وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

5 راه برای بهبود برندسازی

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


چه صاحب یک کسب و کار کوچک باشید و چه یک سرگرمی، ارتقاء نمایه آنلاین شما به بهبود شهرت و برند شما کمک زیادی می کند. چیزهای زیادی در برندسازی وجود دارد، به خصوص در صنایع مختلف. بسته به طراحی وب، بازاریابی و استراتژی های ارتباطی متفاوتی وجود دارد روی مخاطبان و مشتریان هدف شما در اینجا پنج راه برای تقویت برند شما وجود دارد.

هاست با کیفیت ارزان

در صورت نیاز ارتقا دهید. پولی را هدر ندهید که بهتر است در جای دیگری خرج شود. به همین دلیل است که بهتر است با میزبانی وب ارزان شروع کنید که امنیت، سرعت و پشتیبانی مشتری با کیفیت را به شما می دهد. میزبانی مشترک ما یک رایگان گواهی SSL Comodo و پشتیبانی زنده 24 ساعته به همین دلیل است.

بسیاری وجود دارد رایگان راه هایی برای بهبود عملکرد بدون افزایش پرداخت های سالانه بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا (CMS) – به عنوان مثال وردپرس، دروپال، گراو – افزونه هایی برای بهبود سرعت و امنیت وب سایت داشته باشید.

همچنین سرویس های خارجی مانند Cloudflare وجود دارد که وب سایت شما را برای عملکرد سریعتر در سراسر جهان ذخیره می کند و Securi که به طور فعال از وب سایت شما محافظت می کند.

مدیریت رسانه های اجتماعی

پست ها را زودتر از موعد برنامه ریزی کنید. وقت ارزشمند خود را برای کپی کردن مطالب مشابه تلف نکنید روی فیس بوک، توییتر و اینستاگرام چندین بار در روز. از یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی استفاده کنید (ما Buffer.com را توصیه می کنیم) برای برنامه ریزی پست ها پیش از موعد از یک داشبورد واحد تا بتوانید زمان خود را برای کار آزاد کنید. روی یک چیز دیگر.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آموزش پشتیبان گیری ( Backup) از سرور مجازی

لیست پستی

یک لیست پستی برای بازدیدکنندگانی که ایمیل را به رسانه های اجتماعی ترجیح می دهند ایجاد کنید. بسیاری از کاربران وردپرس Mailchimp را برای مدیریت لیست های ایمیل خود ترجیح می دهند.

فیدهای RSS

فیدهای RSS برای استفاده از برنامه های دسکتاپ و موبایل برای محتوای جدید وب سایت ها عالی هستند. وردپرس دارای فیدهای RSS داخلی است در حالی که بسیاری از CMS های دیگر دارای پلاگین هایی برای تطبیق با این موضوع هستند.

به طور منظم محتوا ایجاد کنید

وبلاگ، وبلاگ یا پادکست. ایجاد محتوا به طور منظم به افراد دلیلی برای بازگشت به وب سایت شما می دهد. این امر فرصت های بیشتری برای بازاریابی محصولات ایجاد می کند. راه های متعددی برای این کار وجود دارد.

  • وبلاگ بنویسید روی وب سایت شما در مورد اخبار مرتبط با صنعت و برند شما
  • جلسات ویدیویی و وبلاگ ها را ضبط کنید با یوتیوب یا جیتسی
  • انتشار پادکست های صوتی از طریق وب سرور شما، SoundCloud، Clyp.it یا وب سایت های پادکست

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

محتوای جدید رتبه سئوی شما را افزایش می دهد و باعث می شود وب سایت شما در نتایج جستجوی مرتبط بالاتر نشان داده شود. چند راه آسان برای بهبود سئو:

  • رسانه ها نام فایل ها باید به آنچه در فایل است مربوط باشد – عنوان آهنگ، لوگو در یک تصویر
  • از کلمات کلیدی محبوب استفاده کنید در عناوین و توضیحات مربوط به صنعت شما برای بازدید بیشتر
  • یک طرحواره ایجاد کنید برای نشان دادن اطلاعات مهم برند در کنار نتایج موتورهای جستجو
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  طراحی ریسپانسیو استاد با Modernizr

ایجاد محتوا با سئو به طور منظم شما را مرتبط نگه می دارد و به مشتریان کمک می کند تا شخصاً با شما ارتباط برقرار کنند. به یاد داشته باشید که محتوا همیشه نباید در مورد محصولات شما باشد، اما آنها باید یک تماس برای اقدام (CTA) داشته باشند.

تجزیه و تحلیل

داشبورد Matomo Analytics

برنامه تجزیه و تحلیل وب مناسب که به درستی برای نیازهای شما پیکربندی شده باشد، می تواند آمار مهمی در مورد آن ارائه دهد چه زمانی و چگونه بازدیدکنندگان از هر کجا که در جهان در حال رسیدن هستند چی محتوا.

این داده‌ها از آدرس‌های IP ثبت‌شده، انواع دستگاه و زمان می‌آیند روی صفحات وب. کاربران Google Suite Google Analytics را ترجیح می دهند و Matomo Analytics مقیاس پذیرترین گزینه ای است که ما پیدا کرده ایم.

همچنین، برنامه های تجزیه و تحلیل وب گزینه هایی برای مطابقت دارند مقررات عمومی حفاظت از داده ها (GDPR).

دسترسی

قابلیت دسترسی تضمین می کند که کاربران ناتوان می توانند در وب سایت شما حرکت کنند با ابزارهای سیستم عامل (OS) مانند صفحه خوان ها، فیلترهای رنگی و زیرنویس ها.

بسیاری از CMS ها دارای پلاگین هایی برای افزایش دسترسی هستند و پروژه های زیادی مانند این وجود دارد پروژه A11Y اختصاص داده شده به دستورالعمل های استاندارد.

اکنون دسترسی وب سایت خود را با Tenon.io و WAVE.Webaim.org

با 15 گام ما برای رشد کسب و کار خود به صورت آنلاین به یادگیری ادامه دهید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید