7 بهترین پلاگین نمونه کارها وردپرس برای هنرمندان بصری در سال 2023

یکی از عوامل کلیدی که به هنرمندان تجسمی در دستیابی به موفقیت کمک می کند، قرار گرفتن در معرض است. مشتریان بالقوه را جذب می کند و شهرت شما را به عنوان یک هنرمند تثبیت می کند. به همین دلیل، توصیه می کنیم مسیر شغلی خود را به عنوان یک هنرمند تجسمی با ایجاد یک وب سایت نمونه کارها شروع کنید.

اگر در کدنویسی مهارت دارید، می توانید نمونه کارها را از ابتدا وب سایت خود بسازید. در غیر این صورت، استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس راحت تر است. تم ها و پلاگین های نمونه کارها وردپرس زیادی برای ساده سازی ایجاد وب سایت شما وجود دارد process.

اگر یک تم وردپرس پیدا کردید که با عملکرد نمونه کارها همراه نیست، می توانید از یکی از بسیاری از افزونه های وردپرس برای نمایش کار خود استفاده کنید.

برای صرفه جویی در وقت شما، فهرستی از هفت افزونه برتر نمونه کارها وردپرس را گردآوری کرده ایم روی محبوبیت، ویژگی‌ها، قیمت‌گذاری و رتبه‌بندی کاربران.

7 بهترین افزونه نمونه کارها وردپرس

کار خود را به نمایش بگذارید و مشتریان بالقوه را با لیست ما از هفت بهترین افزونه نمونه کار وردپرس تحت تاثیر قرار دهید.

1. نمونه کار WP

نمونه کار WP homepageنمونه کار WP homepage
7 بهترین پلاگین نمونه کارها وردپرس برای هنرمندان بصری در سال 1402 12

آمار افزونه:

  • رتبه بندی: 4.8/5
  • ویژگی های قابل توجه: ویژگی جستجوی آیتم، طرح بندی کد کوتاه پشتیبانی از برچسب و اسکرول بی نهایت
  • معایب: بدون طرح رایگان
  • مناسب ترین برای: هنرمندان تجسمی که از هزینه اضافی برای یک افزونه ممتاز اهمیتی ندارند
  • قیمت: 39 دلار در سال یا 189 دلار / خرید یک بار

WP Portfolio یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای ایجاد یک وب سایت واکنش گرا و همچنین نمونه کارها تصویر و ویدئو است و در عین حال اطمینان می دهد که پروژه های شما حتی خوب به نظر می رسند. روی دستگاه های تلفن همراه این نرم افزار دارای دموهای داخلی آماده استفاده و گزینه های طرح بندی متعدد است که به شما امکان می دهد در چند ثانیه یک وب سایت نمونه کار زیبا بسازید.

نکته حرفه ای

مراحل نصب و فعال سازی افزونه وردپرس را در راهنمای نصب افزونه وردپرس ما بیاموزید.

افزونه علاوه بر داشتن یک رابط کاربری بصری، بارگذاری تنبل، کدهای کوتاه قابل تنظیم و سازگاری با محبوب را نیز فراهم می کند. page سازندگانی مانند ویژوال کامپوزر.

برای اطمینان از تجربه کاربری بهینه، WP Portfolio یک سیستم جستجوی آیتم، قابلیت اسکرول بی نهایت و دسته های قابل مرتب سازی را ارائه می دهد. شما می توانید محصولاتی را با جزئیات لازم در یک طرح شبکه ای سنگ تراشی پاسخگو اضافه کنید.

انتخاب برای اساسی ترین طرح خود نمونه کار WP برای 39 دلار در سال به شما امکان دسترسی به تمام ویژگی های ضروری و سایت های آزمایشی را می دهد. Essential Bundle هزینه دارد 169 دلار در سال و همراه با اضافی است page افزونه های سازنده، آسترا عملکرد حرفه‌ای و قالب‌های اولیه برتر.

هر دو برنامه شامل پشتیبانی ممتاز، 14 روز ضمانت بازگشت وجه و استفاده نامحدود از وب سایت است. متأسفانه، افزونه WP Portfolio نسخه رایگان ارائه نمی دهد.

[DOWNLOAD]

2. شبکه ضروری

آمار افزونه:

  • رتبه بندی: 4.7/5
  • ویژگی های قابل توجه: سازنده کشیدن و رها کردن، طرح‌بندی شبکه‌ای متعدد و محافظت از تصویر
  • معایب: بدون طرح رایگان
  • مناسب ترین برای: هنرمندان تجسمی که به دنبال تعبیه یک فروشگاه آنلاین در وب سایت نمونه کار خود هستند
  • قیمت: 34 دلار در سال یا 69 دلار / خرید یک بار

Essential Grid یک افزونه ممتاز برای طراحی گالری نمونه کارها است. این طرح بندی شبکه ای مختلفی را ارائه می دهد که می توانید به صفحات و پست های نمونه کار وردپرس اضافه کنید، از جمله انواع پست های سفارشی. بیش از 50 قالب آماده برای استفاده برای ساده کردن طراحی موجود است process.

سازنده شبکه بصری کشیدن و رها کردن و ویرایشگر پوست نیاز به کدنویسی را از بین می برد و حتی افراد مبتدی را قادر می سازد خودشان یک وب سایت نمونه کار بسازند. تمام عناصر نمونه کارها، از جمله کنترل های ناوبری و جلوه های انیمیشن، قابل تنظیم هستند.

از آنجایی که Essential Grid از ادغام WooCommerce پشتیبانی می کند، کاربران می توانند یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنند روی سایت وردپرس آنها افزونه نمونه کارها دارای ویژگی‌های داخلی مانند حفاظت از علامت و حفاظت از کلیک راست برای کمک به محافظت از مالکیت معنوی شما است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آموزش اسکریپت Bash برای مبتدیان: چیست، چگونه یکی بنویسیم، و نمونه های اسکریپت

Essential Grid دارای سه گزینه قیمت گذاری است 34-149 دلار در سال، با تعداد وب سایت های پشتیبانی شده تنها عامل تمایز است. مانند WP Portfolio، این افزونه ممتاز نسخه رایگان ندارد.

[DOWNLOAD]

گالری NextGEN homepageگالری NextGEN homepage
7 بهترین پلاگین نمونه کارها وردپرس برای هنرمندان بصری در سال 1402 13

آمار افزونه:

  • رتبه بندی: 4.7/5
  • ویژگی های قابل توجه: طرح‌بندی گالری‌های متعدد، تصحیح عکس و اشتراک‌گذاری اجتماعی
  • معایب: بسیاری از ویژگی های ضروری برای کاربران ممتاز محفوظ است
  • مناسب ترین برای: هنرمندان تجسمی که می خواهند آثار خود را از طریق وردپرس به نمایش بگذارند و بفروشند
  • قیمت: فریمیوم

NextGEN Gallery یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس برای ساخت گالری است. این نسخه در نسخه های رایگان و پریمیوم ارائه می شود – قیمت دومی بین آنهاست 49-109 دلار در سال یا 279 دلار به عنوان پرداخت یکباره

نسخه رایگان قابلیت های اولیه گالری NextGEN را ارائه می دهد که برای ایجاد گالری های منحصر به فرد برای نمایش کار شما کافی است. با نمایش اسلاید، تصاویر کوچک، و سبک های گالری مرورگر تصویر و همچنین دو سبک آلبوم ارائه می شود – که همه آنها دارای عناصر قابل تنظیم و جلوه های لایت باکس هستند.

طرح پریمیوم گزینه بهتری برای کسانی است که به دنبال افزودن قابلیت تجارت الکترونیک به گالری نمونه کارها خود هستند. علاوه بر ارائه سبک‌های گالری بیشتر، این افزونه راه‌حل‌های پرداخت و ابزارهای مفیدی مانند تصحیح عکس، تکمیل چاپ و بارگیری‌های دیجیتالی را نیز برای گسترش عملکرد نمونه کارها ارائه می‌دهد.

انتخاب طرح ممتاز Pro یا Lifetime همچنین به شما امکان دسترسی به تم های Imagely WordPress، ویژگی های پشتیبان گیری امن و ابزارهایی را می دهد که برای ایجاد یک تجربه گالری بهتر طراحی شده اند.

از آنجایی که بسیاری دیگر از افزونه های نمونه کارها همان ویژگی های گالری را به عنوان طرح رایگان ارائه می دهند، برای استفاده حداکثری از آن به نسخه پریمیوم افزونه نیاز دارید.

[DOWNLOAD]

آمار افزونه:

  • رتبه بندی: 4.7/5
  • ویژگی های قابل توجه: فیلترهای نامحدود، کنترل های مرتب سازی و CSS سفارشی
  • معایب: بدون قابلیت تجارت الکترونیک
  • مناسب ترین برای: هنرمندان بصری که مایل به ایجاد پروژه های نمونه کار با قابلیت فیلتر شدن با انواع رسانه های مختلف هستند
  • قیمت: فریمیوم

Portfolio Gallery یکی دیگر از افزونه های محبوب نمونه کارها وردپرس است که در نسخه های رایگان و پرمیوم ارائه می شود. این ویژگی های اولیه رایگان مانند فیلترها، لایت باکس های تصویر راه انداز، شماره گذاری تصاویر و شبکه های سنگ تراشی با و بدون فاصله را ارائه می دهد.

هنرمندان تجسمی با موارد نمونه کار زیادی می‌توانند از کنترل‌های مرتب‌سازی، فیلترهای نامحدود و ویژگی‌های سفارش تصویر موجود در طرح برتر بهره ببرند. کاربران آن همچنین به طرح‌بندی ستون‌ها، افکت‌های شناور و سبک‌های گالری بیشتری دسترسی دارند.

سایر ویژگی هایی که طرح پریمیوم برای آنها ارائه می دهد 29 دلار به عنوان یک پرداخت یک بار شامل پشتیبانی سفارشی CSS، پیوندها روی تصاویر کوچک، فیلتر URL، و گالری های ویدئویی. تنها نقطه ضعف این است که این افزونه نمونه کارها هیچ گونه عملکرد تجارت الکترونیکی را ارائه نمی دهد که به شما امکان فروش کارهای دیجیتالی را از طریق سایت وردپرس خود بدهد.

[DOWNLOAD]

5. نمونه کارها بصری

نمونه کارها بصری homepageنمونه کارها بصری homepage
7 بهترین پلاگین نمونه کارها وردپرس برای هنرمندان بصری در سال 1402 14

آمار افزونه:

  • رتبه بندی: 4.5/5
  • ویژگی های قابل توجه: پشتیبانی تصویری و صوتی، آماده ترجمه، محافظت در برابر سرقت
  • معایب: عدم وجود ویژگی های برتر در مقایسه با سایر افزونه های نمونه کار وردپرس
  • مناسب ترین برای: هنرمندان تجسمی با طرفداران اجتماعی گسترده
  • قیمت: فریمیوم

پلاگین Visual Portfolio هم سبک وزن است و هم استفاده از آن آسان است و چندین گزینه طرح بندی و جلوه های بصری را برای برجسته کردن نمونه کارها ارائه می دهد. همچنین برای توسعه‌دهندگان مناسب است و از فیلترهای سفارشی CSS و PHP برای سفارشی‌سازی پیشرفته نمایش نمونه کارها شما پشتیبانی می‌کند.

پشتیبانی صوتی و تصویری به کاربران امکان می دهد با استفاده از فایل های رسانه ای از پلتفرم های محبوب مانند YouTube، TikTok و Spotify گالری های ویدیویی ایجاد کنند. علاوه بر این، تمام بلوک‌های Visual Portfolio با WPML سازگار هستند و آنها را آماده ترجمه می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه با استفاده از React و یک پلاگین یک وب سایت وردپرس بدون سر در سال 1403 بسازیم

خرید طرح ممتاز Visual Portfolio برای 39-139 دلار در سال دسترسی به ویژگی‌های اضافی مانند ادغام رسانه‌های اجتماعی، جلوه‌های تعاملی، محافظت در برابر سرقت و تصحیح عکس را فراهم می‌کند. همچنین دارای شبکه های پست بهتر با تنظیمات پرس و جو، ماژول های جستجو و تصاویر کوچک پست سفارشی است.

در مقایسه با سایر پلاگین های نمونه کار وردپرس، Visual Portfolio ابزارهای بهتری برای ایجاد حضور در رسانه های اجتماعی ارائه می دهد. با این حال، با توجه به هزینه های طرح پریمیوم، فاقد ویژگی های برتر است.

[DOWNLOAD]

صفحه اصلی گالری Enviraصفحه اصلی گالری Envira

آمار افزونه:

  • رتبه بندی: 4.7/5
  • ویژگی های قابل توجه: آلبوم ها با سیستم برچسب گذاری، پیوند عمیق و صفحه بندی، نمایش اسلاید شو
  • معایب: نرخ تجدید بالا
  • مناسب ترین برای: هنرمندان تجسمی که به دنبال تعبیه یک فروشگاه آنلاین در وب سایت نمونه کار خود هستند
  • قیمت: فریمیوم

گالری Envira یکی از بهترین افزونه های نمونه کار وردپرس با ویژگی های آسان برای استفاده است. از یک سازنده کشیدن و رها کردن و قالب‌های مختلف از پیش ساخته شده برای ایجاد گالری‌ها بدون کدنویسی استفاده می‌کند که آن را برای مبتدیان دوست‌دار می‌کند. گالری های ساخته شده با استفاده از این افزونه نمونه کارها تضمین شده است که پاسخگو، سازگار با موبایل و سرعت بهینه هستند.

علاوه بر سازگاری با ویرایشگر بلوک وردپرس، این افزونه نمونه کارها همه کاره از ادغام با سیستم عامل های اجتماعی محبوب نیز پشتیبانی می کند. ویژگی تصحیح تصویر و پشتیبانی WooCommerce فروش آنلاین کار شما را آسان‌تر می‌کند.

انتخاب نسخه پریمیوم برای 26-89 دلار در سال یا 209 دلار در طول عمر به شما امکان دسترسی به سایر افزودنی ها را می دهدon پلاگین هایی با ویژگی های مختلف مانند دیپ لینک، صفحه بندی و واترمارک. بهترین بخش این است که این افزونه نمونه کارها وردپرس به شما امکان می دهد فقط افزونه هایی را که برای سبک نگه داشتن وب سایت خود نیاز دارید نصب کنید.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه نسخه پریمیوم Envira Gallery می‌توان به آلبوم‌هایی با سیستم برچسب‌گذاری، واردکننده DropBox، محافظت از رمز عبور، نمایش اسلاید و نمایش‌های لایت باکس اشاره کرد.

[DOWNLOAD]

آمار افزونه:

  • رتبه بندی: 4.4/5
  • ویژگی های قابل توجه: گالری فیلتر نمونه کارها، تم های بازشو و نوار لغزنده تصویر
  • معایب: بسیاری از ویژگی های ضروری برای کاربران ممتاز، ادغام محدود رسانه های اجتماعی محفوظ است
  • مناسب ترین برای: هنرمندان تجسمی که به دنبال ایجاد طرح‌بندی نمونه کارها هستند
  • قیمت: فریمیوم

پلاگین Grid Kit Portfolio Gallery یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال ابزارهای آسان برای استفاده است. چندین طرح‌بندی نمونه کارها برای اهداف مختلف، مانند نمایش موارد مختلف نمونه کارها، ساختن نمایش‌های لغزنده، و نمایش آرم‌های مشتری در دسترس هستند.

این افزونه نمونه کارها وردپرس شامل سازندگان طرح، پسوند پاپ آپ و پسوند کد کوتاه به عنوان مزایای رایگان است. تمام ساختارها تضمین شده است که سازگار با موبایل و پاسخگو باشند.

طرح پریمیوم با طرح‌بندی‌ها، جلوه‌ها و برنامه‌های افزودنی بیشتری ارائه می‌شود. این شامل بارگذاری تنبل، فیلتر گالری عکس و صفحه بندی برای تجربه بهتر گالری است. ویژگی اشتراک گذاری اجتماعی نیز در دسترس است، البته محدود به فیس بوک، توییتر، پینترست و گوگل پلاس.

خرید یک مجوز استاندارد برای 29.99 دلار به شما امکان دسترسی مادام العمر به عملکرد کامل افزونه را می دهد روی یک وب سایت با این حال، برای به‌روزرسانی و پشتیبانی افزونه، باید هر سال اشتراک را تمدید کنید.

[DOWNLOAD]

بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
7 بهترین پلاگین نمونه کارها وردپرس برای هنرمندان بصری در سال 1402 15

نتیجه

برای هنرمندان تجسمی، داشتن یک نمونه کار متقاعد کننده به جذب مشتریان بالقوه و ایجاد کنسرت های طراحی عالی کمک می کند. با افزونه نمونه کارها وردپرس مناسب، می توانید در عرض چند دقیقه یک بدون کد بسازید.

ما هفت بهترین افزونه نمونه کار وردپرس را بررسی کرده ایم. اگه کار میکنی روی با بودجه محدود، توصیه می‌کنیم پلاگین‌های نمونه کار رایگان فریمیوم را انتخاب کنید گالری NextGen، گالری نمونه کارها، و گالری انویرا.

هنگامی که آماده مقیاس‌سازی شدید، به طرح پولی افزونه خود ارتقا دهید یا به یک افزونه ممتاز مانند نمونه کار WP.

امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب یک افزونه نمونه کار مناسب کمک کرده باشد. موفق باشید.