وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

15 برنامه افزودنی ChatGPT Chrome برای افزایش بهره وری شما

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 8 دقیقه


اگر به درستی استفاده شود، ChatGPT OpenAI می‌تواند افزودنی ارزشمند برای گردش کار شما باشد. از کمک به تحقیق شما گرفته تا تولید محتوای منسجم، می تواند وظایف مختلفی را برای کاهش کار دستی انجام دهد.

برای بهره مندی از این مزایا و بهره مندی بیشتر از ربات هوش مصنوعی، می توانید عملکرد آن را از طریق افزونه های Google Chrome گسترش دهید.

بیایید نگاهی گذرا به روش کمک آنها بیندازیم و سپس بهترین افزونه‌های ChatGPT Chrome را که باید بررسی کنید، بررسی می‌کنیم.

چرا از برنامه های افزودنی ChatGPT Chrome استفاده کنیم؟

با یک سهم بازار بیش از 63 درصدکروم محبوب ترین مرورگر وب است. این بدان معناست که احتمال زیادی وجود دارد که بخشی از برنامه روزانه شما باشد، بنابراین ترکیب آن با یک افزونه هوش مصنوعی یک راه عالی برای افزایش بهره وری شماست.

مطمئناً، می‌توانید یک تب اختصاصی برای ChatGPT AI باز کنید و از رابط چت معمولی آن استفاده کنید. مشکل این است که انجام این کار بسیار ناخوشایند است و ممکن است به جای حذف آن، کارهای تکراری بیشتری اضافه کند.

باید پاسخ‌هایی را که دریافت می‌کنید به‌صورت دستی کپی و جای‌گذاری کنید و بین برگه‌ها جابه‌جا شوید، که زمان‌بر و پر زحمت است.

خوشبختانه، فروشگاه وب کروم مملو از برنامه‌های افزودنی ChatGPT است که این مشکل را برطرف می‌کنند و حتی ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کنند که به طور پیش‌فرض با این ابزار در دسترس نیستند.

15 بهترین افزونه ChatGPT کروم

از آنجایی که کاربران پیشرو فناوری مدام راه‌های جدیدی برای استفاده از ChatGPT پیدا می‌کنند، تعداد افزونه‌ها همیشه در حال افزایش است. ما به محبوب‌ترین افزونه‌هایی می‌پردازیم که می‌توانند به شما در بهبود بهره‌وری کمک کنند و بیشتر کارهای سنگین را برای شما انجام دهند.

در اینجا 15 بهترین افزونه ChatGPT کروم آورده شده است.

WebChatGPT

یکی از ایرادات اصلی ChatGPT این است که نسخه رایگان آن به روز نیست و از نتایج جستجوی وب در زمان واقعی در پاسخ های خود استفاده نمی کند. WebChatGPT هدف آن رفع این مشکل با ترکیب قابلیت‌های ابزار هوش مصنوعی با مرتبط‌ترین نتایج وب برای درخواست داده شده است.

یکی از ویژگی‌های برجسته این افزونه کروم، کتابخانه سریع ChatGPT با یک کلیک است که صدها درخواست با کیفیت بالا را برای کارهای مختلف، از بازاریابی گرفته تا پشتیبانی مشتری، در خود جای می‌دهد. همچنین یک ابزار مدیریت سریع وجود دارد که می توانید از آن برای ایجاد الگوهای ChatGPT خود و بهینه سازی کارهای تکراری استفاده کنید.

این یک برنامه افزودنی اصلی ChatGPT Chrome برای همه کسانی است که نمی خواهند برای دسترسی به قابلیت های جستجوی وب برای ChatGPT Plus هزینه ای بپردازند، بنابراین ارزش بررسی را دارد.

AI بنویسید

AI بنویسید تمرکز روی بهره وری خود را از راه های مختلفی افزایش دهید. این یک راه حل عالی برای ایجاد محتوای سریع و ساده است – تنها کاری که باید انجام دهید این است که تایپ کنید // و آن را اعلان می کند، و می تواند انواع مختلفی از محتوا را در کمترین زمان تولید کند.

این ابزار همچنین به دلیل چندین ویژگی آن علاوه بر ایجاد محتوا، برای تکمیل وظایف مختلف روزانه به طور یکپارچه تر مفید است:

  • پاسخ ایمیل آسان– به شما امکان می دهد با در نظر گرفتن زمینه ایمیل، با یک کلیک پاسخی به ایمیل ایجاد کنید.
  • بازنویسی کنید– متن برجسته شده را بازنویسی می کند، کوتاه می کند یا بزرگ می کند و در عین حال لحن آن را مطابق ترجیحات شما تغییر می دهد.
  • تکمیل خودکار—جملات شما را به روشی مشابه Gmail کامل می کند، به جز اینکه این ویژگی به سایر وب سایت ها و سرویس های چت نیز گسترش می یابد.

ChatGPT برای Google

ChatGPT برای Google یک برنامه افزودنی رایگان کروم است که پاسخ های GhatGPT به عبارت های جستجو را در کنار نتایج وب نشان می دهد. فراتر از جستجوی گوگل است و از موتورهای جستجوی دیگری مانند Bing و DuckDuckGo استفاده می کند که به تطبیق پذیری آن کمک می کند.

به محض دریافت پاسخ، می‌توانید یک مکالمه با ChatGPT مربوط به عبارت جستجو را نیز شروع کنید و پاسخ عمیق‌تری دریافت کنید.

به طور پیش‌فرض، افزونه از GPT-3.5-Turbo و GPT-3 استفاده می‌کند، اگرچه می‌توانید GPT-4 را به صورت دستی برای پاسخ‌های بهتر فعال کنید. سایر ویژگی‌های قابل توجه عبارتند از برجسته‌سازی کد، حالت تاریک و امکان کپی کردن کل پاسخ در کلیپ بورد.

ChatGPT Writer

اگر نوشتن دستی نامه برای شما خسته کننده است، ChatGPT Writer یک افزونه کروم عالی برای امتحان است. این به شما کمک می کند تا کل ایمیل ها را بدون زحمت بنویسید تا بتوانید زمان کمتری را برای یافتن راه مناسب برای بیان آنها صرف کنید.

علاوه بر مرورگر کروم، افزونه کار می کند روی Edge، Brave و سایر مرورگرهای مبتنی بر Chromium. همچنین از همه وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های پیام‌رسان پشتیبانی می‌کند، اگرچه تمرکز ویژه‌ای دارد روی جیمیل.

ChatGPT Writer قول داده است که داده‌های کاربر را جمع‌آوری و ذخیره نکند، که آن را به گزینه‌ای عالی برای کاربران آگاه به حریم خصوصی تبدیل می‌کند.

خلاصه YouTube با ChatGPT و کلود

همانطور که از نامش پیداست، خلاصه YouTube با ChatGPT و کلود به شما امکان می‌دهد ویدیوهای YouTube را با استفاده از مدل OpenAI، بلکه با دستیار کلود هوش مصنوعی توانمند Anthropic خلاصه کنید. این یک برنامه افزودنی شگفت انگیز ChatGPT برای همه کسانی است که از ویدیوها برای تحقیقات گسترده استفاده می کنند، زیرا می تواند بخش های بی اهمیت را از بین ببرد و به شما کمک کند تمرکز کنید. روی آنچه اهمیت دارد

علاوه بر اینکه ویدیویی را که می‌خواهید خلاصه کنید به آن بدهید، می‌توانید روی دکمه خلاصه کلیک کنید روی تصویر کوچک آن در حالی که در حال مرور YouTube هستید. یکی از ویژگی های کمتر شناخته شده این افزونه، توانایی آن در خلاصه کردن مقالات است، بنابراین می توانید هر متن یا محتوای ویدیویی را بسیار راحت تر هضم کنید.

پرومتئوس

پرومتئوس به شما امکان می‌دهد به جای تایپ درخواست‌های خود، با ChatGPT صحبت کنید. این نه تنها یک ویژگی دسترسی عالی برای کسانی است که قادر به تایپ نیستند، بلکه می تواند تعامل شما با ابزار هوش مصنوعی را لذت بخش تر و بدون دردسرتر کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه افزودنی را نصب کنید، از طریق وب سایت رسمی به ChatGPT دسترسی داشته باشید و نوار فاصله را نگه دارید. سپس می‌توانید ChatGPT را با صدای خود به‌جای متن درخواست کنید و به لطف فناوری‌های تبدیل متن به گفتار قادر به برنامه افزودنی، از آن بخواهید با شما صحبت کند.

گفتگو با ChatGPT

در حالی که ما هستیم روی موضوع گفتگوهای ChatGPT را باید ذکر کنیم گفتگو با ChatGPT به عنوان یک راه حل عالی دیگر این برنامه مشابه Prometheus کار می کند، اگرچه برخی از ویژگی های اضافی را ارائه می دهد که ممکن است برای شما مفید باشد.

برنامه افزودنی یک کادر به رابط ChatGPT اضافه می کند که می توانید از آن برای فعال کردن تشخیص صدا و تبدیل متن به گفتار استفاده کنید. سپس می توانید سرعت، زیر و بم و زبان صدای ربات را با پشتیبانی از تمام زبان های اصلی تغییر دهید. اگر از ElevenLabs API استفاده می کنید، همچنین می توانید به کتابخانه وسیعی از صداها برای انتخاب دسترسی داشته باشید، که با Prometheus نمی توانید انجام دهید.

TweetGPT

TweetGPT یکی از بهترین افزونه‌های ChatGPT Chrome برای کاربران مشتاق Twitter/X است که برای ارائه ایده‌های جدید توییت به کمک نیاز دارند. روش کار بسیار ساده است:

  1. موضوع خود را انتخاب کنید
  2. زبان و لحن دلخواه را تنظیم کنید
  3. توییت را تولید کنید

علاوه بر توییت‌ها و رشته‌ها، اگر می‌خواهید در مکالمه شرکت کنید اما مطمئن نیستید چه بگویید، این برنامه افزودنی می‌تواند به ویژه برای پاسخ‌ها مفید باشد. در حالی که ممکن است همیشه نتوانید توییت تولید شده توسط هوش مصنوعی را به کلمه کپی/پیست کنید، حداقل مقداری الهام و ایده های جدید دریافت خواهید کرد.

مرلین

مرلین یک افزونه همه کاره ChatGPT کروم است که با 12 افزونه ChatGPT مناسب برای کاربردهای مختلف، مانند:

  • خلاصه کردن وب سایت ها، پست های وبلاگ و ویدیوها
  • ایجاد کپی کوتاه، محتوای طولانی و هنر هوش مصنوعی
  • شرکت در یک مکالمه ChatGPT که از GPT-4، Claude 2 و سایر مدل های زبان قوی استفاده می کند.

به جای اینکه یک برنامه افزودنی مستقل یکبار مصرف مانند سایر گزینه ها باشد روی فهرست ما، این یک چاقوی ارتش سوئیس از افزونه‌ها است که می‌توانید از آن برای ساده‌سازی وظایف متعدد استفاده کنید. همه این ابزارهای مفید تنها با یک کلیک در دسترس هستند، که مرلین را به یک دستیار هوش مصنوعی عالی برای حرفه ای ها، دانش آموزان و سایر دسته های کاربری تبدیل می کند.

ChatGPT Prompt Genius

همچنین به عنوان شناخته شده است AI Prompt Genius، این برنامه افزودنی رایگان برای کاربرانی مناسب است که می خواهند مهارت های خود را بهبود بخشند و با هوش مصنوعی ارتباط موثرتری برقرار کنند. این یک افزونه منبع باز است که به شما امکان دسترسی به الگوهای درخواستی متعددی را می دهد که می توانید آنها را ذخیره و تغییر دهید تا دستورالعمل های خود را دقیق تنظیم کنید.

تمام مکالمات شما با ChatGPT به طور خودکار ذخیره می شوند و می توانید برای دسترسی سریعتر آنها را به صورت محلی در قالب های مختلف ذخیره کنید. همچنین می‌توانید کلیدهای میانبر را به درخواست‌های ChatGPT که اغلب استفاده می‌شود اختصاص دهید تا درخواست را ساده کنید. process.

AI Prompt Genius همچنین به شما امکان می دهد تجربه ChatGPT خود را از طریق تم های مختلف مانند هکر و شومینه دنج بهبود بخشید، بنابراین می توانید رابط را شخصی سازی کنید تا آن را جذاب تر کنید.

FancyGPT

اگر به دنبال ذخیره و به اشتراک گذاری مکالمات ChatGPT خود هستید، FancyGPT یک راه آسان برای انجام آن در اختیار شما قرار می دهد. به شما اجازه می دهد export ChatGPT به صورت PDF، تصاویر و فایل های متنی پاسخ می دهد تا بتوانید آنها را نگه دارید روی دستگاه خود را به اشتراک بگذارید و آنها را با جامعه خود به اشتراک بگذارید.

می‌توانید انتخاب کنید که کدام پیام‌ها از یک مکالمه در آن گنجانده شود export، بنابراین می توانید تمرکز کنید روی هایلایت در حالی که هر چیز دیگری را حذف می کند. همچنین می‌توانید قسمت‌های مختلف مکالمه را برجسته کنید و از بین چندین سبک انتخاب کنید، مانند:

  • نئون
  • تاریکی/روشنایی
  • طرح

به طور کلی، این یک برنامه افزودنی ساده ChatGPT با چند مورد خاص است و به ویژه برای رهبران فکری هوش مصنوعی که می‌خواهند دانش و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند مفید است.

ChatGPT به Notion

Notion یک ابزار یادداشت برداری مفید است که به شما امکان می دهد ویکی ها و پایگاه های دانش ایجاد کنید، بنابراین ترکیب آن با ChatGPT یک راه موثر برای سرعت بخشیدن به تحقیق و پیش نویس اسناد جامع است. ChatGPT به Notion به شما این امکان را می دهد که این دو پلتفرم توانمند را بدون دردسر کنار هم قرار دهید.

می توانید یک پاسخ ChatGPT خاص یا کل مکالمه را با یک کلیک در پایگاه داده Notion خود ذخیره کنید. افزونه همچنین به شما امکان می دهد عناوین سفارشی را برای صفحات Notion جدید مستقیماً از ChatGPT ایجاد کنید و هر کدام را اختصاص دهید page برچسبی برای سازماندهی آسانتر

هر چند مفید باشد، این برنامه افزودنی با نگرانی‌های بالقوه حفظ حریم خصوصی همراه است، زیرا اطلاعات شخصی مانند نام، آدرس ایمیل و سن شما را جمع‌آوری می‌کند. این ممکن است برای کاربرانی که از امنیت آگاه هستند آزاردهنده باشد، بنابراین ارزش آن را دارد که در نظر داشته باشید.

هوش مصنوعی را درگیر کنید

هوش مصنوعی را درگیر کنید به شما کمک می کند مکالمه را شروع کنید روی لینکدین با ایجاد نظرات قانع کننده ای که می توانید بگذارید روی پست های مردم از یخ‌شکن‌ها گرفته تا بینش‌های ارزشمند، می‌تواند انواع مختلفی از نظرات را با رنگ‌های مختلف ایجاد کند یا به سادگی به شما کمک کند تا ایده‌های جدیدی دریافت کنید.

ویژگی برجسته این افزونه Second Brain است که نظرات را بایگانی می کند تا بتوانید در آینده به آنها ارجاع دهید. هنگامی که شروع به ایجاد روابط می کنید، این می تواند بسیار مفید باشد روی لینکدین زیرا شما نکات اصلی صحبت از گذشته را در هر لحظه به راحتی در دسترس خواهید داشت.

پس از نصب افزونه، در قسمت نظر لینکدین ساخته می شود، بنابراین می توانید مستقیماً از پست هایی که می خواهید نظر دهید به آن دسترسی داشته باشید. روی.

چت جنی

با بیش از 8 میلیون کاربر، چت جنی یکی از محبوب‌ترین افزونه‌های ChatGPT کروم است. این یک افزونه ساده است که به شما امکان می دهد از نوار ابزار به ChatGPT دسترسی پیدا کنید، به این معنی که نیازی به ترک نتایج موتور جستجو ندارید. page برای شروع گفتگو در مورد موضوع جستجوی خود

مانند برخی افزونه های دیگر روی فهرست ما، ChatGenie نتایج وب مرتبط را به چت های ChatGPT شما اضافه می کند، بنابراین می توانید مطمئن باشید اطلاعاتی که دریافت می کنید به روز هستند.

علاوه بر این، هیچ ویژگی فوق‌العاده‌ای وجود ندارد – برنامه افزودنی یک کار را انجام می‌دهد، و آن را به خوبی انجام می‌دهد تا تجربه مرور شما را بهبود بخشد.

چت سونیک

چت سونیک یکی دیگر از برنامه‌های افزودنی همه کاره کروم است که بهره‌وری شما را افزایش می‌دهد، به‌ویژه زمانی که در حال ارسال ایمیل و کار هستید روی حضور شما در رسانه های اجتماعی می تواند وظایف مختلفی را انجام دهد که مهمترین آنها عبارتند از:

  • خلاصه کردن ایمیل ها و ایجاد پاسخ ها
  • ایجاد پست های رسانه های اجتماعی
  • پیدا کردن هشتگ های مرتبط توییتر/X که باید استفاده کنید
  • پاسخ دادن به LinkedIn DMS
  • خلاصه یک وب page و به شما اجازه می دهد در مورد آن گفتگو کنید

به لطف این قابلیت‌ها، ChatSonic می‌تواند ابزاری ارزشمند به مجموعه ابزار بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شما باشد.

نتیجه

همانطور که می بینید، یک برنامه افزودنی ChatGPT Chrome برای تقریباً هر کار آنلاینی که باید انجام دهید وجود دارد. اگر بخواهیم برنده ای را انتخاب کنیم، آن مرلین به دلیل مجموعه غنی از پلاگین ها است. این به راحتی یکی از تواناترین افزونه هایی است که می توانید پیدا کنید، بنابراین ارزش افزودن به گردش کار خود را دارد.

آیا از افزونه‌هایی استفاده می‌کنید که ما در اینجا فهرست نکرده‌ایم؟ اگر چنین است، پیشنهادات خود را در بخش نظرات زیر بیان کنید تا به جامعه ما ایده های بیشتری ارائه شود.



منتشر شده در 1403-01-09 05:37:03

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید