وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

21 دلیل کندی وب سایت شما و روش افزایش سرعت آن

0 6
زمان لازم برای مطالعه: 23 دقیقه


21 دلیل کندی وب سایت شما و روش افزایش سرعت آن 7

وب سایت های کند می توانند برای صاحبان وب سایت فاجعه ای باشند. تحقیقات نشان می دهد که 40% اگر بارگذاری سایت شما بیش از سه ثانیه طول بکشد، افراد به طور کامل سایت شما را رها می کنند. برای در نظر گرفتن این موضوع: اگر هر ماه 10000 نفر از سایت شما بازدید کنند، به این معنی است که 4000 نفر از آنها می‌روند و دیگر برنمی‌گردند.

اهمیت سرعت سایت در الگوریتم جستجوی گوگل منعکس شده است، جایی که آنها در گذشته اعلام کرده بودند که سرعت سایت یک سیگنال در الگوریتم است. نیز بیان کرده اند سرعت یک عامل رتبه بندی برای جستجوهای موبایلی است. با این حال، در حالی که سرعت سایت مهم است، نمی توان آن را دست کم گرفت ارتباط و محتوای خوب گوگل بیشتر از همه برای رتبه بندی صفحات در جستجو استفاده می کند.

این مقاله به دلایل کند بودن وب سایت شما، روش رفع این مشکلات و ابزارها و منابعی برای کمک به تعیین روش عملکرد وب سایت شما پاسخ می دهد.


دلایل اصلی کندی وب سایت شما

  1. جاوا اسکریپت بهینه نشده است
  2. اسکریپت های نادرست نوشته شده
  3. CSS بهینه نشده است
  4. پایگاه داده بهینه نشده است
  5. عدم بهینه سازی تصویر یا ویدئو
  6. افزایش بار سرور
  7. تبلیغات خیلی زیاد
  8. افزونه های بسیار زیاد
  9. ذخیره سازی غیر موثر
  10. بهینه سازی ضعیف شبکه
  11. استفاده از سرورهای دور از مشتریان
  12. مسائل اتصال
  13. درخواست های HTTP بیش از حد
  14. مشکلات سرور وب یا سرویس میزبانی که به درستی پیکربندی نشده است
  15. استفاده از فناوری سرور قدیمی
  16. وب سایت پر بازدید
  17. CMS منسوخ شده
  18. تم با کیفیت پایین
  19. بدافزار پنهان
  20. تغییر مسیرهای غیر ضروری
  21. فایل های از دست رفته

منابعی برای کمک به تعیین عملکرد سایت شما


1. جاوا اسکریپت بهینه نشده است

جاوا اسکریپت زبان برنامه نویسی است که مسئول بسیاری از ویژگی های تعاملی و پاسخگو است که می بینید روی وب سایت های مدرن انیمیشن های نرم، منوهای پویا و عناصر بصری جذاب معمولاً با استفاده از جاوا اسکریپت توسعه می یابند. اگر این کد در یک وب سایت ضعیف پیاده سازی شود، می تواند باعث ایجاد برخی موارد شود page عناصری برای به تاخیر انداختن بارگذاری کل page. درخواست‌های متعددی که جاوا اسکریپت را خارج از وب‌سایت شما فراخوانی می‌کنند نیز می‌توانند اضافه شوند و منجر به کندی وب‌سایت شما شوند.

راه حل – برای حل این مشکل، سعی کنید از جاوا اسکریپت درون کد سایت HTML استفاده کنید، نه اینکه کد سایت به یک فایل جاوا اسکریپت جداگانه ارجاع شود.

جاوا اسکریپت همچنین می تواند به طور جداگانه از بقیه موارد بارگیری شود page با استفاده از بارگذاری ناهمزمان

همچنین می توانید تعیین کنید که فایل جاوا اسکریپت چه زمانی بارگذاری و اجرا می شود به تعویق انداختن آی تی. اساساً، شما به اسکریپت اجازه دانلود همزمان با تجزیه را می دهید page، سپس آن را بعد از اجرا اجرا کنید page تجزیه به پایان رسیده است.

در وردپرس، این گزینه زمان بندی هنگام بارگذاری اسکریپت ها با wp_enqueue و wp_enqueue_style کارکرد.

اگر با کار با جاوا اسکریپت آشنایی ندارید، توصیه می کنیم با یک توسعه دهنده وب با تجربه با تجربه جاوا اسکریپت مشورت کنید. برای اطلاعات بیشتر روی بهینه سازی جاوا اسکریپت، اینها را بررسی کنید نکات بهینه سازی جاوا اسکریپت.

2. اسکریپت های نادرست نوشته شده

گاهی اوقات، یک وب سایت کند می تواند از یک اسکریپت بد نوشته شده باشد. اسکریپت لیست یا مجموعه ای از دستورات است که می تواند برای اجرای وظایف در برنامه ها استفاده شود. اگر اسکریپت به درستی نوشته نشده باشد، ممکن است سایت در تلاش برای اجرای دستورات گیر کند و در نتیجه بارگذاری سایر دستورات به تاخیر بیفتد. page عناصر.

راه حل – با استفاده از این می توان از بارگذاری ناهمزمان. بارگیری ناهمزمان به جاوا اسکریپت اجازه می دهد تا مستقل از بقیه موارد بارگیری شود page و یا آن را به طور کامل به بعد از page بارگیری به پایان رسیده است.

جاوا اسکریپت بهینه‌نشده می‌تواند در عملکرد عادی دیگر اختلال ایجاد کند page عناصر، سرعت وب سایت شما را بیشتر کند. استفاده از ابزارهایی مانند GTmetrix یا PageSpeed ​​Insights می‌تواند به شما کمک کند فایل‌هایی را که مشکل ایجاد می‌کنند مشخص کنید و به شما امکان می‌دهد بیشتر بررسی کنید.

3. CSS بهینه نشده است

CSS زبانی است که برای ارائه قالب بندی و تعاریف سبک در ایجاد صفحات وب استفاده می شود. و درست مانند جاوا اسکریپت، CSS بهینه‌نشده می‌تواند باعث کند بارگذاری سایت‌ها شود. یک مثال از این ممکن است این باشد که CSS شما چندین فونت را فراخوانی می کند که تعبیه نشده اند روی سایت شما. این فونت‌های اضافی ممکن است خوب به نظر برسند، اما ممکن است باعث کند شدن سرعت سایت شما در حین بارگذاری شوند.

راه حل – خوشبختانه، حل این مشکل می تواند به همان روشی که بهینه سازی کد جاوا اسکریپت شما انجام شود. برای کاهش تعداد فایل‌هایی که سایت باید پیدا کند تا بارگذاری شود، چندین فایل CSS را در یک فایل اصلی یا حداقل تعداد کمتری فایل ترکیب کنید.

برای کمک به سایت برای جلوگیری از نیاز به ارجاع به یک فایل خارجی برای CSS، از کد CSS به طور مستقیم در راستای کد سایت HTML استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهینه سازی CSS، بررسی کنید راهنمای کامل بهینه سازی CSS برای بارگذاری سریع صفحه.

4. پایگاه داده بهینه نیست

MySQL و سایر سیستم های پایگاه داده ممکن است از چیزی به نام “سربار” رنج ببرند، که اصطلاحی است که برای توصیف حجم داده های گزارش و سایر ورودی هایی که در طول زمان انباشته می شوند، استفاده می شود. هنگامی که سربار بیش از حد وجود داشته باشد، پایگاه داده می تواند کندتر عمل کند و یکنواخت به طور کامل از بین برود. این به معنای یک وب سایت کندتر و کمتر قابل اعتماد است.

راه حل – خوشبختانه بهینه سازی پایگاه داده ها بسیار آسان است. بسیاری از وب سرورها از phpMyAdmin استفاده می کنند، ابزاری که امکان اصلاح پایگاه داده را مستقیماً در مرورگر وب فراهم می کند. بهینه سازی پایگاه داده با phpMyAdmin به آسانی ورود به سیستم و استفاده از تابع Optimize است. روی پایگاه داده انتخابی

5. عدم بهینه سازی تصویر یا ویدیو

در حالی که استفاده از تصاویر یا ویدیوهای با وضوح بالا وسوسه انگیز است روی وب سایت شما، مهم است که به یاد داشته باشید که این مطالبه است page عناصر با استفاده از حافظه و پهنای باند بیشتر بر بار سرور شما تأثیر خواهند گذاشت. در نتیجه، بارگذاری این عناصر هنگام وب بیشتر طول می کشد page در حال بارگذاری است. این می تواند به دلیل حجم فایل رسانه ای باشد. به طور کلی، هرچه کیفیت تصویر یا ویدیو بالاتر باشد، بزرگتر خواهد بود.

راه حل ها – برای غلبه بر این محدودیت ها، باید مطمئن شوید که تصاویر بزرگتر از حد لازم نیستند. به عنوان مثال، اگر تصویر شما با ابعاد 400 در 600 پیکسل نمایش داده می شود، نباید به صورت 768 در 1024 آپلود شود. از آنجایی که بی جهت بزرگ است، یکی از این دو مورد را به همراه خواهد داشت:

  • شما باید اندازه تصویر را قبل از بارگذاری تغییر دهید، برای مثال با استفاده از PHP. این نه تنها باعث تاخیر می شود، بلکه از منابع سرور شما استفاده می کند.
  • بازدید کننده تصویر در اندازه کامل (768 x 1024) را بارگذاری می کند که زمان می برد.

همچنین لازم به ذکر است که تصاویر یا ویدیوهای ضبط شده با اندازه و وضوح کمتر (به عنوان مثال 640×480 پیکسل در 72 نقطه در اینچ) نه وقتی بزرگ می شوند همان کیفیت را دارند.

در این مثال، شما باید اندازه تصویر 768 x 1024 را به 400 x 600 تغییر دهید. روی کامپیوتر خود را با استفاده از یک ویرایشگر تصویر و سپس آن را در وب سایت یا سرور خود آپلود کنید.

اگر از وردپرس استفاده می کنید، می توانید از افزونه ای به نام Smush برای بهینه سازی تصاویر خود استفاده کنید. همچنین بارگذاری تنبلی را فراهم می کند به طوری که تصاویر شما فقط زمانی بارگذاری می شوند که شروع به ظاهر شدن کنند روی صفحه نمایش

همراه با تغییر اندازه تصاویر، باید آنها را با استفاده از یکی از انواع تکنیک های فشرده سازی داده ها بهینه کنید. به عنوان مثال، می توانید از وب خود اطمینان حاصل کنید host فشرده سازی Brotli در دسترس است روی سرور آنها به جای Gzip که می تواند منجر به بارگذاری سریعتر شود.

متأسفانه، فشرده‌سازی ویدیوها کمی سخت‌تر است، بنابراین ممکن است بخواهید میزبانی خارجی آن‌ها را در نظر بگیرید روی یک سایت مانند YouTube یا Vimeo و سپس آن ها را در وب خود جاسازی کنید page.

به عنوان یک قاعده کلی، تصاویر با اندازه بیش از 1 مگابایت برای یک سایت بهینه شده خیلی بزرگ در نظر گرفته می شوند. همچنین اندازه اصلی تصویر ضبط شده را حفظ کنید. اگر در اندازه کوچکتر مانند 640×480 پیکسل ضبط شده است، اگر تصویر نهایی را بزرگتر کنید، انتظار نداشته باشید که تصویر/فیلم کیفیت یکسانی داشته باشد.

پس از خواندن این مطلب، ممکن است در استفاده از تصاویر بزرگ در محتوای خود تردید داشته باشید. با این حال، گوگل مطالعات موردی را برای استفاده منتشر کرده است تصاویر بزرگتر روی وبسایت شما. اطلاعات هم هست روی چگونه بهترین استفاده از ویدیوی بهینه شده برای بهبود ترافیک جستجوی ارگانیک خود است.

6. افزایش بار سرور

افزایش بار سرور زمانی اتفاق می افتد که بارگذاری یک سرور میزبان وب که بر عملکرد آن تأثیر می گذارد، افزایش می یابد. سرورهای هاست اشتراکی سخت افزار و منابع فیزیکی را با چندین وب سایت مشتری به اشتراک می گذارند. زمانی که فعالیت یک وب سایت (ها) بر منابع غلبه کند روی سرور، سپس یک افزایش بار وجود دارد که عملکرد وب سایت را کاهش می دهد. اگرچه ممکن است نظارت دقیقی برای کمک به جلوگیری و کاهش سنبله ها وجود داشته باشد، اما هنوز هم ممکن است اتفاق بیفتد.

راه حل – اگر سرور شما به عنوان دلیلی برای استفاده زیاد از منابع شناسایی شده است، چند گزینه دارید. ابتدا مطمئن شوید که اقداماتی را برای بهینه سازی وب سایت خود انجام داده اید تا بیش از حد از منابع سرور برای عملکرد روزانه خود استفاده نکند.

اگر متوجه شدید که سایت شما به طور مداوم برای استفاده از منابع بالا شناسایی می شود، ممکن است از محدودیت های میزبانی مشترک فراتر رفته باشید. شما باید به‌روزرسانی به میزبانی ٰVPS مبتنی بر ابر یا انواع سرورهای cPanel با استفاده آسان را در نظر بگیرید. با یک ٰVPS، منابع بیشتری برای ادامه گسترش تجارت آنلاین خود خواهید داشت. بهتر از همه، کنترل بیشتری بر منابع استفاده شده در تجربه میزبانی خود خواهید داشت. همانطور که گفته شد، حتی یک پلت فرم ٰVPS می تواند با افزایش بار غیرمنتظره مانع شود.

گران ترین راه حل و تنها راه حلی که در آن کنترل کاملی بر تمام منابع سرور برای وب سایت خود دارید، سرور اختصاصی یا انتخاب یک سرور است. Bare Metal ارائه دهنده هاست.

اگر مشترک میزبانی رسانگار هستید، تیم پشتیبانی 24/7 در دسترس است. تیم پشتیبانی می‌تواند بینش بیشتری در مورد هر گونه مشکل خدمات جاری در اختیار شما قرار دهد، اما ما همچنین داریم وضعیت سرور page که می تواند اطلاعات اضافی در صورت قطع برق ارائه دهد.

7. تبلیغات بیش از حد

می تواند وسوسه انگیز باشد که با در نظر گرفتن فضا برای تعداد زیادی تبلیغات، کسب درآمد از وب سایت خود را به حداکثر برسانید. متاسفانه اینها page عناصر گاهی اوقات می توانند از انیمیشن های پیچیده یا گرافیک های با وضوح بالا استفاده کنند که در نهایت سرعت سایت شما را کاهش می دهد. تبلیغاتی که بیشتر استفاده می شود روی سایت شما، هر چه یک بیننده برای دیدن سایت شما باید بیشتر بارگذاری کند. این به راحتی می تواند به یک وب سایت بسیار کندتر اضافه شود.

راه حل – بهترین گزینه این است که تعداد تبلیغات استفاده شده را کاهش دهید و یک رسانه شاد پیدا کنید که به وب سایت شما اجازه می دهد سریع بارگذاری شود.

8. افزونه های بسیار زیاد

اگرچه افزونه‌ها می‌توانند یک وب‌سایت ساده را به یک فضای آنلاین پر از ویژگی و پویا تبدیل کنند، هزینه‌های غیرقابل مشاهده‌ای در ارتباط با آن‌ها وجود دارد. هرچه پلاگین های بیشتری نصب کنید، سرور باید هر زمان که این کار را انجام دهد، کارهای بیشتری انجام دهد page بارها این به ویژه در مورد پلاگین هایی که چهره عمومی ایجاد می کنند صادق است page عناصری که برای همه بازدیدکنندگان وب سایت بارگذاری می شوند. همچنین این امکان برای پلاگین ها وجود دارد که منابع را حتی زمانی که در حال استفاده نیستند ترسیم کنند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  ایجاد درآمد غیرفعال آنلاین امسال

پلاگین های رسانه های اجتماعی اغلب بیش از حد مورد استفاده قرار می گیرند. وب‌سایت‌هایی با نشان‌های رسانه‌های اجتماعی متعدد که شامل تعداد بازدیدهایی است که به آن سایت‌ها می‌رسد، می‌توانند بر عملکرد یک سایت تأثیر بگذارند. این دکمه ها به طور مداوم به داده ها دسترسی دارند تا تعداد دکمه های خود را به روز نگه دارند. داشتن بیش از یک این اثر را افزایش می دهد زیرا آنها به طور همزمان با حساب های رسانه های اجتماعی مرتبط خود ارتباط برقرار می کنند.

راه حل – برای جلوگیری از این امر، پلاگین هایی را که دیگر استفاده نمی کنید حذف نصب کنید. هر افزونه ای را که برای اجرای وب سایت خود نیاز ندارید حذف کنید.

از دکمه های رسانه های اجتماعی زیادی استفاده نکنید که برای به روز رسانی داده ها نیاز به اتصال به منبع راه دور دارند روی دکمه. این نوع دکمه ها به طور مداوم سعی می کنند به یک سایت رسانه اجتماعی متصل شوند تا اعداد را به روز کنند روی دکمه. می توانید از دکمه های ساده ای استفاده کنید که به سادگی کاربران را به سایت رسانه های اجتماعی خود هدایت می کند.

9. حافظه پنهان غیر موثر

وقتی یک وب page بارگذاری می شود، ممکن است باید تعیین کند که چه چیزی باید نمایش داده شود. برای مثال، ممکن است پست‌ها، ویجت‌ها، سرصفحه‌ها، پاورقی‌ها یا تبلیغات به‌روز شده داشته باشید. استفاده از حافظه نهان به این موارد کمک می کند که به جای اینکه هر بار پردازش شوند، سریعتر بارگیری شوند page قابل دسترسی است.

اگر صفحاتی در حافظه پنهان دارید که قدیمی هستند، ممکن است بینندگان شما همیشه محتوای صحیح و جدید را نبینند. روی سایت شما. فایل‌های کش قدیمی می‌توانند از حافظه پنهان مرورگر اینترنت، حافظه پنهان CDN یا کش بالادستی به دست آیند.

نه کش کردن PHP با Opcache – زمانی که سرور شما وب شما را نمایش می دهد page و شما از کد PHP استفاده می کنید، کد تجزیه می شود، سپس به OPcode کامپایل می شود که به این ترتیب سرور آن را می خواند و سپس اجرا می کند. اگر از Opcache استفاده نمی کنید، هر بار که اجرا می شود، تمام کدهای PHP شما باید تجزیه شود. این منجر به کندی وب سایت کلی می شود.

راه حل ها – لازم به ذکر است که کش کردن به سادگی باعث می شود فایل های کش سریعتر بارگذاری شوند زیرا قبلا خوانده و ذخیره شده اند. حافظه پنهان یک ویژگی است که می‌تواند توسط سرورها، دستگاه‌های تلفن همراه و مرورگرهای اینترنتی استفاده شود تا امکان ذخیره موقت کپی‌هایی از داده‌هایی که اغلب به آن‌ها دسترسی دارند را بدهد.

هنگامی که به درستی استفاده می شود، حافظه پنهان مانع از نیاز کاربران به بارگیری مجدد بخش هایی از همان وب سایت در هر بار بازدید از وب سایت می شود. page. انواع مختلفی از نرم افزارهای کش و کش وجود دارد، بنابراین مهم است که تشخیص دهید کدامیک برای شما بهتر عمل می کند. توصیه می کنیم از W3 Total Cache، یک افزونه کش قدرتمند برای وب سایت های وردپرس استفاده کنید.

با استفاده از Opcache – هنگامی که از OPcache استفاده می کنید، فایل های PHP که تجزیه و کامپایل شده اند نیز در کش سرور ذخیره می شوند. اگر همان فایل PHP دوباره فراخوانی شود، بلافاصله در کش سرور در دسترس است و نیازی به تجزیه و کامپایل شدن توسط سرور نیست. این باعث صرفه جویی در زمان و منابع CPU می شود و وب سایت شما را سریعتر می کند!

ممکن است انواع مختلفی از سیستم های OPcaching مانند OPcache، APC یا Xcache.

10. بهینه سازی ضعیف شبکه

گاهی اوقات یک وب سایت به دلیل مشکلات مربوط به شبکه در شبکه ارائه دهنده میزبانی وب به دلیل مشکلات مربوط به وب سایت یا سرور به کندی بارگیری می شود. این می تواند نتیجه جهش های غیرمنتظره در ترافیک باشد. همچنین ممکن است به سادگی ناشی از سخت افزار مشکل ساز در شبکه باشد که باید جایگزین شود.

راه حل ها – خوشبختانه راه هایی برای بهینه سازی شبکه شما وجود دارد تا از بسیاری از این موانع جلوگیری کنید. به عنوان مثال، برخی از کاربران یک رسیور DNS شخص ثالث را پیکربندی می کنند روی مرورگر وب یا روتر محلی آنها. اگر مستقیماً در محل کسب و کار خود میزبانی می کنید، باید با تیم فناوری اطلاعات خود همکاری کنید تا تمام مشکلات شبکه ای را که ممکن است با آنها روبرو شوید برطرف کنید.

اگر وب‌سایت خود را از طریق یک سرویس میزبانی میزبانی می‌کنید و همچنان با مشکل دسترسی آهسته به وب‌سایت خود مواجه هستید، از یک ردیابی تشخیصی برای شناسایی محل وقوع کندی استفاده کنید. اگر traceroute کاهش سرعت را به عنوان نزدیک‌تر به سرور شناسایی کند، می‌توانید با سرویس میزبانی خود برای حل آن کار کنید یا میزبانی خود را به ارائه‌دهنده دیگری منتقل کنید.

11. استفاده از سرورهای دور از مشتریان شما

وقتی وب سرور شما دور از مشتریان شما قرار دارد، زمان دسترسی مشتریان به سایت شما از طریق اینترنت می تواند تحت تأثیر قرار گیرد. هر چه دورتر باشید، زمان بیشتری طول می کشد تا درخواست های شما از طریق اینترنت سفر کنند.

این هست ناهمسان از عدم استفاده از شبکه تحویل محتوا (CDN) در آن وب سایت شما روی سروری که از نظر جغرافیایی با پایگاه مشتریان شما فاصله دارد. CDN ها معمولاً برای ارائه فایل های رسانه ای استفاده می شوند که می توانند به بارگیری عناصر کمک کنند روی یک صفحه وب سریعتر فایل‌های اصلی وب‌سایت شما ممکن است شامل یک پایگاه داده و فایل‌های اولیه برای وب‌سایت شما باشد که نمی‌توانند روی CDN کپی شوند.

یک مثال از این مشکل می تواند این باشد که مشتریان شما همه در استرالیا هستند، اما وب شما host سرور واقع شده است روی ساحل شرقی ایالات متحده پایگاه داده مرتبط و فایل های وب سایت اصلی در فاصله بین کشورها قابل دسترسی خواهند بود.

اگر سایت از CDN استفاده می کند، فایل های رسانه ای استاتیک مورد استفاده برای وب سایت را می توان از طریق شبکه CDN کپی کرد. این به مشتریان با اجازه دسترسی به آن فایل‌ها بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی آنها، سود می‌رساند.

استفاده از CDN - توضیح می دهد که چرا باید از آن استفاده کنید
21 دلیل کندی وب سایت شما و روش افزایش سرعت آن 8

توجه داشته باشید که همه CDN ها برابر نیستند. برخی ممکن است سرورهایی در سراسر جهان داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است تمرکز کنند روی یک منطقه خاص

راه حل ها – همیشه راه حل های میزبانی را در نظر بگیرید که به دلیل نزدیکی به مکان مشتریان شما زمان بارگذاری بسیار سریع تری را ارائه می دهند. پایگاه داده مرکزی و سایر فایل‌های اصلی وب‌سایت از CDN بهره نمی‌برند و بسته به زمان بارگذاری متفاوتی دارند روی موقعیت جغرافیایی مشتری شما

استفاده از CDN می تواند با ارائه سرورهایی در مکان های جغرافیایی مختلف که اساساً نسخه های محلی فایل های رسانه ای وب سایت شما را ذخیره می کنند، به بهبود عملکرد وب سایت کمک کند. کاربرانی که در نزدیکی سرور قرار دارند، می‌توانند سریع‌تر به این نسخه‌های محلی دسترسی داشته باشند، زیرا نیازی به جابجایی داده‌ها به این اندازه نیست. اگر سایت شما تعداد زیادی بازدید کننده از سراسر جهان دارد و از فایل های رسانه ای زیادی استفاده می کنید، ادغام CDN با وب سایت شما ضروری است.

آکامای و Cloudflare نمونه های محبوبی از سرورهای CDN هستند که می توانند به بهبود عملکرد وب سایت شما کمک کنند.

12. مسائل اتصال

گاهی اوقات یک سایت به دلیل مشکل به کندی بارگیری می شود روی انتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت (ISP) نه ارائه دهنده میزبانی وب. اگر ISP دچار اختلال یا نقص فنی شود، یک شبکه خانگی یا تجاری ممکن است برای اتصال به یک وب سایت مشکل داشته باشد. حل این نوع شرایط دشوار است زیرا بستگی دارد روی ISP مشکل را حل می کند. به طور کلی، این ارائه دهندگان خدمات خطوط تلفنی برای گزارش قطع یا کاهش خدمات دارند.

راه حل – سایت شما همچنین ممکن است به دلیل مشکل اتصال بین رایانه و یک شبکه که باعث نیاز به بررسی بیشتر شده، کند کار کند. می‌توانید تست‌های پینگ و ردیابی را اجرا کنید تا بینش بیشتری در مورد آنچه که اتصال شما در هر مرحله انجام می‌دهد ارائه دهید. این عیب یابی همچنین زمان های لازم را برای تعیین کندی اتصال شما ارائه می دهد.

تجسم انجام تست های پینگ و تراسروت
21 دلیل کندی وب سایت شما و روش افزایش سرعت آن 9

تصویر بالا نشان می دهد که چگونه نتیجه traceroute می تواند به شما بگوید که مشکل اتصال در کجا رخ می دهد. شما می توانید زمان های بسیار بالاتری را در انتهای ردیابی مشاهده کنید. از آنجایی که اتصال برای وب سرویس مهم است، آنها به طور کلی آن را بررسی می کنند تا مشخص کنند چه چیزی باعث کندی در نزدیکی یا در شبکه های خود می شود.

اگر گلوگاه نزدیک‌تر به رایانه شما رخ می‌دهد، باید با ارائه‌دهنده خدمات اینترنت (ISP) خود تماس بگیرید تا در تعیین علت کندی زمانی که می‌خواهید به سرور دسترسی پیدا کنید، کمک بگیرید.

13. درخواست های HTTP بیش از حد

هر بار که یک فایل بارگذاری می شود روی سایت شما، یک درخواست HTTP به سرور ارسال می شود. این بدان معناست که هر چه سایت شما فایل‌های بیشتری داشته باشد که به درخواست‌های HTTP نیاز دارند، سرور باید بیشتر بارگذاری کند page مشاهده می شود. اگر تعداد زیادی فایل دارید که اغلب به آنها دسترسی دارید روی سایت شما، ممکن است با مشکل بسیاری از درخواست های HTTP مواجه شوید که سرور را درگیر کرده است.

راه حل – برای کاهش تعداد فایل‌هایی که سایت باید پیدا کند تا بارگذاری شود، سعی کنید چندین فایل CSS را در یک فایل اصلی یا حداقل تعداد کمتری از فایل‌ها ترکیب کنید.

برای جلوگیری از درخواست های HTTP بیش از حد، فایل های سایت خود را یکپارچه کنید و برای کاهش تعداد فایل های سایتی که کاربران هنگام بازدید از سایت شما نیاز دارند، از کوچک سازی استفاده کنید.

همچنین، اطمینان حاصل کنید که تغییر مسیرهای HTTPS به درستی کار می کنند. این یک راه سریع برای بهبود امنیت و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به طور همزمان است.

14. مشکلات سرور وب یا سرویس میزبانی که به درستی پیکربندی نشده است

نمونه ای از یک وب سرور با پیکربندی نادرست می تواند موردی باشد که در آن از حداقل الزامات به جای مشخصات توصیه شده برای یک نرم افزار CMS یا تجارت الکترونیک استفاده شود. وب‌سایت‌هایی که از تنظیمات حداقلی استفاده می‌کنند، اغلب به کندی کار می‌کنند یا زمانی که وب‌سایت ترافیک دریافت می‌کند مشکلاتی ایجاد می‌کنند.

این مسائل و موارد دیگر می تواند نتیجه اقدامات سرویس میزبانی باشد. همه سرویس‌های میزبانی سابقه یکسانی در زمینه کیفیت خدمات، زمان آپدیت و عملکرد ندارند.

در حالی که ممکن است دلایلی برای مشکلات سرویس میزبانی در مدت زمان کوتاهی وجود داشته باشد، اگر سابقه این اتفاق وجود داشته باشد، باید وب سایت خود را به یک سرویس میزبانی متفاوت منتقل کنید.

راه حل – یک نرم افزار CMS یا تجارت الکترونیک را کورکورانه بارگذاری نکنید روی یک وب سرور بدون بررسی الزامات. خیلی اوقات، یک وب host راه حل های خاصی برای نرم افزار CMS ارائه خواهد داد. به عنوان مثال، میزبانی رسانگار میزبانی وردپرس را ارائه می دهد که برای بهبود عملکرد وردپرس ساخته شده است. شما همچنین می توانید با وب صحبت کنید host و بخواهید مطمئن شوید که سرور مشترک شما به درستی با حافظه، ذخیره سازی یا نیازهای CPU لازم پیکربندی شده است. این مشخصات باید مبتنی باشد روی بار و ترافیکی که وب سایت شما ایجاد می کند.

اگر به دنبال یک سرویس میزبانی هستید، حتماً یک سرویس میزبانی معتبر را جستجو کنید که دانش و تجربه لازم را برای وب سایت شما داشته باشد. آنها باید سابقه ارائه پشتیبانی خوب، آپتایم و سرورهای با کارایی بالا برای نیازهای وب سایت شما داشته باشند. به دنبال بررسی های عینی باشید و در صورت امکان با سایر کاربران سرویس صحبت کنید. اگر برای میزبانی وب خرید می‌کنید، مطمئن شوید که به دنبال ضمانت‌های بازگشت وجه و فروش نیز باشید که می‌تواند به صرفه‌جویی در هزینه شما کمک کند.

15. استفاده از فناوری سرور قدیمی

اگر وب سایتی دارید که میزبانی شده است روی یک سرور برای مدت زمان بسیار طولانی و آن سرور هرگز به روز نشده است، در این صورت ممکن است از فناوری قدیمی برای سرویس دهی به سایت خود استفاده کنید. در برخی موارد، ممکن است از سخت‌افزار و/یا نرم‌افزاری استفاده کنید که برای مدت طولانی به‌روزرسانی نشده است و نه تنها مشکلات عملکرد، بلکه حفره‌های امنیتی احتمالی نیز وجود دارد. این اغلب می تواند با وب سایت های مبتنی بر شرکت که خود میزبان هستند اتفاق بیفتد. اگر سخت‌افزار (و نرم‌افزار) گهگاه به‌روزرسانی یا بررسی نشود، می‌توانید با مشکلات عملکردی و امنیتی مواجه شوید.

راه حل – اگر به صورت داخلی میزبانی می کنید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که سخت افزار و نرم افزار جدید را به روز کنید یا به خرید بروید. اگر با یک سرویس شخص ثالث میزبانی می کنید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که خانه جدیدی برای وب سایت خود پیدا کنید. همان ارائه دهنده شما ممکن است راه حل بهتری داشته باشد، یا می توانید خرید کنید و به دنبال چیزی باشید که برای نیازهای وب سایت شما جدیدتر و سریعتر باشد. همچنین باید بررسی کنید که آنها برای مدیریت سرور فراهم می کنند تا سیستم شما به درستی نگهداری شود.

16. وب سایت پر بازدید

گاهی اوقات ممکن است یک وب سایت موفقیت آمیز داشته باشید که ممکن است منجر به تعداد ترافیک بسیار بالایی شود. در حالی که ممکن است مشکل خوبی به نظر برسد، اما همچنین یک مشکل بزرگ است زیرا سرعت وب سایت شما را برای همه کند می کند.

وقتی تعداد زیادی از افراد در یک زمان به سایت شما ضربه می زنند، به دلیل منابعی که در دسترس شما است، می تواند سایت شما را تحت تاثیر قرار دهد. منابع تحت تأثیر می‌توانند پهنای باند، حافظه و CPU شما باشند که منجر به کندی کلی برای همه افرادی می‌شود که به سایت شما دسترسی دارند. این ممکن است به طور ناگهانی (در یک دوره زمانی کوتاه) یا ممکن است در یک دوره زمانی طولانی اتفاق بیفتد. بسیاری از خدمات میزبانی در صورتی که سایت شما از منابعی که با اشتراک خود خریداری کرده اید فراتر رود، به شما اطلاع می دهند. هنگامی که منابع برای مدت طولانی از منابع خارج می شوند ممکن است یک وب سایت تعلیق شود.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  میزبانی رسانگار در مقابل میزبانی ٰVPS Bluehost

راه حل ها – اگر می دانید که افزایش احتمالی ترافیک در راه است، می توانید با ارائه دهنده میزبان فعلی خود مشورت کنید و درخواست افزایش موقت خدمات میزبانی کنید. به عنوان مثال، اگر می‌دانید که تبلیغات تلویزیونی محلی توجه زیادی به وب‌سایت شما جلب کرده است، می‌توانید درخواست ارتقای موقت به ٰVPS یا سرور اختصاصی کنید تا ترافیک بالا را در خود جای دهید.

اگر ترافیک سایت شما به طور مداوم افزایش یافته است، ممکن است وقت آن رسیده باشد که سرویس میزبانی خود را ارتقا دهید تا بتوانید پایگاه مشتریان بزرگتر خود را در خود جای دهید.

17. CMS منسوخ شده

یک CMS قدیمی با استفاده از فناوری سرور قدیمی متفاوت است زیرا مربوط به نرم افزاری است که برای وب سایت شما استفاده می شود. نرم افزار قدیمی CMS می تواند منجر به انواع مختلفی از مشکلات از جمله کند شدن سایت شود.

به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار اغلب شامل رفع مشکلات موجود، وصله‌های امنیتی به‌روز شده برای رفع آسیب‌پذیری‌های احتمالی و کد بهینه‌سازی شده برای افزایش سرعت یا بهبود عملکرد سایت است. اگر CMS شما مدتی است به روز نشده است، این احتمال وجود دارد که سایت شما در برابر بدافزار آسیب پذیر باشد یا مشکلاتی از کد نامناسب یا بهینه نشده داشته باشد.

راه حل – CMS خود را به روز کنید و این کار را به طور منظم انجام دهید. اگر افزونه ای دارید که به دلیل ارتقاء به خوبی کار نمی کند، باید با توسعه دهنده افزونه ارتباط برقرار کنید. اگر نمی توانید پاسخی دریافت کنید، ممکن است زمان خوبی باشد که به دنبال راه حل متفاوتی برای آن افزونه باشید. یک مثال عالی از اینکه چگونه ارتقا ندادن یک CMS می تواند بر وب سایت شما تأثیر بگذارد استفاده از نسخه قدیمی وردپرس است. برخی از نسخه های قدیمی وردپرس از نسخه های جدیدتر PHP پشتیبانی نمی کنند. PHP 8 به دلیل ویژگی هایی مانند طراحی ناهمزمان بسیار سریعتر از PHP 7 است. نسخه های قدیمی وردپرس کندتر خواهند بود زیرا از نسخه جدیدتر PHP پشتیبانی نمی کنند. ارتقاء نرم افزار CMS به شما این امکان را می دهد که با پیشرفت نرم افزار از پیشرفت ها و به روز رسانی های امنیتی بهره ببرید.

18. تم با کیفیت پایین

سایت‌های وردپرس و سایر نرم‌افزارهای CMS که یک رابط جلویی برای وب‌سایت شما تولید می‌کنند، اغلب به یک موضوع نیاز دارند. این تم ها فرمت و سبک گرافیکی صفحاتی را ارائه می دهند که کاربران شما هنگام مشاهده/استفاده از وب سایت شما با آنها تعامل خواهند داشت. در برخی موارد، موضوعی که استفاده می‌کنید ممکن است طراحی ضعیفی داشته باشد و می‌تواند مشکلاتی مانند کد بهینه‌نشده، عدم بهینه‌سازی رسانه، رابط کاربری ضعیف یا کدهای قدیمی/به‌روزرسانی نشده داشته باشد.

راه حل – بررسی کنید تا مطمئن شوید که از به روزترین نسخه یک تم استفاده می کنید. اطمینان حاصل کنید که مشکلات ناشی از کد ضعیف، طراحی ضعیف UX و عدم بهینه‌سازی وجود ندارد. اطمینان حاصل کنید که هر تمی که انتخاب می کنید می تواند به راحتی به روز شود و از توابع و/یا سفارشی سازی تم پشتیبانی می کند. برای وردپرس، هزاران تم رایگان علاوه بر هزاران نسخه پولی تم وجود دارد.

اگر به تلاش برای به‌روزرسانی طرح زمینه قدیمی نیاز دارید، مطمئن شوید که با توسعه‌دهنده تم تماس بگیرید تا ببینید آیا می‌توانید کمک بیشتری دریافت کنید. این امکان وجود دارد که توسعه دهنده بتواند هر گونه به روز رسانی یا کمک مورد نیاز برای توسعه موضوع را در اختیار شما قرار دهد.

19. بدافزار پنهان

در حالی که بسیاری از توسعه دهندگان نرم افزار به طور مداوم در حال کار برای به روز رسانی نرم افزارهایی مانند تم ها یا پلاگین ها، هکرها و سایر اهداف مخرب هستند. روی سرقت یا سایر فعالیت‌های غیرقانونی نیز در حال توسعه آخرین نسخه‌های بدافزار خود هستند. برخی از ساخته های آنها ممکن است بدون اینکه شما بدانید قبلاً نفوذ کرده اند. اگر به سایت خود توجه نکنید، آنها می توانند باعث مشکلات امنیتی، کاهش سرعت، تغییر مسیرهای غیر ضروری یا تخریب وب سایت شما شوند.

راه حل – اگر نرم افزار ضد بدافزار شما چیزی پیدا نکرد، چگونه متوجه می شوید که مشکلی در سایت شما وجود دارد؟ بهترین راه برای فهمیدن این موضوع این است که سایت خود را با تست های عملکرد و همچنین بررسی تست های تشخیصی سرور خود از نظر مصرف حافظه، CPU و پهنای باند به دقت بررسی کنید. اگر در استفاده از حافظه، CPU یا پهنای باند جهش هایی مشاهده می کنید، باید به دنبال علت این مشکلات باشید. روی صفحات مربوطه همچنین، مطمئن شوید که صفحات وب سایت خود را بررسی کنید و به دنبال نشانه های آشکار تغییر چهره یا تغییر مسیر باشید که توسط شما در آنجا قرار نگرفته است.

به طور خلاصه، شناسایی بدافزارهای پنهان همیشه آسان نیست. شما باید به ظاهر وب سایت خود توجه کنید و عملکرد آن را به دقت زیر نظر داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که هر امنیتی که برای محافظت از کاربران خود ایجاد کرده اید هنوز کار می کند و به هر بازخوردی از کاربران خود گوش دهید.

20. تغییر مسیرهای غیر ضروری

وب‌سایت‌ها اغلب می‌توانند شامل پیوندهایی باشند که شما را به URL متفاوتی از آدرسی که هستید می‌رسانند روی. آنها اغلب به دلایل خوبی مانند آوردن شما به یک به روز رسانی استفاده می شوند page یا موقت page در حالی که اصلی page در حال اصلاح است. یا، ممکن است یک گواهی SSL برای وب سایت خود اضافه کرده باشید که به جای استفاده از HTTP، به پیوند «HTTPS» ایمن بروید.

هنگامی که تعداد زیادی تغییر مسیر وجود دارد روی یک وبسایت page سپس آنها می توانند به a اضافه کنند pageزمان بارگذاری آن را کندتر می کند.

راه حل – به عنوان مدیر یا خالق وب سایت خود، باید مطمئن شوید که فقط از حداقل مقدار تغییر مسیر استفاده می کنید. به عنوان مثال، ارجاعات HTTP روی یک وب page (به جای HTTPS) یک مشکل بسیار رایج با گواهینامه های SSL جدید اضافه شده است. برای حفظ وضعیت وب، مراجع باید HTTPS باشند pageامنیت در هنگام دسترسی به آن اگر برای یافتن و کاهش تغییر مسیرها به کمک نیاز دارید روی وب سایت خود، می توانید از ابزارهای عملکرد وب مانند Google PageSpeed ​​Insights، GTmetrix یا Screamingfrog’s Bulk Redirect Checker.

21. فایل های از دست رفته

در برخی از نصب ها، ممکن است فایل ها به دلیل مشکلاتی که ممکن است در حین نصب، انتقال یا به روز رسانی رخ داده باشد، از بین رفته باشند. این فایل‌های از دست رفته به دلیل تلاش برای یافتن فایل‌ها، می‌توانند زمان بارگذاری طولانی‌تری داشته باشند. این فایل های از دست رفته ممکن است برای بیننده قابل مشاهده نباشند مگر اینکه به فایل خاصی بروید page که در سایت وجود ندارد و سپس خطای 404 را مشاهده کنید.

راه حل – برای رفع این مشکل، باید یک مورد جدید و کامل را بارگیری کنید backup از سایت خود، یا ممکن است مجبور شوید فایل های اصلی برنامه را مجدداً نصب کنید. ابزارهای عملکرد وب و ابزار بازرسی مرورگر نیز می توانند به شما در شناسایی فایل های محتوایی که ممکن است گم شده باشند کمک کنند.

بخش های کاربردی وب سایت شما که بر اساس آن عمل می کند روی یک افزونه یا سایر افزونه‌ها نیز ممکن است نیاز به نصب مجدد داشته باشند تا مشکلات فایل‌های از دست رفته برطرف شود.


منابعی برای کمک به تعیین عملکرد سایت شما

ممکن است از منابعی که در دسترس شما هستند و می توانند به شما در تعیین عملکرد وب سایت خود کمک کنند شگفت زده شوید. دانستن اینکه چه چیزی باعث کندی وب سایت شما می شود به شما این امکان را می دهد که اقدامات لازم برای سرعت بخشیدن به آن را انجام دهید. ابزارهای عملکرد وب سایت وجود دارد که می تواند به شما امتیاز بدهد، ابزارهای آنلاین ارائه شده توسط وب سایت شما host، و حتی از تیم های وب سایت خود پشتیبانی کنید host یا نرم افزاری که برای سایت خود استفاده می کنید.

ابزارهای عملکرد وب سایت

ممکن است اغلب بازخوردهایی از کاربران یا بینندگان وب سایت خود دریافت کنید که می گویند سایت شما کند است. برای تأیید این ادعاها و تعیین عینی روش عملکرد وب سایت شما، باید از برخی ابزارهای تشخیصی استفاده کنید که عملکرد وب سایت شما را اندازه گیری می کند.

دو تا از بهترین ابزارهایی که می توانید به صورت رایگان استفاده کنید Google PageSpeed ​​Insights و GTmetrix هستند. مقایسه این دو ابزار را در این مقاله می‌توانید بیابید: Google PageSpeed ​​Insights در مقابل GTmetrix.

Google PageSpeed ​​Insights

PageSpeed ​​Insights شروع می شود page
21 دلیل کندی وب سایت شما و روش افزایش سرعت آن 10

PageSpeed ​​Insights (PSI) سایت شما را آزمایش می کند و سپس امتیازی را هم برای دستگاه های تلفن همراه و هم برای رایانه های رومیزی ارائه می دهد. شما یک امتیاز و یک تفکیک از معیارهای مورد استفاده برای تعیین عملکرد سایت خود را مشاهده خواهید کرد. PSI همچنین مواردی را که باعث کاهش سرعت عملکرد سایت شما می شود، ارائه می دهد. همچنین توصیه هایی را ارائه خواهد کرد روی اقداماتی که می توانید برای بهبود عملکرد آن انجام دهید. PSI از شبیه سازی ها و داده های دنیای واقعی (در صورت وجود) برای ارائه امتیازات خود استفاده می کند.

GTMetrix

شروع GTmetrix page
21 دلیل کندی وب سایت شما و روش افزایش سرعت آن 11

GTmetrix یکی دیگر از ابزارهای رایگان عالی برای اندازه گیری عملکرد وب سایت شما است. این به شما نمره حرف و 2 امتیاز می دهد: عملکرد و ساختار. همچنین خلاصه ای از مسائلی که ممکن است باعث کندی سایت شما شود دریافت خواهید کرد. و همچنین توصیه هایی را ارائه می دهند روی چگونه مشکلات را برطرف کرده و سرعت سایت خود را افزایش دهید.

استفاده از نمودار آبشاری برای کمک به بهینه سازی کد یا اسکریپت

نمودار آبشار یک نمایش بصری از رویدادهایی است که در یک دوره زمانی رخ می دهد. استفاده از آن هنگام مشاهده وب سایت ها برای کمک به شناسایی فایل ها یا اسکریپت های خاصی که باعث کند شدن سایت شما می شوند بسیار مفید است. شما می توانید نمودار آبشار را در یک ابزار عملکرد وب سایت مانند GTmetrix پیدا کنید یا می توانید از گزینه inspect در مرورگر وب سایت خود استفاده کنید.

این نمونه ای از نمودار آبشاری از GTmetrix است:

آبشار GTmetrix
21 دلیل کندی وب سایت شما و روش افزایش سرعت آن 12

در اینجا می توانید به صورت بصری رویدادهایی را که هنگام بارگذاری وب سایت شما رخ می دهد مشاهده کنید.

ابزار میزبان وب – گزارش سرور، استفاده از منابع و آمار

به عنوان مشترک یک وب host، همچنین ممکن است با استفاده از نرم افزار رابطی که به شما داده شده است به گزارش ها یا معیارهای مختلف سرور دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال، مشترکین میزبانی رسانگار اغلب از cPanel برای تعامل با سرور استفاده می کنند. سی پنل چندین گزارش را ارائه می دهد که می توانید به آنها دسترسی داشته باشید. شما به مشاهده استفاده از پهنای باند، آمار بازدیدکنندگان وب سایت (مانند Awstats یا Webalizer)، و استفاده از منابع دسترسی دارید.

گزینه های آمار سی پنل
21 دلیل کندی وب سایت شما و روش افزایش سرعت آن 13

بسته به این اطلاعات می تواند حیاتی باشد روی اشتراک میزبانی شما می توانید از این اطلاعات استفاده کنید تا ببینید آیا سایت شما بر منابع موجود در حساب شما تأثیر می گذارد یا خیر.

اگه تو هستی روی یک ٰVPS یا سرور اختصاصی نیز ممکن است داشته باشید root دسترسی که به شما امکان کنترل کامل منابع موجود حساب را می دهد. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید سطح ترافیکی را که سرور آپاچی دریافت می کند، مشاهده کنید. استفاده از این گزارش‌ها و دسترسی به آنها مستلزم سطحی از دسترسی و دانش برای صدور دستورات در آن است terminal رابط.

راهنمای نهایی برای بهینه سازی عملکرد وردپرس

در راهنمای نهایی ما برای بهینه‌سازی عملکرد وردپرس برای سایت‌های پر ترافیک، به شما نشان می‌دهیم که چگونه مشکلات رایج عملکرد وردپرس و سروری که میزبان آن است را شناسایی و برطرف کنید. روی. راهنمای ما بیش از 20 سال تجربه در تنظیم دقیق سرورها، CDN ها و کد وب سایت را برای ارائه سایت های وردپرس با کارایی بالا ترکیب می کند. اگر در حال حاضر عملکرد پایین‌تر را تجربه می‌کنید و باید سرعت سایت وردپرس خود را افزایش دهید، تمام پاسخ‌های خود را در این راهنمای نهایی خواهید یافت.

سایر منابع برای کمک به وب سایت های کند

ممکن است تعجب کنید وقتی متوجه شوید که پشتیبانی فنی میزبانی وب شما منبعی است زمانی که با یک وب سایت کند مشکل دارید. بسته به روی را host، ممکن است وب سایت شما را برای شما تجزیه و تحلیل کنند و به شما پیشنهاداتی بدهند روی چگونه می توان عملکرد وب سایت خود را بهبود بخشید.

همچنین ممکن است بخواهید به استخدام یک توسعه‌دهنده یا شرکتی که در توسعه وب‌سایت‌ها تخصص دارد، نگاهی به سایت خود بیاندازید. به خاطر داشته باشید که هنگام مشارکت یک توسعه دهنده یا برنامه نویس شخص ثالث ممکن است هزینه های قابل توجهی وجود داشته باشد.

اگر تم یا برنامه دیگری را برای ایجاد/بهبود وب سایت خود خریداری کرده اید، ممکن است به پشتیبانی آن ها نیز دسترسی داشته باشید. توسعه دهندگان تم می توانند خیلی سریع مسائلی را که ممکن است در زمانی که موضوع آنها با عنصر دیگری از سایت شما در تضاد است، رخ دهد، شناسایی کنند.


مهم است که روش عملکرد وب سایت خود را پیگیری کنید. نادیده گرفتن بازخوردها یا صرف نکردن زمان برای حفظ سایت خود می تواند منجر به از دست دادن موقعیت در نتایج جستجو و از دست دادن مشتریانی شود که وقتی موارد را به روز نمی کنید متوجه می شوند.

هنگامی که بدانید چه اتفاقی در وب سایت شما می افتد، می توانید برای رفع مشکلات یا به روز رسانی اقدام کنید. دلایل زیادی برای کندی وب سایت وجود دارد و ما نه تنها بسیاری از آنها را برای شما شناسایی کرده ایم، بلکه راه حل هایی نیز ارائه کرده ایم که به شما کمک می کند تا وب سایت خود را به یک تجربه مثبت و سریع تبدیل کنید.

ما همچنین برخی از اطلاعات را قرار داده ایم روی منابعی که می تواند به شما کمک کند تا دریابید که وب سایت شما چگونه کار می کند. این منابع همچنین می توانند به شناسایی مناطق مشکل دار در سایت شما کمک کنند و شما را به سمت راه حل هایی برای حل این مشکلات راهنمایی کنند.

یک وب سایت موفق و فعال به موفقیت در تلاش های آنلاین یا حضوری شما کمک می کند. اطمینان از اینکه وب سایت شما یک تجربه کند نیست، نشان می دهد که به نیازهای بینندگان و مشتریان خود اهمیت می دهید و توجه زیادی به آن دارید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید