وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

7 ابزار برای توسعه اولین برنامه وب مترقی خود

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


7 ابزار برای توسعه اولین برنامه وب مترقی خود

UX اکنون مدتی است که کانون توسعه وب مدرن بوده است. این تحت تأثیر عوامل متعددی از جمله page سرعت بارگیری ، خوانایی ، قابلیت استفاده و طراحی. اما در حال حاضر که کاربران بیشتر وبگردی موبایلی را ترجیح می دهند در استفاده از رایانه های رومیزی، هر وب سایتی – چه یک وبلاگ خاص یا یک فروشگاه تجارت الکترونیک – باید اولویت بندی را آغاز کند. سازگاری با موبایل.

امروزه به راحتی می توان از یک موضوع پاسخگو به تلفن همراه استفاده کرد و از ابزاری مانند Google استفاده کرد تست موبایل دوستانه برای دریافت توصیه های اضافی روی چگونه سایت خود را بهینه کنیم اما اگر می‌خواهید همه چیز را به سطح بعدی ببرید، می‌توانید یک برنامه وب پیشرو (PWA) ایجاد کنید تا تجربیات جدید و به یاد ماندنی جدیدی را به کاربران تلفن همراه خود ارائه دهید.

برنامه وب پیشرو چیست؟

یک PWA از فناوری های وب مدرن برای فعال کردن ویژگی های برنامه مانند استفاده می کند. برخلاف وب‌سایت‌های تلفن همراه سنتی، یک PWA نیازی به بازخوانی کل ندارد page هنگام بارگیری محتوای جدید – و برای دسترسی به آن نیازی به اتصال به اینترنت نیست. آنها همچنین قابل نصب هستند، به این معنی که کاربران به راحتی می توانند با افزودن میانبر صفحه اصلی از آنها استفاده مجدد کنند.

برنامه های کاربردی وب پیشرفته این پتانسیل را دارند که چیز بزرگ بعدی برای وب موبایل باشند. این در ابتدا تنها چند سال پیش در سال 2015 توسط گوگل پیشنهاد شد. اما در مدت زمان کوتاهی، توجه زیادی را به خود جلب کرده است زیرا توسعه آن نسبتاً آسان است و برای ارائه تجربه کاربری برنامه کاربردی است.

– راهول ورشنیا، یکی از بنیانگذاران شرکت توسعه اپلیکیشن آرکنیا.

PWA پروژه بزرگی است که ممکن است در آینده جهت حضور وب موبایل شما را هدایت کند. اما اگر با PWA کاملاً تازه کار هستید، در اینجا 7 ابزار و منبعی وجود دارد که شما را در اختیار شما قرار می دهد روی مسیر درست:

1. PWA.rocks

وقتی نوبت به توسعه PWA می رسد، باید درک عمیق تری داشته باشید روی آنچه که آنها قادر به انجام آن هستند.

برای مشاهده عملکرد PWA ها می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید PWA.rocks برای مثال در چندین دسته، از جمله تجارت، بازی، خرید و اجتماعی. این به شما کمک می کند تا تصور کنید که PWA آینده شما چگونه می تواند باشد. همچنین می‌توانید هنگام مفهوم‌سازی آنچه PWA شما به کاربران تلفن همراه ارائه می‌دهد، از نمونه‌های موجود الهام بگیرید.

2. ناک اوت

ناک اوت یک ابزار متن باز و رایگان است که می تواند به شما در اتصالات Model-View-View Model یا MVVM کمک کند. این به شما این امکان را می دهد که ساده سازی کنید process کدنویسی رابط های کاربری جاوا اسکریپت با اجازه دادن به شما برای تعریف نماها و پیوندهای اعلامی که توسط کنترل می شوند مدل نما خواص

پلت فرم صرفاً اجرا می شود روی جاوا اسکریپت که با تمام مرورگرهای اصلی و هر چارچوب وب کار می کند. کتابخانه Knockout همچنین می تواند به راحتی با وب سایت های موجود بدون بازنویسی گسترده ادغام شود.

3. PWABuilder

سریعترین راه برای ایجاد PWA استفاده از آن است PWABuilder و به سرعت یک سرویس دهنده برای عملکرد آفلاین بسازید، که با کشیدن و ارائه “offline.html” از سرور وب شما هر زمان که کاربران اتصال به اینترنت را از دست بدهند کار می کند. همچنین می‌توانید PWA خود را به فروشگاه برنامه برای دستگاه‌های Android و iOS ارسال کنید.

برای استفاده از PWABuilder، تنها کاری که باید انجام دهید این است که URL وب سایت خود را وارد کنید و سپس جزئیات اضافی مانند نام، توضیحات سایت و نماد ترجیحی خود را وارد کنید. همچنین می توانید به راحتی ویژگی های خاصی مانند جهت صفحه نمایش، زبان و رنگ پس زمینه PWA خود را تغییر دهید. سپس پلتفرم به طور خودکار یک مانیفست مبتنی بر ایجاد می کند روی اطلاعاتی که ارائه می کنید

4. AngularJS

جاوا اسکریپت معمولاً زبان مقدماتی است که توسط دانش آموزانی که مایل به یادگیری توسعه وب هستند یاد می گیرند. اگر یک توسعه دهنده با تجربه جاوا یا دات نت هستید، پس AngularJS یکی از بهترین فریم ورک های جاوا اسکریپت است که می توانید برای برنامه های وب استفاده کنید. با این حال، وب سایت آنها تعداد زیادی راهنما، آموزش و منابعی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند راه خود را در اطراف پلت فرم یاد بگیرید.

آخرین نسخه، Angular v4.0، چه برای موبایل یا دسکتاپ در حال توسعه هستید، همان محیط را فراهم می کند. اگر فکر می کنید Angular برای نیازهای شما بسیار پیچیده است، می توانید به جای آن انتخاب کنید واکنش نشان دهید—یک کتابخانه جاوا اسکریپت متناسب با توسعه UI. جایگزین دیگر این است پلیمر، که می تواند الگوها و سایر اجزای قابل استفاده مجدد را در اختیار شما قرار دهد که می تواند سرعت کار را افزایش دهد process توسعه PWA

5. توسعه دهندگان گوگل

PWA دقیقاً یک پروژه DIY برای وبلاگ نویسان خودساخته یا بازاریاب های وابسته نیست، اما هنوز هم می توان با منابع مناسب آن را انجام داد. اگر قبلاً با سیستم‌های مدیریت محتوا تجربه دارید، اما در مورد توسعه برنامه‌های کاربردی وب اطلاعاتی ندارید، می‌توانید اصول اولیه را از طریق آن بیاموزید. توسعه دهندگان گوگل، کتابخانه ای از منابع که می تواند به شما در یادگیری روش کدنویسی کمک کند.

توسعه دهندگان گوگل یک آموزش جامع دارند روی چگونه PWA ها کار می کنند، چگونه می توان یکی را ساخت و چگونه آن را به درستی اجرا کرد. همچنین اصول اولیه دیگری مانند فعال کردن «افزودن بنر صفحه اصلی» و استفاده از HTTPS را پوشش می‌دهد.

6. پک وب

بسته وب یک ابزار بسیار مفید برای بسته بندی منابع برنامه جاوا اسکریپت شما، از جمله دارایی های غیر کد مانند فونت ها و تصاویر است. اینها به عنوان اشیاء جاوا اسکریپت در نظر گرفته می شوند که به نوبه خود به آنها اجازه می دهد سریعتر بارگذاری شوند. این پلتفرم همچنین مدیریت وابستگی ها را به میزان قابل توجهی آسان می کند.

فقط به یاد داشته باشید که Webpack دارای منحنی یادگیری شیب دار است، به این معنی که می توانید ساعت ها به دنبال آموزش ها و راهنماها باشید. با این حال، منابع آموزشی و اسناد موجود روی وب سایت آنها برای مبتدیان مناسب نیست. خبر خوب این است که Webpack به طور گسترده در سایت های دیگر از جمله بخش مستندات Angular 4.0 پوشش داده شده است.

7. GitHub

سرانجام، GitHub یک وب سایت جامعه محور است که مخازن پروژه ها را نگهداری می کند. این طیف گسترده ای از موضوعات مرتبط با برنامه نویسی، از جمله جاوا اسکریپت و خدمات PWA را پوشش می دهد. در واقع، می توانید مخازن PWA.rocks و Webpack را در داخل پلتفرم پیدا کنید. این به شما کمک می کند تا درک خود را عمیق تر کنید یا حتی به توسعه بیشتر کمک کنید.

امروزه، تعداد انگشت شماری از مخازن شامل PWA وجود دارد روی GitHub. شما می‌توانید از این پروژه‌ها یاد بگیرید یا در حین آزمایش با اولین PWA خود، مخزن خود را راه‌اندازی کنید. GitHub اکنون دارای ویژگی های مدیریت پروژه است که به شما امکان می دهد به طور یکپارچه با سایر توسعه دهندگان از راه دور همکاری کنید.

نتیجه

برنامه های وب پیشرو آینده تجربیات وب تلفن همراه هستند، اما در حال حاضر برندهای زیادی از آنها استفاده نمی کنند. با ابزارهای بالا، اکنون کاملاً قادر به ایجاد یک PWA برجسته و ایجاد یک حضور معتبر هستید. فقط توجه داشته باشید که ابزارها، منابع و شیوه‌های PWA با فناوری‌های دائماً در حال تکامل تکامل می‌یابند مرورگرهای آنلاین اصلی.

(برچسب‌ها برای ترجمه )google



منتشر شده در 1403-01-08 10:40:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید