وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

5 راه برای جستجوی کلمات کلیدی در هر وب سایت + ابزارهایی برای استفاده

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 8 دقیقه


احتمالاً هنگام نوشتن یک پست وبلاگ جدید یا انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای وب سایت خود، کلمات کلیدی را جستجو کرده اید. شاید برای شناسایی عبارات کلیدی که سایر صفحات با رتبه برتر استفاده می کنند و آنها را در محتوای خود بگنجانید.

برای خواندن طولانیست;کل آن را نخوانید

  • جستجو در وب سایت ها برای کلمات کلیدی برای شناسایی کلمات کلیدی که می توانند محتوای شما را بهبود بخشند و به شما در رتبه بندی بالاتر کمک کنند بسیار مهم است.
  • CTRL + F موثرترین راه برای یافتن کلمات کلیدی نیست که رقبای شما در صفحات خود استفاده می کنند. ابزارهای کلیدواژه کار بهتر و کامل تری را در زمان کمتری انجام می دهند.
  • از جستجوهای سایت برای جستجوی ایده‌های موضوعی جدید، تحقیقات و مطالعات داده‌ها، نقل قول‌ها و مطالعات موردی استفاده کنید که می‌توانند از مقالات شما نسخه پشتیبان تهیه کرده و اعتماد ایجاد کنند و در عین حال به شما در رتبه‌بندی بالاتر کمک کنند.

تحقیق در مورد رقبا و سایر وب سایت ها برای کلمات کلیدی مرتبط برای استراتژی تحقیق کلمه کلیدی شما ضروری است. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که پست وبلاگ شما تمام موضوعات فرعی و کلیدواژه های مرتبط را پوشش می دهد تا شانس شما برای رتبه بندی خوب افزایش یابد. نه تنها این، پوشش کلمات کلیدی مرتبط در محتوای شما، عمق موضوعی را در چشم گوگل نشان می دهد.

این راهنما شما را از طریق چندین راه سریع و موثر برای جستجوی کلمات کلیدی در یک وب سایت راهنمایی می کند.

جستجو در وب سایت برای کلمات کلیدی چیست؟

جستجوی وب سایت که جستجوی سایت نیز نامیده می شود، رویکردی برای یافتن مطالب یا موضوعات خاص در یک وب سایت است. معمولاً به عنوان بخشی از فرآیند تحقیق کلمات کلیدی شما و شناسایی کلمات کلیدی مورد استفاده رقبا انجام می شود.

چرا کلمات کلیدی را در وب سایت جستجو کنید؟

یافتن کلمات کلیدی در سایر صفحات وب می تواند به پیاده سازی استراتژی بهینه سازی موتور جستجو برای وب سایت شما کمک کند. انجام تحقیقات کلمات کلیدی به شما در موارد زیر کمک می کند.

ارضای هدف جستجو

هدف جستجو یک عامل مهم رتبه بندی برای صفحه وب شما برای عملکرد بهتر در نتایج موتورهای جستجو است. پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای وب سایت شما تضمین می کند که صفحات شما با هدف کاربر هماهنگ هستند.

عمق موضعی را بپوشانید

گوگل برای ارتباط با زمینه و موضوع به یافتن کلمات کلیدی مرتبط معنایی در صفحه وب شما متکی است. از جمله کلمات کلیدی ارگانیک که رقبای شما از قبل در SERP استفاده می‌کنند، می‌تواند به اطمینان حاصل شود که پست‌های وبلاگ شما مطالب موضوع را به طور جامع و بدون کرک پوشش می‌دهند.

شکاف کلمات کلیدی را وصل کنید

یافتن و درج عبارات کلیدی و ارجاع به موضوعات یا داده هایی که ممکن است از طریق جستجوی کلمات کلیدی SEO از دست داده باشید، اعتبار محتوای شما را بهبود می بخشد.

ایده های کلمه کلیدی را کشف کنید

البته، هنگامی که در وب سایت ها برای کلمات کلیدی جستجو می کنید، ایده های جدیدی برای کلمات کلیدی نیز پیدا خواهید کرد که می توانید از آنها استفاده کنید. محتوای خود را افزایش دهید یا صفحات وب جدید بنویسید.

رتبه بهتر

و در آخر، جستجو و استفاده از کلمات کلیدی SEO از تحقیقات کلمات کلیدی شما منجر به بهبود رتبه و ترافیک موتورهای جستجو می شود.

چگونه کلمات کلیدی را در یک وب سایت پیدا کنیم

روش معمولی ctrl F، در حالی که محبوب ترین است، راه های بهتری برای جستجوی یک وب سایت برای کلمات کلیدی وجود دارد. در اینجا 5 روش برای جستجوی یک وب سایت برای کلمات کلیدی آورده شده است، که از بی دردسرترین و کارآمدترین روش شروع می شود و به کم کارآمدترین راه می رسد.

1. ممیزی صفحه وب را اجرا کنید

ممیزی یک صفحه وب سریعترین راه برای ایجاد لیست کلمات کلیدی مورد استفاده در محتوای صفحه است. آیا ترجیح نمی دهید به جای شناسایی تک تک کلمات کلیدی، فهرستی از کلمات کلیدی سئو را در عرض چند دقیقه داشته باشید؟ در اینجا نحوه ایجاد رکوردی از کلمات کلیدی برتر از رقبای خود آورده شده است.

  1. به Surfer Audit بروید
  2. URL صفحه وب و کلمات کلیدی اصلی خود را وارد کنید
  3. کشور، تنظیمات برگزیده دستگاه را انتخاب کنید و آن را بررسی کنید احساسات جعبه
  4. کلیک حسابرسی ایجاد کنید

چند ثانیه صبر کنید تا Surfer Audit کار یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی را در پس‌زمینه انجام دهد. وقتی گزارش آماده شد، یک تیک سبز رنگ مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک کنید. به پایین اسکرول کنید شرایط استفاده بخش صفحه برای مشاهده لیست جامعی از بهترین کلمات کلیدی برای کلمات کلیدی جستجوی شما.

به عنوان مثال، هنگام ایجاد پست خود در مورد نوشتن عناوین متا تأثیرگذار برای سئو، کلمات کلیدی را در یک صفحه با رتبه برتر با استفاده از Surfer Audit جستجو کردیم. 288 عبارت جستجو، مجموع 226 کلمه کلیدی ارگانیک و 62 عبارت به ما نشان داده شد.

با ارزش ترین بخش این گزارش این است که حاوی کلمات کلیدی خاص در صفحه تجزیه و تحلیل شده و تمام کلمات کلیدی مرتبط با رقبای شما در نتایج جستجوی برتر است.

این به شما امکان می دهد یک ممیزی واحد را در هر یک از صفحات برتر برای عبارت جستجوی خود اجرا کنید و به پایان برسانید. لازم نیست زمان کمتری را صرف تحقیق در مورد کلمات کلیدی رقابتی از SERP کنید. حتی می توانید صفحاتی را که می خواهید کلمات کلیدی در آنها پیدا کنید انتخاب کنید.

برای این کار به بالای گزارش رفته و روی آن کلیک کنید رقبا را انتخاب کنید سپس، از ضامن سمت چپ استفاده کنید تا صفحات را در تحقیقات کلمه کلیدی خود بگنجانید یا حذف کنید.

5 راه برای جستجوی کلمات کلیدی در هر وب سایت + ابزارهایی برای استفاده

حالا به سمتش برگردید شرایط استفاده گزارش. را کلیک کنید صادرات در سمت راست بالای گزارش اکنون یک لیست کلمات کلیدی در قالب فایل CSV خواهید داشت که می توانید از آن برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای وب سایت خود استفاده کنید. فرمت فایل CSV همچنین به شما نشان می دهد که سایت های رقیب چند بار از کلمه کلیدی داده شده استفاده کرده اند، همراه با فرکانس توصیه شده در زیر عمل ستون

5 راه برای جستجوی کلمات کلیدی در هر وب سایت + ابزارهایی برای استفاده

در حالی که این سریع ترین و کارآمدترین راه برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای استراتژی محتوای شما است، اجازه دهید راه های دیگری را که می توانید برای یافتن کلمات کلیدی در وب سایت ها استفاده کنید، مورد بحث قرار دهیم.

2. از برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل استفاده کنید

گوگل ادوردز برنامه ریز کلمات کلیدی یک ابزار کلیدواژه کم استفاده است که می توانید از آن برای بررسی رقابت استفاده کنید. یک تصور غلط رایج این است که شما به یک حساب تبلیغاتی فعال گوگل نیاز دارید، اما اینطور نیست. نگران نباشید – نیازی به وارد کردن کارت اعتباری ندارید.

  1. ایجاد یک حساب کاربری در تبلیغات گوگل
  2. فرمان‌های روی صفحه را دنبال کنید تا زمانی که گزینه تغییر به حالت متخصص را دریافت کنید
  3. کلیک با کمپین یک حساب کاربری ایجاد کنید
  4. جزئیات کسب و کار خود را تأیید کنید
  5. زیر ابزارها و تنظیمات در پانل بالا، پیدا کنید برنامه ریز کلمات کلیدی
  6. کلیک کنید روی کلمات کلیدی جدید را کشف کنید کارت
  7. در پنل جدید، را انتخاب کنید با یک وب سایت شروع کنید
  8. آدرس صفحه مورد نظر برای تجزیه و تحلیل را وارد کنید
  9. از بین گزینه ها انتخاب کنید و کلیک کنید نتیجه بگیرید

به عنوان مثال، اگر صفحه اصلی Optin Monster، یک افزونه محبوب وردپرس را وارد کرده و انتخاب کنم از کل سایت استفاده کنید این ابزار لیستی از 243 ایده کلمه کلیدی را از وب سایت خود نمایش می دهد. متأسفانه، حجم جستجوی ماهانه نمایش داده شده طیف گسترده ای دارد و بنابراین چندان مفید نیست، اما برای ارقام دقیق می توانید از افزونه Keyword Surfer Chrome استفاده کنید.

5 راه برای جستجوی کلمات کلیدی در هر وب سایت + ابزارهایی برای استفاده

3. از اپراتورهای جستجوی گوگل برای جستجو در یک وب سایت استفاده کنید

کاربر پسندترین راه بعدی برای یافتن کلمات کلیدی در یک وب سایت، استفاده از “جستجوی سایت” در نوار جستجوی گوگل است. این به شما کمک می کند کل یک وب سایت را برای کلمات کلیدی خاص در گوگل جستجو کنید. در اینجا چه باید کرد.

  1. عبارت site:yourdomain.com را در جستجوی گوگل تایپ کنید
  2. برای تطابق دقیق کلمات کلیدی، از علامت نقل قول استفاده کنید و در site:yourdomain.com عبارت “جستجو” را تایپ کنید.
  3. جستجو را بزنید

توجه داشته باشید که باید آدرس وب سایتی را که می خواهید کلمات کلیدی را در آن جستجو کنید جایگزین «yourdomain.com» کنید. و کلمه کلیدی مورد نظر خود را به جای عبارت Search وارد کنید. اگر به دنبال کلمه کلیدی در یک زیر دامنه هستید، با وارد کردن زیر دامنه مانند blog.yourdomain.com به جای دامنه اصلی، نتایج بهتری خواهید گرفت.

5 راه برای جستجوی کلمات کلیدی در هر وب سایت + ابزارهایی برای استفاده

استفاده از عملگر “site:” تضمین می کند که گوگل فقط نتایج آن وب سایت خاص را به شما نشان می دهد و نه از سراسر وب.

بهترین روش ها برای استفاده از جستجوی سایت گوگل

یک رویکرد خوب برای جستجوی سایت این است که با یک جستجوی گسترده شروع کنید و به تدریج آن را خاص تر کنید. با انجام این کار، به احتمال زیاد آنچه را که نیاز دارید بیابید و در عین حال از محدود کردن جستجوی خود اجتناب کنید.

به عنوان مثال، فرض کنید شما یک کسب و کار تجزیه و تحلیل اپلیکیشن مبتنی بر SAAS هستید و می خواهید وب سایت یک رقیب را برای محتوای مرتبط جستجو کنید. با استفاده از “App Analytics” در عبارت جستجو و یک ایده کلی از رتبه بندی و محتوای آنها ترسیم کنید.

از اینجا، می‌توانید عمیق‌تر در زیرمجموعه‌هایی مانند «عضویت کاربر»، «تعامل کاربر»، و «بازخورد کاربر» و غیره غوطه‌ور شوید تا در این صفحات برای یافتن کلمات کلیدی که می‌توانید با آن‌ها رقابت کنید، تحقیق کنید.

4. از عملکرد جستجوی وب سایت استفاده کنید

همچنین می‌توانید از نوار جستجوی وب‌سایت برای یافتن کلمات کلیدی احتمالی در صفحات آن استفاده کنید، اگر چیزی غیر از ابزارهای کلیدواژه را ترجیح می‌دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از وب سایت بازدید کنید و عملکرد جستجو را پیدا کنید – معمولاً در نوار ناوبری در بالا قرار دارد. سپس، کلمه کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید تا نتایج را مشاهده کنید.

5 راه برای جستجوی کلمات کلیدی در هر وب سایت + ابزارهایی برای استفاده

این روش بسیار کارآمدی نیست زیرا برخی از وب سایت ها نوار جستجو ندارند و همه آنها برای بهترین نتایج بهینه سازی نشده اند. به عنوان مثال، تابع جستجو ممکن است فقط به دنبال کلمات کلیدی در URL صفحه یا برچسب عنوان باشد و بهترین ارتباط را نداشته باشد.

5. کلمات کلیدی را در منبع صفحه پیدا کنید

همچنین می توانید از روش محبوب Ctrl + F برای یافتن کلمه کلیدی در یک وب سایت استفاده کنید. اما به جای استفاده از این کلیدها در سایت، کلمات کلیدی را در منبع HTML صفحه جستجو کنید. شما می توانید این کار را در هر مرورگری انجام دهید. در اینجا من این تلاش ها را با استفاده از Google Chrome نشان می دهم.

  1. در صفحه ای که می خواهید کلمات کلیدی را جستجو کنید، کلیک راست کرده و انتخاب کنید مشاهده منبع صفحه.
  2. کلیدهای ctrl و F را به طور همزمان بزنید
  3. کلمه کلیدی خود را در کادری که ظاهر می شود تایپ کنید

سپس کلمات کلیدی مورد نظر شما در HTML منبع صفحه برجسته می شوند. من طرفدار این روش نیستم زیرا زمان بر است و اشتباه کردن آسان است.

با استفاده از جستجوی سایت چه چیزی پیدا کنیم؟

کلمات کلیدی نقطه شروع خوبی برای جستجو در سایر وب سایت ها هستند، اما در اینجا چند مورد دیگر وجود دارد که می تواند به استراتژی SEO شما کمک کند. اگر می‌خواهید ترافیک ارگانیک را افزایش دهید و محتوای بهتری برای موتورهای جستجو بنویسید، به دنبال این موارد باشید.

جستجوی مطالعات داده

پشتیبان‌گیری از ادعاهایتان با داده‌ها می‌تواند به کاربران اجازه دهد تا ادعاهای شما را تأیید کنند و اعتبار محتوای شما را افزایش دهند. هنگامی که محتوایی را ایجاد می کنید که از ارجاع به مطالعه سود می برد، در وب سایت های مرتبط جستجوی سریع انجام دهید. استفاده صحیح از داده ها به شما کمک می کند تا از سایت رقیب متمایز شوید.

جستجو برای نقل قول

تلاش های سئوی شما نیز از استفاده از نقل قول های متخصص در صفحات شما سود خواهد برد. هنگام نوشتن محتوا، چهره های شناخته شده و مصاحبه های آنها را از صنعت خود جستجو کنید. صرف درج یک نقل قول کمکی به افزایش ترافیک نمی کند، اما دیدن چهره های آشنا به ایجاد اعتماد کمک می کند.

جستجو برای مطالعات موردی

به طور مشابه، بسیاری از وب سایت ها مطالعات موردی را منتشر می کنند و از موارد به عنوان بخشی از استراتژی کلمات کلیدی خود استفاده می کنند که می توانید از آن استفاده کنید. اینها مخصوصاً در صورتی مفید هستند که خودتان را ندارید اما می‌خواهید نقطه نظرات خود را برای تأثیرگذاری بیشتر نشان دهید.

جستجوی ایده های موضوعی جدید

و البته یافتن کلمات کلیدی در سایت های دیگر به شما ایده هایی برای موضوعات جدید می دهد.

نتیجه

همانطور که می توانید بگویید، یافتن کلمات کلیدی در سایر وب سایت ها بخش مهمی از استراتژی محتوای شما است و باید به طور مکرر انجام شود. استفاده از تکنیک‌های جستجوی سایت می‌تواند به شما در نظارت بر عملکرد محتوا و سئو کمک کند و به شما ایده دهد که رقبای شما چه می‌کنند. این روش‌ها زمان و تلاش کمی را می‌طلبند، اما پتانسیل آن را دارند که به رشد وب‌سایت شما کمک زیادی کنند.

خواندن توصیه می شود:

  • Content Editor 2.0 Live – 10 پیشرفت عمده که طرز فکر شما را در مورد محتوا تغییر می دهد
  • چارچوب 10 مرحله ای برای ایجاد صفحات ستون
  • ارزیابی دشواری کلمات کلیدی و راه‌هایی برای غلبه بر غیرممکن‌ها



منتشر شده در 1403-12-26 10:05:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید