وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

7 روش برای فروش کلمات آنلاین

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


7 روش برای فروش کلمات آنلاین

اگر یک عکس ارزش هزار کلمه را داشته باشد، بسیاری از عکاسان دستمزد کافی دریافت نمی کنند. وقتی نویسنده‌ای واقعاً موفق می‌شود برای خودش یک کسب‌وکار بسازد… خوب بیایید بگوییم که کارمان خوب است. بسیاری از ما ثروتمند نمی شویم، اما خوب هستیم. WDD و دیگران برای من خوب هستند. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که توانستم کلماتم را آنلاین بفروشم و از آن امرار معاش کنم. من اخیراً مجموعه نویسندگان آنلاین خود را مجدداً طراحی کردم (خب، هنوز در حال تکرار هستم)، و این باعث شد که به سختی در مورد آن فکر کنم: فروش کلمات آنلاین. تقریباً هر محصول دیگری را می توان با تصاویر فروخت، و برخی از آنها تقریباً بدون تعدادی عکس در معادله فروخته نمی شدند. اما کلمات؟ کلمات را می توان تنها با کلمات فروخت. اگرچه اغلب تصاویر گنجانده شده است. من فکر کردم که می تواند برای طراحان و نویسندگان دیگر آنجا مفید باشد تا ببینند برخی از نویسندگان موفق چگونه این کار را انجام می دهند، بنابراین به دنبال نمونه هایی رفتم. آن ها اینجا هستند.

توجه: من به استراتژی آنها بیشتر از اصالت یا جنبه فنی طراحی سایت آنها علاقه دارم، بنابراین این یک ویترین طراحی وب نیست. در اینجا بیش از چند موضوع خواهید دید.

نیکول فنتون

نیکول فنتون به نظر می رسد به اندازه من معتقد است که در حالت ایده آل، کلمات باید خودشان را بفروشند. تایپوگرافی تمرکز واضحی از چیدمان است، با تنها چند سبک سبک از راه حواس پرتی شکوفا می شود. استراتژی فروش از طراحی پیروی می کند: کمتر، بیشتر است. شاید چهار پاراگراف کامل وجود داشته باشد روی کل سایتی که می توانید آن را به عنوان “کپی فروش” طبقه بندی کنید، و بقیه فقط کار او را نشان می دهد.

شاون گراهام

سایت شاون گراهام، روی از سوی دیگر، شما را به یاد هر بازاریاب می اندازد که تا به حال شما را آزار داده است و احتمالاً برای او کارساز است. طراحی شبیه یک تم وردپرس است، با یک لوگو مستقیماً از وب 2.0 (سبک طراحی، نه شبکه اجتماعی) پاره شده است. استراتژی کلاسیک است: وبلاگ. این مملو از توصیه های مفید در مورد انواع موضوعات مرتبط با بازاریابی است و در تلاش است تا ضمن نشان دادن تخصص شاون، به کاربران خود آموزش دهد.

02-شان گراهام

سالی باکتا

سایت سالی باکتا به همان اندازه شرکتی به نظر می رسد، درست به عکس بریده شده او با درخشش کم رنگ سفید در اطراف لبه ها. دیگر نمی تواند ساده و تجاری به نظر برسد. این در واقع ایده، اینجاست. او مطالب آموزشی و آموزشی را برای مشتریان شرکتی می نویسد و طراحی می کند، و بنابراین هم طراحی سایت و هم نسخه او این را به طور اشتباه منعکس می کنند. ممکن است برای برخی کسل کننده به نظر برسد، اما برای مشتریان ایده آل او راحت و آشنا به نظر می رسد.

03-سالی باکتا

مایکل پتروف

سایت مایکل پتروف کاملا مینیمالیستی است، اما از انیمیشن های سنگین و تقریبا سنگین استفاده می کند. با این حال، در این مرحله، این برای دوره با سایت‌های به سبک نمونه کارها برابری می‌کند، و ما شاهد نشت آن سبک از صنعت طراحی وب به هر صنعت دیگری خواهیم بود که ایجاد یک نمونه کار آنلاین ممکن است مناسب باشد. اکنون من نمی توانم فرانسوی بخوانم، اما تصویرسازی به وضوح بخشی از فروش است process، اینجا. این همه تصویرسازی سفارشی با انیمیشن سبک است، بنابراین برای تناسب با موضوع کار نویسنده طراحی شده است، و به نظر می رسد بسیاری از تصاویر با یک نقل قول همراه شده اند. به نظر می‌رسد کتابی که تبلیغ می‌شود، خود تلفیقی از هنر ادبی و تجسمی است، بنابراین سایت از آن پیروی می‌کند.

04-مایکل پتروف

کلر بری

سایت کلر بری با Squarespace ساخته شده است، بنابراین به طور قابل پیش بینی مدرن، تمیز و به طور کلی برای چشم دلپذیر به نظر می رسد. یک تایپوگرافی مناسب، یک چیدمان مبتنی بر شبکه جامد، هر آنچه که انتظار دارید وجود دارد. به نظر می رسد کلر بری یک رویکرد نسبتاً کلاسیک را انتخاب کرده است: فروش از طریق شخصیت. جایی که بسیاری از سایت ها روی این فهرست در جایی تصویری از نویسنده دارد، این یکی جلو و مرکز او را می‌گذارد و لبخند می‌زند تا دنیا ببیند. به نظر می رسد که بسیاری از کارهای او از تجربه خود او سرچشمه می گیرد و با مسائل شخصی مانند تعادل کار/زندگی، فرسودگی شغلی و رفاه سروکار دارد. موضوع شخصی به این معنی است که شما باید برای فروش آن شخص تلاش کنید، بنابراین منطقی است، و او یک عکاس خوب استخدام کرد.

05-کلر بری

کوروش وانور

سایت کوروش وانور با Divi ساخته شده است و به وضوح مشتریان نسبتاً سنتی را هدف قرار داده است. این طرح به خودی خود هیچ ذهنی را متحیر نخواهد کرد، اما به وضوح طوری طراحی شده است که شما را وادار به شروع خواندن کند. می بینید، ایده اینجا این است که با قرار دادن شما در معرض آن متقاعدکننده بودن دست اول، به شما نشان دهیم که نوشته نویسنده چقدر متقاعدکننده است. من نمی توانم آن را یک فروش سخت بدانم که صرفاً اثبات آن را در جایی که می توانید ببینید. نمونه های نوشتن تقریباً تصادفی هستند: سایت نمونه کارها است قطعه نمونه کارها

06-سیروس وانور

کریستی هاینز

کارنامه نویسندگی کریستی هاینز از یک تم وردپرس از پیش ساخته شده استفاده می کند که استعداد دراماتیک دارد. پالت رنگی وجود دارد که از کنتراست تقریباً تند، ترکیب شده با سبکی تمیز و مدرن استفاده کامل می کند. با این حال، زیبا و خواندنی است. تاکتیک های فروش استفاده شده در واقع کمی یک سیستم ترکیبی هستند. وبلاگ، نسخه «چه کاری انجام دهم» و غیره وجود دارد روی. اما خانه page واقعا دوبرابر میشه روی اثبات اجتماعی توصیفات برجسته ای وجود دارد، مجموعه عظیمی از مارک های معروفی که او برای آنها کار کرده است، آثار. او فقط یک نویسنده نیست، او یک بازاریاب اجتماعی است و می تواند آن را ثابت کند. او همچنین یک عکاس است و عکس هایش را نیز درج می کند روی سایت او، اگرچه من فکر نمی کنم این بخشی از خدمات باشد. فقط یک نکته جالب

07-کریستی هاینز

(برچسب‌ها برای ترجمه



منتشر شده در 1403-01-03 05:41:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید