همانطور که تجارت شما توسعه می یابد، دنبال کردن وضعیت پروژه های شما می تواند بسیار دشوار باشد – از برنامه ریزی تا اجرای آنها.

یک راه حل رایج ایجاد صفحات گسترده برای پیگیری تیم ها و وظایف مختلف است. با این حال، ممکن است وقت گیر باشد و برخی از اطلاعات در زنجیره های طولانی ایمیل و تبادل فایل گم شوند.

خوشبختانه، کاربران وردپرس می توانند افزونه های مدیریت پروژه را برای دستیابی به همکاری سریعتر و موثر در محل کار خود پیاده سازی کنند.

در این مقاله، ما 15 بهترین افزونه مدیریت پروژه و ابزار وردپرس را برای کمک به شما در بهبود گردش کار جمع آوری کرده ایم.

ما ویژگی های منحصر به فرد این افزونه های وردپرس، قیمت گذاری و توضیح خواهیم داد که چرا آنها می توانند راه حل بعدی مدیریت پروژه شما باشند.

روش انتخاب پلاگین مدیریت پروژه مناسب

افزونه های مدیریت پروژه ابزارهایی هستند که به شما کمک می کنند پروژه های تجاری را مستقیماً از سایت وردپرس خود سازماندهی کنید.

فرقی نمی کند که شما یک فریلنسر باشید یا مدیر پروژه ای که بر تیم هایی که با تولید محتوا، فروش یا توسعه وب سر و کار دارند، نظارت می کند. بهترین افزونه های مدیریت پروژه وردپرس ابزارهایی را ارائه می دهند که انواع مختلف کسب و کار را در خود جای می دهند.

برخی از ویژگی های اصلی که باید در بهترین افزونه های وردپرس برای مدیریت پروژه جستجو کنید عبارتند از:

  • مدیریت فایل. اسناد را در یک مکان به اشتراک بگذارید و مشاهده کنید تا مطمئن شوید که همه به منابع پروژه دسترسی دارند و اطلاعات گم نمی شود. علاوه بر این، فریلنسرها می توانند قراردادها و فاکتورها را با مشتریان به اشتراک بگذارند.
  • مدیریت کارها. وظایفی را با توضیحات جامع ایجاد کنید و آنها را به اعضای خاص تیم اختصاص دهید.
  • پیگیری پروژه یک افزونه مدیریت پروژه وردپرس به طور خودکار پیشرفت را ثبت می کند تا بتوانید کارهای تیم خود را پیگیری کنید. اکثر افزونه های وردپرس با یک رابط بصری به شما کمک می کند تا به راحتی گلوگاه ها را شناسایی کنید و با ضرب الاجل ها همراه باشید.
  • نقاط عطف. نقاط عطف در افزونه های مدیریت پروژه وردپرس ایجاد کنید تا پیشرفت پروژه خود را مشخص کنید و به تیم خود انگیزه دهید.
  • ادغام. افزونه‌ها و ابزارهای وردپرس افزونه‌ها و ادغام‌های شخص ثالث را برای ساده‌سازی گردش کار شما، مانند درایو گوگل برای به اشتراک گذاری فایل و WooCommerce برای مدیریت سایت های تجارت الکترونیک.

علاوه بر این، استفاده از این افزونه باید آسان و متناسب با بودجه شرکت شما باشد. برای کمک به تصمیم گیری، ما بهترین افزونه ها و ابزارهای مدیریت پروژه رایگان و پولی وردپرس را فهرست کرده ایم.

6 افزونه رایگان مدیریت پروژه وردپرس

افزونه های مدیریت پروژه رایگان و فریمیوم برای وردپرس ویژگی های فوق العاده ای را برای فریلنسرها و مشاغلی که به گزینه های مقرون به صرفه تری نیاز دارند ارائه می دهند. در اینجا افزونه های برتر ما هستند.

1. اسپورت پرس

Sports Press، یک افزونه مدیریت پروژه وردپرس است

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 20000+
  • رتبه بندی: 4.8/5
  • ویژگی های قابل توجه: مشخصات تیم، لیست بازیکنان
  • مناسب ترین برای: مدیران تیم های ورزشی

SportsPress یکی از بهترین افزونه های مدیریت پروژه است روی وردپرس برای تیم های ورزشی و مدیران مسابقات.

این افزونه وردپرس به طور خاص تمرکز دارد روی مرتبط با ورزش مدیریت وظایف، مانند برنامه ریزی مسابقات و پیگیری پیشرفت تیم شما.

این فریمیوم افزونه وردپرس به شما امکان ایجاد می دهد پروفایل های تیم و لیست بازیکنان. با اختصاص دادن بازیکنان به تیم های خاص، به طور موثر مدیریت کنید و با مرور لیست، یک نمای کلی از تمام تیم های لیگ خود دریافت کنید.

برای به روز نگه داشتن بازدیدکنندگان و بازیکنان، مسابقات آتی را نمایش دهید روی سایت وردپرس شما می‌توانید با قرار دادن Google Maps، یک تایمر شمارش معکوس، جدول رده‌بندی مسابقات اضافه کنید و اطلاعاتی درباره مکان برگزاری رویداد اضافه کنید. روی تارنما.

علاوه بر این، می توانید پیشرفت هر بازیکن را ردیابی و ضبط کنید. درک بهتری از عملکرد تیم شما و جنبه هایی که برای بهبود نیاز دارند به شما می دهد.

برای دسترسی به ویژگی‌های بیشتر، مانند تابلوهای امتیاز و گزینه‌های سفارشی‌سازی، می‌توانید دریافت کنید SportsPress Pro از جانب 99 دلار در سال برای مجوز باشگاه همراه با یک سال به روز رسانی رایگان و 30 روز ضمانت بازگشت وجه است.

2. رهگیری سفارش

پلاگین مدیریت پروژه وردپرس پیگیری سفارشپلاگین مدیریت پروژه وردپرس پیگیری سفارش

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 7000+
  • رتبه بندی: 4.5/5
  • ویژگی های قابل توجه: یادداشت های مشتری، اطلاع رسانی ایمیل
  • مناسب ترین برای: فروشگاه های تجارت الکترونیک و خدمات حمل و نقل

این فریمیوم افزونه مدیریت پروژه وردپرس به شما کمک می کند تا سفارشات، پروژه ها، محموله ها و سایر وظایف تجاری خود را به طور موثر مدیریت کنید.

ردیابی سفارش دارای یک رابط پاسخگو و ساده است که می توانید از هر دستگاهی به آن دسترسی داشته باشید و متناسب با سایت وردپرس خود آن را سفارشی کنید.

علاوه بر این، این افزونه مدیریت پروژه به شما کمک می کند تا با نمایش اطلاعات پیشرفت سفارشات، با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

برای اینکه مشتریان خود را در جریان سفارشات خود قرار دهید، ارسال کنید اعلان های ایمیل خودکار هر زمان که به روز رسانی شد به آنها اطلاع دهید روی سفارش آنها

همچنین می توانید انتخاب کنید که کدام اطلاعات نمایش داده شود، مانند شماره سفارش، وضعیت، مکان و تاریخ به روز رسانی.

را یادداشت مشتری ویژگی به آنها اجازه می دهد تا درخواست های مربوط به سفارشات خود را ارائه دهند. برای مثال، مشتریان می‌توانند از شما بخواهند که برچسب «لطفاً با احتیاط رفتار کنید» اضافه کنید روی جعبه را هنگام خرید اشیاء شکننده.

برای ادغام افزونه با فروشگاه ووکامرس خود، لازم است یک مجوز حق بیمه. قیمت یک وب سایت از شروع می شود 34.49 دلار برای دسترسی مادام العمر

3. مدیر پروژه و اسناد SP

مدیر پروژه و اسناد SPمدیر پروژه و اسناد SP

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 3000+
  • رتبه بندی: 4.1/5
  • ویژگی های قابل توجه: سیستم مدیریت اسناد، کنترل دسترسی
  • مناسب ترین برای: مدیریت فایل و اشتراک گذاری

هدف اصلی SP Project و Document Manager کمک به کسب و کارها به اشتراک گذاری سریع و کارآمد فایل ها بین تیم ها، مشتریان و فروشندگان است.

با پلاگین SP Project and Document Manager می توانید فایل ها و پروژه های نامحدود در هر اندازه را آپلود کنید.

این پلاگین مدیریت اسناد وردپرس دارای یک طرح داشبورد ساده است که به راحتی می توانید در میان آن پیمایش کنید. هر برگه اقداماتی مانند افزودن فایل، اضافه کردن پوشه یا جاسازی ویدیو.

افزونه SP Project and Document Manager همچنین به شما امکان کنترل دسترسی و حریم خصوصی اسناد خود را می دهد.

سایت وردپرس مدیر کنترل کاملی بر افزونه مدیریت پروژه دارد. آنها می توانند فایل ها را به پوشه های کاربران خود مشاهده یا اضافه کنند، کنترل کنند که چه کسی می تواند به آنها دسترسی داشته باشد و موارد دیگر.

هنگامی که مشتریان فایل ها را آپلود می کنند، مدیر بلافاصله یک اعلان ایمیل دریافت می کند. علاوه بر این، مدیران می توانند فعالیت های هر کاربر را نظارت کنند و تمام اسناد پروژه را در یک پوشه ZIP دانلود کنند.

اعضای تیم با نقش‌های کاربر وردپرس به نقش خود دسترسی پیدا می‌کنند page و اسناد، تضمین حریم خصوصی بین کاربران. اگر مدیر فایلی را به پوشه خود اضافه کند، اعلان دریافت می کند.

برای اطمینان از اینکه همکاران و مشتریان از محتوای هر سند آگاه هستند، مدیر همچنین می‌تواند افراد دارای نقش کاربر را مجبور کند فایل‌های اختصاص داده شده به آنها را دانلود کنند.

SP Project and Document Manager حق بیمه را ارائه می دهد افزونه ها بنابراین کاربران می توانند نرم افزارهای شخص ثالث را ادغام کنند درایو گوگل و دراپ باکس با وب سایت وردپرس خود.

برای ویژگی های پیشرفته مانند افزودن یادآورها، وظایف و نظرات به یک فایل، باید افزونه را خریداری کنید. نسخه پریمیوم. SP Project Document Manager هزینه های حق بیمه 75 دلار در سال برای مجوز تک سایتی

4. مدیریت پروژه وردپرس توسط UpStream

UpStream یک افزونه مدیریت پروژه برای وردپرس استUpStream یک افزونه مدیریت پروژه برای وردپرس است

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 1000+
  • رتبه بندی: 4.5/5
  • ویژگی های قابل توجه: نمای پروژه جلویی، موضوعات بحث
  • مناسب ترین برای: انواع مشاغل و فریلنسرها

این افزونه مدیریت پروژه وردپرس freemium به شما امکان می دهد پروژه های خود را مستقیماً از داشبورد وردپرس خود مدیریت کنید.

اولین باری که افزونه را فعال می‌کنید، راهنمای کوتاهی وجود خواهد داشت که اصول اولیه روش استفاده از UpStream را به شما می‌گوید و تضمین می‌کند که کاربرانی که برای اولین بار استفاده می‌کنند تجربه‌ای کاربرپسند داشته باشند.

یکی از ویژگی های کلیدی این افزونه آن است نمای جلویی. این به تیم و مشتریان شما اجازه می دهد تا پیشرفت پروژه های خود را بدون دسترسی به بخش مدیریت وردپرس مشاهده کنند.

همچنین، این افزونه به آنها نمایشی بصری از پیشرفتی که انجام داده اند می دهد روی پروژه از طریق نمودارها، جدول زمانی و تابلوها.

به جای پیمایش در لیست وظایف طولانی، UpStream یک ارائه می دهد فیلتر را تغییر دهید برای مدیریت وظایف وظایف را بر اساس فیلتر کنید روی پیشرفت، تاریخ، یا فردی که اختصاص داده شده است.

با موضوع گفتگو ویژگی، تیم شما می تواند نظر دهد روی پروژه ای که دارند کار می کنند روی در یک جا. بنابراین، بحث ها در صندوق ورودی ایمیل شما گم نمی شوند و تیم شما به روز می شود روی پیشرفت پروژه

این افزونه اصلی مدیریت پروژه وردپرس برای استفاده رایگان است. با این حال، شما می توانید یک طرح حق بیمه برای افزایش قابلیت استفاده UpStream. مقرون به صرفه ترین هزینه های طرح 79 دلار در سال و شامل پنج افزونه حق بیمه است.

5. مدیر پروژه Zephyr

Zephyr یک افزونه مدیریت پروژه وردپرس استZephyr یک افزونه مدیریت پروژه وردپرس است

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 1000+
  • رتبه بندی: 4.9/5
  • ویژگی های قابل توجه: داشبوردهای شخصی، پنل بحث
  • مناسب ترین برای: انواع مشاغل و فریلنسرها

Zephyr Project Manager یک افزونه فریمیوم وردپرس با لیستی چشمگیر از ویژگی های مناسب برای همکاری است.

دارای یک رابط کاربری تمیز و ساده است. کاربران می توانند متفاوت ایجاد کنند دسته های پروژه، اختصاص دادن رنگ های مختلف برای منظم نگه داشتن آنها و به راحتی قابل تشخیص است.

مدیر پروژه این شرکت و سایر کاربران داشبورد مخصوص به خود را دارند تا به آنها کمک کند تا در این افزونه وردپرس پیمایش کنند. آنها می توانند وظایف و پروژه هایی را که انجام داده اند و همچنین وظایف آتی خود را تجسم کنند.

برخلاف دیگر افزونه‌های مدیریت پروژه وردپرس، Zephyr Project Management تعداد پروژه‌ها را محدود نمی‌کند و این افزونه را به یک افزونه عالی برای نصب برای مشاغل در هر اندازه تبدیل می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بایگانی VPS

ایجاد پروژه های جدید بسیار ساده است process. فقط جزئیات پروژه مانند نام، دسته بندی و توضیحات را تایپ کنید. همچنین می توانید پروژه ها را بر اساس رتبه بندی کنید روی سطح اولویت آنها: کم، متوسط، بالا، و بحرانی.

تیم شما اعلان‌های ایمیلی درباره به‌روزرسانی‌های پروژه، مهلت‌های از دست رفته و وظایف جدید دریافت می‌کند.

این افزونه مدیریت پروژه وردپرس نیز یک پانل بحث. هر پیامی را در یک برگه نگه می‌دارد و در نتیجه مدیریت بهتر و صندوق‌های دریافتی ایمیل نامرتب را به همراه دارد.

علاوه بر این، مدیریت پروژه Zephyr امکان به اشتراک گذاری فایل و لینک را می دهد. این به اعضای تیم کمک می کند تا منابع را به اشتراک بگذارند تا به روز بمانند روی اطلاعات جدید در مورد پروژه

این افزونه مدیریت وردپرس رایگان است و امکان ارتقا به آن وجود دارد Zephyr Project Manager Pro برای ویژگی های اضافی نسخه Pro برای خرید یک بار در دسترس است 49 دلار

6. تابلوهای کانبان برای وردپرس

افزونه مدیریت پروژه Kanban Boards برای وردپرسافزونه مدیریت پروژه Kanban Boards برای وردپرس

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 1000+
  • رتبه بندی: 4.6/5
  • ویژگی های قابل توجه: تطبیق پذیری، قالب های تخته
  • مناسب ترین برای: شرکت ها در هر اندازه و فریلنسر

تابلوهای کانبان برای وردپرس به شما کمک می کند تا گردش کار تیم خود را بهبود ببخشید و یک نمای کلی از پروژه های خود را از طریق سیستم “تخته ها و کارت ها” ارائه دهید.

این افزونه فریمیوم وردپرس قالب های مختلف تخته کانبان را برای رفع نیازهای مختلف ارائه می دهد. این تضمین می کند که بهینه ترین برد Kanban را برای مدیریت وظایف و پروژه های خود دریافت کنید.

تابلوهای کانبان برای وردپرس پیشنهاد می دهد قالب های تابلو برای مدیریت پروژه، پروژه های تحریریه، ردیابی متقاضیان کار، خط لوله فروش، و مدیریت وظایف اساسی.

علاوه بر این، تابلوهای کانبان قابل تنظیم را نیز ارائه می دهد. به راحتی هر نوع ستون وضعیت مورد نیاز خود را از طریق منوی تنظیمات اضافه کنید و افزونه Kanban Boards را بدون توجه به پروژه ای که در حال کار هستید، همه کاره کنید. روی.

کاربران می توانند نام پروژه، جزئیات کار، زمان تخمینی تکمیل را پر کنند و عضوی را برای کار تعیین کنند. مشتریان این افزونه مدیریت پروژه وردپرس نیز می توانند وظایف را به وضعیت های دیگر منتقل کنند تا پیشرفت خود را پیگیری کنند.

برای ویژگی‌های بیشتر، مانند پیوست کردن فایل‌ها به وظایف و اعلان‌های ایمیل، تابلوهای Kanban را برای وردپرس خریداری کنید نسخه پریمیوم برای 149 دلار در سال یا 499 دلار برای یک مجوز مادام العمر

9 افزونه برتر مدیریت پروژه وردپرس

افزونه ها و ابزارهای مدیریت پروژه پریمیوم وردپرس در مقایسه با افزونه های رایگان دارای ویژگی های قوی تری هستند. آنها همچنین انعطاف پذیری بیشتر و ابزارهای مدیریت پروژه بهتری را برای حل مسائل روزمره ارائه می دهند.

برای کمک به تصمیم گیری بهترین گزینه برای کسب و کارتان، در اینجا بهترین گزینه های ما برای بهترین افزونه ها و ابزارهای مدیریت پروژه ممتاز موجود برای وردپرس وجود دارد:

1. مدیر پروژه WP

افزونه وردپرس WP Project Manager افزونه وردپرس WP Project Manager

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 10000+
  • رتبه بندی: 4/5
  • ویژگی های قابل توجه: ابزار ردیابی زمان، رابط بصری
  • مناسب ترین برای: تمام سایزهای شرکت و فریلنسرها

WP Project Manager یک ابزار مدیریت پروژه وردپرس است که برای آسان کردن همکاری تیمی طراحی شده است.

با باز کردن افزونه WP Project Manager، یک نمای کلی بصری از پیشرفت پروژه خود دریافت می کنید نمودارهای گانت.

علاوه بر نشان دادن وظایف و برنامه فعلی شما، همراه با یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن بنابراین می توانید به راحتی پروژه ها و وظایف را مدیریت کنید.

WP Project Manager همچنین دارای بسیاری از ویژگی‌های ضروری برای یک مدیر پروژه است، مانند کنترل ظرفیت‌های تیم و نقش‌های اعضا. این به شما امکان می دهد تا وظایفی را برای تیم های خاص ایجاد کرده و به آنها اختصاص دهید.

آنها فقط برای حفظ حریم خصوصی و امنیت پروژه خود در داشبورد تیم اختصاص داده شده ظاهر می شوند.

علاوه بر این، مدیران پروژه می‌توانند هنگام ایجاد پروژه، اعضای تیم خاصی را اضافه کنند که حقوق ویرایش را فقط به آنها می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی های عالی افزونه WP Project Manager این است ردیابی زمان. به شما این امکان را می دهد که مدت زمانی را که یک عضو طول می کشد تا کار محول شده به آنها را انجام دهد، پیگیری کنید.

این به محاسبه دستمزد کارگران شما در صورت پرداخت ساعتی یا حقوق خود در صورتی که شغل آزاد دارید، کمک می کند.

نسخه رایگان این افزونه مدیریت پروژه وردپرس ویژگی های اساسی مانند لیست کارهای، نقاط عطف و پیام ها را ارائه می دهد. آنها ابزارهای عالی برای مدیریت تعداد انگشت شماری از پروژه ها هستند.

با این حال، برای دسترسی به تمام ویژگی هایی که ذکر کردیم، باید خرید کنید WP Project Manager Pro.

آن برنامه ها شروع کن در 55 دلار در سال برای یک دامنه و شامل یک پیام رسان خصوصی داخلی، فایل و ابزارهای مدیریت مهلت.

2. CoSchedule

CoSchedule، یک افزونه مدیریت پروژه وردپرس استCoSchedule، یک افزونه مدیریت پروژه وردپرس است

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 10000+
  • رتبه بندی: 4.7/5
  • ویژگی های قابل توجه: سازمان دهنده دارایی، تقویم بازاریابی
  • مناسب ترین برای: بازاریابی مشاغل و فریلنسرها

CoSchedule یک افزونه وردپرس با ویژگی های غنی است که هدف آن تسهیل مدیریت پروژه برای افراد و تیم ها است.

با ویژگی های داخلی آن، مدیران پروژه می توانند وظایف بازاریابی خود را مستقیماً از طریق خود سازماندهی کنند داشبورد وردپرس، به راحتی پیشرفت و ضرب الاجل را پیگیری می کند.

را سازمان دهنده محتوا یکی از ویژگی های عالی این افزونه مدیریت پروژه وردپرس است. این به شما امکان می دهد پروژه ها را مدیریت کنید، برنامه ریزی کنید و محتوا را از سایت وردپرس خود منتشر کنید.

می توانید منابعی مانند اسناد، فایل های ویدئویی و صوتی را با آن آپلود و به اشتراک بگذارید دارایی تنظیم کننده.

CoSchedule یک تصویر بسیار بصری ارائه می دهد تقویم بازاریابی. مهلت هر پروژه، برنامه‌ریزی رویدادها، ارسال محتوا و ایمیل‌ها را علامت‌گذاری کنید تا به تیم خود کمک کنید تا یک جریان کاری پایدار ایجاد کند.

به لطف رابط کشیدن و رها کردن آن، به راحتی مهلت های پروژه خود را تنظیم کنید و تغییرات دیگری در تقویم خود ایجاد کنید.

برای استفاده از این افزونه مدیریت پروژه، باید یک حساب CoSchedule. شروع برنامه ها 29 دلار در ماه به ازای هر کاربر، صورتحساب سالانه یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه نیز در دسترس است.

3. پروژکتوپی

Projetopia یک افزونه مدیریت پروژه وردپرس استProjetopia یک افزونه مدیریت پروژه وردپرس است

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 2000+
  • رتبه بندی: 4.5/5
  • ویژگی های قابل توجه: داشبورد مشتری، الگوهای قرارداد
  • مناسب ترین برای: مدیریت قرارداد و فریلنسرها

این افزونه مدیریت پروژه وردپرس برای کمک به کسب و کارها در برقراری ارتباط بهتر با تیم ها و مشتریان خود طراحی شده است.

با مشتری-مدیریت تمام اطلاعات مشتری شما، مانند جزئیات تماس آنها، در یک برگه موجود است. فیلدهای سفارشی را برای به دست آوردن تمام جزئیات لازم برای مدیریت پروژه مشتری خود تنظیم کنید.

این ویژگی همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت فراموشی رمز عبور حساب مشتری، آن را بازنشانی کنید. از طرف دیگر، آنها می توانند رمز عبور خود را از طریق ورود به داشبورد بازنشانی کنند page.

پروژکتوپیا داشبورد مشتری اطلاعاتی مانند پروژه های باز مشتری، قراردادها و بلیط های پشتیبانی مشتری را ارائه می دهد. بنابراین، آنها ایده روشنی از روش پیشرفت کار خواهند داشت و وظایف خود را به روز می کنند یا تغییر می دهند.

با نقل قول ها و تخمین ها از ویژگی های این ویژگی، می توانید قیمت ها، تاریخ ها و سایر شرایط تخمینی را برای مشتریان ایجاد و ارسال کنید.

مشتریان همچنین می‌توانند از داشبورد خود با ثبت نام، تاریخ و آدرس IP، نقل قول را بپذیرند یا امضا کنند.

این افزونه مدیریت پروژه وردپرس نیز ارائه می دهد شرایط و ضوابط و قالب های قرارداد برای ساختن process حتی سریعتر

این افزونه برای 49 دلار در سال برای یک مجوز معمولی یا 299 دلار در سال برای مجوز تمدید شده

علاوه بر این، Projectopia افزونه های پولی مانند ادغام ووکامرس، ردیاب اشکال، و طرح های اشتراک.

4. پروژه پانوراما

Project Panorama یک افزونه مدیریت پروژه وردپرس استProject Panorama یک افزونه مدیریت پروژه وردپرس است

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 1000+
  • رتبه بندی: 4.2/5
  • ویژگی قابل توجه: گرافیک بصری، برچسب زدن سفید
  • مناسب ترین برای: مدیریت تیم و مشتری

Project Panorama یک افزونه مدیریت پروژه بسیار بصری برای کمک به اعضای تیم و مشتریان برای همکاری است.

پس از ورود به سیستم، داشبورد مدیریت پروژه یک نمای کلی از پیشرفت تیم شما ارائه می دهد. داده هایی که در افزونه وردپرس قرار می دهید به طور خودکار به a تبدیل می شوند گرافیک بصری نشان دادن وضعیت هر پروژه

علاوه بر این، رابط کاربری این افزونه ساده و قابل پیمایش آسان است و این اطمینان را می‌دهد که کاربران غیرمسلط به فناوری می‌توانند بدون مشکل از طریق آن حرکت کنند.

این افزونه مدیریت پروژه وردپرس نیز به شما این امکان را می دهد برچسب سفید بنابراین شرکت شما می تواند پلاگین را به عنوان پلاگین خود تغییر نام دهد.

شما می توانید لوگو و رنگ های برند شرکت را اضافه کنید، بنابراین به نظر می رسد یک پورتال سفارشی برای مشتریان شما باشد. علاوه بر این، داشبورد مشتری فقط وظایف و پروژه هایی را که به آنها اختصاص داده شده است نمایش می دهد.

آنها می توانند پیشرفت پروژه های خود را بررسی کنند، تغییراتی ایجاد کنند، اسناد و فایل های پروژه را از رایانه خود آپلود کنند یا درایو گوگلو وظایف محول شده را به پایان برسانید.

از سوی دیگر، داشبوردهای مدیر پروژه به آن‌ها اجازه می‌دهند تمام پروژه‌هایی که در تیمشان اتفاق می‌افتد را ببینند.

علاوه بر این، ویژگی مدیریت تایید به مدیران پروژه کنترل اسناد مهم را می دهد. آنها می‌توانند فایل‌ها را قبل از ارسال بررسی، تأیید یا رد کنند.

پروژه پانوراما یک نسخه رایگان دارد، پروژه پانوراما لایت، که می توانید امتحان کنید. با این حال، فقط ویژگی های اساسی مانند ایجاد پروژه و ابزارهای مدیریت وظیفه را ارائه می دهد.

برای دسترسی به سایر ویژگی‌هایی که افزونه ارائه می‌دهد، باید یک طرح پولی را از ابتدا خریداری کنید 69 دلار در سال.

5. Task Manager Pro

Task Manager Pro، یک افزونه مدیریت پروژه وردپرس استTask Manager Pro، یک افزونه مدیریت پروژه وردپرس است

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 150+
  • رتبه بندی: 4.5/5
  • ویژگی قابل توجه: مدیریت بلیط
  • مناسب ترین برای: فریلنسرها و مشاغل کوچک

Task Manager Pro یک افزونه مدیریت پروژه است که به شما کمک می کند پروژه های خود را مستقیماً مدیریت کنید روی داشبورد وردپرس شما

Task Manager Pro یک گزینه عالی برای افرادی است که بودجه کمتری دارند اما هنوز به نرم افزار مدیریت پروژه شایسته برای مدیریت پروژه های خود نیاز دارند.

آن مدیریت بلیط این ویژگی به شما امکان می دهد خدمات پشتیبانی مشتری خود را مستقیماً مدیریت کنید روی سایت وردپرس شما برای اطمینان از اینکه بازخورد و سایر پیام‌های مشتریانتان گم نمی‌شوند، می‌توانید برای هر یک از آنها یک همکار تعیین کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  15 بهترین تم وردپرس Elementor و چرا باید از یکی استفاده کنید

Task Manager Pro همچنین به شما امکان می دهد پیشرفت وظایف خود، تغییر وضعیت و اضافه کردن نظرات را به روز کنید. دانستن اینکه چه مقدار از کار انجام شده است آسان خواهد بود، در حالی که وضعیت آن به شما امکان می دهد پروژه ها را بر اساس آن متمایز کنید روی اولویت.

علاوه بر این، می‌توانید از یک کد کوتاه برای افزودن لیست کار یا پروژه به هر پست یا صفحه استفاده کنید روی وب سایت وردپرس شما دسترسی به پروژه ها و وظایف تیم شما را آسان تر می کند.

Task Manager Pro در دسترس است 45 دلار برای مجوز عادی و 985 دلار برای مجوز تمدید شده

6. کمپ آزاد

افزونه مدیریت پروژه وردپرس Freedcampافزونه مدیریت پروژه وردپرس Freedcamp

آمار پلاگین:

  • ویژگی های قابل توجه: ادغام WooCommerce، ویژگی های برتر
  • مناسب ترین برای: مدیریت مشتری و تیم

Freedcamp یک نرم افزار مدیریت پروژه مناسب برای مشاغلی که می خواهند روش جدیدی برای مدیریت پروژه ها و روابط با مشتری خود داشته باشند.

برای ادغام Freedcamp با وردپرس، می توانید استفاده کنید زاپیر یا آن API، که ممکن است به کمک یک توسعه دهنده نیاز داشته باشد. علاوه بر این، زاپیر همچنین Freedcamp را با ووکامرس برای کمک به مدیریت فروشگاه آنلاین خود

Freedcamp ویژگی های ممتاز مانند a ویکی page در برخی از برنامه های آن – مکانی که تیم ها می توانند اسناد با چندین نسخه را ذخیره کنند. برای همکاری بهتر تیمی، می‌توانید بحث‌هایی را نیز در میان بگذارید روی هر سند

علاوه بر این، می توانید ویکی های عمومی ایجاد کنید و URL آنها را با سایر مشاغل و مشتریان به اشتراک بگذارید یا آن را محدود کنید pageحریم خصوصی، بنابراین محتوای آن فقط در شرکت شما در دسترس است.

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یکی دیگر از ویژگی های داخلی است که با برخی از برنامه های این افزونه موجود است. به مدیریت کمپین‌ها، تماس‌های مشتری و تماس‌ها کمک می‌کند تا بتوانید معاملات تجاری و سرنخ‌ها را دنبال کنید.

علاوه بر این، با گزارش از ویژگی های این ویژگی، می توانید بررسی کنید که تیم و پروژه های شما چگونه پیشرفت می کنند و اطمینان حاصل کنید که شرکت شما هیچ مهلتی را از دست نمی دهد و سازنده باقی می ماند.

Freedcamp یک نرم افزار پولی است، اما ویژگی های اصلی آن به صورت رایگان در دسترس است. آنها شامل پروژه های نامحدود، مدیریت فایل و ردیابی زمان هستند.

اگرچه این ابزار در مقایسه با نسخه های پولی محدود است، اما یک گزینه عالی برای فریلنسرها و مشاغل کوچکی است که به سیستم های مدیریت پروژه توانمند نیاز دارند.

برنامه های پرداخت شده در شروع می شود 1.49 دلار در ماه به ازای هر کاربر، صورتحساب سالانه با این حال، ویژگی های حق بیمه فقط در دسترس هستند کسب و کار و شرکت، پروژه برنامه ها، با شروع در 7.49 دلار در ماه به ازای هر کاربر، صورتحساب سالانه

7. آوازه

Avaza یک افزونه مدیریت پروژه وردپرس استAvaza یک افزونه مدیریت پروژه وردپرس است

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 60000+
  • ویژگی های قابل توجه: چت تیمی، مدیریت هزینه
  • مناسب ترین برای: تمام اندازه های شرکت

آوازا نیز مانند Freedcamp یک نرم افزار مدیریت پروژه است که می توانید با آن یکپارچه شوید وردپرس و ووکامرس از طریق زاپیر.

دارای یک رابط کاربری آسان برای حرکت با طراحی تمیز و براق است. به سادگی عناصر را بکشید و رها کنید روی پروژه page تا آنها را همانطور که می خواهید تنظیم کنید.

آوازا نیز ارائه می دهد چت تیمی که به صراحت با در نظر گرفتن همکاری تجاری طراحی شده است. دارای یک صندوق ورودی متمرکز است که در آن می‌توانید به بحث‌ها، پیام‌های مستقیم و کانال‌های بحث دسترسی داشته باشید.

برای تسهیل ردیابی و مدیریت بحث‌ها بین تیم‌ها، پیام‌های موجود در بحث وظیفه حاوی پیوندی به خود کار هستند.

یکی دیگر از ویژگی های کلیدی این است زمان بندی منابع پروژه. ساعات کاری تیم شما را در یک برنامه زمانی مناسب سازماندهی می کند.

ویژگی کشیدن و رها کردن، زمان‌بندی و تخصیص مجدد وظایف به تیم شما را آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، با کدگذاری رنگی برنامه، بین پروژه ها و وظایف تفاوت قائل شوید.

را مدیریت هزینه ویژگی به شما امکان می دهد هزینه های هر پروژه را نظارت کنید. می توانید اطلاعاتی مانند رسیدها، مالیات ها، یادداشت ها و وجوه را مستقیماً به پروژه پیوند دهید.

علاوه بر این، امکان تایید هزینه ها، ارسال و بررسی بازپرداخت ها و مدیریت هزینه های تکراری شرکت مانند اجاره و سایر قبوض وجود دارد.

Avaza یک طرح رایگان با امکانات محدود و دسترسی کاربر ارائه می دهد. شرکت هایی با تیم های بزرگتر باید یکی از آن را خریداری کنند طرح های پرداخت شده، که در شروع می شود 11.95 دلار در ماه.

ادغام وردپرس و ووکامرس در دسترس هستند همه برنامه ها

8. هوا پذیر

پلاگین مدیریت پروژه وردپرس Airtableپلاگین مدیریت پروژه وردپرس Airtable

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 200000+
  • ویژگی های قابل توجه: قالب های از پیش ساخته شده، اتوماسیون
  • مناسب ترین برای: تیم های بازاریابی

Airtable یک نرم افزار مدیریت پروژه است که برای تیم های بازاریابی که پروژه های زیادی را انجام می دهند عالی است.

چند راه برای ادغام Airtable در وردپرس وجود دارد. می توانید از آن استفاده کنید REST API یا زاپیر. Zapier به شما امکان می دهد Airtable را بدون کدنویسی با وردپرس ادغام کنید، بنابراین گزینه کاربر پسندتری است.

Airtable به شما امکان می‌دهد پایگاه‌های داده و صفحات گسترده ایجاد کنید تا به مدیریت و بهبود گردش کار خود کمک کنید، چه نیاز به برنامه‌ریزی یک محصول یا یک رویداد بازاریابی داشته باشید.

علاوه بر این، Airtable دارای ویژگی های اتوماسیون برای کاهش وظایف اضافی است. محرک‌های سفارشی برای ارسال اعلان‌های ایمیل، افزودن رویدادها به تقویم خود و سایر اقدامات ایجاد کنید.

همچنین چندین قالب از پیش ساخته شده را ارائه می دهد که می توانید آنها را متناسب با پروژه خود سفارشی کنید. صفحات گسترده ای را برای برنامه ریزی پست های رسانه های اجتماعی و وبلاگ، استخدام کارمندان جدید و سایر فرآیندها پیدا خواهید کرد.

با وجود تمام اطلاعات موجود در یک صفحه گسترده، مدیریت راه اندازی محصول و اجرای استراتژی های بازاریابی محصول برای تیم های بازاریابی آسان تر خواهد بود.

Airtable یک نسخه رایگان برای حداکثر 1200 رکورد پایگاه داده ارائه می دهد. را طرح پلاس با حداکثر 5000 رکورد، فضای بیشتری برای رشد به کسب و کار شما می دهد 10 دلار در ماه به ازای هر کاربر

برنامه های پولی نیز به شما امکان دسترسی به آن را می دهد برنامه های اضافی که می توانید برای گسترش عملکرد نرم افزار استفاده کنید.

آنها عبارتند از a page برنامه طراح با استفاده از داده های سوابق خود به راحتی کاتالوگ، فاکتور و برگه بسازید. می توانید طرح های خود را به صورت PDF ذخیره کرده و با مشتریان و سایر اعضای تیم مدیریت پروژه به اشتراک بگذارید.

9. monday.com

نرم افزار مدیریت پروژه monday.comنرم افزار مدیریت پروژه monday.com

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 100000+
  • ویژگی قابل توجه: بسیار بصری
  • مناسب ترین برای: سایت های تجارت الکترونیک

monday.com یک نرم افزار مدیریت پروژه قدرتمند با رابط کاربری آسان است. اگرچه جدا از وردپرس اجرا می شود، اما به کاربران خود ارائه می دهد ادغام ووکامرس.

موجودی فروشگاه را مشاهده کنید، سفارشات و محصولات خود را پیگیری کنید و به راحتی تجارت خود را از یک مکان مدیریت کنید.

این نرم افزار مدیریت پروژه بسیار بصری است. این پیشرفت، اهداف و نقاط عطف شما را از طریق تابلوها و جداول جذاب نشان می دهد.

این به تیم کمک می کند تا کل گردش کار را پیگیری کند زیرا آنها می توانند به راحتی تغییرات، پیشرفت و تنگناهای هر کار را ببینند.

monday.com همچنین 200+ را ارائه می دهد قالب های گردش کار برای انتخاب آنها شامل نقشه راه محصول، فروش هستند processو برنامه های دیگری برای کمک به مدیریت فروشگاه WooCommerce شما.

برای اینکه آنها را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید، فقط باید ویژگی ها را بکشید و رها کنید، ستون ها را اضافه کنید، آنها را با آنها یکپارچه کنید. برتری داشتن یا درایو گوگل.

برای دسترسی به ادغام WooCommerce روی این سیستم مدیریت پروژه، شما می توانید یکی را انتخاب کنید استاندارد، حرفه ای، و شرکت، پروژه برنامه ها آنها یک قیمت شروع از 30 دلار در ماه برای یک تیم سه نفره، صورتحساب سالانه.

افزونه های بیشتری را برای مدیریت بهتر وب سایت وردپرس خود کشف کنید

بهترین افزونه های نظر وردپرس
بهترین افزونه های منوی وردپرس
بهترین افزونه های پایگاه داده وردپرس
بهترین افزونه های وابسته وردپرس

مزایای استفاده از پلاگین مدیریت پروژه

استفاده از افزونه مدیریت پروژه روی سایت وردپرس شما می تواند مزایای متعددی برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد. چه نیاز به بهبود گردش کار در تیم‌های مختلف داشته باشید یا بین شرکت خود و مشتریانش، بهترین افزونه‌های مدیریت پروژه به شما کمک می‌کنند:

  • همکاری تیمی افزونه‌های مدیریت پروژه با ویژگی‌هایی مانند اشتراک‌گذاری فایل و پیام‌رسانی، برقراری ارتباط با اعضای تیم و مشتریان را برای شما آسان‌تر می‌کنند. علاوه بر این، مدیران پروژه آزادند تا پروژه ها را به کارمندان خود اختصاص دهند یا به آنها آزادی واگذاری را بدهند.
  • کنترل کیفیت. با افزونه های وردپرس، بررسی اینکه همه در حال کار کردن هستند آسان تر است روی و مطمئن شوید که پروژه همانطور که انتظار می رود پیش می رود. اگر مشکلی پیدا کردید، افزونه‌های خاصی ابزارهای بحث را ارائه می‌دهند تا بتوانید با تیم خود ارتباط برقرار کرده و آن را به سرعت برطرف کنید.
  • پیگیری ضرب الاجل. یک ابزار عالی مدیریت پروژه به شما کمک می‌کند تا پیشرفت تیم را بررسی کنید و مطمئن شوید که تمام پروژه‌ها ضرب الاجل خود را برآورده می‌کنند.
  • شفافیت. یک افزونه مدیریت پروژه وردپرس به طور خودکار پیشرفت را ثبت می کند تا بتوانید اطلاعات دقیقی در مورد وضعیت پروژه با همکاران و مشتریان به اشتراک بگذارید.

نتیجه

پلاگین های مدیریت پروژه یک سیستم مدیریتی برای سازماندهی پروژه ها و لیست وظایف ارائه می دهند روی سایت وردپرس شما

برخی به طور خاص برای وردپرس توسعه یافته اند، در حالی که برخی دیگر نیاز به یکپارچه سازی شخص ثالث دارند. با این حال، معمولاً ویژگی‌های مشابهی مانند اشتراک‌گذاری فایل، وضعیت پروژه و تقویم‌ها را برای کمک به مدیریت کل کسب‌وکارتان ارائه می‌کنند.

اگر می خواهید یک افزونه انعطاف پذیر با سیستم مدیریت پروژه عالی داشته باشید، توصیه می کنیم UpStream. نسخه رایگان آن به شما انعطاف پذیری برای همکاری با تیم خود را در عین به روز ماندن می دهد روی پروژه هایی با ویژگی هایی مانند موضوع بحث و نمای جلویی.

با این حال، اگر به یک سیستم مدیریت پروژه برای فروشگاه آنلاین خود نیاز دارید، توصیه می کنیم کمپ آزاد. این یک ابزار مدیریت پروژه غنی از ویژگی است که با سایت WooCommerce شما ادغام می شود و دارای صفحات ویکی و ویژگی های CRM داخلی است.

مدیریت یک کسب و کار در حال رشد می تواند یک کار ساده و از نظر زمان موثر باشد process با افزونه های وردپرس با وجود گزینه های بسیار زیاد، بدون شک گزینه ای را پیدا خواهید کرد که متناسب با نیاز و بودجه شما باشد.