وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

5 راه برای تقویت Local سئو

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 6 دقیقه


5 راه برای تقویت Local سئو

بیایید در اطراف بوش شکست نخوریم، سئوی محلی سخت است. اگر شما نماینده یک کسب و کار در یک شهر بزرگ هستید و به دنبال یک فهرست تجاری 3 نقشه برتر هستید ( بسته میان وعده، پس از آن حتی سخت تر است. شما می توانید ساعت های پر استرس زیادی را صرف طراحی هر جنبه کوچک از سایت خود کنید، سعی کنید به این هدف برسید و در طول مسیر عقل خود را از دست بدهید و فکر کنید کجا اشتباه کرده اید. می تواند مکانی بسیار خلوت باشد. یک کار مهم برای حفظ سلامت عقل این است که واقع بین باشید و با چند حقیقت صادقانه روبرو شوید. (نقل قول)هیچ کس با اطمینان کامل نمی داند … چه کسی آن را در بسته تنقلات مورد علاقه قرار می دهد (/ pullquote) یکی از این حقایق این است که هیچ کس با اطمینان کامل نمی داند، چگونه، یا چه کسی آن را در بسته میان وعده مورد علاقه برای هر کسی قرار می دهد. درخواست جستجو داده شده است. نه بهترین متخصصان سئو، نه افرادی که در گوگل کار می‌کنند. page تولید می شود. چرا این هست؟ در حالی که کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا بر شانس خود برای رتبه بندی در بسته اسنک نقشه تأثیر بگذارد، این نتایج تحت تأثیر چیزهایی هستند که کاملاً خارج از کنترل شما هستند. یکی از عوامل رتبه‌بندی اولیه، مکان شخصی است که جستجو را انجام می‌دهد و همچنین بر اساس ترجیحات کاربر روی تجربیات قبلی نتایج (pullquote) تحت تأثیر چیزهایی هستند که کاملاً خارج از کنترل شما هستند (/pullquote) برای مثال، یک فرد می‌تواند جستجوی «بهترین کافه‌های نزدیک من» را در یک مکان انجام دهد و یک بلوک دورتر از همان جستجو می‌تواند نتایج کاملاً متفاوتی را به دست آورد. با استفاده از همین مثال، اگر فرد به کافه‌های دیگر منطقه رفته است و به آن‌ها امتیاز بالایی می‌دهد (بدون بازدید از کافه‌های شما)، دوباره کافه‌های او می‌توانند مورد پسند قرار گیرند. با وجود عنصر ناشناخته و غیرقابل کنترل که علیه شما کار می کند، باید موقعیت را مدیریت کنید تا مطمئن شوید که زمان زیادی را صرف نمی کنید. روی چیزی که ممکن است در وهله اول قابل دستیابی نباشد. با در نظر گرفتن این موضوع، ما لیستی از پنج مورد از کارهای برتر را که می توانید انجام دهید و به رقابت کمک می کند، گردآوری کرده ایم. روی جبهه محلی بدون اینکه تمرکز شما صرفا باشد روی نتایج نقشه (اگرچه اجرای این پنج تاکتیک به شما کمک می کند تا در فضای نقشه رتبه بندی کنید).

1. ایجاد شهرت از طریق بررسی

مصرف کننده امروزی فردی باهوش و با تحقیق است که اغلب از طریق نظرات/بازخوردهای مشتریان بررسی می کند. روی هر محصول/خدمات/تجربه ای که در نظر دارند. بنابراین، ایجاد یک شهرت قوی از طریق وب سایت ها و پلتفرم های مهم و مرتبط با کسب و کار شما بسیار مهم است. پلتفرم‌های مرتبط ممکن است شامل TripAdvisor، Yelp، Bookings.com، FourSquare و غیره باشند، اما پلتفرم‌های اصلی صنعت شما هر چه هستند، شما می‌خواهید باشید. روی آنجا. شما همچنین باید تمرکز کنید روی دریافت نظرات از طریق فهرست کسب و کار من در Google، زیرا این اغلب اولین درگاه تماس برای افرادی است که در جستجوی کسب و کار شما هستند. البته این نه تنها به معنای انجام کار خوب است، بلکه به معنای فعال بودن در تشویق مشتریان برای ارائه تجربیات مثبت خود است. این ممکن است به همین سادگی باشد که یک تابلوی کوچک در نزدیکی محل فروش خود داشته باشید که به مردم اجازه می دهد شما را مطلع کنند روی سکوها ممکن است کارکنان را وادار کنید که همین موضوع را به مشتریان یادآوری کنند. حتی ممکن است بخواهید از بازاریابی ایمیلی خود به عنوان وسیله ای برای تشویق تعامل استفاده کنید. تنها چیزی که باید از آن اجتناب کرد، تشویق نامناسب مشتریان برای بررسی است (با ارائه تخفیف یا پرداخت به آنها برای انجام این کار). این به طور کلی توسط پلتفرم ها به عنوان یک عمل بد تلقی می شود و اغلب منجر به جریمه شدن کسب و کار شما برای انجام این کار می شود. در هر صورت، اگر با مشتریان راضی کار خوبی انجام می دهید، آنها نباید به تشویق بیش از حد نیاز داشته باشند.

2. در رسانه های اجتماعی شرکت کنید

رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای تعامل با مشتریان فعلی، جدید و بالقوه برای کسب و کار شما هستند و این روزها، یک انتظار استاندارد به عنوان راهی برای معرفی کسب و کار شما هستند. این نه تنها یک راه عالی برای ارتباط با مشتریان محلی شماست، بلکه یک راه عالی برای قرار گرفتن در معرض گسترده و به دست آوردن طرفداران، پیروان و ارتباطات جدید است. شما می توانید این کار را به صورت ارگانیک یا از طریق کمپین های پولی هدفمند با ویژگی های بسیار زیاد انجام دهید. با فالوورهای جدید خود، رسانه های اجتماعی را به عنوان یک پلت فرم عالی برای به اشتراک گذاشتن بسیاری از اطلاعات در مورد کسب و کار خود خواهید یافت که در غیر این صورت ممکن است از طریق یک وب سایت یا از طریق نتایج جستجوی ارگانیک چالش برانگیز باشد. محصولات جدید، تخفیف های جدید، رویدادهای آینده شما فوراً ظاهر می شوند روی فید رسانه های اجتماعی آنها بدون نیاز به جستجوی آن است.

3. دایرکتوری های آنلاین را رد نکنید

راه دیگری که بسیاری از مردم در مورد کسب و کار در منطقه خود می یابند، از طریق دایرکتوری های آنلاین است. به راحتی می توان فکر کرد که همه از گوگل استفاده می کنند و از هیچ چیز دیگری استفاده نمی کنند. وضعیت واقعی چندان واضح نیست. در حالی که گوگل تسلط دارد، مسئولیت سنگین خزیدن در کل اینترنت را بر عهده دارد و گاهی اوقات نتایجی را برمی‌گرداند که دقیقاً مرتبط نیستند و/یا در صورت بهینه‌سازی ضعیف سایت‌ها، نتایجی را از دست می‌دهد. بنابراین، دایرکتوری آنلاین هدفمندتر و خاص‌تر می‌شود و مسیریابی با فهرست‌های خوب بسیار آسان است، به همین دلیل است که مردم به آنها مراجعه می‌کنند. بسیار مهم است که مانند مکان‌های بررسی و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، در هر کدام از موارد مرتبط با کسب‌وکار شما قرار بگیرید. همچنین مهم است که نام، آدرس و شماره تلفن شما (NAP) در همه فهرست‌هایی که ارسال می‌کنید یکسان باشد. کمی تلاش و تحقیق می‌طلبد، اما متوجه می‌شوید که زمان خوبی صرف شده است، و در نهایت، به شانس شما برای رتبه‌بندی در بسته اسنک نقشه محلی کمک می‌کند.

4. با انجمن ارتباط برقرار کنید

وقتی نوبت به فکر کردن در مورد راه‌هایی برای ارتقای کسب‌وکارتان می‌رسد، به‌دست آوردن یک دید تونل آنلاین بسیار آسان است، اما همیشه باید به یاد داشته باشید که مردم تمام زندگی خود را نمی‌گذرانند. روی اینترنت… خوب، به هر حال هنوز نه. هیچ چیز بهتر از برقراری ارتباط با کسی نیست روی یک سطح شخصی نسبت به تعامل رودررو، بنابراین کاملاً به نفع شماست که خود را در اجتماع مشارکت دهید و دیده شوید. برخی از راه‌های انجام این کار حضور در بازارهای محلی یا نمایشگاه‌های تجاری (در صورت مناسب بودن کسب‌وکار شما) است. با انجام این کار صدها تعامل شخصی مختلف ایجاد خواهید کرد که در بسیاری از موارد منجر به بیشتر در مکان معمول شما می شود. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید حمایت مالی از یک رویداد محلی یا خیریه است. اگر بتوانید مراقبت های کسب و کار خود را نشان دهید، احتمالاً جامعه به شما اهمیت می دهد و از شما حمایت می کند. این نوع رویدادها نیز تعامل بسیار خوبی دارند روی رسانه های اجتماعی به شما محتوای عالی برای پست و اشتراک گذاری می دهند و به طور کلی باعث می شوند که شما نیز احساس خوبی داشته باشید!

5. برخی را ایجاد کنید Local محتوا برای وب سایت شما

اگر می خواهید خود را به معنای محلی و نه آسان ترین مکان برای یک سهام تثبیت کنید، ادعای این است روی وب سایت خودتان با محتوای متمرکز داستان خود را بگویید و توضیح دهید که چرا محله و جامعه شما بخشی جدایی ناپذیر از تجارت شما هستند. آیا این بخشی از مبدا کسب و کار شماست و اگر چنین است، چگونه؟ آیا محلی بودن شما به نحوی در محصولات شما تأثیر داشته یا در محصولات شما نشان داده شده است؟ آیا از محصولات یا تامین کنندگان محلی استفاده می کنید؟ اگر این چیزها مشخص باشد باید بسیار آشکار باشد روی وبسایت شما. حتی ممکن است ارزش داشتن یک بخش وبلاگ را داشته باشد که در آن بتوانید جزئیات بیشتری داشته باشید روی این جنبه ها با جزئیات بیشتر با قطعات مستقل. یک بار دیگر، شما همچنین می توانید این محتوا را به اشتراک بگذارید روی رسانه های اجتماعی و به همه نشان دهید که مکان شما چقدر برای کسب و کار شما مهم است.

نتیجه

همانطور که در مقدمه گفته شد، دریافت نتایج بسته میان وعده می تواند یک نبرد سخت و نامطمئن باشد روی در بسیاری از جبهه ها، اما با فعال بودن شما همچنان می توانید حضور داشته باشید روی جبهه محلی یک امتیاز اضافی این است که با انجام بیشتر این کارها فقط شانس خود را برای ورود به آن بسته اسنک پرطرفدار افزایش می دهید.

تصویر شاخص از طریق $.

(برچسب‌ها برای ترجمه )مهم



منتشر شده در 1403-01-05 07:42:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید