استفاده از قالب کودک Genesis Framework یک راه عالی برای بهینه سازی سایت وردپرس شما است. بیش از 250000 وب سایت در حال حاضر از جنسیس استفاده می کنندو آن را به یکی از محبوب ترین فریم ورک های وردپرس تبدیل می کند.

Genesis Framework ایمن، قابل تنظیم، بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو و سازگار با موبایل است. همچنین می‌توانید عناصر طراحی را بدون تأثیرگذاری بر پشتیبان شخصی‌سازی کنید.

این مقاله 25 بهترین تم کودک وردپرس جنسیس را بررسی می کند تا سایت شما را بهتر به نظر برساند و عملکرد بهتری داشته باشد.

چارچوب پیدایش چیست؟

Genesis یک قالب قالب برای وردپرس است روی که می توانید کل وب سایت خود را بسازید. این شامل هزاران ویژگی و بهینه سازی مفید سئو، امنیت و عملکرد است. این تضمین می کند که وب سایت شما دارای یک Backend کامل است که نیازی به نگرانی در مورد آن ندارید.

تم های کودک چیست؟

به زبان ساده، تم های کودک طراحی (وظیفه موضوع کودک) و عملکرد (خود چارچوب پیدایش) یک سایت را از هم جدا می کنند. این بدان معنی است که شما می توانید عناصر طراحی را تغییر دهید روی بدون دست زدن به کد زیربنایی که چارچوب را در وهله اول بسیار خوب می کند، سایت شما را به دلخواه خود برسانید.

برای اطلاعات بیشتر آموزش ما را بررسی کنید روی چگونه یک تم کودک وردپرس ایجاد کنیم.

مهم! اگر سایت شما میزبانی باشد، Genesis Framework کار نمی کند روی WordPress.com (مثلاً: mydomain.wordpress.com). این یک مجموعه محدودیت است روی وب سایت های میزبان وردپرس.

25 پوسته اصلی وردپرس Genesis Child

اکنون که متوجه شدیم Genesis Child Themes چیست، می‌توانیم به فهرست بهترین‌های خود برویم.

1. بی باک

نسخه آزمایشی تم Fearless

آیا شما یک عکاس هستید که به دنبال نمایش بهترین کار خود هستید؟ سپس Fearless یک تم عکاسی عالی برای شما است. ظاهر مینیمالیستی آن به همراه نمایش اسلاید تمام صفحه بهترین نتیجه را از عکاسی شما به ارمغان می آورد.

علاوه بر این، این تم کودک مدرن Genesis همچنین با منوی عمودی آکاردئونی مانند ارائه می شود که به زیبایی شناسی کلی می افزاید. سایر ویژگی ها عبارتند از انواع پست سفارشی، گالری ها و فرم تماس.

اگر نگران سفارشی‌سازی هستید، خوشحال می‌شوید که ۱۱ روش مختلف برای نمایش گالری خود وجود دارد. نیازی به تنظیم ابعاد تصاویرتان نیست، زیرا گالری پاسخگوی تلفن همراه تم، آنها را کاملاً ردیف می کند.

می‌توانید پست‌های وبلاگ را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که به‌صورت شبکه‌ای، سبک سنگ‌تراشی یا استاندارد ردیف شوند. شما نمی توانید با موضوع اشتباه کنید، به خصوص اگر آزادی و تصاویر را بر هر چیز دیگری اولویت دهید.

این طرح زمینه بخشی از بسته Imagely است که با گزینه های قیمت گذاری مختلف ارائه می شود – همه تم های Imagely (69 دلار)، همه تم ها و پلاگین ها (139 دلارو همه چیز در طول عمر (299 دلار).

توصیه می‌کنیم بررسی کنید که کدام بسته با نیازهای شما مطابقت دارد، بنابراین برای ویژگی‌ها و گزینه‌هایی که استفاده نمی‌کنید هزینه اضافی پرداخت نکنید. اگر مجموعه فعلی تم‌هایی را که آنها دارند دوست دارید، ممکن است بخواهید به خرید بسته Lifetime Everything فکر کنید که دسترسی نامحدودی به هر به‌روزرسانی آینده و افزوده‌های جدید برای شما فراهم می‌کند!

حداقل، شما به 19 تم کودک ممتاز جنسیس دسترسی خواهید داشت بدون توجه به بسته ای که انتخاب می کنید – از جمله Fearless – تم خیره کننده ای که در اینجا برجسته کردیم.

2. کافه پرو

نسخه آزمایشی تم Cafe Proنسخه آزمایشی تم Cafe Pro

StudioPress برای ایجاد تم های پایدار، با عملکرد بالا و از نظر بصری جذاب شناخته شده است. خوشحال خواهید شد بدانید که همان سازنده کافه پرو را برای دانلود در دسترس قرار داده است 99.95 دلار (از جمله Genesis Framework). این قیمت همچنین شامل پشتیبانی تمام وقت اختصاصی و اسناد بسیار دقیق است.

کافه پرو یک تم کودک جنسیس است که برای صاحبان رستوران طراحی شده است. دارای هدر چسبناک تمیز، پس‌زمینه اختلاف منظر، نمایشگر زیبای قیمت، و مجموعه‌ای از پیش ساخته‌ها page قالب‌هایی که سفارشی‌سازی را ساده می‌کنند.

حتی اگر نگاه به آشپزی، فرود زیبا متمایل است page بیش از توانایی جذب بازدیدکنندگان شما از هر جایگاه دیگری است.

قابلیت‌های زیادی که ارائه می‌دهد، مانند قالب‌بندی آسان، جعبه اشتراک خبرنامه ایمیل موجود، و مکان‌نمای فوق‌العاده برای کپی، آن را به موضوعی قابل اعتماد برای جذب بازدیدکنندگان تبدیل می‌کند.

علاوه بر این، سازگار با تلفن همراه است و با کلیک کردن، انتقال ناوبری نرمی دارد. این ترکیبی عالی از بصری و عملکرد است.

3. شروع کنید

نسخه آزمایشی تم Startنسخه آزمایشی تم Start

ما می دانیم که به چه چیزی فکر می کنید – این تم همه چیزهایی را که نیاز دارید دارد! از یک نوار لغزنده هدر بزرگ تا نمادهای قابل تنظیم برای نمایش ویژگی‌ها، یک گالری پویا و تمام عرض نقشه های گوگل ادغام در پایین این یک موضوع چند منظوره عالی است که تأثیر ماندگاری را ایجاد می کند روی بازدیدکنندگان شما

شما می توانید از نوار لغزنده گواهی برای نمایش زیبا نظرات مثبت مشتریان استفاده کنید. به علاوه، فراخوانی برای اقدامی که می‌توانید با افکت اختلاف منظر اضافه کنید، ترفند خوبی برای شگفت‌زده کردن بازدیدکنندگان است.

ناگفته نماند همه چیز دیده می شود روی یکی page – آن را برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود بدون حواس پرتی عالی می کند.

با همین کم 49 دلار، ZigZagPress دسترسی فوری به این تم مفید را همراه با یک سال به روز رسانی و پشتیبانی به شما ارائه می دهد. به علاوه، تم تضمین شده است که برای موبایل پاسخگو باشد، با هر مرورگر سازگار باشد، سئو پسند باشد و آماده ترجمه باشد.

علاوه بر این، می‌توان از آن برای دامنه‌های نامحدود استفاده کرد – فقط یک بار پرداخت کنید و می‌توانید به طور مکرر از این موضوع برای خود یا برای مشتریان خود استفاده کنید (البته پس از تغییر آن).

یا اگر می خواهید پول زیادی خرج کنید، چرا نسخه بسته تم کلاب را برای آن خریداری نکنید 89 دلار? همچنین به هر موضوع دیگری که در دسترس است دسترسی خواهید داشت روی ZigZagPress (46 تم ممتاز) به مدت یک سال. و برای 249 دلار، شما می توانید همان سود را برای یک عمر دریافت کنید!

4. آکادمی حرفه ای

نسخه آزمایشی تم Academy Proنسخه آزمایشی تم Academy Pro

یک تم StudioPress دیگر که باید در نظر بگیرید. مشابه اکثر تم های StudioPress، آکادمی پرو همچنین دارای یک هدر قابل تنظیم، یک سفارشی کننده تم، و شش ناحیه ویجت برای شخصی سازی تم شما حتی بیشتر است.

برای دریافت این تم کودک Genesis سازگار با تلفن همراه همراه با چارچوب برای یک عمر، باید هزینه کنید 129.95 دلار.

اگر در تدریس مهارت دارید، استفاده از Academy Pro به عنوان موضوع شما می تواند ایده خوبی باشد. می‌توانید از ویژگی‌های طرح زمینه برای بهینه‌سازی فروش خدمات خود استفاده کنید – یک ویدیوی معرفی تنظیم کنید روی هدر، از مکان‌های فراخوان جذاب، بخش درباره من و موارد دیگر استفاده کنید.

شما همچنین می توانید خود را تنظیم کنید page طرح بندی را به هر شکلی که دوست دارید – با عرض کامل، محتوا روی سمت راست یا چپ

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش مخفی کردن نوار مدیریت وردپرس با استفاده از یک افزونه یا کد

علاوه بر اینکه یک تم شیک و مدرن است، محصول ناب آن است page آن را برای تجارت الکترونیک در هر زمینه انتخابی ایده آل می کند – این موضوع با WooCommerce سازگار است، به این معنی که می توانید فروشگاه آنلاین خود را در عرض چند دقیقه راه اندازی کنید!

5. اتصال

نسخه آزمایشی تم Junctionنسخه آزمایشی تم Junction

اگر به یک وب سایت برای نمونه کارها یا راهی برای ثبت سفرهای آنلاین خود نیاز دارید، Junction شما را ناامید نخواهد کرد.

ظاهر ساده، مدرن و بدون درهم و برهمی آن با عملکرد عالی مانند یک نوار لغزنده تصویر بزرگ، یک قسمت ویجت، انیمیشن ورودی پس از شناور کردن، یک نمونه کار همراه است. page، فرم تماس و فرم اشتراک خبرنامه.

علاوه بر این، می توانید نوار لغزنده تصویر را طوری تنظیم کنید که تصاویر دلخواه شما را نشان دهد یا تصاویر ویژه پست وبلاگ شما را نمایش دهد.

بدون شک، Junction یک فرود شیک است page که ذهن بازدیدکنندگان شما را منفجر می کند.

6. جسیکا

دمو تجارت الکترونیک تم جسیکادمو تجارت الکترونیک تم جسیکا

جسیکا یک تم کودک جنسیس است که برای تجارت الکترونیک مد طراحی شده است. دارای عناصر زیادی است که می تواند به شما در ایجاد اعتماد و برقراری ارتباط با مشتریان خود کمک کند، مانند نمادهای رسانه های اجتماعی قابل توجه روی سمت راست بالا و یک مکان نگهدار برای دعوت به اقدام اولیه.

نه تنها این، این موضوع می تواند به خوبی با سه مورد از بدنام ترین تجارت الکترونیک وردپرس کار کند page سازندگان – ووکامرس، تبادل iThemes، و تجارت الکترونیک WP.

نسخه ی نمایشی تم گالرینسخه ی نمایشی تم گالری

گالری به نام خود وفادار می ماند – دقیقاً مانند یک آلبوم عکس به نظر می رسد! اگر استعداد عکاسی دارید، این تم جمع و جور و مدرن مانند یک دستکش به شما می آید.

را homepage شامل یک نوار لغزنده تصویر تمام صفحه و یک منوی عمودی قابل ارتقا است. فراتر از آن، به شما این امکان را می دهد که سفارشی سازی کنید page layout: تنظیم گالری برای داشتن تعداد مشخصی ستون، پیکربندی طرح به صورت تمام عرض یا با نوارهای کناری و غیره.

علاوه بر این، این تم به شما امکان می‌دهد با استفاده از انواع کدهای کوتاه برای یک نوار لغزنده، بخش توصیفات، دکمه‌ها، جعبه‌های ویژگی و تیم و بسیاری موارد دیگر، به راحتی قالب‌بندی و عناصر به آن اضافه کنید.

8. دریک

نسخه آزمایشی تم Derrickنسخه آزمایشی تم Derrick

ظاهر کلی دریک homepage فریادهای حرفه ای – با یک دکمه کشویی اولیه و یک بخش سه ستونی برای پیوندهای لنگر مهم.

این به شما امکان می‌دهد پالت‌های رنگی مختلفی را انتخاب کنید و از حداکثر شش ستون استفاده کنید که می‌توانید برای پست‌ها تنظیم کنید، همراه با امکان انتخاب محل قرارگیری نوار کناری خود در پست وبلاگ.

این یک موضوع از پیش طراحی شده است که با LMS و سایر افزونه های عضویت در سایت به خوبی عمل می کند – یک انتخاب عالی برای معلمانی که به دنبال کسب درآمد از طریق وب سایت هستند.

9. ReadyFolio 2

نسخه ی نمایشی تم ReadyFolio 2نسخه ی نمایشی تم ReadyFolio 2

تم تمیزی را برای نمایش نمونه کارها به روشی زیبا دوست دارید؟ به دنبال ReadyFolio 2 نباشید. ویژگی های مفید آن را برای هر نمونه کار حرفه ای ضروری می بینید. گزینه هایی مانند نوار لغزنده تصویر، جعبه خدمات و طرح بندی نامرتب را دریافت می کنید.

بر خلاف اکثر بخش‌های گواهی، یکی از این طرح‌های زمینه کودک پیدایش پاسخگوی تلفن همراه کاملاً در نوار کناری قرار می‌گیرد. این یک راه منحصر به فرد و کارآمد برای ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه شما است.

برای تکمیل همه این موارد، می‌توانید با تغییر طرح‌های رنگی، سفارشی‌سازی بیشتری برای مطابقت لحن با مخاطبان خود انجام دهید.

10. Executive Pro

نسخه ی نمایشی تم Executive Proنسخه ی نمایشی تم Executive Pro

اگر فردی با ذوق ظرافت هستید، این تم کودک جنسیس فنجان چای شما خواهد بود. پیش نمایش پست وبلاگ شما نشان داده می شود روی هدر کشویی با یک تصویر برجسته روی حق

علاوه بر این، Executive Pro همچنین با افزونه WooCommerce ادغام شده است و آن را به ابزاری قدرتمند برای رشد کسب و کار و کسب درآمد آنلاین تبدیل می کند.

اگر فراتر از آن نگاه کنید homepage، خواهید دید که جایی وجود دارد روی بالای نوار کناری برای افزودن فرم اشتراک خبرنامه – که برای رشد لیست پستی شما عالی است!

اگر در حال ساختن یک وب هستید page برای تقویت حضور آنلاین یا صرفاً یک وبلاگ شخصی، این یکی بیش از ارزش توجه شما را دارد.

11. توت

نسخه ی نمایشی تم Toteنسخه ی نمایشی تم Tote

اگر دلتنگ داشتن یک وبلاگ Tumblr وبلاگ، با استفاده از این موضوع رایگان جنسیس کودک، تجربه را دوباره تجربه خواهید کرد.

همه وبلاگ نویسان زمان نوشتن پست های طولانی را ندارند – این موضوع برای کسانی که دوست دارند پست های وبلاگ کوتاه تری مانند گفتگو، نقل قول مورد علاقه شما، اشعار و غیره بنویسند مناسب است. روی.

درست مانند Tumblr، پایانی برای تا چه حد پایین وجود ندارد page می تواند اسکرول کند. به‌علاوه، طراحی زیبا و شیرین آن، آن را برای پاسخگویی به نیاز شما برای گفتن روزتان به دنیا عالی می‌کند.

این موضوعی است که به شما کمک می کند به راحتی با وبلاگ نویسی شروع کنید.

12. تازه

نسخه ی نمایشی تم تازهنسخه ی نمایشی تم تازه

گاهی اوقات، ساده تر بهتر است – به خصوص اگر دوست ندارید با سفارشی سازی زیاد سروکار داشته باشید. Fresh یک تم کودک Genesis با طراحی پاستلی است.

حتی اگر در توسعه وب سایت متخصص یا مبتدی هستید، Fresh با اسنادی که به راحتی قابل پیگیری است کمک می کند.

اگر می خواهید تمرکز بیشتری داشته باشید روی وبلاگ نویسی – و کمتر روی فنی، شما این موضوع را به میل خود پیدا کنید.

13. آنسل

نسخه ی نمایشی تم Anselنسخه ی نمایشی تم Ansel

Ansel یک تم کودک جنسیس عکاسی است که برای نمایش تصاویر یا آثار هنری شما به بهترین شکل ممکن مفید است.

انتقال صاف بین هر عکس از نظر بصری خیره کننده و لذت بخش است – همراه با یک کپی تراز شده در مرکز و دکمه های فراخوان برای عملکرد بیشتر.

نه تنها این، بلکه می توانید از میان 11 نوع نمایش گالری مختلف انتخاب کنید – از جمله نوع تجارت الکترونیک که در آن می توانید به بازدیدکنندگان اجازه دهید کار شما را در اندازه چاپ انتخابی خود خریداری کنند.

14. آسیاب کردن

نسخه ی نمایشی تم Grindنسخه ی نمایشی تم Grind

عملکرد و زیبایی شناسی را با هم ترکیب کنید – و در نتیجه Grind را دریافت خواهید کرد. هدر با عرض کامل در میان تم های فرزند جنسیس رایج است، اما Grind آن را به سطح کاملاً جدیدی می برد.

به غیر از پس‌زمینه، می‌توانید یک عنصر بصری دیگر، توضیحات محصول و دکمه فراخوان را اضافه کنید روی سربرگ قابل لغزش

حتی یک بخش نمونه کارها وجود دارد که بهترین عکس ها یا آثار هنری شما را به شیوه ای خوب نمایش می دهد. اگر تمی حرفه ای دوست دارید، این یکی برای شماست.

15. مجله

نسخه آزمایشی تم مجلهنسخه آزمایشی تم مجله

مجله با یک تصویر پس زمینه ثابت همراه است روی سمت چپ همراه با منوی عمودی. این یک تم کودک جنسیس رایگان است که برای وبلاگ نویسی طراحی شده است، اما می توان از آن برای نشان دادن عکاسی نیز استفاده کرد.

این یک طراحی تمیز و ساده با انواع مختلف نمایش پست های وبلاگ – شبکه ای، بنایی، سنگ تراشی دو و استاندارد دارد.

ژورنال همچنین با گالری موزاییکی خود قادر است تصاویر منظره شما را نگه دارد. یا اگر انواع دیگری از گالری‌ها را ترجیح می‌دهید، گالری‌های زیادی مانند تصویر کوچک، شبکه آلبوم، نوار فیلم و غیره را می‌توانید انتخاب کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش راه اندازی پی پال روی WooCommerce با رمز هویت پی پال

همچنین برای تجارت الکترونیک آماده است، بنابراین می توانید در حین ساختن سبد خود درآمد کسب کنید. تمیز، نه؟

16. شهرآورد

دمو تم دربیدمو تم دربی

دربی یک موضوع چند منظوره است که عکاسی، اخبار و نمونه کارها را در ذهن دارد. قابلیت افزودن مجموعه‌ای از عناصر کد کوتاه مانند آیکون‌های رسانه‌های اجتماعی آماده شبکیه، نقشه‌های گوگل پاسخگو و قابلیت جاسازی ویدیو، دکمه‌ها، جعبه‌های هشدار و موارد دیگر را دارد.

نکته منحصر به فرد Derby این است که دارای یک منطقه ویجت ویژه قابل تنظیم است که می توانید آن را در بالای صفحه گسترش دهید. می توانید نسخه های مفیدی مانند اطلاعیه ها، اطلاعات تماس، نقل قول ها و غیره اضافه کنید.

17. بریسکت

نسخه ی نمایشی تم Brisketنسخه ی نمایشی تم Brisket

برای گرسنگی آماده شوید زیرا این تم کودک رستوران جنسیس دهانتان را آب می‌کند!

نقطه فروش Brisket نه تنها جذابیت بصری است، بلکه قابلیت های بسیار خوبی مانند جعبه آیکون برای نمایش اطلاعات مهم، بخش منو و کدهای کوتاه است. این موضوع همچنین به شما کمک می کند تا با نشان دادن درست ساعات کاری، مکان و اطلاعات تماس، فروش خود را افزایش دهید روی جایی که بیشتر قابل توجه است

علاوه بر این، برای تجارت الکترونیک نیز آماده است – همه چیزهایی که هر صاحب رستوران به آن نیاز دارد را دارد.

18. پاشیدن

نسخه ی نمایشی تم اسپلشنسخه ی نمایشی تم اسپلش

Splash یک انتخاب عالی برای ایجاد رزومه آنلاین، نمایش نمونه کارها، ارائه خدمات فریلنسری یا به سادگی وبلاگ نویسی است.

اولین چیزی که بازدیدکنندگان شما خواهند دید یک جعبه اشتراک ایمیل به همراه اطلاعات تماس شما است. این باعث می شود که با مشتریان بالقوه خود در تماس باشید و شبکه خود را توسعه دهید.

علاوه بر این، این تم خیره کننده همچنین دارای سفارشی سازی آسان است – می توانید نمادها و فرم های رسانه های اجتماعی خود را در عرض چند ثانیه تنظیم کنید!

19. اثبات

نسخه ی نمایشی تم Proofنسخه ی نمایشی تم Proof

آیا تصاویری با وضوح بالا دارید که می خواهید نشان دهید؟ پس، چرا این تم آماده برای شبکیه چشم را انتخاب نمی کنید؟

ما مطمئن هستیم که این موضوع منحصر به فرد ترین است روی این لیست – homepage به شکل یک نوار لغزنده عمودی با یک تصویر پس زمینه تمام صفحه است.

به علاوه، یک نمونه کار به همراه دارد page، منوی افقی قابل افزایش چسبنده و یک مخاطب page.

20. ریچموند

نسخه ی نمایشی تم ریچموندنسخه ی نمایشی تم ریچموند

طراحان بدون یک وب سایت مناسب برای نشان دادن نمونه کارها کامل نیستند – در اینجاست که تم کودک Richmond Genesis وارد می شود.

نگران نباشید، اگر طراح نیستید – با کمی تغییر در اینجا و آنجا، می توانید از تم برای هر جایگاه انتخابی استفاده کنید.

این یک بخش نمونه کارها در کنار هم دارد که یک انتقال بزرگنمایی خوب برای احساس پویا دارد. علاوه بر این، تم کودک Genesis سازگار با موبایل، عناصر کد کوتاه، بخش گواهینامه تک ستونی و سه ستونی را در کنار هم و بسیاری موارد دیگر ارائه می دهد.

21. Quik

نسخه ی نمایشی تم Quikنسخه ی نمایشی تم Quik

اگر به دنبال یک تم کودک خبری عالی جنسیس با ظاهری تمیز هستید، در جای مناسبی هستید.

دارای نوار منوی دسته بندی علاوه بر نوار ناوبری بالای لوگو است. نوار کناری همچنین هر نیاز یک سایت خبری را برآورده می کند – توییتر فید، برگه‌های اخبار، تصاویر ویژه، نمادهای رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر.

کسب درآمد از طریق این موضوع یک کار فوق العاده آسان است – این طرح تبلیغاتی هوشمند را ارائه می دهد که برای افزایش نرخ کلیک طراحی شده است.

22. فاکسی نیوز

نسخه آزمایشی فاکسی نیوزنسخه آزمایشی فاکسی نیوز

Foxy News یکی دیگر از موضوعات خبری است که می توانید برای سایت خود در نظر بگیرید. از نظر ویژگی، شباهت های زیادی با Quik دارد، به استثنای یک نوار لغزنده خبری با عرض کامل در مقابل یک نوار جزئی.

همچنین، این موضوع خبری فاقد تصویر پس‌زمینه برای ارائه ظاهری تمیزتر است.

نوار کناری دارای برگه هایی از جمله محبوب ترین مقالات، آخرین پست ها و جدیدترین نظرات است. در پاورقی، می‌توانید یک ویدیو را جاسازی کنید، a را نشان دهید فلیکر گالری، و ابزارک های دیگر را به دلخواه خود اضافه کنید.

به علاوه، به لطف طراحی واکنشگرا، فاکسی نیوز عملکرد خوبی دارد روی چندین دستگاه – گوشی های هوشمند، تبلت ها و رایانه های شخصی.

23. آن را ردیف کنید 2

نسخه ی نمایشی تم Line It Up 2نسخه ی نمایشی تم Line It Up 2

در اینجا چند خبر خوب برای توسعه دهندگان IT یا طراحان وب سایت ارائه می شود – یک تم کودک Genesis با اشاره به کدنویس ها وجود دارد.

طراحی براق و رنگارنگ آن همراه با تایپوگرافی ردیف‌بندی شده با یک طاقچه خاص است – که باعث می‌شود خدماتی را که ارائه می‌دهید آسان‌تر و واضح‌تر نشان دهد.

سایر ویژگی ها عبارتند از تجارت الکترونیک، صفحات پست وبلاگ با گزینه های زیادی برای قالب بندی و غیره.

همچنین، افزودن عناصر بصری به پست‌های وبلاگ فوق‌العاده آسان است – موارد زیادی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از کدهای کوتاه وارد کنید. دکمه‌ها، آیکون‌های اجتماعی آماده برای شبکیه چشم، ویدیوهای جاسازی شده و موارد دیگر منتظر شما هستند روی آن را ردیف کنید 2

24. دریچه

dmeo تم هاچdmeo تم هاچ

معرفی محصول جدید؟ آیا به راه اندازی فروشگاه آنلاین خود نزدیک می شوید؟ صرف نظر از نیازهای خود، هیچ تم کودک جنسیس مناسب دیگری به جز Hatch پیدا نمی کنید.

استفاده از شمارش معکوس همراه با دکمه تماس برای اقدام، آن را برای نگه داشتن بازدیدکنندگان خود در جریان آنچه در شرف وقوع است، عالی می کند.

علاوه بر این، امکان تنظیم یک ویدیو به عنوان پس‌زمینه هدر و انیمیشن روان پس از پیمایش، باعث می‌شود که همه چیز پویا و جذاب به نظر برسد.

حتی جالب تر، Hatch به شما اجازه می دهد تا وارد کنید آرم ها شرکت هایی که از محصولات یا خدمات شما استفاده کرده اند. راه بهتری برای ایجاد اعتماد سریع با مخاطبان شما ایجاد می کند.

نسخه ی نمایشی تم Blinkنسخه ی نمایشی تم Blink

چشمک زدن موضوعی است که پست‌های وبلاگ شما را به صورت شبکه‌ای نمایش می‌دهد و آن را جمع‌وجور و بدون درهم‌نظم به نظر می‌رساند.

همراه با نمونه کارها است page، یک مخاطب pageو نمادهای رسانه های اجتماعی محبوب از جمله فیدهای RSS، توییتر و فیس بوک.

این یک انتخاب خوب برای میزبانی از نمونه کارها نوشتن شما است زیرا بازدیدکنندگان شما می توانند بسیاری از پست های وبلاگ را به طور همزمان ببینند.

روش نصب فریم ورک جنسیس و تم کودک

دو راه برای این کار وجود دارد. را process شبیه نصب یک قالب معمولی وردپرس است. در اینجا گزینه ها وجود دارد:

  • استفاده از یک سرویس گیرنده FTP (ما FileZilla را توصیه می کنیم).
  • با استفاده از قابلیت آپلود در داشبورد وردپرس.

تنها تفاوت واقعی این است که شما باید Genesis Framework واقعی را نصب کنید قبل به تم کودک. چارچوب باید در /wp-content/themes/ فهرست راهنما روی سرور شما دایرکتوری یا پوشه حاوی Genesis Framework باید نامگذاری شود.روایت آفرینش در انجیل“.

پس از آن، فعال کردن پوسته مانند هر قالب وردپرس دیگر است. تو فقط برو به ظاهر -> تم ها، سپس موضوع را انتخاب کنید و روی ” کلیک کنیدفعال کنید“.

نتیجه

پس از یادگیری تم های فرزند جنسیس و روش نصب آنها، وقت آن است که یکی از تم های مورد علاقه ما را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید.

هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که بسته به آن ممکن است برای شما استفاده شود روی طاقچه انتخاب شده مورد علاقه ما بود اثبات برای عناصر آماده شبکیه چشم و تصاویر تمام صفحه جذاب.

با تم‌های کودک جنسیس، می‌توانید بهترین دو جهان را به دست آورید – عملکرد خوب پشتیبان و یک نمای ظاهری خیره‌کننده.

مطالعه پیشنهادی

بهترین تم های رایگان وردپرس
بهترین تم های WooCommerce
بهترین تم های وبلاگ وردپرس
بهترین تم های وردپرس برای محتوای ویدیویی