18 بهترین افزونه عضویت وردپرس برای تقویت جامعه آنلاین شما

راه اندازی یک وب سایت وردپرس می تواند یک راه عالی برای درآمدزایی باشد. یکی از محبوب‌ترین راه‌های کسب درآمد از یک وب‌سایت، تبدیل آن به سایت عضویت است.

این روش برای تولیدکنندگان محتوا که علاقه زیادی به کارآفرینی دارند، اما لزوماً نمی‌خواهند یک فروشگاه تجارت الکترونیک راه اندازی کنند، ایده‌آل است. به جای فروش محصولات، می توانید محتوای انحصاری ارائه دهید که از طریق سیستم عضویت مدیریت می شود.

اگر به نظر چیزی است که به آن علاقه دارید، این مقاله برای شما مناسب است. در اینجا، مجموعه ای از برترین افزونه های عضویت رایگان و ممتاز برای وردپرس را خواهید دید.

ما به محدود کردن بهترین افزونه‌ها برای سایت وردپرس شما کمک می‌کنیم، از جمله عملکرد عضویت بر اساس روی بودجه و نیازهای شما

بهترین افزونه های عضویت وردپرس – آموزش تصویری

بهترین افزونه عضویت وردپرس برای وب سایت های جدید، با ترافیک متوسط ​​و پربازدید را در آموزش تصویری ما بیابید.

برای ویدیوهای آموزشی بیشتر مشترک شوید!
هاستینگer آکادمی

چرا باید از افزونه عضویت استفاده کنید؟

داشتن یک وب سایت عضویت یکی از راه های اتخاذ یک مدل درآمد مکرر است. از نظر برندسازی، این مدل اعتبار شما را افزایش می‌دهد و ارتباط قوی‌تری با جامعه خود برای شما فراهم می‌کند.

مشابه یک وب سایت تجارت الکترونیک، یک سایت عضویت برای عملکرد صحیح به ویژگی ها و عملکردهای مربوطه نیاز دارد. اینجاست که افزونه های عضویت وردپرس وارد عمل می شوند.

در اینجا چیزی است که چنین افزونه ای می تواند برای کمک به کسب و کار مبتنی بر عضویت شما انجام دهد:

  • مجوزهای کاربر را تنظیم کنید این ویژگی به شما امکان می دهد محتوای انحصاری را برای گروه های خاصی از کاربران منتشر کنید روی سطح عضویت آنها
  • پرداخت های عضویت را جمع آوری کنید. اعضا و کاربران جدید می توانند بدون خروج از وب سایت شما، یک طرح اشتراک خریداری کنند یا عضویت خود را تمدید کنند.
  • برای تخفیف کدهای کوپن را توزیع کنید. این به ویژه برای تشویق خرید و بازاریابی بیشتر برند شما مفید است.
  • اتوماسیون یادآوری اعضا فقط با دسترسی به حساب کاربری خود متوجه خواهند شد که چه زمانی باید عضویت خود را تمدید کنند و در وقت و تلاش شما برای تماس یک به یک با آنها صرفه جویی می شود.
  • چکه کردن محتوا را کنترل کنید. به شما امکان می دهد مقدار خاصی از محتوا را به صورت دوره ای منتشر کنید تا مشترکین را حفظ کنید.
  • برنامه های اشتراک چند سطحی را توسعه دهید. این امر ارائه محتوای چند لایه یا ارائه یک دوره آزمایشی بدون عضویت به کاربران جدید را آسان‌تر می‌کند.

10 افزونه برتر عضویت وردپرس

در حالی که بسیاری از افزونه‌های عضویت رایگان وردپرس بیش از آن‌که به شما در ایجاد یک سایت عضویت کمک کنند، معمولاً دارای ویژگی‌ها و پشتیبانی محدودی هستند.

بنابراین، انتخاب یک افزونه عضویت ممتاز تضمین می‌کند که همه ابزارهای لازم برای ارائه تجربه کاربری عالی به اعضای خود را دارید.

برای محدود کردن جستجوی شما، ما لیستی از بهترین افزونه های عضویت ممتاز وردپرس را گردآوری کرده ایم که ارزش سرمایه گذاری را دارند.

1. MemberPress

MemberPress homepageMemberPress homepage

آمار پلاگین

  • دانلودها: فاش نشده
  • رتبه بندی: 4.6/5 (بررسی G2)
  • ویژگی های قابل توجه: برنامه وابسته، سیستم‌های صورت‌حساب خودکار، و ادغام Zapier
  • قیمت: 179-319 دلار در سال

این سیستم مدیریت یادگیری قوی و افزونه عضویت بیش از حد قادر به ایجاد یک سایت عضویت حرفه ای به طور خاص برای یادگیری آنلاین است.

MemberPress دارای راه اندازی آسان است process و قابلیت های گسترده محدودیت محتوا، به شما امکان می دهد دسترسی به صفحات، پست ها، فایل ها و حتی دسته ها را محدود کنید. همچنین می توانید صفحات قیمت گذاری خود را با استفاده از قالب های از پیش ساخته شده بدون کد شخصی سازی کنید.

علاوه بر پشتیبانی از چکیدن محتوا، MemberPress به شما امکان می دهد تاریخ انقضای دسترسی به محتوا را تنظیم کنید. علاوه بر این، سیستم‌های صورت‌حساب خودکار MemberPress اعطا و لغو عضویت‌ها را آسان‌تر می‌کند. روی پرداخت ها

MemberPress می تواند با پشتیبانی از افزونه های مختلف تالار گفتمان وردپرس مانند bbPress، به افزایش نرخ حفظ عضویت شما کمک کند و به شما امکان می دهد یک انجمن محافظت شده با رمز عبور ایجاد کنید. همچنین می‌توانید کدهای کوپن را برای تشویق اشتراک‌ها ایجاد و سفارشی کنید.

علاوه بر این، ادغام این افزونه با Affiliate Royale به شما امکان می دهد برنامه های وابسته را برای رشد بیشتر جامعه خود راه اندازی کنید. شما به راحتی می توانید از طریق گزارش های تولید شده توسط افزونه عضویت، رشد سایت خود را رصد کنید.

بهترین بخش این است که MemberPress از ادغام‌های Zapier پشتیبانی می‌کند، به این معنی که شما آزاد هستید که عملکرد سایت خود را با استفاده از برنامه‌های وب مختلف ارائه شده توسط ابزار اتوماسیون گسترش دهید. بنابراین، ایجاد بهترین سایت عضویت با این افزونه وردپرس کاملا امکان پذیر است.

می توانید با خرید طرح های ممتاز قفل تمام این ویژگی های MemberPress را باز کنید. قیمت ها از 179-319 دلار در سال.

2. عضویت های پولی طرفدار

عضویت های پولی طرفدار homepageعضویت های پولی طرفدار homepage

آمار پلاگین

  • دانلودها: 100000+
  • رتبه بندی: 4.5/5
  • ویژگی های قابل توجه: پشتیبانی و به‌روزرسانی برای سایت‌های نامحدود، افزونه‌های رایگان و تم Memberlite
  • قیمت: 247 دلار697 در سال

Paid Memberships Pro یکی از بهترین افزونه های عضویت وردپرس در بازار امروز است. علیرغم دریافت هزینه نسبتاً گزاف برای مجوز تک سایتی خود، این افزونه ویژگی های مفیدی را برای ایجاد بهترین تجربه عضویت ممکن بسته بندی می کند.

عملکرد اصلی آن به شما این امکان را می دهد که انواع مختلف محتوا را محدود کنید و برای تشویق اشتراک ها نگاهی گذرا به شما ارائه دهید. از آنجایی که از چکیدن محتوا پشتیبانی می‌کند، می‌توانید دسترسی قطره‌ای به محتوای انحصاری مبتنی بر آن را دریافت کنید روی تاریخ شروع منتسب به هر سطح عضویت.

این افزونه به شما امکان می‌دهد سطوح عضویت نامحدود را با قیمت‌گذاری ویژه برای هر سطح ایجاد کنید و همچنین قابلیت‌های حساب فرزند مرتبط با حساب والدین را برای سازمان‌ها ارائه می‌دهد. ویژگی ارتباطات ایمیلی ارتباط با کاربران را آسان می کند و یادآوری پرداخت را خودکار می کند.

قیمت‌گذاری انعطاف‌پذیر عضویت Paid Memberships Pro ارائه اشتراک‌های عضویت غیررایگان را با قیمت یک‌باره یا پرداخت مکرر از دیدگاه کسب‌وکار آسان‌تر می‌کند. گزینه های پرداخت پشتیبانی شده متفاوت است، از خدمات پرداخت آنلاین تا روش های آفلاین مانند چک.

این افزونه می تواند گزارش های فروش و درآمد تولید کند تا به شما در تصمیم گیری های تجاری بهتر کمک کند. ممکن است بینش بهتری در مورد ثبت نام و لغو عضویت، فعالیت اعضا و وفادارترین اعضای خود داشته باشید.

با ادغام AffiliateWP، می توانید یک برنامه وابسته ایجاد کنید و اعضا را به شریک تبدیل کنید. این به شما امکان می‌دهد به اعضایی که تازه‌واردها را وارد می‌کنند با کدهای کوپن و نرخ‌های عضویت ویژه پاداش دهید.

در نهایت، ایجاد یک سایت عضویت با سایر افزونه های برتر که توسط Paid Memberships Pro پشتیبانی می شوند، آسان تر می شود. به عنوان مثال، ادغام Mailchimp به شما امکان می دهد یک لیست ایمیل برای کمپین های بازاریابی ایمیلی بسازید.

Paid Memberships Pro دارای سه گزینه قیمت گذاری است – Standard، Plus و Builder. برای شروع می توانید شروع کنید 247 دلار در سال و حداکثر پنج وب سایت را پشتیبانی می کند. برای گذر از این محدودیت، ارتقاء را به طرح پلاس در نظر بگیرید 397 دلار در سال یا طرح سازنده برای 697 دلار در سال

3. اشتراک های پرداختی اعضای

آمار پلاگین

  • دانلودها: 10000+
  • رتبه بندی: 4.7/5
  • ویژگی های قابل توجه: محدودیت محتوا، طرح های اشتراک سلسله مراتبی و ادغام WooCommerce
  • قیمت: 69 یورو149 پرداخت یکباره

Paid Member Subscriptions یک افزونه کاربرپسند است که ویژگی های عضویت کاملی را ارائه می دهد. با استفاده از این افزونه می‌توانید پرداخت‌های اعضا را بپذیرید، اعضا را مدیریت کنید، طرح‌های اشتراک ایجاد کنید و دسترسی به محتوای ممتاز را محدود کنید.

این افزونه می تواند با افزودن آن به وب سایت شما یکپارچه ادغام شود [pms-register] کد کوتاه روی یک جدید page برای ثبت نام اعضا

علاوه بر این، افزونه Paid Member Subscriptions نیز با WooCommerce ادغام می شود تا محدودیت های دسترسی بازدیدکنندگان را سفارشی کند. به عنوان مثال، می‌توانید افراد غیرعضو را از خرید محصولات خاص محدود کنید یا بر اساس آن تخفیف‌های ویژه ارائه دهید روی اشتراک های خاص

با استفاده از این افزونه می توانید یک سلسله مراتب مبتنی بر پلان ایجاد کنید تا دسترسی و مزایای آنها را مشخص کنید. کاربران جدید می توانند در حین ثبت نام، طرحی را انتخاب کنند process. این افزونه به اعضا امکان ارتقا، تمدید، لغو یا رها کردن اشتراک خود را می دهد.

ویژگی محدودیت محتوا همچنین به تنظیم دسترسی به پست ها و صفحات بسته به آن کمک می کند روی وضعیت عضو

افزونه Paid Member Subscriptions پرداخت های PayPal را از مشترکین می پذیرد. گزارش‌های دقیق پرداخت مانند وضعیت و طرح اشتراک را ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید اشتراک‌ها را به گونه‌ای پیکربندی کنید که هنگام ثبت نام کاربران، یک دوره آزمایشی رایگان داشته باشند.

دو گزینه قیمت گذاری ممتاز با اشتراک اعضای پولی موجود است – پایه ای برای یک سایت برنامه ریزی کنید که هزینه دارد 69 یورو پرداخت یکباره و حرفه ای برای تعداد نامحدود سایت و نه افزونه ممتاز برنامه ریزی کنید که هزینه دارد 149 یورو یک بارهزینه.

4. موتور جت

موتور جت homepageموتور جت homepage

آمار پلاگین

  • دانلودها: فاش نشده
  • رتبه بندی: 4.9/5 (Trustpilot)
  • ویژگی های قابل توجه: انواع پست سفارشی، نمایه ساز، ادغام خدمات پرداخت
  • قیمت: 43 دلار در سال یا 999 دلار پرداخت یکباره

افزونه JetEngine یک گزینه عالی برای کاربرانی است که به دنبال ایجاد ساختار وب سایت عضویت پویا هستند.

دارای 19 ماژول برای کمک به شما در مدیریت اعضای سایت و در عین حال عملکرد عالی. برای مثال، با Profile Builder، می‌توانید صفحات نمایه کاربر را با بلوک‌ها، فیلدها و طرح‌بندی‌های سفارشی ایجاد کنید. برای داشتن نتایج بهتر، از این ماژول به همراه استفاده کنید پلاگین JetFormBuilder.

برای ایجاد فهرست ها، بلوک های ساختمان هر بخش سفارشی تولید شده یا page می توان به راحتی با استفاده از گوتنبرگ طراحی کرد. 13 بلوک پویا برای گوتنبرگ وجود دارد که نه تنها فهرست‌ها بلکه هر نوع طرح‌بندی که از داده‌های پویا استفاده می‌کند را طراحی و نمایش می‌دهد.

ویجت Calendar به شما امکان می دهد انواع پست ها و فیلدهای پیش فرض یا سفارشی را در تقویم نمایش دهید. این یک راه حل عالی برای رویدادها و سایر پست ها یا زمینه های مربوط به زمان و تاریخ است.

اگر نمی خواهید اعضا همه بخش های وب سایت شما را ببینند، ماژول دید پویا را فعال کنید. این به شما امکان می دهد بسته به اینکه دید پویا بخش ها و فهرست ها را تنظیم کنید روی چندین عامل، از نقش کاربر گرفته تا نشانی وب یا وضعیت پست.

JetEngine با تمام پلاگین های دیگر Crocoblock و همچنین تم ها و افزونه های وردپرس شخص ثالث یکپارچه کار می کند. همچنین با WooCommerce سازگار است، بنابراین می توانید هر نوع وب سایت عضویت پویا ایجاد کنید.

برنامه های این افزونه در شروع می شود 43 دلار در سال. اگر مایل به دسترسی به تمام افزونه های توسعه دهنده هستید، بسته کامل در دسترس است 199 دلار در سال یا 999 دلار به عنوان پرداخت یکباره

5. Content Pro را محدود کنید

Content Pro را محدود کنید homepageContent Pro را محدود کنید homepage

آمار پلاگین

  • دانلودها: 10000+
  • رتبه بندی: 3.5/5
  • ویژگی های قابل توجه: ارتقاء و تنزل نسبتاً، داده exportو گزارش های قابل تنظیم
  • قیمت: 99-249 دلار در سال

Restrict Content Pro یکی دیگر از افزونه های عالی عضویت وردپرس است که ارزش بررسی دارد. این افزونه محبوب ابزارهایی با کاربری آسان را برای افراد تازه کار که می خواهند از ابتدا یک سایت عضویت وردپرس حرفه ای بسازند، فراهم می کند.

برای ارائه بهترین تجربه ممکن، Restrict Content Pro یک داشبورد مشتری ارائه می دهد که جزئیات حساب هر یک از اعضا، از جمله فاکتورهای PDF برای هر پرداخت را نمایش می دهد.

مشابه پلاگین‌های قبلی، Restrict Content Pro به شما امکان می‌دهد سطوح عضویت نامحدود و همچنین اشتراک‌های رایگان، آزمایشی و پولی را ایجاد کنید. همچنین از ادغام با WooCommerce و همچنین دروازه های پرداخت مختلف مانند PayPal، Stripe و 2Checkout پشتیبانی می کند.

چیزی که Restrict Content Pro را از بقیه متمایز می کند “ویژگی proration” آن است. اگر اعضا تصمیم به بالا رفتن دارند باید تفاوت قیمت بین سطوح عضویت را بپردازند. این به شما کمک می کند تا روابط قوی با اعضا ایجاد کنید زیرا فقط برای محتوای مصرف شده هزینه دریافت می کنید.

Restrict Content Pro همچنین قادر به ایجاد گزارش های دقیق از عملکرد و درآمد ماهانه سایت و همچنین ردیابی تراکنش در قالب قابل هضم است.

برای عملکرد بیشتر، Restrict Content Pro مجموعه ای از افزونه های عالی را ارائه می دهد. برخی به شما امکان می دهند محتوا را چک کنید، عضویت های گروهی ایجاد کنید، تاریخ انقضای عضویت را تعیین کنید و process داده های عضویت با REST (انتقال حالت نمایندگی) API.

اگر به محدود کردن محتوا پرو علاقه دارید، این افزونه با دو طرح قیمت ارائه می شود. شما می توانید برنامه سالانه را خریداری کنید 99-249 دلار یا یکبار پرداخت کنید 499 دلار برای دریافت به روز رسانی و پشتیبانی مادام العمر.

6. عضویت در ووکامرس

عضویت در ووکامرس homepageعضویت در ووکامرس homepage

آمار پلاگین

  • دانلودها: 5 میلیون+ برای ووکامرس
  • رتبه بندی: 4/5
  • ویژگی های قابل توجه: عضویت مشروط، چکیدن محتوا، فروشگاه فقط اعضا
  • قیمت: 199 دلار در سال

اگر قبلاً یک فروشگاه آنلاین دارید که با استفاده از WooCommerce ساخته شده است، باید از این افزونه عضویت استفاده کنید. از آنجایی که WooCommerce Memberships به طور خاص به فروشگاه‌های WooCommerce پاسخ می‌دهد، می‌توانید امتیازات عضویت خود را با فروشگاه ادغام کنید تا اشتراک و خرید را تشویق کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آیکون های وردپرس: با فونت های آیکون وردپرس و روش آپلود آنها آشنا شوید

WooCommerce Memberships ویژگی های ضروری عضویت، مانند چکیدن محتوا و محدودیت ها را فراهم می کند. همچنین می توانید عضویت ها را به صورت دستی و export لیست اعضا به یک فایل CSV.

چیزی که WooCommerce Memberships را منحصر به فرد می کند، توانایی آن در ارائه طرح های عضویت به عنوان بخشی از خرید محصول است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که به مشتریان ارزش بیشتری نسبت به پول بدهید و اعتبار فروشگاه خود را در فروشگاه افزایش دهید process.

این افزونه عضویت وردپرس همچنین به شما این امکان را می دهد که یک بخش جداگانه در فروشگاه خود برای اعضا ایجاد کنید. می‌توانید به صورت قطره‌ای به محصول دسترسی داشته باشید تا اعضا بتوانند محصولات شما را قبل از اینکه برای عموم در دسترس قرار گیرند خریداری کنند یا ارسال رایگان را به عنوان بخشی از هدیه‌های عضویت ارائه دهند.

سایت‌های عضویتی که شرکت‌ها و سازمان‌ها را هدف قرار می‌دهند، ممکن است آن را خریداری کنند تیم هایی برای عضویت در ووکامرس اضافه کردن-روی تا دامنه سیستم عضویت خود را گسترش دهند. به خاطر داشته باشید که این یک محصول متفاوت است، هزینه 129 دلار در سال.

مجبور به پرداخت 199 دلار در سال ممکن است برای وب مسترهایی که تازه شروع به کار کرده اند چالش برانگیز به نظر برسد. با وجود این، اگر قصد دارید سایت عضویت خود را با WooCommerce ادغام کنید، یکی از بهترین افزونه های عضویت وردپرس است.

7. LearnDash

LearnDash homepageLearnDash homepage

آمار پلاگین

  • دانلودها: فاش نشده
  • رتبه بندی: 4/5 (بررسی G2)
  • ویژگی های قابل توجه: حالت فوکوس، سازنده دوره با کشیدن و رها کردن، دسترسی انبوه
  • قیمت: 199-799 دلار در سال

حرفه ای هایی که می خواهند از مهارت های خود کسب درآمد کنند باید این افزونه را انتخاب کنند. LearnDash بدون شک بهترین افزونه سیستم مدیریت یادگیری وردپرس در بازار است که فروش دوره های آنلاین و ایجاد یک پورتال یادگیری کامل را آسان تر می کند.

از نظر آموزش الکترونیکی، LearnDash بسیاری از ویژگی های عالی را برای ایجاد بهترین تجربه یادگیری آنلاین بسته بندی می کند. به عنوان مثال، ویژگی “حالت فوکوس” به شما امکان می دهد محیطی بدون حواس پرتی برای کاربران ایجاد کنید. همچنین می‌توانید انواع دوره‌های مختلف را با استفاده از قالب‌های از پیش ساخته شده و یک سازنده کشیدن و رها کردن ایجاد کنید.

از نظر عضویت، این افزونه وردپرس مدل متفاوتی نسبت به بقیه دارد. به جای ارائه اشتراک به عنوان محصولات مستقل، می‌توانید دسترسی به یک سری دوره‌های آنلاین را با قیمت یک‌باره یا پرداخت مکرر بفروشید.

مدیریت سایت آموزش الکترونیک با ابزارهایی مانند مدیریت گروه و گزارش دقیق بدون دردسر می شود. این افزونه حتی به شما امکان می‌دهد تکالیف را اختصاص دهید، نظر دهید و نمره دهید، یک کتاب نمره برای دانش‌آموزان ایجاد کنید، و دوره‌های تغذیه قطره‌ای.

LearnDash از ادغام با برنامه ها و پلتفرم های محبوب برای تجربه یادگیری بهتر مانند PayPal، Slack، Easy Digital Downloads و زاپیر.

هزینه این سیستم مدیریت یادگیری و افزونه عضویت بین 199-799 دلار در سال. علاوه بر این، افزونه‌های رایگان، ممتاز و شخص ثالث برای گسترش عملکرد آن نیز در دسترس هستند.

8. عضو لیست آرزوها

عضو لیست آرزوها homepageعضو لیست آرزوها homepage

آمار پلاگین

  • دانلودها: 100000+
  • رتبه بندی: 3/5 (بررسی G2)
  • ویژگی های قابل توجه: گزینه های سفارشی سازی گسترده، آرشیو محتوا، و سیستم سوار شدن
  • قیمت: 149-347 دلار در سال

به عنوان یکی از قدیمی ترین افزونه های عضویت وردپرس در بازار، WishList Member با ارائه یک سیستم مدیریت عضویت قوی و قابل اعتماد موفق می شود در رقابت باقی بماند.

WishList Member به شما کنترل کامل بر تعداد سطوح عضویت می دهد. شما می توانید تبلیغات هدفمند را برای اشتراک های خاص اعضای پولی ایجاد کنید و اقدامات مختلف را با استفاده از یک سیستم مبتنی بر منطق خودکار کنید.

نه تنها می توانید دسترسی به محتوا را محدود کنید، بلکه می توانید آن را بایگانی کنید تا اشتراک ها را تشویق کنید. به این ترتیب، تنها کاربرانی که قبل از آرشیو شدن محتوای خاص مشترک شده اند، می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

با استفاده از WishList Member، ایجاد یک سایت عضویت با استفاده از تنظیمات و ادغام های پرداخت متعدد آسان تر می شود. علاوه بر پشتیبانی از سیستم های مدیریت یادگیری متعدد، page سازندگان و ابزارهای بازاریابی ایمیلی، افزونه بیش از 2000 ادغام را از طریق Zapier در دسترس قرار می دهد.

سیستم مدیریت اعضای آن کمتر چشمگیر نیست و تضمین می کند که تمام داده های ذخیره شده در سیستم با GDPR مطابقت دارد. سیستم یکپارچه سازی ایمیل به شما امکان می دهد اعلان هایی را برای اعضا ارسال کنید و آنها را در مورد آخرین محصولات و تبلیغات خود مطلع کنید.

هزینه برنامه های قیمت گذاری اعضای لیست علاقه مندی ها 149-347 دلار در سال و می تواند تا 5 سایت را پشتیبانی کند.

9. عضو ماوس

عضو ماوس homepageعضو ماوس homepage

آمار پلاگین

  • دانلودها: 16000+
  • رتبه بندی: 4/5 (بررسی G2)
  • ویژگی های قابل توجه: افزایش فروش با یک کلیک، قفل خودکار حساب های اشتراکی و ورود به شبکه های اجتماعی
  • قیمت: 29-199 دلار در ماه

وقتی امروز در مورد بهترین افزونه های عضویت وردپرس صحبت می کنیم، باید به MemberMouse اشاره کنیم. این افزونه عالی وردپرس نه تنها شما را به چندین ویژگی مجهز می کند، بلکه مطمئن می شود بهترین تجربه را از آن به دست می آورید.

MemberMouse دارای یک فعال سازی سریع است process و یک عضو ساده import ویژگی، انتقال داده ها از پلت فرم عضویت دیگر از طریق یک فایل CSV را تسهیل می کند. شما می توانید ثبت نام و ورود خود را سفارشی کنید page و عملکرد “رمز عبور فراموش شده” را فعال کنید.

علاوه بر اینکه به شما امکان محدود کردن محتوا را می‌دهد، MemberMouse به شما این امکان را می‌دهد که محتوای انحصاری را برای درآمد بیشتر به فروش برسانید. اعضا می توانند قسمت هایی از محتوای مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند روی رسانه های اجتماعی، باعث افزایش بیشتر قرار گرفتن در معرض برند آنها می شود.

از لحاظ امنیتی، MemberMouse به شما امکان می دهد حداکثر تعداد تلاش برای ورود را تنظیم کنید. علاوه بر این، افزونه عضویت می تواند حساب های مشترک را برای کاهش خطرات امنیتی قفل کند.

برای سهولت کار شما، MemberMouse عملکردهای خودکار مختلفی را در رابطه با مشارکت اعضا، پشتیبانی و بازاریابی ارائه می دهد. تازه واردان همچنین می توانند از جزئیات ورود به شبکه های اجتماعی خود برای دسترسی به محتوای محافظت شده شما استفاده کنند.

با ویژگی بازیابی سبد خرید رها شده، حفظ نرخ حفظ عضویت آسان‌تر است. شما می توانید گزینه کاهش عضویت کاربر را ارائه دهید تا از لغو اشتراک آنها به طور کلی جلوگیری شود.

برنامه های قیمت گذاری MemberMouse تا حدودی گران است و هزینه بر است 29-199 دلار در ماهساعت با این حال، با توجه به مزایا و عملکردی که ارائه می دهد، MemberMouse ممکن است در دراز مدت یک سرمایه گذاری عالی باشد.

10. اعضای سحر و جادو

اعضای سحر و جادو homepageاعضای سحر و جادو homepage

آمار پلاگین

  • دانلودها: 80000+
  • رتبه بندی: 3/5 (بررسی G2)
  • ویژگی های قابل توجه: تغییر مسیر ورود به سیستم، صفحات خطای سفارشی و خرید مهمان
  • قیمت: 97–207 دلار در هر طرح

Magic Members یکی دیگر از افزونه های عالی عضویت وردپرس با سال ها تجربه در این صنعت است. تمام ویژگی‌های حیاتی که برای ایجاد یک سایت عضویت نیاز دارید، مانند محدودیت محتوا، یکپارچه‌سازی پرداخت و مدل‌های عضویت انعطاف‌پذیر را در خود جای داده است.

از نظر اتوماسیون، Magic Members از ادغام های مختلف با افزونه های پاسخگوی خودکار وردپرس پشتیبانی می کند. برخی از محبوب ترین آنها Mailchimp، Constant Contact و AWeber هستند.

این افزونه به شما امکان می دهد نه تنها دسترسی به محتوای منتشر شده بلکه به محتوای قابل دانلود را محدود کنید روی سطوح عضویت علاوه بر این، ویژگی‌های پرداخت به ازای پست و پرداخت به ازای مشاهده به افراد غیرعضو این امکان را می‌دهد که بدون خرید اشتراک، محتوای شما را مصرف کنند.

شما می توانید با استفاده از ویژگی تغییر مسیر ورود به سیستم Magic Members یک تجربه شخصی برای هر عضو ارائه دهید. چندین صفحه خوشامدگویی برای استقبال از سطوح مختلف عضویت طراحی کنید و صفحات خطای سفارشی ایجاد کنید تا اعتبار سایت در هنگام مشکلات فنی حفظ شود.

Magic Members یک ویژگی داخلی یادآوری انقضای اشتراک در سیستم برای کمک به حفظ نرخ حفظ اشتراک دارد. علاوه بر این، شما می توانید کدهای کوپن نامحدودی را برای جذب افراد تازه وارد ایجاد کنید.

این افزونه عضویت برای 97–207 دلار در هر طرح (پرداخت یکباره) برای پشتیبانی از تعداد نامحدودی از سایت ها. همه برنامه ها با پشتیبانی یک ساله و به روز رسانی ارائه می شوند.

بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
18 بهترین افزونه عضویت وردپرس برای تقویت جامعه آنلاین شما 42

7 افزونه برتر عضویت رایگان وردپرس

قبل از نصب یک افزونه، ممکن است بخواهید ابتدا آب را آزمایش کنید. ما فهرستی از بهترین افزونه‌های فریمیوم و رایگان وردپرس را برای ایجاد یک سایت عضویت که ارزش بررسی دارد، گردآوری کرده‌ایم.

1. عضو نهایی

عضو نهایی homepageعضو نهایی homepage

آمار پلاگین

  • دانلودها: 200000+
  • رتبه بندی: 4.5/5
  • ویژگی های قابل توجه: فرم ساز را بکشید و رها کنید، فهرست های اعضا و فضای کاری مناسب برای توسعه دهندگان
  • قیمت: فریمیوم

Ultimate Member یک افزونه قوی عضویت وردپرس با ویژگی های گسترده است. این به شما امکان می دهد یک عضو شخصی سازی شده ثبت نام و ورود ایجاد کنید page استفاده کردن منطق شرطی برای مزارع خود، تسهیل کل process برای شما و اعضای شما

افزونه علاوه بر مراقبت از سیستم عضویت، عملکرد تالار گفتمان و هیئت کار را نیز از طریق فراهم می کند JobsBoardWP و ForumWP ادغام. هر دوی این افزونه ها گسترش عملکرد سایت عضویت و راه هایی که می تواند برای کاربران شما مفید باشد را آسان تر می کند.

سایر افزودنی‌های رایگان عبارتند از Google reCAPTCHA و قرارداد شرایط و ضوابط (T&C) – مفید برای کاهش هرزنامه و محافظت از حقوق همه طرف‌های درگیر.

از آنجایی که این یک افزونه عضویت فریمیوم است، می‌توانید به برنامه Extensions Pass ارتقا دهید 249 دلار در سال برای دریافت ویژگی‌های ممتاز مانند اعلان‌های بی‌درنگ، سیستم پیام‌رسانی خصوصی و نشانک‌های اعضا.

از طرف دیگر، می توانید برنامه Extensions و Theme Pass را برای آن انتخاب کنید 299 دلار در سال و استفاده از تم عضو نهایی را برای ایجاد یک تجربه بهتر به دست آورید. این تم سازگار با Beaver Builder page سازنده، و کاملاً کار می کند روی مرورگرها و دستگاه های تلفن همراه محبوب

این افزونه برای وب سایت های کوچک تا متوسط ​​که می خواهند امتحان کنند چگونه یک سیستم عضویت می تواند برای آنها مفید باشد ایده آل است. نسخه رایگان آن در حال حاضر با تمام ویژگی های ضروری بسته بندی شده است و بدون تعهد به برنامه پرداخت، ارزش زیادی را برای شما فراهم می کند.

2. عضو ARM

عضو ARM homepageعضو ARM homepage

آمار پلاگین

  • دانلودها: 5000+
  • رتبه بندی: 4/5
  • ویژگی های قابل توجه: سطوح عضویت نامحدود، اعلان های ایمیل، و جادوگر تنظیم عضویت
  • قیمت: فریمیوم

اگر قصد دارید چندین سطح عضویت داشته باشید روی سایت شما، ARMember به شما در مدیریت آنها کمک می کند. این افزونه عضویت وردپرس به شما امکان می‌دهد سطوح عضویت نامحدودی را با دوره آزمایشی و چرخه‌های پرداخت متعدد ایجاد کنید، و به تازه‌واردها این فرصت را می‌دهد تا قبل از انجام تعهد، آنچه را که ارائه می‌دهید ببینند.

علاوه بر این، ARMember از انتشار محتوا برای اعضا پشتیبانی می کند روی یک برنامه زمانبندی مشخص همچنین می‌توانید با استفاده از محدودیت محتوا و ویژگی‌های پرداخت به ازای پست، از مهمانان درآمد کسب کنید، که به شما امکان می‌دهد از پست‌ها یا دوره‌های خارج از طرح‌های اشتراک خود درآمد کسب کنید.

این افزونه از ادغام درگاه پرداخت با PayPal، Authorize.net و Stripe پشتیبانی می کند. همچنین گزینه ای برای دریافت پرداخت از طریق دروازه های محلی ارائه شده توسط WooCommerce وجود دارد.

از نظر قابلیت استفاده، ARMember یک سیستم مدیریت آسان اعضا را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد وضعیت عضویت کاربران را بدون دردسر مدیریت کنید. جادوگر تنظیم عضویت همچنین ثبت نام تازه واردان را آسان می کند process، ایجاد یک تجربه عالی از ابتدا.

علاوه بر این، ویژگی‌های امنیتی داخلی افزونه از عملکرد عضویت آن کم‌تر نیست. همه نصب‌ها دارای حفاظت ورود به سیستم brute force، مکانیسم ضد هرزنامه CAPTCHA و محدودیت‌های دسترسی به سایت هستند.

در حالی که ARMember رایگان و منبع باز است، مجوز تک سایتی خود را با پرداخت یکباره خریداری می کند 59 دلار به شما امکان می دهد از ویژگی های ممتاز مانند پیکربندی رسانه های اجتماعی، اشتراک چندین عضویت و API توسعه دهنده استفاده کنید.

ARMember یک رقیب قوی برای بهترین افزونه عضویت وردپرس برای کاربرانی است که می خواهند یک سایت عضویت کامل بسازند اما بودجه زیادی برای خرج کردن ندارند.

3. عضویت ساده

عضویت ساده homepageعضویت ساده homepage

آمار پلاگین

  • دانلودها: 40000+
  • رتبه بندی: 4.5/5
  • ویژگی های قابل توجه: سطوح دسترسی نامحدود اعضا، درگاه‌های پرداخت متعدد و کمپین‌های تیزر
  • قیمت: رایگان

Simple Membership یک افزونه عضویت با کاربری آسان برای سایت های وردپرسی است که دارای ویژگی های ضروری و یک رابط کاربر پسند است. تازه کارانی که تجربه ای در زمینه توسعه وب ندارند، همچنان می توانند بدون دردسر یک سایت عضویت بسازند.

این افزونه سایت عضویت می تواند به شما در ایجاد سطوح اشتراک نامحدود برای طرح های عضویت رایگان و پولی کمک کند. ویژگی‌های صورت‌حساب Simple Membership نیز انعطاف‌پذیر است و به شما امکان می‌دهد محتوای دیجیتال مانند دوره‌های آنلاین را با قیمت یک‌باره یا پرداخت مکرر بفروشید.

برای سهولت بیشتر ثبت نام process, Simple Membership ویژگی های تایید ایمیل را برای فعال کردن عضویت رایگان فراهم می کند. در مورد موارد پولی، این افزونه به شما امکان دسترسی به گزارش پرداخت های عضویت را می دهد، جایی که می توانید تمام خریدهای انجام شده توسط اعضای خود را نظارت کنید.

در حالی که این افزونه برای مبتدیان ساخته شده است، توسعه دهندگان وب با تجربه همچنان می توانند از آن برای نیازهای خود استفاده کنند. این افزونه با یک API توسعه دهنده و کدهای کوتاه مختلف برای افزودن عملکردهای اضافی، از جمله افزودن و سفارشی کردن ویجت ورود اعضا و پیام های محافظت از محتوا، ارائه می شود.

سایر ویژگی های قابل توجه عبارتند از سازگاری با تم وردپرس، فیلتر اعضا، آماده ترجمه و حفاظت از انواع پست سفارشی. همچنین می توانید به صورت دستی ثبت نام عضویت و import کاربران وردپرس به عنوان عضو.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  10 بهترین پلاگین وابسته وردپرس برای افزایش فروش شما در سال 1403

در مجموع، عضویت ساده یک گزینه مقرون به صرفه برای کاربرانی است که می خواهند با استفاده از سیستم عضویت از وب سایت وردپرس خود کسب درآمد کنند.

4. WP Private Content Plus

WP Private Content Plus homepageWP Private Content Plus homepage

آمار پلاگین

  • دانلودها: 5300+
  • رتبه بندی: 3.5/5
  • ویژگی های قابل توجه: انواع محدودیت محتوا، پست جهانی و page حفاظت و حفاظت از سایت جهانی مبتنی بر رمز عبور
  • قیمت: فریمیوم

WP Private Content Plus یک راه حل همه کاره برای محافظت از محتوای سایت شما است. این افزونه عضویت وردپرس دارای یک ویژگی محدودیت محتوا قوی است که به شما امکان می دهد دسترسی کاربران را به پست ها، صفحات، انواع پست های سفارشی محدود کنید. روی وضعیت ورود به سیستم و نقش کاربر.

نسخه رایگان WP Private Content Plus با ادغام WooCommerce ارائه می شود. اگر می‌خواهید یک فروشگاه فقط برای اعضا بسازید، این افزونه می‌تواند دسترسی برخی از اعضا را به برخی محصولات محدود کند.

خرید یکی از مجوزهای WP Pro Content Pro را در نظر بگیرید 69-179 دلار در سال برای جمع آوری پرداخت راحت تر علاوه بر پذیرش گزینه‌های پرداخت متعدد که توسط WooCommerce پشتیبانی می‌شوند، نسخه پریمیوم به شما اجازه می‌دهد تا سطوح عضویت رایگان و ممتاز نامحدود را ایجاد و مدیریت کنید.

ایجاد یک سایت عضویت حتی با خصوصی آسان تر می شود page ویژگی داشبورد، که به شما امکان می دهد به صورت خصوصی ارتباط برقرار کنید و فایل ها را مستقیماً با کاربر به اشتراک بگذارید. سایر ویژگی‌های ممتاز شامل مدیریت گروه کاربر و محدودیت محتوا، ادغام بازاریابی ایمیلی Mailchimp و پشتیبانی پریمیوم است.

به طور خلاصه، WP Private Content Plus بیش از آن می تواند به شما در ایجاد یک سایت عضویت وردپرس حرفه ای کمک کند. هنگامی که از این افزونه استفاده کردید، می توانید برای تجربه عضویت بهتر به WP Pro Content Pro ارتقا دهید.

5. مستریو

مستریو homepageمستریو homepage

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 2000+
  • رتبه بندی ها: 4.8/5
  • ویژگی های قابل توجه: ثبت نام و مدیریت کاربر آسان، سیستم سفارش داخلی، ادغام WooCommerce
  • قیمت: رایگان یا 49.17 دلار – 164.67 دلار در سال

Masteriyo LMS یک پلاگین جامع سیستم مدیریت یادگیری (LMS) وردپرس با ویژگی های داخلی عضویت است. بنابراین، ابزار قدرتمندی برای ایجاد و مدیریت دوره‌های آنلاین، عضویت و پلتفرم‌های آموزش الکترونیکی است.

Masteriyo ثبت نام را ساده می کند process هم برای دانش آموزان و هم برای مربیان روی سایت آموزش الکترونیکی شما علاوه بر این، یک حساب کاربری اختصاصی ارائه می دهد page برای هر عضو ثبت نام شده، تجربه کاربری آنها را افزایش می دهد.

علاوه بر این، Masteriyo دارای یک ویژگی قطره محتوا است که به شما امکان می دهد محتوا را به جای ارائه یکباره برنامه ریزی کنید. بنابراین، شما می توانید به تدریج محتوای دوره را در یک دوره مشخص به اعضا ارائه دهید و از یک تجربه یادگیری ساختاریافته بدون تحت فشار قرار دادن آنها اطمینان حاصل کنید.

علاوه بر این، Masteriyo LMS با درگاه‌های پرداخت محبوب ادغام می‌شود و شما را قادر می‌سازد هزینه عضویت را دریافت کنید و پرداخت‌ها را به صورت ایمن بپذیرید. می‌توانید پرداخت‌های مکرر را برای عضویت‌های مبتنی بر اشتراک تنظیم کنید یا گزینه‌های پرداخت یک‌باره را ارائه دهید.

این افزونه همچنین ویژگی های مدیریت کاربر را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد فعالیت های اعضای خود را مدیریت و نظارت کنید. می توانید پیشرفت را پیگیری کنید، جزئیات ثبت نام را مشاهده کنید، و نمایه های اعضا را از داشبورد مدیریت وردپرس مدیریت کنید.

Masteriyo LMS یک افزونه فریمیوم است. بنابراین، می توانید افزونه را به صورت رایگان برای ویژگی های اساسی LMS دانلود کنید. با این حال، شما باید در برنامه های پریمیوم آن برای عملکردهای پیشرفته و توسعه یافته شرکت کنید.

در حالی که این افزونه رایگان است، برنامه شروع برای شما هزینه دارد 49.17 دلار در سال برای 1 سایت. محبوب ترین طرح، طرح رشد است که برای شما هزینه دارد 98.67 دلار در سال برای 5 سایت. به همین ترتیب، طرح مقیاس برای شما هزینه دارد 164.67 دلار در سال برای 99 سایت.

6. محدود کردن دسترسی کاربر

محدود کردن دسترسی کاربر homepageمحدود کردن دسترسی کاربر homepage

آمار پلاگین

  • دانلودها: 290000+
  • رتبه بندی: 4.5/5
  • ویژگی های قابل توجه: سطوح عضویت نامحدود، محتوای قطره ای و همگام سازی کنترل دسترسی کاربر وردپرس
  • قیمت: رایگان

محدود کردن دسترسی کاربر یکی دیگر از افزونه های عالی عضویت رایگان وردپرس است که از نظر ویژگی کمتر از افزونه های پولی نیست. دارای ویژگی های محدود کاربر همه کاره است که به شما امکان می دهد تعداد نامحدودی از سطوح دسترسی ایجاد کنید و کاربران غیرمجاز را به یک صفحه هدایت کنید. page یا یک لینک سفارشی

از طرف دیگر، می‌توانید محتوای انحصاری را اذیت کنید و پیام‌های سفارشی برای افراد غیرعضو ایجاد کنید تا اشتراک‌ها را تشویق کنید. حفظ اعضا نیز با ویژگی محتوای قطره‌ای آسان‌تر است و به شما امکان می‌دهد به صورت دوره‌ای محتوا را برای اعضای جدید منتشر کنید.

اگر قبلاً از نقش‌های سفارشی برای کنترل دسترسی سایت استفاده می‌کنید، این افزونه به شما امکان می‌دهد آنها را با سطوح اشتراک خود همگام‌سازی کنید. می‌توانید مدت زمان عضویت را نیز کنترل کنید، و محدودیت دسترسی کاربر را برای فروش دوره‌های آنلاین و سایر محصولات دیجیتال عالی کنید.

صرف نظر از پلاگین ها یا تم های نصب شده شما، محدودیت دسترسی کاربر به طور خودکار از طبقه بندی و انواع پست سفارشی آنها پشتیبانی می کند. همچنین شامل پشتیبانی داخلی از افزونه های محبوب وردپرس مانند bbPress، Easy Digital Downloads، WooCommerce و WPML می شود.

در حالی که خود این افزونه رایگان است، می توانید عملکرد آن را با خرید افزونه ها گسترش دهید – قیمت محدوده بین 39-79 دلار در سال.

به طور خلاصه، این افزونه یکی از بهترین افزونه های عضویت برای کاربرانی است که می خواهند یک سایت عضویت قطره ای بسازند.

7. چارچوب s2Member

چارچوب s2Member homepageچارچوب s2Member homepage

آمار پلاگین

  • دانلودها: یک میلیون +
  • رتبه بندی: 4/5
  • ویژگی های قابل توجه: فایل قابل دانلود و حفاظت صوتی، اشتراک های تکراری، دکمه های پی پال
  • قیمت: فریمیوم

اگر به دنبال یک افزونه عضویت محبوب برای وردپرس هستید، s2Member یک رقیب قوی است. این افزونه تمام ویژگی‌های ضروری را که برای ایجاد یک سایت عضویت کامل نیاز دارید، مانند محدودیت‌های محتوا و اشتراک‌های مکرر، فراهم می‌کند.

این افزونه به شما امکان می دهد اشتراک های رایگان ارائه دهید و نقش های کاربر را با سیستم عضویت جدید همگام سازی کنید. کاربرانی که صاحب یک کسب و کار هستند می‌توانند از ویژگی حفاظت از فایل s2Member برای فروش کلیدهای دانلود استفاده کنند که امکان دسترسی به محتوای دیجیتال مانند کتاب‌های الکترونیکی و دوره‌های آنلاین را فراهم می‌کند.

می‌توانید محدودیت‌های محتوا را با استفاده از شرایط کد کوتاه ساده ارائه شده توسط افزونه سفارشی کنید. این در مورد ورود و ثبت نام نیز صدق می کند page طراحی، قالب بازاریابی ایمیلی و گزینه های عضویت page.

در حالی که نسخه رایگان پشتیبانی می کند استاندارد پرداخت پی پال ادغام، توصیه می کنیم مجوز تک سایت s2Member را دریافت کنید 89 دلار (پرداخت یک بار) برای گزینه های بیشتر. نسخه پریمیوم از ادغام های Stripe، PayPal Pro، Authorize.net و Plus ClickBank از طریق پرداخت یک مرحله ای پشتیبانی می کند.

یکی دیگر از مزایای خرید مجوز، ارائه یک دوره آزمایشی برای اشتراک‌های اعضای پولی و محتوای قطره‌ای فقط برای مدت زمان محدود است. در همین حال، s2Member Pro API برای عملیات از راه دور این امکان را فراهم می کند تا با استفاده از کد سفارشی خود، حساب های عضو ایجاد کنید.

در مجموع، نسخه رایگان s2Member به اندازه کافی برای کمک به ایجاد یک سایت عضویت کافی است و اگر بخواهید به ویژگی های برتر دسترسی داشته باشید، می توانید آن را ارتقا دهید.

8. WP-Members

WP-Members homepageWP-Members homepage

آمار پلاگین

  • دانلودها: 80000+
  • رتبه بندی: 4.5/5
  • ویژگی های قابل توجه: ثبت سفارشی، مجموعه گسترده ای از قلاب های اکشن و فیلتر، و محتوای تیزر
  • قیمت: رایگان

WP-Members یکی دیگر از افزونه های عضویت رایگان برای سایت های وردپرسی است که ویژگی های ساده و در عین حال کاملا کاربردی و گسترده ای را ارائه می دهد.

این افزونه می تواند محتوا را محدود کند، نمایه های اعضا را در قالب وردپرس نصب شده ادغام کند و به طور خودکار محتوای تیزر تولید کند. WP-Members همچنین به شما امکان می دهد یک ثبت نام سفارشی ایجاد کنید page و ثبت نام اعضا را به صورت دستی تایید کنید.

توسعه دهندگان وب با تجربه تر ممکن است عملکردهای افزونه را مطابق با نیازهای خود با کدهای کوتاه و توابع API سفارشی کنند. شما می توانید مستندات کامل را پیدا کنید روی سایت پشتیبانی افزونه

نسخه رایگان WP-Members تعداد محدودی از برنامه های افزودنی رایگان را برای بهبود تجربه مدیریت عضویت ارائه می دهد. برای دسترسی به برنامه‌های افزودنی ممتاز مانند ادغام بازاریابی ایمیلی Mailchimp، Download Protect و ادغام Salesforce، در نظر بگیرید Pro Bundle را برای 125 دلار.

در مجموع، WP-Members مسلماً بهترین افزونه عضویت برای تازه‌کارهایی است که می‌خواهند یک سیستم عضویت بدون ریسک را تجربه کنند.

در افزونه عضویت به دنبال چه چیزی باشیم؟

با تعداد زیادی افزونه عضویت عالی که در بازار موجود است، انتخاب یک مورد مناسب برای شما ممکن است در ابتدا دشوار به نظر برسد.

در اینجا چندین فاکتور وجود دارد که باید هنگام انتخاب بهترین افزونه عضویت وردپرس برای سایت خود در نظر بگیرید.

راحتی در استفاده

یک افزونه عضویت عالی برای وردپرس نه تنها باید تمام ابزارهای مورد نیاز شما را در خود جای دهد، بلکه باید اطمینان حاصل کند که استفاده از آنها آسان است، حتی برای مبتدیان.

علاوه بر این، مطمئن شوید که افزونه به درستی با سایت شما ادغام شده و با سایر افزونه ها و تم های نصب شده سازگار است. در غیر این صورت، هنگام توسعه سایت عضویت خود با مشکلات فنی مواجه خواهید شد.

شامل ها

مانند خرید هر محصول دیگری، شما می خواهید بهترین ارزش را نسبت به پول خود داشته باشید. فرض کنید یک افزونه عضویت ممتاز را انتخاب کرده اید. در این صورت، بهتر است موردی را انتخاب کنید که نه تنها نیازهای شما را برآورده می‌کند، بلکه شامل منابع اضافی برای ارتقای بیشتر تجربه مدیریت عضویت شما می‌شود.

برخی از مواردی که باید در نظر بگیرید عبارتند از ادغام های پشتیبانی شده، قالب های وب، توانایی چکیدن محتوا و اتوماسیون سیستم. گنجاندن این امتیازات در برنامه شما به کاهش هزینه های اضافی توسعه سیستم کمک می کند و کار شما را آسان می کند.

درگاه های پرداخت

هدف از ساخت سایت های عضویت درآمدزایی است. بنابراین، سایت شما باید تکنولوژی مورد نیاز برای پذیرش پرداخت های آنلاین را داشته باشد.

از آنجایی که هر افزونه عضویت درگاه‌های پرداخت متفاوتی را ارائه می‌کند، مطمئن شوید که پلتفرم‌های ترجیحی و ارزهای پشتیبانی شده مخاطبان هدف خود را در نظر بگیرید.

اگر سایت عضویت شما مخاطبان بین المللی را تامین می کند، بهتر است افزونه عضویتی را انتخاب کنید که از درگاه های پرداخت محبوب برای پرداخت های بین المللی پشتیبانی می کند. برخی از محبوب ترین آنها PayPal، Stripe و Authorize.net هستند.

از سوی دیگر، سایت‌های عضویتی که جوامع محلی را هدف قرار می‌دهند، ممکن است از انتخاب افزونه‌ای بهره ببرند که با شرکت‌های پردازش کارت اعتباری محلی نیز ادغام می‌شود.

حمایت کردن

تداخل تنظیمات پلاگین و سرور از جمله مشکلات رایجی است که ممکن است هنگام تنظیم یک افزونه با آن مواجه شوید. روی سایت شما. برای تضمین نصب و نگهداری بدون مشکل سیستم از ابتدا، انتخاب یک افزونه عضویت با پشتیبانی مشتری قابل اعتماد ضروری است.

علاوه بر داشتن دانش محصول برای حل مشکلات مربوط به پلاگین، پشتیبانی خوب باید از طریق کانال های متعدد قابل دسترسی باشد و در صورت نیاز در دسترس باشد. از آنجایی که خرابی ممکن است باعث کاهش درآمد و نارضایتی اعضا شود، باید به هر قیمتی از آن اجتناب کنید.

با این حال، مراقب افزونه های عضویت باشید که پشتیبانی مشتری خود را به عنوان یک محصول جداگانه می فروشند. از آنجایی که پشتیبانی نقش مهمی در سیستم عضویت شما ایفا می کند، توسعه دهنده افزونه در وهله اول نباید از آن درآمدزایی کند.

کدام افزونه عضویت وردپرس برای شما بهترین است؟

پاسخ به این سوال بسیار متفاوت است روی نیازهای وب سایت شما برای محدود کردن جستجوی شما، ما لیستی از بهترین افزونه های عضویت وردپرس را برای سایت های جدید، با ترافیک متوسط ​​و پربازدید جمع آوری کردیم.

وب سایت های کاملاً جدید

وب سایت هایی که متعلق به این دسته هستند، دارای ترافیک کم و بودجه محدود فرض می شوند. بنابراین، پلاگین های پیشنهاد شده در اینجا به راحتی قابل استفاده هستند، و آنها را برای وب مسترهایی که هیچ تجربه ای در ساختن سیستم عضویت ندارند، مناسب می کند.

  • عضو ARM. دارای یک نسخه رایگان است که دارای ویژگی های امنیتی داخلی قوی است.
  • عضویت ساده. یک افزونه رایگان عضویت وردپرس با درگاه های پرداخت متعدد.
  • محدود کردن دسترسی کاربر. ویژگی های محدود کاربر همه کاره را ارائه می دهد.

وب سایت های با ترافیک متوسط

در اینجا بهترین افزونه های عضویت وردپرس برای سایت های با ترافیک متوسط ​​با بودجه متوسط ​​برای خرج کردن آورده شده است:

  • MemberPress. دارای سیستم های صورتحساب خودکار است و از ادغام AffiliateWP پشتیبانی می کند.
  • چارچوب s2Member. قابلیت محافظت از فایل های دانلودی و صوتی.
  • Content Pro را محدود کنید. برای اطمینان از حفظ کاربر، از ارتقاء و تنزل نسبتی پشتیبانی می کند.

وب سایت های پر بازدید

در اینجا بهترین افزونه های عضویت برای سرمایه گذاری در صورت داشتن بودجه و تجربه قبلی در توسعه یا مدیریت یک وب سایت پربازدید وجود دارد:

  • MemberPress. دارای قابلیت محدود کردن محتوا گسترده است.
  • عضو ماوس. ویژگی های چندگانه فروش و ادغام رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد.
  • LearnDash. تمام ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد یک پرتال یادگیری کامل و فروش دوره های آنلاین بدون دردسر را در خود جای داده است.

پلاگین های دیگری را برای کمک به مدیریت کسب و کار خود کشف کنید

بهترین افزونه های رزرو وردپرس
بهترین افزونه های وابسته وردپرس
بهترین افزونه های تقویم وردپرس
بهترین افزونه های وردپرس برای مدیریت پروژه
بهترین افزونه های وردپرس برای املاک و مستغلات
بهترین افزونه های CRM وردپرس
بهترین افزونه های نقشه برداری وردپرس

نتیجه

شما برخی از بهترین افزونه های عضویت سایت برای وردپرس را دیده اید و یاد گرفته اید که در انتخاب یکی از آنها چه فاکتورهایی را در نظر بگیرید. در حالت ایده آل، بهترین افزونه با اهداف، بودجه و توانایی های شما مطابقت دارد. همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که افزونه بررسی‌های خوبی دارد و مرتباً به‌روزرسانی می‌شود تا از هرگونه نقض امنیتی ناشی از افزونه‌ها جلوگیری شود.

همانطور که گفته شد، بهترین راه برای انتخاب افزونه مناسب این است که تحقیقات گسترده ای انجام دهید و نیازها و بودجه خود را در نظر بگیرید. موفق باشید!