وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

6 راه برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای برند شما

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


6 راه برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای برند شما

رسانه های اجتماعی به یک امر ثابت در زندگی روزمره مدرن تبدیل شده اند. در حال حاضر برای پدربزرگ ها و مادربزرگ ها غیر معمول نیست که پروفایل های خود را داشته باشند روی فیس بوک. این یعنی بازاریابی روی رسانه های اجتماعی محدودیت های کمتری دارند روی جمعیت هدف احتمالی، و دسترسی به طور فزاینده ای با تعداد کاربران بیشتر می شود روی سایت های بزرگ رسانه های اجتماعی افزایش می یابد. (نقل قول) طراحی یک برند آنلاین موفق نه تنها بستگی دارد روی ایده های قانع کننده، اما به همان اندازه روی سازگاری (/pullquote) با این حال، حوزه بازاریابی رسانه های اجتماعی به همان اندازه وابسته است روی تغییر مداوم به عنوان چشم انداز خود رسانه های اجتماعی. طراحی یک برند آنلاین موفق نه تنها بستگی دارد روی ایده های قانع کننده، اما به همان اندازه روی تطبیق پذیری. بدون نام تجاری پویا، کاربران شبکه های اجتماعی جدید و جدید و یا حتی قدیمی خارج از دسترس برند شما خواهند بود. به همین دلیل است که درک چند جنبه مختلف از چشم انداز فعلی رسانه های اجتماعی کلید موفقیت بازاریابی آنلاین است.

1) تجارت اجتماعی یا تجارت تجارتی

ادغام خرید آنلاین و تجارت الکترونیک در رسانه های اجتماعی برای مدت طولانی قدم منطقی بعدی بوده است، اما اخیراً به خوبی انجام شده و به سطوح اصلی پذیرش رسیده است. مردم اکنون به این ایده عادت کرده اند که از طریق تلفن های هوشمند یا تبلت های خود خرید کنند، فراتر از خرید برنامه های جدید، نرم افزارها یا اقلام دیجیتال مشابه. گنجاندن یک جزء فروش مبتنی بر وب می تواند هم فروش و هم تعامل را تشویق کند. به عنوان مثال، فروش یک تی شرت مارک، یک راه ساده برای ادغام تجارت در رسانه های اجتماعی است. با توییتر اضافه کردن دکمه “خرید”.و دیگر سایت‌های رسانه‌های اجتماعی با پیروی از آن، به زودی آسان‌تر از همیشه خواهد شد. گزینه های تجارت تجارت لازم نیست به هر حوزه ای از شبکه های اجتماعی محدود شود – فروش نه تنها از طریق فیس بوک و توییتر امکان پذیر است، بلکه به راحتی در یک سایت با یکی از بسیاری از پلتفرم های فروشگاه سازی وب موجود ادغام می شود. اگر قبلاً یک محصول فیزیکی برای فروش ندارید، ارزش آن را دارد که آن را تبلیغ کنید روی پس از آن رسانه های اجتماعی باید آسان شوند.

2) چابکی دیگر یک گزینه نیست، ضروری است

روزهای انتظار طولانی برای تایید و زنجیره های متعدد فرمان به پایان رسیده است – برای همیشه. سرعت وب اجتماعی به این معنی است که بازاریابان باید برای موفقیت سریع عمل کنند و به رویدادهای جاری مرتبط پاسخ دهند. و روسای یا مدیران آنها باید به آنها اعتماد کنند. و به آنها آزادی اجرای کمپین های بازاریابی خودجوش یا چابک بدهید. (pullquote) بازاریابی چابک به معنای تطبیق کمپین های بازاریابی با روندهای ناگهانی و مختصر (/pullquote) بازاریابی چابک به معنای تطبیق کمپین های بازاریابی با روندهای ناگهانی، مختصر یا موضوعات هیجان انگیز است. روی رسانه های اجتماعی در حالی که این در نهایت در طرح بزرگ‌تر چیزها توخالی به نظر می‌رسد، تلاش برای به‌روز ماندن حتی با روندهای زودگذر، در سطح تعامل جالبی که برند شما نشان می‌دهد، نتیجه خواهد داد. این دو ویژگی است که مشتریان شما به طور خاص از آن لذت خواهند برد. بسیاری از مردم خاموشی در جریان Superbowl 2013 را به یاد نمی آورند، با این حال وبلاگ ها به یاد دارند هنوز در موردش می نویسم تبلیغ Oreo به عنوان پاسخی مستقیم به این موضوع قرار داده شده است. کلید موفقیت در این مورد مشخصاً محتوا نیست، بلکه زمان پاسخگویی و ارتباط است. این عوامل با موفقیت یک شعار خوب را به چیزی عالی تبدیل کردند.

3) محتوا پادشاه است

و زنده باد شاه بازاریابی محتوا سال‌ها بخش مهمی از بازاریابی آنلاین بوده است، اما ارزش آن همچنان در حال افزایش است – و به سختی می‌توان آن را در دنیای تبلیغات آنلاین نادیده گرفت. ایجاد نوع محتوا – چه پست وبلاگ، ویدئو، تصاویر، اینفوگرافیک، پست رسانه های اجتماعی یا هر چیز دیگری باشد – که کاربران را ترغیب به ارسال آن کند. روی به شبکه های اجتماعی خود به سرعت تبدیل به مهم ترین روش بازاریابی به طور کلی است. قبل از ایجاد محتوای خود، ارزش دارد به آنچه بیشتر به اشتراک گذاشته می شود توجه کنید روی سایت هایی مانند Buzzfeed یا Upworthy. این سایت ها به همراه چند سایت دیگر بر هنر تولید محتوای ویروسی مسلط هستند. (pullquote)محتوا به دلیلی ویروسی می شود(/pullquote) شما، البته، دوست دارید محتوای شما ویروسی شود. رقابت با سایر افراد آنلاین با همین هدف کار را سخت می کند، اما محتوا به دلایلی ویروسی می شود. این چیزی است که مردم نه تنها می خواهند ببینند، بلکه می خواهند به دیگران نشان دهند. توجه به چیزهایی که در حال حاضر به طور گسترده به اشتراک گذاشته شده اند، و روندها در هر یک از این موارد، باید تصویری فوری از ویژگی هایی ارائه دهد که افراد را ترغیب به اشتراک گذاری می کند و می تواند یک نقطه شروع عالی به شما بدهد.

4) پیام های خصوصی = 1-روی-1 ارتباطات بازاریابی

پیام خصوصی روی توییتر، فیسبوک، اسنپ چت، واتساپ و بسیاری از پلتفرم‌های دیگر چیزی هستند که بیشتر بازاریابان هنوز از آن بهره‌مند نشده‌اند، به جز شاید برای مشتریان پیام‌رسان مستقیم که می‌توانند اطلاعات حساسی را ارسال کنند یا در غیر این صورت نیاز به یکon-1 پیگیری با این حال، با توجه به آخرین راه‌اندازی‌های فناوری و پلت‌فرم‌های محبوب، کاربران شروع به انتظار تجربه‌ی سفارشی بیشتری حتی در هنگام برقراری ارتباط با برندهای بزرگ کرده‌اند. و مدیران جامعه و سایر بازاریابان باید با ارائه تعاملات شخصی خود، آن را درک کرده و از آن بهره ببرند. برخی از قابلیت‌های این پلتفرم‌ها به پیام‌های هدفمند خصوصی اجازه می‌دهد تا به نفع عموم باشند. به عنوان مثال، پاسخ‌های «خنده‌دار» متعددی که برندهای بزرگ به جا گذاشته‌اند را در نظر بگیرید روی فیس بوک. از داشتن حس شوخ طبعی هم نترسید. ابتدا نیازهای مشتریان خود را برطرف کنید، اما اگر فراتر بروید، مخاطبان شما توجه خواهند کرد.

5) پرداخت های موبایلی از طریق پلتفرم های مارک دار

به مشتریان خود اجازه دهید با برند شما تعامل داشته باشند روی موبایل اولین قدم است. چه از طریق برنامه شخصی شما، یک برنامه شخص ثالث یا صرفاً یک مرورگر تلفن همراه باشد. علاوه بر این، اگر قابل اجرا باشد (مثلاً قبلاً در تجارت الکترونیک حضور دارید یا محصولات را به صورت آنلاین می فروشید)، راه اندازی گزینه های پرداخت تلفن همراه می تواند یک راحتی بزرگ برای مشتریان شما باشد. در واقع، امکان خرید آنلاین می تواند به شما کمک کند تا رابطه محکم و پایدارتری با مشتریان فعلی و آینده خود ایجاد کنید. تقریباً همه از این راحتی استقبال می کنند.

6) تغییراتی را که رسانه های اجتماعی ایجاد کرده اند را درک کنید

سرعت حرکت دنیای رسانه های اجتماعی می تواند گیج کننده باشد. و گاهی اوقات، ممکن است به نظر برسد که تنها کاری که شما می توانید به عنوان یک بازاریاب انجام دهید این است که ادامه دهید. با این حال، این کافی نیست. پیشرو بودن از روندها و ایجاد نوآوری می تواند چیزی باشد که برای شرکت شما یا برندهایی که کار می کنید تفاوت ایجاد می کند. روی. فناوری های دیجیتال جدید راه اندازی کسب و کار خود را آسان تر از همیشه می کنند. بنابراین دانستن اینکه کدام گرایش‌ها و مفاهیم بر رسانه‌های اجتماعی در سال 2015 تسلط خواهند داشت، دانش ضروری است که به پیشرفت شغلی شما کمک می‌کند.

تصویر شاخص، تصویر رسانه های اجتماعی از طریق Shutterstock.

(برچسب‌ها برای ترجمه )تصویر



منتشر شده در 1403-01-13 08:36:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید