وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

15 برنامه برتر اوبونتو

0 35
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


ما محبوب ترین دسته ها را انتخاب کرده ایم که برای یک کاربر متوسط ​​لینوکس مناسب است. به عنوان مثال، ما یک برنامه کاربردی انعطاف پذیر برای طبقه بندی تغییر تصویر پیشنهاد می کنیم. یک مدیر تحریریه ویدیویی مبتنی بر رابط کاربری گرافیکی طبیعی برای همه نیازهای تغییر رسانه های ترکیبی شما و غیره. به بیان ساده، ما تمام بررسی ها را برای شما انجام دادیم. بنابراین پس از نصب اوبونتو، اینها برنامه هایی هستند که به طور کلی برای نیازهای روزمره خود به آنها نیاز دارید. فوراً، باید خلاصه را شروع کنیم.

GIMP

GIMP یک برنامه اصلی ویرایش تصویر برای لینوکس است. این برنامه یک مدیر ویرایش بین پلتفرمی است که برای لینوکس، macOS X، ویندوز و سایر سیستم عامل ها قابل دسترسی است. GIMP یک برنامه سراسری است که برای طراحی گرافیکی، پردازش و ویرایش تصویر، ساختن بازنمایی و ترسیم عبارات مناسب است. GIMP کار را با سرمایه گذاری انرژی در کار شما تکمیل می کند. این یک برنامه متن باز است و به صورت رایگان در سراسر وب در دسترس است.

15 برنامه برتر اوبونتو15 برنامه برتر اوبونتو

هر چه

به احتمال زیاد از Evernote برای یادداشت برداری استفاده کرده اید روی Windows یا macOS، وقتی از Whatever استفاده می‌کنید، احساس راحتی بیشتری برای تغییر به لینوکس خواهید داشت. این برنامه یک جایگزین سبک وزن و غیر رسمی Evernote برای منطقه کاری لینوکس است روی پیشرفت های وب و سیستم الکترون Electron Chromium و Node.js را در یک خلاصه ادغام می کند. به طور همزمان، می توانید نکات برجسته وب و ترکیبات محلی را دریافت کنید. برنامه در موقعیت deb که باید دانلود کنید قابل دسترسی است. دو تا ضربه ی آهسته بزن روی این برنامه برای معرفی آن به کامپیوتر اوبونتو شما.

15 برنامه برتر اوبونتو15 برنامه برتر اوبونتو

استیسر

صرف نظر از اینکه از لینوکس یا ویندوز استفاده می کنید، هر سیستم عامل مقدار زیادی زباله به جا می گذارد که باید گهگاه حذف شوند تا سیستم در شرایط کارآمد بماند. لینوکس در خانه داری بسیار بهتر از ویندوز است، اما یک پاک کننده فریمورک باعث می شود این فرآیند حتی بهتر عمل کند. Stacer یک چارچوب رایگان و منبع باز است که عامل و صفحه نمایش را ساده می کند.

15 برنامه برتر اوبونتو15 برنامه برتر اوبونتو

اسکایپ برای لینوکس

برای برقراری تماس‌های ویدیویی و صوتی از رایانه اوبونتو، Skype برای لینوکس بسیار مفید است. اسکایپ یک برنامه معتبر است که توسط مایکروسافت برای لینوکس ساخته شده است. این برنامه در یک گروه deb برای استقرار سریعتر قابل دسترسی است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش تنظیم IP استاتیک روی اوبونتو

15 برنامه برتر اوبونتو15 برنامه برتر اوبونتو

تغییر زمان

Timeshift یک ابزار عکس فوری برای لینوکس است. این برنامه مانند برنامه های Windows System Restore و macOS Time Machine عمل می کند. Timeshift سیستم رایانه شما را با ذخیره مداوم نسخه هایی از چارچوب سند بیمه می کند، که بعداً زمانی که رایانه لینوکس خود را مجدداً راه اندازی کنید می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید.

15 برنامه برتر اوبونتو15 برنامه برتر اوبونتو

شاتر

در صورتی که به دنبال جایگزینی برای Snagit برای لینوکس هستید، Shutter مناسب ترین بازی است و می توانید این برنامه را به صورت رایگان دریافت کنید. شاتر یک برنامه اسکرین شات غنی از ویژگی است که می تواند از یک منطقه خاص، پنجره، کل صفحه یا سایت عکس بگیرد. page. سپس می توانید جلوه های مختلفی را روی اسکرین شات اعمال کنید، مناطق ویژگی را اضافه کنید و تصویر را به یک سایت تسهیل کننده تصویر منتقل کنید.

15 برنامه برتر اوبونتو15 برنامه برتر اوبونتو

ضبط صفحه نمایش ساده

هنگامی که نیاز به ضبط صفحه خود دارید، Simple Screen Recorder برای شما آماده است. این برنامه همچنین می تواند از وب کم شما فیلم ضبط کند. Simple Screen Recorder یک برنامه رایگان و منبع باز است که با در نظر گرفتن نیازهای یک مشتری معمولی ساخته شده است. هیچ آشفتگی در این برنامه وجود ندارد، این تنها چیزی است که برای ضبط صفحه خود نیاز دارید.

15 برنامه برتر اوبونتو15 برنامه برتر اوبونتو

QMMP

اگر به دنبال یک جایگزین Winamp برای لینوکس هستید، باید به QMMP فرصت دهید. این برنامه یک پخش کننده صوتی محافظه کار است که با کمک کتابخانه Qt ایجاد شده است. رابط کاربری مانند Winamp یا xmms است. اگر از طرفداران رابط Winamp نیستید، می توانید از رابط کاربری دیگری برای این برنامه استفاده کنید.

15 برنامه برتر اوبونتو15 برنامه برتر اوبونتو

کالیبر

Caliber یک مدیر کتاب دیجیتال غنی از اجزا و ساده برای استفاده است. این برنامه یک برنامه رایگان و منبع باز است که برای اکثر توزیع های لینوکس قابل دسترسی است. برنامه Caliber می‌تواند تمام ابرداده‌های یک فایل، از جمله عنوان، سازنده، توزیع‌کننده، ISBN، برچسب‌ها، گسترش و غیره را دانلود کند. این برنامه همچنین گزینه ای برای بازخوانی یا تغییر ابرداده موجود ارائه می دهد. کالیبر همچنین در کتاب دیجیتال “Watcher” کار می کند، که می تواند همه گروه های کتاب دیجیتال مربوطه را نشان دهد. می توانید در مرکز نرم افزار اوبونتو به Caliber دسترسی داشته باشید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش نصب VLC Media Player روی اوبونتو 22.04

15 برنامه برتر اوبونتو15 برنامه برتر اوبونتو

MyPaint

برنامه‌های محبوب لینوکس نقاشی دیجیتال پیشرفته مانند Krita، Inkscape، Pinta، GIMP و دیگر موارد هنوز جای پیشرفت دارند. ما اپلیکیشن MyPaint را برای این منظور پیشنهاد می کنیم. این برنامه بلافاصله پس از دانلود قابل استفاده است. MyPaint سریع، بدون وقفه است و از سیستم های گرافیکی ساخت Wacom و گجت های مشابه متعدد پشتیبانی می کند. موتور برس قابل انطباق و تنظیم است و دستگاه های ارزشمندی را به سودآوری می دهد.

15 برنامه برتر اوبونتو15 برنامه برتر اوبونتو

FileZilla

سرور FileZilla یک سرور FTP و FTPS منبع باز رایگان است که FTP، FTP را از طریق SSL/TLS (FTPS) و پروتکل انتقال فایل SSH (SFTP) را تقویت می کند. با استفاده از این برنامه می توانید فرآیندها را مختل کنید یا ادامه دهید و اسناد عظیمی را انتقال دهید. رابط کاربری شیک و ساده است.

15 برنامه برتر اوبونتو15 برنامه برتر اوبونتو

جیانی

Geany در مقایسه با سایر ویرایشگرهای متن لینوکس استثنایی است. استفاده از این برنامه آسان است و دارای بسیاری از توابع مفید برای نیازهای برنامه نویسی شما است. Geany از کمک چند پلتفرمی پشتیبانی می کند و کار می کند روی ویندوز، لینوکس و مک OSX. این برنامه همچنین دارای یک تابع کمک داخلی با 50 گویش برنامه نویسی است.

15 برنامه برتر اوبونتو15 برنامه برتر اوبونتو

Spotify

Spotify برای لینوکس به شما امکان می دهد موسیقی را از طریق یک برنامه محلی به جای مرورگر وب تنظیم کنید. این برنامه را می توان در مرکز نرم افزار اوبونتو برای یک پلت فرم مبتنی بر رابط کاربری گرافیکی مشاهده کرد.

15 برنامه برتر اوبونتو15 برنامه برتر اوبونتو

بخار

اگر بازی می کنید روی استیم یکی از برنامه های کاربردی دیگر برای بازی، تماشا و حتی ساخت بازی است.

15 برنامه برتر اوبونتو15 برنامه برتر اوبونتو

پخش کننده رسانه VLC

اگر به دنبال پخش کننده ویدیویی هستید که بتواند هر فایل صوتی یا ویدیویی را بدون معرفی بسته های کدک اضافی پخش کند، بیشتر از پخش کننده رسانه VLC جستجو نکنید. این برنامه یک برنامه رایگان، متن باز و چند مرحله ای است.

نتیجه

این لیست ما از بهترین برنامه های کاربردی اوبونتو 20.04 را به پایان می رساند. نظر شما در مورد این لیست چیست؟ اگر مشکل زیادی نیست، از توصیه برنامه های لینوکس مورد علاقه خود به سایر خوانندگان دریغ نکنید

برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم

زمان انتشار: 1403-01-04 13:11:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید