وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب (CMS) مناسب برای وب سایت های مختلف از جمله وبلاگ ها و فروشگاه های آنلاین است. با این حال، ساختن یک سایت از ابتدا با وردپرس می‌تواند به دلیل امکانات سفارشی‌سازی نامحدود دشوار باشد.

برای الهام گرفتن از شما، این مقاله بیش از 30 نمونه بهترین وب سایت وردپرس را بررسی می کند. ما به هفت دسته محبوب مانند وبلاگ، تجارت الکترونیک و تجارت نگاه خواهیم کرد.

به عنوان یک وردپرس host، ما کارشناسان داخلی داریم که وب سایت ها را بر اساس ارزیابی می کنند روی عوامل زیر:

  • طرح – ظاهر بصری سایت، از جمله طرح رنگ، طرح، تصاویر و تایپوگرافی آن.
  • قابلیت استفاده – اشاره به سهولت استفاده و ناوبری دارد. این به مکان و اندازه دکمه ها، عناصر ناوبری و متن مربوط می شود.
  • پاسخگویی یک وب سایت عالی باید به خوبی کار کند روی هر اندازه صفحه نمایش
  • سرعت – مدت زمانی که طول می کشد تا یک سایت بارگذاری شود. بهینه سازی تصاویر و استفاده از مضامین و افزونه های وردپرس با کدگذاری مناسب می تواند آن را بهبود بخشد.

نمونه های وب سایت وردپرس تجاری

وب سایت های تجاری عالی باید برای مشتریان حرفه ای و جذاب به نظر برسند تا فروش بیشتری داشته باشند. در این بخش، پنج سایت نمونه وردپرس بهترین کسب و کار را بررسی خواهیم کرد.

1. جریان هوا

وب سایت Airstream homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 66

Airstream یک سازنده خودرو است که تمرکز دارد روی تریلرهای مسافرتی وب سایت این شرکت از طراحی مینیمالیستی استفاده می کند و تصویر محصول بیشتر صفحات فرود را اشغال می کند.

این ترکیب به بازدیدکنندگان اجازه می دهد فوراً تمرکز کنند روی محصول آنها دکمه متن بزرگ و تماس برای اقدام (CTA) همراه با تصاویر نیز به بازدیدکنندگان کمک می کند تا به سرعت تجارت Airstream را درک کنند.

2. سونی موزیک

وب سایت سونی موزیک عملکرد و برندسازی را در اولویت قرار داده است. طراحی را ساده نگه می دارد و از طرح رنگی سیاه، سفید و قرمز برای مطابقت با لوگوی شرکت استفاده می کند.

آن homepage دارای چندین لوگو و هنرمندان قابل توجه تحت عنوان موسیقی سونی است. این به شرکت کمک می کند تا قدرت و اعتبار خود را در صنعت موسیقی تثبیت کند.

3. تونال

وب سایت تونال homepage
وب سایت تونال homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 67

یکی دیگر از سایت های نمونه کسب و کار وردپرس روی در این لیست، Tonal یک شرکت تجهیزات بدنسازی خانگی هوشمند است که ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش را هدف قرار می دهد. این وب سایت از طراحی مینیمالیستی و پیچیده برای مطابقت با محصول پیشرفته خود استفاده می کند.

یکی از جنبه های جالب وب سایت استفاده از فیلم ها برای نمایش محصول است. همچنین دارای سفیر برند و بررسی رسانه ها است روی جلو page برای ایجاد شهرت شرکت

4. TeamViewer

TeamViewer یک نمونه عالی از یک وب سایت حرفه ای کسب و کار آنلاین است. همه عناصر روی فرود آن page آموزنده و مفید هستند و بازدیدکنندگان را برای خرید محصول ترغیب می کنند.

را page شامل یک شماره تماس، یک دکمه گفتگو با فروش، و یک پنجره چت زنده است روی فرود page. علاوه بر این homepage دارای نظرات کاربران از پلتفرم های قابل توجهی مانند TrustPilot برای بهبود اعتماد است.

5. تم ها

وب سایت aThemes homepage
وب سایت aThemes homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 68

وب سایت های وردپرسی تجاری عالی باید ارزش های پیشنهادی واضحی ارائه دهند. اگر بازدیدکنندگان فورا بدانند محصول یا خدمات شما چگونه می تواند برای آنها سودمند باشد، بیشتر به کسب و کار شما علاقه مند می شوند.

نمونه ای از چنین وب سایت های تجاری aThemes است. این شرکت توسعه دهنده پوسته وردپرس از متن بزرگ برای توضیح مزایای محصول خود استفاده می کند و آن را با یک دکمه CTA همراهی می کند تا نرخ تبدیل آن را بهبود بخشد.

نمونه های وب سایت وردپرس تجارت الکترونیک

افزونه های وردپرس می توانند یک سایت ساده از قبل موجود را به یک فروشگاه آنلاین کامل تبدیل کنند. این بخش به بررسی وب سایت های تجارت الکترونیک وردپرس با بهترین تجربه طراحی و خرید می پردازد.

1. واکامی

Wakami، یک فروشگاه دستبند سنتی، نمونه ای عالی از یک وب سایت تجارت الکترونیک با ارزش های برند اجتماعی قوی است. این به عنوان بازدیدکنندگان مهم است احتمال خرید یک محصول بیشتر است از برندی که ارزش های یکسانی دارد.

آن homepage از تصاویر کشویی برای نمایش محصول و پیام هایی در مورد توانمندسازی زنان استفاده می کند. همچنین شامل قیمت‌هایی می‌شود که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد سریعاً تعیین کنند که آیا محصولات در حد بودجه آنها است یا خیر.

2. اشویل بی افسونگر

وب سایت Asheville Bee Charmer homepage
وب سایت Asheville Bee Charmer homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 69

فروشگاه اینترنتی Asheville Bee Charmer محصولات مبتنی بر عسل، از جمله مراقبت از پوست و شمع را به فروش می رساند. این وب سایت از یک تم وردپرس سفارشی با طرح رنگ غالب نارنجی استفاده می کند.

منوی ناوبری این وب سایت تجارت الکترونیک همه دسته بندی محصولات را ارائه می دهد روی را homepage. این به بازدیدکنندگان کمک می کند تا به سرعت آنچه را که بخرند پیدا کنند، که به ویژه مفید است زیرا Ashville Bee Charmer محصولات مختلفی را به فروش می رساند.

3. کاتالوگ فروشگاه

وب سایت فروشگاه کاتالوگ homepage
وب سایت فروشگاه کاتالوگ homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 70

بوتیک آنلاین فروشگاه کاتالوگ کالاهایی مانند کتاب، لباس، و شمع های معطر را به فروش می رساند. طراحی ساده آن به به حداقل رساندن شلوغی کمک می کند و کاربران را قادر می سازد تا به راحتی در وب سایت حرکت کنند.

این یک تکpage وارسی page تا به کاربران کمک کند خریدهای خود را به راحتی بررسی کنند. این یک تجربه خرید دلپذیر را ایجاد می کند و آن را به یک نمونه وب سایت وردپرس عالی تبدیل می کند.

4. نالژن

وب سایت نالژن homepage
وب سایت نالژن homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 71

Nalgene یک نمونه وب سایت وردپرس عالی است که دارای تبلیغات آن است روی را homepage برای بهبود فروش

فرود آن pageبنر پیشنهادات با زمان محدود فعلی را نشان می دهد و شامل دکمه های CTA است. این عناصر احساس فوریت را ایجاد می کنند و بازدیدکنندگان را برای خرید فوری ترغیب می کنند.

5. هنر و رنگ

وب سایت هنر و رنگ homepageوب سایت هنر و رنگ homepage

فروشگاه هنر پاپ آنلاین Art & Hue به جای ظاهر مینیمالیستی محبوب، طراحی فوق‌العاده را انتخاب می‌کند. در سرتاسر وب سایت، از ترکیبی از رنگ های مختلف روشن و تایپوگرافی استفاده می کند که خودنمایی می کند.

علاوه بر این، Art & Hue از یک پس زمینه سفید ساده برای برجسته کردن محصولات خود استفاده می کند. یکی از جنبه های جالب این وب سایت محصول است page، که شامل تاریخچه قطعه هنری برای ارائه زمینه بیشتر است.

نمونه های وب سایت وردپرس وبلاگ

وردپرس یک پلتفرم محبوب برای وبلاگ نویسان است زیرا ویرایشگر بلوک گوتنبرگ آن به راحتی قابل یادگیری است و به صاحبان سایت کمک می کند تا محتوا را کارآمدتر ایجاد کنند.

بدون مقدمه، اجازه دهید به پنج نمونه بهترین سایت وردپرس وبلاگ بپردازیم.

1. وبلاگ مایکروسافت

وب سایت مایکروسافت بلاگ homepage
وب سایت مایکروسافت بلاگ homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 72

شرکت ها برای اهداف مختلف وبلاگ ایجاد می کنند، از به روز رسانی مشتریان با آخرین اخبار و تقویت آگاهی از برند گرفته تا افزایش ترافیک.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بایگانی VPS

به عنوان مثال، سایت رسمی مایکروسافت بلاگ داستان های مشتری، وبلاگ های انجمن، انتشارات مطبوعاتی و به روز رسانی ویژگی های جدید را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

از یک طرح چند ستونی برای نمایش پست های مختلف استفاده می کند روی را homepage. ستون پست برجسته نیز برای برجسته کردن آن بزرگتر است.

2. آستین کلئون

وب سایت آستین کلئون homepageوب سایت آستین کلئون homepage

اگر می خواهید وبلاگ خود را راه اندازی کنید، وب سایت آستین کلئون یک الهام بخش عالی است. این نویسنده کتاب پرفروش نظر خود را به اشتراک می گذارد روی موضوعات مختلف از سخنرانی عمومی گرفته تا ساعات اداری و تبلیغ کتاب هایش.

از آنجایی که این نمونه سایت وردپرس دسته بندی پست ندارد، تمام ورودی های وبلاگ را ارائه می دهد روی یک مجرد page. بازدیدکنندگان فقط باید به پایین اسکرول کرده و روی صفحات بعدی کلیک کنند تا پست های قدیمی تر را مشاهده کنند و ناوبری را ساده نگه دارند. علاوه بر این، یک دکمه جستجو برای کمک به یافتن یک پست خاص وجود دارد.

3. خرج کردن یام

وبسایت Pinch of Yum homepageوبسایت Pinch of Yum homepage

وبلاگ غذایی Pinch of Yum دستور العمل های ساده و خوشمزه ای را برای آشپزهای خانگی ارائه می دهد. از آنجایی که این وبلاگ ورودی های زیادی دارد، از طرحی استفاده می کند که به بازدیدکنندگان کمک می کند تا به راحتی در وب سایت حرکت کنند.

یکی از ویژگی های جالب وب سایت نوار جستجوی پیشرفته آن است. علاوه بر وارد کردن کلمات کلیدی، بازدیدکنندگان می‌توانند دستور العمل‌های مختلفی را که در کادر جستجو نشان داده شده است، کشف کنند.

4. سرتوریالیست

وب سایت Sartorialist homepage
وب سایت Sartorialist homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 73

اگر می خواهید یک سایت وبلاگ مینیمال با تصاویر زیاد ایجاد کنید، The Sartorialist را به عنوان یک الهام بخش در نظر بگیرید. در پست های این وبلاگ از وسایل کمک بصری برای انتقال رابطه بین مد و زندگی روزمره استفاده می شود.

فقط از متن برای عناوین پست، برچسب‌های دسته‌بندی و دکمه‌های ناوبری استفاده می‌کند. اگرچه این طرح ممکن است برای اکثر وبلاگ ها مناسب نباشد، اما برای سایت های وردپرس مد، عکاسی یا هنری به خوبی کار می کند.

5. وبلاگ MyFitnessPal

وب سایت وبلاگ MyFitnessPal homepageوب سایت وبلاگ MyFitnessPal homepage

محتوای وبلاگ MyFitnessPal شامل دستور العمل های غذای سالم، راهنمای کاهش وزن و داستان های الهام بخش تناسب اندام است. این وب سایت از طراحی ساده ای برای کمک به تعادل بین تصاویر و قابلیت استفاده استفاده می کند.

آن homepage دارای یک نوار لغزنده حاوی مقالات پرطرفدار و دکمه های CTA پاک برای اشتراک در خبرنامه. این یک راه عالی برای جذب خوانندگان و ایجاد لیست پستی مخاطبان شما است.

نمونه های وب سایت وردپرس عضویت

وب‌سایت‌های عضویت حاوی محتوای قفل‌شده با دیوار پرداخت هستند که منحصر به مشترکین یا اعضا هستند. در اینجا پنج نمونه عضویت در سایت وردپرس وجود دارد که این عملکرد را به خوبی پیاده سازی می کند.

1. مارک منسون

وب سایت مارک منسون homepage
وب سایت مارک منسون homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 74

مارک مونسون، نویسنده پرفروش کتاب، توصیه هایی را برای توسعه شخصی به اشتراک می گذارد روی وب سایت عضویت او دوره های مختلفی را ارائه می دهد که بازدیدکنندگان می توانند با ثبت نام و عضویت در وب سایت به آنها دسترسی داشته باشند.

مارک منسون برای ترغیب مردم به ثبت نام، یک فصل رایگان از کتاب خود را ارائه می دهد. به لطف قرارگیری آهنربا سرب و دکمه های CTA روی را homepage، بازدیدکنندگان می توانند بلافاصله پس از فرود این پیشنهاد را مشاهده کنند روی تارنما.

2. نقل قول ها جلد

به نقل از وب سایت جلد homepage
به نقل از وب سایت جلد homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 75

سایت های وردپرسی می توانند با نمایش نقل قول های به یاد ماندنی بازدیدکنندگان را جذب کنند. اینجاست که Quotes Cover وارد عمل می‌شود و ابزاری آنلاین برای تولید و طراحی زیرنویس برای پست‌های رسانه‌های اجتماعی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

آن homepage یک مثال واضح از این ویژگی و یک دکمه CTA روشن را نشان می دهد که شما را به کلیک کردن ترغیب می کند.

این وب سایت از یک دیوار پرداخت برای محدود کردن قابلیت های اضافی ابزار استفاده می کند. بازدیدکنندگان ثبت نام نشده همچنان می توانند از آن استفاده کنند اما با تبلیغات و ویژگی های کمتر.

3. پیلاتسولوژی

وب سایت پیلاتسولوژی homepage
وب سایت پیلاتسولوژی homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 76

پیلاتسولوژی کلاس های تمرین خانگی را از مربیان حرفه ای ارائه می دهد. این نمونه وب‌سایت وردپرس، تعداد زیادی ویدیوی آموزشی قابل دانلود و یک انجمن عضویت را منحصراً برای مشترکین خود ارائه می‌دهد.

هنگام فرود روی در وب سایت، بازدیدکنندگان می توانند بلافاصله هزینه اشتراک و دکمه CTA آزمایشی رایگان را مشاهده کنند. داشتن این اطلاعات روی را homepage برای وضوح مهم است زیرا Pilatesology یک طرح رایگان ارائه نمی دهد.

4. پادکست تاریخ بریتانیا

وب سایت پادکست تاریخ بریتانیا homepage
وب سایت پادکست تاریخ بریتانیا homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 77

پادکست تاریخ بریتانیا تاریخ بریتانیا را در قالب صوتی بازگو می کند. در حالی که بازدیدکنندگان می توانند به صورت رایگان به برنامه اصلی گوش دهند، وب سایت از سیستم عضویت برای جمع آوری کمک های مالی استفاده می کند.

اعضا به قسمت ها و رونوشت های انحصاری دسترسی دارند. علاوه بر این، آنها می توانند از تجربه گوش دادن بدون آگهی لذت ببرند. برای پاسخگویی به کاربران بیشتر، دو طرح اشتراک با مزایای مشابه ارائه می دهد.

5. تجارت بین المللی بهداشت و درمان

وب سایت Healthcare Business International homepage
وب سایت Healthcare Business International homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 78

همانطور که Healthcare Business International نشان می دهد، عضویت در سایت های وردپرس می تواند محتوای انحصاری مختلفی را ارائه دهد. این پلتفرم خبری و شبکه سازی صنعت سلامت چهار بسته عضویت را با مزایای متفاوت ارائه می دهد.

علاوه بر منابع انحصاری، اعضا بلیط کنفرانس سالانه، دسترسی به پایگاه داده و مجوز مصاحبه دیجیتال را دریافت خواهند کرد. انتخاب مناسب ترین گزینه برای نیازهای شما کار سختی نیست، زیرا این سایت وردپرس جدولی را برای کمک به بازدیدکنندگان در مقایسه برنامه ها و مزایای آنها ارائه می دهد.

نمونه های وب سایت خبری و مجله وردپرس

کاربران وردپرس می توانند دسته بندی های مختلف پست ایجاد کنند و از برچسب ها برای مدیریت موثرتر محتوای سایت خود استفاده کنند. این ویژگی ها CMS را برای سایت های خبری و مجلات ایده آل می کند.

1. بحران فنی

وب سایت Tech Crunch homepage
وب سایت Tech Crunch homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 79

Tech Crunch یک شرکت رسانه آنلاین است که تمرکز دارد روی فناوری و استارت آپ ها وب سایت طرح چند ستونی آن به Tech Crunch اجازه می دهد چندین آخرین اخبار را از دسته های مختلف نمایش دهد روی جلو page.

این وب سایت عناوین را پررنگ می کند تا توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. از آنجایی که عناصر متنی زیادی وجود دارد، این وب سایت از طرح و رنگ ساده برای جلوگیری از پیچیدگی بیش از حد استفاده می کند homepage.

2. زمان

وب سایت تایم homepage
وب سایت تایم homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 80

TIME طراحی و چیدمان سایت خود را ساده نگه می دارد. به جای استفاده از چندین ستون، مقالات را نشان می دهد روی جلو page’s بیشترین خوانده شده و داستان کانون توجه بخش هایی برای برجسته کردن آنها

همچنین شامل تاریخ انتشار و تصاویر در هر قطعه پست می شود تا زمینه بیشتری را ارائه دهد. تعداد تصاویر برای جلوگیری از حواس پرتی و بهبود سرعت بارگذاری سایت حداقل است.

3. ووگ

وب سایت Vogue homepage
وب سایت Vogue homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 81

به عنوان یک مجله مد و سبک زندگی، طراحی وب سایت Vogue ساده است و از تصاویر به عنوان عنصر اصلی بصری استفاده می کند.

این وب سایت نمونه وردپرس از یک طرح رنگی سیاه و سفید با فونت Vogue Avant Garde برای بیشتر متن استفاده می کند. این ترکیب وب سایت را مدرن و هنری جلوه می دهد.

4. رولینگ استون

وب سایت رولینگ استون homepage
وب سایت رولینگ استون homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 82

مجله آنلاین رولینگ استون موضوعات مرتبط با موزیک ویدیوها، آلبوم ها، فرهنگ پاپ و سیاست را پوشش می دهد.

این وب‌سایت دارای تم یکپارچهسازی با سیستمعامل قوی با رنگ، فونت و طرح‌بندی آن است که شبیه یک روزنامه قدیمی است. دارای پس‌زمینه سفید و حروف‌های سریف مشکی است احساسات تاریخی را برانگیزد.

به جای دکمه ها، سایت از متن برای عناصر ناوبری استفاده می کند و آنها را در هدر قرار می دهد تا به راحتی قابل تشخیص باشند.

5. مجله کرک

وب سایت مجله کرک homepage
وب سایت مجله کرک homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 83

کرک یک مجله آنلاین مستقل است روی موسیقی و فرهنگ معاصر از تصاویر کشویی تمام صفحه برای نشان دادن مقالات برجسته استفاده می کند روی بالای homepage و بقیه را در پایین قرار دهید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  برنامه از دست رفته وردپرس: دلایل احتمالی و 5 مرحله برای رفع آن

کاربران می توانند برای دیدن سایر پست های ارائه شده در یک طرح چند ستونی به پایین اسکرول کنند روی پس زمینه سفید

نمونه های سایت وردپرس آژانس

در زیر برخی از سایت های آژانس وردپرس برتر که عملکرد و طراحی خوبی دارند آورده شده است.

1. پورتنت

وب سایت پورتنت homepage
وب سایت پورتنت homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 84

برای آژانس ها، ایجاد اعتبار برای جذب بازدیدکنندگان برای استفاده از خدمات آنها مهم است. آژانس دیجیتال مارکتینگ Potent این کار را با ارائه تخصص ها و مشتریان قبلی خود انجام می دهد روی را homepage.

هنگامی که کاربران به پایین اسکرول می کنند، می توانند اطلاعات دقیقی در مورد هر سرویس با یک پیدا کنند بیشتر بدانید دکمه. برای تمرکز بازدیدکنندگان روی از عناصر مهم، Portent از طراحی وب سایت ساده و حداقل تصاویر استفاده می کند.

2. Nove

وب سایت نوو homepage
وب سایت نوو homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 85

اگر برای طراحی وب سایت مینیمالیستی و پیچیده نیاز به الهام دارید، Nove یک نمونه عالی است. این آژانس مشاوره از فیلم ها و تصاویر تمام صفحه به عنوان پس زمینه وب سایت خود استفاده می کند.

وقتی صحبت از عناصر وب سایت، مانند دکمه های ناوبری و منو می شود، همه آنها سفید هستند. برای حفظ بیشتر دید، Nove پس‌زمینه را تاریک می‌کند و از خطوط ساده برای راهنمایی استفاده می‌کند.

3. رویا

وب سایت رویا homepage
وب سایت رویا homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 86

رویا یک آژانس برندینگ و دیجیتال مارکتینگ مستقر در دبی است. این نمونه ای از یک وب سایت وردپرسی با طراحی خوب با قابلیت استفاده و تجربه کاربری عالی است.

این وب سایت homepage دارای یک تصویر با طراحی مسطح است که به عنوان منوی ناوبری دو برابر می شود. همچنین از a استفاده می کند page افزونه سازنده برای افزودن انیمیشن هایی مانند کشویی و بزرگنمایی.

4. ستاره شمالی ورودی

وب سایت Northstar Inbound homepage
وب سایت Northstar Inbound homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 87

آژانس بازاریابی محتوا نورث استار طراحی بصری وب سایت منحصر به فردی دارد. از یک پس‌زمینه تصویر آسمان شب پرستاره در سراسر وب‌سایت برای برندسازی و هویت بصری ثابت استفاده می‌کند.

این وب‌سایت از رنگ‌های روشن استفاده می‌کند تا بازدیدکنندگان به راحتی عناصر مهم مانند دکمه‌ها و نشانگر مکان‌نما را تشخیص دهند. علاوه بر این، یک نوار لغزنده برای کمک به سازماندهی محتوا و کاهش شلوغی وب سایت ارائه می دهد.

5. طراحی باپ

وب سایت Bop Design homepage
وب سایت Bop Design homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 88

Bop Design یک آژانس بازاریابی محتوای B2B است که خدمات طراحی وب و برندینگ ارائه می دهد. از تغییر رنگ ها در پس زمینه استفاده می کند تا وب سایت ساده را جالب تر کند.

Bop Design برای برجسته کردن کار گذشته خود از طرح بندی دو ستونی برای مقایسه وب سایت های قدیمی و جدید مشتریان استفاده می کند. علاوه بر این، دکمه نمونه کارها را نیز در منوی ناوبری قرار می دهد تا به راحتی قابل مشاهده باشد.

نمونه های وب سایت وردپرس رستوران

رستوران‌ها معمولاً وب‌سایتی دارند که به مشتریان اجازه می‌دهند به صورت آنلاین رزرو کنند یا سفارش دهند. در اینجا چند نمونه عالی از سایت هایی که با استفاده از قالب های وردپرس رستورانی ساخته شده اند، آورده شده است.

1. افرا و خاکستر

وب سایت Maple and Ash homepage
وب سایت Maple and Ash homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 89

وب سایت استیک خانه Maple and Ash تمرکز دارد روی انتقال تجربه غذاخوری مجلل در رستوران. آن homepage تصویری از فضای رستوران را به نمایش می گذارد و تجربه بازتعریف استیک خانه آن را توصیف می کند.

این رستوران از رنگ های قهوه ای و طلایی برای طرح رنگ وب سایت خود برای ایجاد فضایی مجلل استفاده می کند. دکمه های رزرو و انتخاب مکان آن نیز برای بهبود تجربه کاربر به راحتی قابل توجه هستند.

2. اسکله

وب سایت اسکله homepage
وب سایت اسکله homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 90

همانطور که Quay نشان می دهد، یک طراحی مینیمال و پیچیده برای یک وب سایت رستوران های خوب مناسب است.

آن homepage فقط شامل یک تصویر، یک لوگو، یک نماد ناوبری و یک دکمه رزرو است. برای کاهش بی نظمی، وب سایت اطلاعات دیگری را قرار می دهد روی منوی ناوبری و در زیر homepage.

به لطف کپی و آیکون های واضح آن، بازدیدکنندگان می توانند به راحتی وب سایت را مرور کنند.

3. سوشی کیمورا

وب سایت سوشی کیمورا homepage
وب سایت سوشی کیمورا homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 91

یک رستوران می تواند از طراحی وب سایت برای نشان دادن غذاهای خود استفاده کند. به عنوان مثال، سوشی کیمورا طرحی با تم ژاپنی برای وب سایت خود انتخاب کرده است.

وب سایت این رستوران از خط ژاپنی استفاده می کند روی را homepage، با تصاویر زیبا به عنوان عنصر اصلی بصری. این طرح‌بندی سایت را به حداقل می‌رساند و یک منوی ناوبری واضح برای بهبود تجربه کاربر فراهم می‌کند.

4. کافه فو

وب سایت کافه فو homepage
وب سایت کافه فو homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 92

Pho Cafe یک رستوران غذاهای خیابانی ویتنامی است که چندین شعبه در بریتانیا دارد. وب سایت آن ظاهری منحصر به فرد و بازیگوش با آثار هنری کارتونی سفارشی در پس زمینه و فونت KG Happy دارد.

برای کمک به برآوردن سریع نیازهای بازدیدکنندگان، این وب سایت شامل تمام اطلاعات مهم است روی جلو page. به عنوان مثال، دکمه های منو، رزرو، غذای آماده و مکان را برای دسترسی سریع دارد.

5. موموفوکو

وب سایت موموفوکو homepage
وب سایت موموفوکو homepage
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 93

اگر طراحی وب سایت وردپرسی را می خواهید که مناسب هر نوع رستورانی باشد، Momofuku یک نمونه عالی است. وب سایت این رستوران زنجیره ای علی رغم طراحی اولیه، از نظر بصری جذاب و قابل استفاده است.

را homepage دارای تصاویر قابل کلیکی است که منجر به صفحات مهمی مانند رزرو، شغل و تحویل می شود. همچنین منوی چشم نوازی دارد روی نوار کناری برای ناوبری آسان

چرا یک وب سایت وردپرس بسازیم؟

جایگزین های زیادی برای وردپرس برای ساخت وب سایت وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید از یک سازنده وب سایت یا CMS دیگری مانند جوملا استفاده کنید.

این پلتفرم ها همچنین به شما اجازه می دهند تا وب سایت های مختلفی بسازید، اما استفاده از وردپرس نسبت به رقبای خود مزایایی دارد:

  • جامعه فعال – به عنوان محبوب ترین CMS، وردپرس دارای یک جامعه کاربری بزرگ است. در نتیجه، انجمن های وردپرس زیادی وجود دارد که می توانید به راحتی پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.
  • قابلیت سفارشی سازی – وردپرس دارای یک پلاگین و کتابخانه تم بزرگ است که به شما امکان می دهد هر سایتی را ایجاد کنید.
  • مقیاس پذیری – از آنجایی که این یک پلت فرم خود میزبان است، می توانید برنامه میزبانی سایت وردپرس خود را ارتقا دهید تا ترافیک بیشتری را در خود جای دهد.
  • سریع و قابل اعتماد – به دلیل قابلیت سفارشی سازی آن، می توانید سرعت وب سایت های وردپرس را از طرق مختلف افزایش دهید. به عنوان مثال، یک افزونه کش را نصب کنید یا از یک موضوع حداقلی استفاده کنید.
  • ویژگی های سئو – خود را ویرایش کنید htaccess برای کمک به بهبود ترافیک ارگانیک سایت خود، یک افزونه SEO را فایل یا نصب کنید. این ویژگی ها وردپرس را برای کسب و کارهای کوچک ایده آل می کند.
بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما 94

نتیجه

وردپرس یک پلت فرم محبوب برای ساخت هر نوع وب سایتی است، از یک وبلاگ ساده گرفته تا یک فروشگاه آنلاین. با این حال، ایجاد یک سایت وردپرس به دلیل گزینه های سفارشی سازی گسترده آن می تواند دشوار باشد.

در این مقاله بیش از 30 نمونه از بهترین وب سایت های وردپرسی را برای الهام گرفتن در اختیار شما قرار داده ایم. در اینجا بهترین انتخاب های ما از هر دسته وجود دارد:

  • کسب و کار TeamViewer، استفاده از عناصر آموزنده و مفید سایت برای ارتقای کسب و کار.
  • تجارت الکترونیک نالژن، قرار دادن CTAها و پیشنهادات با زمان محدود روی را homepage برای کمک به بهبود فروش
  • وبلاگ خرج کردن یام، ارائه ناوبری آسان و قابلیت جستجوی غنی از ویژگی ها برای بهبود تجربه کاربر.
  • عضویت مارک منسون، ایجاد محل ایده آل آهنربای سرب برای ترغیب بازدیدکنندگان برای مشترک شدن.
  • اخبار و مجله زمان، استفاده از طرح بندی برای نمایش چندین پست مهم بدون اینکه خیلی پیچیده به نظر برسند.
  • آژانس رویا، با استفاده از انیمیشن و تصویرسازی برای ایجاد یک وب سایت تعاملی منحصر به فرد.
  • رستوران موموفوکو، قرار دادن دکمه های بزرگ و ناوبری نوار کناری برای کمک به بازدیدکنندگان برای یافتن سریع اطلاعات.

امیدواریم این مقاله الهام بخش شما باشد تا شروع به ساخت وب سایت وردپرسی خود کنید. اگر سوالی دارید، نظر خود را در زیر بنویسید یا راهنمای وردپرس ما را مرور کنید. موفق باشید!

مطالعه پیشنهادی

مقاله ما را بررسی کنید روی بهترین گزینه های وردپرس در صورتی که نیاز به گسترش گزینه های ساخت وب سایت خود دارید.