وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

5 ابزار ضروری رسانه های اجتماعی برای تقویت نمایه شما

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 8 دقیقه


5 ابزار ضروری رسانه های اجتماعی برای تقویت نمایه شما

Expelliarmus! هری پاتر فریاد می زند و جادوگر تاریک عصای خود را گم می کند. قهرمانان دنیای فانتزی بدون ابزارشان ناقص هستند: چکش ثور، سپر کاپیتان آمریکا، کت و شلوار مرد آهنی، و بیایید فراموش نکنیم که ابرقهرمان وابسته به ابزار همه آنها، بتمن است. شما نیازی به نجات جهان از نیات آخرالزمانی تبهکاران ندارید، اما به ابزارهایی برای نجات خود نیاز دارید – از بهمن ضرب الاجل های سخت و وظایف یکنواخت. ما در مورد چکش، تبر یا بیل صحبت نمی کنیم، ما در مورد جنگ مدرن برای جلب توجه صحبت می کنیم. روی رسانه های اجتماعی ما فهرستی جامع از ابزارهای رسانه های اجتماعی را گردآوری کرده ایم که به شما کمک می کند زنده بمانید. معیارهای لیست؟ این ابزار باید به اندازه کافی همه کاره باشد تا هم توسط یک فریلنسر که تازه شروع به فعالیت در شبکه اجتماعی کرده است و هم توسط یک تیم آژانس رسانه دیجیتال با تجربه از آن استفاده کند. همچنین باید به اندازه کافی ساده باشد تا برای افراد غیر فنی استفاده شود. در نهایت نقاط قهوه ای برای کاملا کاربردی بودن وجود دارد روی یک گوشی هوشمند

1. انتشار بافر

TLDR: یک برنامه انتشار رسانه های اجتماعی با قدرت کافی برای پاسخگویی به نیازهای تقریباً همه. همراه با طرح رایگان

پاشنه آشیل برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی مدرن همچنان دستورالعمل های رسانه ای آنهاست. اینستاگرام برای عکس‌ها به ابعاد مربع متمایل است، در حالی که فیس‌بوک از طرح جلد برای عکس‌ها استفاده می‌کند و توییتر… خوب، این داستان دیگری است. مخمصه با زمان ارسال پست ادامه دارد. در حالی که ممکن است بخواهید پست شما در طول روز مرتبط بماند، در واقعیت، تنها در چند لحظه در دریای نظرات گم می شود. پست‌های اینستاگرام شما ممکن است برای مدت طولانی‌تری مرتبط بمانند، اما نمی‌توانید هنگ کنید روی به آن برای مدت طولانی یا. چگونه می توان از طریق این پیچیدگی ها مبارزه کرد و همچنان به آن دست یافت روی بالا؟ شما یک برنامه مدیریت رسانه های اجتماعی را به زرادخانه خود اضافه می کنید. (pullquote) توانایی تنظیم رسانه و توضیحات برای یک پست اما برای پلتفرم‌های مختلف عالی است (/pullquote) ما چندین برنامه انتشار رسانه‌های اجتماعی را آزمایش کرده‌ایم، و در حالی که بسیاری از آنها برخی ویژگی‌های رادیکال را معرفی کرده‌اند، هنوز هم به یک کهنه‌کار اشاره می‌کنیم. کاربرد: بافر انتشار. بافر به شما امکان می دهد به طور همزمان پست کنید روی حداکثر پنج پلتفرم رسانه اجتماعی، در حالی که به شما امکان می دهد پست ها را با استفاده از یک صف برنامه ریزی کنید. تب Unsplash روی مرکز رسانه تعداد زیادی از تصاویر بدون حق امتیاز را تنها با چند کلیک ارائه می دهد. توانایی تنظیم رسانه ها و توضیحات برای یک پست اما برای پلتفرم های مختلف بسیار عالی است. علاوه بر پیش‌نمایش پست‌های شما، حتی اگر می‌خواهید از محدودیت‌های پلتفرم عبور کنید، به شما هشدار می‌دهد. شاید مهم‌ترین ویژگی Buffer اغلب برجسته نمی‌شود: این باعث نمی‌شود از نسخه وب استفاده کنید، تقریباً همه چیزهایی که نیاز دارید در آنجا وجود دارد. روی اپلیکیشن موبایل (iOS و اندروید). طرح رایگان، که به یک کاربر اجازه می دهد تا سه حساب رسانه اجتماعی را با حداکثر ده پست برنامه ریزی شده مدیریت کند، برای شروع به اندازه کافی خوب است. با این حال، برای جاه طلبی ها و یکپارچگی برند بالاتر، باید حرفه ای باشید! برنامه های پولی از 12 دلار در ماه برای افراد و 99 دلار در ماه برای مشاغل شروع می شود. تمام برنامه های پولی دارای دوره آزمایشی هستند. اگر شما یک تیم بازاریابی دیجیتال کوچک هستید که به شدت به آن اعتماد دارید، بافر دارای مشکلاتی است روی ارتباطات تیمی پس از آن پرداخت مبلغ هنگفت 99 دلار در ماه ایده آل نیست، در این صورت، ممکن است سعی کنید SproutSocial یا هوت سوئیت، که به طور پیش فرض برای تیم ها ساخته شده اند.

2. انیموتو

TLDR: یک برنامه ایجاد/ویرایش ویدیوی وب که جایگزین یک ویرایشگر ویدیویی جدی مانند Premiere Pro نمی‌شود، اما به اندازه‌ای عمل می‌کند که در وهله اول به یک ابزار جدی نیاز دارید یا خیر.

آیا ترجیح می‌دهید ویدیویی از لبرون جیمز در حال کوبیدن یک سبد تماشا کنید یا ده تصویر از او را در process? مگر اینکه او دلیل شکست تیم شما باشد – در این صورت شما اصلاً چیزی را تماشا نمی کنید – اولی را انتخاب می کنید. این چیزی است که در مورد ویدیو وجود دارد، فقط جذاب تر از رسانه های دیگر است. بنابراین، اگر ویدیو پادشاه بلامنازع همه انواع رسانه ها است، چرا ما اغلب آن را مشاهده نمی کنیم روی رسانه های اجتماعی؟ خب، ساختن، ویرایش و انتشار ویدیوها کار زیادی را می طلبد. نه به منحنی یادگیری خسته کننده نرم افزار ویرایش ویدیو اشاره کنیم. هر چند اسب هایت را نگه دار، انیموتو تلاش می‌کند تا با ساده‌سازی ایجاد ویدیو، یک کار خسته‌کننده، ضربه را در اینجا کاهش دهد. همه چیز با الگوها شروع می شود، الگویی را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد و شما از قبل پایه و اساس ویدیوی خود را تنظیم کرده اید. تنها چیزی که باقی می‌ماند، شخصی‌سازی است، می‌توانید متن، رنگ، حاشیه، سایه‌ها، انیمیشن‌ها، انتقال‌ها و موارد دیگر را سفارشی کنید، به سختی ویژگی‌ای وجود دارد که نتوانید آن را تغییر دهید. به طعم بیشتری نیاز دارید؟ از میان تعداد بی‌شماری از آهنگ‌های رایگان حق امتیازی که برای آموزش، دمو، نمایش اسلاید، تیزر و هر چیز دیگری که ممکن است نیاز داشته باشید، انتخاب کنید. در حین ایجاد یا ویرایش ویدیوی عالی روی یک برنامه تلفن هوشمند کیلومترها با ایده آل فاصله دارد، برنامه Animoto در دسترس است روی اندروید و iOS تمام تلاش خود را می کنند، به طوری که به ندرت نیاز به استفاده از نسخه وب را احساس می کنید. با گفتن همه اینها، مقایسه دقت روی Animoto برای برنامه هایی مانند Final Cut Pro یا Adobe Premiere Pro مانند مقایسه سیب با پرتقال است. Animoto هیچ طرح رایگان ارائه نمی دهد، شما باید حداقل 9 دلار در ماه برای طرح اولیه بپردازید، که شامل هر چیزی است که یک فرد ممکن است نیاز داشته باشد. اگر به موارد بیشتری نیاز دارید، می‌توانید برنامه‌های حرفه‌ای را دنبال کنید که به شما 64 دلار در ماه کاهش می‌دهد و آنها همچنین یک طرح تجاری ارائه کرده‌اند که برای شما 94 دلار در ماه هزینه دارد. اگر نمی‌خواهید زیاد خرج کنید، اما همچنان چیزی برتر می‌خواهید (و اگر برای منحنی یادگیری مهم نیست)، Adobe Premiere Pro برای 33.99 دلار در ماه. Animoto ابزاری برای همه افرادی است که به دنبال دور زدن نرم‌افزار ویرایش ویدیو هستند، با توانایی کافی برای ارائه ویدیوهای با کیفیت خوب که شما را از بقیه متمایز می‌کند.

انیموتو

3. کانوا

TLDR: یک برنامه ایجاد/ویرایش عکس «همه در یک» که تأثیرگذار خواهد بود روی استقبال فعلی شما در رسانه های اجتماعی

اگر ویدیو پادشاه بلامنازع انواع رسانه است، پس تصویر ولیعهد است! با این حال، شاهزاده انواع رسانه‌ها به سرنوشت پادشاه دچار می‌شود، ایجاد تصاویر سخت‌تر از متن است و بخش ویرایش بهتر است به یک حرفه‌ای سپرده شود، البته هزینه‌های نرم‌افزار گران‌قیمت ویرایش عکس را نیز ذکر نکنیم.

کانوا در تلاش است تا تصاویر سفارشی شده با کیفیت بالا را برای افرادی که ترجیح می دهند از منحنی یادگیری و هزینه های سنگین مجوز اجتناب کنند، ارائه دهد. Canva الگوهایی را به شما ارائه می دهد که برای نمایش تصاویر، عکس های جلد، بروشورها و حتی جلد کتاب ها مناسب است. ما در اینجا در مورد رسانه های اجتماعی صحبت می کنیم، بنابراین اجازه دهید به آن پایبند باشیم، چه طراحی یک عکس روی جلد برای فیس بوک یا توییتر شما باشد. page یا یک پست فانتزی اینستاگرام باشد، می توانید همه این کارها را با Canva انجام دهید. انتخاب یک الگو پایه و اساس تصویر را تنظیم می کند، سپس می توانید هر طور که می خواهید طراحی کنید و طرح های شما بسیار حرفه ای به نظر می رسد. (pullquote)من متوجه شدم که وقتی سرورها تحت تعمیر و نگهداری هستند، اصلاً نمی‌توانم کار کنم (/pullquote) حتی وقتی می‌دانم چگونه در برنامه ویرایش عکس کار کنم، گاهی اوقات استفاده از برنامه‌ای مانند Canva ساده‌تر است، زمانی که من نگران کنتراست، فیلترهای عکس و این همه جاز نیستم، فقط استفاده از یک الگوی Canva بسیار سریعتر است. Canva یک طرح رایگان اولیه را ارائه می دهد که برای یک تازه کار به اندازه کافی خوب است، اما اگر می خواهید پتانسیل واقعی این برنامه را باز کنید، باید حرفه ای باشید. طرح های پولی حروف چاپی بهتر، تصاویر استوک، فضای ذخیره سازی ابری بزرگتر و موارد دیگر را ارائه می دهند. برنامه های پولی از 12.95 دلار در ماه شروع می شود که می توانید به صورت رایگان امتحان کنید روی به صورت 30 روزه در حالی که Canva بیشتر اوقات عالی است، یک برنامه آنلاین است. من متوجه شدم که وقتی سرورها تحت تعمیر و نگهداری هستند، من اصلاً نمی توانم کار کنم، به معنای واقعی کلمه! برنامه به شما می‌گوید که بعداً برگردید، که وقتی می‌خواهید کارها به سرعت انجام شود، می‌تواند ناامیدکننده باشد. Canva موهبت یک برنامه کاربردی برای همه نوع افرادی است که نمی خواهند دقت مگا در ویرایش های خود داشته باشند و نمی خواهند خود را با تعاریف پوششی و منحنی یادگیری فتوشاپ آزار دهند. اگر می توانید با اشکالات یک برنامه وب زندگی کنید، مطمئناً باید Canva را امتحان کنید.

بوم

4. BuzzSumo

TLDR: ابزاری که سرنخ‌های کافی برای حل معمای محتوا را بدون از بین بردن آن برای همه اهداف خلاقانه باز می‌کند.

فرقی نمی کند که یک برنامه مدیریت رسانه اجتماعی مانند انتشار بافر، هنر سفارشی از Canva، چشم نوازترین ویدیوهای ساخته شده با Animoto داشته باشید، در نهایت دانستن محتوایی که مخاطبان شما را مورد علاقه شما قرار می دهد، عامل اصلی تمایز رسانه های اجتماعی شما است. موفقیت مثل نانوایی بودن و اینکه دقیقا بدانی محله چه نوع کلوچه ای دوست دارد. (نقل قول) مثل نانوا بودن و دانستن اینکه محله دقیقاً چه نوع کلوچه ای دوست دارد (/pullquote) است.

BuzzSumo یکی از این برنامه‌هاست که به شما امکان می‌دهد دقیقاً بدانید چه نوع محتوایی در سراسر جهان در حال ترند است. در حالی که ما برنامه های رایگانی مانند Google Trends داریم، BuzzSumo آن را به سطح دیگری می برد. در حالی که بسیاری از ما با برچسب گذاری برنامه هایی مانند BuzzSumo به عنوان یک ابزار «جستجوی کلمات کلیدی» اشتباه مشابهی را مرتکب می شویم، خیلی بیشتر از آن چیزی است که ممکن است فکر کنیم. می توانید موضوعات پرطرفدار را بر اساس فیلتر کنید روی تاریخ، مکان، روند، اثربخشی و موارد دیگر. آیا در ارائه موضوعات مشکل دارید؟ BuzzSumo موضوعات محتوایی را برای شما پیشنهاد/توصیه می‌کند که همه با یک برگه پیچیده انجام می‌شوند. BuzzSumo حتی به شما امکان می دهد یک تب داشته باشید روی محتوای ارسال شده روی برچسب‌ها/موضوعات از پیش تعریف شده، بنابراین همیشه می‌دانید رقابت شما در چه زمینه‌ای است. با این حال، BuzzSumo ارزان نیست، برنامه ها از 99 دلار در ماه شروع می شوند و می توانند تا 499 دلار در ماه افزایش یابند. یک تولید کننده محتوای رسانه های اجتماعی تازه کار می تواند از دانستن اینکه چه چیزی در حال پیشرفت است بهره مند شود، با این حال، پرداخت 99 دلار در ماه کمی زیاد است، به خصوص زمانی که ابزار رایگانی مانند Google Trends در دسترس دارید. BuzzSumo برای سطح دو برای سازندگان محتوا است که خواهان برتری نسبت به رقبای خود هستند، و اگر در این دسته قرار می گیرید، ارزش آن را دارد.

buzzsumo

5. پاسخ بافر

TLDR: ابزاری که تمام مخاطبان شما را برای گفتن ساده‌تر می‌کند تا بتوانید بیشتر با کمتر ارتباط برقرار کنید.

در حالی که کیفیت محتوای شما ممکن است مخاطبان را جذب کند، عوامل دیگری وجود دارد که آنها را در آنجا نگه می دارد. یکی از آنها روش ارتباط مخاطبان شما با شما است و این ارتباط چیزی است که یک پایگاه طرفداران وفادار ایجاد می کند. در حالی که ممکن است تجزیه و تحلیل و آپلود را خودکار کنید، بخش ارتباط با دست انجام می شود و مشکل در اینجاست. از تیمی که Buffer Publish را برای ما آورده است می آید پاسخ بافر، خواهر یا برادر کوچکتر است که به اندازه کافی برای نام بردن از خود تلاش می کند. Buffer Reply نظرات/پاسخ‌ها/اشاره‌ها را جمع‌آوری می‌کند روی همه حساب های رسانه های اجتماعی شما و آنها را در صندوق ورودی “همه در یک” ارائه می دهد. همچنین دارای یک پاسخگوی خودکار است که می تواند یک لمس حرفه ای به حساب/نمایه کسب و کار اضافه کند. همه اینها با قیمتی همراه است – هیچ برنامه رایگانی وجود ندارد – برنامه های پولی از 50 دلار در ماه شروع می شوند. هزینه اشتراک برای کسانی که دنبال کنندگان قابل توجهی دارند ارزشمند است روی بیشتر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، برای افرادی که به تازگی شروع به کار کرده‌اند، ممکن است ارزش سرمایه‌گذاری آنقدر نداشته باشد.

buffer_reply

تصویر شاخص از طریق Unsplash.

(برچسب‌ها برای ترجمه )حسابهای محتوا



منتشر شده در 1402-12-31 03:43:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید