وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

5 روش جایگزین برای خرید بیت کوین با پی پال در سال 1402

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


نحوه خرید بیت کوین با پی پال

شما در حال حاضر یک حساب پی پال دارید و ترجیح می دهید در خرید بیت کوین از راه های دیگر زحمت نکشید. همچنین ممکن است بدانید که پی پال در خرید بیت کوین عمدتاً نگاه مثبتی داشته است و از اواخر سال 2020، می توانید با استفاده از کیف پول پی پال، ارزهای دیجیتال خریداری کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب PayPal سرمایه گذاری شده داشته باشید، ارز دیجیتالی را که می خواهید بخرید انتخاب کنید و خرید خود را تأیید کنید.

برای فرآیند دقیق‌تر این، لطفاً این ویدیوی توضیحی کوتاه را مشاهده کنید CryptoRobert.

اگر بنا به دلایلی خرید مستقیم بیت کوین در پی پال گزینه مناسبی برای شما نیست، ما نیز پنج روش جایگزین برای خرید بیت کوین با پی پال آماده کرده ایم. با این حال، مراقب بازپرداخت هزینه های جعلی باشید – صرافی سنتی ممکن است امن ترین گزینه برای یک مبتدی باشد.

1. با eToro بیت کوین بخرید

با PayPal eToro بیت کوین بخریدبا PayPal eToro بیت کوین بخرید

در زمان نگارش مقاله، eToro به تازگی کیف پول رمزنگاری eToro خود را منتشر کرده است که به شما امکان می دهد بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، لایت کوین، دش و ریپل را مستقیماً از پلتفرم معاملاتی خود ذخیره کنید. پلتفرم معاملاتی به شما امکان می‌دهد بیت‌کوین‌ها را با پی پال بخرید، اما باید آن‌ها را در کیف پول eToro خود برداشت کنید تا بتوانید آن‌ها را از جای دیگری برداشت کنید یا برای افراد دیگر ارسال کنید.

دریافت بیت کوین از طریق eToro بسیار ساده ترین و دوستانه ترین راه برای مبتدیان است. علاوه بر PayPal (که برای کاربران ایالات متحده در دسترس نیست)، بسیاری از روش های سپرده گذاری دیگر را نیز پشتیبانی می کند. در بیشتر موارد، سپرده اولیه شما باید حداقل 200 دلار باشد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  Git Change Commit Message – نحوه ویرایش پیام های Commit با Git Amend

2. بیت کوین را از طریق PayPal و Virwox دریافت کنید

Virwox تبادل جهانی مجازی است. شما می توانید یک ارز مجازی به نام SLL (دلار لیندن زندگی دوم) از Second Life – یکی از بزرگترین دنیای مجازی – با استفاده از PayPal خریداری کنید و سپس آن را با بیت کوین معامله کنید. با این حال، Virwox مبلغی را که می‌توانید در ابتدا از طریق PayPal یا کارت اعتباری واریز کنید، محدود می‌کند، کارمزد تراکنش‌ها بسیار بالاتر از حد معمول است و Virwox تراکنش‌های کاربران جدید را تا 48 ساعت به تاخیر می‌اندازد.

3. BTC را از طریق LocalBitcoins خریداری کنید

BTC را با PayPal LocalBitcoins خریداری کنیدBTC را با PayPal LocalBitcoins خریداری کنید

یکی از محبوب‌ترین صرافی‌هایی که واقعاً صرافی نیست، LocalBitcoins بیشتر یک وب‌سایت است که به شما امکان می‌دهد افرادی را در مجاورت خود پیدا کنید که بیت‌کوین می‌فروشند، و آنها قوانین خود را در مورد روش‌های پرداختی که می‌پذیرند، وضع می‌کنند. این به این معنی است که این احتمال وجود دارد که پرداخت‌های PayPal را نیز دریافت کنند.

4. از Wirex و PayPal برای دریافت بیت کوین استفاده کنید

Wirex شرکتی است که کارت های نقدی بیت کوین مجازی و فیزیکی را عرضه می کند. از آنجایی که این کارت مانند هر کارت نقدی دیگری است، می توانید از کارت Wirex با حساب PayPal خود استفاده کنید. با این حال، تکمیل این کار به زمان فوق‌العاده‌ای طولانی نیاز دارد – تا 10 روز در هر زمان، بسته به محل زندگی شما.

5. با استفاده از Paxful بیت کوین را با پی پال خریداری کنید

خرید بیت کوین با پی پال از طریق Paxfulخرید بیت کوین با پی پال از طریق Paxful

دلپذیر به طور باورنکردنی شبیه به LocalBitcoins است، اما کوچکتر و کمتر شناخته شده است. وقتی حسابی ایجاد می‌کنید، روش پرداخت دلخواه و مبلغی را که می‌خواهید بخرید انتخاب می‌کنید و فروشنده را به صورت دستی انتخاب می‌کنید یا به Paxful اجازه می‌دهید یکی را برای شما پیدا کند. معایب آن نرخ ارز بالا و امکان کلاهبرداری است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه با کارت اعتباری اتریوم بخریم؟

اگر هیچ کدام از اینها برای شما کارساز نبود، ممکن است بخواهید در استفاده از PayPal تجدید نظر کنید، زیرا گزینه های دیگر می توانند ایمن تر و سریعتر از این باشند.



منتشر شده در 1402-12-26 11:21:06

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید