وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

5 چیزی که باعث می شود مشتریان از وب سایت شما متنفر شوند

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


شما ساعت های بی شماری را صرف طراحی وب سایت کسب و کار خود کرده اید. شما با دقت هر تصویر و کلمه را انتخاب کردید، یک طرح بندی زیبا ایجاد کردید و تمام اطلاعاتی که ممکن است یک مشتری به آن نیاز داشته باشد را در آن گنجانده اید. با این حال، کسی چیزی نمی‌خرد.

چه معامله است؟

ممکن است یکی از آن عناصر طراحی که فکر می‌کردید بسیار خارق‌العاده است، در واقع مخاطبان شما را هدایت می‌کند آجیل. اشکالی ندارد – برای بهترین ما اتفاق می افتد.

کاری که شما اشتباه انجام می دهید

در اینجا لیستی از پنج کار آزاردهنده وجود دارد که ممکن است انجام دهید روی وب سایت شما (و روش رفع آنها):

1. کپی “Salesy”.

هیچ‌کس نمی‌خواهد به وب‌سایت شما برود و احساس کند که دارید فروشندگان را در گلویش مختل می‌کنید. حتی محتوای تبلیغاتی شما نباید خیلی شبیه به فروش باشد. مخاطبان محتوای محاوره ای و معتبر می خواهند. با در نظر گرفتن این موضوع، از این نکات برای نوشتن نسخه ای استفاده کنید که مخاطب شما دوست دارد:

  • همیشه با “چرا” خود شروع کنید. آیا می خواهید به مخاطبان خود کمک کنید تا بر مبارزه خاصی غلبه کنند؟ روشن کن روی یک مسئله کمتر شناخته شده؟ چگونه می خواهید در جهان تغییر ایجاد کنید؟
  • داستان بگو منظور ما افسانه ها یا چیزهای از نوع سیندرلا نیست. منظور ما به اشتراک گذاشتن یک داستان یا حکایت شخصی، یک مطالعه موردی، یا حتی چیزی است که در اخبار رایج است تا قلب خواننده را جلب کند و آنها را جذب کند.
  • به جای ویژگی ها، مزایا را برجسته کنید. به عنوان مثال، اگر چتر می فروشید، یک ویژگی ممکن است این باشد که آنها پره های نشکن دارند. یک مزیت این است که آنها شما را خشک نگه می دارند، حتی در سخت ترین آب و هوا.
  • مخاطب خود را بشناسید. در پایان، هیچ نسخه‌ای وجود ندارد که «اشتباه» باشد. برخی از مخاطبان به نسخه‌های «فروشنده» پاسخ می‌دهند، بنابراین به شناخت مخاطبان شما و آنچه دوست دارند بستگی دارد.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  با استفاده از چارچوب بنیاد

2. پاپ آپ های مزاحم

همه ما از وب‌سایت‌هایی بازدید کرده‌ایم که در آن یک پاپ‌آپ فوراً ظاهر می‌شود و هر چیزی را که نگاه می‌کردید مسدود می‌کند. هیچ چیز آزاردهنده‌تر از این نیست که یک «مشاوره رایگان می‌خواهید» یا «آخرین روز ثبت‌نام!» را به صورت حضوری بیان کنید. زمانی که در تلاش برای جستجوی محتوا هستید.

حتی بدتر؟ وقتی نمی توانید بفهمید که چگونه از آن پنجره های بازشو “x” را خارج کنید.

ممکن است فکر کنید که تبلیغات شما قصد دارد مخاطبان خود را متقاعد کند که برای معامله خود ثبت نام کنند یا برای مشاوره با شما تماس بگیرند ، اما شما واقعاً فقط آنها را تحریک می کنید.

3. عکس های استوک پنیری

می دانید چه می گویند: یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد. اکثر صاحبان کسب و کار برای افزایش ترافیک، افزایش سرنخ ها و فروش بیشتر هر کاری انجام می دهند. . . اما آنها همچنان از عکس های استوک وحشتناک و بی کیفیت استفاده می کنند روی وب سایت های آنها یا بدتر، دانلود عکس هایی از Google Images که ممکن است استفاده منصفانه باشد یا نباشد.

لازم نیست به طور کلی از عکس‌های استوک اجتناب کنید، اما مطمئن شوید که تصاویری که منبع می‌کنید نشان‌دهنده برند شما و چیزی است که ارائه می‌دهید. علاوه بر این، آنها باید با وضوح بالا و بدون تاری یا نویز باشند. همچنین از گرفتن عکس های خود نترسید! مخاطبان شما احتمالاً از دیدن چند نما از پشت صحنه لذت خواهند برد.

4. سایت شما سازگار با موبایل نیست

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  معرفی یک دوست. هاست رایگان کسب کنید

80 درصد از کاربران اینترنت امروز از گوشی هوشمند آنها مرور کنید – بنابراین اگر سایت شما برای موبایل بهینه نشده است، احتمالاً از دست داده اید. علاوه بر این ، پاسخگویی موبایل یک عامل مهم رتبه بندی در نتایج موتور جستجوی Google است – و اگر در نتایج موتور جستجو ظاهر نشوید ، از دست نمی دهید روی حتی بازدیدکنندگان بالقوه بیشتر

خط پایین؟ اطمینان حاصل کنید که سایت شما کاملاً ریسپانسیو است، بنابراین بازدیدکنندگان بدون توجه به نوع دستگاهی که هستند می توانند به آن دسترسی داشته باشند. روی. اگر از جایگاه خود مطمئن نیستید، از گوگل استفاده کنید تست موبایل پسند برای امتیاز دادن به سایت شما

5. لینک های خراب

جای تعجب نیست که لینک های شکسته بازدیدکنندگان را آزار می دهند. از این گذشته، وقتی در مورد یک داستان واقعاً هیجان انگیز می خوانید، چه احساسی دارید، سعی کنید برای خواندن آن روی آن کلیک کنید و . . . هیچ چی؟

لینک های شکسته تجربه کاربر را مختل می کند و در نهایت می تواند منجر به از دست دادن مشتریان یا بازدیدکنندگان شود. از یک افزونه در لایک استفاده کنید جستجوگر لینک شکسته یا جستجوگر وضعیت پیوند شکسته WP تا هر زمان که لینک خرابی وجود دارد مطلع شوید روی صفحات شما یا در پست های شما

افکار نهایی

خط آخر: شما باید به طور مداوم برای بهبود و به روز رسانی وب سایت خود تلاش کنید. این فهرست تنها بخش کوچکی از مواردی است که نیاز به بررسی دارند. اگر مدتی است که سایت خود را برای بررسی اشکالات، ویژگی های طراحی منسوخ یا عناصر از دست رفته نرفته اید، همین امروز این کار را انجام دهید!



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید