وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

17 کاری که می توانید برای بهبود رتبه سئوی خود در سال 2021 انجام دهید

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 16 دقیقه


17 کاری که می توانید برای بهبود رتبه سئوی خود در سال 2021 انجام دهید

در حالی که پرداخت به بازی بلافاصله سایت شما را به بالای SERP می رساند، این یک استراتژی پایدار برای حفظ موقعیت شما در آنجا نیست. بنابراین، شما باید در مورد SEO جدی باشید.

این راهنما به شما نشان می دهد که برای بهبود رتبه سئو و شروع به دیدن نتایج در سال جاری چه کاری انجام دهید:

  1. از Google Analytics برای ردیابی معیارها استفاده کنید
  2. گواهی SSL دریافت کنید
  3. بهبود موبایل page سرعت
  4. یک رابط کاربری برای موبایل اول طراحی کنید
  5. سایت خود را در دسترس قرار دهید
  6. تصاویر خود را بهینه کنید
  7. محتوای عالی ایجاد کنید
  8. محتوای خود را برای قابلیت اسکن و خوانایی ساختار دهید
  9. تگ های عنوان و توضیحات متا با ارزش کلیک ایجاد کنید
  10. یک کلمه کلیدی متمرکز را برای هر انتخاب کنید page
  11. استراتژی لینک داخلی خود را بهبود بخشید
  12. فقط از لینک های خارجی قابل اعتماد استفاده کنید
  13. سایت خود را به عنوان یک قطعه برجسته فهرست کنید
  14. دریافت بک لینک با کیفیت بالا
  15. یک Google My Business ایجاد کنید page
  16. مطالب خود را تازه کنید
  17. به طور منظم بر کنسول جستجوی گوگل نظارت داشته باشید

چگونه رتبه سئوی وب سایت خود را افزایش دهیم

اگر می‌توانید رتبه‌بندی سئوی خود را بهبود ببخشید – و اگر نه، صفحات خود را به آن نزدیک‌تر کنید روی SERP برتر بسیار مورد علاقه – شما:

  • با افزایش اعتبار سایت خود در جستجو، دید کلی سایت خود را افزایش دهید.
  • ترافیک با کیفیت بالا را به صفحات خود بیاورید.
  • نرخ تبدیل خود را بالا ببرید.

همانطور که گفته شد، بهینه‌سازی موتور جستجو زمانی مؤثرتر است که یک استراتژی مداوم باشد، برخلاف چیزی که تنظیم کرده‌اید و آن را فراموش کرده‌اید. بنابراین، برخی از پیشنهادات زیر فقط یک بار باید اجرا شوند، در حالی که برخی دیگر باید هر شش ماه یا بیشتر به آنها مراجعه کنید تا مطمئن شوید که سایت شما درست است. روی مسیر.

بیا شروع کنیم.

1. از Google Analytics برای ردیابی معیارها استفاده کنید

اگر هنوز ردیابی فعالیت وب سایت خود را با آن شروع نکرده اید تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل، این اولین کاری است که باید انجام دهید.

در حالی که گوگل آنالیتیکس به تنهایی نمی تواند به شما بگوید که رتبه وب سایت شما چقدر خوب یا ضعیف است، داده های ارزشمندی در مورد اینکه چه اتفاقی برای ترافیکی که از گوگل می رسد می افتد وجود دارد. یا هر موتور جستجویی که بازدیدکنندگان شما از آن استفاده می کنند.

می توانید این اطلاعات را در زیر بیابید کسب > منبع / رسانه:

چیزی که می‌خواهید در اینجا ببینید این است که (1) بازدیدکنندگان زیادی از نتایج جستجوی ارگانیک دریافت می‌کنید (بر خلاف پولی) و (2) اینکه آنها بسیار درگیر هستند. بنابراین، یعنی:

  • زمان های طولانی تر روی سایت؛
  • صفحات متعدد بازدید شده؛
  • نرخ پرش پایین تر

و اگر Google Analytics را برای ردیابی تبدیل های مختلف پیکربندی کنید روی سایت شما، می توانید ببینید که این بازدیدهای ارگانیک چقدر خوب تبدیل می شوند.

بدیهی است که موارد بسیار بیشتری وجود دارد که می توانید در اینجا ردیابی کنید. اما باید درک کنید که آیا تلاش‌های سئوی شما در وهله اول کار می‌کند یا خیر، و در اینجاست که تأیید خود را دریافت خواهید کرد.

2. یک گواهی SSL دریافت کنید

HTTPS برای مدت طولانی یکی از فاکتورهای رتبه بندی سئو گوگل بوده است. با این حال، از دو میلیارد وب سایتی که امروزه آنلاین هستند، ساخته شده با داده ها نشان می دهد که فقط 155 میلیون گواهی SSL نصب کرده اند:

امنیت و حفظ حریم خصوصی نگرانی های اصلی برای مصرف کنندگان است. بنابراین اگر می خواهید اعتماد آنها را به وب سایت خود افزایش دهید، نصب گواهینامه SSL کار آسانی است. و شما را نیز در لطف گوگل قرار خواهد داد.

اگر قبلاً یکی ندارید، یکی از Zero SSL را به صورت رایگان دریافت کنید.

3. بهبود سرعت صفحه موبایل

سرعت بارگذاری موبایل در جولای 2018 به سیگنال رتبه بندی گوگل تبدیل شد.

این چیزی بود که از زمانی که گوشی‌های هوشمند از دسکتاپ به عنوان دستگاه اصلی که مردم برای دسترسی به اینترنت استفاده می‌کردند، پیشی گرفتند، شاهد آمدن آن بودیم. هر چند زمانی که به یک عامل رتبه بندی تبدیل شد، موبایل page سرعت چیزی بود که دیگر نمی‌توانستیم آن را به‌عنوان «خوب بودن» بدانیم. تبدیل به یک امر ضروری شد.

و با جدیدترین به روز رسانی الگوریتم Core Web Vitals گوگل، نمی توان نادیده گرفت که سرعت بارگذاری موبایل سایت شما (یعنی عملکرد) چقدر در رتبه بندی آن نقش دارد.

برای اطمینان از اینکه سایت شما انتظارات گوگل را برای سرعت برآورده می کند، آن را نشانک کنید ابزار Core Web Vitals. این به شما می گوید که سایت شما در هر چهار دسته رتبه بندی اصلی چگونه عمل می کند.

مشکلات مربوط به سرعت خود را در پایین صفحه پیدا خواهید کرد page، همراه با منابعی که به شما در حل آنها کمک می کند.

بیشتر این نکات مربوط به بهینه سازی کد شما خواهد بود. با این حال، کارهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید انجام دهید تا سایت خود به سرعت بارگذاری شود:

  • از تم ها و پلاگین های با کدگذاری مناسب استفاده کنید.
  • تم ها، پلاگین ها، رسانه ها، صفحات، نظرات، نسخه های پشتیبان و غیره استفاده نشده را حذف کنید روی از پایگاه داده و سرور شما؛
  • یک پلاگین کش را نصب کنید که سایت شما را کوچک، فشرده و در غیر این صورت سبک و سریع می کند.

همچنین ایده بدی نیست که برنامه میزبانی وب خود را مرور کنید. ممکن است مقدار مناسبی از قدرت یا منابع سرور برای ادامه فعالیت های موجود خود نداشته باشید.

4. یک رابط کاربری Mobile-First طراحی کنید

در یک یادداشت مرتبط، طراحی موبایل اول می تواند سرعت بارگذاری سایت شما را نیز بهبود بخشد. ربکا کارتر یک راهنمای واقعا مفید نوشت روی چگونه این کار را در سال گذشته انجام دهیم

علاوه بر سرعت بخشیدن به کارها – از آنجایی که شما سعی نمی کنید مجموعه ای از طراحی ها و محتواهای دسکتاپ را در صفحه گوشی هوشمند قرار دهید – به رتبه بهتر سایت شما کمک می کند.

فقط هنگام انجام این کار مراقب باشید. طراحی موبایل اول به معنای ایجاد نسخه کوچک شده از سایت بزرگتر برای کاربران گوشی های هوشمند نیست.

در حقیقت، گوگل به صراحت به ما می گوید که این کار را نکنیم و چرا:

«اگر قصد شما این است که موبایل page باید محتوای کمتری نسبت به دسکتاپ داشته باشد page، می توانید انتظار کاهش ترافیک را داشته باشید زمانی که سایت شما ایندکس اول موبایل را فعال کرده باشد، زیرا گوگل نمی تواند اطلاعات زیادی از شما دریافت کند. page مثل قبل.”

و اگر پاسخ شما این است که محتوا روی فقط دسکتاپ مهم نیست، پس واقعاً نباید آنجا باشد. وقت بازدیدکنندگان خود را با محتوای بیهوده یا تکراری هدر ندهید، زیرا تنها دلیل بیشتری برای رها کردن سایت شما به آنها می دهد.

5. سایت خود را در دسترس قرار دهید

قابلیت دسترسی به لطف Core Web Vitals به خط مقدم بحث سئو رسیده است.

اکنون، اجرای سایت خود از طریق این ابزار به شما اطلاع می دهد که آیا مشکلی برای عدم دسترسی وجود دارد که Google به شما پینگ می کند. اما این باعث نمی شود که سایت شما به طور کامل در دسترس باشد.

با توجه به افزایش دعاوی حقوقی مرتبط با دسترسی به وب سایت، شما می خواهید این را جدی بگیرید.

از آنجا که یک تجربه بد به دلیل غیرقابل دسترسی بودن نه تنها برای بازدیدکنندگان و رتبه جستجوی پایین‌تر هزینه دارد، بلکه هزینه زیادی نیز برای شما به همراه خواهد داشت.

در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از دسترسی به سایت و تمام محتوای آن انجام دهید.

6. تصاویر خود را بهینه کنید

از نظر فنی، بهینه سازی تصویر در زیر مجموعه قرار می گیرد page نکته سرعت با این حال، این تنها راهی نیست که شما باید تصاویر خود را بهینه کنید، به همین دلیل است که می‌خواستم به این موضوع جداگانه بپردازم.

طبق آرشیو HTTP، وزن متوسط ​​یک وب موبایل page این روزها 1917.5 کیلوبایت است. تصاویر بخش قابل توجهی از این وزن را می گیرند:

به همین دلیل، اندازه های متورم تصویر اغلب مقصر صفحات کند هستند.

شما می توانید چندین کار را برای بهینه سازی تصاویر خود از نظر سرعت انجام دهید، مانند استفاده از فرمت های سبک وزن، تغییر اندازه آنها و فشرده سازی آنها. 6 نکته دیگر برای بهینه سازی تصویر را در اینجا خواهید یافت.

در حالی که این نکات به شما کمک می کند سرعت سایت خود را افزایش دهید و در نتیجه رتبه سئو خود را بهبود ببخشید، کار دیگری وجود دارد که باید انجام دهید:

متن جایگزین را به مهمترین تصاویر خود اضافه کنید.

یکی از دلایل انجام این کار، بهبود دسترسی است. دیگری تا وب شماست page می تواند در هر دو نتایج جستجوی معمولی گوگل رتبه بندی کند و نتیجه تصویر همانطور که جستجوی «وردپرس بر اساس اعداد» انجام می شود:

اگر بتوانید متن جایگزینی بنویسید که گرافیک شما را کاملاً توصیف کند و با هدف جستجوگران تصویر مطابقت داشته باشد، می توانید فرصت رتبه بندی دیگری برای خود ایجاد کنید. page.

7. محتوای عالی ایجاد کنید

اگر می خواهید تجربه خوبی برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید و در نتیجه رتبه خوبی کسب کنید، فاکتورهای رتبه بندی فنی زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. با این حال، اگر محتوای شما ضعیف باشد، هیچ یک از اینها مهم نخواهد بود.

بنابراین، چگونه محتوای عالی تولید می کنید؟ واقعا بستگی داره

به تفاوت بین الف فکر کنید page خدمات طراحی وب و یک محصول خود را توضیح دهید page برای مخلوط کن

خدمات طراحی وب شما page نیاز به:

  • توضیح دهید که چرا استخدام یک طراح وب ضروری است.
  • خدمات طراحی شما شامل چه مواردی است.
  • آنچه آنها می توانند از نظر نتایج انتظار داشته باشند؛
  • شواهدی را در قالب گواهینامه ها یا نمونه کارها بگنجانید.
  • اطلاعات داشته باشید روی مراحل بعدی یا روش برقراری ارتباط

که جامع و مفید خواهد بود page. اگر صاحبان کسب و کار عبارت «استخدام طراح وب نزدیک من» یا «آیا باید یک طراح وب استخدام کنم؟» را جستجو کنند، page به اندازه کافی به پرسش آنها پاسخ خواهد داد.

یک محصول pageبا این حال، باید:

  • خلاصه مختصری از مخلوط کن ارائه دهید.
  • عکس های مخلوط کن، زوایای مختلف آن و همچنین انواع مختلف محصول را نشان دهید.
  • نمایش قیمت؛
  • به مشتریان اجازه دهید به سبد خرید اضافه کنند یا برای بعد ذخیره کنند.
  • شامل مشخصات فنی مخلوط کن.
  • توصیه محصولات مرتبط؛
  • نمایش توصیفات و رتبه بندی مشتریان قابل مرتب سازی.

آخرین چیزی که یک خریدار می خواهد این است که به سمت یک محصول هدایت شود page که مانند یکی از صفحات خدمات شما خوانده می شود.

بنابراین، محتوای عالی نه تنها باید به خوبی نوشته شده و بدون خطا باشد، بلکه باید با هدف و انتظارات جستجوگر همخوانی داشته باشد. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، بازدیدکنندگان شما تا زمانی که نیاز دارند همه چیز را مطالعه کنند، می مانند که به تقویت آن کمک می کند pageرتبه بندی

8. محتوای خود را برای قابلیت اسکن و خوانایی ساختار دهید

گنجاندن جزئیات لازم و در قالب مناسب، بخش مهمی از ساخت الف است pageمحتوای ارزشمند برای بازدید کننده ساختار نیز کمک خواهد کرد.

برای شروع، شما می خواهید مطمئن شوید که هر page برای انسان قابل خواندن است بنابراین، این شامل موارد زیر است:

  • جملات و پاراگراف های کوتاه تر؛
  • فهرست مطالب قابل پیوند برای صفحات طولانی تر.
  • برچسب‌های هدر هر چند صد کلمه
  • تصاویر توصیفی و حمایتی در سراسر؛
  • پیام‌های متنی مانند نقل قول‌های بلوکی و عبارات پررنگ.

با ساختن یک page خواندن آن کمتر ترسناک است و اسکن کردن آن برای خلاصه‌ای سریع از آنچه هست آسان‌تر است، خواهید دید که بازدیدکنندگان بیشتری مایل به خواندن آن هستند و درخواست‌های شما را دنبال می‌کنند.

می توانید از ابزاری مانند استفاده کنید همینگوی برای بهبود خود pageخوانایی متن هر کدام را به سرعت پاپ کنید page وارد ویرایشگر شوید و پیشنهادات توصیه شده را دنبال کنید:

همچنین باید به این فکر کنید که ربات های نمایه ساز گوگل چقدر می توانند شما را بخوانند page. آنها به اندازه کافی باهوش هستند که می توانند بلند شوند روی نشانه ها اما آنقدر باهوش نیست که بنشیند و مقاله شما را بخواند روی مزایای ویتامین D یا روش نصب یک سر دوش جدید

بنابراین، شما باید از متا تگ های HTML و همچنین تگ های هدر سلسله مراتبی استفاده کنید تا به ربات ها بگویید page در مورد است.

اگر در حال ساخت یک سایت وردپرسی هستید، می توانید از آن استفاده کنید افزونه Yoast SEO برای تجزیه و تحلیل چگونگی اسکن و خواندن هر کدام page سایت شما (از جمله موارد دیگر):

9. برچسب های عنوان کلیکی و توضیحات متا ایجاد کنید

برای گرفتن کره چشم روی محتوای واقعا عالی شما، پیش‌نمایش مختصری که کاربران از آن در نتایج جستجو می‌بینند باید بتوانند آنها را جذب کنند. کلیک‌های بیشتری از جستجو به سایت خود دریافت کنید، و Google متوجه خواهد شد.

اما آنها نمی توانند فقط کلیک های سطحی باشند. اگر گوگل متوجه شد که شما page تعداد زیادی ترافیک دریافت می کند که تقریباً بلافاصله پس از دیدن محتوا کاهش می یابد روی را page، شما page در نتایج جستجو عملکرد خوبی نخواهد داشت.

بنابراین، هدف شما دوری از برچسب‌های عنوان clickbait-y و توضیحات متا و ایجاد آنهاست قابل کلیک کردن.

اولین چیزی که باید تمرکز کرد روی طول است. گوگل فقط مقدار مشخصی از فضا را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید طرح خود را ایجاد کنید.

ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای این کار استفاده کنید، اما من ترجیح می دهم شبیه ساز SERP Mangools:

این به شما امکان می دهد تا با URL، برچسب عنوان و توضیحات متا خود بازی کنید و مطابق با فضای اختصاص داده شده در زمان واقعی تماشا کنید. همچنین می توانید آن را با صفحاتی مقایسه کنید که در حال حاضر برای کلمه کلیدی مورد نظر شما رتبه بندی می کنند، که می تواند یک نقطه مرجع واقعا مفید باشد. به هر حال، اگر آن سایت‌ها به اولین SERP راه یافته باشند، پس کاری را درست انجام می‌دهند.

نکته دیگری که هنگام نوشتن عناوین قابل کلیک باید به آن فکر کنید این است که چقدر جذاب هستند.

ابزاری که من برای این کار توصیه می کنم این است CoSchedule’s Headline Studio:

من این را برای صفحات وب اولیه چندان مفید نمی دانم. شما نیازی به خلاقیت با چیزی مانند صفحات درباره یا تماس خود ندارید. اما برای بازاریابی محتوا؟ اگر می خواهید از مقالات رقیب برای جلب توجه در گوگل پیشی بگیرید، این ابزار بسیار مفید خواهد بود.

10. یک کلمه کلیدی فوکوس در هر صفحه را انتخاب کنید

اینطور نیست که بتوانید یک برچسب کلمه کلیدی به خود اضافه کنید pageو گوگل به طور خودکار سایت شما را برای آن رتبه بندی می کند. بهینه سازی کلمه کلیدی این نیست.

در عوض، کاری که انجام می‌دهید این است که یک کلمه کلیدی منحصر به فرد را برای هر انتخاب کنید page و مطالب را در اطراف آن بنویسید. بنابراین، در واقع بیشتر در مورد ایجاد یک تمرکز واضح برای خود و سپس باز کردن همه جانبه موضوع است روی را page.

با این حال، به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید شانس خود را برای رتبه بندی برای کلمه کلیدی افزایش دهید، باید به برند شما مرتبط باشد، برای مخاطبان شما مفید باشد، و سایت شما باید واقعاً بتواند برای آن رقابت کند.

می توانید استفاده کنید Google Keyword Planner برای یافتن کلمات کلیدی متناسب با آن معیارها:

در نهایت، شما باید یک کلمه کلیدی را انتخاب کنید که:

  • مقدار مناسبی از جستجوهای ماهانه دارد – هدف من بیش از 1000 است.
  • مقدار رقابت “کم” تا “متوسط” داشته باشید، اما هر چه کمتر، بهتر است.
  • با هدف کاربر مطابقت دارد. بنابراین آن کلمه کلیدی را بردارید، آن را در گوگل قرار دهید و ببینید چه چیزی پیدا می کنید. سپس، به سایت ها نگاه کنید روی که اول page از نتایج جستجو آیا آنها با آنچه شما مطابقت دارند؟ page آدرس خواهد داد؟ اگر اینطور است، پس کلمه کلیدی را پیدا کرده اید که با هدف جستجوی کاربران شما مطابقت دارد.

اکنون، اگر محتوای عالی می‌نویسید که به سؤالات و نگرانی‌های بازدیدکنندگان پاسخ می‌دهد، بهینه‌سازی کلمات کلیدی تمرکز شما به طور طبیعی اتفاق می‌افتد. همین امر در مورد کلمات کلیدی مرتبطی که ممکن است بخواهید هدف قرار دهید نیز صدق می کند. همانطور که مطالب را برای هر کدام می نویسید page، کلمات کلیدی به صورت ارگانیک ظاهر می شوند.

اما به یاد داشته باشید که چگونه گفتم ربات‌های نمایه‌سازی گوگل به تگ‌های HTML و هدر خاصی برای خواندن محتوا نیاز دارند. روی را page? این بدان معناست که شما باید کلمه کلیدی تمرکز را در برخی از آن قسمت ها قرار دهید، بنابراین هیچ سوالی در مورد چیستی وجود ندارد page در مورد است.

در اینجا کلمه کلیدی تمرکز شما باید نشان داده شود:

  • برچسب عنوان (H1)؛
  • توضیحات متا;
  • اسلاگ (هایپرلینک)؛
  • در مقدمه؛
  • اولین تگ هدر H2;
  • متن جایگزین برای مهمترین تصویر روی را page;
  • در چارچوب نتیجه گیری.

همچنین باید در سراسر صفحه ظاهر شود page، همراه با تغییراتی از کلمه کلیدی که افراد ممکن است جستجو کنند.

برای تحلیل این موضوع نیز می توانید از افزونه Yoast SEO استفاده کنید.

11. استراتژی لینک داخلی خود را بهبود بخشید

بسیار خوب، پس اینجا جایی است که ما شروع به ورود به استراتژی های سئو می کنیم که ممکن است گوگل به طور مستقیم به آنها اهمیتی ندهد، اما همچنان می تواند به شدت رتبه سایت شما را بهبود بخشد.

لینک های داخلی، به ویژه، ارزشمند هستند زیرا ساختاری به هم پیوسته برای سایت شما ایجاد می کنند. در اینجا یک مثال اساسی از اهمیت این موضوع آورده شده است:

بیایید بگوییم این صفحات هستند روی وبسایت شما. هر یک از آنها از خانه قابل دسترسی است page و ناوبری اصلی این ساختار به ما می گوید که هر کدام page به پیام و مأموریت کلی شرکت مربوط می شود، اما ارتباطی با یکدیگر ندارند. و این منطقی نیست، درست است؟

وقتی به بازدیدکنندگان آموزش می دهید روی خدمات طراحی وب شما، طبیعتاً پیش می آید که شما نیز در طراحی وردپرس و تجارت الکترونیک تخصص دارید. بنابراین، آن پیوندهای داخلی باید ظاهر شوند روی طراحی وب شما page. و بالعکس.

علاوه بر این، صفحات نمونه کارها و تماس با ما احتمالاً رایج‌ترین CTA هستند روی سایت. مشتریان احتمالی شما نباید مجبور به عقب نشینی از آن شوند homepage یا به سمت پیمایش بروید تا اقدامی انجام دهید. با گنجاندن این پیوندها یا دکمه های داخلی در محتوای صفحات خدمات، به آنها یک خط سریع و مستقیم برای مراحل بعدی می دهید.

هرچه سفر کاربر را بصری تر انجام دهید، تبدیل برای آنها آسان تر خواهد بود.

این یکی از دلایلی است که چرا وب سایت هایی با ساختار پیوند داخلی قوی عملکرد خوبی در نتایج جستجو دارند. دلیل دیگر این است که لینک های داخلی به ربات های گوگل کمک می کنند تا تمام محتوا را پیدا کنند روی سایت شما و ارتباط آنها با یکدیگر را بهتر درک کنید.

12. فقط از پیوندهای خارجی قابل اعتماد استفاده کنید

لینک جویس یکی از دلایلی است که صاحبان مشاغل وسواس زیادی برای گرفتن بک لینک دارند. ما به زودی به آن خواهیم رسید.

اما این چیزی است که هنگام انتخاب پیوندهای خارجی برای گنجاندن به آن اهمیت می دهد روی سایت شما.

لینک juice این ایده است که یک سایت می تواند اعتبار خود را از طریق لینک dofollow به دیگری منتقل کند. بنابراین، با پیوند دادن به منابع معتبر و قابل اعتماد، سایت شما ممکن است به دلیل این ارتباط، نفوذ خود را در موتورهای جستجو افزایش دهد.

با این حال، به هر دو صورت کار می کند. اگر لینک‌های خارجی به وب‌سایت‌هایی با اطلاعات نادرست ایجاد می‌کنید که تهدیدی امنیتی برای بازدیدکنندگان است یا غیرقابل اعتماد هستند، این شهرت بد می‌تواند به وب‌سایت شما آسیب برساند.

بنابراین، مطمئن شوید که هر پیوند خارجی که استفاده می کنید ضروری و قابل اعتماد است. اگر نه، از شر آن خلاص شوید.

13. سایت خود را به عنوان یک قطعه ویژه فهرست کنید

قبلاً در این پست گفتم که تبلیغات پرداخت به ازای کلیک تنها راه میانبر سئو است process و دریافت کنید روی اولین page از گوگل این کاملا درست نیست.

قبلاً دیده‌ایم که چگونه بهینه‌سازی تصاویر شما برای جستجوی Google Images می‌تواند سایت شما را به بالای نتایج برساند. یکی دیگر از راه‌های پیشرفت، بهینه‌سازی شماست page استفاده از داده های ساخت یافته برای قرار دادن یک نقطه به عنوان یک قطعه برجسته.

پسندیدن این page از Bankrate که به سوال “چگونه وام می گیرید” پاسخ می دهد:

به یاد داشته باشید که داده های ساختاریافته به تنهایی فوراً وب شما را حرکت نمی دهند page به فضای قطعه برجسته. محتوا باید به بهترین شکل ممکن باشد و داده های ساختاریافته باید به خوبی نوشته شوند.

Schema.org برای کمک به انتخاب دسته مناسب و نوشتن داده های ساختار یافته برای آن ایجاد شده است:

از این برای نوشتن ریزداده‌های مربوطه برای صفحات استفاده کنید تا این کار به بهترین شکل ممکن انجام شود. به عنوان مثال، درباره page احتمالاً از داشتن داده های ساختاریافته پیوست شده به آن سودی نخواهد داشت. با این حال، یک پست وبلاگ طولانی که گام به گام را توضیح می دهد process خواهد شد

افزونه های وردپرس (Yoast یکی از آنهاست) وجود دارد که به شما کمک می کند در صورت تمایل این کد را در صفحات خود وارد کنید.

14. بک لینک های با کیفیت بالا دریافت کنید

بک لینک هایی که به وب سایت شما اشاره می کنند، نشانگر بزرگی برای گوگل هستند که سایت شما قابل اشتراک گذاری و معتبر است.

با این حال، مانند هر چیز دیگری در سئو، شما نمی توانید راه خود را به یک دسته از بک لینک ها تقلب کنید. آنها باید از منابع معتبر تهیه شوند، و آنها باید مرتبط باشند. به همین دلیل است که پرداخت یا مبادله برای بک لینک معمولا موثر نیست. اگر وب شما pageبک لینک به طور ارگانیک با محتوا مطابقت ندارد روی سایت آنها، بازدیدکنندگان قرار نیست کلیک کنند روی آی تی.

راه های زیادی برای ایجاد یک مخزن از بک لینک ها وجود دارد که برای شما اعتبار ایجاد می کند و رتبه سئوی شما را در سایت بهبود می بخشد. process:

فعال شدن روی رسانه های اجتماعی و تبدیل شدن به یک مرجع در آنجا: قانون به طور کلی این است که 80٪ از پست های شما باید غیر تبلیغاتی باشد. با به اشتراک گذاری محتوا از انواع منابع مرتبط با مخاطبان خود، تعامل معناداری بیشتری خواهید داشت. و این در نهایت در کانون توجه قرار خواهد گرفت روی محتوای خود را به اشتراک بگذارید و مردم را وادار به اشتراک گذاری آن کنید روی رسانه های اجتماعی نیز

این چیزی است که گوگل هنگام رتبه بندی سایت شما به آن توجه می کند: چه نوع سیگنال های اجتماعی از برند شما می آید؟

به عنوان یک متخصص برجسته شوید: برای اینکه مردم به شما به عنوان یک متخصص در زمینه شما نگاه کنند، نیازی نیست که یک تأثیرگذار شوید. همه چیز به شهرت شما بستگی دارد.

با استفاده از شهرت خود برای دریافت کنسرت های سخنرانی، اقتدار خود را بیش از پیش افزایش خواهید داد. فقط مطمئن شوید که آنها با کاری که انجام می دهید مرتبط هستند. بنابراین، به دنبال پادکست ها، وبینارها و کنفرانس هایی در حوزه کاری خود باشید که به دنبال متخصص هستند.

وبلاگ نویس مهمان شوید: اگر سخنرانی در جمع نقطه قوت شما نیست، اشکالی ندارد. توجه خود را به جای ردیف کردن برنامه های وبلاگ نویسی مهمان معطوف کنید.

با نوشتن محتوای باکیفیت برای وب سایت های معتبر (چه پولی دریافت کنید یا نه)، توجه بیشتری را به برند خود جلب خواهید کرد. و گوگل این اختیار را به سایت شما منتقل می کند.

15. یک صفحه Google My Business ایجاد کنید

هر کسب و کاری می تواند یک Google My Business ایجاد کنید page. چندین مزیت مرتبط با سئو برای انجام این کار وجود دارد.

اولین مورد این است که مشاغل محلی می توانند به معنای واقعی کلمه خود را قرار دهند روی نقشه با Google برای کسب و کار من. جستجوی «رستوران های نزدیک من» در گوگل به این صورت است:

حتی اگر سایت شما ظاهر نشود روی اولین SERP، نقشه ای که در بالای نتایج جستجو قرار می گیرد، به هر حال می تواند به شما صندلی جلو بدهد.

دلیل دیگری برای ایجاد کسب و کار من page این است که شما می توانید نوار کناری نمودار دانش خود را کنترل کنید گاراژ فورد اینجا انجام می دهد:

با گنجاندن گرافیک با کیفیت بالا، جزئیات مربوط به کسب و کار، و جمع آوری نظرات مثبت مشتریان، این نمودار دانش می تواند اعتبار برند شما را از نظر گوگل و مشتریان بالقوه شما بسیار مفید کند.

16. مطالب خود را تازه کنید

این برای همه مطالب مفید است روی سایت شما، حتی صفحات با کارایی بالا.

اگر سایت شما در حال جذب شدن است، به داده های Google Analytics خود نگاهی دقیق بیندازید. ممکن است صفحاتی را بیابید که به نظر می رسد هیچ کس به آنها توجه نمی کند یا بدتر از آن، همیشه به نظر می رسد که از آنها رد می شوند.

در Google Analytics، به رفتار > محتوای سایت برای اینکه بفهمیم کدام صفحات ضعیف هستند.

سپس از خود بپرسید:

  1. آیا این است page حتی بخشی ضروری از سفر کاربر؟ اگر نه، احتمالاً می توانید آن را از بین ببرید و یک حواس پرتی کمتر داشته باشید روی سایت شما.
  2. اگر این page لازم است، چه کاری باید انجام دهید تا آن را برای مخاطبان خود ارزشمندتر و مرتبط تر کنید؟

با محبوب ترین صفحات روی سایت شما، غیرمنطقی نیست که انتظار داشته باشید حداقل بخشی از آنچه در ابتدا نوشتید در عرض یک یا دو سال کهنه شود یا بی ربط شود. بنابراین، ایده خوبی است که این موارد را نیز به روز کنید.

برای انجام این کار، ساده است. کلمه کلیدی تمرکز خود را در گوگل جستجو کنید. پنج نتیجه برتر را بخوانید و ببینید پست شما چه نوع اطلاعاتی را از دست داده است. سپس بر اساس آن به روز رسانی کنید.

هر چیز قدیمی یا نامربوط نیز باید حذف شود.

17. به طور منظم کنسول جستجوی گوگل را زیر نظر داشته باشید

آخرین اما نه کم اهمیت، شما باید چشمان خود را حفظ کنید روی کنسول جستجوی گوگل.

اطلاعات ارزشمند زیادی در اینجا وجود دارد که به شما می گوید چرا ممکن است سایت شما به خوبی رتبه بندی نشده باشد. مشکلات مربوط به این موارد را خواهید یافت:

  • نمایه سازی
  • قابلیت استفاده از موبایل
  • امنیت
  • Core Web Vitals

شما همچنین داده ها را پیدا خواهید کرد روی رتبه سایت شما به طور کلی چقدر خوب است. شما این را در زیر پیدا خواهید کرد کارایی برگه:

از این برای شناسایی استفاده کنید:

  • برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی می کنید و باعث افزایش ترافیک به سایت شما می شوند.
  • از کدام کلمات کلیدی بیشترین بازدید را دریافت می کنید اما از آنها کلیک نمی کنید.
  • از کدام کلمات کلیدی بیشترین کلیک را دریافت می کنید، اما تعداد زیادی از آنها را مشاهده نمی کنید.
  • برای کدام کلمات کلیدی رتبه پایینی دارید و می توانید در آنها پیشرفت کنید.

شما می توانید چیزهای زیادی در مورد قوی بودن استراتژی سئو خود بیاموزید. فقط از برگه‌های کلیک‌ها، تأثیرگذاری‌ها و موقعیت برای مرتب‌سازی داده‌های خود استفاده کنید تا بتوانید بهتر بفهمید چه اتفاقی می‌افتد. روی.

سپس، صفحاتی را که می‌توانند و باید ترافیک بالایی برای سایت شما به ارمغان بیاورند، اما اینطور نیستند را در اولویت قرار دهید.

بسته شدن

اگر به این فکر می کنید که چقدر طول می کشد تا در رتبه بندی سئو خود بهبود پیدا کنید، این بستگی دارد. اگر اعتبار فعلی دامنه شما کم باشد، تقریباً شش ماه طول می کشد تا تغییرات عمده مشاهده شود. گفتنی است، اگر همه پیشنهادات بالا را اجرا کنید، مطمئناً می توانید آن را تسریع کنید.

فقط به یاد داشته باشید که هیچ میانبر واقعی در سئو وجود ندارد. قبل از هر چیز باید یک وب سایت و برند معتبر و قابل اعتماد داشته باشید. بنابراین، برای ایجاد اعتبار آنلاین خود وقت بگذارید تا این تاکتیک‌های سئو واقعاً کارساز باشند.

(برچسب‌ها به ترجمه)page



منتشر شده در 1402-12-29 08:35:01

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید