وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

3 راه برای راه اندازی کیف پول اتریوم

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


بنابراین، شما تصمیم گرفته اید که می خواهید اتریوم (ETH) استخراج، خرید یا فروش کنید. علیرغم اینکه یک ارز رمزنگاری شده است، این بدان معنا نیست که شما به مکانی برای ذخیره آن نیاز ندارید. اگر منصف باشیم، شما در واقع ETH گرانبهای خود را در این کیف پول‌ها ذخیره نمی‌کنید تا…

بنابراین، شما تصمیم گرفته اید که می خواهید اتریوم (ETH) استخراج، خرید یا فروش کنید. علیرغم اینکه یک ارز رمزنگاری شده است، این بدان معنا نیست که شما به مکانی برای ذخیره آن نیاز ندارید. اگر منصف باشیم، شما در واقع ETH گرانبهای خود را در این کیف پول ها «ذخیره» نمی کنید، زیرا آنها فقط به عنوان پلتفرم هایی عمل می کنند که به شما امکان تعامل با بلاک چین را می دهند. با این حال، بهتر است مانند یک کیف پول معمولی در جیب از آنها محافظت کنید! ما به شما 3 راه برای راه اندازی کیف پول اتریوم در کمترین زمان ارائه می دهیم.
این 3 روش برای راه اندازی کیف پول ETH تقریباً با سه نوع محبوب ترین کیف پول ارزهای دیجیتال که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند مطابقت دارد: کیف پول سخت افزاری، کیف پول نرم افزاری و کیف پول صرافی.
1) ساده ترین راه اندازی و کمترین سطح امنیت توسط کیف پول های صرافی ارائه شده توسط صرافی های کریپتو ارائه می شود. ابتدا باید به وب سایت صرافی بروید و حساب خود را فعال کنید. قبل از اینکه بتوانید از کیف پول خود استفاده کنید، باید حساب خود را نیز تأیید کنید. کیف پول ETH شما در قسمت حساب قابل مشاهده خواهد بود. اگر می‌خواهید اتریوم خود را دریافت یا ارسال کنید، ابتدا باید آدرس ETH خود را تنظیم کنید که برای تمام انتقال‌های مورد نظر از آن استفاده کنید. به همین سادگی.
۲) کیف پول های سخت افزاری امن ترین گزینه برای حفظ اتریوم شما هستند. ابتدا باید یکی را بخرید و از طریق کابل ارائه شده به رایانه شخصی خود متصل کنید. پس از پیروی از دستورالعمل های نصب سازنده، از شما خواسته می شود یک کد پین ارائه دهید. این کیف پول ها همچنین دارای عبارت بازیابی هستند که گروهی از کلمات است که در صورت دزدیده شدن کیف پول خود یا فراموش کردن پین خود از آنها برای بازیابی کیف پول خود استفاده می کنید. بهتر است این موارد را یادداشت کنید و در مکانی امن نگهداری کنید. هنگامی که برنامه های همراه را نصب کردید، کیف پول سخت افزاری ETH شما آماده استفاده خواهد بود.
3) کیف پول‌های نرم‌افزاری یک گزینه میانه برای کسانی است که از کیف پول اتریوم خود انتظار راحتی و امنیت دارند. آنها در انواع دسکتاپ، موبایل و آنلاین عرضه می شوند اما سطوح مشابهی از محافظت را در سراسر صفحه ارائه می دهند.
اول از همه، شما باید نرم افزار کیف پول مناسبی را دانلود کنید که از سکه ETH پشتیبانی می کند. پس از اتمام نصب، گزینه ای برای ایجاد و دسترسی به کیف پول خود به شما نمایش داده می شود. علاوه بر این، نرم افزار از شما می خواهد تا با ارائه کلید خصوصی، کیف پول خود را رمزگشایی کنید. در صورتی که کیف پول آنلاین را انتخاب کنید، این کار از طریق یک فایل قابل دانلود انجام می شود که می توانید آن را در USB خود ذخیره کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  اتر چیست؟



منتشر شده در 1402-12-26 08:00:03

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید