer برای نوشتن مقالاتی استفاده کنید که به عنوان انسان نوشته شده توسط آشکارسازهای چت ربات هوش مصنوعی منتشر می شوند.

13 جایگزین ChatGPT برای سال 1403

به لطف پردازش پیشرفته زبان طبیعی (NLP) و یادگیری ماشینی (ML)، در کمترین زمان ممکن محتوایی شبیه انسان دریافت خواهید کرد.

Surfer AI از GPT-4 32k استفاده می کند، همان مدل هوش مصنوعی نسخه برتر ChatGPT ساخته شده است روی.

اگر نگران این هستید که گوگل شما را به دلیل استفاده از محتوای هوش مصنوعی مجازات کند، اینطور نباشید.

غول موتور جستجو به کیفیت و ارتباط محتوای شما اهمیت می دهد، نه روش ایجاد آن. اگر به مدرک نیاز دارید، دنی سالیوان گوگل را در اینجا آورده ایم باید بگوید روی موضوع.

13 جایگزین ChatGPT برای سال 1403

Surfer AI به شما این امکان را می دهد تا با کسری از هزینه ای که برای یک نویسنده معمولی و متخصص سئو می پردازید، محتوای مناسب سئو ایجاد کنید.

با تمام آن کاهش زمان و هزینه، Surfer AI یک جایگزین عالی برای ChatGPT است.

Google Bard – بهترین برای ادغام گوگل

گوگل بارد، پاسخ غول موتور جستجو به ChatGPT، یک چت ربات هوش مصنوعی کاربرپسند است که برای کسانی که از اکوسیستم محصولات موجود گوگل استفاده می کنند مناسب است.

اگرچه بعد از آن شروعی سخت داشت ارائه اطلاعات نادرست در طول نمایش، در حال تبدیل شدن به یک ابزار مفید است.

یکی از ویژگی‌های برجسته Google Bard این است که می‌تواند پیش‌نویس‌های مختلف را قبل از نهایی کردن پاسخ‌ها به شما نشان دهد و بینش‌هایی در مورد افکار آن ارائه دهد. process.

این می تواند به شما در درک روش عملکرد مدل زبان ابزار کمک کند، که یک ویژگی خوشایند است.

از نظر عملکرد، Google Bard با ChatGPT قابل مقایسه است. پاسخ‌های سریع و منسجمی دریافت می‌کنید، بنابراین می‌توان از این ابزار برای پیش‌نویس‌های محتوا و تحقیق استفاده کرد.

این پلتفرم همچنین جستجوهای Google مربوط به درخواست شما را به شما نشان می‌دهد، که قابل انتظار است زیرا Google همچنان می‌خواهد کاربران به آن اعتماد کنند. روی موتور جستجوی آن

همانطور که گفته شد، Bard به طور یکپارچه با سایر برنامه ها و سرویس های گوگل مانند مجموعه Workspace، Maps و Flights کار می کند.

اگر این پلتفرم‌ها در حال حاضر بخشی از گردش کار یا روال روزانه شما هستند، چت ربات هوش مصنوعی گوگل می‌تواند یک افزونه مفید باشد.

استفاده از Google Bard رایگان است، که مطمئناً یک مزیت قابل توجه است. اگر یک حساب Google دارید، می توانید آن را آزمایش کنید تا ببینید آیا به اندازه کافی برای نیازهای شما خوب است یا خیر.

توجه داشته باشید که هنوز به عنوان یک تبلیغ می شود تجربی سرویس هوش مصنوعی مکالمه ای، بنابراین باید مراقب نادرستی های احتمالی باشید.

Microsoft Bing Chat – بهترین برای کاربران Edge/Bing

همچنین به عنوان هوش مصنوعی Bing، مایکروسافت نیز شناخته می شود بینگ چت راه حل نوآورانه این شرکت برای گسترش عملکرد مرورگر Edge و موتور جستجوی Bing است.

این در نوار کناری مرورگر موجود است و به کاربران اجازه می‌دهد بدون جابجایی بین برگه‌ها، سؤالات پیچیده بپرسند و پاسخ‌های جامع دریافت کنند.

این آن را به گزینه ای عالی برای تحقیقات مؤثر تبدیل می کند، زیرا می توانید هر ادعایی را فوراً تأیید کنید.

بینگ چت همچنین منابعی را که برای ایجاد پاسخ استفاده کرده است در اختیار شما قرار می دهد که به قابلیت اطمینان آن کمک می کند.

شما می توانید وب را برای اطلاعات خاص سریعتر و راحت تر جستجو کنید.

در مورد نکات فنی، این پلتفرم از مدل زبان GPT-4 نیز استفاده می‌کند که اگر نمی‌خواهید قابلیت‌های تولیدی پیشرفته ChatGPT را از دست بدهید، آن را به یک ابزار هوش مصنوعی عالی تبدیل می‌کند.

بینگ چت برای استفاده رایگان است و از هر دو نسخه دسکتاپ و موبایل مرورگر Edge قابل دسترسی است.

قرار است به‌روزرسانی‌های مفیدی را دریافت کند که به آن امکان می‌دهد انواع مختلف اسناد از جمله PDF و اسناد Word را خلاصه کند و کاربران به زودی می‌توانند از بینگ چت بخواهند تا از طریق Outlook ایمیل ارسال کند.

Jasper AI – بهترین برای برندسازی

هوش مصنوعی جاسپر یک جایگزین همه کاره ChatGPT متمرکز است روی تولید محتوا

این یک کامل استon پلتفرم به جای ربات چت و می تواند به ویژه برای تیم های بازاریابی مفید باشد.

می توانید هوش مصنوعی جاسپر را آموزش دهید روی راهنمای سبک، کاتالوگ محصولات، حقایق شرکت و هویت برند شما به سرعت.

می‌تواند وب‌سایت‌ها را برای یادگیری و تطبیق با سبک‌های مختلف برند اسکن کند و از ماندگاری محتوایی که ایجاد می‌کند اطمینان حاصل کند روی لحن

این یکی از نقاط اصلی فروش پلتفرم است، زیرا به شما کمک می کند تا در کمپین های محتوای مختلف به ثبات برند برسید.

Jasper AI از چندین مدل هوش مصنوعی استفاده می کند، از جمله شناخته شده ترین آنها مانند GPT-4 و Anthropic.

با این حال، یک اشکال احتمالی این است که پلتفرم به طور خودکار مدل زبان خاصی را که برای پروژه مورد نظر استفاده خواهد کرد، انتخاب می کند، که ممکن است لزوماً GPT-4 نباشد.

در حالی که این موضوع در بسیاری از موارد نباید مشکل ساز باشد، وجود داشته است شکایات در مورد اینکه Jasper AI بهترین گزینه برای محتوای طولانی که نیاز به عمق دارد نیست.

با شروع از 49 دلار در ماه (39 دلار در ماه با صورتحساب سالانه)، Jasper AI ارزش مناسبی برای پول ارائه می دهد، به خصوص اگر تیم بزرگتری دارید. شما همچنین یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه دریافت می کنید تا پلتفرم را آزمایش کنید و ببینید آیا ارزش سرمایه گذاری را دارد یا خیر.

Semrush AI Writing Assistant – بهترین برای محتوای چند زبانه

نباید با دستیار نگارش SEO Semrush (SWA) اشتباه شود. دستیار نوشتن هوش مصنوعی مجموعه ای از بیش از 75 ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی برای انواع مختلف محتوا است. دارای چند ویژگی قابل توجه است، مانند:

  • 28 زبان
  • تشخیص سرقت ادبی
  • تنظیمات تن
  • تنظیمات مخاطب
  • تنظیمات خلاقیت

این پلتفرم برای یک کاربر معمولی یا حتی مبتدی به اندازه کافی ساده است.

نوع محتوایی را که می خواهید ایجاد کنید انتخاب کنید، یک درخواست مبتنی بر فرم را برای تنظیم پارامترهایی مانند زبان و لحن پر کنید، و ابزار در عرض چند دقیقه یک پیش نویس به شما ارائه می دهد.

دستیار نوشتن هوش مصنوعی با یک مدل قیمت گذاری فریمیوم ارائه می شود، زیرا قبل از اینکه مجبور شوید در طرح پولی مشترک شوید، 1500 اعتبار رایگان دریافت می کنید.

هر اعتبار رایگان برابر با یک کلمه از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی است، و شما می توانید پس از پایان یافتن، قفل کلمات نامحدود را با 25 دلار در ماه باز کنید.

کلود – بهترین برای کاربران تجاری رده بالا

توسعه یافته توسط Anthropic، کلود یک دستیار هوش مصنوعی توانا است که می تواند وظایف مختلفی را انجام دهد، مانند:

  • درگیر شدن در دیالوگ
  • نوشتن مطالب
  • خودکارسازی کارهای اساسی مانند قالب بندی سند

این یک جایگزین قوی ChatGPT برای کاربران تجاری است، به ویژه به این دلیل که کلود امنیت را به عنوان یکی از نقاط اصلی فروش خود تبلیغ می کند.

این پروتکل‌های امنیتی استاندارد صنعتی مختلف را پیاده‌سازی می‌کند و ادعا می‌کند که این مدل آموزش‌دیده نیست روی داده های شما، که حریم خصوصی را تضمین می کند.

از آنجایی که کلود چیزی بیش از یک چت ربات هوش مصنوعی است، می توانید آن را در جریان های کاری مختلف ادغام کنید تا آنها را ساده کنید و بهره وری خود را افزایش دهید.

با این حال، ممکن است برای جیب همه نباشد.

ساختار قیمت‌گذاری برای کاربران غیر فنی بسیار گیج‌کننده است، زیرا بین قیمت‌گذاری سریع و تکمیل بر اساس تفاوت قائل می‌شود. روی پنجره زمینه (که نشان دهنده توانایی یک مدل زبان برای درک ورودی و ایجاد پاسخ های متنی است).

برای ساده کردن، شما دو گزینه دارید که کلود از آنها به عنوان “خانواده های مدل” یاد می کند:

  • کلود فوری
  • کلود 2

هر گزینه از مدل های زبانی متفاوتی استفاده می کند که برای کاربردهای خاص مناسب است.

Claude Instant برای گفتگوهای ساده و تولید متن بهترین است، در حالی که Claude 2 می تواند کارهای پیچیده تری مانند ارائه پیشنهاد کد و درگیر شدن در گفتگوهای متفکرانه انجام دهد.

هر دو خانواده مدل دارای یک پنجره زمینه 100 هزار توکن هستند، در مقایسه با 32 هزار توکن که با GPT-4 دریافت می کنید. این باعث می شود آنها توانایی بیشتری داشته باشند، اما به طور قابل توجهی گران تر می شوند:

  • کلود فوریاعلان: 1.63 دلار / میلیون توکن. تکمیل: 5.51 دلار / میلیون توکن
  • کلود 2 –درخواست: 11.02 دلار / میلیون توکن. تکمیل: 32.68 دلار / میلیون توکن

شما اساساً برای تعداد توکن‌های درگیر در هر درخواست و پاسخ پرداخت می‌کنید، و باید ریاضیات پیچیده‌ای را انجام دهید تا هزینه کل را بر اساس آن محاسبه کنید. روی نیازهای شما.

شما می توانید استفاده کنید این ماشین حساب برای ساده کردن process، اگر چه.

Chatsonic – بهترین برای ایجاد محتوای همه کاره

چتسونیک یک دستیار مکالمه هوش مصنوعی تولید شده توسط Writesonic است.

این ابزار آشکارا خود را به عنوان یک جایگزین ChatGPT تبلیغ می کند و ویژگی های پیشرفته تری را نسبت به ابزار محبوب نوید می دهد، مانند:

  • ادغام جستجوی گوگل
  • تولید تصویر
  • ویژگی های همکاری

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه پشتیبانی از چت فایل است که به شما امکان می‌دهد فایل‌های PDF، ویدیوها و سایر فایل‌هایی را که Chatsonic انجام می‌دهد آپلود کنید. process و ایجاد پاسخ در اطراف.

این کار خلاصه کردن اسناد پیچیده یا استخراج نکات اصلی از ویدیوها را بدون نیاز به تماشای آنها آسان می کند.

Chatsonic همچنین یک کتابخانه سریع گسترده ارائه می دهد که اگر با ابزارهای هوش مصنوعی تازه کار هستید، استفاده از آن را آسان تر می کند.

این به عنوان یک پلت فرم مکالمه AI ساده ساختار یافته است، بنابراین منحنی یادگیری شیب دار وجود ندارد.

می‌توانید Chatsonic را به مرورگرهای مختلف اضافه کنید، از برنامه تلفن همراه آن استفاده کنید یا از API برای ادغام آن با ابزارهای دیگر استفاده کنید.

این پلتفرم برای حداکثر 10000 کلمه رایگان است و پس از آن باید 16 دلار در ماه بپردازید.

همچنین می‌توانید نسخه آزمایشی مجموعه Writesonic را برای استفاده تجاری درخواست کنید تا ببینید آیا با جریان کاری شما مطابقت دارد یا خیر.

YouChat—بهترین برای حفظ حریم خصوصی

یوچت بخشی از مجموعه برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی You.com است.

این یک دستیار جستجو است که اهداف مشابه ChatGPT را ارائه می دهد، اگرچه حریم خصوصی پیشرفته ای را ارائه می دهد که کاربران آگاه از امنیت از آن استقبال می کنند.

این پلتفرم به شما امکان می‌دهد بدون ذخیره داده‌های شخصی‌تان مکالمات بی‌درنگ انجام دهید، و آدرس IP شما را به هم می‌ریزد تا درخواست‌ها و پاسخ‌های شما را خصوصی نگه دارد.

در مقابل، مدل تولید زبان GPT OpenAI حجم زیادی از داده ها را جمع آوری می کند، که همه با آن راحت نیستند.

علاوه بر موارد فوق، تفاوت زیادی بین YouChat و ChatGPT وجود ندارد.

شما یک رابط تمیز شبیه به ChatGPT در کنار گزینه ای برای استفاده از مدل زبان GPT-3.5 به صورت رایگان یا GPT-4 با نسخه پولی دریافت می کنید.

از زمان نوشتن این مقاله، YouChat دارای تخفیف است روی طرح YouPro، که در حال حاضر 9.99 دلار در ماه است، صرف نظر از اینکه صورتحساب ماهانه یا سالانه را انتخاب می کنید.

اگر ارتقا دهید، زمان آپدیت بهتر و جستجوهای نامحدود، نسل های تصویر و نسل های نوشتاری را دریافت خواهید کرد.

همچنین به Stable Diffusion XL، یک مدل هوش مصنوعی پیشرفته که تصاویر واقعی واقعی را به سرعت ایجاد می کند، دسترسی خواهید داشت.

هوش مصنوعی گیجی – بهترین برای تحقیق

با وجود اینکه بیش از یک سال است که وجود دارد، گیجی کشش زیادی در فضای هوش مصنوعی به دست آورده است.

این یک جایگزین ChatGPT است که به طور خاص متمرکز شده است روی جستجو، نوید ارائه اطلاعات دقیق و به روز با استفاده از جستجوهای وب بلادرنگ.

این پلتفرم توسط تیمی از کارشناسانی که قبلاً کار کرده بودند تأسیس شد روی توسعه مدل های زبان بزرگ در هوش مصنوعی گوگل.

این توسط چندین LLM، از جمله فناوری GPT OpenAI، پشتیبانی می‌شود، بنابراین می‌تواند زمینه سؤالات را درک کند و پاسخ‌های مرتبط را از منابع فراوانی که در پاسخ ذکر شده است، دریافت کند.

استفاده از Perplexity آسان است و از طریق مرورگرها و یک برنامه اختصاصی آیفون قابل دسترسی است.

این یک طرح رایگان مناسب برای تحقیقات پایه ارائه می دهد، با مدل های توانمندتر مانند Claude 2 و GPT-4 که ​​با ردیف پولی در دسترس هستند.

برای 20 دلار در ماه یا 200 دلار در سال، می توانید بیش از 300 سؤال روزانه بپرسید که با استفاده از مدل های زبان پیشرفته پاسخ داده می شود.

همچنین می‌توانید فایل‌های نامحدودی را برای Perplexity آپلود کنید تا از آنها به عنوان منابع استفاده شود، که یافتن اطلاعات خاص در اسناد بزرگ را آسان می‌کند.

طرح پولی با یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه ارائه می‌شود، بنابراین می‌توانید آن را آزمایش کنید تا ببینید آیا این پلتفرم از مزایای تبلیغاتی مطابقت دارد یا خیر.

کاراکتر هوش مصنوعی—بهترین برای سرگرمی

اگر به دنبال جایگزین هایی برای ChatGPT هستید که یک پیچ و تاب سرگرم کننده ایجاد کند روی مکالمات هوش مصنوعی، هوش مصنوعی شخصیت می تواند یک گزینه عالی باشد همانطور که از نام آن پیداست، به شما امکان می دهد شخصیت های هوش مصنوعی بسازید و همانطور که با یک شخص واقعی انجام می دهید با آنها چت کنید.

شخصیت‌های موجود در هوش مصنوعی از شخصیت‌های تاریخی مانند ناپلئون تا شخصیت‌های خیالی مانند سوپر ماریو و بتمن را شامل می‌شود.

علاوه بر گپ زدن با شخصیت‌ها، می‌توانید مکالمات چند رباتی را راه‌اندازی کنید و با گروهی از شخصیت‌های هوش مصنوعی صحبت کنید.

در حالی که چت هایی که خواهید داشت بدون شک سرگرم کننده خواهند بود، اما نباید آنها را جدی گرفت.

به محض ورود به پلتفرم، سلب مسئولیتی را مشاهده خواهید کرد که بیان می‌کند هر چیزی که شخصیت‌های هوش مصنوعی می‌گویند ساختگی است و ممکن است نادرست یا حتی توهین‌آمیز باشد.

با در نظر گرفتن این موضوع، واضح است که Character AI به جای تحقیق واقعی باید برای سرگرمی های ساده استفاده شود.

همچنین ممکن است محتوایی را ایجاد نکند که بتوانید از آن برای هدفی غیر از سرگرمی استفاده کنید.

استفاده از این پلتفرم رایگان است، اگرچه یک برنامه پولی وجود دارد که 9.99 دلار در ماه ارائه می شود.

زمان پاسخ دهی بهتر و دسترسی زودهنگام به ویژگی های جدید را ارائه می دهد، بنابراین اگر در نهایت از آن لذت ببرید، ممکن است ارزش تعهد را داشته باشد.

استخراج – بهترین برای استخراج و خلاصه سازی داده ها

برانگیختن یک دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی متمرکز است روی استخراج و جمع‌بندی داده‌ها از مقالات پژوهشی.

نقطه فروش اصلی آن امکان مرور پایگاه داده گسترده ای از 200 میلیون مقاله برای یافتن اطلاعات خاصی است که کاربر به دنبال آن است.

همچنین می‌توانید فایل‌های PDF محلی را برای دریافت خلاصه‌ای سریع از یافته‌های مقاله در کنار خلاصه‌های چکیده یک جمله‌ای آپلود کنید.

این باعث می شود این ابزار به ویژه برای دانشجویان، محققان و دانشگاهیان که می خواهند سرعت تحقیقات خود را سرعت بخشند مفید باشد process.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه، توانایی استخراج داده های خاص و ساختاربندی آن ها در یک جدول است که به شما یک نمای کلی واضح و جامع می دهد.

این پلتفرم در مورد توهمات هوش مصنوعی هشدار می دهد که می تواند به ویژه در تحقیقات علمی خطرناک باشد.

به همین دلیل است که مطمئن می شود فقط مقالات موجود را مرور می کند و منبع را ذکر می کند تا کاربران بتوانند پاسخ ها را تأیید کنند.

Elicit به شما 5000 اعتبار رایگان می دهد، پس از آن می توانید از مدل قیمت گذاری پرداختی برای خرید 1000 اعتبار به قیمت 1 دلار استفاده کنید. همچنین ردیف Enterprise برای سازمان‌ها وجود دارد که در صورت درخواست قیمت‌گذاری در دسترس است.

Learnt.ai – بهترین برای آموزش

Learnt.ai پلتفرمی است که از مدل های زبان هوش مصنوعی برای کمک به متخصصان آموزش در تولید محتوا استفاده می کند.

کاربران می‌توانند طرح‌های درسی، تکالیف خانگی و انواع محتوای آموزشی دیگر را متناسب با دانش‌آموزان سطوح مختلف ایجاد کنند.

این پلت فرم سه مرحله ای ساده را ارائه می دهد process: کاربران ابزاری را انتخاب می‌کنند، درخواستی را وارد می‌کنند و سپس محتوای ساخته‌شده با هوش مصنوعی تولید می‌کنند که می‌تواند به راحتی در پروژه‌های آموزشی آنها ادغام شود.

Learn.ai متکی است روی مدل زبان GPT را ارائه می دهد و یک گردش کار مبتنی بر سریع ارائه می دهد.

این خود را به عنوان یک ابزار تقویتی با هدف تقویت خلاقیت به جای جایگزینی وظایف مربی تبلیغ می کند، بنابراین می تواند افزودنی ارزشمند برای یک برنامه درسی استاندارد باشد.

استفاده از این ابزار رایگان است و به شما امکان دسترسی به 10 ابزار هوش مصنوعی را می دهد که برای کارهای مختلف طراحی شده اند.

برای باز کردن قفل بیش از 50 ابزار و ویژگی های اضافی، می توانید بین دو برنامه یکی را انتخاب کنید:

  1. ملزومات– 9 دلار در ماه (7 دلار در ماه با صورتحساب سالانه)
  2. حرفه ای– 99 دلار در ماه (79 دلار در ماه با صورتحساب سالانه)

GitHub Copilot – بهترین برای کدنویسی

GitHub Copilot یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای کار در کنار توسعه دهندگان طراحی شده است و به عنوان برنامه نویس جفت هوش مصنوعی آنها عمل می کند.

این به طور گسترده ای در میان توسعه دهندگان پذیرفته شده است و میلیاردها خط کد را در زبان های برنامه نویسی مختلف تولید کرده است.

برخی از ویژگی های اصلی این ابزار عبارتند از:

  • تبدیل درخواست های زبان طبیعی به کد
  • پیشنهادات عملکرد چند خطی
  • فیلتر کردن الگوهای کدگذاری آسیب پذیر رایج

همچنین می‌توانید از Copilot Chat بتا استفاده کنید، یک سرویس آزمایشی مکالمه هوش مصنوعی که به شما یک رابط چت برای تعامل راحت‌تر با Copilot می‌دهد.

این ویژگی در حال حاضر با سطح Copilot for Business در دسترس است که به ازای هر کاربر 19 دلار در ماه است.

همچنین یک طرح فردی برای 10 دلار در ماه یا 100 دلار در سال وجود دارد. می‌توانید از نسخه آزمایشی رایگان برای مشاهده عملکرد Copilot استفاده کنید و ببینید که آیا واقعاً می‌تواند گردش کار کدنویسی شما را بهبود بخشد.

نتیجه

اکنون که جایگزین های مختلفی برای ChatGPT مناسب برای استفاده های مختلف دیده اید، زمان آن رسیده که برنده را اعلام کنید. اگر می‌خواهید جامع‌ترین ابزاری را داشته باشید که نه تنها محتوایی شبیه انسان ایجاد کند، بلکه آن را در جستجوی گوگل نیز رتبه‌بندی کند، Surfer AI بی‌معنی است.

تعداد فزاینده ای از کسب و کارهایی که پس از استفاده از ابزارهای سئو ما به نتایج شگفت انگیزی دست یافته اند، شاخص خوبی از قابلیت های رتبه بندی Surfer هستند.





منتشر شده در 1403-02-21 00:47:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید