وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

5 دلیل برای انتقال نام دامنه

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


وب سایت شما در حال رشد است، ترافیک روزانه در حال افزایش است، شما به دریافت یک طرح میزبانی جدید فکر می کنید، اما در مورد انتقال نام دامنه چطور؟ اغلب در نگهداری عمومی وب سایت نادیده گرفته می شود، چه کسی شما host دامنه شما با بخش مهمی از امنیت وب سایت شما است. ما قصد داریم به دلایلی بپردازیم که چرا انتقال دامنه باید حرکت بعدی شما باشد.

هنگام شروع کار، نام خود را از یک ثبت نام خریداری کردید. Registrar شرکتی است که به شما امکان ثبت نام دامنه را می دهد تا فقط برای شما و وب سایت شما منحصر به فرد باشد.

چرا به انتقال نیاز دارید؟

همه ثبت‌کننده‌های قانونی توسط ICANN (شرکت اینترنتی برای نام‌ها و شماره‌های اختصاص‌یافته) معتبر هستند، بنابراین قبل از اینکه به انتقال فکر کنید، از دامنه جدید مطمئن شوید. host معتبر است.

اما اجازه دهید به بخش مهم آن بپردازیم، چرا باید دامنه خود را انتقال دهید؟ ما پنج دلیل داریم که چرا انتقال دامنه برای شما و وب سایت شما مفید است.

1. امنیت

یکی از نکات اصلی تمرکز وب سایت شما امنیت است. اگر مشتریان شروع به شکایت کنند که نمی توانند به سایت شما دسترسی پیدا کنند یا به سایت دیگری هدایت می شود، خوشحال نخواهید شد. این ممکن است نتیجه یک هکر نام دامنه باشد. این نوع هکرها معمولاً برای پول باج نام دامنه شما را نگه می دارند. به منظور مبارزه با این، مطمئن شوید که ثبت کننده جدید شما قفل نام دامنه را ارائه می دهد. این کار از تغییر دامنه جلوگیری می کند تا زمانی که آن را تغییر دهید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که جدید شما host شما را از هر گونه تغییر در دامنه، چه توسط شما و چه در غیر این صورت، مطلع خواهد کرد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  میزبانی وب چیست؟

2. خدمات مشتری

اگر وب سایت شما در حال رشد است، به پشتیبانی در بسیاری از زمینه ها و دامنه خود نیاز خواهید داشت host مستثنی نیست علاوه بر پشتیبانی در حین انتقال نام دامنه، از دامنه جدید خود مطمئن شوید host پس از این واقعیت پشتیبانی می کند. برخی از هاست ها تیم پشتیبانی ندارند اما فقط یک تیم فروش دارند که سعی می کند شما را وادار به خرید افزونه های اضافی کند.

3. تجربه کاربری

دسترسی به تنظیمات نام دامنه چقدر آسان است؟ اگر هنگام تلاش برای انجام یک کار کوچک یا تغییر ناامید می شوید، تلاش برای انجام یک کار بزرگ را تصور کنید. اطمینان از اینکه انجام هر گونه تغییر مورد نیاز در دامنه شما آسان است. این نه تنها در زمان و استرس شما صرفه جویی می کند، بلکه برای بازدیدکنندگان نیز مفید خواهد بود.

4. حریم خصوصی

این با امنیت متفاوت است، زیرا فقط به شما و نام دامنه شما مربوط می شود. در حالی که همه ثبت کنندگان می گویند که حریم خصوصی شما از اهمیت بالایی برخوردار است، ممکن است همیشه اینطور نباشد. اکنون، برای روشن شدن، یافتن دامنه کامل روی نگاه یک ثبت‌کننده به حریم خصوصی ممکن است کار دشواری باشد. برخی در توافق نامه حریم خصوصی خود به همه موقعیت ها توجه نمی کنند، بنابراین بهتر است تا آنجا که ممکن است تحقیق کنید. این شامل جستجو در وب سایت آنها، انجام جستجوی Google برای مسائل مربوط به حریم خصوصی و نظرات مشتریان است. نظرات مشتریان، اگرچه گاهی اوقات افراطی است، اما واقعا می تواند در این موارد کمک کننده باشد. اگر موضوع مشترکی در بررسی ها وجود داشته باشد، به احتمال زیاد درست است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  اهمیت یک نام دامنه بزرگ

5. هزینه

پرداخت بیش از حد هرگز چیز خوبی نیست و پرداخت بیش از حد برای شرکتی که خیلی کم انجام می دهد بدتر است. همه ثبت‌کننده‌ها یکسان ایجاد نمی‌شوند و قیمت‌گذاری آن‌ها هم نیست. هنگام تحقیق در مورد نام دامنه جدید host، می خواهید همه موارد فوق را در نظر بگیرید و تعیین کنید که آیا آن سرویس ارزش هزینه را دارد یا خیر. این به شما کمک می کند تا در بودجه خود باقی بمانید و بهترین سود را برای پول خود داشته باشید.

هنگامی که به دنبال یک نام دامنه جدید هستید host، از پنج دلیل بالا به عنوان چک لیست خود استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا یک نام دامنه است host برای شما مناسب است

انتقال نام دامنه شما

میزبانی رسانگار نه تنها میزبان دامنه‌ها است، بلکه ابزاری عالی برای اطمینان از اینکه در صورت نیاز، انتقال نام دامنه آسان و بدون استرس است، دارد. همین امروز دامنه خود را بخرید!



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید