وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

18 نکته برای اجرای یک سرعت طراحی موفق

0 10
زمان لازم برای مطالعه: 6 دقیقه


18 نکته برای اجرای یک سرعت طراحی موفق

زمان توسعه یک منبع با ارزش است. به منظور کارآمدی و پاسخگویی بیشتر، تیم های محصول به طور مداوم سعی می کنند از تکنیک های پیشرفته برای ایجاد محصول استفاده کنند. یکی از محبوب ترین فریم ورک هایی که به تیم محصول در رسیدن به این هدف کمک می کند، الف سرعت طراحی

طراحی اسپرینت چارچوبی است که از طریق نمونه‌سازی سریع و آزمایش کاربر به سؤالات مهم تجاری پاسخ می‌دهد. اساساً، این یک میانبر برای یادگیری بدون ساخت و راه اندازی یک محصول واقعی است. در این مقاله، من می‌خواهم نکات کلیدی را که باید هنگام اجرای یک اسپرینت مورد توجه قرار گیرد، برجسته کنم.

قبل از اسپرینت

آماده شدن برای دوی سرعت یکی از حیاتی ترین مراحل در این مسابقه است process. آماده سازی مناسب به بهترین استفاده از زمانی که صرف می کنید کمک می کند روی این فعالیت.

1. یک Sprint Brief بنویسید

خلاصه اسپرینت سندی است که چالش اسپرینت، اهداف کلیدی و محصولی را که تیم قصد دارد در طول اسپرینت تولید کند را تشریح می‌کند. تمرکز دوی سرعت باید برای همه روشن باشد روی تیم. و یک خلاصه سرعت واضح همه را دریافت خواهد کرد روی همان page.

2. هنگام انتخاب چالش اسپرینت، قابلیت تست را در نظر بگیرید

آزمایش پذیری باید یک عامل مهم در process ارزیابی چالش اگر مشکلی که به دنبال حل آن هستید قابل آزمایش نباشد، ممکن است برای دویدن مناسب نباشد.

3. افراد را از بخش های مختلف دعوت کنید

بسیاری از مزایای اسپرینت از گرد هم آوردن یک تیم متقابل از افراد – طراحان UX، توسعه دهندگان، مدیران محصول، محققان به دست می آید. اعضای تیم قادر خواهند بود مشکل را از زوایای مختلف بررسی کنند.

4. محیط را آماده کنید

در حالی که امکان اجرای یک اسپرینت از راه دور وجود دارد، هیچ چیز بهتر از احساس افراد واقعی در یک فضای فیزیکی مشابه نیست. خود فضا باید برای این فعالیت خوب باشد. یک اسپرینت طراحی نیاز به فضای اختصاصی برای کل هفته با تخته‌های سفید دارد تا در نقشه‌های سفر کاربر، یادداشت‌های چسبنده، طرح‌ها، استوری‌بردها و غیره پوشش داده شود. اتاق‌های کنفرانس معمولاً این موارد نیستند. اکثر فضاهای خلاقانه

5. یک Sprint Leader داشته باشید

دونده سرعت (یا رهبر سرعت) شخصی است که مسئول رویداد است. دونده‌ها مهم‌ترین افراد برای طراحی دو سرعت هستند. اینها افرادی هستند که مسئول ایجاد کار در دوی سرعت هستند – آنها مطمئن می شوند که تیم به طور موثر کار می کند.

در طول اسپرینت

در طول دوی سرعت، تیم باید از درک یک مشکل به ساختن و آزمایش راه حلی برای آن مشکل برود.

6. سعی نکنید راه حل بسازید روی روز اول

ممکن است ایجاد یک راه حل وسوسه انگیز باشد روی روز اول اما بهتر است از این وسوسه دوری کنید. کمی سرعت خود را کاهش دهید و سعی کنید ابتدا یک پایه محکم برای پروژه خود بسازید. با انجام این کار مطمئن خواهید بود که وقت تیم خود را برای تمرکز تلف نمی کنید روی قسمت اشتباه مشکل

7. از پایان شروع کنید

سریع به جلو بروید و یک سال (یا حتی بیشتر) به آینده نگاه کنید. تصور کنید محصول شما چگونه خواهد بود. این به شما کمک می کند تا یک هدف بلند مدت ایجاد کنید. همچنین باید سعی کنید بفهمید چه چیزی می تواند شما را از دستیابی به این هدف بلند مدت باز دارد.

8. از کارشناسان بپرسید

از کارشناسان دعوت کنید تا با تیم سرعت خود صحبت کنند. این کارشناسان ممکن است افرادی از بخش های مختلف یا حتی کارشناسان خارجی باشند. از آنها سوال بپرسید یا مصاحبه کنید. دانشی که از کارشناسان دریافت می‌کنید به شما کمک می‌کند تا درک خود را از مشکل بهبود بخشید و در نهایت راه‌حل خود را اصلاح کنید.

9. در قالب “چگونه می توانیم…” یادداشت بردارید

وقتی همه اعضای تیم از عبارت «چگونه می‌توانیم…» برای چارچوب‌بندی مشکل اصلی استفاده می‌کنند، سازماندهی و سازماندهی آن بسیار آسان‌تر خواهد بود. process یادداشتها.

10. اجازه ندهید کسی آنجا را ترک کند

همه باید شرکت کننده ثابتی در دوی سرعت باشند. وقتی کسی زودتر از موعد کار را ترک می‌کند (یا در میانه جلسه حاضر می‌شود)، بهره‌وری کل تیم به‌طور قابل‌توجهی آسیب می‌بیند (در واقع، تیم ممکن است نیاز داشته باشد از ابتدا شروع کند).

11. پیشرفت خود را مستند کنید

سعی کنید بعد از هر روز یک خلاصه روزانه بنویسید. این به شما کمک می کند به آنچه انجام شده است نگاه کنید و در آینده در طراحی اسپرینت بهتر شوید.

12. محدودیت های زمانی را دنبال کنید

دوی سرعت پنج روزه است process. این بدان معنی است که تیم باید راه حلی برای مشکل پیدا کند و کشف کند که آیا آن راه حل واقعاً در پنج روز کار می کند یا خیر. از شکستن دوی سرعت خودداری کنید – مطمئن شوید که پنج روز متوالی خواهید داشت. مهم نیست دوشنبه-جمعه باشد یا چهارشنبه-یکشنبه، به شرطی که روزها پشت سر هم باشند. حرکت ارزشمندی ایجاد می کند که به شما در دستیابی به اهدافتان کمک می کند.

13. از استفاده از دستگاه ها در اتاق خودداری کنید

در طول دوی سرعت زمان زیادی نخواهید داشت، بنابراین نباید آن را هدر دهید روی خواندن اخبار یا چک کردن ایمیل ها در زمان استراحت از وسایل استفاده کنید یا در صورت لزوم از اتاق بیرون بروید تا از آنها استفاده کنید.

14. سوالات درست بپرسید

سوالاتی که در طول هر مرحله از طراحی اسپرینت می‌پرسید، همیشه نقش مهمی در نتیجه نهایی دارند. سؤالاتی بپرسید که با «آیا…» یا «می توانم…»، «خواهد…» شروع می‌شوند این سؤالات می‌توانند جرقه بحث‌هایی را برانگیزند که در هنگام طوفان فکری راه‌حل‌ها عالی هستند.

15. از تکنیک Crazy 8s استفاده کنید

تیم سرعت باید تمام راه حل های ممکن برای مشکل را بررسی کند. طراحی یک راه عالی برای رفتن از یک درک کلی از یک مشکل به یک راه حل مشخص است که همه بتوانند آن را درک و ارزیابی کنند. برای افزایش سرعت طراحی ایده خوبی است که از تکنیک Crazy 8s استفاده کنید: هر یک از اعضای تیم ایده ای را می گیرند که بیشتر آنها را هیجان زده می کند و به سرعت هشت تغییر را برای این ایده در 8 دقیقه ترسیم می کند. به عنوان مثال، اگر شما طراحی یک page چیدمان، این ممکن است هشت تغییر از آن چیدمان باشد. تا پایان روز، شما باید مجموعه ای از راه حل های مشکل را داشته باشید.

16. یک نمونه اولیه واقعی ایجاد کنید

هرچه نمونه اولیه واقعی تر باشد، بینش ارزشمندتری از کاربران خود دریافت خواهید کرد. در اینجا چند نکته برای ایجاد یک نمونه اولیه وجود دارد:

  • نمونه اولیه نباید خیلی پیچیده باشد. شما باید یک راه حل واقع بینانه بسازید – چیزی که می توانید در مقابل کاربران خود قرار دهید و واکنش واقعی دریافت کنید.
  • برای ایجاد یک نمونه اولیه از ابزارهایی استفاده کنید که بیشتر اوقات با آنها کار می کنید. به عنوان مثال، اگر معمولاً از Adobe Photoshop یا Sketch برای ایجاد طرح های صفحه استفاده می کنید، از آن ابزارها برای ایجاد یک نمونه اولیه استفاده کنید. به یاد داشته باشید که باید سریع حرکت کنید.
  • ضروری است که تقسیم شود process ایجاد یک نمونه اولیه بین اعضای تیم شما نیازی به داشتن یک فرد مجرد برای ایجاد تک تک قسمت های یک نمونه اولیه ندارید.
  • آزمایشی نمونه های اولیه خود را اجرا کنید. اجرای آزمایشی یک نمونه اولیه مطمئن می شود که همه چیز منطقی است. اجرای آزمایشی به شما کمک می کند تا قبل از آزمایش با کاربران، برخی از اشتباهات را برطرف کنید.

17. هر نمونه اولیه را با کاربران واقعی اعتبار سنجی کنید

مرحله اعتبار سنجی به حیاتی ترین سوال در طراحی محصول پاسخ می دهد: “چگونه می توانم بفهمم که کار من خوب است؟” در مرحله اعتبارسنجی، باید نمونه اولیه خود را با کاربران واقعی آزمایش کنید. نمونه اولیه ای را که ساخته اید به کاربر نشان دهید و واکنش های او را تماشا کنید.

  • محصول خود را در قالب 1 تا 1 مصاحبه اعتبار سنجی کنید. شما باید یک سری از این مصاحبه ها (ترجیحاً پنج مصاحبه) داشته باشید.
  • شما باید یک کاربر/مشتری را استخدام کنید که با مشخصات کاربر مورد نظر شما مطابقت داشته باشد.
  • مطمئن شوید که کل تیم می توانند مصاحبه با یک مشتری را تماشا کنند. تیم اسپرینت نباید در طول مصاحبه در یک اتاق باشند، اما باید بتوانند ترجمه را تماشا کنند و در زمان واقعی یادداشت برداری کنند. یادداشت ها منعکس کننده چیزهایی هستند که خوب پیش می روند و چیزهایی که خیلی خوب پیش نمی روند. این به تیم در یافتن الگوها کمک می کند.

قبل از اتمام اسپرینت

18. برنامه ریزی کنید

با تیم خود صحبت کنید و در مورد کارهای بعدی برنامه ریزی کنید. این طرح به شما کمک می کند تا مرحله بعدی توسعه محصول خود را درک کنید process.

نتیجه

طراحی اسپرینت یک چارچوب عالی است که می تواند به تیم کمک کند تا تنها در پنج روز از ایده به یادگیری حرکت کند. به یاد داشته باشید که مفهوم یادگیری در هسته اصلی هر چارچوب طراحی اسپرینت است. اگر موفق شوید، در پایان اسپرینت یک نمونه اولیه خواهید داشت که تیم محصول شما می تواند آن را به یک محصول واقعی تبدیل کند. اما اگر شکست خورده اید… نگران نباشید، این نیز یک نتیجه عالی است. اکنون می دانید که ایده بدی داشته اید، نیازی نیست وقت خود را روی آن سرمایه گذاری کنید. نکته مهم این است که شما فقط در چند روز، نه ماه ها یا سال ها، توانستید این را بفهمید.

تصویر شاخص از طریق $.

(برچسب‌ها برای ترجمه )نباید



منتشر شده در 1403-01-04 22:21:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید