وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

6 نکته برای نوشتن منظم محتوا

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


6 نکته برای نوشتن منظم محتوا

بسیار خوب، شما به سه تا پنج ایده جدید برای مقالات نیاز دارید روی همون موضوع کلی برو… حالا اینجاست که ما افرادی را که باید همیشه محتوای منظم تولید کنند از افرادی که این کار را نمی کنند جدا می کنیم. افرادی که چیزهایی دارند که می خواهند درباره آنها بنویسند، اما هرگز نمی توانند به آنها دست یابند، احتمالاً می توانند شروع به فهرست کردن ایده های خود کنند. افرادی که مجبورند این کار را برای امرار معاش یا حداقل به عنوان بخشی از شغل خود انجام دهند، فقط در رنج ساختگی ناله می کردند. ایجاد ایده‌های جدید به طور منظم می‌تواند سخت باشد، چه برای پست‌های وبلاگ، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، ویدیوها، الگوهای رفتاری، خبرنامه‌ها، آثار هنری یا هر چیز دیگری که می‌توانید تصور کنید. انتظار برای ضربه زدن به الهام، در بیشتر موارد، یک بازی مکنده است. اگر آن رعد و برق را می خواهید، باید مانند یک دانشمند و شلیک چند موشک، به بیان استعاری.

1. آن را امرار معاش خود کنید

خوب، این گزینه هسته ای است. احتمالاً نباید از اینجا شروع کنید. اما، اگر در مورد سرعت عملکرد مغز شما در زمانی که شما انتخابی ندارید صحبت نکنم، غافل خواهم شد. زمانی که اجاره شما است روی در خط، شما نوع خاصی از انگیزه برای پمپاژ ایده ها دارید. شما شروع به در نظر گرفتن ایده هایی می کنید که ممکن است قبلاً آنها را به عنوان “خیلی عجیب” یا “خیلی خسته کننده” رد کرده باشید. سپس راهی برای کارکرد آن مقالات پیدا می کنید. و راه های جدیدی برای ایده پردازی پیدا می کنید. متوجه می‌شوید که برخی از بهترین و گاهی بدترین کارهایتان را در نیمه‌شب انجام می‌دهید، زیرا در آن زمان بود که همه چیز در نهایت به نتیجه رسید.

2. زمانی را به تولید ایده اختصاص دهید

به دنبال ایده های جدید یک طرز فکر است، نه فقط کاری که انجام می دهید. برخی از افراد همیشه و هر روز در این حالت ذهنی هستند. برای آن دسته از ما که ایلان ماسک نیستیم، زمان‌بندی بیشتری لازم است. زمانی را به جستجوی ایده های جدید اختصاص دهید: در اینترنت جستجو کنید. ببینید دیگران در مورد چه چیزی نوشته اند. بایستید و از خود سؤالاتی بپرسید: «این روزها چه چیزی بیشتر در مورد موضوع انتخابی من به من علاقه دارد؟». خود را در یک ذهنیت کنجکاو و خلاق قرار دهید. اکنون، ممکن است همه ایده‌هایی را که نیاز دارید در یک جلسه به دست آورید یا نتوانید. با این حال، اختصاص مدتی به تجهیز مغزتان می‌تواند به شما کمک کند تا در طول روز آینده ایده‌های جدیدی داشته باشید. سپس شما فقط برگردید و در اسرع وقت آنها را یادداشت کنید. داشتن اپلیکیشن یادداشت برداری روی تلفن شما می تواند در این مورد کمک کند.

3. از قلب بنویس

به عنوان یک نویسنده، به عنوان یک خواننده، و گهگاه به عنوان یک ویراستار، مقالاتی را ترجیح می‌دهم که با اشتیاق در آنها وجود داشته باشد. خواندن مقالات افرادی که به وضوح نسبت به موضوع انتخابی خود احساس قوی دارند، بسیار سرگرم کننده تر است. مطمئناً، آن احساسات قوی می‌تواند منجر به نظرات جانبدارانه شود، اما من وقتی واقعاً نظراتی داشته باشند، دوست دارم. نوشتن، یا وبلاگ نویسی، میمینگ یا هر چیز دیگری در مورد موضوعاتی که مغز شما را با سرعت تمام به حرکت در می آورد، راه خوبی برای تولید محتوای عالی است. این بدان معنا نیست که نمی توانید در مورد چیزهایی بنویسید که برای شما کمتر جالب هستند یا تجربه زیادی در مورد آنها ندارید. اگر کار شماست، ممکن است مجبور شوید. اینجاست که تحقیقات کامل باعث نجات قسمت عقب شما می شود. اما در حالت ایده آل، آنچه را که می دانید و دوست دارید بنویسید.

4. روندها را از راه دور دنبال کنید

بسیار خوب، روندها همیشه می توانند چیزی برای نوشتن به شما بدهند. با این حال، فقط آنچه را که دیگران گفته اند تکرار نکنید. سعی کنید چیز جدیدی به مکالمه اضافه کنید. به آنچه دیگران می گویند اشاره کنید روی موضوع، و بینش خود را اضافه کنید. یا از زاویه ای کاملا متفاوت به موضوع بیایید. منتظر بمانید تا افراد دیگر واکنش‌های تند و تند را نشان دهند و عکس‌های داغ را بنویسید. این احتمال وجود دارد که دیگران همیشه سریعتر از شما این کار را انجام دهند، پس صبور باشید. از واکنش‌های فوری دیگران و زمان اضافی برای ایجاد دیدگاه دقیق‌تر استفاده کنید روی هر موضوع داده شده البته، اینترنت مکان بزرگی است، و این احتمال وجود دارد که در نهایت چیزی شبیه به آنچه دیگران می‌گویند، بگویید. این به نوعی اجتناب ناپذیر است. اما ارزش تلاش برای گفتن چیز جدیدی را دارد.

5. هر چند وقت یکبار از اینترنت خارج شوید

برخی از بهترین ایده‌های شما در حمام به شما دست می‌دهند، زیرا وقتی به مغزتان استراحت می‌دهید این اتفاق می‌افتد. ضمیر ناخودآگاه شما برای برقراری ارتباط به زمان نیاز دارد و اغلب زمانی بهترین کار را انجام می دهد که کارهای دیگری را انجام می دهید که به تمرکز زیادی نیاز ندارند. به همین دلیل است که نویسندگان حرفه ای نیمی از روز کاری خود (و شاید بیشتر، اگر داستان بنویسند) را به قدم زدن، خیره شدن به بیرون پنجره ها و درست کردن قهوه می گذرانند. همچنین با مردم صحبت کنید. می دانم که قبلاً در مقالات اخیرم به این موضوع اشاره کرده ام، اما … فقط با آنها صحبت کنید. چه از مکالمه خود با آنها ایده بگیرید، چه از آنها به عنوان یک تابلوی صدا استفاده کنید، هرگز ارزش یک شریک گفتگوی خوب را دست کم نگیرید.

6. هرگز یادگیری را متوقف نکنید

هر چه بیشتر بدانید، بیشتر باید بگویید. یادگیری چیزهای جدید، چه در صنعت شما و موضوع نوشتن انتخاب شده باشد یا نه، به شما اجازه می دهد تا در مورد آن بیشتر صحبت کنید. با آشنا کردن شما با روش های جدید تفکر، دیدگاه شما را گسترش می دهد. همانطور که در یادگیری چیزهای جدید به معنای واقعی کلمه روش عملکرد مغز شما را تغییر می دهد کمی، که می تواند منجر به ایده های جدید شود. به‌علاوه، اگر بتوانید بین آنچه آموخته‌اید و موضوعی که درباره آن می‌نویسید تشابهاتی ایجاد کنید، ایده‌ای برای مقاله وجود دارد. منظورم این است که من موفق شدم رفتار گربه را با اصول طراحی UX مقایسه کنم. ایده های خوبی وجود دارد. فقط برو نگاه کن

تصویر شاخص از طریق Unsplash.

(برچسب‌ها برای ترجمه



منتشر شده در 1402-12-31 13:00:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید