وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

3 راه برای راه اندازی کیف پول بیت کوین

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


برای اینکه بتوانید بیت کوین بخرید و بفروشید، به یک کیف پول نیاز دارید. این حساب کمی شبیه به یک حساب بانکی است که در آن بیت کوین را دریافت، ذخیره و ارسال می کنید. کیف پول از کد مخفی شما برای استفاده از بیت کوین های خود محافظت می کند و به مدیریت تراکنش ها کمک می کند. به ما اجازه دهید…

نحوه راه اندازی کیف پول بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین به کیف پول بیت کوین نیاز دارید. این مانند یک حساب بانکی است که در آن پول دریافت، ذخیره و ارسال می کنید. کیف پول از کد مخفی (کلید خصوصی) که برای استفاده از بیت کوین خود نیاز دارید محافظت می کند و به مدیریت تراکنش ها کمک می کند. درست مانند شماره کارت اعتباری خود، باید آن را تا حد امکان امن نگه دارید. در غیر این صورت، ممکن است شخصی به وجوه شما دسترسی پیدا کند.

چگونه یک کیف پول بیت کوین راه اندازی کنیم؟

کیف پول های بیت کوین زیادی وجود دارد و همه آنها در ویژگی هایشان متفاوت هستند. کیف پول های نرم افزاری موبایل برای استفاده روزمره عالی هستند، در حالی که کیف پول های نرم افزار دسکتاپ تعادل عالی بین راحتی و امنیت ایجاد می کنند. کیف پول های وب سبک بهترین انتخاب برای تراکنش های آنلاین سریع هستند. کیف پول‌های سخت‌افزاری رمزگذاری‌شده سرد مانند لجر یا ترزور برای ذخیره‌سازی طولانی‌مدت بیت‌کوین بهترین هستند. با این حال، برخلاف سایر گزینه ها، کیف پول های سخت افزاری رایگان نیستند و 50 دلار یا بیشتر قیمت دارند.

بیایید به این سه روش برای راه اندازی کیف پول بیت کوین نگاه کنیم.

راه های راه اندازی کیف پول بیت کوینراه های راه اندازی کیف پول بیت کوین

چگونه یک کیف پول بیت کوین در تلفن همراه خود راه اندازی کنیم؟ منبع: Pixabay.

1. یک کیف پول نرم افزاری بیت کوین راه اندازی کنید

ساده‌ترین راه برای دریافت کیف پول بیت‌کوین، دانلود و نصب یک نرم‌افزار رایگان کیف پول یا کلاینت است. کیف پول نرم افزاری برنامه ای است که کلیدهای خصوصی و عمومی را ذخیره می کند و با بلاک چین تعامل می کند تا کاربران را قادر به ارسال و دریافت ارز دیجیتال و نظارت بر موجودی خود کند. دو نوع کیف پول نرم افزاری وجود دارد – موبایل و دسکتاپ.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  برنامه های تک صفحه ای با Vue.js و Flask: مدیریت ایالت با Vuex. از اینکه برای پست سوم به من پیوستید متشکریم روی استفاده از Vue.js و Flask برای توسعه وب تمام پشته. موضوع اصلی در این پست خواهد بود روی با استفاده از Vuex برای مدیریت وضعیت در برنامه ما. برای معرفی Vuex، روش بازسازی کامپوننت های Home و Survey را از...

کیف پول نرم افزار موبایل مشتریان سبک وزن بیت کوین هستند که به شما امکان می دهند بیت کوین های خود را در همه جا حمل کنید. گاهی اوقات می تواند بسیار راحت باشد. برای تنظیم آن، باید یک کیف پول بیت کوین انتخابی را دانلود کنید. تعداد زیادی از آنها در فروشگاه برنامه وجود دارد، اما در اینجا به چند مورد اعتماد وجود دارد:

  • میسلیوم
  • کیف پول نان (BRD).
  • کیف پول بیت کوین
  • الکتروم
  • سامورایی
نحوه راه اندازی کیف پول بیت کوین موبایلنحوه راه اندازی کیف پول بیت کوین موبایل

کیف پول بیت کوین موبایل. منبع: Pixabay، Cryptonews.

کیف پول نرم افزار دسکتاپ عملکردهای بیشتری دارند و به طور کلی امن تر از کیف پول های تلفن همراه در نظر گرفته می شوند، اما همچنین سنگین تر و استفاده از آنها دشوارتر است.

محبوب ترین کیف پول های دسکتاپ عبارتند از:

  • هسته بیت کوین
  • اسلحه خانه
  • الکتروم
  • وسابی
  • آدرس سبز

آنها را از وب سایت مربوطه خود دانلود کنید و با دنبال کردن دستورالعمل های ارائه شده آنها را نصب کنید – هر کیف پول کمی با بقیه متفاوت است.

با این حال، توصیه نمی شود تمام دارایی های بیت کوین خود را به تنهایی در کیف پول های نرم افزاری نگه دارید، مگر اینکه واقعاً به مهارت های امنیت سایبری خود اعتماد کنید و 100٪ مطمئن باشید که هیچ کس نمی تواند به دستگاه های شما نفوذ کند.

راه های راه اندازی کیف پول بیت کوینراه های راه اندازی کیف پول بیت کوین

کیف پول دسکتاپ بیت کوین. منبع: ویکی پدیا کامانز

2. یک کیف پول وب بیت کوین راه اندازی کنید

راه ساده دیگر برای باز کردن کیف پول بیت کوین استفاده از وب سرویس است. کیف پول های مبتنی بر وب کلیدهای خصوصی شما را به صورت آنلاین در سروری که توسط یک گروه مدیریت کنترل می شود ذخیره می کنند. برخی از کیف پول های وب بیت کوین، مانند کوین بیس، به راحتی بین کیف پول موبایل و نرم افزار شما ارتباط برقرار می کنند. شما می توانید به این کیف پول در هر جایی که به اینترنت متصل هستید دسترسی داشته باشید، که آن را به یک انتخاب محبوب و راحت تبدیل می کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چه کسی اتریوم را کنترل می کند؟

با این حال، توجه داشته باشید که وب سایت مسئول کلیدهای خصوصی شما است و می تواند بیت کوین شما را در هر زمانی از کنترل شما خارج کند، به همین دلیل است که کیف پول های وب برای ذخیره مقادیر محدودی بیت کوین خوب هستند. در حالی که تنها موارد معدودی وجود دارد که ارائه دهندگان خدمات کیف پول وب قصد بدی داشتند، ارائه دهندگان خدمات کیف پول وب برای هکرها بسیار جذاب هستند که به طور قابل توجهی خطر نقض امنیت را افزایش می دهد.

کیف پول های وب محبوب بیت کوین عبارتند از:

  • کوین بیس
  • Blockchain.info
  • BTC.com
  • راهاکوت
  • BitGo

3. یک کیف پول سخت افزاری بیت کوین راه اندازی کنید

آخرین اما نه کم‌اهمیت، ما کیف پول‌های سخت‌افزاری بیت‌کوین داریم که امن‌ترین راه برای ذخیره‌سازی بلندمدت بیت‌کوین‌های شما محسوب می‌شوند.

نحوه راه اندازی کیف پول بیت کویننحوه راه اندازی کیف پول بیت کوین

کیف پول سخت افزاری بیت کوین Nano Ledger S. منبع: Marko Verch / Flickr.

کیف پول های سخت افزاری دستگاه های فیزیکی هستند که کلیدهای خصوصی را به صورت الکترونیکی نگه می دارند و تراکنش ها را تسهیل می کنند. این کیف پول ها را می توان با خود حمل کرد و به نگه داشتن وجوه در دست شخص ثالث متکی نباشید. با این حال، شما باید آنها را بخرید. آنها از 50 دلار شروع می شوند، بنابراین در بیشتر موارد، تنها زمانی خرید آن منطقی است که قصد دارید 1000 دلار یا بیشتر در بیت کوین ذخیره کنید.

توصیه شده ترین کیف پول های سخت افزاری بیت کوین عبارتند از:

  • دفتر کل
  • ترزور
  • BitLox
  • KeepKey
3 راه برای راه اندازی کیف پول بیت کوین3 راه برای راه اندازی کیف پول بیت کوین

تنظیم آنها به معنای پیروی از دستورالعمل های ارائه شده توسط سازنده است، زیرا باز هم، هر کیف پول متفاوت است. هرگز کیف پول سخت افزاری را از هیچ کس دیگری جز سازنده آن نخرید.

اگر به دنبال یک کیف پول غیر الکترونیکی رایگان و ایمن هستید، ممکن است یک کیف پول کاغذی بیت کوین راه اندازی کنید.

همچنین، می توانید این نکات کاربردی را در مورد نحوه انتخاب کیف پول بیت کوین و نحوه ایمن نگه داشتن بیت کوین خود دنبال کنید.



منتشر شده در 1402-12-26 07:33:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید