وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

7 دلیلی که وب سایت شما به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارد (و شایسته است).

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


7 دلیلی که وب سایت شما به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارد (و شایسته است).

در بازار پرشتاب امروزی، داشتن یک وب سایت بیشتر به یک ضرورت تبدیل شده است تا لوکس. یک وب سایت یک کسب و کار را به مشتریان بالقوه نشان می دهد و ستون فقرات حضور آنلاین یک برند است. با این حال، مانند یک ماشین با بسیاری از قطعات متحرک، یک وب سایت برای عملکرد و امنیت بهینه نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارد.

در اینجا به این دلیل ضروری است که اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما به طور منظم سایت های خود را حفظ می کنند تا بیشترین بهره را از عملکرد و ویژگی های طراحی سایت خود ببرند.

1. تجربه کاربری بدون درز

تازه نگه داشتن وب سایت و عاری از خطا برای یک تجربه کاربری مثبت بسیار مهم است. وب سایت ها به طور فزاینده ای پیچیده می شوند و انتظارات کاربران در حال افزایش است. به روز نگه داشتن یک وب سایت به مشتریان شما کمک می کند تا کاربران خود را درگیر و خوشحال نگه دارند. مورد دوم برای بازدید مشتری و توصیه های شفاهی مثبت بسیار مهم است.

ارسال محتوای جدید و پرطرفدار و به‌روزرسانی محصولات به‌طور مرتب، برندهای مشتریان شما را در کانون توجه نگه می‌دارد و بازدیدکنندگان وب‌سایت آنها همیشه در مورد چیز جدید کنجکاو خواهند بود. یک مثال عالی از چنین چیزی است قابل مشروب کردن: آنها به دلیل ارسال منظم محتوای آموزنده معروف هستند و در نتیجه ماهانه بیش از 10 میلیون بازدید کننده دارند (طبق Ubersuggest). اگر مشتریان شما به دنبال راه هایی برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان وفادار هستند، نگهداری منظم وب سایت یک عامل ضروری است که باید در نظر بگیرید!

2. اعتماد و اعتماد مشتری را حفظ کنید

از آنجا که طراحی وب سایت اغلب یکی از اولین برداشت هایی است که مشتریان برای هر کسب و کاری دارند، داشتن یک وب سایت ضعیف می تواند به اعتبار مشتری شما آسیب برساند. یک سایت بهینه شده همچنین تجربه مشتری را افزایش می دهد و ترافیک بیشتری ایجاد می کند. یک وب‌سایت که به خوبی نگهداری می‌شود می‌تواند به‌عنوان نمایشی بصری از ارزش‌های شرکت مشتری شما باشد، و این یک بوم عالی برای قرار دادن برند آن‌ها در مقابل مشتریان بالقوه است. همچنین می توانید از ابزارهای نظارت بر زمان استفاده برای ردیابی خرابی های وب سایت استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که وب سایت مشتری شما همیشه در دسترس بازدیدکنندگان است.

3. کاهش خطر خطا

هنگامی که مشتری شما یک وب سایت جدید می سازد، معمولاً در ابتدا حداقل چند خطا در سایت خود دارد. اشتباهات رایج شامل تصاویر از دست رفته، لینک های شکسته و اطلاعات ناقص است. این نوع خطاها می تواند وب سایت آنها را غیرحرفه ای و شلخته به نظر برساند.

با تعمیر و نگهداری منظم توسط یک طراح وب با تجربه یا تیم توسعه مانند شما، مشتریان شما می توانند یک وب سایت بدون خطا داشته باشند و از بروز هرگونه مشکل امنیتی جدی در سایت خود جلوگیری کنند.

4. بهبود عملکرد موتور جستجو

اگر وب سایتی به طور منظم تعمیر و نگهداری نشود، احتمال اینکه در بالای نتایج موتورهای جستجو برای مشتریانی که به دنبال محصول یا خدمات خاصی هستند ظاهر شود، کمتر خواهد بود. وقتی وب‌سایت مشتری شما در صفحه دو یا بیشتر در یک نتیجه جستجو فهرست می‌شود، می‌تواند به این معنی باشد که بازدیدکنندگان اصلاً کسب‌وکار خود را پیدا نمی‌کنند – که به معنای فروش از دست رفته است.

نکته پایانی: به مشتریان خود توصیه کنید از نادیده گرفتن مشکلات جزئی در وب سایت خود اجتناب کنند، زیرا این امر می تواند منجر به زیان های مالی قابل توجهی شود.

حفظ وبلاگ یک راه عالی برای حفظ ارتباط با مشتریان است و پست کردن منظم محتوای جدید به گوگل نشان می دهد که سایت مشتری شما اطلاعات مرتبطی برای اشتراک گذاری دارد. همچنین منجر به بازدیدکنندگان بیشتر و مشتریان بالقوه بیشتر می شود. وبلاگ ها می توانند به مشتریان شما در بهبود ترافیک و تعامل بازدیدکنندگان کمک کنند.

5. تقویت شهرت آنلاین

یک استراتژی سئو موثر برای رشد وب سایت و کسب و کار مشتریان شما بسیار مهم است. بعلاوه، اگر مشتریان شما به طور منظم روی محتوای خوب سرمایه گذاری کنند و اجازه ندهند که از بین برود، این تضمین می کند که سایت آنها به طور مداوم برای موتورهای جستجو بهینه می شود.

به عنوان مثال، فرض کنید به مشتری خود توصیه می کنید که به طور مرتب مقالات جدیدی در مورد محتوای مرتبط در جایگاه خود ارسال کند و مقالات قدیمی را به روز کند. در آن صورت، هنگامی که مشتریان جستجوهای مرتبط با آن موضوعات را انجام می دهند، محتوای سایت حاوی حقایق به روز و مرتبط خواهد بود. همچنین ممکن است بخواهید ترکیب انواع مختلف محتوا مانند وبلاگ ها، ویدیوها و اینفوگرافیک ها را توصیه کنید. آنها را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا بازدیدکنندگان را درگیر خود نگه دارید.

6. بهبود سرعت وب سایت

هیچ کس دوست ندارد منتظر بارگذاری یک وب سایت باشد. حتی اگر مشتری شما اطلاعات یا محصولات فوق‌العاده‌ای در سایت خود داشته باشد، زمان کند بارگذاری صفحه می‌تواند باعث شود بازدیدکنندگان سبد خرید خود را حتی قبل از بارگیری آن رها کنند. برای سرعت بخشیدن به سایت آنها، تشخیص اینکه چه مسائلی باعث کاهش سرعت آن می شود بسیار مهم است.

عوامل زیادی بر عملکرد وب سایت تأثیر می گذارند، از جمله اندازه فایل، زمان پاسخ سرور وب، پرس و جوهای پایگاه داده در ثانیه، کل درخواست های انجام شده در ثانیه و موارد دیگر. خوشبختانه، می‌توانید کارهای زیادی برای بهینه‌سازی عملکرد انجام دهید، مانند کاهش اندازه تصویر، کوچک کردن اسکریپت‌ها و ترکیب فایل‌های CSS. این فرآیند مداوم بخش مهمی از نگهداری مشتریان شما است.

با بهینه سازی سایت خود، از جمله به روز نگه داشتن نصب نرم افزار و پاک کردن تصاویر و فایل های رسانه ای، مشتریان شما می توانند اطمینان حاصل کنند که کاربران به سرعت به وب سایت خود دسترسی دارند. برعکس، وب‌سایت‌های کند می‌توانند مشتریان شما را غیرحرفه‌ای جلوه دهند و از نظر تبدیل‌های از دست رفته، هزینه‌ای برای آنها به همراه داشته باشد.

7. افزایش امنیت وب سایت

نگهداری منظم وب سایت ها به جلوگیری از آسیب پذیری های امنیتی کمک می کند و از سایت ها در برابر تلاش های احتمالی هک و دسترسی غیرمجاز محافظت می کند.

برای اکثر مشتریان، اختصاص زمان و منابع برای انجام تعمیرات منظم در وب سایت های خود دشوار است. بسیار مهم است که آنها را متوجه اهمیت نگهداری معمول برای اطمینان از امنیت مطلوب وب سایت کنیم.

این نکات می تواند به مشتریان شما کمک کند تا از وب سایت خود محافظت کنند:

  • گذرواژه‌های قوی تنظیم کنید – آنها را مرتباً تغییر دهید – از رمزهای عبور مختلف برای هر پلتفرم استفاده کنید.
  • نرم‌افزار را به‌روزرسانی کنید تا با آخرین ویژگی‌ها در جریان باشید — به‌روزرسانی‌های هفتگی یا ماهانه را بررسی کنید.
  • تمام صفحات و قابلیت ها را بررسی کنید و سوراخ های باز را وصله کنید یا هر افزونه قدیمی را به روز کنید.

نتیجه

نگهداری وب سایت برای حفظ عملکرد روان و عالی بودن وب سایت ها ضروری است. محافظت از وب سایت های مشتریان شما در برابر خطرات امنیتی ضروری است تا اطمینان حاصل شود که بازدیدکنندگان آنها هنگام بازدید از سایت خود تجربه مثبتی دارند.

اگر مشتریان شما در حال حاضر تعمیر و نگهداری منظم وب سایت را انجام نمی دهند، ما به شدت توصیه می کنیم که آنها را متقاعد کنید تا در اسرع وقت شروع به کار کنند. نه تنها به عالی نگاه داشتن وب سایت آنها کمک می کند، بلکه به شما کمک می کند مطمئن شوید که سایت آنها به درستی و ایمن کار می کند. آیا مشتریان شما از نظر نگهداری مداوم از وب سایت خود غفلت کرده اند؟ اگر چنین است، اکنون زمان آن است که آن اشتباه را اصلاح کنید و به آنها کمک کنید تا برنامه تعمیر و نگهداری منظم را شروع کنند.

تصویر شاخص از طریق Unsplash.

(برچسب‌ها برای ترجمه )مشتریان



منتشر شده در 1402-12-26 16:13:10

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید