وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

4 رکن محتوای موفق

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


4 رکن محتوای موفق

محتوای عالی ارتباط برقرار می کند. با بازدیدکنندگان صحبت می کند، آنها را به اشتراک گذاشتن آن ترغیب می کند و آنها را تشویق به خرید می کند.

در دنیایی که جریان‌های بی‌پایان اسهال تبلیغاتی را به وجود می‌آورد، این ستون‌هایی که اغلب نادیده گرفته می‌شوند برای ایجاد محتوای مرتبط و ارزشمند که اعتماد، اعتبار و اقتدار را در هر صنعتی ایجاد می‌کند، ضروری هستند.

1. به سوالات درست پاسخ دهید

اگر استراتژی محتوای شما صرفاً “آن را بسازید و آنها خواهند آمد” باشد، شما در حال حاضر علامت را از دست داده اید. هنگام نوشتن محتوا، حتماً مخاطبان مورد نظر خود و خواسته های آنها را شناسایی کنید. تنها در این صورت است که می توانید به سوالات درست پاسخ دهید.

برای تعیین اینکه بازدیدکنندگان شما چه می خواهند یا نیاز دارند:

  • نظارت یا درخواست بازخورد در وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی؛
  • ارسال نظرسنجی با استفاده از هدایای کوچک برای تشویق؛
  • رویدادهای شبکه یا کنفرانس هایی را که شرکت می کنند بررسی کنید.

FreshBooks در پاسخ به سؤالات کار فوق العاده ای انجام می دهد زیرا آنها دغدغه اساسی مخاطبان خود را می دانند: بی دردسر کردن صورتحساب. بنابراین آنها لمس می کنند روی این نقاط درد با اطلاعات ارزشمند در مورد راحتی در استفاده، هر جا کار کن و صرفه جویی در زمان صدور صورت حساب

کتاب های تازه

2. به بازدیدکنندگان کمک کنید تا وظایف خود را انجام دهند

مردم برای دستیابی به اهداف خاص آنلاین می‌شوند، نه اینکه در حین شرکت در فعالیت‌های جمع‌آوری دریایی به طرح‌های زیبا نگاه کنند. برای کمک به بازدیدکنندگان برای انجام وظایف مورد نظر به طور موثر و موثر، سایت شما باید سازماندهی شود و به وضوح ارتباط برقرار کند.

سازماندهی، نوشتن و برچسب گذاری اطلاعات به شیوه ای مشتری محور به بازدیدکنندگان کمک می کند:

  1. آنچه آنها به دنبال آن هستند را پیدا کنید. کمتر، بیشتر است. بنابراین اطلاعات نامربوط و حواس پرت کننده، از جمله منوها و لینک های غیر ضروری و کپی وب قدیمی را حذف کنید.
  2. بدانید که گزینه های آنها چیست. حتماً نوارهای جانبی و پیوندهای مفیدی مانند «نگاه کنید» و «محصولات مرتبط» را اضافه کنید.

تقاطع کمیسیون محتوای مرتب و ساده ارائه می دهد. بدون آشفتگی، بدون سر و صدا. فقط یک مقدمه تمیز، دو فراخوان جسورانه و دکمه «بازاریابی وابسته چیست» برای تازه‌کارانی که به سایت خود می‌رسند.

کمیسیون

3. درخواست فروش کنید

در اینجا گزیده ای از راهنمای فروش و فروشندگی در سال 1944 است که نویسندگان محتوای ما در کتابخانه ما ذخیره کرده اند:

انگیزه برای اقدام: ممکن است مشتری بالقوه را درک کند و به کالاها یا خدمات شما علاقه مند شود؛ حتی ممکن است به او این احساس را بدهید که به کالاها یا خدمات نیاز دارد، اما تا زمانی که او را تشویق نکنید که اقدام کند، فروش انجام نمی شود.

ما ممکن است با فناوری‌هایی کار می‌کنیم که ذهن را خم می‌کنند، اما «درخواست فروش» خوب و قدیمی هنوز هم صادق است. به صورت آنلاین، «بسته فروش» به عنوان تماس برای اقدام یا CTA شناخته می‌شود، که برای ترغیب بازدیدکنندگان به تماس، ایمیل، درخواست قیمت، اشتراک، دانلود گزارش یا هر اقدام دلخواه دیگری طراحی شده است.

به طور شگفت انگیزی، بسیاری از وب سایت ها نمی توانند CTA را درج کنند – آنها متکی هستند روی بازدیدکنندگان ابتکار عمل را به دست بگیرند و به منوی بالا رفته و روی “تماس با ما” کلیک کنند. این یک نظارت بزرگ است که تبدیل ها را سلاخی می کند.

Eventbrite با اجتناب از دکمه‌های «اینجا کلیک کنید» یا «بیشتر بیاموزید» با پیشنهادی واضح و جذاب برای ایجاد فوری یک رویداد رایگان، کار خوبی انجام می‌دهد. متأسفانه، این وب سایت با ارائه نکردن محتوای مفید بالقوه پس از کلیک بر روی دکمه، توپ را رها می کند (Eventbrite، لطفاً به نقطه 2 مراجعه کنید).

رویدادبریت

4. دیده شدن و جامعه را ارتقا دهید

از آنجایی که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به تحقیق و خرید محصولات و خدمات آنلاین می پردازند، سئو و رسانه های اجتماعی از جمله این موارد هستند مهمترین عوامل در کمپین های بازاریابی موفق و تولید سرنخ.

وقتی محتوا و بازاریابی اجتماعی خود را با مهمترین کلمات کلیدی خود همگام می کنید، مشتریان بالقوه شما از این کلمات برای تحقیق در مورد پیشنهادات شما و پیدا کردن شما استفاده خواهند کرد. روی بالای موتورهای جستجو آنها سپس اشکال «اثبات اجتماعی» را از طریق مقالات روابط عمومی، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، رتبه‌بندی و موارد دیگر مشاهده می‌کنند. همانطور که آنها با برند شما آشنایی و راحتی پیدا می کنند، شروع به ایجاد اعتبار و اعتماد خواهید کرد.

Clear HR Consulting یک مثال عالی از اینکه چگونه یک کسب و کار کوچک می تواند هوشمندانه با بازیگران بسیار بزرگتر در حوزه منابع انسانی رقابت کند، ارائه می دهد. ساختمان روی وب سایت بهینه شده خود، آنها با درایت از کلمات کلیدی در بیانیه های مطبوعاتی، پست های وبلاگ و سایر محتوای بازاریابی خود استفاده می کنند. این منجر به رتبه‌بندی‌هایی می‌شود که هر کسب‌وکاری می‌خواهد، که منجر به تولید سرنخ و فروش می‌شود – به غیر از پوشش رسانه ملی. وقتی سردبیران و خبرنگاران سرگردان به گوگل روی می آورند و عباراتی مانند کارشناسان منابع انسانی ونکوور را جستجو می کنند، حدس بزنید چه کسی را پیدا می کنند؟

روشن

ایجاد محتوای عالی یک انتخاب است

وقتی مشتریان بالقوه شما را پیدا کنند، قدرت کشف و ماندن را دارند روی سایت شما. از طرف دیگر، اگر وقتشان تمام شود، خسته یا ناامید شوند، می توانند با یک کلیک فوراً همه چیز را خاموش کنند. محتوا اغلب عامل تعیین کننده است.

سرمایه گذاری زمان و منابع لازم برای تولید محتوای مرتبط و با ارزش، در ساخت برندهای بسیار پررونق بسیار موثر است.

آیا منابع را متمرکز می کنید روی تولید محتوای خوب؟ آیا محتوا همچنان پادشاه است؟ به ما اجازه بدهید از تفکرات شما در نقطه نظرات آگاه شویم.

تصویر/تصویر کوچک ویژه، تصویر تبلیغاتی از طریق Shutterstock.

(برچسب‌ها برای ترجمه )مفید



منتشر شده در 1403-01-19 01:50:03

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید