افراد به دلایل مختلفی وبلاگ راه اندازی می کنند. این بستری برای بیان خود، سرگرمی و آموزش است. وبلاگ نویسی همچنین در ایجاد ترافیک ارگانیک برای کسب و کارها موثر است و آن را به یک استراتژی بازاریابی دیجیتال به طور گسترده پذیرفته شده تبدیل می کند.

وقتی صحبت از پلتفرم های وبلاگ نویسی به میان می آید، وردپرس به دلیل سهولت استفاده و گزینه های سفارشی سازی، به عنوان یک انتخاب برتر حکمفرماست. چه بخواهید یک وبلاگ شخصی ساده داشته باشید یا یک وبلاگ پیچیده تر با یکپارچه سازی تجارت الکترونیک، وردپرس می تواند نیازهای شما را برآورده کند.

برای طراحی وبلاگ خود، به سادگی یک تم را از کتابخانه وسیع آن انتخاب و نصب کنید. انتخاب تم ایده آل وردپرس برای وبلاگ شما به انتقال حرفه ای و اعتبار کمک می کند. با این حال، با وجود هزاران دستگاه موجود، یافتن موردی که متناسب با نیازهای شما باشد دشوار است.

در این مقاله تعدادی از بهترین قالب های وردپرس را برای وبلاگ ها گردآوری کرده ایم. چه یک وبلاگ نویس جدید یا باتجربه باشید، انتخاب منتخب ما باید به شما در یافتن موضوع کامل کمک کند.

35 بهترین تم رایگان وبلاگ وردپرس

در اینجا یک لیست دستچین شده از تم های وبلاگ وردپرس عالی است که می توانید امروز از آنها استفاده کنید.

1. هاستینگer تم وبلاگ

Hostinger  تم وبلاگ

آمار تم:

  • ویژگی های قابل توجه: سبک های از پیش ساخته شده، تولید کننده محتوای هوش مصنوعی، تصاویر استوک Unsplash
  • بهترین برای: وبلاگ ها و وب سایت های شخصی
  • قیمت: رایگان با هاستینگer میزبانی وب کسب و کار و هر یک از هاست ابری برنامه ها

اگر به دنبال راهی سریع، آسان و مقرون به صرفه برای ساختن یک وبلاگ حرفه ای هستید، هاستینگer تم وبلاگ ارزش بررسی را دارد. به صورت رایگان همراه است هاستینگer میزبانی وب کسب و کار و همه برنامه های میزبانی ابری. می توانید آن را مستقیماً از جادوگر راه اندازی وب سایت hPanel نصب کنید.

موضوع وبلاگ داخلی ما پنج سبک را ارائه می دهد که هر کدام دارای طرح رنگی متفاوت برای عناصر سایت، پس زمینه و دکمه ها هستند. از ویژگی پیش نمایش برای بررسی ظاهر و احساس وب سایت خود استفاده کنید.

از تولید کننده محتوای هوش مصنوعی تم وبلاگ استفاده کنید تا صفحات ضروری را با کپی منحصر به فرد و سئو دوست پر کنید. ابزار هوش مصنوعی نیز می تواند import بر اساس تصاویر سهام مربوطه روی نام تجاری و توضیحات شما

بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
35 بهترین تم وبلاگ وردپرس 74

2. آسترا

قالب دمو Astraقالب دمو Astra

آمار تم:

  • دانلودها: 2,300,000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: سبک وزن، سایت های شروع کننده مختلف، ابزارهای توسعه دهنده
  • بهترین برای: انواع وب سایت ها
  • قیمت: فریمیوم، با برنامه های پولی که از شروع می شود 47 دلار در سال

Astra یکی از بهترین وردپرس ها است تم ها با سفارشی سازی های طراحی فراوان این تم مناسب هر وب سایتی است، خواه یک وبلاگ تجاری یا شخصی باشد. همچنین با افزونه های سازنده محبوب مانند سازگار است دیوی.

Astra برای کاربران مبتدی و پیشرفته مناسب است. مبتدیان می توانند از آن استفاده کنند طیف گسترده ای از سایت های شروع کننده برای تسریع در راه اندازی آنها process، در حالی که توسعه دهندگان می توانند عملکرد تم را با استفاده از قلاب ها و فیلترها گسترش دهند.

بالاتر از همه، Astra عملکرد را در اولویت قرار می دهد. این فقط به 50 کیلوبایت منابع نیاز دارد که به اطمینان از سریع بودن کمک می کند page زمان بارگذاری اگر به دنبال یک دستگاه سبک وزن و همه کاره هستید که به راحتی تنظیم شود، Astra انتخاب خوبی است.

[PREVIEW]

3. OceanWP

الگوی نمایشی OceanWPالگوی نمایشی OceanWP

آمار تم:

  • دانلودها: 6,600,000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: بیش از 200 دمو، قهرمان تمام عرض، برنامه های افزودنی رایگان
  • بهترین برای: انواع وب سایت ها
  • قیمت: فریمیوم، با برنامه‌های پرمیوم که از ساعت شروع می‌شود 43 دلار در سال

OceanWP یک تم وردپرس عالی برای ساخت وبلاگ ها، سایت های نمونه کارها و فروشگاه های آنلاین است. مجموعه‌ای از قالب‌های وبلاگ از پیش ساخته شده را ارائه می‌کند که یک تصویر هدر با عرض کامل را در خود جای داده است، که برای نمایش داستان‌های برجسته عالی است. روی وبلاگ شما

شما به راحتی می توانید موضوع را با سفارشی ساز وردپرس تغییر دهید، از تغییر طرح کلی وبلاگ گرفته تا تنظیم صفحه هدر برای تناسب با اندازه های مختلف صفحه. اگر ترجیح می دهید از Customizer برای طراحی سایت خود استفاده کنید، توصیه می کنیم افزونه Ocean Extra را نصب کنید که ویژگی جستجوی Customizer را برای پیمایش سریعتر می دهد. علاوه بر این، کنترل‌های Customizer به شما امکان می‌دهند گزینه‌ها را برای تجربه ویرایش سریع‌تر غیرفعال یا فعال کنید.

اگر می خواهید از a استفاده کنید page سازنده برای طراحی سایت شما، OceanWP به خوبی با آن کار می کند بریزی، معمار پیشرفت کنیدو دیوی. همچنین تعداد زیادی را ارائه می دهد افزونه های رایگان برای گسترش عملکرد وبلاگ

در مجموع، اگر می‌خواهید گزینه‌های سفارشی‌سازی و انعطاف‌پذیری زیادی داشته باشید، OceanWP یک تم عالی است.

[PREVIEW]

نکته تخصصی

برخی از تم های وردپرس، مانند OceanWP و Astra، افزونه های همراه و پیشنهادی را ارائه می دهند import قالب های از پیش ساخته شده و گزینه های سفارشی سازی را اضافه کنید. در حالی که مفید است، تأثیر آن را در نظر بگیرید روی عملکرد وب سایت شما در اکثر تم ها، می توانید نصب افزونه ها را نادیده بگیرید یا اینکه کدامیک را می خواهید نصب کنید.

ویرایشگرویرایشگر

لئوناردوس ن.

متخصص محتوا (رده وردپرس)

4. هستیا

قالب دمو هستیاقالب دمو هستیا

آمار تم:

  • تاسیسات فعال: 100000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: چیدمان آماده شبکیه چشم، یکpage طرح، ابزارهای طراحی Material Kit بدون کد
  • بهترین برای: انواع وب سایت ها
  • قیمت: فریمیوم، با برنامه‌های پرمیوم که از ساعت شروع می‌شود 69 دلار در سال

Hestia برای صاحبان وبلاگ مناسب است که به دنبال گزینه های شخصی سازی عمیق و سازگاری برای یک نفر هستند.page سایت های.

وبلاگ خود را در چند دقیقه با طرح های آماده هستیا راه اندازی کنید. با استفاده از Material Kit، می توانید این طرح ها را مطابق با سبک و محتوای وبلاگ خود بدون ویرایش کد آن سفارشی کنید. برخی از ویژگی های کلیدی عبارتند از سایه های جعبه روی دکمه ها و کارت ها

این قالب رایگان وبلاگ وردپرس از رویکرد طراحی متریال استفاده می کند، بنابراین از خطوط تمیز و رنگ های زنده استفاده می کند. همچنین برای شبکیه چشم آماده است، و اطمینان حاصل می کند که وبلاگ شما عالی به نظر می رسد روی صفحه نمایش های با وضوح بالا

به لطف طراحی پر جنب و جوش و ابزارهای پیشرفته Material Kit، Hestia یک انتخاب عالی است اگر می‌خواهید گزینه‌های سفارشی‌سازی پیشرفته را بدون مشکل در کدنویسی انجام دهید.

[PREVIEW]

5. زکرا

قالب دموی Zakraقالب دموی Zakra

آمار تم:

  • دانلودها: 60000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: بسیار قابل تنظیم، بیش از 80 سایت دمو، بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو
  • بهترین برای: انواع وب سایت ها
  • قیمت: فریمیوم، با برنامه‌های پرمیوم که از ساعت شروع می‌شود 59 دلار در سال

Zakra یک قالب وردپرس چند منظوره با طراحی واکنش گرا و تایپوگرافی پیشرفته است. موضوع بیش از 80 ارائه می دهد سایت های آزمایشی از پیش ساخته شده برای کمک به راه اندازی سریع وبلاگ خود. همچنین با ویرایشگر گوتنبرگ کاملاً سازگار است.

گزینه های مختلف سرصفحه و طرح بندی، به علاوه گزینه ای برای تنظیم پالت رنگ اصلی پیدا خواهید کرد. Zakra با ترکیب آنها با تایپوگرافی بسیار قابل تنظیم، از جمله خانواده فونت و ارتفاع خط، تراز کردن وبلاگ خود را با هویت و فلسفه طراحی شما آسان می کند.

در نهایت، Zakra یکی از سبک‌ترین و سریع‌ترین قالب‌های وردپرس موجود است که به شما کمک می‌کند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید و تجربه کاربری را بهبود ببخشید.

[PREVIEW]

آیا به دنبال افزایش ترافیک خود از طریق سئو هستید؟

مقاله ما را بررسی کنید روی سئوی وردپرس: نکات بهینه سازی، بهترین روش ها و افزونه های سئو برای افزایش رتبه وبلاگ وردپرس شما.

6. بلوکی

قالب نمایشی بلوکیقالب نمایشی بلوکی

آمار تم:

  • تاسیسات فعال: 100000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: سازنده هدر و پاورقی، فوق العاده کارآمد، وارد کننده نسخه ی نمایشی با یک کلیک
  • بهترین برای: انواع وب سایت ها
  • قیمت: فریمیوم، با برنامه‌های پرمیوم که از ساعت شروع می‌شود 49 دلار در سال

Blocksy یکی دیگر از موضوعات چند منظوره است. در حالی که برای گوتنبرگ آماده طراحی شده است، به خوبی با سایرین کار می کند page سازندگان، از جمله Beaver Builder و بریزی

Blocksy شش نسخه دمو را ارائه می دهد. سایت شروع وبلاگ دارای کد تمیز، طراحی مینیمالیستی و استفاده کارآمد از فضای سفید برای بهبود خوانایی است. شما همچنین می توانید import پست ها، ویجت ها و سایت های شروع کننده با یک کلیک.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد Blocksy، سازنده هدر و پاورقی کشیدن و رها کردن است که با 9 عنصر منو و یک گزینه ناوبری چسبنده کامل شده است. اگر قصد دارید وبلاگی با دسته بندی های متعدد بسازید و به تمی نیاز دارید که از هدر و ناوبری بسیار قابل تنظیم پشتیبانی کند، Blocksy را توصیه می کنیم.

[PREVIEW]

7. Neve

قالب نسخه ی نمایشی Neveقالب نسخه ی نمایشی Neve

آمار تم:

  • تاسیسات فعال: 300000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: بیش از 100 وب سایت از پیش ساخته شده، ویرایشگر کشیدن و رها کردن، سرعت بهینه شده
  • بهترین برای: انواع وب سایت ها
  • قیمت: فریمیوم، با برنامه‌های پرمیوم که از ساعت شروع می‌شود 69 دلار در سال

Neve یک راه حل مناسب برای مبتدیان ایده آل برای تجارت الکترونیک و وبلاگ های شرکتی است. علاوه بر مجموعه رو به رشد آماده به-import وب سایت ها، با گوتنبرگ و انواع مختلف سازگار است page پلاگین های سازنده

این تم وبلاگ وردپرس تمیز سرعت و کارایی را ارائه می دهد. قالب بدون تنها 28 کیلوبایت حجم دارد و ما از قبل آن را آزمایش کردیم homepage مطالب با الف page حجم 532 کیلوبایت این page حتی بدون بهینه سازی وردپرس، هنوز در حدود 0.7 ثانیه بارگیری می شود روی سایت.

از نظر سفارشی‌سازی، Neve به شما امکان می‌دهد وبلاگ‌ها، صفحات آرشیو، سرصفحه‌ها و پاورقی‌ها را با کشیدن و رها کردن عناصر مرتب کنید. به طور کلی، Neve یک انتخاب عالی برای ایجاد یک وبلاگ با بارگذاری سریع با گردش کار سفارشی سازی آسان است.

[PREVIEW]

8. کادنس

قالب نسخه ی نمایشی Kadenceقالب نسخه ی نمایشی Kadence

آمار تم:

  • دانلودها: 300000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: بهینه شده برای سرعت، ویژگی های بسته بندی شده، انعطاف پذیری سفارشی سازی
  • بهترین برای: انواع وب سایت ها
  • قیمت: فریمیوم، با برنامه‌های پرمیوم که از ساعت شروع می‌شود 129 دلار در سال

Kadence به عنوان یک موضوع چند منظوره به خوبی در نظر گرفته می شود. این یک تم عالی برای وبلاگ های وردپرس است، زیرا دارای طراحی تمیز و مدرنی است که به افزایش خوانایی و قابلیت استفاده وبلاگ کمک می کند. نسخه رایگان تم وبلاگ به طور یکپارچه با گوتنبرگ، Beaver Builder و WooCommerce کار می کند.

این تم قالب های شروع و یک کتابخانه طراحی گوتنبرگ را ارائه می دهد که می توانید با یک کلیک فعال کنید. کتابخانه طراحی تعداد زیادی الگوهای بلوک از پیش ساخته شده را برای سفارشی کردن سریع طرح‌بندی‌ها فراهم می‌کند، اگر ترجیح می‌دهید از ویرایش مبتنی بر بلوک استفاده کنید، اما با تطبیق‌پذیری تم کلاسیک.

با وجود ویژگی‌های غنی، Kadence سبک وزن است و یک سایت شروع از پیش ساخته شده دارد homepage حجم 574 کیلوبایت کارایی آن منجر به زمان بارگذاری سریع تر و تجربه کاربری بهتر می شود.

[PREVIEW]

9. سیدنی

قالب دمو سیدنیقالب دمو سیدنی

آمار تم:

  • تاسیسات فعال: 100000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: ویجت سفارشی، طرح بندی های مختلف، page قالب ها و سرصفحه ها
  • بهترین برای: وبلاگ آژانس، عکاسی و سفر
  • قیمت: فریمیوم، با شروع در 55 دلار در سال

سیدنی یک تم وردپرس همه کاره برای حرفه ای هایی است که می خواهند حضور آنلاین قوی داشته باشند.

سیدنی دارای گزینه های مختلف سرصفحه، از جمله یک تصویر سرصفحه یا نوار لغزنده با عرض کامل است. از ویجت های سفارشی برای نمایش اطلاعات تماس، توصیفات و خدمات پشتیبانی می کند.

این گزینه‌های سفارشی‌سازی فراوانی را فراهم می‌کند و شما را قادر می‌سازد آن را با ترجیحات برند و سبک خود تنظیم کنید. از طریق WordPress Customizer، می توانید به راحتی رنگ ها، فونت ها را تغییر دهید. page قالب ها و طرح بندی ها

این طرح رایگان در حال حاضر با افزونه های محبوب، از جمله WPForms و WooCommerce ادغام شده است. همچنین پاسخگو است و با در نظر گرفتن بهترین شیوه های SEO ساخته شده است.

سیدنی با توجه به توانایی آن برای پشتیبانی از یک وب سایت حرفه ای، گزینه خوبی برای ایجاد یک وبلاگ در داخل یک وب سایت تجاری، آژانس یا عکاسی است، زیرا این موضوع به راحتی نیازهای شما را پوشش می دهد.

[PREVIEW]

10. گارفانکل

قالب دمو Garfunkelقالب دمو Garfunkel

آمار تم:

  • دانلودها: 173000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: طراحی مناسب برای موبایل و شبکیه چشم، چیدمان سنگ تراشی، چند فرمت پست
  • بهترین برای: وبلاگ های سبک زندگی، سرگرمی و سفر
  • قیمت: رایگان

Garfunkel یک تم وبلاگ وردپرس شیک با طرح بندی سنگ تراشی است. این دارای یک طراحی پاسخگو و آماده برای شبکیه چشم است که تضمین می کند وبلاگ شما در دستگاه ها و صفحه نمایش های با وضوح بالا عالی به نظر می رسد.

Garfunkel کاربر پسند و گوتنبرگ آماده است. این تم وبلاگ رایگان به سبک پینترست انواع مختلفی را ارائه می دهد page الگوها، از جمله بایگانی و یک عرض کامل page. همچنین از فرمت های متعدد پست مانند نقل قول ها و گالری ها، مناسب برای وبلاگ هایی با محتوای متنوع پشتیبانی می کند.

Garfunkel دارای ویجت های سفارشی برای نمایش پست ها و نظرات اخیر از طریق تصاویر کوچک و آواتارها است. علاوه بر این، ادغام با Jetpack Infinite Scroll می تواند پیمایش مداوم را پیاده سازی کند روی وبلاگ شما اگر می خواهید پیمایش مداوم را پیاده سازی کنید روی وبلاگ شما، Garfunkel از ویژگی Jetpack Infinite Scroll پشتیبانی می کند که می توانید به راحتی از پانل تنظیمات Jetpack آن را فعال کنید. روی داشبورد

[PREVIEW]

11. مینیمالیستی

قالب دمو مینیمالیستیکقالب دمو مینیمالیستیک

آمار تم:

  • دانلودها: 4,000,000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: سرعت و سفارشی سازی انعطاف پذیر و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو
  • بهترین برای: وبلاگ های عکاسی، سفر و سبک زندگی
  • قیمت: فریمیوم، با شروع در 29 دلار در سال
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  خطای jQuery Is Not Defined وردپرس: 4 روش موثر برای رفع آن

اگر از طراحی تمیزی که محتوای شما را در کانون توجه قرار می دهد قدردانی می کنید، Minimalistique یک انتخاب عالی برای وبلاگ وردپرس شما است.

Minimalistique برای موضوعات مختلف از جمله غذا، مد، سفر و سبک زندگی ایده آل است. قالب وردپرس freemium برای سرعت و موتورهای جستجو بهینه شده است که برای بازاریابی دیجیتال موفق ضروری است.

قابلیت سفارشی‌سازی شامل گزینه‌هایی برای رنگ‌ها، فونت‌ها و طرح‌بندی است. مهمتر از همه، اگر استفاده کنید page سازندگانی مانند Divi، Beaver Builder یا WPBakery، می‌توانید آن را با Minimalistique ادغام کنید.

[PREVIEW]

12. ColorMag

قالب نمایشی ColorMagقالب نمایشی ColorMag

آمار تم:

  • تاسیسات فعال: 100000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: طرح بندی به سبک مجله، وارد کننده نسخه ی نمایشی با یک کلیک، انعطاف پذیری سفارشی سازی
  • بهترین برای: وبلاگ ها، سایت های خبری و مجلات آنلاین
  • قیمت: فریمیوم، با برنامه‌های پرمیوم که از ساعت شروع می‌شود 59 دلار در سال

ColorMag یک تم محبوب به سبک مجله است. آن دارد یک کتابخانه سایت های شروع کننده با چندین قالب وبلاگ وردپرس. این گزینه‌های سفارشی‌سازی مختلف از جمله لوگوی سفارشی و منوی چسبناک را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، به شما امکان می‌دهد رنگ‌های متفاوتی را به هر دسته پست اختصاص دهید، به شما کمک می‌کند تا وب‌سایت خود را به خوبی سازماندهی کنید و بازدیدکنندگان وب‌سایت را آسان‌تر می‌کنند تا دسته خاصی را که به آن علاقه دارند شناسایی کنند.

این موضوع برای مجلات و وبلاگ های خبری با توجه به ویژگی ها و سایت های اولیه از پیش ساخته شده آن بهترین است. به علاوه، اگر می‌خواهید از سایت خود با یک مدل مبتنی بر اشتراک درآمد کسب کنید، با WooCommerce سازگار است.

[PREVIEW]

13. آش

قالب دمو Asheقالب دمو Ashe

آمار تم:

  • تاسیسات فعال: 50000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: بهینه شده برای موتورهای جستجو، اسلایدرهای پست، جعبه های تبلیغاتی
  • بهترین برای: وبلاگ های زیبایی، مد، عروسی، نانوایی و عکاسی
  • قیمت: فریمیوم، با برنامه‌های پرمیوم که از ساعت شروع می‌شود 29.99 دلار / مجوز

Ashe یک تم وبلاگ سبک وزن با ویژگی ها و گزینه های سفارشی سازی فراوان است. این موضوع چند نویسنده دارای یک تصویر هدر با عرض کامل و نوار لغزنده تعاملی برای نمایش پست های ویژه است.

Ashe می‌تواند به راحتی با موضوعات مختلف وبلاگ مانند مد، مسافرت، غذا و عکاسی مطابقت داشته باشد. نگران بومی سازی نباشید، زیرا آماده ترجمه است و از زبان های راست به چپ (RTL) پشتیبانی می کند.

از ویژگی جعبه های تبلیغاتی Ashe برای قرار دادن تبلیغات یا برجسته کردن پست های محبوب استفاده کنید. علاوه بر این، برای ایجاد صفحات فروشگاه آنلاین با WooCommerce سازگار است، اگر می خواهید کالا بفروشید مفید است. روی وبلاگ شما

[PREVIEW]

14. کلم پیچ

قالب دمو Kaleقالب دمو Kale

آمار تم:

  • تاسیسات فعال: 10000+
  • رتبه بندی: 4.9/5
  • ویژگی های قابل توجه: طراحی مینیمالیستی، لغزنده پست، پشتیبانی از RTL
  • بهترین برای: وبلاگ های غذا، فرزندپروری، سبک زندگی و مد
  • قیمت: فریمیوم، با برنامه‌های پرمیوم که از ساعت شروع می‌شود 7.99 دلار در ماه

کلم پیچ یک انتخاب محبوب در میان وبلاگ نویسان، به ویژه اهل غذا است. طراحی بدون شلوغی آن به شما امکان تمرکز می دهد روی نوشتن و تولید محتوا بدون حواس پرتی غیر ضروری.

کلم شامل یک جلوی ویژه است page با پست های برجسته همچنین می توانید یک بنر یا یک اسلایدر پست را در هدر نمایش دهید. برای وب سایت هایی با زبان های خوانده شده از راست به چپ، Kale پشتیبانی RTL را ارائه می دهد.

به‌عنوان یک موضوع وبلاگ وردپرس بسیار ساده، راه‌اندازی Kale بسیار آسان است و آن را برای وبلاگ‌نویسان در همه سطوح قابل دسترس می‌کند.

[PREVIEW]

15. سنوت

قالب دمو سنوتقالب دمو سنوت

آمار تم:

  • تاسیسات فعال: 10000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: طرح بندی سنگ تراشی، نسخه ی نمایشی با یک کلیک import، پشتیبانی از پودر سوخاری، چند سبک هدر
  • بهترین برای: هر طاقچه وبلاگ
  • قیمت: فریمیوم، با برنامه‌های پرمیوم که از ساعت شروع می‌شود 59 دلار در سال

Cenote یک تم غنی از ویژگی ها برای وبلاگ نویسان، نویسندگان و سازندگان محتوا است. طراحی شده برای سایت های وبلاگ مدرن، Cenote طراحی تمیزی را برای بهبود تجربه کاربر ارائه می دهد. با تشکر از نسخه ی نمایشی تم با یک کلیک import، می توانید از ایجاد یک وب سایت وردپرس ساده لذت ببرید process.

Cenote از چیدمان سنگ تراشی پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد پست ها، تصاویر و محتوا را در قالب شبکه ای و بدون ارتفاع ستون از پیش تعریف شده نمایش دهید. از بین سه سبک سرصفحه انتخاب کنید و آنها را بیشتر مطابق با نیازهای وبلاگ خود سفارشی کنید.

قالب وردپرس freemium همچنین شامل پشتیبانی کامل از پودر سوخاری است که به خوانندگان کمک می کند تا وب سایت وبلاگ شما را به طور مستقیم هدایت کنند.

[PREVIEW]

16. زیتا

قالب دمو زیتاقالب دمو زیتا

آمار تم:

  • تاسیسات فعال: 3000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: طراحی انعطاف پذیر، سبک های مختلف سرصفحه و پاورقی، وبلاگ و آرشیو
  • بهترین برای: انواع وب سایت ها
  • قیمت: فریمیوم، با برنامه‌های پرمیوم که از ساعت شروع می‌شود 59 دلار در سال

تم وبلاگ وردپرس Zita برای اهداف مختلف از جمله وبلاگ های تجاری و تجارت الکترونیک مناسب است. این به خوبی با گوتنبرگ کار می کند و یک سفارشی کننده تم زنده ارائه می دهد که برای مبتدیان عالی است.

Zita سایت‌های نمایشی قابل تنظیم رایگان و هشت گزینه طرح‌بندی را برای سرصفحه و پاورقی وبلاگ ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا وبلاگ وردپرس خود را سریع راه‌اندازی کنید. این وبلاگ و آرشیو ویژگی به شما امکان می دهد وبلاگ را اصلاح کنید page طرح بندی، ستون ها را تنظیم کنید و عناصر مناسب را انتخاب کنید.

[PREVIEW]

17. SiteOrigin Unwind

SiteOrigin Unwind قالب نمایشیSiteOrigin Unwind قالب نمایشی

آمار تم:

  • تاسیسات فعال: 3000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: کد تمیز، ویرایشگر CSS، نوار لغزنده پست ها، تایپوگرافی واضح
  • بهترین برای: وبلاگ های عکاسی، مسافرتی و ماجراجویی
  • قیمت: رایگان

SiteOrigin Unwind یک تم وبلاگ رایگان وردپرس است که به طور یکپارچه با آن کار می کند صفحه ساز SiteOrigin افزونه چندین طرح بندی سرصفحه و وبلاگ را ارائه می دهد. موضوع رایگان با یکپارچگی لغزنده و تایپوگرافی منظم، تجربه خواندن منحصر به فردی را فراهم می کند.

مهمتر از همه، SiteOrigin Unwind از شیوه های کدنویسی بررسی شده استفاده می کند تا سایت شما سریعتر بارگذاری شود و رتبه آن افزایش یابد. روی نتایج موتورهای جستجو

به لطف پشتیبانی از Jetpack Portfolio که به شما امکان می دهد پروژه نمونه کارها را به راحتی با افزونه Jetpack ایجاد کنید، SiteOrigin Unwind یک گزینه عالی برای ایجاد یک وبلاگ عکاسی یا سفر است.

[PREVIEW]

18. اخبار ماموریت

قالب دمو Mission Newsقالب دمو Mission News

آمار تم:

  • دانلودها: 3000+
  • رتبه بندی: 4.9/5
  • ویژگی های قابل توجه: طرح بندی به سبک روزنامه، مناطق ویجت برای تبلیغات
  • بهترین برای: وبلاگ های سلامت، رفاه اجتماعی، امور مالی و سرگرمی
  • قیمت: رایگان

ماموریت نیوز با الهام از وب سایت نیویورک تایمز، طرحی به سبک روزنامه را با طراحی پاسخگو ارائه می دهد. با توجه به طراحی ساختاریافته آن، این تم رایگان وردپرس به بهترین وجه مناسب وبلاگ های پر محتوا، مانند مجلات یا سایت های خبری است.

ماموریت نیوز از a مقیاس مدولار برای اندازه فونت و 75 کاراکتر در هر خط را برای ارائه خوانایی مطلوب حفظ می کند. همچنین چندین طرح بندی وبلاگ را ارائه می دهد که می توانید در چندین صفحه اعمال کنید. بنابراین، این موضوع برای به حداکثر رساندن راحتی کاربر با ترکیب مقیاس مدولار و طرح‌بندی بهینه وبلاگ برای محتوای شما عالی است.

Mission News هفت ناحیه ویجت را ارائه می دهد که مکان های تبلیغاتی ایده آل هستند. علاوه بر این، به دلیل سازگاری آن با WooCommerce، می توانید یک فروشگاه آنلاین را نیز در وبلاگ خود ادغام کنید.

[PREVIEW]

19. لیمو

قالب دمو Lemonyقالب دمو Lemony

آمار تم:

  • تاسیسات فعال: 1000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: بهینه شده برای سرعت، بیش از 30 الگوی بلوک با طراحی زیبا، کتابخانه انیمیشن
  • بهترین برای: انواع وب سایت ها
  • قیمت: رایگان

Lemony یک تم بلوک وردپرس شیک است که محبوبیت زیادی پیدا می کند. به عنوان یکی از بهترین مضامین رایگان وبلاگ وردپرس در این لیست، Lemmony با تمرکز طراحی شده است روی سرعت، بنابراین وبلاگ شما می تواند بدون کاهش سرعت ناخواسته عملکرد خوبی داشته باشد.

ویژگی منحصر به فرد Lemmony بلوک لغزنده خودکار قهرمان داخلی آن است که یک اسلایدر قهرمان متحرک اضافه می کند، که برای نمایش پست های برجسته با استفاده از تصاویر عالی است. به علاوه، این بلوک نیاز به افزونه‌های اسلایدر وردپرس اضافی را از بین می‌برد.

این قالب رایگان وبلاگ وردپرس چندین الگوی بلوک و بلوک های سفارشی ساخته شده را ارائه می دهد و انعطاف پذیری و کنترل بر طراحی وبلاگ خود را برای شما فراهم می کند. ترکیب فونت – شامل صفحه فونت Plus Jakarta Sans با سبک هندسی sans serif – به جذابیت بصری آن کمک می کند. این ویژگی ها برای ایجاد طرح بندی محتوای منحصر به فرد و جذاب مفید هستند.

[PREVIEW]

20. ابیسکو

قالب دمو Abiskoقالب دمو Abisko

آمار تم:

  • دانلودها: 7500+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: تایپوگرافی جسورانه، سبک های مختلف تم، بیش از 30 الگوی بلوک
  • بهترین برای: وبلاگ های سفر، سبک زندگی، عکاسی، نمونه کارها و تجارت الکترونیک
  • قیمت: رایگان

Abisko یکی دیگر از تم رایگان وبلاگ وردپرس با طراحی شیک، تایپوگرافی جسورانه و فضای سفید فراوان است.

در حالی که با در نظر گرفتن وبلاگ های عکاسی طراحی شده است، این موضوع برای وب سایت های مختلف، از جمله وبلاگ های مسافرتی و تجارت الکترونیک، به خوبی کار می کند.

Abisko بیش از 30 الگوی بلوک را ارائه می دهد که از بخش قهرمان تا ویترین رسانه ای را شامل می شود و به شما امکان می دهد طرح بندی های شخصی سازی شده بصری جذاب ایجاد کنید. این الگو به شما کمک می کند تا به سرعت بیشتر صفحات وب سایت خود را بسازید، از جمله صفحات درباره ما، نمونه کارها، و صفحات گواهی.

مهمتر از همه، فقط حاوی 14 کیلوبایت CSS بدون جاوا اسکریپت است که به اطمینان از عملکرد بهینه وبلاگ کمک می کند.

[PREVIEW]

21. سیناترا

قالب دمو سیناتراقالب دمو سیناترا

آمار تم:

  • دانلودها: 30000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: از پیش ساخته شده page قالب ها، طرح بندی های متعدد، گزینه های قهرمان، ابزارک های بلوک
  • بهترین برای: وبلاگ های خلاق، عکاسی، هتل، رستوران و سفر
  • قیمت: رایگان

Sinatra، یکی دیگر از تم رایگان وبلاگ وردپرس، به دلیل عملکرد، طراحی مدرن و سهولت استفاده شناخته شده است. این تم وبلاگ برای گوتنبرگ بهینه شده است و با افزونه های محبوبی مانند JetPack سازگار است.

سیناترا قالب های از پیش ساخته شده، طرح بندی های مختلف، ویجت های بلوک و گزینه های رنگ نامحدود را ارائه می دهد. این گزینه های قهرمان برای homepage و صفحات وبلاگ، به شما امکان می دهد بخش های قهرمان چشم نواز ایجاد کنید. همه این گزینه ها از طریق Customizer WordPress قابل تغییر هستند.

همچنین می توانید حساب رسانه های اجتماعی خود را به سایت وردپرس خود متصل کنید تا خوانندگان را تشویق کنید که شما را دنبال کنند روی پلتفرم های مختلف و محتوای خود را به اشتراک بگذارید.

[PREVIEW]

22. زینو

قالب نسخه ی نمایشی Zinoقالب نسخه ی نمایشی Zino

آمار تم:

  • تاسیسات فعال: 2000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: طراحی ساده، بسیار قابل تنظیم، آماده RTL، آماده دسترسی
  • بهترین برای: وبلاگ های شخصی، نمونه کارها، آژانس و کسب و کار
  • قیمت: رایگان

Zino یک تم سبک وزن است که زمان بارگذاری سریع و عملکرد مطلوب را برای وبلاگ شخصی شما تضمین می کند. سادگی و سازگاری آن، آن را برای هر سایت وردپرس، از جمله مشاغل کوچک، استارتاپ ها و آژانس های خلاق، همه کاره می کند.

Zino ویرایش کامل سایت را امکان پذیر می کند، بنابراین شما کنترل گسترده ای بر روی طرح و طراحی کل وب سایت خود از طریق ویرایشگر بلوک، از جمله هدرها، پاورقی ها و بخش های محتوا دارید. همچنین، می توانید رنگ های سفارشی را برای مطابقت با ترجیحات طراحی خود انتخاب کنید.

غیر از پشتیبانی از اسکریپت‌های RTL، Zino برای دسترسی نیز آماده است. این تضمین می کند که وبلاگ وردپرس شما برای همه خوانندگان فراگیر باشد.

یکی از نقاط ضعف Zino به عنوان یک تم مبتنی بر بلوک این است که الگوهای داخلی ندارد. با این حال، اگر فقط به دنبال ایجاد یک وبلاگ ساده با دسترسی و عملکرد عالی هستید، Zino یک انتخاب عالی است.

[PREVIEW]

23. Shapebox

قالب نمایشی Shapeboxقالب نمایشی Shapebox

آمار تم:

  • تاسیسات فعال: 1000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: گزینه های سفارشی سازی گسترده، حالت تاریک، کد با کیفیت بالا
  • بهترین برای: هر طاقچه وبلاگ
  • قیمت: رایگان

Shapebox یک قالب وردپرس همه کاره است که در درجه اول برای وبلاگ نویسان طراحی شده است. با چیدمان منحصر به فرد خود متمایز می شود و طراحی متمایز ارائه می کند که به وبلاگ شما کمک می کند توجه بازدیدکنندگان را جلب کند.

این تم وبلاگ رایگان به شما امکان می‌دهد رنگ‌های تاکیدی را انتخاب کنید و عناصر مختلف مانند فونت‌ها، طرح‌بندی‌ها و قالب‌ها را تنظیم کنید. شما می توانید منحصر به فرد ایجاد کنید homepage، طرح بندی نوار کناری، دسته بندی، جستجو و خطای 404 صفحه. علاوه بر این، می توانید از بین گزینه های نامحدود ویجت انتخاب کنید.

Shapebox با ارائه طرح‌بندی کاملاً واکنش‌گرا و گزینه حالت تاریک، تجربه کاربری خوبی را تضمین می‌کند. کدهای با کیفیت بالا و ایمن و کارآمد را شامل می شود که می تواند عملکرد و امنیت وب سایت شما را بهبود بخشد.

[PREVIEW]

24. هومن

قالب دمو Huemanقالب دمو Hueman

آمار تم:

  • دانلودها: 30000+
  • رتبه بندی: 4.9/5
  • ویژگی های قابل توجه: گزینه های چند طرح بندی و قالب پست، طراحی واکنش گرا و آماده برای شبکیه چشم، کنترل های رنگ انعطاف پذیر
  • بهترین برای: مجلات، مجلات و وبلاگ های خبری
  • قیمت: فریمیوم، با برنامه‌های پرمیوم که از ساعت شروع می‌شود 49 دلار در سال

Hueman یک قالب رایگان وبلاگ نویسی و مجله وردپرس است که انعطاف پذیری فوق العاده ای را ارائه می دهد. این تم دارای یک طرح بندی شبکه ای است که برای یک وب سایت غنی از محتوا به خوبی کار می کند.

گزینه های سفارشی سازی متعدد Hueman به شما امکان می دهد روش نمایش محتوا را انتخاب کنید روی وبسایت شما. این به شما امکان می دهد یک منطقه ویجت را به یک منطقه خاص اضافه کنید page، پست یا بخش. همچنین می توانید یک هدر با عرض کامل برای بنر تبلیغاتی قرار دهید.

کنترل‌های رنگی انعطاف‌پذیر به شما امکان می‌دهند رنگ‌های تاکیدی اصلی و ثانویه را انتخاب کنید، همچنین نوار بالایی، پاورقی و تصویر هدر را تنظیم کنید.

مهمتر از همه، این موضوع وبلاگ رایگان از ده فرمت پست وردپرس، از جمله نقل قول، گالری، ویدئو و صدا پشتیبانی می کند. بنابراین، این موضوع وبلاگ نویسی عالی است اگر می خواهید یک وبلاگ با انواع مختلف محتوا، مانند مجلات، مجلات آنلاین یا وبلاگ های خبری راه اندازی کنید.

[PREVIEW]

25. الهام بخش

قالب دمو Inspiroقالب دمو Inspiro

آمار تم:

  • تاسیسات فعال: 70000+
  • رتبه بندی: 4.7/5
  • ویژگی های قابل توجه: کاملاً مطابق با GDPR، از Vimeo، YouTube و ویدیوهای خود میزبانی شده پشتیبانی می کند
  • بهترین برای: نمونه کارهای عکاسی و فیلمبرداری
  • قیمت: فریمیوم، با برنامه‌های پرمیوم که از ساعت شروع می‌شود 69 دلار در سال

Inspiro یک تم متمرکز بر عکس و ویدئو با طراحی مدرن است. این تم یک منطقه تمام صفحه را ارائه می دهد که از Vimeo، YouTube و پس زمینه های ویدیویی خود میزبانی شده پشتیبانی می کند و امکان ارائه های بصری تأثیرگذار را فراهم می کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بایگانی VPS

Inspiro به طور یکپارچه با سازندگان سایت محبوب مانند Beaver Builder ادغام می شود. چندگانه دارد page الگوهایی که به شما کمک می کند تا به سرعت جلوی خود را تنظیم کنید page. می‌توانید با افزودن نوار لغزنده بالا و تنظیم بخش‌های مختلف زیر تاشو آن را سفارشی کنید.

مهمتر از همه، Inspiro مطابق با GDPR است، بنابراین لازم نیست نگران حفاظت از داده ها و حریم خصوصی باشید. در مجموع، اگر می خواهید وبلاگ نویسی را شروع کنید، Inspiro یک گزینه عالی است روی یک سایت نمونه کارها

[PREVIEW]

26. سفر شکوفه

قالب دمو زوبینقالب دمو زوبین

آمار تم:

  • تاسیسات فعال: 5000+
  • رتبه بندی: 4.7/5
  • ویژگی های قابل توجه: بیش از 200 فونت گوگل، بیش از 20 ابزارک سفارشی، آماده ترجمه
  • بهترین برای: سفر، ماجراجویی، مجله، و وبلاگ های شخصی
  • قیمت: فریمیوم، با برنامه‌های پرمیوم که از ساعت شروع می‌شود 59 دلار

Blossom Travel یک قالب وردپرس freemium است که برای وبلاگ نویسان سفر طراحی شده است. حتی در این صورت، می تواند با سایر جایگاه ها مانند سبک زندگی، زیبایی و مد مطابقت داشته باشد.

عناصر تم بسیار قابل تنظیم هستند. می‌توانید تصویر قهرمان را ویرایش کنید، یک بنر ویدیویی آپلود کنید، تصاویر ویژه را تنظیم کنید، و پست‌های وبلاگ را با استفاده از سفارشی‌کننده موضوع برجسته کنید.

قالب وبلاگ وردپرس Blossom Travel کاملاً با WooCommerce سازگار است. این تم همراه با ویژگی‌های طراحی مانند تصویر قهرمان یا بنر ویدیویی، اگر می‌خواهید از وبلاگ سفر خود کسب درآمد کنید، مناسب است. همچنین از بومی سازی به زبان های مختلف پشتیبانی می کند، که اگر می خواهید تجربه سفر خود را در کشورهای مختلف با مخاطبان جهانی به اشتراک بگذارید، عالی است.

[PREVIEW]

27. وبلاگ GuCherry

قالب دمو وبلاگ GuCherryقالب دمو وبلاگ GuCherry

آمار تم:

  • تاسیسات فعال: 3000+
  • رتبه بندی: 4.7/5
  • ویژگی های قابل توجه: سفارشی ساز زنده، RTL آماده، کتابخانه ویجت بزرگ
  • بهترین برای: مد، زیبایی، سبک زندگی، سفر، و وبلاگ های شخصی
  • قیمت: فریمیوم، با برنامه‌های پرمیوم که از ساعت شروع می‌شود 49 دلار در سال

وبلاگ GuCherry دارای طراحی مینیمالیستی با چیدمانی تمیز و بدون درهم و برهم است. این تم به بهترین وجه برای یک وبلاگ مد، زیبایی یا شخصی مناسب است. می‌توانید بین طرح‌بندی وبلاگ کلاسیک با ترتیب زمانی معکوس یا استاتیک یکی را انتخاب کنید page به عنوان شما homepage طرح.

سفارشی‌کننده تم زنده، تغییرات بلادرنگ را در وبلاگ GuCherry امکان‌پذیر می‌کند. با تنظیم آن، شخصیت وبلاگ خود را به نمایش بگذارید pageپس زمینه یا آپلود لوگو و بنر سفارشی. همچنین می‌توانید ویجت‌هایی مانند نقشه، تقویم و پخش‌کننده صوتی اضافه کنید.

این پوسته وردپرس برای موبایل اول نیز تجربه تماشای دلپذیری را تضمین می کند روی دستگاه های مختلف

[PREVIEW]

28. نماها

قالب نمایشی نماهاقالب نمایشی نماها

آمار تم:

  • تاسیسات فعال: 2000+
  • رتبه بندی: 4.3/5
  • ویژگی های قابل توجه: طراحی مینیمالیستی الهام گرفته از ذن، کاملاً پاسخگو، ادغام Polylang
  • بهترین برای: وبلاگ های سلامت، تندرستی، معنوی و مربیگری
  • قیمت: فریمیوم، با برنامه های حق بیمه در 25 دلار / مجوز

Namaha یک قالب وردپرس فریمیوم و زیبا طراحی شده است. طراحی الهام گرفته از ذن آن آرام و کم بیان است، و آن را به بهترین موضوع برای وبلاگ هایی در زمینه سلامتی یا معنوی تبدیل می کند.

راه اندازی این تم وبلاگ نویسی ساده است و برای مبتدیان و صاحبان وب سایت های با تجربه کاربر پسند است. Namaha همچنین کاملاً ریسپانسیو است و اطمینان حاصل می کند که وب سایت شما عالی به نظر می رسد و به خوبی کار می کند روی دستگاه های مختلف

با Namaha، می‌توانید عملکرد وبلاگ خود را با استفاده از افزونه‌هایی مانند Polylang، WooCommerce و WPForms گسترش دهید.

[PREVIEW]

29. زوبین

قالب دمو زوبینقالب دمو زوبین

آمار تم:

  • تاسیسات فعال: 900+
  • رتبه بندی: 4.3/5
  • ویژگی های قابل توجه: نمایش اسلاید، انجمن پشتیبانی، مشارکت کدپذیر
  • بهترین برای: انواع وب سایت ها
  • قیمت: فریمیوم، با برنامه های حق بیمه در 59.99 دلار در سال

Zubin مناسب صاحبان وبلاگ وردپرس است که به دنبال ترکیب عناصر بصری منحصر به فرد هستند. به لطف سفارشی‌سازی‌های انعطاف‌پذیر آن، این تم وبلاگ وردپرس متناسب با موقعیت‌های متعدد، از جمله موسیقی و عکاسی است.

ویژگی نمایش اسلاید Zubin به شما امکان نمایش تصاویر برجسته و اضافه کردن توضیحات را می دهد. همچنین واکنش‌گرا است و تجربه کاربری خوبی را در دستگاه‌ها تضمین می‌کند.

از آن بهره ببرید انجمن پشتیبانی برای ارسال یک پرس و جو در صورت داشتن هر گونه مشکل. شما همچنین می توانید استخدام کنید کد پذیر خدمات برای پیاده سازی ویژگی های پیشرفته، همانطور که Zubin با آژانس شریک است.

[PREVIEW]

30. دیدی

قالب دمو Didi Liteقالب دمو Didi Lite

آمار تم:

  • تاسیسات فعال: 500+
  • رتبه بندی: 4.5/5
  • ویژگی های قابل توجه: طراحی مدرن، تایپوگرافی واضح، سفارشی ساز زنده
  • بهترین برای: سبک زندگی، مد، و وبلاگ های مجلات
  • قیمت: فریمیوم، با برنامه‌های پرمیوم که از ساعت شروع می‌شود 59 دلار در سال

Didi یک تم وبلاگ مدرن وردپرس است. این موضوع برای اهداف مختلف، به ویژه مجلات مد مناسب است. این یک طراحی زیبا و تایپوگرافی برای افزایش جذابیت بصری وبلاگ ارائه می دهد.

این قالب وردپرس به سبک مجله به شما امکان می دهد تنظیمات را از طریق شخصی سازی تم زنده تنظیم کنید. این موارد شامل تغییر پس زمینه سایت، آپلود لوگو یا بنر سفارشی و غیرفعال کردن توضیحات وبلاگ است.

دیدی به‌عنوان یکی از ساده‌ترین موضوعات وبلاگ در این فهرست، تجربه‌ای برای مبتدیان ارائه می‌دهد. بنابراین، نگران سهولت استفاده نخواهید بود.

[PREVIEW]

31. زمین WP

آمار تم:

  • تاسیسات فعال: 200+
  • رتبه بندی: 4.5/5
  • ویژگی های قابل توجه: طراحی مینیمالیستی، عملکرد سریع رعد و برق، سفارشی سازی آسان
  • بهترین برای: وبلاگ ها، نویسندگان و وبلاگ نویسان محتوا محور که سرعت و سادگی را در اولویت قرار می دهند
  • قیمت: رایگان

اگر وبلاگ نویسی هستید که به طراحی تمیز و مینیمالیستی که محتوای شما را در جلو و مرکز قرار می دهد، اهمیت می دهد، Ground WP بهترین انتخاب برای وبلاگ وردپرس شما است.

Ground WP برای وبلاگ نویسانی طراحی شده است که از سادگی قدردانی می کنند و می خواهند محتوای آنها در کانون توجه قرار گیرد. با عملکرد سریع رعد و برق، تضمین می کند که خوانندگان شما می توانند به سرعت و بدون زحمت به محتوای شما دسترسی داشته باشند.

سفارشی سازی با Ground WP بسیار آسان است. شما به راحتی می توانید رنگ ها، فونت ها و طرح بندی ها را تغییر دهید تا با سبک و برند منحصر به فرد خود مطابقت داشته باشند. به علاوه، به طور یکپارچه با محبوب ادغام می شود page سازندگانی مانند Divi، Beaver Builder، و WPBakery، آزادی خلاقانه ای را که نیاز دارید به شما می دهند.

32. انوو

قالب دمو Enwooقالب دمو Enwoo

آمار تم:

  • تاسیسات فعال: 5000+
  • رتبه بندی: 4.7/5
  • ویژگی های قابل توجه: طراحی مدرن، سفارشی سازی انعطاف پذیر، نسخه ی نمایشی با یک کلیک import
  • بهترین برای: وبلاگ های شخصی، مسافرتی و عکاسی
  • قیمت: فریمیوم، با برنامه‌های پرمیوم که از ساعت شروع می‌شود 39 دلار در سال

Enwoo یک تم سریع، مدرن و چند منظوره است. این برای اهداف مختلف از جمله سایت های وبلاگ نویسی مناسب است. Enwoo از محبوب پشتیبانی می کند page سازندگانی مانند Beaver Builder که به ساده سازی طراحی و سفارشی سازی وبلاگ کمک می کند process.

رابط شخصی سازی کاربر پسند Enwoo به شما امکان می دهد رنگ ها، فونت ها، طرح بندی ها و دیگر عناصر طراحی را به راحتی تغییر دهید. همچنین دارای یک کلیک است import ویژگی، که به شما کمک می کند تا به سرعت وبلاگ شخصی خود را در طاقچه سفر یا عکاسی راه اندازی کنید.

مهمتر از همه، شما می توانید یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید روی وبلاگ شما، زیرا Enwoo به خوبی با WooCommerce کار می کند.

[PREVIEW]

33. لالیتا

قالب دمو لالیتاقالب دمو لالیتا

آمار تم:

  • تاسیسات فعال: 700+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: طراحی شیک و رنگارنگ، دموی تم های مختلف برای الهام گرفتن
  • بهترین برای: وبلاگ های نمونه کارها، هنر، مد، زیبایی و طراحی
  • قیمت: 39 دلار / مجوز

Lalita یک تم وردپرس است که به دلیل طراحی شیک خود شناخته شده است و آن را برای نمونه کارها، محتوای هنری و مد مناسب می کند.

لالیتا حتی با طراحی رنگارنگش تمیز و مرتب است. شما می توانید سفارشی کنید homepage چیدمان، طرح رنگ و تایپوگرافی برای مطابقت با ترجیحات برند و سبک شما.

Lalita نمایشی از تم ارائه می دهد که قابلیت های خود و روش تطبیق آن را برای انواع مختلف وب سایت ها نشان می دهد.

[PREVIEW]

34. مارتاندا

قالب دمو مارتانداقالب دمو مارتاندا

آمار تم:

  • دانلود: 100+
  • ویژگی های قابل توجه: قالب های آزمایشی مختلف، بهینه سازی شده با سرعت، آماده ترجمه
  • بهترین برای: سایت های وبلاگ نویسی هنر محور
  • قیمت: فریمیوم، با برنامه‌های پرمیوم که از ساعت شروع می‌شود 39 دلار / مجوز

مارتاندا سبک و طراحی سیاه و سفید را پیاده سازی می کند و ظاهری جذاب و زیبا برای وب سایت شما ارائه می دهد. این برای پروژه های مختلف هنری از جمله عکاسی و طراحی مناسب است.

اگرچه این یکی از تم های جدیدتر فریمیوم وردپرس است، Martanda ویژگی های بسیار خوبی را ارائه می دهد. این دو گزینه مختلف هدر را ارائه می دهد: تمام عرض و تقسیم. همچنین می توانید دموها را برای کشف تغییرات طراحی آن کاوش کنید.

Martanda آماده ترجمه و بهینه سازی سرعت است و عملکرد مطلوب را برای مخاطبان جهانی تضمین می کند.

[PREVIEW]

35. کوشک

قالب دمو کوشکقالب دمو کوشک

آمار تم:

  • تاسیسات فعال: 60+
  • ویژگی های قابل توجه: بیش از 25 ویجت قابل تنظیم، ابزارهای توسعه دهنده بهینه شده برای موتورهای جستجو
  • بهترین برای: وبلاگ های سرگرمی، سبک زندگی، مد، مسافرت و ورزش
  • قیمت: فریمیوم، با برنامه‌های پرمیوم که از ساعت شروع می‌شود 49.99 دلار / مجوز

Kushak یک قالب وردپرس رایگان است که برای وبلاگ نویسان و ناشرانی که به دنبال طراحی منحصر به فرد هستند طراحی شده است.

موضوع از بهترین شیوه های کدنویسی پیروی می کند تا وبلاگ شما بتواند سریع بارگذاری شود و در نتایج موتور جستجو رتبه بالاتری کسب کند. از ابزار بهینه سازی داخلی آن برای بهبود بیشتر عملکرد موتور جستجوی وبلاگ خود استفاده کنید.

کوشک بیش از 25 ویجت قابل تنظیم را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد مطالب را به دلخواه خود اضافه و مرتب کنید. این ویجت ها می توانند طرح بندی های منحصر به فردی ایجاد کنند و به طور موثر محتوای شما را ارائه دهند.

مهمتر از همه، این تم رایگان با ابزارهای توسعه دهنده مانند اسکریپت های سرصفحه و پاورقی، نمودار باز فیس بوک و کارت خلاصه توییتر همراه است.

[PREVIEW]

سایر تم های وردپرس را کشف کنید

بهترین تم های رایگان وردپرس
بهترین تم های وردپرس برای محتوای ویدیویی
قالب های وردپرس تجاری
بهترین تم های وردپرس برای پادکست
بهترین قالب های وردپرس نمونه کارها
بهترین تم های وردپرس برای عکاسی
بهترین قالب های وردپرس برای نوازندگان

بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
35 بهترین تم وبلاگ وردپرس 75

فاکتورهایی که در انتخاب قالب وبلاگ وردپرس باید در نظر بگیرید

برای تعیین تم مناسب برای وب سایت وردپرس خود، مهم است که کیفیت یک تم عالی را درک کنید. در اینجا چند ویژگی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود:

  • پاسخگویی. بیش از 50 درصد از ترافیک وب سایت از دستگاه های تلفن همراه می آید. بنابراین، داشتن یک وب سایت سازگار با موبایل بسیار مهم است، زیرا به بازدیدکنندگان تجربه کاربری بهینه در چندین دستگاه می دهد.
  • سئو دوستی. یک موضوع می تواند بر سرعت سایت، ساختار محتوا و قابلیت استفاده تأثیر بگذارد و بر رتبه موتور جستجوی وبلاگ تأثیر بگذارد. مطمئن شوید که یک تم سریع، سئو پسند و سازگار با مرورگرها نصب کرده اید.
  • امکانات. انتخاب یک تم پر از ویژگی ها می تواند هزینه ها را به حداقل برساند و مدیریت وب سایت را ساده کند. ویژگی هایی مانند نسخه ی نمایشی با یک کلیک را در نظر بگیرید import، از پیش ساخته شده است page قالب ها و سازگاری با page افزونه های سازنده، بازاریابی و سئو.
  • گزینه های سفارشی سازی انعطاف پذیر. بهترین تم های وردپرس گزینه های سفارشی سازی گسترده ای را ارائه می دهند. آنها همچنین شما را قادر می‌سازند تا به سایت‌های نمایشی یا قالب‌های از پیش ساخته شده خود، قابلیت‌هایی را تغییر داده و اضافه کنید.
  • راحتی در استفاده. قسمت جلویی طرح زمینه شما باید برای پیمایش ساده باشد و قسمت پشتی آن باید به راحتی مدیریت شود. بنابراین، همه چیز از نصب و تنظیم تم گرفته تا سفارشی کردن و پیکربندی عناصر باید راحت باشد.

به دنبال یک جایگزین خوب برای وردپرس هستید؟

مقاله ما را بررسی کنید روی بهترین جایگزین های وردپرس برای پیدا کردن پلت فرم مناسب برای مطابقت با نیازهای شما.

نتیجه

انتخاب قالب وردپرس شما می تواند تاثیر قابل توجهی داشته باشد روی وبلاگ شما چه یک وبلاگ نویس باتجربه باشید یا اولین قدم های خود را در این زمینه بردارید، تم های ایده آل سادگی و کارایی را ارائه می دهند.

این مقاله برخی از بهترین مضامین رایگان و ممتاز وبلاگ وردپرس را به اشتراک گذاشته است. یک قالب وردپرس رایگان برای وبلاگ نویسان جدید عالی است روی بودجه. در همین حال، اگر می‌خواهید ویژگی‌های داخلی گسترده‌تری داشته باشید، موارد پولی بهترین هستند.

از مینیمالیسم زیبا گرفته تا تطبیق پذیری با ویژگی ها، انتخاب ما از بهترین تم های وردپرس به رفع سلیقه ها و نیازهای مختلف کمک می کند. در اینجا برخی از انتخاب های برتر ما آمده است:

  • هاستینگer تم وبلاگ. این یکی از بهترین تم ها برای وبلاگ های وردپرس به دلیل سهولت استفاده است. این تم همچنین دارای ابزارهای هوش مصنوعی برای کمک به ایجاد محتوای شما است process.
  • آسترا. در دسته فریمیوم، Astra بهترین ارزش را ارائه می دهد. علاوه بر سبک وزن بودن و ارائه سایت های شروع کننده مختلف، تم برای مبتدیان و توسعه دهندگان به طور یکسان مناسب است.
  • گارفانکل. این پوسته رایگان وردپرس یک طراحی زیبا با گزینه‌های سفارشی‌سازی انعطاف‌پذیر ارائه می‌دهد که آن را برای وبلاگ‌نویسان مبتدی و کم‌هزینه عالی می‌کند.

مهمتر از همه، هنگام انتخاب بهترین قالب وردپرس برای سایت وبلاگ نویسی خود، عوامل اساسی مانند ویژگی ها، سهولت استفاده، سئو دوستی و پاسخگویی را به خاطر بسپارید. اگر هنوز سوالی دارید، در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

بیشتر خواندن

چگونه در 10 مرحله آسان یک وبلاگ راه اندازی کنیم
روش تغییر قالب وردپرس

سوالات متداول تم های وبلاگ وردپرس

در اینجا پاسخ برخی از سوالات متداول در مورد تم وبلاگ وردپرس وجود دارد.

بهترین تم رایگان برای وبلاگ وردپرس چیست؟

در میان بهترین تم های رایگان موجود، ما به شدت توصیه می کنیم هاستینگer تم وبلاگ، آسترا، و گارفانکل. هر سه تم دارای کد، طراحی و عملکرد با کیفیت بالا در دستگاه‌ها هستند.

چگونه یک قالب وردپرس برای وبلاگ خود انتخاب کنم؟

هنگام انتخاب موضوع مناسب برای وبلاگ خود، مهم است که به دنبال تمی باشید که سازگار با موبایل، بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو و انعطاف پذیر باشد تا با برند شما مطابقت داشته باشد. همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که تم وردپرس ویژگی‌های گسترده‌ای را ارائه می‌دهد و استفاده از آن آسان است، بنابراین می‌توانید به سرعت وبلاگ خود را اجرا کنید.

کدام قالب وبلاگ وردپرس برای مبتدیان بهترین است؟

هاستینگer تم وبلاگ یکی از بهترین قالب های وردپرس رایگان برای مبتدیان است. جدا از سهولت استفاده و گزینه های سفارشی سازی، هاستینگer تم وبلاگ دارای ابزارهای هوش مصنوعی برای کمک به ایجاد محتوای شما است process. آسترا و گارفانکل همچنین برای مبتدیان عالی هستند زیرا ساده و ظریف هستند.

آیا تمام قالب های وردپرس برای وبلاگ ها مناسب هستند؟

خیر. ارزیابی هر موضوع بر اساس ضروری است روی نیازهای خاص وبلاگ نویسی، تمرکز محتوا، ترجیحات طراحی و الزامات فنی شما. یک نکته برای شناسایی مضامین وبلاگ نویسی، در میان سایر موارد، این است که به دنبال برچسب “وبلاگ” در توضیحات بگردید.