Magento یک پلت فرم تجارت الکترونیک قدرتمند است که به دلیل انعطاف پذیری و مقیاس پذیری شناخته شده است. کسب و کارها در صنایع مختلف را قادر می سازد تا فروشگاه های آنلاین پویا و جذاب ایجاد کنند.

در این مقاله، بهترین وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک Magento را از برندهای لوکس گرفته تا کالاهای ورزشی به نمایش می‌گذاریم. همچنین ویژگی های منحصر به فرد آنها و روش استفاده آنها از این پلتفرم برای دستیابی به موفقیت را برجسته خواهیم کرد.

از مثال های زیر الهام بگیرید و ببینید چگونه می توانید از Magento برای نیازهای تجارت الکترونیک خود استفاده کنید.

15 نمونه برتر وب سایت مجنتو

Magento به فروشگاه‌های تجارت الکترونیک کمک می‌کند تا به سفارشی‌سازی عالی و تجربیات کاربر جذاب دست یابند. این بهترین وب سایت های مجنتو به خوبی تطبیق پذیری و طراحی کاربرپسند پلت فرم را نشان می دهند.

1. لیورپول اف سی

فروشگاه آنلاین باشگاه لیورپول نمونه بارز اجرای موفق Magento است. این سایت با ارائه خدمات به میلیون‌ها طرفدار در سراسر جهان، محصولات رسمی باشگاه لیورپول، از کیت بازیکن گرفته تا سوغاتی‌های امضا شده انحصاری را ارائه می‌کند.

این homepage دارای تصاویر قرمز غالب و پر جنب و جوش و بنرهای جذابی است که روح باشگاه را تسخیر می کند. با ویژگی رنگ Magento، می‌توانید رنگ هر عنصر را مطابق با زیبایی‌شناسی برند سفارشی کنید.

ویژگی‌هایی مانند معاملات انحصاری اعضا و کارت‌های هدیه باعث بازگشت مشتریان می‌شود. شما می توانید با دسترسی به گزینه های تبلیغاتی مجنتو و تنظیم قوانین قیمت گذاری، ویژگی های مشابهی برای سایت خود ایجاد کنید.

این وب‌سایت گاهی اوقات دارای تایمرهای شمارش معکوس برای انتشار نسخه‌های محدود است که هیجان و فوریت را اضافه می‌کند. چند افزونه شخص ثالث برای این کار وجود دارد، مانند تایمر شمارش معکوس aheadworks برای Magento 2.

2. لندرور

لندرور نشان می‌دهد که چگونه یک غول صنعت خودرو از پلتفرم Magento برای یک مرور و خرید یکپارچه استفاده می‌کند. وب سایت آن خودروهای لوکس و با کارایی لندرور را به نمایش می گذارد.

این خودتان را بسازید این ابزار به کاربران امکان می دهد خودروی آینده خود را مطابق با مشخصات دقیق خود سفارشی کنند. برای پیاده سازی یک ویژگی مشابه، آن را نصب کنید سازنده محصول سفارشی افزونه. همچنین می‌توانید از میان گزینه‌های منحصربه‌فرد مانند Text Monogram Field، که برای مشاغلی که محصولات سفارشی می‌فروشند، عالی است، انتخاب کنید.

این سایت مجنتو از طریق خود خریداران بالقوه را بیشتر جذب می کند یک تست درایو رزرو کنید ویژگی. این یک فرم پاپ‌آپ است که مشتریان می‌توانند اطلاعات خود را برای دریافت اعلان‌های ایمیلی درباره زمان و مکان آزمایش خودروی جدید خود پر کنند.

می‌توانید ویجت مدال مجنتو را از طریق جاوا اسکریپت سفارشی کنید یا از آن استفاده کنید Magento 2 Popup پسوند عملکردی مشابه داشته باشد روی سایت شما.

3. هلی هانسن

فروشگاه رسمی هلی هانسن homepageفروشگاه رسمی هلی هانسن homepage

هلی هانسن یک برند معروف نروژی است که در زمینه پوشاک و تجهیزات فضای باز با کارایی بالا تخصص دارد. این برند یک سایت جذاب مجنتو ایجاد کرده است که به ماجراجویان در سراسر جهان پاسخ می دهد.

ویژگی برجسته فروشگاه، سیستم فیلترینگ پیشرفته محصول است که به بازدیدکنندگان امکان می دهد جستجوی خود را محدود کنند. روی فعالیت ها، شرایط آب و هوایی و الزامات تجهیزات خاص. ویژگی های ویژگی قوی Magento این امکان را فراهم می کند.

صفحات دقیق محصول آن شامل تصاویر با کیفیت بالا، مشخصات فنی و نظرات مشتریان است. می توانید اطلاعات محصول را پر کنید روی داشبورد مجنتو، در حالی که نظرات مشتریان به برنامه های افزودنی مانند نظرات و نظرات مشتریان.

Helly Hansen همچنین از پشتیبانی بومی Magento برای چندین روش پرداخت امن مانند Apple Pay، PayPal، Visa و MasterCard استفاده می‌کند که به ایجاد اعتماد در بین خریداران کمک می‌کند.

4. باربور

باربور یک برند مشهور میراثی و سبک زندگی بریتانیایی است که در تولید لباس‌های بیرونی و لوازم جانبی باکیفیت تخصص دارد. سایت قدرتمند این برند دارای محتوای بصری غنی و ناوبری کاربرپسند است.

این homepage یک بنر کشویی برای آیتم های مد اصلی خود نمایش می دهد. مجنتو page سازنده به کاربران اجازه می دهد صفحات خود را مطابق با نیاز خود طراحی کنند، از جمله اضافه کردن بنرهای کشویی. یا می توانید نصب کنید نوار لغزنده افزونه روی سایت شما.

در مورد ناوبری، سیستم دسته بندی سه لایه آن، یافتن محصولات مورد نظر را آسان می کند. قابلیت های قوی دسته بندی مجنتو نقش مهمی در این امر ایفا می کند و به شما امکان می دهد دسته بندی های محصولات سلسله مراتبی را در فروشگاه خود تنظیم کنید.

به‌عنوان یک فروشگاه مد، صفحات محصولات باربور به مشتریان اجازه می‌دهد اندازه و رنگ مورد را انتخاب کنند. این نشان دهنده پشتیبانی مجنتو از چندین نوع محصول، از جمله محصولات قابل تنظیم است.

5. فرد پری

برند مد بریتانیایی Fred Perry که توسط قهرمان تنیس به همین نام در سال 1952 تأسیس شد، لباس های خیابانی باکیفیت می فروشد. وب سایت رسمی آن یک تجربه خرید جذاب را برای مشتریان خود ارائه می دهد.

شیک و مینیمالیستی homepage فقط شامل تصاویر با کیفیت بالا، توضیحات کوتاه و دکمه های CTA برای محصولات ویژه است. این گزینه های سفارشی سازی مجنتو را برای مطابقت با زیبایی شناسی برند شما به نمایش می گذارد.

این فروشگاه تجارت الکترونیک همچنین از قابلیت های پشتیبان قوی مجنتو بهره می برد. به لطف مدیریت موجودی قوی آن، می توانید اطلاعات دقیق محصول مانند توضیحات، اندازه ها، رنگ ها، تصاویر و فیلم ها را ذخیره کنید.

کسب‌وکارهایی که نیازهای مشابه فرد پری دارند، باید سرمایه‌گذاری بیشتری در یک سرویس میزبانی قوی، مانند سرور خصوصی مجازی (VPS) در نظر بگیرند.

هاستینگerVPS یک انتخاب عالی است، CPUهایی با حداکثر 8 هسته، رم تا 32 گیگابایت و فضای ذخیره سازی تا 400 گیگابایت. این منابع برای ذخیره داده‌های گسترده محصول، مانند تصاویر با وضوح کامل و ویدیوهای با کیفیت بالا، بدون تأثیر بر عملکرد سایت، بیش از اندازه کافی هستند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش ایجاد یک اتاق چت وردپرس برای افزایش تعامل وب سایت + توصیه های افزونه

6. کریستین لوبوتین

Christian Louboutin یک برند لوکس شناخته شده در سطح جهانی است که به دلیل کفش های قرمز رنگ، کیف های دستی و محصولات زیبایی شناخته شده است. فروشگاه رسمی آن تجربه ای زیبا را ارائه می دهد که با تصویر منحصر به فرد آن مطابقت دارد.

این برند چندین سایت را برای مناطق مختلف تحت یک داشبورد توسعه می دهد. اگر مشتریانی از کشورهای مختلف را هدف قرار می دهید، می توانید همین کار را با استفاده از ویژگی چند فروشگاهی Magento انجام دهید.

یکی دیگر از عملکردهای قابل توجه این است که چگونه فروشگاه بازدیدکنندگان را به سایت مناسب هدایت می کند روی مکان های فعلی آنها

اگرچه هیچ ویژگی مجنتو داخلی برای این وجود ندارد، اما پولی است تغییر مسیر GeoIP افزونه می تواند آن را به راحتی اداره کند. از پارامترهایی مانند آدرس IP برای تعیین موقعیت جغرافیایی کاربران استفاده می کند و به طور خودکار آنها را به سایت منطقه ای مربوطه هدایت می کند.

در نهایت، آن است با ما تماس بگیرید page مشتریان را قادر می سازد تا از طریق فرم، ایمیل یا تلفن با نمایندگان برند ارتباط برقرار کنند. می توانید یک مخاطب اختصاصی ایجاد کنید page با استفاده از ویژگی داخلی این پلت فرم تجارت الکترونیک روی داشبورد

7. بایردو

Byredo یک برند عطر و زیبایی است که عطر، شمع و محصولات مراقبت از پوست با کیفیت بالا را به فروش می رساند. فروشگاه آنلاین Magento آن از طراحی تمیز و تمام عرض با تصاویر بزرگ محصول استفاده می کند که بلافاصله توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند.

صفحات محصول Byredo بسیار آموزنده است. با کلیک کردن روی محصول مورد نظر خود، کاربران می توانند توضیحات محصول، مواد تشکیل دهنده و یادداشت های عطر را بیابند. خریداران همچنین می توانند با وارد کردن کد پستی خود، هزینه های حمل و نقل دقیق را دریافت کنند.

اگر علاقه مند به ارائه هزینه های دقیق تحویل هستید، نرخ حمل و نقل مجنتو به شما کمک می کند. شما می توانید نرخ ها را بر اساس پیکربندی کنید روی ترکیبی از شرایط، از جمله وزن، قیمت، مقصد و تعداد اقلام.

علاوه بر این، این سایت دارای یک گزینه چت زنده است که دریافت کمک در صورت نیاز را برای مشتریان آسان می کند. چندین افزونه وجود دارد که می توانید برای این کار استفاده کنید، مانند چت زنده، میز الکترونیکی، و ترد.

8. ساعت های امگا

ساعت‌های Omega که یک برند معتبر سوئیسی برای ساعت‌های لوکس است، به دلیل دقت، نوآوری و طراحی جاودانه‌اش معروف است. وب سایت مجهز به Magento آن از نظر بصری خیره کننده و کاربر پسند است.

این homepage دارای یک بنر چرخ فلک با عرض کامل است که مجموعه های ضروری آن را برجسته می کند. مشابه Barbour، می توانید این عنصر را با استفاده از پیش فرض Magento به سایت خود اضافه کنید page سازنده یا نوار لغزنده افزونه.

نکته دیگری که جلب توجه می کند این است که چگونه هر دسته تصاویر کوچک خود را دارد. با Magento، می‌توانید دسته‌های خود را به دلخواه سفارشی کنید، از جمله استفاده از تصاویر یا ویدیوها به عنوان ریز عکسها.

در نهایت، ویژگی جستجوی آن در نمایش محصولات مبتنی بر سریع و دقیق است روی پرس و جوهای کاربر Elasticsearch، کتابخانه داخلی موتور جستجوی مجنتو، نقش بسزایی در این امر ایفا می کند.

9. هاروی نیکولز

هاروی نیکولز یک فروشگاه مجلل بریتانیایی است که به خاطر محصولات مد، زیبایی و سبک زندگی با کیفیت بالا معروف است. این وب سایت منعکس کننده لوکس فروشگاه های فیزیکی خود است و تجربه ای پیچیده و کاربرپسند را برای مشتریان فراهم می کند.

این homepage دارای یک نوار پیمایش لایه‌ای است که شامل دسته‌های مبتنی بر نوع مانند کیف، کفش، زیبایی، و غذا و غذا و همچنین دسته‌های مبتنی بر تبلیغات مانند کاهش‌های فصلی و جدید است.

با Magento، می‌توانید محصولات را به دسته‌های مختلف اضافه کنید و پیدا کردن محصولات مورد نظر خود را برای مشتریان آسان می‌کند.

علاوه بر این، برای تقویت وفاداری مشتری، هاروی نیکولز معاملات و تبلیغات منحصر به فرد اعضا را برای مشتریان منتخب ارائه می دهد. این بدان معنی است که شما همچنین قادر خواهید بود منطق قیمت گذاری پیچیده ای را برای فروشگاه آنلاین خود با Magento پیاده سازی کنید.

10. ویتامیکس

Vitamix یک برند پیشرو در صنعت مخلوط کردن است که به خاطر مخلوط کن های بادوام و قدرتمند خود شناخته شده است. وب سایت تجارت الکترونیک سازمانی آن دارای یک طرح تمیز و سازماندهی شده است که هم برای کاربران خانگی و هم برای کاربران تجاری پذیرایی می کند.

یکی از ویژگی های قابل توجه این است توصیه کننده مخلوط کن ابزاری که از کاربران چندین سوال در مورد نیازهایشان می پرسد و سپس بر اساس توصیه هایی ارائه می کند روی پاسخ های آنها شما می توانید یک ویژگی مشابه با استفاده از آزمون پیشنهاد محصول افزونه.

علاوه بر این، آن است مقایسه مدل ها page به بازدیدکنندگان کمک می کند تا ویژگی های هر مخلوط کن را قبل از تصمیم گیری برای خرید مقایسه کنند. برای پیاده سازی این، از جداول مقایسه برای مجنتو ویجت و اضافه کنید روی اختصاص داده شده page.

در نهایت، آن است به صورت محلی پیدا کنید ابزار به مشتریان کمک می کند تا خرده فروشان نزدیک را پیدا کنند. استفاده را در نظر بگیرید مکان یاب فروشگاه برای مجنتو 2 برای فعال کردن عملکرد مشابه روی سایت شما.

11. مونین

مونین، یک رهبر جهانی در شربت‌ها، سس‌ها و نوشیدنی‌های با طعم لذیذ، از Magento برای ارائه یک تجربه تجارت الکترونیک قوی استفاده می‌کند. فروشگاه رسمی آن با طراحی پر جنب و جوش و ناوبری بصری متمایز است.

برخلاف اکثر سایت‌های تجارت الکترونیک Magento، با یک درخواست تأیید سن مورد استقبال قرار می‌گیرید که نشان‌دهنده انطباق Monin با الزامات قانونی سن نوشیدن است. این تایید سن برنامه افزودنی بازدیدکنندگان زیر سن قانونی را از مشاهده وب سایت شما منع می کند.

این الهام بخش page یک ویژگی قابل توجه است. راه‌های خلاقانه‌ای برای استفاده از محصولات مونین در نوشیدنی‌ها ارائه می‌کند و در عین حال به صفحات محصول واقعی مورد استفاده در دستور العمل‌ها پیوند می‌دهد. شما می توانید رویکرد مشابهی را برای افزایش تعامل و فروش مشتری اتخاذ کنید.

در نهایت، سایت مونین همچنین شامل بخشی است که آخرین پست های اینستاگرام خود را نمایش می دهد. چندین افزونه برای این منظور موجود است، مانند فید اینستاگرام برای مجنتو 2 و افزونه فید اینستاگرام Magento 2.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  متغیرهای Bash: روش‌های مفید برای کار با متغیرها در Bash

12. کاکس و کاکس

Cox & Cox یک خرده فروش مشهور بریتانیایی است که متخصص در لوازم خانگی، مبلمان و منسوجات است. فروشگاه رسمی آن از طرح‌بندی تمام عرض و رنگ‌های خاکی برای همه تصاویر استفاده می‌کند که با مبلمان چوبی این برند هماهنگ است.

در مقایسه با سایر وب سایت های موفق مجنتو روی فهرست، دسته بندی Cox & Cox یکی از جامع ترین است. مشتریان می توانند محصولات را بر اساس پیدا کنند روی نوع مورد، اتاق، متریال و ایده های دکوراسیون اتاق.

یک بار دیگر، دسته بندی مجنتو برای سازماندهی محصولات در دسته های مختلف مفید است.

برای تقویت تعامل با مشتری، فروشگاه کاتالوگ های فصلی را به بازدیدکنندگانی که اطلاعات شخصی مانند ایمیل و آدرس خانه را وارد می کنند ارائه می دهد. می توانید رویکرد مشابهی را با گزینه خبرنامه Magento فعال کنید.

13. گربه پرنده

Catbird یک نام تجاری جواهرات مستقر در نیویورک به دلیل قطعات طلای 14 عیار منحصر به فرد و دست ساز خود مشهور است. وب سایت Magento آن از طراحی ظریف و مینیمالیستی استفاده می کند که با رنگ های زنده و در عین حال به خوبی ترکیب شده است.

به لطف عملکرد لیست علاقه مندی های پیشرفته آن، مشتریان می توانند مجموعه های شخصی سازی شده از اقلامی را که می خواهند بخرند ایجاد کنند. گزینه بومی لیست علاقه مندی Magento به شما امکان می دهد ویژگی مشابه Catbird را انتخاب کنید.

همچنین از یک سیستم اطلاع رسانی قوی در انبار/خارج از انبار استفاده می کند که اطمینان حاصل می کند که مشتریان به خوبی از در دسترس بودن محصول مطلع هستند. برای پیاده سازی این، گزینه هشدار بازگشت در انبار را در داشبورد مجنتو فعال کنید.

علاوه بر این، موضوع آن یک تجربه خرید یکپارچه را فراهم می کند روی همه دستگاه ها از آنجایی که اکثر تم های مجنتو، چه رایگان و چه پولی، پاسخگو هستند، لازم نیست نگران باشید که مشتریان از کدام ابزار برای دسترسی به فروشگاه شما استفاده می کنند.

14. تام دیکسون

تام دیکسون یک طراح مبلمان و نورپردازی نمادین بریتانیایی است که طراحی های منحصر به فرد و امروزی می سازد. طراحی سایت رسمی مجنتو، یکی از ساده‌ترین طرح‌بندی‌ها را دارد روی لیست.

آن homepage رویکردی مشابه با Fred Perry را تنها با گنجاندن تصاویر با وضوح بالا، توضیحات محصول و دکمه‌های CTA اتخاذ می‌کند. چه بخواهید از یک چیدمان ساده پیروی کنید و چه با طراحی پر جنب و جوش، Magento به دلیل گزینه های سفارشی سازی قوی بسیار قابل اعتماد است.

همچنین شامل الف به تازگی بازدید شده بخشی که هر کالایی را که خریداران مرور می کنند جمع آوری می کند. Magento به شما امکان می دهد با فعال کردن ویجت محصولات اخیراً مشاهده شده و افزودن آن به بخش مشابه، بخش مشابهی را اضافه کنید. homepage.

علاوه بر این، این سایت دارای یک ویژگی مکان یاب فروشگاه است که شبیه به Vitamix است. برای یک فروشگاه مبلمان، این مفید است زیرا برخی از مشتریان ترجیح می دهند برای خرید حضوری از فروشگاه های فیزیکی دیدن کنند.

15. سیگما بیوتی

آخرین اما نه کم‌اهمیت، Sigma Beauty یک برند لوازم آرایشی پیشرفته است که ابزارهای آرایشی و سایه‌های چشم نوآوری را تولید می‌کند. وب سایت رسمی آن نشان دهنده تعهد این برند به کیفیت و شیوه های اخلاقی زیبایی است.

صفحات محصول آن منحصر به فرد و چشم نواز است و از فیلم ها به جای تصاویر به عنوان تصاویر کوچک استفاده می کند. می توانید با وارد کردن یک کلید YouTube API و سپس پیوند دادن URL های ویدیوی خود، ویژگی مشابهی را به فروشگاه خود اضافه کنید.

با کلیک بر روی یک محصول، یک پاپ آپ با به سبد خرید اضافه کنید این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا رنگ‌های آرایش را انتخاب کرده و محصولاتی را به سبد خرید اضافه کنند بدون اینکه به دیگری هدایت شوند page. اگر تخصص فنی دارید، می توانید با ویرایش کد سایت مجنتو، جریان را تغییر دهید.

به طور کلی، وب سایت Sigma Beauty سفارشی ترین و اصلاح شده ترین وب سایت است روی این لیست این ماهیت منبع باز مجنتو را نشان می دهد که به توسعه دهندگان امکان می دهد کد را ویرایش کنند، ویژگی ها یا جریان های سفارشی را پیاده سازی کنند و به API ها متصل شوند.

نتیجه

در این مقاله، ما 15 فروشگاه برتر مجنتو را بررسی کرده‌ایم که توانایی این پلتفرم را برای ارائه آسان به صنایع مختلف نشان می‌دهند. این مثال ها با موفقیت عملیات تجاری را ساده کرده و وفاداری مشتری را تقویت کرده است.

Magento به دلایل زیر یک گزینه عالی برای وب سایت های تجارت الکترونیک با وظیفه بالا است:

  • الهام بخش طراحی – چیدمان های خلاقانه و بصری جذاب ایجاد کنید.
  • تعامل با مشتری – ادغام عناصر تعاملی و شخصی.
  • توسعه process – از قابلیت های Magento برای ویژگی ها و برنامه های افزودنی سفارشی استفاده کنید.
  • سازگاری با موبایل – از تجربه یکپارچه در همه دستگاه ها اطمینان حاصل کنید.

امیدواریم الهام بخش ایجاد سایت تجارت الکترونیک خود با مجنتو شده باشید. اگر سؤال، نظر یا تجربه ای در مورد Magento دارید، لطفاً آنها را در کادر نظر زیر به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول وب سایت های مجنتو

این بخش به رایج ترین سوالات در مورد وب سایت های مجنتو پاسخ می دهد.

چرا باید از مجنتو برای وب سایت تجارت الکترونیک خود استفاده کنم؟

مجنتو به عنوان یک پلتفرم خود میزبان، به کسب و کارها این امکان را می دهد که محیط میزبانی سایت خود را با توجه به نیاز خود انتخاب کنند. علاوه بر این، ویژگی‌ها و پشتیبانی قوی Magento شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا فروشگاه‌های آنلاین متناسب با نیازهای خود ایجاد کنند.

چند سایت از Magento استفاده می کنند؟

مطابق با ساخته شده با، تقریباً 124000 وب سایت از Magento استفاده می کنند. دسته بندی های محبوب تجارت الکترونیک با استفاده از Magento شامل مبلمان، مد، مواد غذایی و مواد غذایی، دارو و رایانه است.

ویژگی های کلیدی یک وب سایت مجنتو چیست؟

وب‌سایت‌های مجنتو معمولاً دارای طرح‌بندی‌های واکنش‌گرا، جستجو و فیلتر پیشرفته محصول، گزینه‌های حمل و نقل، ناوبری کاربرپسند و ادغام با خدمات شخص ثالث هستند. آنها همچنین از نظرات مشتریان، توصیه های شخصی سازی شده و روش های پرداخت متعدد پشتیبانی می کنند.