وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

5 ترند برتر طراحی وب برای سال 2018

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


با سال جدید، بسیاری از شرکت ها به وب سایت های خود نگاه می کنند و فکر می کنند: “شاید باید کمی بازسازی کنیم. اما، از کجا شروع کنیم؟» این مشکل برای کسانی که تازه شروع به کار کرده اند و نمی دانند چه چیزی باعث ایجاد یک وب سایت جذاب می شود، می تواند بدتر باشد.

ارائه یک سایت بصری متقاعد کننده منجر به علاقه بیشتر بازدیدکنندگان می شود. این به نوبه خود منجر به زمان بیشتر می شود روی صفحات شما، رتبه بندی جستجوی بالاتر، تبدیل بیشتر و درآمد بالاتر. اما، چه روندهای طراحی را باید بدانید تا سایت خود را تازه نگه دارید؟ خوشحالم که پرسیدی ما این لیست از 5 گرایش برتر طراحی وب را که باید در سال 2018 به آنها توجه کنید، گردآوری کرده ایم.

1. انیمیشن ها

در چند سال اخیر، انواع مختلف انیمیشن ها محبوبیت بیشتری در طراحی مدرن داشته اند. چند نوآوری اخیر آنها را برای وب‌سایت‌ها در سال 2018 آسان‌تر کرده است. آنها به پهنای باند کمتر، قدرت پردازش کمتری نیاز دارند و بسیار سریع‌تر بارگذاری می‌شوند.

یکی از این افکت‌ها، «پس‌زمینه ذرات» از اسکریپت جاوا در یک محیط HTML5 است. برخلاف پس‌زمینه‌های کاملاً متحرک گذشته، این افکت‌های سبک می‌توانند زیبایی، حرکت و جذابیت را به شما اضافه کنند. page بدون اینکه برای همیشه بارگذاری شود. این پس‌زمینه‌ها فوراً توجه را به خود جلب می‌کنند و باعث می‌شوند بازدیدکنندگان مدت بیشتری درنگ کنند. این انیمیشن ها که به خوبی اجرا شده اند، می توانند اعتبار برند شما را ایجاد کنند و بازدیدکنندگان را برای اجراهای تکراری بازگردانند.

با این حال، انیمیشن‌های سنتی‌تر نیز در کتاب بازی طراحی وب در سال 2018 جای دارند. با پیشرفته تر شدن مرورگرها، توانایی پیاده سازی انیمیشن های جالب قابل اجراتر می شود. انیمیشن های کوچکتر در زمینه های مورد علاقه توجه زیادی را به خود جلب می کنند و می توانند چیزی را بسیار سریعتر از یک پاراگراف متن یا یک ویدیوی کامل توضیح دهند. به عنوان مثال، یک انیمیشن می تواند مونتاژ محصول را نشان دهد، در حالی که چیزی طنزآمیز نشان می دهد page بارگیری می کند یا به روش های منحصر به فردی با ناوبری و ادغام می شود page پیمایش

2. فونت های بزرگ و فضای خالی

فونت های بزرگ فضای خالی

بسیاری از افراد از فضای خالی در هر نوع طراحی می ترسند. آنها نباید. متأسفانه، برای مدت طولانی، این تصور غلط رایج وجود داشت که هر قطعه از محتوای مرتبط باید در فضایی که ابتدا بارگذاری می‌شود، قرار گیرد. روی یک صفحه نمایش سلطنت کرده است. محتوایی که قبل از اسکرول کردن به پایین مشاهده می‌شود (منطقه‌ای که گاهی اوقات «بالای چین» نامیده می‌شود) به لطف فناوری مدرن، اهمیت خود را از دست داده است. حکمت قدیمی در عصر اتصالات شماره‌گیری، زمانی که کاربران در انتظار بارگیری محتوا بی‌صبر می‌شدند، بسیار مرتبط بود. در نتیجه، هر چیزی که فوراً قابل مشاهده نباشد خطر دیده نشدن را داشت.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  انتخاب پخش کننده ویدیوی کامل برای وب سایت وردپرس شما

امروزه صفحات در چند ثانیه بارگیری می شوند نه چند دقیقه. این بدان معناست که بازدیدکنندگان احتمال بیشتری دارد که شما را به پایین اسکرول کنند page، به خصوص اگر آنچه آنها می بینند دلیل قانع کننده ای برای انجام آن باشد. فونت‌های بزرگ و قابل توجه و مقدار زیادی فضای خالی می‌توانند در واقع جذابیت بصری ایجاد کنند و از بار اطلاعاتی نامطلوب، درهم و برهم و بیش از حد بسیاری از سایت‌ها جلوگیری کنند. یک فونت سفارشی می تواند به این جذابیت اضافه کند و چیزی جالب و خواندنی ارائه دهد، اما با احساسی منحصر به فرد که بلافاصله هویت برند شما را تداعی می کند.

3. بهینه سازی موبایل

5 ترند برتر طراحی وب برای سال 2018

سال هاست که افراد بیشتری برای دسترسی به اینترنت به دستگاه های تلفن همراه روی آورده اند. در واقع، در سال 2017 افراد بیشتری نسبت به رایانه های رومیزی و لپ تاپ ها از دستگاه های تلفن همراه برای وب گردی استفاده کردند. بنابراین، مطمئناً، بهینه سازی موبایل باید بخشی حیاتی از برنامه هر طراح وب برای سال 2018 باشد.

در چند سال اخیر، طراحی موبایل واقعاً خودش را پیدا کرده است. زمانی، سایت‌ها یا رندرهای بی‌معنای محتوای اصلی خود را ارائه می‌کردند یا نسخه‌های «بهینه‌سازی شده برای موبایل» را ارائه می‌دادند. امروزه، بسیاری از شرکت‌های بزرگ و متوسط ​​شروع به اتخاذ استراتژی موبایل اول برای طراحی وب کرده‌اند. این بدان معناست که سایت را طوری طراحی کنید که بهترین کار را داشته باشد روی یک دستگاه تلفن همراه، سپس آن را مقیاس بندی کنید بالا متناسب با دسکتاپ این ممکن است به معنای تکیه کمتر باشد روی تصاویر پس زمینه بزرگ و با وضوح بالا و موارد دیگر روی استفاده کارآمد از فضا، رنگ های چشمگیر و طرح های جذاب.

4. رنگ. رنگ های زیاد و زیاد

رنگ ها

با نزدیک شدن به پایان سال 2017، بسیاری از سایت ها شروع به استفاده از افزایش اشباع رنگ برای افزودن پیزا به صفحات خود کردند. به هر حال، در دنیای طراحی موبایل اول، اشباع کردن یک سایت با رنگ به عنوان یک کار آسان برای حذف تصاویر پس زمینه بزرگ و با وضوح بالا عمل می کند. این روند برای سال 2018 ادامه خواهد داشت.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  Hostname و FQDN در سرور مجازی و اختصاصی

زمانی، تنها تعداد انگشت شماری از رنگ ها “ایمن وب” در نظر گرفته می شدند. اکنون با پیشرفت در مرورگرها، مانیتورها و زبان های کدنویسی، طیف کاملی از رنگ ها در دسترس طراحان جسور قرار می گیرد. آنچه بازدیدکنندگان سایت می بینند، دیدگاه طراح وب را با دقت بیشتری منعکس می کند روی اکثر مانیتورها و دستگاه ها این استفاده جسورانه از رنگ می تواند به احیای برندهای موجود که ممکن است برای جذب مشتریان جدید بیش از حد محافظه کار شده باشند، کمک کند. همچنین می تواند به تازه واردان اجازه دهد تا خود را با پالت های بصری جدید درخشان و منحصر به فرد متمایز کنند.

5. عدم تقارن

عدم تقارن

در نهایت، یک روند جدید هیجان انگیز برای سال 2018 استفاده آزادانه از عدم تقارن خواهد بود. تصاویر نامتقارن سالهاست که محبوبیت داشته اند و این امر در سال 2018 نیز ادامه خواهد داشت. page با این حال، طرح‌بندی‌ها در سال 2018 به منصه ظهور خواهند رسید. این طرح‌های منحصربه‌فرد امکان ارائه غیرمتعارف محتوا و تصاویر را فراهم می‌کنند. آنها می توانند چشم را به سمت نقاط مورد علاقه به گونه ای جلب کنند که چیدمان های شبکه سنتی نمی توانند. یک ستون کج از متن می‌تواند توجه را به یک تصویر یا محتوای مهم جلب کند. متن ممکن است دور یک ویژگی بپیچد و بیننده را وادار به مشاهده آن کند. در واقع، این عمل طراحی باعث می شود page خود را به یک اثر هنری جذاب بصری تبدیل می کند.

فراتر از چیدمان محتوای واقعی، عدم تقارن به سایر عناصر طراحی نیز راه پیدا می کند. این ممکن است به شکل پس‌زمینه‌هایی با گرادیان‌های رنگی توزیع نابرابر، استفاده خلاقانه از سایه‌زنی یا حتی بریده‌شدن عناصر بصری ناهموار باشد. در حالی که تقارن می تواند زیبا باشد، وجدان جمعی ما را چنان اشباع کرده است که دیگر آن را در وب سایت ها جالب نمی دانیم. با این حال، طرح‌های نامتقارن ممکن است بیننده (هر چند مختصر) را از هذیان وب‌گردی بی‌معنای معمول خود بیدار کند و باعث شود که واقعاً به آنچه سایت شما برای گفتن دارد توجه کند.

هاست رسانگار می تواند به شما در حفظ سایت کمک کند روی لبه برش طراحی وب

چه بخواهید به طور کامل از گرایش های طراحی جدید استقبال کنید، یا به سادگی ظاهر سایت خود را تازه نگه دارید، میزبانی رسانگار می تواند به شما کمک کند. تیم خدمات طراحی وب ما می تواند به شما کمک کند تا سایتی زیبا و سفارشی که شایسته برند شماست ایجاد کنید. بهتر از آن، مشاوره رایگان است و هیچ اجباری برای خرید وجود ندارد. امسال با خدمات طراحی وب میزبانی رسانگار سایت خود را در مسیری جدید و جسورانه قرار دهید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید