وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

27+ ابزار و منابع برتر SEO برای ماندن در سال 1403 روی رتبه های بالای جستجو (فهرست به روز شده)

0 5
زمان لازم برای مطالعه: 9 دقیقه


ابزار و دانش دو مؤلفه مهم کارایی یک متخصص هستند.

هر دو برای تبدیل شدن شما به متخصص برتر در زمینه کاری ضروری هستند. دانش کلیدی است برای استفاده حداکثری از دارایی‌هایی که دارید. و ابزارهای مناسب می توانند به شما کمک کنند سریعتر، کارآمدتر و بازدهی بیشتری داشته باشید.

به همین دلیل است که فهرستی از ابزارها و منابع برتر را تهیه کردم که بازی سئوی شما را تقویت می کند و به شما کمک می کند تا نتایج خود را به حداکثر برسانید.

نگران نباشید – من شما را با اصول اولیه خسته نمی کنم. وقتی نوبت به ابزارها می‌رسد، واضح‌ترین آن‌ها مانند کنسول جستجوی گوگل یا گوگل آنالیتیکس را نادیده گرفتم.

این لیست برای کسانی طراحی شده است که می خواهند نتایج خود را با بودجه محدود یا حتی به صورت رایگان بهبود بخشند. من گران‌ترین ابزارهایی را که از ضروریات مطلق نیستند، به خصوص در ابتدای ماجراجویی سئو، مانند Hubspot، Mixpanel و غیره حذف کردم.

در حالی که بسیاری از موارد ذکر شده در زیر هیچ هزینه ای برای شما ندارند، چند موقعیت پرداخت می شود. اما آنها محدود به مواردی هستند که بسیار مفید هستند که جایگزینی آنها با جایگزین های ارزان تر باعث کاهش عملکرد SEO می شود.

ابتدا مهمترین ابزارهای سئو را معرفی می کنم. سپس به منابع می‌روم: گروه‌های فیس‌بوک، افراد تأثیرگذار سئو و دوره‌ها.

بیایید تعقیب را قطع کنیم!

13 ابزار ضروری برای متخصصان سئو

1. جستجوگر کلمات کلیدی (افزونه رایگان کروم)

این افزونه رایگان کروم یک ابزار ضروری برای همه کارشناسان بازاریابی اینترنتی است. این نه تنها داده‌هایی را از پرس‌و‌جوها، مانند حجم ماهانه یا CPC ارائه می‌کند، بلکه به ما امکان می‌دهد تا با ارائه یک گزینه مناسب کلیپ‌بورد، مستقیماً در جستجوی Google تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهیم.

علاوه بر آن، می توانید ترافیک ارگانیک ماهانه ارزیابی شده و تعداد بک لینک های با کیفیت را برای هر نتیجه گوگل بیابید. و برای همه به صورت رایگان در دسترس است.

2. ماشین راه برگشت

ماشین راه برگشت

استفاده از Wayback Machine کلید درک وابستگی های الگوریتم گوگل است. اکثر سئوکاران، در حالی که همبستگی های SERP را تجزیه و تحلیل می کنند، متمرکز هستند روی شرایط فعلی پیرامون کلمه کلیدی خاص

Wayback Machine به ما امکان می دهد بعد سوم – زمان را اضافه کنیم. کنار هم قرار گرفتن فعالیت های گذشته (روی-site و off-site) با تغییرات موقعیت کمک می کند تا تشخیص دهیم که چه جنبه هایی برای الگوریتم گوگل در اطراف یک جایگاه خاص مهم هستند.

3. وایت اسپارک Local استناد یاب

استناد یاب محلی whitespark

محصول Whitespark، Citation Finder، یک ابزار ضروری برای افرادی است که خدمات سئو محلی را ارائه می دهند. اطلاعات مفیدی را ارائه می دهد روی محیط SEO محلی برای هر مکان. اگرچه رایگان نیست – هزینه ها از 17 تا 80 دلار متغیر است – نسبت قیمت به عملکرد ارزش آن را دارد.

4. SEO Mofo Snippet Optimizer

بهینه ساز قطعه سئو موفو

این مینی ابزار ساده اما راحت برای ایجاد متا تگ های جذاب برای سئوکارانی که دوست دارند تگ ها را قبل از اجرا تجسم کنند اختصاص داده شده است. تجسم بهینه سازی متا در نظر گرفته شده به ارزیابی تأثیر بیشتر کمک می کند. در بسیاری از موارد، حتی یک شخصیت تنها تفاوت بزرگی ایجاد می کند، به خصوص برای کسانی که در صنایع بسیار رقابتی فعالیت می کنند.

5. GTmetrix

ابزار سئو gtmetrix

GTmetrix به شما کمک می کند تا مشکلات فنی مربوط به عملکرد وب سایت را تشخیص دهید. اجرای یک تست ساده به شما امکان می دهد تا سرعت وب سایت خود را تأیید کنید. مستقر روی گزارش، شما می توانید تاثیر هر جزء را ارزیابی کنید روی زمان کلی بارگذاری

6. متن متنی

دستیار استناد جستجوگر سرقت ادبی متن

قبل از انتشار مقاله، چرا آن را از نظر سرقت ادبی بررسی نمی کنید؟ محتوای تکراری یک مسئله مهم در بازاریابی محتوا است، بنابراین، استفاده از ابزارهایی مانند quetext ممکن است به شما در جلوگیری از مشکلات احتمالی کمک کند. من معمولاً چند بیت تصادفی از هر قطعه محتوا را قبل از انتشار بررسی می کنم، فقط برای اینکه مطمئن شوم متن منحصر به فرد است.

به خاطر داشته باشید که هدف دستیابی به 100٪ منحصر به فرد نیست. فقط مطمئن شوید که نسخه کپی و جایگذاری یک قطعه موجود را منتشر نکنید.

7. برنامه افزودنی Lighthouse Chrome

اکستنشن فانوس seo chrome

افزونه کروم دیگر روی لیستی که باید داشته باشید لایت هاوس توسط گوگل برای کمک به تایید کارایی وب سایت پس از زمان بارگذاری ایجاد شده است. بخش‌های موجود شامل عملکرد، دسترسی، شیوه‌های خوب و حتی بینش سئو می‌شود.

8. Surfer Audit

حسابرسی موج سوار

ممیزی ارائه شده توسط Surfer مبتنی است روی خزنده های زمان واقعی و پیشنهادات بهینه سازی مبتنی بر داده. علاوه بر بررسی onفاکتورهای سایت مرتبط با محتوا، شامل پردازش زبان طبیعی (NLP) برای تعیین شکاف های محتوا است.

Surfer’s Audit همچنین منبع اطلاعات مفیدی برای کسب بک لینک است. در چند ثانیه فهرستی از فرصت های ایجاد لینک برای هر دامنه ای را تجزیه و تحلیل و ایجاد می کند. این رایگان نیست، اما قیمت اشتراک پایین که از 89 دلار شروع می شود، به کیف پول شما آسیبی نمی رساند.

9. سنسور SEMrush

ابزار سئو سنسور semrush

بسیار مهم است که با جدیدترین روندها و تغییرات در الگوریتم گوگل در ارتباط باشید. هر گونه تغییری که منجر به تغییرات نوسانات شود، سیگنالی برای بررسی تأثیر است روی ترافیک ارگانیک و تنظیم فعالیت های SEO در اسرع وقت. سنسور SEMrush به شما کمک می کند تا همه چیز را تحت کنترل داشته باشید و سریع واکنش نشان دهید، بنابراین بررسی نوسانات SERP را بخشی از برنامه روزانه خود قرار دهید.

10. KeywordTool.io

ابزار کلمه کلیدی

جایگزینی برای تحقیق کلمات کلیدی برای گوگل، آمازون، بینگ، یوتیوب و سایر پلتفرم‌ها.

بخش های اساسی عملکرد کلی و داده ها به صورت رایگان در دسترس هستند. انجام تجزیه و تحلیل عمیق تر نیاز به اشتراک دارد و کمترین بسته ماهیانه 89 دلار هزینه دارد. صادقانه بگویم، توصیه می‌کنم فقط در صورتی که از آن برای اهداف غیر مرتبط با Google استفاده کنید، مشترک شوید.

11. اهرفس

جستجوی ارگانیک ahrefs

این موقعیت نیازی به معرفی ندارد. این یک ابزار اجباری برای هر متخصص سئو است. بک لینک ها ضروری هستند و Ahrefs به عنوان یک نیروگاه داده سئو خارج از سایت در نظر گرفته می شود.

اگرچه استفاده از Ahrefs هزینه زیادی دارد، من تعلیق اشتراک را حتی در سخت ترین بحران توصیه نمی کنم. هزینه کمترین بسته (Lite) 99 دلار در ماه است. صادقانه بگویم، به نظر یک نقطه قیمت منصفانه است.

12. قورباغه جیغ

قورباغه جیغ

خزیدن در زمان واقعی دامنه کاری است که باید به طور منظم انجام دهید. تجزیه و تحلیل وب سایت های مشتریان شما به اولویت بندی کمک می کند onفعالیت های سئو سایت محور این یک راه عالی برای یافتن اشکالات، کمبودها و شکاف های بالقوه است. Screaming Frog داده های ارزشمندی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد مشکلات مربوط به نمایه سازی، URL های متعارف، تکراری و بسیاری موارد دیگر را حل کنید. اشتراک سالانه مجوز SEO Spider 149.00 پوند است.

12. لینکودی

Linkody یک ابزار ضروری برای ردیابی و کار است روی کمپین های لینک بیلدینگ لینک ها 24 ساعته ردیابی می شوند و گزارش می دهند روی هرگونه تغییر یا پیوند جدید از طریق ایمیل ارسال می شود. این ابزار پروفایل های بک لینک جامعی را با چندین معیار برای ارزیابی لینک های ارزشمند یا رد لینک های مضر ارائه می دهد. Linkody درک خوب را آسان می کند روی چگونه در مقایسه با رقبای خود ایستاده اید.

قدرتمند اما بسیار مقرون به صرفه، قطعا ابزاری است که در جعبه ابزار خود می خواهید.

27+ ابزار و منابع برتر SEO برای ماندن در سال 1403 روی رتبه های بالای جستجو (فهرست به روز شده)

13. CMS رایگان HubSpot (سیستم مدیریت محتوا

HubSpot Free CMS به شما امکان می دهد یک وب سایت بسازید و آن را با ویژگی های سئو داخلی و تعداد زیادی ابزار قدرتمند CMS که در یک پلتفرم ادغام شده اند، بهینه کنید.

15 منبع و افرادی که سئو بازی شما را تقویت می کنند

ابزارها فقط به اندازه دستی هستند که از آنها استفاده می کند.

دانش عمومی SEO برای استفاده حداکثری از ابزارهای خود بسیار مهم است. به لطف جستجوی مداوم برای منابع، مقالات، کتاب ها، گروه های فیس بوک، گزارش ها، مطالعات موردی یا رهبران فکری، کارایی خود را افزایش دادم، رویکرد بازاریابی خود را تنظیم کردم و استراتژی های سئوی خود را متبلور کردم. هر چیزی که به شما کمک کند با اطمینان عمل کنید و به نتایج بهتری دست یابید، بهترین متحد حرفه ای شماست.

در این بخش، می‌خواهم چند گروه فیس‌بوک را که ارزش پیوستن دارند و بهترین رهبران فکری را برای دنبال کردن توصیه کنم.

1. گروه های فیس بوک برای پیوستن

سوپراستار سئو

این گروه فیس بوک توسط کریس ام. واکر تاسیس و مدیریت می شود. موضوعات اصلی به همه چیزهای سئو، از جمله سئو مربوط می شود روی-page و کسب لینک طیف گسترده ای از مطالعات موردی واقعی، ایده ها و استراتژی های معرفی شده توسط کاربران، گروه را به منبع اطلاعاتی مفیدی تبدیل می کند.

آزمایشگاه سیگنال های سئو

این یک گروه فوق العاده است که به رویکرد SEO مبتنی بر داده اختصاص داده شده است. بیش از 50 هزار عضو اطلاعات مربوط به سیگنال های رتبه بندی را به اشتراک می گذارند. رویدادهای منظم مانند “مغز خود را انتخاب کنید” ارزش و جذابیت را افزایش می دهد. مدیر، استیون کانگ، از کیفیت و نظم مراقبت می کند.

متفکر سئوی وابسته

اگر در صنعت وابسته فعالیت می کنید، این گروهی است که باید به آن بپیوندید. این توسط مت دیگیتی تأسیس و مدیریت شده است که اخبار، مطالعات موردی، ابزارها و استراتژی‌ها را به اشتراک می‌گذارد. عضویت به شما این امکان را می دهد که از جدیدترین روندها به روز بمانید، دانش گسترده ای کسب کنید و از طریق مثال های واقعی یاد بگیرید.

جستجوگران سئو

جامعه کاربران Surfer همیشه از کمک و یافتن راه حل برای هر یک خوشحال هستند روی-page-مشکل سئو نام این گروه از ابزار SEO ما، Surfer گرفته شده است، اما بسیار فراتر از محصول رشد کرده است. علاوه بر مطالعات موردی، توضیحات استراتژی، و مقالات مرتبط، تیم Surfer رویدادهای منظمی مانند، برای مثال، وبینارها را برای کمک به اعضا در جذب دانش SEO سازماندهی می کند.

بر رتبه بندی خود حکومت کنید! سئو از بین رفته است

منبعی از onاطلاعات مبتنی بر سئو سایت، از جمله جنبه های فنی مربوط به ساختار و محتوا. اگرچه گروه فیس بوک نسبتاً جدید است، اما اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهد. تلاش‌های سئوی سایت بر خلاف کسب بک لینک، نتایج سریع‌تری را با قیمت کمتر تضمین می‌کند، بنابراین ارزش بررسی را دارد.

گروه سئوی مناسب

مکانی مناسب برای سئوکاران کلاه خاکستری. مدیران، کریگ کمپبل، مت دیگیتی، جیمز دولی و گری ویلسون، منابع با کیفیت بالا و مطالعات موردی را به اشتراک می گذارند. تسلط بر استراتژی‌های کلاه خاکستری برای دستیابی به موقعیت‌های خوب در گوگل برای کلمات کلیدی با رقابت بالا بی‌ارزش است.

2. افراد تاثیرگذار سئو برای دنبال کردن

مت دیگیتی

یک تأثیرگذار سئو، سخنران اصلی، وبلاگ نویس. برجسته در نیویورک پست، ژورنال موتورهای جستجو. او بنیانگذار Diggity Marketing، Leadspring، The Search Initiative، Authority Builders و کنفرانس SEO Chiang Mai است. او را برای مطالعات موردی، نتایج تست سئو و نکات بازاریابی وابسته دنبال کنید.

نیل پاتل

نیل پاتل نویسنده، کارآفرین، بازاریاب و وبلاگ نویس است. او یکی از بنیانگذاران Crazy Egg، Hello Bar و KISSmetrics است. دانش و تجربه بازاریابی آنلاین او بسیار زیاد است. وبلاگ او را دنبال کنید تا همه چیز بازاریابی آنلاین را یاد بگیرید روی تمام سطوح پیشرفت

جسیکا فاستر

جسیکا فاستر نویسنده و استراتژیست محتوای سئو در Keys&Copy است. او مرتباً منتشر می کند روی سرزمین موتورهای جستجو و مجله موتورهای جستجو. تخصص او حول محور است روی-سئو سایت، تولید سرنخ و تجزیه و تحلیل.

کریس ام. واکر

کریس ام. واکر مدیر عامل و بنیانگذار سئوی سوپراستار، بازار Legiit و آکادمی سوپراستار است. علاوه بر ارائه خدمات سئو روی او با مدیریت کمپین های وابسته، دانش خود را در گروه FB و وبینارها پخش می کند. یک کارآفرین باتجربه که صاحبان مشاغل را آموزش می‌دهد، به دانش‌آموزان مربی می‌دهد، نرم‌افزار می‌سازد و به نحوی شخصاً با بیش از 100000 دنبال‌کننده‌اش ارتباط برقرار می‌کند. با او ارتباط برقرار کنید روی رسانه های اجتماعی

ویولا ایوا

Viola Eva مشاور بازاریابی و سئو. او از طریق پست های وبلاگ، سخنرانی های کنفرانس و رسانه های اجتماعی آموزش می دهد. مشارکت کننده مجله موتور جستجو که الهام بخش است. تخصص او در تولید محتوا منبعی عالی از دانش برای سئوکاران و کپی‌نویسان بیشتر است.

برایان دین

برایان دین متخصص بازاریابی و بنیانگذار وبلاگ محترم سئو – Backlinko.com است. او از طریق پست های وبلاگ، ویدئوها و سخنرانی های کنفرانس تدریس می کند. من با تجزیه و تحلیل مطالعات موردی او و اجرای هک های سئو در استراتژی های بهینه سازی سود بردم.

استیو توث

استیو توث یک سئوکار با تجربه است که بازی را درک می کند. او نکات عملی سئو را هر هفته در خبرنامه خود ارائه می دهد، جایی که می توانید اطلاعاتی را در آن بیابید روی همه چیز دیجیتال مارکتینگ بدون کرک – فقط قطعات طلایی از دانش SEO. این یک منبع عالی از دانش برای هر سئویی است که می خواهد یک قدم جلوتر باشد.

3. دوره های رایگان SEO

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، من می خواهم دوره های SEO ایجاد شده توسط Surfers را با مشارکت متخصصان شگفت انگیز صنعت توصیه کنم.

دوره 7 روزه سئو پیشرفته

دوره متمرکز است روی سه جزء اصلی سئو این شامل بسیاری از اطلاعات فنی، استراتژی های اثبات شده و جدیدترین روندها است. رویکرد مدرن به بازاریابی محتوا، تحقیق کلمات کلیدی و لینک سازی به هفت درس تقسیم می شود که روزانه برای هر کاربر ارسال می شود. مشارکت کنندگان عبارتند از جسیکا فاستر فوق الذکر، مت دیگیتی، یا کریس ام. واکر. و 100٪ رایگان است!

دوره سئو برنده سریع

در این دوره آموزشی توسط متیو وودوارد، چند استراتژی مفید برای ارتقاء رتبه بندی جستجو را یاد خواهید گرفت. این دوره متشکل از چهار ویدیوی اکشن است که همه چیزهایی را که باید در مورد افزایش ترافیک در یک پلک چشم بدانید را به شما آموزش می دهد. و یک امتیاز وجود دارد: هنگام ثبت نام، ابزاری نیز دریافت می کنید که به طور خودکار استراتژی های برنده سریع را ایجاد می کند!

جامع ترین راهنمای سئو پیشرفته

این کتاب درسی آنلاین و تعاملی SEO توسط Suso شامل 15 درس است روی موضوعات پیشرفته SEO، همراه با مطالعات موردی، فیلم ها و آزمون ها. این دوره عمیقاً به علم پشت الگوریتم های گوگل می رود. تمام حقایق و نکات سئو از دیدگاه فنی و تحلیلی توضیح داده شده است. من آن را به همه کسانی که می خواهند درک عمیقی از سئو کسب کنند توصیه می کنم.

دوره آموزشی SEO برای کپی رایترها

دوره دوم به علاقه مندان به محتوا و کپی رایترهایی اختصاص دارد که می خواهند ارزش کار خود را با گنجاندن قوانین اساسی SEO در process. دوره هفت روز طول می کشد. هر روز، یک درس قدرتمند دریافت می کنید که روش تولید محتوا را تغییر می دهد.

خلاصه

صنعت بازاریابی آنلاین به سرعت در حال تغییر است. ماندن روی در بالای بازی، باید از ابزارهای مناسب استفاده کنید، با جدیدترین روندها همراه باشید و دانش و مهارت های خود را دائماً گسترش دهید. اگر افراد قابل اعتماد را دنبال کنید، به جوامع آگاه بپیوندید و دوره های سئو با کیفیت بالا را گذرانده باشید، مطمئناً به یک متخصص عالی در زمینه خود تبدیل خواهید شد.

این لیست شامل ابزارهایی است که من آن ها را پایه و اساس یک سئوی واقعا حرفه ای می دانم. اما به هیچ وجه قطعی نیست.

آیا ابزارها، دوره‌ها یا رهبران فکری را می‌شناسید که بخواهید ببینید؟ روی این لیست حتما در نظرات به اشتراک بگذارید، و من مقاله را گسترش خواهم داد!

همچنین باید بخوانید:

  • بهینه سازی اصل پارتو – قانون 80/20 در سئو
  • سئوی فنی چیست؟
  • روش برنده شدن SERP با حسابرسی Surfer



منتشر شده در 1403-02-26 04:56:03

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید