وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

3 سئو “هک” برای افزایش رتبه وب سایت خود

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


3 سئو “هک” برای افزایش رتبه وب سایت خود

به دنبال افزایش رتبه های جستجوی خود هستید؟

در حالی که هیچ چیز بهتر از محتوای عالی نمی تواند به شما کمک کند به مخاطب دست پیدا کنید، عادت های ساده ای وجود دارد که می تواند به شما در افزایش رتبه جستجو و ارائه اطلاعات ارزشمند برای کاربران کمک کند. و نیازی به بازنگری کامل وب سایت یا استخدام یک متخصص سئو ندارد.

در اینجا سه ​​هک وجود دارد که به شما کمک می کند تا رتبه وب سایت خود را افزایش دهید و به کاربران بیشتری کمک کنید محتوای وب سایت شما را پیدا کنند.

1. از فیلم و رونویسی استفاده کنید

ممکن است قبلاً بدانید که ویدیو یک راه عالی برای تعامل با کاربران است روی وبسایت شما. از هدرهای ویدئویی تمام صفحه گرفته تا کلیپ های کوتاه برای جلب توجه، تصاویر متحرک می توانند اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار دهند که عکس های ثابت نمی توانند. فیلم می تواند بیش از این باشد. از ویدیو برای آموزش ها یا ویژگی های روش انجام استفاده کنید تا تعامل بیشتری را افزایش دهید.

اغلب در طراحی وب سایت، ما از عبارت “نمایش، نگو” برای توصیف طراحی استفاده می کنیم process. همین امر می تواند برای هر چیزی که وب سایت شما در مورد آن است نیز صادق باشد. ویدیویی ایجاد کنید که منبع ارزشمندی برای کاربران فراهم کند. این می تواند ویدیویی باشد که به آنها نشان می دهد چگونه از یک محصول استفاده کنند (اگر یک وب سایت تجارت الکترونیک دارید) یا چگونه کاری انجام دهند یا چیزی مرتبط با حوزه محتوای شما بسازند.

حتماً یک فیلم با کیفیت بالا ایجاد کنید. باید اطلاعات کامل را به صورت مختصر ارائه دهد – به طوری که کاربران واقعاً آن را تماشا کنند.

ویدیو را در وب سایت خود آپلود کنید و مطمئن شوید که متادیتای مناسبی در آن گنجانده شده است (این کار بسیار شبیه آپلود عکس با اطلاعات جایگزین و نامگذاری مناسب است). حتماً تصویر کوچکی را اضافه کنید که از نظر بصری جذاب باشد و چیز جالبی را نشان دهد. این “تصویر کوچک” می تواند کاربران را به تماشای ویدیو ترغیب کند. (سعی کنید شخصی را در تصویر بگنجانید تا حس شخصی به آن ببخشید.)

بعد، یک متن کامل از ویدیو ایجاد کنید و آن را اضافه کنید روی را page با خود ویدیو (به این طرح فکر کنید: ویدیوی بزرگ در بالای صفحه pageهدر با عنوان ویدیو و سپس متن کامل ویدیو.)

این به دو صورت عمل می کند:

  • این ویدیو را برای افراد بیشتری در دسترس قرار می دهد زیرا آنها می توانند اطلاعات را بخوانند (اگر بخواهند عالی است روی وب سایت شما بدون صدا).
  • به لطف رونویسی متن به ربات های جستجو اجازه می دهد تا در واقع محتوای کامل ویدیو را خراش دهند. (روبات‌ها نمی‌توانند آنچه در ویدیوی واقعی است بخوانند، فقط متا داده‌های مرتبط با آن را بخوانند.)

هر کدام را بسازید page با محتوای ویدیویی منحصر به فرد. از همان فیلم و رونویسی استفاده نکنید روی چندین صفحه از وب سایت. باید خودش را داشته باشد page و مکان. TED (نشان داده شده در زیر) با این کار بسیار عالی عمل می کند و ویدیوها را به راحتی در دسترس قرار می دهد – و جستجو و یافتن آسان – برای همه کاربران آسان است.

2. پیوند به منابع “راست”

پیوند دادن به منابع داخل و خارج وب سایت شما تا حدودی اهمیت دارد. ایده این است که وب سایت شما باید یک منبع معتبر و معتبر از اطلاعات اصلی باشد.

روش ارجاع و منبع اطلاعات برای الگوریتم جستجوی گوگل اهمیت زیادی دارد و استفاده از لینک ها را به خوبی مهم می کند.

اما منابع صحیحی برای پیوند دادن به آنها چیست؟ ابتدا اقتدار و اعتبار را در نظر بگیرید.

به منابع مرتبط با محتوای شما از وب سایت هایی که قبلاً اعتبار جستجوی خوبی دارند پیوند دهید

برای حقایق و اطلاعات، به منابع مرتبط با محتوای شما از وب‌سایت‌هایی که از قبل اعتبار جستجوی خوبی دارند، پیوند دهید. اینها شامل وب سایت هایی است که احتمالاً نام آنها را شنیده اید و مدت زیادی است که وجود داشته اند. (لینک به چیزی از نیویورک تایمز معتبرتر از پیوندی است که از یک وبلاگ راه اندازی شده است.) همچنین به دنبال منابع رسمی برای پیوند باشید. وب‌سایت‌هایی که به .gov و .org ختم می‌شوند معمولاً دارای اعتبار بیشتری نسبت به .com هستند. در صورت لزوم از این نوع منابع استفاده کنید، اما مطمئن شوید که پیوند منبعی مرتبط با محتوای شما باشد.

شما می خواهید به صورت داخلی نیز لینک دهید. اگر محتوای مرتبطی در وب سایت خود دارید، مطمئن شوید که به آن نیز لینک دهید. (پیوندهای متقابل داخلی می تواند باعث تقویت وب سایت و صفحات فردی شما شود و افراد بیشتری به آنها نگاه کنند.)

سپس، ترفند این است که همه پیوندهای مناسب را با تعداد مناسب منابع پیوند داده شده مخلوط کنید. تعداد زیاد لینک ها مانند پر کردن لینک برای ربات های جستجوگر به نظر می رسد و در واقع به رتبه شما آسیب می زند.

چند مکان کلیدی را برای پیوند انتخاب کنید. برای محتوایی که 500 کلمه دارد، سعی کنید سه تا پنج پیوند مرتبط را که ترکیبی از انواع ذکر شده هستند، قرار دهید.

در حالی که کنترل منابعی که به شما پیوند می دهند برای شما سخت است، اما این یک عامل مهم نیز هست. همان کیفیت منابعی که به آن لینک می دهید، همان کیفیت منابعی است که می خواهید از آن ها لینک شوید. (پنج برابر سریع بگویید!) وقتی محتوای باکیفیت ایجاد می کنید، بسیاری از این پیوندها به طور طبیعی ایجاد می شوند. مجبورش نکن

3. مثل یک حرفه ای تگ کنید

یکی از اولین نکاتی که هنگام مطالعه در مورد سئو دریافت خواهید کرد، استفاده از متا تگ ها است. اکثر طراحان وب سایت می دانند که این کار را انجام دهند. این روش استفاده از برچسب گذاری است که می تواند وب سایت را در جستجو متمایز کند.

متا تگ ها – آن قطعه های کوچکی که محتوا را توصیف می کنند – بخشی از کد یک وب سایت هستند و نه روی-page محتوا فی نفسه (مطمئن نیستید که چگونه متا تگ ها را اضافه کنید؟ در اینجا آمده است HTML شبیه چه چیزی است.)

برای تگ کردن مانند یک حرفه ای، به انواع اصلی متا تگ ها و روش استفاده موثر از آنها فکر کنید.

  • برچسب عنوان: آن چیزی است که در نوار مرورگر ظاهر می شود. موتورهای جستجو فکر می کنند این عنوان این است page و اغلب با عنوان واقعی محتوا یا ویژگی H1 مطابقت دارد.
  • ویژگی متا توضیحات: این بدون شک مهمترین متا تگ برای کاربران واقعی است. این توضیحات کوتاهی است که در فهرست موتورهای جستجو ظاهر می شود. این توضیحات را بنویسید تا در فضا جا بیفتد. اگرچه تعداد کاراکترها به صورت دوره‌ای تغییر می‌کند، حفظ آن تا حدود 300 کاراکتر ایده‌آل است. سعی کنید برای هر کدام توضیحات مختلفی بنویسید page که محتوا را توصیف می کند روی که page. (به مثال زیر نگاه کنید: کدام توضیحات به شما کمک می کند برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید؟)
  • ویژگی متا روبات ها: این به خزنده‌های جستجو می‌گوید که آیا آن را فهرست‌بندی کنند page یا نه. این index/noindex و اطلاعات فالو/نوفالو است.
نمونه

نتیجه

جستجوی با کیفیت با یک وب سایت با کیفیت شروع می شود. شما باید اطلاعات ارزشمندی را برای کاربرانی که متعلق به شما هستند ارائه دهید. شما نمی توانید از شخص دیگری کپی کنید یا ترکیبی از چیزها را منتشر کنید و انتظار نتیجه داشته باشید. موضوع یا جایگاهی را پیدا کنید و صاحب آن شوید. سپس، مطمئن شوید که انواع محتوا و روش ارجاع اطلاعات خود را متنوع کنید.

هدف این است که منبع معتبری از اطلاعات منحصر به فرد باشید. این همان چیزی است که این سه هک باید به شما کمک کند تا به روش هایی که شاید فکر نکرده اید انجام دهید. محتوایی ایجاد کنید که به نحوی به افراد کمک کند و نتایج جستجو احتمالاً دنبال خواهند شد.

(برچسب‌ها برای ترجمهpage



منتشر شده در 1403-01-06 08:33:05

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید