وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

6 بهترین نکته برای وب سایت وردپرس برای سال 2020

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


دنیای وردپرس هر روز سریعتر و سریعتر در حال تغییر است. وردپرس دیگر یک عملیات تنظیم و فراموش کردن آن یک بار نصب نیست. همانطور که وب سایت های بیشتری در سراسر جهان از وردپرس استفاده می کنند، مجموعه کاملی از ابزارهای خارجی برای پشتیبانی از اکوسیستم وردپرس پدید آمده است. امسال کار شما این خواهد بود که در این دریایی از ابزارها و گزینه ها و ویژگی ها بدون گم شدن و ناامیدی پیمایش کنید. خواندن روی تا دریابید چگونه می توانید عملیات خود را حفظ کنید روی دوره امسال:

این نکات برای کاربران وردپرس از هر نوع طراحی شده است. مهم نیست در چه مرحله ای از سفر وردپرس خود را پیدا می کنید، مطمئناً بازگشت سرمایه خوبی خواهید داشت روی هر یک از مراحل زیر

در جلسه وردپرس شرکت کنید

اکنون تقریباً در هر شهر بزرگ یک جلسه وردپرس وجود دارد. این بدان معنی است که احتمالاً کارشناسان وردپرس در نزدیکی شما هستند که می توانند به طرق مختلف به شما کمک کنند. آیا به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد وردپرس به طور کلی هستید؟ به دنبال توسعه دهنده هستید؟ شما موظف هستید تمام کمک های مورد نیاز خود را در جلسه محلی خود بیابید. اگر یکی ندارید، می توانید ادامه دهید و یکی را شروع کنید.

پلاگین های خود را در جایی که می توانید رها کنید (واقعی)

افزونه های وردپرس خود را به خوبی می فروشند. نه فقط به این دلیل که آسان هستند، بلکه به این دلیل که ارزان هستند – معمولاً رایگان. فقط یکی را نصب کنید تا قابلیت های اضافی به سایت خود اضافه کنید. اما گاهی اوقات خیلی آسان است. و می توان به راحتی از نصب یک افزونه برای همه چیز غافل شد، زمانی که – در برخی موارد – می توانید راه حلی را از ابتدا به دنبال یک آموزش کدنویسی کنید یا یک توسعه دهنده را استخدام کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  برای باز کردن قفل وب کامل، دامنه خود را ادعا کنید

استخدام یک توسعه دهنده مانند گذشته گران یا دشوار نیست. بستن قرارداد با توسعه دهندگان مستقل برای مشاغل کوچک با استفاده از وب سایت هایی مانند همیشه آسان تر است Fiverr و Upwork.

البته پلاگین هایی وجود دارند که نمی توانید بدون آن ها کار کنید. پلاگین ها را کاملاً حفظ کنید نیاز تا سایت خود را در حال اجرا نگه دارید و بقیه را حذف کنید. به همین ترتیب، قبل از نصب افزونه های جدید، آنها را به دقت بررسی کنید.

Git کارهای انجام شده با Git

آیا کلمات “کنترل نسخه” را نادیده می گیرید؟ شما نباید. چه در برنامه نویسی مبتدی باشید و چه یک توسعه دهنده ماهر، مهارت های کنترل نسخه ضروری تر شده و زندگی بسیاری از مردم را آسان تر می کند. اگر با هر نوع کد، تکه‌های کوچک یا برنامه‌های بزرگ کار می‌کنید، قرار دادن فایل‌های خود تحت کنترل نسخه می‌تواند شما را از دردسرهای زیادی نجات دهد.

چند برنامه کنترل نسخه مختلف وجود دارد اما Git به لطف منابع رایگان مانند GitHub، یک مرکز رایگان برای مدیریت و توزیع پروژه های کنترل شده نسخه.

اخیراً، GitHub قابلیتی را معرفی کرده است که به شما امکان می دهد «Actions» تخصصی را اجرا کنید. روی مخزن کد شما، از جمله ابزاری که می تواند استقرار سایت های وردپرسی. این بدان معناست که شما می توانید یک کپی محلی از وردپرس داشته باشید روی کامپیوتر شما و به راحتی آن را در یک محیط تولید مستقر کنید. این امر با ادغام توسعه، کنترل نسخه و استقرار در یک خط لوله واحد، اصطکاک را کاهش می دهد. برای سال‌ها این نوع استقرار نوعی جام مقدس برای کاربران روزمره وردپرس بود، اما همیشه آسان‌تر می‌شود.

اگر علاقه مند به یادگیری Git هستید، راهنمای کامل Git را از میزبانی رسانگار بررسی کنید. همه برنامه های میزبانی رسانگار با Git از پیش نصب شده ارائه می شوند، بنابراین باید شروع به یادگیری روش استفاده از آن برای مدیریت وب سایت خود با اطمینان بیشتری کنید. پشیمون نمیشی

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چرا فقط داشتن یک کانال YouTube برای شما هزینه دارد؟

علامت گذاری با Markdown برای ویرایش آسان آفلاین

این روزها ممکن است تمام دنیا سیم کشی شده باشد، اما برخی از مهم ترین کارها به صورت آفلاین انجام می شود. بیشتر و بیشتر وبلاگ نویسان و خلاقان وب در حال نوشتن در ویرایشگرهای آفلاین محلی مانند MarsEdit هستند. ایمکس، اتم، Scrivener (و بسیاری دیگر) و بعداً نوشته های آنها را با وردپرس همگام سازی کنید. بیایید با آن روبرو شویم، در گرمای ترکیب بندی، مرورگر وب می تواند باعث حواس پرتی شود. و حواس پرتی دشمن نهایی کار خلاق است. مرورگر شروع به Google یا تماشای ویدیوهای YouTube را بسیار آسان می کند.

اگر فکر می کنید نوشته شما می تواند از یک ویرایشگر آفلاین بهره مند شود، باید یاد بگیرید که چه چیزی به سرعت به زبان نوشتن برای وب تبدیل می شود: مارک داون. این نحو ساده برای یادگیری آسان است و برای تبدیل آسان به HTML ساخته شده است که سپس می تواند در وردپرس جایگذاری شود. اما چرا یک قدم اضافی برداریم؟ ویرایشگر گوتنبرگ Markdown را مستقیماً می‌پذیرد – فقط کافی است کپی و جای‌گذاری کنید و منتشر کنید.

مزیت ابزارهایی مانند MarsEdit و Emacs این است که می توانید آنها را مستقیماً به وردپرس متصل کنید. نیازی به کپی و پیست نیست.

بدست بیاور Local نسخه بالا و در حال اجرا

اگر نسخه محلی سایت وردپرس خود را ندارید، باید کاری را که انجام می دهید متوقف کنید و این را در بالای لیست کارهای خود قرار دهید. همانطور که در بخش ذکر شد روی استقرار وردپرس، داشتن یک نسخه محلی از سایت شما برای آزمایش و آموزش بسیار مهم است. مقداری که در مورد وردپرس می آموزید به طور تصاعدی افزایش می یابد زمانی که شروع به کار کردن به صورت محلی می کنید. و از آنجایی که کنترل نسخه را در پروژه خود معرفی خواهید کرد، می توانید بدون تخریب سایت خود آزمایش کنید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید