وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

2 روش برای خرید فوری اتریوم با پی پال

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


فورا اتریوم را با پی پال بخرید

پی پال این مزیت را دارد که هم سریع و هم گسترده است تا بتواند یک سیستم پرداخت آنلاین برجسته باشد. با این حال، آیا می توانید از ویژگی های آن برای خرید اتریوم (ETH) بدون دردسر استفاده کنید؟

پاسخ بله است. از اواخر سال 2020، می توانید با استفاده از کیف پول پی پال، ارزهای دیجیتال خریداری کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب PayPal سرمایه گذاری شده داشته باشید، ارز دیجیتالی را که می خواهید بخرید انتخاب کنید و خرید خود را تأیید کنید.

با این حال، خرید اتر در پی پال اخطارهای خاص خود را دارد. اول و مهمتر از همه، پی پال به شما اجازه نمی دهد دارایی های رمزنگاری خود را به یک کیف پول اختصاصی خود میزبانی کنید، به این معنی که نمی توانید از آن برای هیچ چیز دیگری استفاده کنید، اما زمانی که قیمت آن بالا یا پایین رفت، آن را دوباره به پی پال بفروشید.

ماهیت رمزارز، توانایی داشتن پول نقد دیجیتال خصوصی بدون اتکا به هیچ واسطه‌ای و ارسال یا دریافت آن‌ها به روشی مقاوم در برابر سانسور است. حداقل در حال حاضر، دریافت ارز دیجیتال از طریق PayPal یک راه مطمئن برای قرار گرفتن در معرض طبقه دارایی است، اما به شما اجازه نمی دهد از آن به روشی استفاده کنید که برای استفاده ساخته شده است – به عنوان یک همتا به همتای رایگان و باز (P2P ) سیستم مالی بدون واسطه های مورد اعتماد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه بیت کوین استخراج کنیم؟

خوشبختانه برای شما، در واقع دو روش دیگر وجود دارد که چگونه می توانید اتریوم را با PayPal فوراً از طریق پلتفرم های دیگر خریداری کنید که به شما مالکیت کامل سکه های خود را می دهد. با این حال، رویه ممکن است به آن سادگی نباشد که عنوان ممکن است شما را به نتیجه گیری برساند.

ابتدا، می توانید ایده استفاده از PayPal برای خرید مستقیم اتریوم در صرافی های معمولی رمزنگاری را فراموش کنید. بله، این ممکن است در آینده تغییر کند، اما در حال حاضر، مطمئن‌ترین شرط شما این است که PayPal خود را برای دریافت اتریوم غیر محدود از طریق سایر پلتفرم‌های معاملاتی فعال کنید.

1. خرید اتریوم با پی پال از طریق LocalBitcoins

روش دوم بازدید از سایت LocalBitcoins است که به عنوان یک صرافی غیررسمی همتا به همتا برای علاقه مندان به بیت کوین عمل می کند. بسته به اینکه با چه کسی در تماس هستید، آن شخص ممکن است مایل باشد در ازای بیت کوین خود، پرداخت PayPal را از شما بپذیرد، که می توانید فوراً آن را به اتر تبدیل کنید. برای آن، شما همچنین باید در یک صرافی آلتکوین مانند Coinbase، Binance، Bittrex، HitBTC، Poloniex، KuCoin یا موارد مشابه ثبت نام کنید.

بررسی ها و راهنمای ما را در مورد نحوه دریافت آلت کوین بررسی کنید تا ببینید کدام صرافی برای شما مناسب تر است.

2. Eth را با PayPal با استفاده از LocalCryptos خریداری کنید

اتریوم محلی eth را با پی پال خریداری می کنداتریوم محلی eth را با پی پال خریداری می کند

در نهایت، مستقیم‌ترین راه برای خرید اتریوم با پی پال، در واقع کمی ریسک‌تر است، اما اگر تصمیم به استفاده از LocalBitcoins دارید، کمتر از چیزی نیست که دارید. پلتفرم همتا به همتای LocalCryptos درست مانند همتای بیت کوین محور خود عمل می کند و برخی از کاربران مایلند در ازای پرداخت پی پال، اتریوم خود را به شما بفروشند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  تجزیه و تحلیل داده ها با پایتون - چگونه عملکرد اجرای امپایر استیت را تجزیه و تحلیل کردم

به خاطر داشته باشید که خطر کلاهبرداری در این سایت ها در مقایسه با مبادلات رسمی به طور قابل توجهی بالاتر است. به دنبال معامله گران معتبر با سابقه معتبر باشید زیرا تنها چیزی که بین شما و یک کلاهبرداری موفق وجود دارد، خرد شماست.

همانطور که می بینید، راه های متعددی برای دریافت ETH با PayPal وجود دارد. اگر می‌خواهید درباره اتریوم و ارزهای دیجیتال بیشتر بدانید، لطفاً راهنمای دیگر ما را ببینید.



منتشر شده در 1402-12-26 07:45:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید